| | |
31.10.2014 20:45 -
Re: LPG a C5
|
2747162
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Pánové promiňte mi ale, mě se zdá, e se tady řeí problém který by nenastal kdyby se dalo ve originál a ádné improvizace....proč měníte nádr za jinou neoriginální ??? To se tu nikde u nás nedá sehnat .....
Pánové promiňte mi ale, mě se zdá, e se tady řeí problém který by nenastal kdyby se dalo ve originál a ádné improvizace....proč měníte nádr za jinou neoriginální ??? To se tu nikde u nás nedá sehnat .....
|
|
01.11.2014 09:13 -
Re: LPG a C5
|
2747265
|
|
NMC
|
|
|
Rio11 napsal(a): Pánové promiňte mi ale, mě se zdá, e se tady řeí problém který by nenastal kdyby se dalo ve originál a ádné improvizace....proč měníte nádr za jinou neoriginální ??? To se tu nikde u nás nedá sehnat .....
Odpověď je celkem jednoduchá. Holandský SGI Autogas servisuje v ČR velmi málo firem a na Moravě v podstatě jediná v Prostějově (alespoň jsem víc nenael a to jsem sjíděl internet docela zodpovědně). Bylo by krásné, nahradit nádr správným typem. Druhá monost je vyuít toho, e LPG je skládačka komponentů, které jsou funkčně velmi podobné od různých výrobců. V případě výměny nádre se vlastně napojuje jen ovládání ventilu plynu a přívod plynu (neřeíme-li ukazatel plynu) Pokud mám monost nechat si nádr vyměnit za jinou (i kdy neoriginální ale homologovanou a prozkouenou) nedaleko bydlitě za cenu drobných technických kompromisů a tím mít auto ve funkčním (a legálním) stavu, vyuiju tuto monost u kvůli monosti reklamace bez nutnosti dojídění desítek či stovek kilometrů. U 13 let starého auta fakt nemá smysl být technickým puristou.
Odpověď je celkem jednoduchá. Holandský SGI Autogas servisuje v ČR velmi málo firem a na Moravě v podstatě jediná v Prostějově (alespoň jsem víc nenael a to jsem sjíděl internet docela zodpovědně). Bylo by krásné, nahradit nádr správným typem. Druhá monost je vyuít toho, e LPG je skládačka komponentů, které jsou funkčně velmi podobné od různých výrobců. V případě výměny nádre se vlastně napojuje jen ovládání ventilu plynu a přívod plynu (neřeíme-li ukazatel plynu) Pokud mám monost nechat si nádr vyměnit za jinou (i kdy neoriginální ale homologovanou a prozkouenou) nedaleko bydlitě za cenu drobných technických kompromisů a tím mít auto ve funkčním (a legálním) stavu, vyuiju tuto monost u kvůli monosti reklamace bez nutnosti dojídění desítek či stovek kilometrů. U 13 let starého auta fakt nemá smysl být technickým puristou.
|
|
01.11.2014 09:39 -
Re: LPG a C5
|
2747269
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Souhlasím s NMC. Originální nádr, by STAKO Polska se shání obtíně, dodací lhůta cca 3 měsíce a servis 50 km odo domu. To je den dovolené. Výměna zde v TU sice za jiný typ s tím, e nebude na přepínači ukazovat mnoství LPG, večer to dám do servisu, kolega mne vezme do práce svým autem, po práci si své auto vyzvědnu. Neztratím ani den. To za cenu toho, e sice nevím z místa řidiče kolik mám LPG a nií cenu o cca 2000 Kč stojí. Stejně při tankování LPG nuluji denní počítadlo km a dle dojezdu na nádr vím kdy bude třeba tankovat. Take jsem od včera na tom stejně a je mi to fuk. Jezdí to a to je hlavní
Souhlasím s NMC. Originální nádr, by STAKO Polska se shání obtíně, dodací lhůta cca 3 měsíce a servis 50 km odo domu. To je den dovolené. Výměna zde v TU sice za jiný typ s tím, e nebude na přepínači ukazovat mnoství LPG, večer to dám do servisu, kolega mne vezme do práce svým autem, po práci si své auto vyzvědnu. Neztratím ani den. To za cenu toho, e sice nevím z místa řidiče kolik mám LPG a nií cenu o cca 2000 Kč stojí. Stejně při tankování LPG nuluji denní počítadlo km a dle dojezdu na nádr vím kdy bude třeba tankovat. Take jsem od včera na tom stejně a je mi to fuk. Jezdí to a to je hlavní :-p
|
|
01.11.2014 10:52 -
Re: LPG a C5
|
2747277
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Vaemu vysvětlení celkem rozumím, kdy jste smíření s tím e to neukazuje stav v nádri....a ukazuje to e doel plyn a jedete na benzín ???? To já budu mít asi horí protoe můj LPi je někde jinde ne ty vae LPG a já budu muset dát novou origo nádr...
Vaemu vysvětlení celkem rozumím, kdy jste smíření s tím e to neukazuje stav v nádri....a ukazuje to e doel plyn a jedete na benzín ???? To já budu mít asi horí protoe můj LPi je někde jinde ne ty vae LPG a já budu muset dát novou origo nádr...
|
|
01.11.2014 11:13 -
Re: LPG a C5
|
2747279
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
čo je to LPi??
čo je to LPi?? :nevim
|
|
01.11.2014 11:25 -
Re: LPG a C5
|
2747281
|
|
jarda 68
|
|
|
co bude vadné kdy mě na AG SGI ukazují diody pořád plnou nádr i kdy je skoro prázdná
co bude vadné kdy mě na AG SGI ukazují diody pořád plnou nádr i kdy je skoro prázdná
|
|
01.11.2014 14:16 -
Re: LPG a C5
|
2747306
|
|
jarda 68
|
|
|
no zapojen je to tak začalo ani by s tím někdo něco dělal ale u si nepamatuji jak to bylo před tím ale to má svítit i ta červená dioda? svítí jenom zelené a to vechny. Take by asi nefungoval ten rezistorový snímač e
no zapojen je to tak začalo ani by s tím někdo něco dělal ale u si nepamatuji jak to bylo před tím ale to má svítit i ta červená dioda? svítí jenom zelené a to vechny. Take by asi nefungoval ten rezistorový snímač e
|
|
01.11.2014 16:47 -
Re: LPG a C5
|
2747325
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Nabídka trochu mimo mísu: pokud by nekdo chtěl plnící redukci na holandský systém, mohu ji přivést na sraz. Při výměně nádre mi dali i novu plnící koncovku jako máme v ČR u pump. Více SZ nebo telefon.
Nabídka trochu mimo mísu: pokud by nekdo chtěl plnící redukci na holandský systém, mohu ji přivést na sraz. Při výměně nádre mi dali i novu plnící koncovku jako máme v ČR u pump. Více SZ nebo telefon.
|
|
01.11.2014 18:46 -
Re: LPG a C5
|
2747389
|
|
jarda 68
|
|
|
no dodře neřeme teda červenou diodu mě se zdá e nesvítila ani kdy to fungovalo ale tím e svítí pořád vechny zelené i kdy je nádr prázdná tak to bude teda patný ten snímač?
no dodře neřeme teda červenou diodu mě se zdá e nesvítila ani kdy to fungovalo ale tím e svítí pořád vechny zelené i kdy je nádr prázdná tak to bude teda patný ten snímač?
|
|
02.11.2014 08:25 -
Re: LPG a C5
|
2747542
|
|
jarda 68
|
|
|
to max7
to je moné e by byl zaseklý plovák protoe se to stalo z ničeho nic ale přece by měla svítit ta červená dioda e to jede na lpg to mě právě zaráí a zdá se mi e nejde ani ten pípák kdy u je tam málo
to max7
to je moné e by byl zaseklý plovák protoe se to stalo z ničeho nic ale přece by měla svítit ta červená dioda e to jede na lpg to mě právě zaráí a zdá se mi e nejde ani ten pípák kdy u je tam málo
|
|
02.11.2014 09:33 -
Re: LPG a C5
|
2747559
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Abys věděl jestli se ti to jen zdá, e ti nejde pípák, nebo je to pravda, tak si vynu přepnutí na LPG tím, e uzavře za chodu motoru ventil na nádrí. Pípák je podle mne spoutěn nedostatkem tlaku na reduktoru a je nezávislý na poloze plováku. Jinak taky chod na LPG by měl jít poznat dotykem prstu na vstřikách, jsou cítit rázy. (Předpokládám, e jsou u tebe vstřiky přístupné).
Abys věděl jestli se ti to jen zdá, e ti nejde pípák, nebo je to pravda, tak si vynu přepnutí na LPG tím, e uzavře za chodu motoru ventil na nádrí. Pípák je podle mne spoutěn nedostatkem tlaku na reduktoru a je nezávislý na poloze plováku. Jinak taky chod na LPG by měl jít poznat dotykem prstu na vstřikách, jsou cítit rázy. (Předpokládám, e jsou u tebe vstřiky přístupné).
|
|
02.11.2014 10:03 -
Re: LPG a C5
|
2747564
|
|
jarda 68
|
|
|
na lpg to jede to vím akorát ten ukazatel a pípák
na lpg to jede to vím akorát ten ukazatel a pípák
|
|
02.11.2014 10:46 -
Re: LPG a C5
|
2747580
|
|
jarda 68
|
|
|
take jestli jsem to dobře pochopil při chodu na lpg odpojit cívku na ventilu a mělo by to zapípat a automaticky přepnout na BA jo?
take jestli jsem to dobře pochopil při chodu na lpg odpojit cívku na ventilu a mělo by to zapípat a automaticky přepnout na BA jo?
|
|
02.11.2014 14:23 -
Re: LPG a C5
|
2747621
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Já jsem zatím na vech LPG nádrích měl monost ručního uzavření vývodu LPG z nádre. Bylo to buď kolečko nebo páčkový kohout poblí malého měřáčku. Je to bezpečnostní prvek. S tou cívkou by to asi lo taky, ale je to komplikovanějí.
Já jsem zatím na vech LPG nádrích měl monost ručního uzavření vývodu LPG z nádre. Bylo to buď kolečko nebo páčkový kohout poblí malého měřáčku. Je to bezpečnostní prvek. S tou cívkou by to asi lo taky, ale je to komplikovanějí.
|
|
| |
|
|