| | |
16.09.2014 15:24 -
Re: LPG a C5
|
2733501
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
na stk kam chodím já je palubka nezajímá, ani nelezou do auta jen mi dají sondu do výfuku a motoru potom mi jen říká drte otáčky tak aby to na monitoru bylo zelené a hotovo
na stk kam chodím já je palubka nezajímá, ani nelezou do auta jen mi dají sondu do výfuku a motoru potom mi jen říká drte otáčky tak aby to na monitoru bylo zelené a hotovo
|
|
16.09.2014 20:19 -
Re: LPG a C5
|
2733534
|
|
jumep
|
|
|
ono to je trochu inac, vyrobca sa zaviazal dodrzovat EUROx normu, preto auto ziape antipollution fault, lebo uz nedodrzuje euronormu, to ze nasa legislativa pripusta vyssie hodnoty je uz ina vec
ono to je trochu inac, vyrobca sa zaviazal dodrzovat EUROx normu, preto auto ziape antipollution fault, lebo uz nedodrzuje euronormu, to ze nasa legislativa pripusta vyssie hodnoty je uz ina vec
|
|
16.09.2014 22:19 -
Re: LPG a C5
|
2733598
|
|
jruze
|
|
|
Tuím e od přítího roku u je bude zajímat EU norma (a to co uvádí výrobce) - doposud norma CZ.- a ta je daleko za normou výrobce - proto teď projde - neprojde jen to co emisáka vyene od mainy - měli by najet na barevné títky jako mají v D.
Tuím e od přítího roku u je bude zajímat EU norma (a to co uvádí výrobce) - doposud norma CZ.- a ta je daleko za normou výrobce - proto teď projde - neprojde jen to co emisáka vyene od mainy :-)))) - měli by najet na barevné títky jako mají v D.;-)
|
|
16.09.2014 22:24 -
Re: LPG a C5
|
2733602
|
|
LPX
|
Město: Česká Skalice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Zdar vem, jen pro malé upřesnění... nejedná se o ádný elektronický prvek, ale obyčejný "nástavec" před lambdu, vyfrézovaný z estihranu se standardními závity do potrubí a pro lambdu, ve kterém je typizovaná dutina s 3 mm otvorem k lambdě. Dle vyjádření se v té dutině vytvoří relativně stálé prostředí, které lambda vnímá jako správné a podle informací z různých for (Subaru, fiat, apod.), lze tímto i oblbnout kontrolní lambdu při totálně nefunkčním katalyzátoru.
.link.
Zdar vem, jen pro malé upřesnění... nejedná se o ádný elektronický prvek, ale obyčejný "nástavec" před lambdu, vyfrézovaný z estihranu se standardními závity do potrubí a pro lambdu, ve kterém je typizovaná dutina s 3 mm otvorem k lambdě. Dle vyjádření se v té dutině vytvoří relativně stálé prostředí, které lambda vnímá jako správné a podle informací z různých for (Subaru, fiat, apod.), lze tímto i oblbnout kontrolní lambdu při totálně nefunkčním katalyzátoru.
http://archiwum.allegro.pl/oferta/emulator-drugiej-sondy-lambda-stal-kwasoodporna-i3092468088.html
|
|
27.09.2014 15:29 -
Re: LPG a C5
|
2737322
|
|
jarda 68
|
|
|
ahoj plynaři nemáte někdo zkuenost s vadným regulátorem tlaku+teploty ta černá kostka na reduktoru a jak se to u vás projevovalo je to AG SGI dík
ahoj plynaři nemáte někdo zkuenost s vadným regulátorem tlaku+teploty ta černá kostka na reduktoru a jak se to u vás projevovalo je to AG SGI dík
|
|
27.09.2014 15:50 -
Re: LPG a C5
|
2737324
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Viz strana 26.
Viz strana 26.
|
|
28.09.2014 09:12 -
Re: LPG a C5
|
2737444
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Ahoj plynaři, mám na vás dotaz. Čeká mě první STK s vozem na pohon LPG. Co vechno si mám vzít za doklady, abych na něco nezapomněl ??
Ahoj plynaři, mám na vás dotaz. Čeká mě první STK s vozem na pohon LPG. Co vechno si mám vzít za doklady, abych na něco nezapomněl ??
|
|
28.09.2014 11:31 -
Re: LPG a C5
|
2737489
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
u nas je to protokol o montai plyn. zar. Nie kada STK robi aj plyn najlepie si zavola dopredu. Platíl som emisie 2x na BA a zvla LPG samozrejme aj sa meralo 2x. Bol som bez rezervy iba so sadou na opravu Pneu. Mou ete skontrolova aj datum vyroby nádre. Moe ma max 10 rokov.
Podobne alebo rovnake to asi bude aj v ČR. Ale najlepie je zavola tam a oni ti vetko povedia
u nas je to protokol o montai plyn. zar. Nie kada STK robi aj plyn najlepie si zavola dopredu. Platíl som emisie 2x na BA a zvla LPG samozrejme aj sa meralo 2x. Bol som bez rezervy iba so sadou na opravu Pneu. Mou ete skontrolova aj datum vyroby nádre. Moe ma max 10 rokov.
Podobne alebo rovnake to asi bude aj v ČR. Ale najlepie je zavola tam a oni ti vetko povedia
|
|
28.09.2014 12:57 -
Re: LPG a C5
|
2737519
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Já se ptal u nás na STK a vechno co chtějí k LPG je platnost nádre.....to se mi zdá trochu málo, ale kdy mi tu TK dají tak proč né.
Já se ptal u nás na STK a vechno co chtějí k LPG je platnost nádre.....to se mi zdá trochu málo, ale kdy mi tu TK dají tak proč né.
|
|
28.09.2014 13:34 -
Re: LPG a C5
|
2737520
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
No ono tam moc na LPG nenakontroluje. Emisie, nádr, netesnosti (to len prejde takym detektorom okolo motora a nadre), opravnu sadu alebo rezervu (ta by mala byt upevnená).
Tak nejak to bude aj u vas ale ako som uz písal zavolaj si na nejaku STK a oni ti povedis co a jak. Hlavne protokol o montai si nezabudni!!!
No ono tam moc na LPG nenakontroluje. Emisie, nádr, netesnosti (to len prejde takym detektorom okolo motora a nadre), opravnu sadu alebo rezervu (ta by mala byt upevnená).
Tak nejak to bude aj u vas ale ako som uz písal zavolaj si na nejaku STK a oni ti povedis co a jak. Hlavne protokol o montai si nezabudni!!!
|
|
26.10.2014 21:20 -
Re: LPG a C5
|
2745487
|
|
Max7
|
|
|
Ahoj
Jelikoz me uz vyprsela nadrz,nechal jsem ji vymenit.Mam system AG a ted new nadrz a multiventil Tomasetto - na multiventilu mam i merku (tomasetto) s vystupem pro ledky v kabine,ale stale me to ukazuje plnou nadrz.Po procitani vseho mozneho jsem vycetl,ze se musi povolit jinej merak v ridici jednotce,nebo neco v tom smyslu.Muze mi proto zde nekdo poradit kam zaject,nebo jeli to aspon pravda a led ukazatel v kabine bude zase funkcni.
Zduraznuji ze je to holandan AG a kdyz tak bych jel nejdal Praha. jsem od Liberce diky vsem za nazor a radu.
Ps: po vymene jede auto stale jak ma,ja najel uz 50 000km bez problemu lpg
Ahoj
Jelikoz me uz vyprsela nadrz,nechal jsem ji vymenit.Mam system AG a ted new nadrz a multiventil Tomasetto - na multiventilu mam i merku (tomasetto) s vystupem pro ledky v kabine,ale stale me to ukazuje plnou nadrz.Po procitani vseho mozneho jsem vycetl,ze se musi povolit jinej merak v ridici jednotce,nebo neco v tom smyslu.Muze mi proto zde nekdo poradit kam zaject,nebo jeli to aspon pravda a led ukazatel v kabine bude zase funkcni.
Zduraznuji ze je to holandan AG a kdyz tak bych jel nejdal Praha. jsem od Liberce diky vsem za nazor a radu.
Ps: po vymene jede auto stale jak ma,ja najel uz 50 000km bez problemu lpg :-)
|
|
27.10.2014 19:59 -
Re: LPG a C5
|
2745742
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
To ti tu nádr měnily v nějakém servisu ?? A nefunguje ti ukazatel stavu paliva tedy LPG. A tady to řeí.... Já bych to odvezl do toho servisu co to měnil, tam bych jím nakopal..... a nechal bych je to dát do pořádku aby to fungovalo....
To ti tu nádr měnily v nějakém servisu ?? A nefunguje ti ukazatel stavu paliva tedy LPG. A tady to řeí.... Já bych to odvezl do toho servisu co to měnil, tam bych jím nakopal..... a nechal bych je to dát do pořádku aby to fungovalo....
|
|
28.10.2014 09:53 -
Re: LPG a C5
|
2745836
|
|
Max7
|
|
|
Ukazatel je tam,vsak sem to psal,ale je to Tomasetto(jako multiventil) a elektronika v aute-ridici jednotka lpg je puvodni AG.Problem je vtom ze unas tu nikdo nema soft na AG aby nastavil komunikaci stim merakem.Tak jsem to aspon vycetl na netu.Proste jit do ty ridici jednotky a nastavit dolni a horni pozici pro ty ledky v kabine.
Pro ilustraci foto jak ted vypada ta toroidni nadrz s tim merakem.
Slo mi jen o to najit nekoho s tim softem a hlavne kdo vi jak snim zachazet.
Ukazatel je tam,vsak sem to psal,ale je to Tomasetto(jako multiventil) a elektronika v aute-ridici jednotka lpg je puvodni AG.Problem je vtom ze unas tu nikdo nema soft na AG aby nastavil komunikaci stim merakem.Tak jsem to aspon vycetl na netu.Proste jit do ty ridici jednotky a nastavit dolni a horni pozici pro ty ledky v kabine.
Pro ilustraci foto jak ted vypada ta toroidni nadrz s tim merakem.
Slo mi jen o to najit nekoho s tim softem a hlavne kdo vi jak snim zachazet.
Přílohy: 203028978-w988-h741.jpg ( 102611b ) - |
|
28.10.2014 15:14 -
Re: LPG a C5
|
2745887
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Počkej, chápu to dobře e má LPG které tady v republice nikdo nedělá a neopravuje ? Autorizovaný servis na to tvé AG by snad měl mít i ten soft.... a jestli to není autorizovaný servis , tak jak ti tam mohly dát novou nádr kdy na to nemají licenci ???
Počkej, chápu to dobře e má LPG které tady v republice nikdo nedělá a neopravuje ? Autorizovaný servis na to tvé AG by snad měl mít i ten soft.... a jestli to není autorizovaný servis , tak jak ti tam mohly dát novou nádr kdy na to nemají licenci ???
|
|
28.10.2014 16:22 -
Re: LPG a C5
|
2745904
|
|
Max7
|
|
|
Prominte,ale nejak to tu motate dohromady.Auto mam asi 5 let,v aute je LPG Holandský systém AG Autogas uz tahle dovezene.Na 100% ho tu v republice nemam jen ja,ale fuura lidi.Novou nadrz mam s multiventilem Tomasetto,mam pasport k nadrzi a papiry ze servisu o provedene vymene.S nima jsem se jeste pro kontrolu unas stavil na STK (ikdyz jdu na tech. az v unoru 2015) a vse shledali OK
A o co mi jde jsem jiz psal.Proste jen poradit servis,kde vedi co a jak a hlavne delaj Holandany.
Ps: pro vymenu nadrze snad nemusi mit servis software,protoze nezasahuji do motorove casti a nic se nenastavuje.Ridici jednotka je snad napichla na ten multiventil a zapne si to sama,coz me i nadale funguje bez nejmensich problemu.
Prominte,ale nejak to tu motate dohromady.Auto mam asi 5 let,v aute je LPG Holandský systém AG Autogas uz tahle dovezene.Na 100% ho tu v republice nemam jen ja,ale fuura lidi.Novou nadrz mam s multiventilem Tomasetto,mam pasport k nadrzi a papiry ze servisu o provedene vymene.S nima jsem se jeste pro kontrolu unas stavil na STK (ikdyz jdu na tech. az v unoru 2015) a vse shledali OK
A o co mi jde jsem jiz psal.Proste jen poradit servis,kde vedi co a jak a hlavne delaj Holandany.
Ps: pro vymenu nadrze snad nemusi mit servis software,protoze nezasahuji do motorove casti a nic se nenastavuje.Ridici jednotka je snad napichla na ten multiventil a zapne si to sama,coz me i nadale funguje bez nejmensich problemu.
|
|
28.10.2014 17:08 -
Re: LPG a C5
|
2745934
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Já mám prakticky toté co MAX7. Tento týden jdu menit nádr za to co on s multivbentilem Tomaseto. Původně tam byla nádr STAKO, ale ta se nedá moc sehnat a kdy, tak ta velkou cenu. Take taky uvidím, zda to půjde či ne. Ale já stejně jezdil dle denního počítače km. Nuloval jsem jej při tanklování LPG. V GERA servise v HK mi řekli, e řídící jednotka je vypálená přesně na tento motor a konfiguraci a nejde změnit. Prý se to dříve takto dělalo. Oni umí jen kontrolovat hodnoty např. na vstřikách. Tak uvidíme. Nádr ale neměním v HK, ale u nás v TU. Dám pak vědět.
Já mám prakticky toté co MAX7. Tento týden jdu menit nádr za to co on s multivbentilem Tomaseto. Původně tam byla nádr STAKO, ale ta se nedá moc sehnat a kdy, tak ta velkou cenu. Take taky uvidím, zda to půjde či ne. Ale já stejně jezdil dle denního počítače km. Nuloval jsem jej při tanklování LPG. V GERA servise v HK mi řekli, e řídící jednotka je vypálená přesně na tento motor a konfiguraci a nejde změnit. Prý se to dříve takto dělalo. Oni umí jen kontrolovat hodnoty např. na vstřikách. Tak uvidíme. Nádr ale neměním v HK, ale u nás v TU. Dám pak vědět.
|
|
28.10.2014 22:07 -
Re: LPG a C5
|
2746221
|
|
NMC
|
|
|
Toté co Max7 a Maxifik jsem řeil před rokem - výměna prolé holandské nádre za jinou s multiventilem Tomasetto. A protoe jsem současně měnil zadní nárazník, kde byl původní plnicí ventil, nechal jsem si přijednom přetáhnout plnění na italský vývod pod víčko nádre vedle benzínu. Take kompletní italská zadní část napojená na holandský předek. Pro tankování se řídím podle počítadla km. Ony ty čtyři ledky měly stejně malou informační hodnotu. V případě nutné potřeby se lze podívat na ciferník úrovně plováku, který je přímo na multiventilu a který je napojený na otočný rezistorový snímač, který vak má jinou ohmickou hodnotu, ne ten původní holandský. Ve spolu funguje dosud bez nejmeních problémů (samozřejmě bez těch ledek mnoství plynu).
Toté co Max7 a Maxifik jsem řeil před rokem - výměna prolé holandské nádre za jinou s multiventilem Tomasetto. A protoe jsem současně měnil zadní nárazník, kde byl původní plnicí ventil, nechal jsem si přijednom přetáhnout plnění na italský vývod pod víčko nádre vedle benzínu. Take kompletní italská zadní část napojená na holandský předek. Pro tankování se řídím podle počítadla km. Ony ty čtyři ledky měly stejně malou informační hodnotu. V případě nutné potřeby se lze podívat na ciferník úrovně plováku, který je přímo na multiventilu a který je napojený na otočný rezistorový snímač, který vak má jinou ohmickou hodnotu, ne ten původní holandský. Ve spolu funguje dosud bez nejmeních problémů (samozřejmě bez těch ledek mnoství plynu).
|
|
30.10.2014 18:29 -
Re: LPG a C5
|
2746802
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
ak je to len o tom ciferniku, čo tak ho necha vymeni za ten čo tam ma by...cena neni nejako vysoka take ak by ma to tvalo, iiel by som touto cestou
ak je to len o tom ciferniku, čo tak ho necha vymeni za ten čo tam ma by...cena neni nejako vysoka take ak by ma to tvalo, iiel by som touto cestou;-)
|
|
| |
|
|