| | |
09.10.2009 22:07 -
Re: LPG a C5
|
1107282
|
|
Poffa
|
Město: Spiská Belá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 282 |
|
|
To ma pravdu brat ma Lpg a dos vyschýnajú aj gumové hadice ako prísluenstvo okolo toho vetkého.
To ma pravdu brat ma Lpg a dos vyschýnajú aj gumové hadice ako prísluenstvo okolo toho vetkého.
|
|
09.10.2009 22:16 -
Re: LPG a C5
|
1107284
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
tady bych to opravdu viděl na netěsnící ventil, chyba vdy naskočila při startování a to je na benzin. Za jízdy nikdy.
LPG mám 4,5 roku v VECTRA, no problem
tady bych to opravdu viděl na netěsnící ventil, chyba vdy naskočila při startování a to je na benzin. Za jízdy nikdy.
LPG mám 4,5 roku v VECTRA, no problem
|
|
26.10.2009 22:50 -
Re: LPG a C5
|
1108440
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Co se vlastně stane, kdy při jedění na plyn počítač pořád odečítá mnoství benzínu a ikdy je v nádri třeba jetě půl nádre, ručička i kontrolka u ukazje prázdnou a na displeji pořád hází výstrahu e u dochází benzín?? Nemůe se třeba stát, e si auto najednou řekne, e u nemá benzín a prostě odmítne jet dáljak na benzín, tak na LPG? Je nějaký řeení, anebo se toho prostě nemám vímat? Můete mi prosím nasměrovat někam, kde se to řeilo? U jsem to někde viděl, ale zaboha to nemůu najít
Co se vlastně stane, kdy při jedění na plyn počítač pořád odečítá mnoství benzínu a ikdy je v nádri třeba jetě půl nádre, ručička i kontrolka u ukazje prázdnou a na displeji pořád hází výstrahu e u dochází benzín?? Nemůe se třeba stát, e si auto najednou řekne, e u nemá benzín a prostě odmítne jet dáljak na benzín, tak na LPG? Je nějaký řeení, anebo se toho prostě nemám vímat? Můete mi prosím nasměrovat někam, kde se to řeilo? U jsem to někde viděl, ale zaboha to nemůu najít:nevim
|
|
26.10.2009 22:53 -
Re: LPG a C5
|
1108441
|
|
tief
|
|
|
Nestane se nic, rucicka proste klesne ... po dlhsej suvislej jazde sa merak zresetuje. Existuje na to nejake elektronicke siditko ktore nasimuluje tankovanie vzdy po zapnuti kluca, tzn kazdy start sa to zresetuje. Inak je to len chybicka krasy nic viac.
Nestane se nic, rucicka proste klesne ... po dlhsej suvislej jazde sa merak zresetuje. Existuje na to nejake elektronicke siditko ktore nasimuluje tankovanie vzdy po zapnuti kluca, tzn kazdy start sa to zresetuje. Inak je to len chybicka krasy nic viac.
|
|
27.10.2009 17:07 -
Re: LPG a C5
|
1108488
|
|
sservis
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 43 |
|
|
je to troičku mimo téma, ale jen malinko, nemohl by mi někdo půjčit na tři dny redukci na plnění LPG v Holandsku? Bylo by to 15. - 17.11.
je to troičku mimo téma, ale jen malinko, nemohl by mi někdo půjčit na tři dny redukci na plnění LPG v Holandsku? Bylo by to 15. - 17.11.
|
|
21.11.2009 23:23 -
Re: LPG a C5
|
1428295
|
|
Veselajnen
|
Město: Hodonín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Stal jsem se majitelem C5, a hned jsem ji zaplynoval.....nechal jsem k tomu namontovat i FLASHLUBE....pouíváte to také, máte nějaké zkuenosti? co si o tom myslíte? a jetě něco....jsou nějaká specifika ohledně spojení C5 s LPG?něco na co si dát pozor?
Stal jsem se majitelem C5, a hned jsem ji zaplynoval.....nechal jsem k tomu namontovat i FLASHLUBE....pouíváte to také, máte nějaké zkuenosti? co si o tom myslíte? a jetě něco....jsou nějaká specifika ohledně spojení C5 s LPG?něco na co si dát pozor?
|
|
21.11.2009 23:35 -
Re: LPG a C5
|
1428296
|
|
Darja
|
|
|
Kouzelným vodičkám nevěřím. LPG je suché, proto se startuje na benzín a a v určitou teplotu se to přepne na LPG.
Nepouívám a ani nebudu, problémy nemám a věřím, e ani nebudou
Kouzelným vodičkám nevěřím. LPG je suché, proto se startuje na benzín a a v určitou teplotu se to přepne na LPG.
Nepouívám a ani nebudu, problémy nemám a věřím, e ani nebudou:-)
|
|
22.11.2009 22:32 -
Re: LPG a C5
|
1428331
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
To Veselajnen: tak to jsi mi předběhl, zrovna na to samé jsem se chtěl taky zeptat.
Před montáí jsem se technika na to ptal a řekl mi, e konkrétně na tyto motory je to zbytečné. Vyloeně je to doporučováno např. na Focuse, tuím na ty 1,6 a potom některé japonce-jmenoval např. Toyota Yaris, Honda Accord 1,8 atd... take jsem to tam nedával.
To Darja: Není to startování na benzín spí jen kvůli tomu, e na benzín se prostě se studeným motorem líp startuje, ne kvůli suchosti LPG? Tím Ti neoponuju, jen se ptám, ale podle jiných je to přimazávání důleitý spí u rozpálenýcho motoru, kdy dostává největí čočku-dálnice a ostaní zvýená zátě motoru..?
To Veselajnen: tak to jsi mi předběhl, zrovna na to samé jsem se chtěl taky zeptat.
Před montáí jsem se technika na to ptal a řekl mi, e konkrétně na tyto motory je to zbytečné. Vyloeně je to doporučováno např. na Focuse, tuím na ty 1,6 a potom některé japonce-jmenoval např. Toyota Yaris, Honda Accord 1,8 atd... take jsem to tam nedával.
To Darja: Není to startování na benzín spí jen kvůli tomu, e na benzín se prostě se studeným motorem líp startuje, ne kvůli suchosti LPG? Tím Ti neoponuju, jen se ptám, ale podle jiných je to přimazávání důleitý spí u rozpálenýcho motoru, kdy dostává největí čočku-dálnice a ostaní zvýená zátě motoru..?
|
|
22.11.2009 22:47 -
Re: LPG a C5
|
1428333
|
|
Darja
|
|
|
Tak studené ventily jsou nejvíc háklivé, proto je to za studena. Taky na benzín jen nestartuje, ty na něj i jede, dokud motor nedosáhne určité teploty a pak se přepne na LPG. moderní systémy jsou chytré, auto si samo vechno ohlídá.
A dálnice je pro auto právě ideál, jede konstatně, stejné točky.. auto, co najelo 200tis po dálnici vypadá úplně jinak ne chudák, co najel 100tis krátkýma couračkama po městě.
Tak studené ventily jsou nejvíc háklivé, proto je to za studena. Taky na benzín jen nestartuje, ty na něj i jede, dokud motor nedosáhne určité teploty a pak se přepne na LPG. moderní systémy jsou chytré, auto si samo vechno ohlídá.
A dálnice je pro auto právě ideál, jede konstatně, stejné točky.. auto, co najelo 200tis po dálnici vypadá úplně jinak ne chudák, co najel 100tis krátkýma couračkama po městě.
|
|
22.11.2009 22:53 -
Re: LPG a C5
|
1428335
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Aha. Jojo, to e na něj i jedu vím, konkrétně u mě to přepíná při 38 stupních (u chladící kapaliny) -podle té jejich LPG diagnostiky-jen tak pro zajímavost
Aha. Jojo, to e na něj i jedu vím, konkrétně u mě to přepíná při 38 stupních (u chladící kapaliny) -podle té jejich LPG diagnostiky-jen tak pro zajímavost:-)
|
|
22.11.2009 22:55 -
Re: LPG a C5
|
1428336
|
|
Darja
|
|
|
no to já mám teda určitě víc, ne ty. Dá se to samosebou nastavit, kdy se to přepne. 38 mi přijde málo.
no to já mám teda určitě víc, ne ty. Dá se to samosebou nastavit, kdy se to přepne. 38 mi přijde málo.
|
|
22.11.2009 23:21 -
Re: LPG a C5
|
1428337
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Mě to tak málo nepřijde, při přepínání na LPG u to docela dobře topí, je to po vyjetí z garáe, zavření vrat a ujetí cca 1km. Ale moná je těch 38 stupňů blud, moc jsem se po tom nepídíl.
Mě to tak málo nepřijde, při přepínání na LPG u to docela dobře topí, je to po vyjetí z garáe, zavření vrat a ujetí cca 1km. Ale moná je těch 38 stupňů blud, moc jsem se po tom nepídíl.
|
|
22.11.2009 23:46 -
Re: LPG a C5
|
1428341
|
|
Veselajnen
|
Město: Hodonín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Myslim ze 30 stupnu byva standart, takze 38 bych povazoval za dostatecne. Co se tyce te dalnice tak to bylo mysleno tusim prave na provoz pri LPG. Dlouha trasa a stabilne vyssi otacky znamenaji stabilne vyssi teplotu a veci teplotni zatez na sedla ventilu, ktere uz jen pri provozu na lpg jsou vice zahrivane. I kdyz od dob bezolovnateho benzinu jsou sedla tvrzena, tak jak uz psal Froggy, tak nektere auta maji stejne pri provozu na LPG problemy....Hondy, toyoty a Focus 1,6. Subaru napriklad Flashlube instaluje do vsech vozu vyrobenych primo s LPG. Nez jsem to tam dal, tak jsem nesehnal moc info o motoru ktery maj nase C5ticky.....ale znam dve zaplynovany xantie a jednu P306 (coz by mel byt v podstate ten samy motor) tak zatim jsou v poho, i kdyz jedna xanta ted merila tlaky a dopadlo to dost spatne, jeste se uvidi co bude pricinou....no a ten Peugeot na benzin kolisa volnobeh, ale na lpg jede jak drak.....coz jsem nekde vycetl, ze pak byly prave sedla problem.....takze zase tak v pohode to vlastne neni....ale kdo vi cim to je, ty auta maj na plyn jeto 150 a vic.....Tak kdyby pro nic, tak aspon pro dobrej pocit to tam mam,
Myslim ze 30 stupnu byva standart, takze 38 bych povazoval za dostatecne. Co se tyce te dalnice tak to bylo mysleno tusim prave na provoz pri LPG. Dlouha trasa a stabilne vyssi otacky znamenaji stabilne vyssi teplotu a veci teplotni zatez na sedla ventilu, ktere uz jen pri provozu na lpg jsou vice zahrivane. I kdyz od dob bezolovnateho benzinu jsou sedla tvrzena, tak jak uz psal Froggy, tak nektere auta maji stejne pri provozu na LPG problemy....Hondy, toyoty a Focus 1,6. Subaru napriklad Flashlube instaluje do vsech vozu vyrobenych primo s LPG. Nez jsem to tam dal, tak jsem nesehnal moc info o motoru ktery maj nase C5ticky.....ale znam dve zaplynovany xantie a jednu P306 (coz by mel byt v podstate ten samy motor) tak zatim jsou v poho, i kdyz jedna xanta ted merila tlaky a dopadlo to dost spatne, jeste se uvidi co bude pricinou....no a ten Peugeot na benzin kolisa volnobeh, ale na lpg jede jak drak.....coz jsem nekde vycetl, ze pak byly prave sedla problem.....takze zase tak v pohode to vlastne neni....ale kdo vi cim to je, ty auta maj na plyn jeto 150 a vic.....Tak kdyby pro nic, tak aspon pro dobrej pocit to tam mam,;-)
|
|
23.11.2009 08:44 -
Re: LPG a C5
|
1428344
|
|
tief
|
|
|
Co sa tyka jazdy po dialnici tak si dovolim nesuhlasit. Vela kratkodobych akceleracii je daleko horsich ako konstantna jazda. Pri akceleracii sa pouziva daleko vyssi pomer palivo vzduch, k tomu predstih ( predvstek u diesla ? ), tzn zataz na ventily je daleko vyssia ako pri stabilnom chode motora na rovnomerne otacky.
ps: stabilne vyssie otacky znamena stabilne ucinejsie chladenie a stabilnejsia teplota v chladiacom okruhu
ps2: co sa tyka kvality sediel ventilov u roznych znaciek to uz je na inu debatu, skorej "pivneho" charakteru
Co sa tyka jazdy po dialnici tak si dovolim nesuhlasit. Vela kratkodobych akceleracii je daleko horsich ako konstantna jazda. Pri akceleracii sa pouziva daleko vyssi pomer palivo vzduch, k tomu predstih ( predvstek u diesla ? ), tzn zataz na ventily je daleko vyssia ako pri stabilnom chode motora na rovnomerne otacky.
ps: stabilne vyssie otacky znamena stabilne ucinejsie chladenie a stabilnejsia teplota v chladiacom okruhu
ps2: co sa tyka kvality sediel ventilov u roznych znaciek to uz je na inu debatu, skorej "pivneho" charakteru
|
|
23.11.2009 17:54 -
Re: LPG a C5
|
1428419
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
To Veselajnen: Tak chybu jsi tím určitě neudělal, já o tom taky uvaoval-myslím e by to bylo jen o cca 1500 Kč při montái LPG navíc (tedy plus dalí náklady na dolévání, ani nevím kolik mazadla na kolik km to bere...).
Vyčetl a slyel jsem, e dostávají zabrat hlavně výfukové ventily-díky vyí teplotě hoření LPG, take jsem dedukoval tu vyí zátě na dálnici apod...
A jeden zarytej odpůrce LPG (jinak dost dobrej autodiagnostik) mi skoro vynadal, e jsem si nechal namontovat plyn, e jsem to auto prakticky zničil a vypadalo to, e mi skoro zakáe jezdit Nakonec řekl, e v budoucnu nebudu mít problém s plynem ale s benzínem-a v tom má moná trochu pravdu, dle toho, co jsem nael na netu a viz. ta poznámka od Veselajnena o Peugeotu. Ale statísíce km ročně nenajídím, tak mi to zas tak moc netrápí
To Veselajnen: Tak chybu jsi tím určitě neudělal, já o tom taky uvaoval-myslím e by to bylo jen o cca 1500 Kč při montái LPG navíc (tedy plus dalí náklady na dolévání, ani nevím kolik mazadla na kolik km to bere...).
Vyčetl a slyel jsem, e dostávají zabrat hlavně výfukové ventily-díky vyí teplotě hoření LPG, take jsem dedukoval tu vyí zátě na dálnici apod...
A jeden zarytej odpůrce LPG (jinak dost dobrej autodiagnostik) mi skoro vynadal, e jsem si nechal namontovat plyn, e jsem to auto prakticky zničil a vypadalo to, e mi skoro zakáe jezdit:-)))) Nakonec řekl, e v budoucnu nebudu mít problém s plynem ale s benzínem-a v tom má moná trochu pravdu, dle toho, co jsem nael na netu a viz. ta poznámka od Veselajnena o Peugeotu. Ale statísíce km ročně nenajídím, tak mi to zas tak moc netrápí;-)
|
|
23.11.2009 18:06 -
Re: LPG a C5
|
1428420
|
|
Darja
|
|
|
Větina zaitých předsudků o plynu jsou z dob, kdy se samodomo montovalo LPG a větinou se jednalo o karbec. Sekvence je o něčem jiném.
Jen si to porovnejte s těma řečma, co lidé vedou o hydraulických autech i dnes. Jen proto, e v 80/90tých letech se sem tahaly vozy, které nikdo neuměl servisovat a začaly se sráti.
Froggy: No, mě si pobavil, dedukcí, e na dálnici je teplota spalování vyí a proto je auto ve větím záběru
Ano, LPG má vyí oknatové číslo, ale co já vím, moje bublina pozná rozdíl v oktanovém čísle, hlídá si detonaci a umí si dle toho nastavit i předstih (to u se řeilo v tématu jestli má smysl tankovat 98).
Já v tom fakt roblém nevidím.
Větina zaitých předsudků o plynu jsou z dob, kdy se samodomo montovalo LPG a větinou se jednalo o karbec. Sekvence je o něčem jiném.
Jen si to porovnejte s těma řečma, co lidé vedou o hydraulických autech i dnes. Jen proto, e v 80/90tých letech se sem tahaly vozy, které nikdo neuměl servisovat a začaly se sráti.
Froggy: No, mě si pobavil, dedukcí, e na dálnici je teplota spalování vyí a proto je auto ve větím záběru :-)
Ano, LPG má vyí oknatové číslo, ale co já vím, moje bublina pozná rozdíl v oktanovém čísle, hlídá si detonaci a umí si dle toho nastavit i předstih (to u se řeilo v tématu jestli má smysl tankovat 98).
Já v tom fakt roblém nevidím.
|
|
23.11.2009 20:51 -
Re: LPG a C5
|
1428463
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
ahoj, C5 je moje třetí auto na plyn, mám to tam rok a 40.000 km, nějaké problémy s autem mám, ale to není spojené s plynem, předtím jsme měl fiata mareu 1,8 (úasný auto) na který jsme najel 120.000 km a úplně první byl citroen zx 1,4, na tom jsme najel 90.000 km, nikdy jsme neměl problémy s tím, e by LPG nějak pokodilo motor nebo něco jiného na autě
ne jsme kupoval Cř, tak jsme počítal zda plyn nebo naftu, a při předpokládaném nájezdu 150.000 km mi plyn vyel levněji ne nafta
ahoj, C5 je moje třetí auto na plyn, mám to tam rok a 40.000 km, nějaké problémy s autem mám, ale to není spojené s plynem, předtím jsme měl fiata mareu 1,8 (úasný auto) na který jsme najel 120.000 km a úplně první byl citroen zx 1,4, na tom jsme najel 90.000 km, nikdy jsme neměl problémy s tím, e by LPG nějak pokodilo motor nebo něco jiného na autě
ne jsme kupoval Cř, tak jsme počítal zda plyn nebo naftu, a při předpokládaném nájezdu 150.000 km mi plyn vyel levněji ne nafta
|
|
23.11.2009 21:47 -
Re: LPG a C5
|
1428471
|
|
Veselajnen
|
Město: Hodonín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 7 |
|
|
To tief: dik za osvetu, ja si dycky myslel ze to tak plati u chlazeni motoru obecne. Nevim teda kde jsou umistene vyfukove ventlily, o autech vim docela houby, jen jsem psal, co jsem vyzjistil na netu....a dlouhe vzdalenosti byla uz jen ma dedukce....
to Froggy: Provozni naklady flashlube jsou asi 1ml na 1l paliva coz je u me spotreby asi tak 1l na 10k km a treba 5 litru se da koupit za 1700 coz si myslim neni tak strasny....Po montazi me nastavili mensi prutok kapanim...nez je uvadeny.....a jak to tak vidim tak to tak i necham....asi to nebude naseho 2.0i 16v tak dulezite....
To tief: dik za osvetu, ja si dycky myslel ze to tak plati u chlazeni motoru obecne. Nevim teda kde jsou umistene vyfukove ventlily, o autech vim docela houby, jen jsem psal, co jsem vyzjistil na netu....a dlouhe vzdalenosti byla uz jen ma dedukce....
to Froggy: Provozni naklady flashlube jsou asi 1ml na 1l paliva coz je u me spotreby asi tak 1l na 10k km a treba 5 litru se da koupit za 1700 coz si myslim neni tak strasny....Po montazi me nastavili mensi prutok kapanim...nez je uvadeny.....a jak to tak vidim tak to tak i necham....asi to nebude naseho 2.0i 16v tak dulezite....:-)
|
|
15.12.2009 20:43 -
Re: LPG a C5
|
1429345
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Tak jsem dal novou baterku, BOSH 60Ah, a Antipolution se chová jinak. Objeví se při startování, to tam na LCD poblikává často, kdy se rozjedu, tak celých 35km si ani neblikne, a kdy zaparkuju a auto blafe na volnoběh, tak Antipolution začne vyskakovat znova. Je jedno zda jedu na benzin či LPG. Na staré baterce mi to problikávalo celou cestu. Tak teď u nevím co dál. Kdy to nechám vynulovat, tak to tam asi zase hned skočí. Fujtajbl .
Tak jsem dal novou baterku, BOSH 60Ah, a Antipolution se chová jinak. Objeví se při startování, to tam na LCD poblikává často, kdy se rozjedu, tak celých 35km si ani neblikne, a kdy zaparkuju a auto blafe na volnoběh, tak Antipolution začne vyskakovat znova. Je jedno zda jedu na benzin či LPG. Na staré baterce mi to problikávalo celou cestu. Tak teď u nevím co dál. Kdy to nechám vynulovat, tak to tam asi zase hned skočí. Fujtajbl :-((((.
|
|
| |
|
|