| | |
13.08.2014 13:45 -
Re: LPG a C5
|
2724430
|
|
jarda 68
|
|
|
No ale přece kdyby to byl vstřik tak by to kubalo pořád ne?
No ale přece kdyby to byl vstřik tak by to kubalo pořád ne?
|
|
18.08.2014 08:42 -
Re: LPG a C5
|
2725598
|
|
jarda 68
|
|
|
tak po dojezdu jsem přepl na benzín a druhý den zkouka auta na benzín a přesně v těch samých místech opět duení i na benál tak co to můe být ale nezbyde nic jiného asi ne na diagnostiku ale mám obavy e mi neřekne nic jiného ne vyměnit čidlo na vodu ale to u mi psal jumep e tyto motory ukazuji e je tam jen45 stupňů ale budík ukazuje normál
tak po dojezdu jsem přepl na benzín a druhý den zkouka auta na benzín a přesně v těch samých místech opět duení i na benál tak co to můe být ale nezbyde nic jiného asi ne na diagnostiku ale mám obavy e mi neřekne nic jiného ne vyměnit čidlo na vodu ale to u mi psal jumep e tyto motory ukazuji e je tam jen45 stupňů ale budík ukazuje normál
|
|
18.08.2014 17:41 -
Re: LPG a C5
|
2725709
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
No tak nevím, v jednom příspěvku píe "kdy u se mi to dusí na plyn a jede za mnou auto tak přepnu na benzín a okamitě jedu" a v druhém "... zkouka auta na benzín a přesně v těch samých místech opět duení i na benál " . A do třetice " ...tyto motory ukazuji e je tam jen45 stupňů ale budík ukazuje normál" - co ukazuje 45 stupňů, kdy budík ukazuje normál ?
No tak nevím, v jednom příspěvku píe "kdy u se mi to dusí na plyn a jede za mnou auto tak přepnu na benzín a okamitě jedu" a v druhém "... zkouka auta na benzín a přesně v těch samých místech opět duení i na benál " . A do třetice " ...tyto motory ukazuji e je tam jen45 stupňů ale budík ukazuje normál" - co ukazuje 45 stupňů, kdy budík ukazuje normál ?
|
|
18.08.2014 20:22 -
Re: LPG a C5
|
2725742
|
|
jarda 68
|
|
|
no to je právě zajímavé e se to dusilo i na benzín ale kdy to nechám přeplé na plyn a zajízdy u se to dusí a přepne na benál tak to jede u jsem z toho sám jelen a ta teplota ukazuje na diagnostice ale budík je v normálu
no to je právě zajímavé e se to dusilo i na benzín ale kdy to nechám přeplé na plyn a zajízdy u se to dusí a přepne na benál tak to jede u jsem z toho sám jelen a ta teplota ukazuje na diagnostice ale budík je v normálu
|
|
19.08.2014 15:51 -
Re: LPG a C5
|
2725866
|
|
jarda 68
|
|
|
u nikoho nic nenapadá teď nevím jestli na diagnostiku na benál nebo lpg a zas kopa peněz v prdeli
u nikoho nic nenapadá teď nevím jestli na diagnostiku na benál nebo lpg a zas kopa peněz v prdeli
|
|
19.08.2014 16:25 -
Re: LPG a C5
|
2725870
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
no mně napadá: Banka, 70 km, 1 hod jízda a neprohloupí
no mně napadá: Banka, 70 km, 1 hod jízda a neprohloupí ;-)
|
|
19.08.2014 18:04 -
Re: LPG a C5
|
2725879
|
|
jarda 68
|
|
|
dobrá rada ale to ti asi trvalo ne si to poskládal e?
dobrá rada ale to ti asi trvalo ne si to poskládal e?
|
|
20.08.2014 16:48 -
Re: LPG a C5
|
2726047
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
To jarda68: mám sice úplně jiný motor, ale měl jsem hodně podobné chování (na BA i na LPG - čili LPG jsem vyloučil). Pokud se problém objevil, vdy v téměř stejném místě od baráku, tedy při určité teplotě motoru, nií ne pracovní. Měl jsem z toho taky zamotanou hlavu, protoe se to objevilo hned po vynuceném seřízení rozvodů (specialita motorů THP) a následné aktualizaci SW pro ŘJ LPG (moje aktivita). Nakonec to byla jen souhra náhod (aspoň doufám), a příčina byla tak banální, e se ji a stydím napsat - nedostatek chladicí kapaliny. Motor se přitom nepřehříval a teplý el normálně. Take zkus se podívat, jak jse na tom s chladicí kapalinou. Zatím jsem jízd, které jsem začínal se studeným motorem udělal jen několik, ale zdá se, e to pomohlo.
To jarda68: mám sice úplně jiný motor, ale měl jsem hodně podobné chování (na BA i na LPG - čili LPG jsem vyloučil). Pokud se problém objevil, vdy v téměř stejném místě od baráku, tedy při určité teplotě motoru, nií ne pracovní. Měl jsem z toho taky zamotanou hlavu, protoe se to objevilo hned po vynuceném seřízení rozvodů (specialita motorů THP) a následné aktualizaci SW pro ŘJ LPG (moje aktivita). Nakonec to byla jen souhra náhod (aspoň doufám), a příčina byla tak banální, e se ji a stydím napsat - nedostatek chladicí kapaliny. Motor se přitom nepřehříval a teplý el normálně. Take zkus se podívat, jak jse na tom s chladicí kapalinou. Zatím jsem jízd, které jsem začínal se studeným motorem udělal jen několik, ale zdá se, e to pomohlo.
|
|
26.08.2014 21:35 -
Re: LPG a C5
|
2728290
|
|
gajdaflow
|
Město: Kladno , Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Ahoj vichni, máte někdo zkuenost s chybovou hlákou Antipollution fault u modelu C5 break 1,8 16V r.v.2002 s plynem. Stalo se mi poprvé kdy jsem jel na plyn v podstatě na volnoběh a z ničeho nic zmíněná chyba spalin. Někdo psal, e se to u provozu na plyn stává, já jen jestli si mám dělat starosti nebo ne...
Dík Honza.
Ahoj vichni, máte někdo zkuenost s chybovou hlákou Antipollution fault u modelu C5 break 1,8 16V r.v.2002 s plynem. Stalo se mi poprvé kdy jsem jel na plyn v podstatě na volnoběh a z ničeho nic zmíněná chyba spalin. Někdo psal, e se to u provozu na plyn stává, já jen jestli si mám dělat starosti nebo ne...
Dík Honza.
|
|
26.08.2014 21:43 -
Re: LPG a C5
|
2728329
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Ahoj, tuto hláku mám trvale a mě ji způsobuje Lambda za katalyzátorem. (znamená v mém případě bud načatý kat nebo ta lambda). Obecně ale je potřeba zajet na diagnostiku a zjistit co ji hlásí...
Předtím by bylo vhodné to pořádně profučet na benzín jestli to není jen patným plynem.
Ahoj, tuto hláku mám trvale a mě ji způsobuje Lambda za katalyzátorem. (znamená v mém případě bud načatý kat nebo ta lambda). Obecně ale je potřeba zajet na diagnostiku a zjistit co ji hlásí...
Předtím by bylo vhodné to pořádně profučet na benzín jestli to není jen patným plynem.
|
|
16.09.2014 11:36 -
Re: LPG a C5
|
2733417
|
|
LPX
|
Město: Česká Skalice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Zdar benziňáci s plynem, kteří se potýkáte s občasnou hlákou APF a rozsvícením service a check engine. Mám C5 I 3.0 s plynem a problém jsem měl stejný. Na diag vyběhla chyba "porucha kat. na přední řadě válců" a po nějaké době bez ovlivnění funkce motoru to zmizelo. Následně po ujetí cca 300 a 600 km se hláka objevila opět. Předkaty jsou ji načnuté a tak jsem instaloval emulátor (nástavec) na zadní lambdu u předních válců a ejhle, kdy se objevila hláka, u ukazovala na "druhou řadu válců"! Po instalaci emulátoru i na zadní řadu válců je ve O.K. a ji cca 5000 Km se neobjevila ádná hláka....tzn. tento způsob lze prohlásit za ověřený na C5. Emulátory se dají sehnat v Polsku na Allegro a nebo se dají vyrobit dle nákresů z internetu (můj postup).
Zdar benziňáci s plynem, kteří se potýkáte s občasnou hlákou APF a rozsvícením service a check engine. Mám C5 I 3.0 s plynem a problém jsem měl stejný. Na diag vyběhla chyba "porucha kat. na přední řadě válců" a po nějaké době bez ovlivnění funkce motoru to zmizelo. Následně po ujetí cca 300 a 600 km se hláka objevila opět. Předkaty jsou ji načnuté a tak jsem instaloval emulátor (nástavec) na zadní lambdu u předních válců a ejhle, kdy se objevila hláka, u ukazovala na "druhou řadu válců"! Po instalaci emulátoru i na zadní řadu válců je ve O.K. a ji cca 5000 Km se neobjevila ádná hláka....tzn. tento způsob lze prohlásit za ověřený na C5. Emulátory se dají sehnat v Polsku na Allegro a nebo se dají vyrobit dle nákresů z internetu (můj postup).
|
|
16.09.2014 14:31 -
Re: LPG a C5
|
2733481
|
|
miskod
|
|
|
je...Napriek slabsiemu katalyzatoru cez emisie stale prejdes. Nie som si celkom isty ci by si presiel s piskajucim napisom "Antipolution fault"...
je...Napriek slabsiemu katalyzatoru cez emisie stale prejdes. Nie som si celkom isty ci by si presiel s piskajucim napisom "Antipolution fault"...
|
|
16.09.2014 14:54 -
Re: LPG a C5
|
2733498
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Aha, to mě nenapadlo. Na STK u radi nejezdím - namám na to nervy....
Aha, to mě nenapadlo. Na STK u radi nejezdím - namám na to nervy....:-d
|
|
| |
|
|