| | |
05.05.2014 08:24 -
Re: LPG a C5
|
2693259
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
plynove sniecky su blbost a nastavovanie medzier tiez. Vela clenov ti to potvrdi.
Pytal som sa mojho plynara on sam povedal ze ich nedoporucuje a treba davat obyc ake tam maju ist. Ked tam mal zopar tvrdohlavych co to chceli, po pat tyzdnoch isli sviecky von a dali sa povodne.
A tie tvoje problemy su skor vinimka ako pravidlo. Takze bud je to nieco ine a zbytocne hladas chybu v plyne, alebo tam plynar nieco poriadne dosral. Ale skratovana lambda...co s nou robil plynar???
plynove sniecky su blbost a nastavovanie medzier tiez. Vela clenov ti to potvrdi.
Pytal som sa mojho plynara on sam povedal ze ich nedoporucuje a treba davat obyc ake tam maju ist. Ked tam mal zopar tvrdohlavych co to chceli, po pat tyzdnoch isli sviecky von a dali sa povodne.
A tie tvoje problemy su skor vinimka ako pravidlo. Takze bud je to nieco ine a zbytocne hladas chybu v plyne, alebo tam plynar nieco poriadne dosral. Ale skratovana lambda...co s nou robil plynar???:nevim
|
|
05.05.2014 10:07 -
Re: LPG a C5
|
2693286
|
|
miskod
|
|
|
S "plynovymi" svieckami suhlasim. Je to totalna kravina. Mne sa osvedcili denso s priponou "U". Maju drazku na vonkajsej elektrode. A kde vznika primarne iskra? Na hranach...
So sklepavanim ale suhlasit nemozem. Na xsare sklepane sviecky z 0.9 na 0.7...Motor omnoho kludnejsi a spotreba o 1.5l dole. To auto jazdilo za 6.8l plynu. Bez sklepania 8-8.5...Na C5 to tiez trochu poznat ale nie je to az take vyrazne.
S "plynovymi" svieckami suhlasim. Je to totalna kravina. Mne sa osvedcili denso s priponou "U". Maju drazku na vonkajsej elektrode. A kde vznika primarne iskra? Na hranach...
So sklepavanim ale suhlasit nemozem. Na xsare sklepane sviecky z 0.9 na 0.7...Motor omnoho kludnejsi a spotreba o 1.5l dole. To auto jazdilo za 6.8l plynu. Bez sklepania 8-8.5...Na C5 to tiez trochu poznat ale nie je to az take vyrazne.
|
|
05.05.2014 10:54 -
Re: LPG a C5
|
2693298
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ne e bych se musel vměovat, ale nedá mi to. Není náhodou lepí koupit rovnou svíčky 0,7 ne sklepávat 0,9 na 0,7?
Ne e bych se musel vměovat, ale nedá mi to. Není náhodou lepí koupit rovnou svíčky 0,7 ne sklepávat 0,9 na 0,7?
|
|
05.05.2014 20:18 -
Re: LPG a C5
|
2693465
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Vladimíre a zkusil jsi to auto otestovat jen jízdou na benzín ???? Co to dělá, jak se to chová, zda to také neklekne ???? To jsi tu nenapsal ani jednou, e jsi otestoval auto čistě jízdou na benzín. Ty tvé potíe jsou abnormální, a je tady spousta LPG přestaveb které fungují.
Vladimíre a zkusil jsi to auto otestovat jen jízdou na benzín ???? Co to dělá, jak se to chová, zda to také neklekne ???? To jsi tu nenapsal ani jednou, e jsi otestoval auto čistě jízdou na benzín. Ty tvé potíe jsou abnormální, a je tady spousta LPG přestaveb které fungují.
|
|
06.05.2014 19:21 -
Re: LPG a C5
|
2693721
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Zdravím vechny kolegy C5 a s LPG obvzlá.
To Vladimír: ádnou chytrost zřejmě nepředám, jen taková poznámečka. Dost se divím, e po Vaich peripetiích jetě máte sílu přemýlet o negativním inzerátu. Naprosto nepochybuji o Vaich problémech s provozem vozu na LPG. Dokonce ani nepochybuji o tom, e Vám nikdo nebyl schopen kvalitně pomoci. Jako velmi spokojený uivatel C5 s LPG vak nemohu souhlasit s takovouto generalizací. Obecně lze TVRDIT, e alternativa pohonu na LPG je odskouená, bezpečná, kvalitní, prokazatelně úspornějí a s pozitivním dopadem na ivotní prostředí. Jestlie se jeden konkretní vůz, z neznámých důvodů nepovedl, naprostro neznamená, e systém je nefunkční a je nutno jej zatratit a veřejně pranýřovat.
I kdy být na Vaem místě, také bych asi zahořkl.
Hlavně a najdete koumesa, co to zprovozní. No a pak dejte do placu co to bylo. Díky
Zdravím vechny kolegy C5 a s LPG obvzlá.
To Vladimír: ádnou chytrost zřejmě nepředám, jen taková poznámečka. Dost se divím, e po Vaich peripetiích jetě máte sílu přemýlet o negativním inzerátu. Naprosto nepochybuji o Vaich problémech s provozem vozu na LPG. Dokonce ani nepochybuji o tom, e Vám nikdo nebyl schopen kvalitně pomoci. Jako velmi spokojený uivatel C5 s LPG vak nemohu souhlasit s takovouto generalizací. Obecně lze TVRDIT, e alternativa pohonu na LPG je odskouená, bezpečná, kvalitní, prokazatelně úspornějí a s pozitivním dopadem na ivotní prostředí. Jestlie se jeden konkretní vůz, z neznámých důvodů nepovedl, naprostro neznamená, e systém je nefunkční a je nutno jej zatratit a veřejně pranýřovat.
I kdy být na Vaem místě, také bych asi zahořkl.:nevim
Hlavně a najdete koumesa, co to zprovozní. No a pak dejte do placu co to bylo. Díky
|
|
05.06.2014 18:22 -
Re: LPG a C5
|
2702292
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Já mám na LPG svůj negativní názor, ale nikomu ho nevnucuji a kvůli tomu nepíu. Před chvilkou jsem viděl úryvek z pořadu Černé ovce, kde testovali kvalitu LPG. No to jsem čuměl. U necelé poloviny odebraných vzorků byla překročena koncentrace síry 4-6 krát!! Říkali, e kromě mizerného spalování to můe zcela oddělat palivovou soustavu. U nafty a benzínu kontroly ujídějí větinou o trochu a často u veličin ne zcela podstatných.
Take jako si majitelé common rail dieselů s přímým vysokotlakým vstřikem konečně zvykli nejezdit pro naftu do JZD, tak majitele LPG holt čeká taky podobná selekce kvality stanic. U LPG je to jetě horí, e není a tak jasné, jaká kategorie prodejců je ta dobrá.
Moná to můe být i příčinou, proč tady někdo instalaci od jednoho výrobce chválí a druhý jde od problému k problému.
Já mám na LPG svůj negativní názor, ale nikomu ho nevnucuji a kvůli tomu nepíu. Před chvilkou jsem viděl úryvek z pořadu Černé ovce, kde testovali kvalitu LPG. No to jsem čuměl. U necelé poloviny odebraných vzorků byla překročena koncentrace síry 4-6 krát!! Říkali, e kromě mizerného spalování to můe zcela oddělat palivovou soustavu. U nafty a benzínu kontroly ujídějí větinou o trochu a často u veličin ne zcela podstatných.
Take jako si majitelé common rail dieselů s přímým vysokotlakým vstřikem konečně zvykli nejezdit pro naftu do JZD, tak majitele LPG holt čeká taky podobná selekce kvality stanic. U LPG je to jetě horí, e není a tak jasné, jaká kategorie prodejců je ta dobrá.
Moná to můe být i příčinou, proč tady někdo instalaci od jednoho výrobce chválí a druhý jde od problému k problému.
|
|
06.06.2014 00:11 -
Re: LPG a C5
|
2702431
|
|
NMC
|
|
|
Reportá jsem stáhl sem ke shlédnutí:
.link.
Otázku kvality plynu a tím i dodavatele řeí určitě kadý uivatel LPG - viz např. první strana tohoto vlákna. Já se snaím brát vdy plyn od Flagy a jsem s ním spokojený. Jen malá perlička z Maďarska - při návratu jsem bral LPG na poslední benzince na dálnici M1. Po rozjezdu začalo auto vibrovat jako nějaké masání křeslo. Třepání vydrelo cca dvacet km, pak se s tím asi řídící jednotka porvala a jízda se postupně zklidnila.
Reportá jsem stáhl sem ke shlédnutí:
https://onedrive.live.com/redir.aspx?cid=d01e8d01a72c3d7e&page=self&resid=D01E8D01A72C3D7E!141&parId=D01E8D01A72C3D7E!122&authkey=!Arl1BsgDpmgWJE0&Bpub=SDX.SkyDrive&Bsrc=Share
Otázku kvality plynu a tím i dodavatele řeí určitě kadý uivatel LPG - viz např. první strana tohoto vlákna. Já se snaím brát vdy plyn od Flagy a jsem s ním spokojený. Jen malá perlička z Maďarska - při návratu jsem bral LPG na poslední benzince na dálnici M1. Po rozjezdu začalo auto vibrovat jako nějaké masání křeslo. Třepání vydrelo cca dvacet km, pak se s tím asi řídící jednotka porvala a jízda se postupně zklidnila.
|
|
29.07.2014 12:58 -
Re: LPG a C5
|
2719342
|
|
est
|
Město: Kralupy, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdravím vespolek.
Vzhledem k tomu, e na stránkách CCCA je přesně 0 servisů na montá LPG v Praze a 1 v celém Středočeském kraji - v Mladé Boleslavi a to bez hodnocení, pokusím se zeptat zde.
Koho praského nebo v blízkém okolí byste z vlastní zkuenosti na LPG přestavbu C5 doporučili? Naráím na zmínky o AG Coubal, Harfa...
Díky moc
Zdravím vespolek.
Vzhledem k tomu, e na stránkách CCCA je přesně 0 servisů na montá LPG v Praze a 1 v celém Středočeském kraji - v Mladé Boleslavi a to bez hodnocení, pokusím se zeptat zde.
Koho praského nebo v blízkém okolí byste z vlastní zkuenosti na LPG přestavbu C5 doporučili? Naráím na zmínky o AG Coubal, Harfa...
Díky moc
|
|
30.07.2014 15:14 -
Re: LPG a C5
|
2719585
|
|
gajdaflow
|
Město: Kladno , Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Ahoj vichni, i já jsem propadl kouzlu c5 konkrétně. Jsem majitelem c5 break 1.8 16v s přestavbou na LPG r.v.2002
Doposud lapalo ve bez problémů a teď mi začaly problémy se startováním,ale jen po ránu. Daří se mi nastartovat a na pátý pokus,ale po ohřátí motoru jsou starty bez problémů po celý den.Zkusil jsem vyměnit svíčky,předtím tam byly od NG nyní jsou tam od Bosche.Při přepnutí na plyn nebo benzin během jízdy auto jede bez problémů.prosím máte někdo podobnou zkuenost? Diky
Ahoj vichni, i já jsem propadl kouzlu c5 konkrétně. Jsem majitelem c5 break 1.8 16v s přestavbou na LPG r.v.2002
Doposud lapalo ve bez problémů a teď mi začaly problémy se startováním,ale jen po ránu. Daří se mi nastartovat a na pátý pokus,ale po ohřátí motoru jsou starty bez problémů po celý den.Zkusil jsem vyměnit svíčky,předtím tam byly od NG nyní jsou tam od Bosche.Při přepnutí na plyn nebo benzin během jízdy auto jede bez problémů.prosím máte někdo podobnou zkuenost? Diky
|
|
30.07.2014 15:23 -
Re: LPG a C5
|
2719592
|
|
moriss
|
Město: PRAHA, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
zdar.
ohledne montaze doporucim www.sate.cz
ohledne startu ...jako prvni nezapominat na benzin v nadrzi.udrzovat jej na nejlepe pulce nadrze.trpi cerpadlo v ni. jinak utahovat ,kontrolovat cistit mazat...kontakty ,spoje ,tesneni pod klapkou...atd...pak diagnostika.
zdar.
ohledne montaze doporucim www.sate.cz
ohledne startu ...jako prvni nezapominat na benzin v nadrzi.udrzovat jej na nejlepe pulce nadrze.trpi cerpadlo v ni. jinak utahovat ,kontrolovat cistit mazat...kontakty ,spoje ,tesneni pod klapkou...atd...pak diagnostika.
|
|
30.07.2014 15:57 -
Re: LPG a C5
|
2719600
|
|
jumep
|
|
|
ja si myslim ze je tam prilis nizka teplota prepnutia na plyn a startuje to priamo na plyn ktory ale neni dostatocne splynovany ... (co sa stane ked to zapnes priamo na benzin?)
ja si myslim ze je tam prilis nizka teplota prepnutia na plyn a startuje to priamo na plyn ktory ale neni dostatocne splynovany ... (co sa stane ked to zapnes priamo na benzin?)
|
|
30.07.2014 21:34 -
Re: LPG a C5
|
2719953
|
|
perkyy
|
Město: Trenčín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 10 |
|
|
ja osobne mám presne ten istý problém, skúal som vyjazdi 2 nádre len na benzín a dokopy iaden pozorovatežný výsledok. Mám splynovač Landi Renzo a keď som po dlhej dobe naiel človeka s diagnostikou, hneď mi zahlásil e mám dva vstreky v ... Tak teraz etrím na nový
ja osobne mám presne ten istý problém, skúal som vyjazdi 2 nádre len na benzín a dokopy iaden pozorovatežný výsledok. Mám splynovač Landi Renzo a keď som po dlhej dobe naiel človeka s diagnostikou, hneď mi zahlásil e mám dva vstreky v ... :-( Tak teraz etrím na nový :-d
|
|
31.07.2014 15:25 -
Re: LPG a C5
|
2720253
|
|
gajdaflow
|
Město: Kladno , Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Ahoj vem a zároveň diky za dolé rady ohledně startu...ani včerejí projetí cca 50km na benzín s přepnutím na plyn a odjezdem opět na benzín nijak nepomohlo,ale zkusit se má ve. take budu pokračovat dle pokynů,jinak nevíte někdo o rozumném servisu na C5/LPG na Kladně nebo okolí?
Diky Honza.
Ahoj vem a zároveň diky za dolé rady ohledně startu...ani včerejí projetí cca 50km na benzín s přepnutím na plyn a odjezdem opět na benzín nijak nepomohlo,ale zkusit se má ve.:-)))) take budu pokračovat dle pokynů,jinak nevíte někdo o rozumném servisu na C5/LPG na Kladně nebo okolí?
Diky Honza.
|
|
12.08.2014 16:30 -
Re: LPG a C5
|
2724229
|
|
jarda 68
|
|
|
Ahoj
Nesetkali jste se někdo s tímto problémem.Nastartuji a auto jede normálně asi po kilometru a přidání plynu se dusí jakmile se pustí plyn tak na volnoběh drí a při zelápnutí se opět dusí a po nějaké chvilce jede úplně nádherně a kdy u je motor teplý a vypne zapalovvání a opět nastartuje ta samá chyba a po pořádném protáhnutí jede zase normálně co to můe být u jsem z toho na bednu dík
Ahoj
Nesetkali jste se někdo s tímto problémem.Nastartuji a auto jede normálně asi po kilometru a přidání plynu se dusí jakmile se pustí plyn tak na volnoběh drí a při zelápnutí se opět dusí a po nějaké chvilce jede úplně nádherně a kdy u je motor teplý a vypne zapalovvání a opět nastartuje ta samá chyba a po pořádném protáhnutí jede zase normálně co to můe být u jsem z toho na bednu dík
|
|
13.08.2014 08:33 -
Re: LPG a C5
|
2724379
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Nepíe, jestli k tomu jevu dochází jetě v době před automatickým přepnutím na LPG. (Studený motor po jednom kilometru pravděpodobně jetě jede na benzin, zrovna tak chvíli po nastartování teplého motoru můe běet na benzin). Je potřeba zjistit, jestli závada souvisí s LPG a tedy jak se chová při poloze přepínače "Benzin".
Nepíe, jestli k tomu jevu dochází jetě v době před automatickým přepnutím na LPG. (Studený motor po jednom kilometru pravděpodobně jetě jede na benzin, zrovna tak chvíli po nastartování teplého motoru můe běet na benzin). Je potřeba zjistit, jestli závada souvisí s LPG a tedy jak se chová při poloze přepínače "Benzin".
|
|
13.08.2014 10:12 -
Re: LPG a C5
|
2724399
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
V tomto ročním období můe klidně přepínat na LPG u po kilometru. Ten problém ale i tak nemusí souviset s LPG - ten to jenom zdůrazní, protoe chování motoru při provozu na plyn je citlivějí...
Něco podobného mi na Paíkovi dělala váha vzduchu - při přidání plyn. pedálu se to dusilo. Nevím jak je to u c5?
V tomto ročním období můe klidně přepínat na LPG u po kilometru. Ten problém ale i tak nemusí souviset s LPG - ten to jenom zdůrazní, protoe chování motoru při provozu na plyn je citlivějí...
Něco podobného mi na Paíkovi dělala váha vzduchu - při přidání plyn. pedálu se to dusilo. Nevím jak je to u c5?
|
|
13.08.2014 11:39 -
Re: LPG a C5
|
2724400
|
|
jarda 68
|
|
|
Ale přece benzín nemá váhu vzduchu nebo jo ale kdy u se mi to dusí na plyn a jede za mnou auto tak přepnu na benzín a okamitě jedu ale po chvíli to jede krásně i na plyn
Ale přece benzín nemá váhu vzduchu nebo jo ale kdy u se mi to dusí na plyn a jede za mnou auto tak přepnu na benzín a okamitě jedu ale po chvíli to jede krásně i na plyn
|
|
13.08.2014 12:41 -
Re: LPG a C5
|
2724411
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Vyzkouej provoz pár stovek km jen na benzín, a jak se to bude chovat a u LPG nechej zkontrolovat vstřiky, v jakém jsou stavu.
Vyzkouej provoz pár stovek km jen na benzín, a jak se to bude chovat a u LPG nechej zkontrolovat vstřiky, v jakém jsou stavu.
|
|
| |
|
|