Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / LPG a C5
|< < 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 42 > >|
01.09.2013 16:50 - Re: LPG a C5 2614687
Klokan
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 213
99 Poslat soukromou zprávu
Třílitrová V6ka v benálu vydrží klidně mega, ale málokdo s ní tolik najezdí.... Nemá turbo a při normální jízdě si lebedí kolem volnoběhu.

02.09.2013 18:28 - Re: LPG a C5 2614860
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Klokan napsal(a):
Třílitrová V6ka v benálu vydrží klidně mega, ale málokdo s ní tolik najezdí.... Nemá turbo a při normální jízdě si lebedí kolem volnoběhu.

Asi tak... většina lidí si koupí V6 a má velké oči. Pak zjistí, kolik to stojí, že za 4 litry jako tdipyčo jezdit nebudou a pouštějí to v zuboženém stavu. Byla jsem se podívat po pár V6, protože kamarád slintal, a děsila jsem se. Myslela jsem si, že moje C5 je už babička utahaná, ale kdepak, mam to luxusní, oproti tomu, co se prodává.

Plyn je dobré řešení, nedám na to dopustit. Jenom na plynu mám najeto 110tisíc a prostě labůžo. Hlavně, když jsem se motala po maďarských dálnicích a spotřeba plynu byla na 9ti litrech, tak jsem si broukala jak mimino. Druhá věc je, jak psal Jruze, je to na servisování někdy docela voser, já už to dávám do servisu, ani termostat jsem si nechtěla měnit sama, protože "nerv"

04.11.2013 09:49 - Re: LPG a C5 2632959
perkyy
Město: Trenčín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 10
99 Poslat soukromou zprávu
Pozdravujem, ešte v lete som sa "trochu nudil" a pohral som sa so spotrebou C5 na LPG. Zaujímali ma hlavne ušetrené financie. Žiaž nemal som prístup k netu preto to možem zverejni až teraz, snád to niekomu pomôže

Porovnával som rovnaké C5 s naftovým motorom, benz. a LPGčkovým. Ceny PHM som bral z netu zo slovnaftáckej pumpy v centre TN, autá majú približne rovnaký výkon a rovnaký obsah motoru. Ich priemernú spotrebu som bral z clubu a netu.

C5 nafta C5 benzín C5 LPG
priemerná spotreba 6,09 l 8.5 l 10 l
Cena 1,390 € 1,52 € 0,709 €
Cena za 100km 8,46 € 12,92 € 7,09 €
Šetrenie na 100km 1,37 € 5,83 € -------

Pri ročnom nájazde cca 20 000 km oproti nafte ušetrené 274 €, oproti BA 95 - 1 166 €. Cena montáže splynovača približne 700 €.
Ak by sme to všetko premietli na 10 rokov/ 200 000 km/, čo vydrží jedna nádrž tak dostaneme nasledujúce čísla :
ušetrené na 200 000 km oproti nafte - 2 740 €
benzín – 11 660 €

Cena nádrže cca 300 € + každé dva roky emisná kontrola na LPG cca 10 € x 5 =50 €.
Splynovač teda bude stᝠna 10 rokov 1 050 €.
Výsledne ušetrené na PHM
Nafta – 1 690 €, Benzín – 10 610 €.
Teoreticky je LPG a Nafta rovnomerná, pretože ušetrených 169 € za rok nieje až taký rozdiel

04.11.2013 21:17 - Re: LPG a C5 2633374
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
martinrx napsal(a):
JJ, zlatá slova!

Nafta je lepší - můžete si pořádně užít....
- přemýšlet o tom až mi odjede turbo jestli dát nové nebo repasované
- těšit se co bude dít až mi odejdou vstřiky
- užít si výměnu spojky až k tomu dojde, jelikož se mění i taková skvělá věc jako je dvouhmotý setrvačník.
- při troše štěstí si člověk užije i zalomené žhavící svíčky
- u koupě ojetiny se vsázet jaký matlas tam dával jakou naftu, jak honil turbo a jak ho dochlazoval.
- nafta je prostě zábava (a to ani nemluvím o tom, že u toho zpropadeného benzínu si člověk v zimě neužije v autě ani chvilku zimy - no fuj!)


Svíčky tam máme oba žhavící- zapalovací,turbo ?? (mám najeto jen HDI víc jak 300000km turba a vstřiků jsem se nevšiml žhavek také), topí později ,ale pomaleji chladne(takže při celodenním provozu topí stále), nezamrzá mi odvětrání z ventildeklu a bloku,vstřiky a svíčkymi odejdou později než benzínu - (svíčky nemusím řešit chytá to i bez nich),nemám cívky ,mám polovinu čidel,nemusím řešit klapku sání,rozvody mi vydrží déle,neřeším lambdu a kat......

No řekl bych že kadý motor má své pro a proti

04.11.2013 22:22 - Re: LPG a C5 2633415
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
perkyy napsal(a):
Pozdravujem, ešte v lete som sa "trochu nudil"


Ok, já to taky počítala... Když vezmu, že LPG tu stojí 0,64 Eur, nafta 1,36 Eur, a nežeru spotřeba LPG 12 litrů, spotřeba nafty 6... já tedy ušetřím "jen" 1000eur... oproti HDi..

Jenže těch 152kw, co nežerou hovězí, ale jezděj na levný "tofu" (tfujtajxl tyhle vegetariánský věci), ty za to stojej...



Moje druhý auto je nafák (haby si tu někdó nemyslil, že ropó opovrhuju)... žere 10-15 litrů nafty, podle toho, co po ňom chcu, a má uslintanejch 85kw.. ale je to nezničitelnej motor. Krom jedný žhavky, zalepenýho filtru paliva (tím řepkosvinstvem) a vzduchovýho filtru sežranýho od myší, nechtěl za celou dobu nic. A to dostává daleko větší čočku, než si umíte představit. Dostává čočku v terénu, tahá klády z lesa, káru naloženou 2,5 tunama dřeva a podobný zvěrstva..

Prostě nafta má svoje, má sílu, málo to žere, ale zábavný to nikdy nebude (teda je, dyš to vohulíte pod nos nějakýmu pumpičkářovi, ale to už si s FAP taky neužijem)

04.11.2013 22:45 - Re: LPG a C5 2633428
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
Ok, já to taky počítala... Když vezmu, že LPG tu stojí 0,64 Eur, nafta 1,36 Eur, a nežeru spotřeba LPG 12 litrů, spotřeba nafty 6... já tedy ušetřím "jen" 1000eur... oproti HDi..

Jenže těch 152kw, co nežerou hovězí, ale jezděj na levný "tofu" (tfujtajxl tyhle vegetariánský věci), ty za to stojej...



Moje druhý auto je nafák (haby si tu někdó nemyslil, že ropó opovrhuju)... žere 10-15 litrů nafty, podle toho, co po ňom chcu, a má uslintanejch 85kw.. ale je to nezničitelnej motor. Krom jedný žhavky, zalepenýho filtru paliva (tím řepkosvinstvem) a vzduchovýho filtru sežranýho od myší, nechtěl za celou dobu nic. A to dostává daleko větší čočku, než si umíte představit. Dostává čočku v terénu, tahá klády z lesa, káru naloženou 2,5 tunama dřeva a podobný zvěrstva..

Prostě nafta má svoje, má sílu, málo to žere, ale zábavný to nikdy nebude (teda je, dyš to vohulíte pod nos nějakýmu pumpičkářovi, ale to už si s FAP taky neužijem)


To co ty ušetříš ja projedu (nájezd 12000Km/rok) nebo že bych to počítal špatně? spotřeba 6l/100km

04.12.2013 19:42 - Re: LPG a C5 2643368
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Mám dotaz - jde to a umí někdo vymazat autoadaptivní záznamy řídící jednotky?

Ptám se kvůli špatným startům které řeším v jiném tématu. Dostal jsem horký tip že by to mohlo způsobovat právě autoadaptivní nastavení řj kvůli provozu na špatně seřízené LPG.

04.12.2013 20:02 - Re: LPG a C5 2643369
STRUCTOR
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 88
99 Poslat soukromou zprávu
Mělo by stačit ujet "nějaké" km na benzin a ono si to načte nová data kterým se to přizpůsobí a tedy by se to mělo srovnat, pokud ovšem není chyba jinde. Pokud mᚠna LPG ale nějaký problém, pak by se to po ujetí "nejakých" km na LPG mohlo zase rozhodit.
Jo a ještě zkus před vypnutím motoru, přepnout jej na benzín, až pak jej vypni, to by mohlo stačit, resp. mně to u jednoho vozu pomáhalo.

04.12.2013 20:16 - Re: LPG a C5 2643380
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Jasně, díky za reakci. Už jsem ujel něco na benzín, a vím že po nějaké delší době se ty adaptace upraví samy - jde mi spíš o to že nechci svůj vůz trápit ráno těmi studenými starty a jet do Německa a zpátky ted kvůli kilometrům taky momentálně nepotřebuju.

Pokud by to šlo vynulovat a starty by se nezlepšily mohl bych hledat závadu dál.

04.12.2013 20:42 - Re: LPG a C5 2643417
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
No tazke starty a skapanie po starte som riesil aj ja. Aj som o tom popisal ale o autoadaptivnych záznamoch jednotky som jakziv nepocul.
Nechce sa mi znovu pisat to iste tak pozri tu .link. a citaj moje prispevky (idealne cele vlakno vsak Najku??)

04.12.2013 21:11 - Re: LPG a C5 2643449
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ano, adaptacia sa robi a castokrat pomoze ked je to rozhasene

04.12.2013 21:16 - Re: LPG a C5 2643454
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
aha ja som automaticky myslel riadiacu jednotku LPG
Mne adaptacia riadiacej jednotky BENZINOVEJ nepomohla ale ani neuskodila

04.12.2013 21:53 - Re: LPG a C5 2643495
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 441
U??vate? Poslat soukromou zprávu
tak to si toho zrejme nepocul viac...
(vid. priloha - jednotky s adaptivnou kalibraciou)

Přílohy:
magic3.JPG ( 147145b ) -

04.12.2013 21:55 - Re: LPG a C5 2643500
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
clovek sa uci cely zivot kazdopadne mne pomohol repas reduktora

04.12.2013 22:03 - Re: LPG a C5 2643513
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 441
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Repas som musel robit v lete aj ja...Tlakovalo mi to plyn do vody. Na povodnych malych reduktoroch pre magic3 praskali vyparniky. Kym som na to prisiel, tak som kupoval dve sady na repas. Nakoniec som kupil cely reduktor, lebo sa mi tam pri poslednom zakruteni sekol zavit asi v polovici a uz som s nim ani nepohol. Najhorsie ze ten novy ma nejaku silne teplotne zavislu pruzinu a dava vyssi tlak za studena. Takze to teraz nejdem poriadne nastavit. Na jar skusim rozrezat ten stary a dam tam pruzinu odtial.

09.12.2013 17:03 - Re: LPG a C5 2644972
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 197

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny, neví někdo o možnosti servisu holandského AG Autogas poblíž Brna? Mně se podařilo najít nejbližší v Prostějově - Fedor Auto. Ale přece by to někdo mohl umět i v okolí Štatlu nebo snad ne? Přestalo mi přepínat na LPG. Podle toho, co jsem zde vysledoval, to může být víceméně cokoli.

09.12.2013 18:50 - Re: LPG a C5 2644987
Maxifik
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8Počet příspěvků: 746

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jen pro info, mě na zplynovači náhle odešel snímač tlaku LPG normálně za jízdy. Tak to samo přeplona BA jelo dál. Snímač je tak zacca 3 000Kč . Koupil jsem jej na netu. Montហjeden konektor a dva šroubky.Před tím mě ale v servise řekli co to způsobilo .

09.12.2013 21:51 - Re: LPG a C5 2645066
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
no a co to sposobilo??

10.12.2013 06:42 - Re: LPG a C5 2645097
Maxifik
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8Počet příspěvků: 746

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No právě ten tlakový spínač.

10.12.2013 09:44 - Re: LPG a C5 2645133
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
NMC napsal(a):
Zdravím všechny, neví někdo o možnosti servisu holandského AG Autogas poblíž Brna? Mně se podařilo najít nejbližší v Prostějově - Fedor Auto. Ale přece by to někdo mohl umět i v okolí Štatlu nebo snad ne? Přestalo mi přepínat na LPG. Podle toho, co jsem zde vysledoval, to může být víceméně cokoli.

Já bych neváhal a jel do Prostějova - je to firma co rozumí své práci. Mám vlastní pozitivní zkušenost.

|< < 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 42 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator