| | |
29.04.2013 20:59 -
Re: LPG a C5
|
2573555
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
filter si menil???
Nenatankoval si nejaky na nejakej neoverenej pumpe, nejaku sracku???
Mam tiez AG mne zdochynalo ale hned po starte-pomohol repas reduktora
Za jazdy mi to stracalo vykon pri prepnuti na plyn, ale len pri velmi nizkych teplotach- neriesil som, prepol na benzin po 5 min zasa na LPG a vsetko OK. Tiez uz som mal davno menit filter.
filter si menil???
Nenatankoval si nejaky na nejakej neoverenej pumpe, nejaku sracku???
Mam tiez AG mne zdochynalo ale hned po starte-pomohol repas reduktora
Za jazdy mi to stracalo vykon pri prepnuti na plyn, ale len pri velmi nizkych teplotach- neriesil som, prepol na benzin po 5 min zasa na LPG a vsetko OK. Tiez uz som mal davno menit filter.
|
|
30.04.2013 16:52 -
Re: LPG a C5
|
2573957
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Jak dlouho tam má svíčky? S jakou mezerou? Jaký typ? Mě se osvědčili originál co jsou předepsaný, jen zmenena vzdálenost kontaktů z 1,0 na 0,7mm. Po 15 000 km je měním, při výměně mají mezeru zase cca 1,0mm. Přiel jsem na to tak, e to v zimě blbě chytalo. Kdo ví?
Jak dlouho tam má svíčky? S jakou mezerou? Jaký typ? Mě se osvědčili originál co jsou předepsaný, jen zmenena vzdálenost kontaktů z 1,0 na 0,7mm. Po 15 000 km je měním, při výměně mají mezeru zase cca 1,0mm. Přiel jsem na to tak, e to v zimě blbě chytalo. Kdo ví?
|
|
09.06.2013 14:11 -
Re: LPG a C5
|
2587687
|
|
jarda 68
|
|
|
Čauky nevíte někdo nebo nemáte zkuenost s tímto problémem? Jakmile se auto zahřeje na provozní
teplotu tak po vypnutí motoru u nechce přepnout na lpg a po nějaké chvilce a schládne. Je to systém
AG Holandsko, prostě ventil u nádre cvakne naskáčou diody a motor zdechne dík za odpověď
Čauky nevíte někdo nebo nemáte zkuenost s tímto problémem? Jakmile se auto zahřeje na provozní
teplotu tak po vypnutí motoru u nechce přepnout na lpg a po nějaké chvilce a schládne. Je to systém
AG Holandsko, prostě ventil u nádre cvakne naskáčou diody a motor zdechne dík za odpověď
|
|
06.08.2013 09:58 -
Re: LPG a C5
|
2605258
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Zdravím příznivce LPG. Konečně po několika měsících snad můu říci, e se podařilo rozchodit LPG na mé C5 III 1.6 THP 115kW. (Jen pro úplnost, je to motor s přímým vstřikem benzinu, který nemůe jet po přepnutí jenom na LPG, take jede částečně i na benzin). Zatím po cca 2tis km (spíe dálnice a převáně s klimou) mám poměrně ustálenou kombinaci spotřeby 7,5l LPG + 1,5l benzinu na 100km, co je ekvivalent pod 5l benzinu. To povauju na tak těké auto za sluný výsledek.
Zdravím příznivce LPG. Konečně po několika měsících snad můu říci, e se podařilo rozchodit LPG na mé C5 III 1.6 THP 115kW. (Jen pro úplnost, je to motor s přímým vstřikem benzinu, který nemůe jet po přepnutí jenom na LPG, take jede částečně i na benzin). Zatím po cca 2tis km (spíe dálnice a převáně s klimou) mám poměrně ustálenou kombinaci spotřeby 7,5l LPG + 1,5l benzinu na 100km, co je ekvivalent pod 5l benzinu. To povauju na tak těké auto za sluný výsledek.
|
|
17.08.2013 09:14 -
Re: LPG a C5
|
2609278
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Ahoj. Co tam má za zařízení LPG, proč to trvalo několik měsíců ? Já mám starej motor 2.0 RFN, 100 kW, mám tam LPG s přímím vstřikem kapalné fáze a jezdím průměrně za 9 litrů plynu, to je ekvivalent benzínu cca 4,2 litru a podle ceny plynu i méně.
Ahoj. Co tam má za zařízení LPG, proč to trvalo několik měsíců ? Já mám starej motor 2.0 RFN, 100 kW, mám tam LPG s přímím vstřikem kapalné fáze a jezdím průměrně za 9 litrů plynu, to je ekvivalent benzínu cca 4,2 litru a podle ceny plynu i méně.
|
|
19.08.2013 18:06 -
Re: LPG a C5
|
2609666
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Ahoj, zařízení je ELPIGAZ. Zařízení je OK, ale údajně byl chybný montání návod, který zaměnil ovládání vstřiků benzinu a LPG (LPG vstřikuje na rozdíl od tebe klasicky v plynné fázi). Výsledek byl ten, e auto jezdilo dobře, ale na dovolenou do Chorvatska a zpět (2700km) jsem spotřeboval jen 35l LPG a jízdu vpodstatě obstaral benzin. Teď po daích jízdách jsem se dostal na 6,5 LPG + 1,4 benzin.
Jinak měl jsem 7 let C5 I sedan s tvým motorem a stejnou spotřebou LPG (vyjímečně i 8,5l LPG). S autem jsem se loučil nerad, ale 460 tis km je přece jen dost. Motor ale naprosto bez problémů. Tak a ti také drí ...
Ahoj, zařízení je ELPIGAZ. Zařízení je OK, ale údajně byl chybný montání návod, který zaměnil ovládání vstřiků benzinu a LPG (LPG vstřikuje na rozdíl od tebe klasicky v plynné fázi). Výsledek byl ten, e auto jezdilo dobře, ale na dovolenou do Chorvatska a zpět (2700km) jsem spotřeboval jen 35l LPG a jízdu vpodstatě obstaral benzin. Teď po daích jízdách jsem se dostal na 6,5 LPG + 1,4 benzin.
Jinak měl jsem 7 let C5 I sedan s tvým motorem a stejnou spotřebou LPG (vyjímečně i 8,5l LPG). S autem jsem se loučil nerad, ale 460 tis km je přece jen dost. Motor ale naprosto bez problémů. Tak a ti také drí ...
|
|
24.08.2013 14:29 -
Re: LPG a C5
|
2612479
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Ahoj. Zajímavé. Dodat zařízení se patným montáním návodem . Asi bych zuřil a výrobce a prodejce poslal do patřičných míst. Ale i tak, ekvivalent 5 litrů benzínu na takovou velkou káru jako je C5 je parádní. Nafáci nám můou jen závidět, za ty prachy jim to nepojede i kdyby to tlačili.
Ahoj. Zajímavé. Dodat zařízení se patným montáním návodem . Asi bych zuřil a výrobce a prodejce poslal do patřičných míst. Ale i tak, ekvivalent 5 litrů benzínu na takovou velkou káru jako je C5 je parádní. Nafáci nám můou jen závidět, za ty prachy jim to nepojede i kdyby to tlačili.:-d
|
|
25.08.2013 08:19 -
Re: LPG a C5
|
2612552
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
jruze napsal(a): HAHAHA - já s 2.0HDI jezdím dlouhé trasy i pod 5l/100 a s biturbem za 6.7l/100 Věř e určitě závidět nebudu - U jsem si odvykl na pětikvalty,nelíbí se mi mít ručičku otáčkoměru nad 4000ot aby to jelo(a veobecně nemám rád benzinové motory a práci na nich)- jediný který bych asi zkousnul je 3.0L a ten je zase drahý na údrbu.
Ahoj. Tvůj názor respektuji. Velice dobře znám rozdíl v tahu a otáčkách mezi benzínem a naftou. Já vím e v zátahu na naftu benzín nikdy mít nebude. Jen pro tvou informaci, normálně točím motor tak do 3000 otáček a úplně to stačí na svinou jízdu, ke 4000 se dostávám jen na dálnici, nebo kdy potřebuji brutální zrychlení při předjídění, ale to klidně skousnu. Protoe i kdy na to budu plapat jako hluchej a poenu to bez ohledu na spotřebu, tak pořád nebudu na ceně 6 litrů nafty. A o to mi jde, abych měl náklady na jízdu co nejmení. Také jsem chtěl původně nafáka pro jeho ukrutnej krouák a zátah z nízkejch otáček, ale kdy jsem zjistil e to běně ere těch 6 litrů, tak jsem od toho ustoupil a el do LPG. A jsem spokojenej .
Ahoj. Tvůj názor respektuji. Velice dobře znám rozdíl v tahu a otáčkách mezi benzínem a naftou. Já vím e v zátahu na naftu benzín nikdy mít nebude. Jen pro tvou informaci, normálně točím motor tak do 3000 otáček a úplně to stačí na svinou jízdu, ke 4000 se dostávám jen na dálnici, nebo kdy potřebuji brutální zrychlení při předjídění, ale to klidně skousnu. Protoe i kdy na to budu plapat jako hluchej a poenu to bez ohledu na spotřebu, tak pořád nebudu na ceně 6 litrů nafty. A o to mi jde, abych měl náklady na jízdu co nejmení. :-)))) Také jsem chtěl původně nafáka pro jeho ukrutnej krouák a zátah z nízkejch otáček, ale kdy jsem zjistil e to běně ere těch 6 litrů, tak jsem od toho ustoupil a el do LPG. A jsem spokojenej .
|
|
27.08.2013 11:23 -
Re: LPG a C5
|
2613554
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
jruze napsal(a): HAHAHA - já s 2.0HDI jezdím dlouhé trasy i pod 5l/100 a s biturbem za 6.7l/100 Věř e určitě závidět nebudu - U jsem si odvykl na pětikvalty,nelíbí se mi mít ručičku otáčkoměru nad 4000ot aby to jelo(a veobecně nemám rád benzinové motory a práci na nich)- jediný který bych asi zkousnul je 3.0L a ten je zase drahý na údrbu.
Respektuju samozřejmě tvůj názor, nemohu oponovat - naftu jsem nikdy neměl a nejspí k mému věku u nikdy mít nebudu, take brutální zátah budu muset oelet. Jenom chci říct, e v mé benzinové C5 III mám taky estku a při 130 podle navy (tacho 133) točím asi 2800 ot/min a při ustálené rychlosti motor neslyím.
Krouák by jí měl vydret do 6000, ale abych pravdu řekl, neměl jsem zatím potřebu to ověřovat.
(Pokud se ale ozvou potíe, rád vyuiju tvých znalostí a s mým benzínem tě "potrápím".)
HAHAHA - já s 2.0HDI jezdím dlouhé trasy i pod 5l/100 a s biturbem za 6.7l/100 Věř e určitě závidět nebudu;-) - U jsem si odvykl na pětikvalty,nelíbí se mi mít ručičku otáčkoměru nad 4000ot aby to jelo(a veobecně nemám rád benzinové motory a práci na nich)- jediný který bych asi zkousnul je 3.0L a ten je zase drahý na údrbu.
Respektuju samozřejmě tvůj názor, nemohu oponovat - naftu jsem nikdy neměl a nejspí k mému věku u nikdy mít nebudu, take brutální zátah budu muset oelet. Jenom chci říct, e v mé benzinové C5 III mám taky estku a při 130 podle navy (tacho 133) točím asi 2800 ot/min a při ustálené rychlosti motor neslyím.
Krouák by jí měl vydret do 6000, ale abych pravdu řekl, neměl jsem zatím potřebu to ověřovat.
(Pokud se ale ozvou potíe, rád vyuiju tvých znalostí a s mým benzínem tě "potrápím".)
|
|
27.08.2013 20:18 -
Re: LPG a C5
|
2613708
|
|
Darja
|
|
|
jruze napsal(a): HAHAHA - já s 2.0HDI jezdím dlouhé trasy i pod 5l/100 a s biturbem za 6.7l/100 Věř e určitě závidět nebudu - U jsem si odvykl na pětikvalty,nelíbí se mi mít ručičku otáčkoměru nad 4000ot aby to jelo(a veobecně nemám rád benzinové motory a práci na nich)- jediný který bych asi zkousnul je 3.0L a ten je zase drahý na údrbu.
Jaroui, nefrflej, e V6 je drahá A nefrflej, e na nich nemá rád práci Zase ti to na dílně oivím, potřebuju údrbu
Já teď si udělala vejlet 2300km s C5 a spotřeba 9 litrů plynu Nádhera! A pak e to ten starej pekáč neumí V městě je to rozeraný jaxsviň, ale dálky, dálky umí polykat pěkně
Jaroui, nefrflej, e V6 je drahá :D A nefrflej, e na nich nemá rád práci :-) Zase ti to na dílně oivím, potřebuju údrbu :D
Já teď si udělala vejlet 2300km s C5 a spotřeba 9 litrů plynu :-)))) Nádhera! A pak e to ten starej pekáč neumí :-) V městě je to rozeraný jaxsviň, ale dálky, dálky umí polykat pěkně:palec
|
|
28.08.2013 00:31 -
Re: LPG a C5
|
2613748
|
|
jruze
|
|
|
Darja napsal(a): Jaroui, nefrflej, e V6 je drahá A nefrflej, e na nich nemá rád práci Zase ti to na dílně oivím, potřebuju údrbu
Já teď si udělala vejlet 2300km s C5 a spotřeba 9 litrů plynu Nádhera! A pak e to ten starej pekáč neumí V městě je to rozeraný jaxsviň, ale dálky, dálky umí polykat pěkně
No co třeba rozvody? - u HDI zavřu oči napráskám to tam , nahodím ponovací kladku a je. U benzínu(i Jumepova reakce stačí) a 3.litr - raději sem se tomu vdy vyhnul (genitální zajitění na setrváku,pohyblivé kolečko na klice,časování na vačce-kách, u 3.0L dva ponováky a ani nevím co jetě) - jetě e na něm uvádí nějakou dlouhou ivotnost
No co třeba rozvody? - u HDI zavřu oči napráskám to tam , nahodím ponovací kladku a je. U benzínu(i Jumepova reakce stačí) a 3.litr :-(((( - raději sem se tomu vdy vyhnul:-) (genitální zajitění na setrváku,pohyblivé kolečko na klice,časování na vačce-kách, u 3.0L dva ponováky a ani nevím co jetě):-(((( - jetě e na něm uvádí nějakou dlouhou ivotnost:nevim
|
|
28.08.2013 07:19 -
Re: LPG a C5
|
2613778
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Krásně jste se rozepsali, tak přidám svůj postřeh s LPG. Na LPG najeto 10k a nějak se mi zvyuje spotřeba. Jezdím jen kolem Černý věe, ele 11l LPG na 100km při motorizaci 2,0i 16V se mi zdá docela hodně. Je pravda, e mi to poliká olej (gumičky na dřících ventilů??) a tak jsem tam z úsporných důvodů místo původního oleje 5W40 ful sintetic nalil polosintetický 10W40 a spotřeba la o cca 1,5 l nahoru. Cenově je to pořád dost dobrý, ale... Má s tím někdo z vás zkuenost?
Krásně jste se rozepsali, tak přidám svůj postřeh s LPG. Na LPG najeto 10k a nějak se mi zvyuje spotřeba. Jezdím jen kolem Černý věe, ele 11l LPG na 100km při motorizaci 2,0i 16V se mi zdá docela hodně. Je pravda, e mi to poliká olej (gumičky na dřících ventilů??) a tak jsem tam z úsporných důvodů místo původního oleje 5W40 ful sintetic nalil polosintetický 10W40 a spotřeba la o cca 1,5 l nahoru. Cenově je to pořád dost dobrý, ale... Má s tím někdo z vás zkuenost?
|
|
28.08.2013 07:43 -
Re: LPG a C5
|
2613783
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Poradit bohuel neumím, přesto bych si rád upřesnil: těch 11 l je po výměně oleje za polosyntetiku, nebo to teď ere 12,5 ? Pokud to před výměnou bylo 9,5 , to bych povaoval za slunou spotřebu. Ale pro nárůst spotřeby o 1,5 l po výměně na 10W40, obzvlá v této roční době, nemám vysvětlení.
Poradit bohuel neumím, přesto bych si rád upřesnil: těch 11 l je po výměně oleje za polosyntetiku, nebo to teď ere 12,5 ? Pokud to před výměnou bylo 9,5 , to bych povaoval za slunou spotřebu. Ale pro nárůst spotřeby o 1,5 l po výměně na 10W40, obzvlá v této roční době, nemám vysvětlení.
|
|
28.08.2013 08:00 -
Re: LPG a C5
|
2613786
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Honzaho napsal(a): Poradit bohuel neumím, přesto bych si rád upřesnil: těch 11 l je po výměně oleje za polosyntetiku, nebo to teď ere 12,5 ? Pokud to před výměnou bylo 9,5 , to bych povaoval za slunou spotřebu.
Přesně tak. Dříve lehce nad 9, nyní cca 11. V podstatě v tomté reimu uívání. Tedy a na to, e nyní jezí více manelka ne já - e by?!?
Přesně tak. Dříve lehce nad 9, nyní cca 11. V podstatě v tomté reimu uívání. Tedy a na to, e nyní jezí více manelka ne já - e by?!? :-d:-d
|
|
28.08.2013 10:22 -
Re: LPG a C5
|
2613789
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Ani bych chtěl podezřívat tvoji paní, řidičova noha dokáe divy. To asi neprověří jinak, ne delí cestou s tvým řízením a natankováním do plna před a po jízdě. Nejlépe u stejného stojanu a u takového, který se chová "sluně", tj. vypíná za stejných podmínek - pokud o nějakém ví. (Mám teď takový v dosahu - cvakne a vypne bez drnčení a ručička na tom mrňavém ukazateli přímo na nádri je vdy ve stejné poloze).
Ani bych chtěl podezřívat tvoji paní, řidičova noha dokáe divy. To asi neprověří jinak, ne delí cestou s tvým řízením a natankováním do plna před a po jízdě. Nejlépe u stejného stojanu a u takového, který se chová "sluně", tj. vypíná za stejných podmínek - pokud o nějakém ví. (Mám teď takový v dosahu - cvakne a vypne bez drnčení a ručička na tom mrňavém ukazateli přímo na nádri je vdy ve stejné poloze).
|
|
28.08.2013 14:03 -
Re: LPG a C5
|
2613845
|
|
Darja
|
|
|
jruze napsal(a): No co třeba rozvody? - u HDI zavřu oči napráskám to tam , nahodím ponovací kladku a je. U benzínu(i Jumepova reakce stačí) a 3.litr - raději sem se tomu vdy vyhnul (genitální zajitění na setrváku,pohyblivé kolečko na klice,časování na vačce-kách, u 3.0L dva ponováky a ani nevím co jetě) - jetě e na něm uvádí nějakou dlouhou ivotnost
Já vim, e rozvody jsou volovina, ale kdy mě v autorizáku stály 10tis za práci, tak jsem to neřeila. Je to tak nevděčný, e jim to s chutí nechám dělat Interval je 120tis... co prakticky znamená, e na V6 je lidi udělají max 2x za ivotnost auta. Jetě jsem neviděla V6, co by měla přes 360tis (jen jednu s 280tis)..
Ale v LPG je to úasný povoz, protoe výkon to má, spotřebu jak HDi... no není co řeit
No co třeba rozvody? - u HDI zavřu oči napráskám to tam , nahodím ponovací kladku a je. U benzínu(i Jumepova reakce stačí) a 3.litr :-(((( - raději sem se tomu vdy vyhnul:-) (genitální zajitění na setrváku,pohyblivé kolečko na klice,časování na vačce-kách, u 3.0L dva ponováky a ani nevím co jetě):-(((( - jetě e na něm uvádí nějakou dlouhou ivotnost:nevim
Já vim, e rozvody jsou volovina, ale kdy mě v autorizáku stály 10tis za práci, tak jsem to neřeila. Je to tak nevděčný, e jim to s chutí nechám dělat :-) Interval je 120tis... co prakticky znamená, e na V6 je lidi udělají max 2x za ivotnost auta. Jetě jsem neviděla V6, co by měla přes 360tis (jen jednu s 280tis)..
Ale v LPG je to úasný povoz, protoe výkon to má, spotřebu jak HDi... no není co řeit :-)
|
|
29.08.2013 20:05 -
Re: LPG a C5
|
2614183
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Ahoj Ferro.
Moje zkuenosti hovoří o tom, a e o olejích něco vím, e kdy změní olej, jak jsi psal z 5W na 10W, nemůe to v ádném přípdě způsobit jakejkoli zaznamenatelnej nárůst spotřeby. Nebudeme li se bavit o setinách nebo tisícinách litru. Prostě nárůst spotřeby změnou oleje je nesmysl.
Ahoj Ferro.
Moje zkuenosti hovoří o tom, a e o olejích něco vím, e kdy změní olej, jak jsi psal z 5W na 10W, nemůe to v ádném přípdě způsobit jakejkoli zaznamenatelnej nárůst spotřeby. Nebudeme li se bavit o setinách nebo tisícinách litru. Prostě nárůst spotřeby změnou oleje je nesmysl.
|
|
30.08.2013 20:34 -
Re: LPG a C5
|
2614351
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
darja:
to nevydí ten 3.0 ani ne 300tkm? to je docela málo,jak to?
darja:
to nevydí ten 3.0 ani ne 300tkm? to je docela málo,jak to?
|
|
01.09.2013 11:08 -
Re: LPG a C5
|
2614604
|
|
jruze
|
|
|
Darja napsal(a): jruze napsal(a): No co třeba rozvody? - u HDI zavřu oči napráskám to tam , nahodím ponovací kladku a je. U benzínu(i Jumepova reakce stačí) a 3.litr - raději sem se tomu vdy vyhnul (genitální zajitění na setrváku,pohyblivé kolečko na klice,časování na vačce-kách, u 3.0L dva ponováky a ani nevím co jetě) - jetě e na něm uvádí nějakou dlouhou ivotnost
Já vim, e rozvody jsou volovina, ale kdy mě v autorizáku stály 10tis za práci, tak jsem to neřeila. Je to tak nevděčný, e jim to s chutí nechám dělat Interval je 120tis... co prakticky znamená, e na V6 je lidi udělají max 2x za ivotnost auta. Jetě jsem neviděla V6, co by měla přes 360tis (jen jednu s 280tis)..
Ale v LPG je to úasný povoz, protoe výkon to má, spotřebu jak HDi... no není co řeit
Měl jsem za to e má delí interval - - nedělám tyto motory
Měl jsem za to e má delí interval - :nevim - nedělám tyto motory:-o
|
|
| |
|
|