| | |
11.03.2013 22:42 -
Re: LPG a C5
|
2555712
|
|
jumep
|
|
|
pozri si galeriu, mas tam par fotiek kde je viediet co urobi olej ....
pozri si galeriu, mas tam par fotiek kde je viediet co urobi olej ....
|
|
14.03.2013 10:54 -
Re: LPG a C5
|
2556549
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Tak jsem se vrátil z Ricaru. Týpek s diagnostikou umí asi jak já s cívkama . V kadém případě promazal info, co tam bylo a auto jede normálně. Ale cestou tam jsem zase kubal, asi v rychlosti 50-55kmh mi to hučelo a jak kdyby chcípalo a nemělo z čeho zabrat v motoru.
Co jsem ale aspoň na diag vysledoval, tak tam svítila před vymazáním trvalá chyba u válce 1 a 3. Oboje vzniklo při teplotě 11 stupňů, co odpovídá tomu, kdy mi to začalo dělat. Prakticky hned po startu za studena. V tuto chvíli ale ve vypadá v pořádku, i po cestě zpět jelo auto normálně a cívky na diag fungovaly aspoň na monitoru ok.
Faktem je, e tomu nevěřím. Někde se mi to vysere (jedu za pár dní do Budapeti) a co pak.
A i po smazání a vem ok mi zůstala viset jedna chyba: Informace o mementu motoru CAN, trvalá, vzdálená porucha. K tomu info, e se dobře nepřenáí otáčky motoru, teplota oleje do počítač nebo někam. Ono mám pocit, e někdy to řadí pozděj, ne by mělo...
NO, zavolám teď do Fedoru, co mi k tomu řeknou. Potom si asi objednám tři cívky, které vyměním (válec 1 a 3 jsou krajní přední, e??). A to CAN, to netuím teda. Nevíte, co to je?
Díky.
PS: Fedor netuí a pokud bych dojel bez aktuálních chyb, tak ani nic nezjistí...
Tak jsem se vrátil z Ricaru. Týpek s diagnostikou umí asi jak já s cívkama :-). V kadém případě promazal info, co tam bylo a auto jede normálně. Ale cestou tam jsem zase kubal, asi v rychlosti 50-55kmh mi to hučelo a jak kdyby chcípalo a nemělo z čeho zabrat v motoru.
Co jsem ale aspoň na diag vysledoval, tak tam svítila před vymazáním trvalá chyba u válce 1 a 3. Oboje vzniklo při teplotě 11 stupňů, co odpovídá tomu, kdy mi to začalo dělat. Prakticky hned po startu za studena. V tuto chvíli ale ve vypadá v pořádku, i po cestě zpět jelo auto normálně a cívky na diag fungovaly aspoň na monitoru ok.
Faktem je, e tomu nevěřím. Někde se mi to vysere (jedu za pár dní do Budapeti) a co pak.
A i po smazání a vem ok mi zůstala viset jedna chyba: Informace o mementu motoru CAN, trvalá, vzdálená porucha. K tomu info, e se dobře nepřenáí otáčky motoru, teplota oleje do počítač nebo někam. Ono mám pocit, e někdy to řadí pozděj, ne by mělo...
NO, zavolám teď do Fedoru, co mi k tomu řeknou. Potom si asi objednám tři cívky, které vyměním (válec 1 a 3 jsou krajní přední, e??). A to CAN, to netuím teda. Nevíte, co to je?
Díky.
PS: Fedor netuí a pokud bych dojel bez aktuálních chyb, tak ani nic nezjistí...
|
|
14.03.2013 16:18 -
Re: LPG a C5
|
2556835
|
|
Darja
|
|
|
no, a proto.. jezdit k někomu, kdo na diagnostice umí víc, jak načíst a smazat chyby
Cívky vyměň... 2 kousky nejsou ílen investice. Mělo by to číslování jít směrem od rozvodů spodní řada 1-3 horní 4-6 zleva do prava.. ale moná se pletu, dělám u jiný značky
CAN je datová sběrnice, pomocí které se do řj dostávají údaje z čidel. Předpokládám e "memento" je moment a e je to kroutící moment... někdy se to stane, e se auto dostane informaci z mezních hodnot a vyhlásí chybu o kroutím momentu. Můe to být čidlem... ale na to jsou tu jiní odborníci
no, a proto.. jezdit k někomu, kdo na diagnostice umí víc, jak načíst a smazat chyby :(
Cívky vyměň... 2 kousky nejsou ílen investice. Mělo by to číslování jít směrem od rozvodů spodní řada 1-3 horní 4-6 zleva do prava.. ale moná se pletu, dělám u jiný značky :(
CAN je datová sběrnice, pomocí které se do řj dostávají údaje z čidel. Předpokládám e "memento" je moment a e je to kroutící moment... někdy se to stane, e se auto dostane informaci z mezních hodnot a vyhlásí chybu o kroutím momentu. Můe to být čidlem... ale na to jsou tu jiní odborníci :)
|
|
14.03.2013 16:20 -
Re: LPG a C5
|
2556839
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Jojo, a myslí, e mi můou kvůli stejné chybě odejít i ostatní cívky? Třeba za pár dní? Přemýlím, jestli má význam investovat a vyměnit rovnou est, nebo je to aktuálně zbytečné.
A jsem zvědavý, jestli se mi to někdy vrátí, ta chyba, i po vyměnění. Snad ne.
Jojo, a myslí, e mi můou kvůli stejné chybě odejít i ostatní cívky? Třeba za pár dní? Přemýlím, jestli má význam investovat a vyměnit rovnou est, nebo je to aktuálně zbytečné.
A jsem zvědavý, jestli se mi to někdy vrátí, ta chyba, i po vyměnění. Snad ne.
|
|
14.03.2013 16:40 -
Re: LPG a C5
|
2556861
|
|
Darja
|
|
|
Stirius napsal(a): Jojo, a myslí, e mi můou kvůli stejné chybě odejít i ostatní cívky? Třeba za pár dní? Přemýlím, jestli má význam investovat a vyměnit rovnou est, nebo je to aktuálně zbytečné.
A jsem zvědavý, jestli se mi to někdy vrátí, ta chyba, i po vyměnění. Snad ne.
cívky umíraj, protoe jsou starý, ne protoe dolo ke ztrátě informace o kroutícím momentu... Mě cívky chcíply v 160tis. Co povauju za dobrej výkon. výrobce udává 120tis.
cívky umíraj, protoe jsou starý, ne protoe dolo ke ztrátě informace o kroutícím momentu... Mě cívky chcíply v 160tis. Co povauju za dobrej výkon. výrobce udává 120tis.
|
|
14.03.2013 16:42 -
Re: LPG a C5
|
2556862
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Tím naznačuje, e kdy umřely 2, tak můe vech est cobydup...? Tzn. vzít to mahem a vyměnit vechny?
Tím naznačuje, e kdy umřely 2, tak můe vech est cobydup...? Tzn. vzít to mahem a vyměnit vechny?
|
|
14.03.2013 22:33 -
Re: LPG a C5
|
2557307
|
|
jumep
|
|
|
to sa tu pise od zaciatku .. ano vsetkych 6, lebo umieraju rovnako
a tiez chyby sa neodstranuju premazanim chyb ....
to sa tu pise od zaciatku .. ano vsetkych 6, lebo umieraju rovnako
a tiez chyby sa neodstranuju premazanim chyb ....
|
|
15.03.2013 08:43 -
Re: LPG a C5
|
2557398
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
To já chápu . Taky u u nich diag nikdy dělat nebudu. Jen troku nerozumím, e odstraněním se "odstranila" závada a auto jelo včera jak tak. Dnes ráno u zase cukalo. Ale o víkendu měním první 3 cívky, potom nějak zbytek.
To já chápu :-). Taky u u nich diag nikdy dělat nebudu. Jen troku nerozumím, e odstraněním se "odstranila" závada a auto jelo včera jak tak. Dnes ráno u zase cukalo. Ale o víkendu měním první 3 cívky, potom nějak zbytek.
|
|
15.03.2013 13:02 -
Re: LPG a C5
|
2557511
|
|
jumep
|
|
|
lebo zmazanim chyb jednotka sa uviedla do stavu ze neocakavala zavadu az kym sa zasa samotna zavada neprejavila
lebo zmazanim chyb jednotka sa uviedla do stavu ze neocakavala zavadu az kym sa zasa samotna zavada neprejavila
|
|
17.03.2013 17:34 -
Re: LPG a C5
|
2558368
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Tak přední cívky vyměněné. Ale ty zadní budou porod. No, kadopádně vechno vypadá ok, zkusím zítra po ránu, jak to pojede. Studené to má největí problém. A pak objednám zbývající cívky...
Tak přední cívky vyměněné. Ale ty zadní budou porod. No, kadopádně vechno vypadá ok, zkusím zítra po ránu, jak to pojede. Studené to má největí problém. A pak objednám zbývající cívky...
|
|
18.04.2013 17:09 -
Re: LPG a C5
|
2568888
|
|
elektronik
|
Město: Michalovce, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Zdravím
Nevie niekto aký maximálny priemer diskovej nádre vojde do otvoru na náhradné koleso Citroen C I.
Zdravím
Nevie niekto aký maximálny priemer diskovej nádre vojde do otvoru na náhradné koleso Citroen C I.
|
|
18.04.2013 23:03 -
Re: LPG a C5
|
2569135
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Nevím jestli ti pomůe nepřímá odpověď: v inzerátech (např. na tipcars.com) občas uvádějí u C5I hrubý objem nádre LPG a 62 litrů. Také např. autamost.cz nabízejí ke svým prodávaným C5 hned montá LPG, tak by ti mohli odepsat, jaké nádre připadají do úvahy.
Na druhou stranu do mé CIII, která má 17 kola s moností a R18-245 mně zabudovali nádr jen 55litrů, která mi lehce nadzvedává dno kufru i kdy okolo je místo na paování 10kg heroinu (zřejmě záleí na proporcích a výrobci).
Nevím jestli ti pomůe nepřímá odpověď: v inzerátech (např. na tipcars.com) občas uvádějí u C5I hrubý objem nádre LPG a 62 litrů. Také např. autamost.cz nabízejí ke svým prodávaným C5 hned montá LPG, tak by ti mohli odepsat, jaké nádre připadají do úvahy.
Na druhou stranu do mé CIII, která má 17 kola s moností a R18-245 mně zabudovali nádr jen 55litrů, která mi lehce nadzvedává dno kufru i kdy okolo je místo na paování 10kg heroinu (zřejmě záleí na proporcích a výrobci).
|
|
19.04.2013 09:29 -
Re: LPG a C5
|
2569302
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Nádre nad 48l(moná 52l) jsou vnějí, to znamená, vnějí uchycení po rezervě. Jsou robusnějí, jsou ze silnějího materiálu. Pokud si ji nechá namontovat do kufru, tak přesahuje rozměr rezervy(výkově, průměr sedí i u 62l) a nadzvedává víko. Na toto jsem byl upozorněn hned před montáí. Není to toti standard, montovat vnějí nádr do auta, ne vichni to také chtějí dělat. S ohledem na hustotu sítě LPG stanic jsem volil nádr 48l. Jinak o Autamost se tu u psalo: jsou to hajzli obr rozměrů a oni namontují komukoliv, cokoliv, kamkoliv!
Nádre nad 48l(moná 52l) jsou vnějí, to znamená, vnějí uchycení po rezervě. Jsou robusnějí, jsou ze silnějího materiálu. Pokud si ji nechá namontovat do kufru, tak přesahuje rozměr rezervy(výkově, průměr sedí i u 62l) a nadzvedává víko. Na toto jsem byl upozorněn hned před montáí. Není to toti standard, montovat vnějí nádr do auta, ne vichni to také chtějí dělat. S ohledem na hustotu sítě LPG stanic jsem volil nádr 48l. Jinak o Autamost se tu u psalo: jsou to hajzli obr rozměrů a oni namontují komukoliv, cokoliv, kamkoliv!
|
|
19.04.2013 11:38 -
Re: LPG a C5
|
2569392
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Pokud jsem to napsal tak neikovně, e to lze chápat tak, e mi LPG montovali v Autamost, tak se omlouvám - to ani náhodou (HL Propan). Také si nejsem jistý jestli by vůbec uměli motor s přímým vstřikováním benzinu.
Ale jsem asi natvrdlý - nějak nemůu rozmotat formulaci: "vnějí uchycení po rezervě". Můe, prosím, jetě jednou a jinak?
Pokud jsem to napsal tak neikovně, e to lze chápat tak, e mi LPG montovali v Autamost, tak se omlouvám - to ani náhodou (HL Propan). Také si nejsem jistý jestli by vůbec uměli motor s přímým vstřikováním benzinu.
Ale jsem asi natvrdlý - nějak nemůu rozmotat formulaci: "vnějí uchycení po rezervě". Můe, prosím, jetě jednou a jinak?
|
|
19.04.2013 12:39 -
Re: LPG a C5
|
2569410
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Auta, která mají rezervu mimo kufr, nebo popř. motorový prostor, např. Xantia, mohou vyuít teroidní nádr pro vnějí uchycení po rezervě. Tato nádr má, jak jsem psal, silnějí oplátění, je vyí a má větí obsah. Někdo to nabízí jako alternativu pro víceoběmovou nádr "do vozu". Jsou lidi, kterým ta zdviená podlaha nevadí. Ale myslím si, e by o tom měli zákazníka informovat a vysvětlit mu to. Jinak ten Automost jsem poznamenal ohledně informování se tam. Je lepí se informovat u opravdových odborníků.
Auta, která mají rezervu mimo kufr, nebo popř. motorový prostor, např. Xantia, mohou vyuít teroidní nádr pro vnějí uchycení po rezervě. Tato nádr má, jak jsem psal, silnějí oplátění, je vyí a má větí obsah. Někdo to nabízí jako alternativu pro víceoběmovou nádr "do vozu". Jsou lidi, kterým ta zdviená podlaha nevadí. Ale myslím si, e by o tom měli zákazníka informovat a vysvětlit mu to. Jinak ten Automost jsem poznamenal ohledně informování se tam. Je lepí se informovat u opravdových odborníků.
|
|
19.04.2013 18:23 -
Re: LPG a C5
|
2569485
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Díky, u mi to docvaklo. Je fakt, e to nadzviení papundeklové podlahy je snad jen 4-5 mm a při zatíení zavazadly se tam ten molitan stiskne, take vlastně ádný problém (také bych ho mohl trochu vykuchat).
Já jsem chtěl pro elektronika zdůraznit, e prostor po rezervě na výku vyuili na 101 %, zatímco do ířky zůstal nevyuitý.
Díky, u mi to docvaklo. Je fakt, e to nadzviení papundeklové podlahy je snad jen 4-5 mm a při zatíení zavazadly se tam ten molitan stiskne, take vlastně ádný problém (také bych ho mohl trochu vykuchat).
Já jsem chtěl pro elektronika zdůraznit, e prostor po rezervě na výku vyuili na 101 %, zatímco do ířky zůstal nevyuitý.
|
|
19.04.2013 18:51 -
Re: LPG a C5
|
2569500
|
|
elektronik
|
Město: Michalovce, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Ďakujem za odpovede. Pýtal som sa preto, lebo mám v aute holandskú s objemom 67 litrov, priemerom 530mm a zdá sa, e je okolo nej ete dos miesta. Keďe po 10-tich rokoch ju potrebujem vymeni chcel som vedie či niekto nemá namontovanú nádr s priemerom 550mm, ktorá by bola niia.
Ďakujem za odpovede. Pýtal som sa preto, lebo mám v aute holandskú s objemom 67 litrov, priemerom 530mm a zdá sa, e je okolo nej ete dos miesta. Keďe po 10-tich rokoch ju potrebujem vymeni chcel som vedie či niekto nemá namontovanú nádr s priemerom 550mm, ktorá by bola niia.
|
|
19.04.2013 19:31 -
Re: LPG a C5
|
2569506
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Nedalo mi to a el jsem se podívat na títek nádre a vzal jsem si pro jistotu metr. A skutečně se potvrdilo, e průměr mé nádre je 650 mm (títek T650 x 220 -55 ...), jinými slovy: přestoe mám průměr o 120 mm větí, objem je o 12 litrů mení! Zakopaný pes by mohl být v tom, e mám "prázdný" střed toroidní nádre - je v ní umístěn multiventil. Pamatuji se matně, e jsou nádre, které mají multiventil v takovém hliníkovém pouzdře vně nádre a tím pádem asi vyuitý střed. Ale beztak ten rozdíl je zaráející - asi si budu muset zopakovat výpočet objemu takových těles.
Nedalo mi to a el jsem se podívat na títek nádre a vzal jsem si pro jistotu metr. A skutečně se potvrdilo, e průměr mé nádre je 650 mm (títek T650 x 220 -55 ...), jinými slovy: přestoe mám průměr o 120 mm větí, objem je o 12 litrů mení! Zakopaný pes by mohl být v tom, e mám "prázdný" střed toroidní nádre - je v ní umístěn multiventil. Pamatuji se matně, e jsou nádre, které mají multiventil v takovém hliníkovém pouzdře vně nádre a tím pádem asi vyuitý střed. Ale beztak ten rozdíl je zaráející - asi si budu muset zopakovat výpočet objemu takových těles.
|
|
19.04.2013 20:38 -
Re: LPG a C5
|
2569534
|
|
elektronik
|
Město: Michalovce, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Opravujem. Priemer nádre je 630mm nie 530mm, jej výka je 250mm. Za chybu sa ospravedlňujem. Multiventil mám v tom hliníkovom puzdre na boku nádre. Tieto nádre sa v súčasnosti vežmi ako zháňajú. Ale vraj v Polsku to nie je problém.
Opravujem. Priemer nádre je 630mm nie 530mm, jej výka je 250mm. Za chybu sa ospravedlňujem. Multiventil mám v tom hliníkovom puzdre na boku nádre. Tieto nádre sa v súčasnosti vežmi ako zháňajú. Ale vraj v Polsku to nie je problém.
|
|
28.04.2013 21:08 -
Re: LPG a C5
|
2573082
|
|
elektronik
|
Město: Michalovce, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Nestretol sa niekto u z takouto poruchou.
Zrazu auto nefunguje na LPG. Stalo sa mi to za jazdy. Musel som prepnú na benzín a pokračova v jazde.
Po natartovaní prepína na LPG automaticky, ale motor skapína. Čim by to mohlo by spôsobené. V aute je od roku 2002, čo je aj rok výroby vozidla namontovaný holandský systém Autogas AG.
Nestretol sa niekto u z takouto poruchou.
Zrazu auto nefunguje na LPG. Stalo sa mi to za jazdy. Musel som prepnú na benzín a pokračova v jazde.
Po natartovaní prepína na LPG automaticky, ale motor skapína. Čim by to mohlo by spôsobené. V aute je od roku 2002, čo je aj rok výroby vozidla namontovaný holandský systém Autogas AG.
|
|
| |
|
|