| | |
19.02.2013 08:17 -
Re: LPG a C5
|
2549272
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Podle toho kam se chystá, tak si kup potřebnou redukci. Nebo se dá i vypůjčit za pár drobných, viz. ten link, který jsem posílal včera.
Ono toti, ne na vech pumpách venku jsou tyto redukce k mání...., tak jen pro jistotu
Podle toho kam se chystá, tak si kup potřebnou redukci. Nebo se dá i vypůjčit za pár drobných, viz. ten link, který jsem posílal včera.
Ono toti, ne na vech pumpách venku jsou tyto redukce k mání...., tak jen pro jistotu
|
|
09.03.2013 18:16 -
Re: LPG a C5
|
2555221
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Prosím vás, mám problém. Dnes jsem měl (teď) odjed na oslavu narozenin a jedu akorát do řiti. Mám to nové lpg a ve jede super. Ale čidlo benzínu nefunguje, take postupně mi to ukazovalo, e mám prázdnou nádr, i kdy vím, e ho je tam půlka nádre. A mám strach, e tady bude zakopaný pes.
Dnes jsem nastartoval, opět, empty nádr. Říkám si, na..t, je tam půlka. A jedu. Jene to nahodí engine error, anti-pollution error. Jak jsem jel, tak to pocukávalo a nechtělo řadit pořádně. Nabral jsem tam pro jistotu hned dva litry benzínu (protoe poprvé, kdy jsem vzal asi za pětikilo tak mi z prázdné nádre lo čidlo hned na poloprázdnou a počítalo to rovnou vechno, i kdy jsem tolik nenačepoval. Teď to po dvou litrech nepomohlo, svítí kontrolka benzínu a chybové hláky pořád.
Mám pocit, e to jede snad na tři válce, neřadí jak má atd. Take jsem nejel na oslavu a řeím, co včil. Nevíte?
Díky.
Prosím vás, mám problém. Dnes jsem měl (teď) odjed na oslavu narozenin a jedu akorát do řiti. Mám to nové lpg a ve jede super. Ale čidlo benzínu nefunguje, take postupně mi to ukazovalo, e mám prázdnou nádr, i kdy vím, e ho je tam půlka nádre. A mám strach, e tady bude zakopaný pes.
Dnes jsem nastartoval, opět, empty nádr. Říkám si, na..t, je tam půlka. A jedu. Jene to nahodí engine error, anti-pollution error. Jak jsem jel, tak to pocukávalo a nechtělo řadit pořádně. Nabral jsem tam pro jistotu hned dva litry benzínu (protoe poprvé, kdy jsem vzal asi za pětikilo tak mi z prázdné nádre lo čidlo hned na poloprázdnou a počítalo to rovnou vechno, i kdy jsem tolik nenačepoval. Teď to po dvou litrech nepomohlo, svítí kontrolka benzínu a chybové hláky pořád.
Mám pocit, e to jede snad na tři válce, neřadí jak má atd. Take jsem nejel na oslavu a řeím, co včil. Nevíte?
Díky.
|
|
09.03.2013 18:19 -
Re: LPG a C5
|
2555225
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Darja napsal(a): Netuím, jestli nízká hladina paliva dokáe ovlivnit lambádu. A chyba lambády by se projevila hlákou o antipollution system a nesvítil by jen servis, ale i motor....ne?
Tohle bude asi ono, ale i tak mám prostě pocit, e to auto nejelo, jak mělo. Proto jsem radi neodjel nikam...
Co tady jetě čtu, tak to můe být plynem (ale to by přece nedělalo na začátku, kdy auto za studena jelo na benzín??). Nebo lambda sondama.
Co teď provést? Můu s tím jezdit, s tím, e projedu plyn a naberu jiný? Počítám, e jedu tak na pět válců. Četl jsem tu, e auto si často po čase zaktualizuje stav benzínu. Průser je, e teď mám novou práci 2 km od baráku a větí trasa měla být dnes. A za 2 týdny mám jet do Budapeti, ale to se bojím, abych dojel.
Nějaké návrhy?
Tohle bude asi ono, ale i tak mám prostě pocit, e to auto nejelo, jak mělo. Proto jsem radi neodjel nikam...
Co tady jetě čtu, tak to můe být plynem (ale to by přece nedělalo na začátku, kdy auto za studena jelo na benzín??). Nebo lambda sondama.
Co teď provést? Můu s tím jezdit, s tím, e projedu plyn a naberu jiný? Počítám, e jedu tak na pět válců. Četl jsem tu, e auto si často po čase zaktualizuje stav benzínu. Průser je, e teď mám novou práci 2 km od baráku a větí trasa měla být dnes. A za 2 týdny mám jet do Budapeti, ale to se bojím, abych dojel.
Nějaké návrhy?
|
|
09.03.2013 19:13 -
Re: LPG a C5
|
2555236
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Ne jsem měl emulátor benzínu, tak restartování ukazatele paliva bylo a po natankování minimálně 8litrů. Jinak ne!
Jinak hláka antipollution fault a svítící kontrolka motoru + servis mi svítí pořád. U plynaře to smae a po týdnu zase se rozsvítí, pak se smae sama a zase rozsvítí. Celý systém mám v pořádku, jen by to chtělo si hrát ze směsí plynu, ale na to nemám čas, kdy to jezdí.
Ne jsem měl emulátor benzínu, tak restartování ukazatele paliva bylo a po natankování minimálně 8litrů. Jinak ne!
Jinak hláka antipollution fault a svítící kontrolka motoru + servis mi svítí pořád. U plynaře to smae a po týdnu zase se rozsvítí, pak se smae sama a zase rozsvítí. Celý systém mám v pořádku, jen by to chtělo si hrát ze směsí plynu, ale na to nemám čas, kdy to jezdí. :-)
|
|
09.03.2013 19:48 -
Re: LPG a C5
|
2555254
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
A co to, e mám pocit, e nejedu na 6 válců? Měl jsem pocit, e to fakt pocukává, jede divně, řadí divně apod... A to to jelo jetě na benál...
A co to, e mám pocit, e nejedu na 6 válců? Měl jsem pocit, e to fakt pocukává, jede divně, řadí divně apod... A to to jelo jetě na benál...
|
|
09.03.2013 19:52 -
Re: LPG a C5
|
2555269
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
To mi taky dělalo, protoe mi začala odcházet cívka na estém válci. Pořád jsme to řeily s plynařem, a na konec přiel e to byla cívka. Nech to u někoho napíchnout na diagnostiku a bude mít jasno.
To mi taky dělalo, protoe mi začala odcházet cívka na estém válci. Pořád jsme to řeily s plynařem, a na konec přiel e to byla cívka. Nech to u někoho napíchnout na diagnostiku a bude mít jasno. :palec
|
|
09.03.2013 20:14 -
Re: LPG a C5
|
2555281
|
|
hegisek
|
|
|
přesně tak taky to mám zasebou cívky u se to tu řeilo řeknu to jen stručně moná né přesně na benál cívky dávají mení hodnotu a na lpg je zapotřebí aby dávali víc a jak jsou stary tak to nezvládnou a postupně ti odejdou i ostatní doporučuji vyměnit ve je to ranec ale bude mít klid já to dělal na dvakrát na zadní řadu se huř dostává ale za 20min je hotovo
přesně tak taky to mám zasebou cívky u se to tu řeilo řeknu to jen stručně moná né přesně na benál cívky dávají mení hodnotu a na lpg je zapotřebí aby dávali víc a jak jsou stary tak to nezvládnou a postupně ti odejdou i ostatní doporučuji vyměnit ve je to ranec ale bude mít klid já to dělal na dvakrát na zadní řadu se huř dostává ale za 20min je hotovo
|
|
09.03.2013 22:23 -
Re: LPG a C5
|
2555294
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Na kolik to tak vyjde? A můu s tím teď normálně jezdit, nebo radi ne? Jaký je teď stav?
kdo hledá najde: např. zde ale samo, e i jinde .link.
Na kolik to tak vyjde? A můu s tím teď normálně jezdit, nebo radi ne? Jaký je teď stav?
kdo hledá najde: např. zde ale samo, e i jinde http://www.zbozi.cz/?q=c%C3%ADvka%20zapalov%C3%A1n%C3%AD%20C5%203.0&r=campmoz
|
|
09.03.2013 22:29 -
Re: LPG a C5
|
2555296
|
|
hegisek
|
|
|
valeo asi kolem 1000kč ks x6 ale pokud má monost levněji nebo na někoho jedině dobře jinač si to uděl sám a jízda raději čím dřív tím líp bude se to zhorovat ty stare nevyhazuj muou se někomu hodit kdo nejezdí na lpg nebo jako aspon rezervní patny zjistí jednodue nastartuj a postupně je odpojuj
valeo asi kolem 1000kč ks x6 ale pokud má monost levněji nebo na někoho jedině dobře jinač si to uděl sám a jízda raději čím dřív tím líp bude se to zhorovat ty stare nevyhazuj muou se někomu hodit kdo nejezdí na lpg nebo jako aspon rezervní patny zjistí jednodue nastartuj a postupně je odpojuj
|
|
09.03.2013 22:29 -
Re: LPG a C5
|
2555297
|
|
jumep
|
|
|
mozes si to relativne vyrobit aj sam, spociva to v tom ze po uspani auta zmenis hodnotu odporu na snimaci nadrze na max (tusim 400ohm) a po zapnuti kluca sa to vrati a tym ti to nacita spravnu hodnotu
myslel som samozrejme resetovac, sry - zle som si to precital
mozes si to relativne vyrobit aj sam, spociva to v tom ze po uspani auta zmenis hodnotu odporu na snimaci nadrze na max (tusim 400ohm) a po zapnuti kluca sa to vrati a tym ti to nacita spravnu hodnotu
myslel som samozrejme resetovac, sry - zle som si to precital
|
|
09.03.2013 22:33 -
Re: LPG a C5
|
2555303
|
|
hegisek
|
|
|
zase něco a pak to funguje v poho ty stary cívky?
zase něco a pak to funguje v poho ty stary cívky?
|
|
10.03.2013 12:15 -
Re: LPG a C5
|
2555355
|
|
hegisek
|
|
|
to asi nééé u kadého auta je jiné za zeptání ale nic nedá ale nevěřím tomu
to asi nééé u kadého auta je jiné za zeptání ale nic nedá ale nevěřím tomu
|
|
10.03.2013 19:46 -
Re: LPG a C5
|
2555463
|
|
Darja
|
|
|
cívky vydrej ani né 100tis... nechápu, co řeíte. Po instalaci LPG se postupně odporoučely vechny. Projevuje se to tím, e máte nerovnoměrnej chod motoru, vede to a k odpojení jedný řady válců = závada lece identifikovatelná na diagnostice.
A u starý V6 rozhodně není zakopaný pes v ukazateli nádre.. zapomeň na tuhle souvislost...
Kdy měníte zadní řadu, nezapomee vyměnit i těsnění pod sáním.... kdy je starí nebo se ho u nepodaří navrátit 100% správně, nadělá to paseky, e tu tu diskuzi zaspamajete hlákama, e vám neřadí AP a auto vyhazuje chybu brzd.... protoe vechno, co tu řeíte, se tu u dávno řeilo...
P.S. starý cívky zahoď.. i na benál se rozjebabraj....
cívky vydrej ani né 100tis... nechápu, co řeíte. Po instalaci LPG se postupně odporoučely vechny. Projevuje se to tím, e máte nerovnoměrnej chod motoru, vede to a k odpojení jedný řady válců = závada lece identifikovatelná na diagnostice.
A u starý V6 rozhodně není zakopaný pes v ukazateli nádre.. zapomeň na tuhle souvislost...
Kdy měníte zadní řadu, nezapomee vyměnit i těsnění pod sáním.... kdy je starí nebo se ho u nepodaří navrátit 100% správně, nadělá to paseky, e tu tu diskuzi zaspamajete hlákama, e vám neřadí AP a auto vyhazuje chybu brzd.... protoe vechno, co tu řeíte, se tu u dávno řeilo...
P.S. starý cívky zahoď.. i na benál se rozjebabraj....
|
|
10.03.2013 19:49 -
Re: LPG a C5
|
2555464
|
|
Darja
|
|
|
Katan napsal(a): Jinak hláka antipollution fault a svítící kontrolka motoru + servis mi svítí pořád. U plynaře to smae a po týdnu zase se rozsvítí, pak se smae sama a zase rozsvítí. Celý systém mám v pořádku, jen by to chtělo si hrát ze směsí plynu, ale na to nemám čas, kdy to jezdí.
A co ti říká diagnostika? LPG můe být nastavená 100% dobře, ale můe mít v háji lamdby nebo mrtvý katíky... Vak je to starý auto a má něco nakrouceno.. Mazat to nemá smysl, pokud se porucha objevuje pravidelně, problém je třeba odstranit...
A co ti říká diagnostika? LPG můe být nastavená 100% dobře, ale můe mít v háji lamdby nebo mrtvý katíky... Vak je to starý auto a má něco nakrouceno.. Mazat to nemá smysl, pokud se porucha objevuje pravidelně, problém je třeba odstranit...
|
|
10.03.2013 20:05 -
Re: LPG a C5
|
2555470
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Diagnostika hlásí nízký tlak. Jo ale kdy jezdím na benzín, třeba měsíc, tak chybu nevyhodí, přepnu na LPG a do 100km chyba vyskočí.
Diagnostika hlásí nízký tlak. Jo ale kdy jezdím na benzín, třeba měsíc, tak chybu nevyhodí, přepnu na LPG a do 100km chyba vyskočí.
|
|
11.03.2013 10:00 -
Re: LPG a C5
|
2555536
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Tak jsem se teď bavil s týpkem z Ricaru (u Ostravy), kde jsem u nich u dřív byl v servisu a byl spokojený. On mi poradil, e ani jejich diag nemusí zjistit ve, e mám zajet do Přerova do Bosche Havel na diag. Tam zjistit opravdu konkrétně, jestli je to v cívkách a potom protočit případně Prostějov, e instalace je udělaná patně.
Take otázkou je, jak se zachová Fedor, pokud to opravdu budou cívky a ty tam samozřejmě neměnili, ani nenacenili, ovem instalace evidentně je patná. Jestli to vemou na sebe, nebo řeknou jo, je to patné, ale cívky si musíte doplatit.
Nebo to bude v něčem jiném.
Nebo mám rovnou koupit cívky a vyměnit sám, ale tady můu uletět est litrů, e. Věřím vaim a Darjiným zkuenostem, ale estka bez jistoty je pořád estka...
Nějaký nápad? Vidím to asi cesta Přerov, Prostějov, akorát to je tak na den volna...
PS: Nemůu tu najít nikde nějaký návod na výměnu cívek, v návodech nic a já jsem lama na auta, vdy samouk. Je to tu někde?
PS2: Počítám, e toto problém nebude, ale mám v motoru myslím 3-4 roky starý olej, najelo asi asi tak těch 20k km, páč jsem měl firemní auto. Chci ho měnit asap.
PS3: Nebo začínám elaborovat, koupit cívky, protoe i kdyby to nebylo jimi, tak jsou stejně asi sakra staré, vyměnit, vyměnit olej a pokud to i potom bude průserové, tak diag atd.
PS4: Tak to udělám asi tak, e ve čtvrtek zajedu na diag tady, kde to řeí přes chyby ve válci a mění cívky, aby si to ověřili skrz válce. Nevyskočí jim prý missfire nebo tak. Ale to je mi fuk. Kdy tím zjistí jasnou chybu cívek, tím líp. Pořeím dalí detaily jako olej apod. A pokud to nebude v cívkách, tak to zjstíme rychle a bude se řeit, co dál.
Tak jsem se teď bavil s týpkem z Ricaru (u Ostravy), kde jsem u nich u dřív byl v servisu a byl spokojený. On mi poradil, e ani jejich diag nemusí zjistit ve, e mám zajet do Přerova do Bosche Havel na diag. Tam zjistit opravdu konkrétně, jestli je to v cívkách a potom protočit případně Prostějov, e instalace je udělaná patně.
Take otázkou je, jak se zachová Fedor, pokud to opravdu budou cívky a ty tam samozřejmě neměnili, ani nenacenili, ovem instalace evidentně je patná. Jestli to vemou na sebe, nebo řeknou jo, je to patné, ale cívky si musíte doplatit.
Nebo to bude v něčem jiném.
Nebo mám rovnou koupit cívky a vyměnit sám, ale tady můu uletět est litrů, e. Věřím vaim a Darjiným zkuenostem, ale estka bez jistoty je pořád estka...
Nějaký nápad? Vidím to asi cesta Přerov, Prostějov, akorát to je tak na den volna...
PS: Nemůu tu najít nikde nějaký návod na výměnu cívek, v návodech nic a já jsem lama na auta, vdy samouk. Je to tu někde?
PS2: Počítám, e toto problém nebude, ale mám v motoru myslím 3-4 roky starý olej, najelo asi asi tak těch 20k km, páč jsem měl firemní auto. Chci ho měnit asap.
PS3: Nebo začínám elaborovat, koupit cívky, protoe i kdyby to nebylo jimi, tak jsou stejně asi sakra staré, vyměnit, vyměnit olej a pokud to i potom bude průserové, tak diag atd.
PS4: Tak to udělám asi tak, e ve čtvrtek zajedu na diag tady, kde to řeí přes chyby ve válci a mění cívky, aby si to ověřili skrz válce. Nevyskočí jim prý missfire nebo tak. Ale to je mi fuk. Kdy tím zjistí jasnou chybu cívek, tím líp. Pořeím dalí detaily jako olej apod. A pokud to nebude v cívkách, tak to zjstíme rychle a bude se řeit, co dál.
|
|
11.03.2013 19:43 -
Re: LPG a C5
|
2555643
|
|
Darja
|
|
|
Budu dělat, e jsem to o tom oleji nečetla.... To prostě jsem nečetla, protoe jinak bych si asi poprskala monitor...
prosimtě, cívky jsou jak svíčky návod je tu .link.
P.S. Kdy zajede k někomu, kdo to s diagnostikou (lexií) umí, tak ti můe udělat i test cívek a patná cívka se na diag ukáe.. dokonce i která to je.
P.P.S. Prostě kup 3 (kus stojí asi 800Kč), vyměň zadní řadu (ta je echt na výměnu na houno) a ty, které z té zadní řady jsou ok, si dej do kufru. Holt, kdy kiksne nějaká z přední, vymění ji za tu "jetě dobrou".. to je otázka 5ti minut. A můe zatím házet do prasete kačky na dalí 3 kusy.
Budu dělat, e jsem to o tom oleji nečetla.... To prostě jsem nečetla, protoe jinak bych si asi poprskala monitor...
prosimtě, cívky jsou jak svíčky návod je tu http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/vymena-svicek-c5-v6#.UT4klleoqSo
P.S. Kdy zajede k někomu, kdo to s diagnostikou (lexií) umí, tak ti můe udělat i test cívek a patná cívka se na diag ukáe.. dokonce i která to je.
P.P.S. Prostě kup 3 (kus stojí asi 800Kč), vyměň zadní řadu (ta je echt na výměnu na houno) a ty, které z té zadní řady jsou ok, si dej do kufru. Holt, kdy kiksne nějaká z přední, vymění ji za tu "jetě dobrou".. to je otázka 5ti minut. A můe zatím házet do prasete kačky na dalí 3 kusy.
|
|
| |
|
|