| | |
01.02.2013 13:21 -
Re: LPG a C5
|
2543571
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Tak jsem objednaný do toho Prostějova. Jen nevím, chtějí mi dát Lovato systém, e se Stagem nemají moc dobré zkuenosti. Ok, budi. Ale to je 33500,- K tomu tam chtějí dát přimazávání, teď nevím, jak se to jmenuje, e bez toho ani nedají záruku. A to jsou 4.000,- navíc, take 37500,- Stag je o 3.000,- levnějí.
Tak nevím, jestli fakt narvat s drákem na rezervu, benálem tam, zpátky a něco k tomu nějakých 39.000,- za plyn? To je cena půlky auta
Jetě mi brácha říkal o .link. u Zlína. Tam je třeba Elpigaz za 33.800,- K tomu by mi tam chtěli narvat taky promazávání???
Tak jsem objednaný do toho Prostějova. Jen nevím, chtějí mi dát Lovato systém, e se Stagem nemají moc dobré zkuenosti. Ok, budi. Ale to je 33500,- K tomu tam chtějí dát přimazávání, teď nevím, jak se to jmenuje, e bez toho ani nedají záruku. A to jsou 4.000,- navíc, take 37500,- Stag je o 3.000,- levnějí.
Tak nevím, jestli fakt narvat s drákem na rezervu, benálem tam, zpátky a něco k tomu nějakých 39.000,- za plyn? To je cena půlky auta :-((((
Jetě mi brácha říkal o http://www.auto-plyn-lpg.cz/ u Zlína. Tam je třeba Elpigaz za 33.800,- K tomu by mi tam chtěli narvat taky promazávání???
|
|
01.02.2013 22:38 -
Re: LPG a C5
|
2543662
|
|
hegisek
|
|
|
mám STAG 300 bez problému cca 30000km a bez přimazávání ptal jsem se na to před montáí a je to věc názoru pry ne ten motor klekne tak to moje děti budou mít fousi) ale jak říkám věc názoru a záruka bez problému nádr mídto rezerva ale vozím kolo v kufru moc místa nezbívá jooo combi je o ničem jiném a pak podle toho jaký chce dojezd já s V6 a nádrí cca oběm 55L najedu 350km ádna pecka ale čerpačky u nás na kadém kroku tak to neřeím
mám STAG 300 bez problému cca 30000km a bez přimazávání ptal jsem se na to před montáí a je to věc názoru pry ne ten motor klekne tak to moje děti budou mít fousi:-))) ale jak říkám věc názoru a záruka bez problému nádr mídto rezerva ale vozím kolo v kufru moc místa nezbívá jooo combi je o ničem jiném a pak podle toho jaký chce dojezd já s V6 a nádrí cca oběm 55L najedu 350km ádna pecka ale čerpačky u nás na kadém kroku tak to neřeím:-p
|
|
17.02.2013 20:42 -
Re: LPG a C5
|
2549161
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Tak jsem to pořeil v tom Fedor auto. V úterý dovezl, vzal si náhradní vozidlo, v pátek odpoledne dojel, vechno namontované. Systém Lavato, bez přimazávání. K tomu fixnutá rezerva v kufru, koupený na rezervu obal, vývod udělaný přímo v kastlíku na standardní tankování. K tomu nějaká ptákovina, doplnění odstřikovače apod. a cenovka cca 36 litrů. Zatím to lape v pohodě, jenom jsem zjistil, e elektrika ukazuje benál, take si říkám, ....., proč mám ....., kdy bylo čtvrt nádre? Natankuju za pětibábu a lup, mám půl nádre. Take jsem troku později pochopil princip, ale neva.
Tak jsem to pořeil v tom Fedor auto. V úterý dovezl, vzal si náhradní vozidlo, v pátek odpoledne dojel, vechno namontované. Systém Lavato, bez přimazávání. K tomu fixnutá rezerva v kufru, koupený na rezervu obal, vývod udělaný přímo v kastlíku na standardní tankování. K tomu nějaká ptákovina, doplnění odstřikovače apod. a cenovka cca 36 litrů. Zatím to lape v pohodě, jenom jsem zjistil, e elektrika ukazuje benál, take si říkám, ....., proč mám ....., kdy bylo čtvrt nádre? Natankuju za pětibábu a lup, mám půl nádre. Take jsem troku později pochopil princip, ale neva.
|
|
17.02.2013 22:31 -
Re: LPG a C5
|
2549163
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Váení kolegové/ině s LPG. Poraďte mi, jak na funkčnost benzinového palivoměru. Mám, STAG 400 a virtuálně mi s jízdou klesá hladina benzinu. Samozřejmě na benzín jenom startuji a ujedu pár set metrů. Palivoměr sleze na nulu a při tom je tam klidně i půlka nádre. Do teď jsem to neřeil a nepokládal za problém, leč. Začlo mrznout a sněit a mě nenapadlo nic chytřejího, ne auto ovlait. Takhle párkrát po sobě točilo na volnoběh pod benzínem a já zapoměl přepnout na LPG. Dopadlo to tak, e jsem startoval a nenatočil. Chyběl benál! Jen jsem se modlil, abych neměl přidřený palivivý čerpadlo, který točí a tlakuje vstřikovací litu i kdy jede na LPG. To čerpadlo je OK, ale já jsem v setrvalé nepohodě. Vůbec se mi nelíbí pokadý, kdy chci vědět aktuální stav benálu, otevírat víčko nádre.
Vím e se to tu ji řeilo, ale nějak nemohu dohledat relevantní info. Dík za kadou dobrou radu.
Váení kolegové/ině s LPG. Poraďte mi, jak na funkčnost benzinového palivoměru. Mám, STAG 400 a virtuálně mi s jízdou klesá hladina benzinu. Samozřejmě na benzín jenom startuji a ujedu pár set metrů. Palivoměr sleze na nulu a při tom je tam klidně i půlka nádre. Do teď jsem to neřeil a nepokládal za problém, leč. Začlo mrznout a sněit a mě nenapadlo nic chytřejího, ne auto ovlait. Takhle párkrát po sobě točilo na volnoběh pod benzínem a já zapoměl přepnout na LPG. Dopadlo to tak, e jsem startoval a nenatočil. Chyběl benál! Jen jsem se modlil, abych neměl přidřený palivivý čerpadlo, který točí a tlakuje vstřikovací litu i kdy jede na LPG. To čerpadlo je OK, ale já jsem v setrvalé nepohodě. Vůbec se mi nelíbí pokadý, kdy chci vědět aktuální stav benálu, otevírat víčko nádre.
Vím e se to tu ji řeilo, ale nějak nemohu dohledat relevantní info. Dík za kadou dobrou radu.
|
|
17.02.2013 22:57 -
Re: LPG a C5
|
2549166
|
|
lami
|
Město: Netolice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 29 |
|
|
Jetě kdy jsem měl LPG, spočítal jsem si kolik mi to ere benzínu na 100 km, vycházelo to v létě 0,5 l a v zimě 1 l na 100 km. Dal jsem přes půlku nádre a v létě tankoval po 4000 km a v zimě po 2000 km a nikdy se mi nestalo, e by mi benzín doel. LPG jsem tankoval podle denního počítadla a věděl jsem, e do 350 km musím natankovat a také se mi nestalo, e by LPG dolo.
Jetě kdy jsem měl LPG, spočítal jsem si kolik mi to ere benzínu na 100 km, vycházelo to v létě 0,5 l a v zimě 1 l na 100 km. Dal jsem přes půlku nádre a v létě tankoval po 4000 km a v zimě po 2000 km a nikdy se mi nestalo, e by mi benzín doel. LPG jsem tankoval podle denního počítadla a věděl jsem, e do 350 km musím natankovat a také se mi nestalo, e by LPG dolo.
|
|
18.02.2013 08:12 -
Re: LPG a C5
|
2549179
|
|
hegisek
|
|
|
jen dotaz mam tankovani lpg taky pod vickem u benalu ale klasicky siroky ale uz jsem slysel ze v zahranici nenatankuji nedostanu tam pistoli na lpg nevite co je na tom pramdy? na slovensku bez problemu tak nevim polsko atd.
jen dotaz mam tankovani lpg taky pod vickem u benalu ale klasicky siroky ale uz jsem slysel ze v zahranici nenatankuji nedostanu tam pistoli na lpg nevite co je na tom pramdy? na slovensku bez problemu tak nevim polsko atd.
|
|
18.02.2013 08:59 -
Re: LPG a C5
|
2549180
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Jo, to mi říkali v servisu taky, kdy mi to dávali. e třeba u Němčourů je potřeba redukce. Dá se koupit a vozit s sebou, ale kde a za kolik, nevím. To by mě taky zajímalo, plánuji docela road trip v létě po Evropě...
Jo, to mi říkali v servisu taky, kdy mi to dávali. e třeba u Němčourů je potřeba redukce. Dá se koupit a vozit s sebou, ale kde a za kolik, nevím. To by mě taky zajímalo, plánuji docela road trip v létě po Evropě...
|
|
18.02.2013 09:33 -
Re: LPG a C5
|
2549181
|
|
hegisek
|
|
|
no pokud tam mastu tenkou tak das redukci ta je i delsi tak to vytahnes ven z auta a neni problem ale pokud tam mas siroukou tak nevim tam je to jen na zacvaknuti tam se uz asi nic delat neda ale puk ano tak kazda rada dobra jinac to budu muset nechat predelat jinac redukce cca od 350 500 kc podle vyrobce co jsem koukal
no pokud tam mastu tenkou tak das redukci ta je i delsi tak to vytahnes ven z auta a neni problem ale pokud tam mas siroukou tak nevim tam je to jen na zacvaknuti tam se uz asi nic delat neda ale puk ano tak kazda rada dobra jinac to budu muset nechat predelat jinac redukce cca od 350 500 kc podle vyrobce co jsem koukal
|
|
18.02.2013 09:43 -
Re: LPG a C5
|
2549182
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Ferro napsal(a): Váení kolegové/ině s LPG. Poraďte mi, jak na funkčnost benzinového palivoměru. Mám, STAG 400 a virtuálně mi s jízdou klesá hladina benzinu. Samozřejmě na benzín jenom startuji a ujedu pár set metrů. Palivoměr sleze na nulu a při tom je tam klidně i půlka nádre. Do teď jsem to neřeil a nepokládal za problém, leč. Začlo mrznout a sněit a mě nenapadlo nic chytřejího, ne auto ovlait. Takhle párkrát po sobě točilo na volnoběh pod benzínem a já zapoměl přepnout na LPG. Dopadlo to tak, e jsem startoval a nenatočil. Chyběl benál! Jen jsem se modlil, abych neměl přidřený palivivý čerpadlo, který točí a tlakuje vstřikovací litu i kdy jede na LPG. To čerpadlo je OK, ale já jsem v setrvalé nepohodě. Vůbec se mi nelíbí pokadý, kdy chci vědět aktuální stav benálu, otevírat víčko nádre. Vím e se to tu ji řeilo, ale nějak nemohu dohledat relevantní info. Dík za kadou dobrou radu.
U se to tady řeilo. Jmenuje se to emulátor ukazatele benzínu. Cena cca 1000kč. Funguje tak, e po zapnutí zapalování se ručička palivoměru vrátí na skutečnou hodnotu. Já to osobně vlastním, a bez toho bych nejezdil.
Váení kolegové/ině s LPG. Poraďte mi, jak na funkčnost benzinového palivoměru. Mám, STAG 400 a virtuálně mi s jízdou klesá hladina benzinu. Samozřejmě na benzín jenom startuji a ujedu pár set metrů. Palivoměr sleze na nulu a při tom je tam klidně i půlka nádre. Do teď jsem to neřeil a nepokládal za problém, leč. Začlo mrznout a sněit a mě nenapadlo nic chytřejího, ne auto ovlait. Takhle párkrát po sobě točilo na volnoběh pod benzínem a já zapoměl přepnout na LPG. Dopadlo to tak, e jsem startoval a nenatočil. Chyběl benál! Jen jsem se modlil, abych neměl přidřený palivivý čerpadlo, který točí a tlakuje vstřikovací litu i kdy jede na LPG. To čerpadlo je OK, ale já jsem v setrvalé nepohodě. Vůbec se mi nelíbí pokadý, kdy chci vědět aktuální stav benálu, otevírat víčko nádre. Vím e se to tu ji řeilo, ale nějak nemohu dohledat relevantní info. Dík za kadou dobrou radu.
U se to tady řeilo. Jmenuje se to emulátor ukazatele benzínu. Cena cca 1000kč. Funguje tak, e po zapnutí zapalování se ručička palivoměru vrátí na skutečnou hodnotu. Já to osobně vlastním, a bez toho bych nejezdil.:palec
|
|
18.02.2013 09:50 -
Re: LPG a C5
|
2549183
|
|
hegisek
|
|
|
jen se blbe zeptam ten emulator si montoval sam nebo radeji to nechat na firme jestli je to nejak narocne? ted jsem se docelt ze ne kazdy emulator musi fungovat koukam ze ma kastan ten sami motor asi si nebudes pamatovat co to mas za tip?
jen se blbe zeptam ten emulator si montoval sam nebo radeji to nechat na firme jestli je to nejak narocne? ted jsem se docelt ze ne kazdy emulator musi fungovat koukam ze ma kastan ten sami motor asi si nebudes pamatovat co to mas za tip?
|
|
18.02.2013 10:43 -
Re: LPG a C5
|
2549187
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Ohledně dostupnosti a pouívání redukcí v Evropě .link.
Moje zkuenost z Německa: na dálnicích u pump není problém před natankováním u obsluhy poádat o redukci!
Hodně astných kilometrů s LPG
Ohledně dostupnosti a pouívání redukcí v Evropě http://www.lpg.cz/main/
Moje zkuenost z Německa: na dálnicích u pump není problém před natankováním u obsluhy poádat o redukci!
Hodně astných kilometrů s LPG:palec
|
|
18.02.2013 11:04 -
Re: LPG a C5
|
2549188
|
|
hegisek
|
|
|
ale joo to vim ale mam tam itala siroky konec vedle benzinu a pry tam nedostanou tankovaci pistoli na lpg a dedukci na tento konec jsem zatim neobevil
ale joo to vim ale mam tam itala siroky konec vedle benzinu a pry tam nedostanou tankovaci pistoli na lpg a dedukci na tento konec jsem zatim neobevil
|
|
18.02.2013 11:35 -
Re: LPG a C5
|
2549197
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Konce, které se montují v ČR, jsou vechny tzv. italské. Jsou tady v okolních státech, kromě SNR, AUT. A abych mohl tankovat LPG, mám to taky u hrdla benzínu, tak mám prodlouený nádstavec, který přesahuje karoserii, o nějaký dibec.. Ten mě dali ve firmě po montái. Jinak se dá koupit na linku, který jsem přidal.
A pokud ani toto není uspokojující, tak pořádně nerozumím tomu, co tam má za konec.....
.link.
Konce, které se montují v ČR, jsou vechny tzv. italské. Jsou tady v okolních státech, kromě SNR, AUT. A abych mohl tankovat LPG, mám to taky u hrdla benzínu, tak mám prodlouený nádstavec, který přesahuje karoserii, o nějaký dibec.. Ten mě dali ve firmě po montái. Jinak se dá koupit na linku, který jsem přidal.
A pokud ani toto není uspokojující, tak pořádně nerozumím tomu, co tam má za konec.....
http://lpgobchod.cz/index.php?route=product/category&path=20
|
|
18.02.2013 11:47 -
Re: LPG a C5
|
2549198
|
|
hegisek
|
|
|
chapes to spravne jen ja to nedokazu poradne popsat a jsem vdecen za kazdou radu na tomto foru je tu spousta sikovnych a hlacne ochotnych lidicek co maji nervi na takovi jako jsem jaaaa presne tak slo mi o prodlouzeni mimo karoseriji v servisu se na me vyprdli tak v cechach problem nemam jeste jednou moc dekuji za radu
chapes to spravne jen ja to nedokazu poradne popsat a jsem vdecen za kazdou radu na tomto foru je tu spousta sikovnych a hlacne ochotnych lidicek co maji nervi na takovi jako jsem jaaaa presne tak slo mi o prodlouzeni mimo karoseriji v servisu se na me vyprdli tak v cechach problem nemam jeste jednou moc dekuji za radu:palec
|
|
18.02.2013 12:18 -
Re: LPG a C5
|
2549206
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Ten emulátor jsem sám nemontoval, dělaly mi to v Plynomontu v Olomouc. On taky říkal, e jak který emulátor funguje. Tento typ zrovna funguje. Momentálně ti neřeknu jaké má označení, proto e jsem jetě od něho nedostal fakturu, pro tu si mám dojet do konce týdne, tak to sem pak napíu. Jestli, bych zapomněl, tak mi napi soukromou zprávu. Ten emulátor testuju, tak měsíc. Funguje přesněji tak, e kdy vypne zapalovaní a zamkne auto, tak po cca 3 minutách odemkne a zapne zapalování, tak se restartuje palivoměr. Nerestartuje se, kdy jen vypne a znovu zapne zapalovaní. Elektrický odběr auta, musí klesnout na minimum, a u C5 to trvá pár minut, tak pro to.
Ten emulátor jsem sám nemontoval, dělaly mi to v Plynomontu v Olomouc. On taky říkal, e jak který emulátor funguje. Tento typ zrovna funguje. Momentálně ti neřeknu jaké má označení, proto e jsem jetě od něho nedostal fakturu, pro tu si mám dojet do konce týdne, tak to sem pak napíu. Jestli, bych zapomněl, tak mi napi soukromou zprávu. Ten emulátor testuju, tak měsíc. Funguje přesněji tak, e kdy vypne zapalovaní a zamkne auto, tak po cca 3 minutách odemkne a zapne zapalování, tak se restartuje palivoměr. Nerestartuje se, kdy jen vypne a znovu zapne zapalovaní. Elektrický odběr auta, musí klesnout na minimum, a u C5 to trvá pár minut, tak pro to.
|
|
18.02.2013 15:27 -
Re: LPG a C5
|
2549214
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Já teď vlastně přemýlím, jak to je. Mně se velo do kastlu u plnění normální ventil bez redukce. Původně se báli, e budou muset dávat, e je tam málo místa. Ale nakonec to bylo ok. A teď vlastně nevím, jestli teda v zahraničí načepuju nebo ne? Musím to pak pohledat.
Katane, napi pak ten emulátor sem, taky mě to zajímá.
Díky.
Já teď vlastně přemýlím, jak to je. Mně se velo do kastlu u plnění normální ventil bez redukce. Původně se báli, e budou muset dávat, e je tam málo místa. Ale nakonec to bylo ok. A teď vlastně nevím, jestli teda v zahraničí načepuju nebo ne? Musím to pak pohledat.
Katane, napi pak ten emulátor sem, taky mě to zajímá.
Díky.
|
|
18.02.2013 16:05 -
Re: LPG a C5
|
2549216
|
|
bedab
|
Město: Dubí, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Tady jsem jich nael několik. Dokonce tam je e jsou pro Citroen
.link.
Tady jsem jich nael několik. Dokonce tam je e jsou pro Citroen:-))
http://autodily.lkauto.cz/LPG-komponenty/vstrikovani-lpg-sady/ag-centrum
|
|
18.02.2013 18:05 -
Re: LPG a C5
|
2549226
|
|
lami
|
Město: Netolice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 29 |
|
|
Tankování LPG jsem měl ve víčku na benzín, Česká pistole se mi tam vela bez problémů, Německá redukce na benzíně také bez problémů a v Rakousku, Slovinsku, Chorvatsku a Itálii vdy tankování bez problémů. V Německu mi vdy nabídli celý kufr snad se vemi redukcemi co jsou, ale někde jsem musel dát zálohu asi měli patné zkuenosti a někdo jim jí lohl.
Tankování LPG jsem měl ve víčku na benzín, Česká pistole se mi tam vela bez problémů, Německá redukce na benzíně také bez problémů a v Rakousku, Slovinsku, Chorvatsku a Itálii vdy tankování bez problémů. V Německu mi vdy nabídli celý kufr snad se vemi redukcemi co jsou, ale někde jsem musel dát zálohu asi měli patné zkuenosti a někdo jim jí lohl.
|
|
19.02.2013 07:05 -
Re: LPG a C5
|
2549265
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Osobně mám vedle hrdla na benzín jen vyústění závitu (bez uchycení hadice), na který potřebnou redukci naroubuji. Závit je stejný na vech redukcích, lií se pouze uchycení hadice.
Osobně mám vedle hrdla na benzín jen vyústění závitu (bez uchycení hadice), na který potřebnou redukci naroubuji. Závit je stejný na vech redukcích, lií se pouze uchycení hadice.
|
|
19.02.2013 07:47 -
Re: LPG a C5
|
2549271
|
|
hegisek
|
|
|
dnes uz bych to asi resil taky takhle ja to mam prave i primo s uchycenim hadice zatim problem nebyl az pojedem na dovcu tak se uvidi ale psalo se tu ze jsou pomerne venku vybaveni i ochotni tak se uvidi
dnes uz bych to asi resil taky takhle ja to mam prave i primo s uchycenim hadice zatim problem nebyl az pojedem na dovcu tak se uvidi ale psalo se tu ze jsou pomerne venku vybaveni i ochotni tak se uvidi:-d
|
|
| |
|
|