| | |
01.07.2009 21:13 -
Re: LPG a C5
|
873410
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Tak v tom mám čím dál větí gulá. VECTRA A 2,0i mě uznávala jen tyto svíčky nebo svíčky BRISK Silver na LPG. Čím víc elektrod, tím bylo hůř.
Tak v tom mám čím dál větí gulá. VECTRA A 2,0i mě uznávala jen tyto svíčky nebo svíčky BRISK Silver na LPG. Čím víc elektrod, tím bylo hůř.
|
|
01.07.2009 21:15 -
Re: LPG a C5
|
873414
|
|
tief
|
|
|
No, to bude zrejme zavisiet od konstrukce motora ale moje skusenosti rikaji ze citronci jsou na kvalitu zapalovaci soustavy haklivy ...
No, to bude zrejme zavisiet od konstrukce motora ale moje skusenosti rikaji ze citronci jsou na kvalitu zapalovaci soustavy haklivy ...
|
|
01.07.2009 21:19 -
Re: LPG a C5
|
873416
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Není důvod nevěřit, za pokus to stojí. Neví, dají se někde koupit originály francouzské nebo jen v servise?
Není důvod nevěřit, za pokus to stojí. Neví, dají se někde koupit originály francouzské nebo jen v servise?
|
|
01.07.2009 22:08 -
Re: LPG a C5
|
873417
|
|
tief
|
|
|
ja mam konkretne dobre skusenosti zo znackou NGK ...samozrejme podla katalogu ...
ja mam konkretne dobre skusenosti zo znackou NGK ...samozrejme podla katalogu ...
|
|
21.08.2009 08:28 -
Re: LPG a C5
|
1104732
|
|
miskod
|
|
|
Zdravim Vas,
Otazka pre tych ktori maju plnenie plynu vedla benzinoveho...Skusali ste tam nakrutit redukciu na nemecky system a natankovat tam? Ide mi totiz o to ci sa ten ich velky bazmek na hadici zmesti do celkom uzkeho priestoru pri tankovacich otvoroch...
Zdravim Vas,
Otazka pre tych ktori maju plnenie plynu vedla benzinoveho...Skusali ste tam nakrutit redukciu na nemecky system a natankovat tam? Ide mi totiz o to ci sa ten ich velky bazmek na hadici zmesti do celkom uzkeho priestoru pri tankovacich otvoroch...
|
|
21.08.2009 12:40 -
Re: LPG a C5
|
1104739
|
|
tief
|
|
|
Aky uzky priestor myslis ? V okoli hrdla benzinovej nadrze je priestoru habafuk ...
Aky uzky priestor myslis ? V okoli hrdla benzinovej nadrze je priestoru habafuk ...
|
|
22.08.2009 17:53 -
Re: LPG a C5
|
1104830
|
|
miskod
|
|
|
Tak som to odfotil...Toho priestoru tam az tolko nie je...Ak ste niekto tankovali v nemecku, tak viete ze maju sroubovaciu hadicu, ktorej zakoncenie nie je prave najuzsie...Takze, pytam sa...skusali ste niekto kto mate plnenie plynu vedla benzinoveho tankovat v nemecku???
Tak som to odfotil...Toho priestoru tam az tolko nie je...Ak ste niekto tankovali v nemecku, tak viete ze maju sroubovaciu hadicu, ktorej zakoncenie nie je prave najuzsie...Takze, pytam sa...skusali ste niekto kto mate plnenie plynu vedla benzinoveho tankovat v nemecku???
Přílohy: IMAGE_026.jpg ( 165458b ) - |
|
22.08.2009 19:44 -
Re: LPG a C5
|
1104838
|
|
Darja
|
|
|
Němci dělají zástavby plynu úplně na stejné místo...
Němci dělají zástavby plynu úplně na stejné místo...
|
|
22.08.2009 21:12 -
Re: LPG a C5
|
1104847
|
|
jumep
|
|
|
inak, vidim ze otvaraciu tycku nemas vysunutu
inak, vidim ze otvaraciu tycku nemas vysunutu :)
|
|
22.08.2009 21:29 -
Re: LPG a C5
|
1104852
|
|
tief
|
|
|
spis tam neni zamykani ... ?
spis tam neni zamykani ... ?
|
|
22.08.2009 21:40 -
Re: LPG a C5
|
1104855
|
|
jumep
|
|
|
to je jedna vec, ale ta tycka by mala byt vysunuta, mozno mu nefunguje a mozne ani nevie ze sa to otvara stlacenim (jak dolfi ) a zapasi nechtami aby otvoril dvierka
to je jedna vec, ale ta tycka by mala byt vysunuta, mozno mu nefunguje a mozne ani nevie ze sa to otvara stlacenim (jak dolfi :) ) a zapasi nechtami aby otvoril dvierka :)
|
|
22.08.2009 23:10 -
Re: LPG a C5
|
1104864
|
|
tief
|
|
|
Kazda s tycho redukci: .link.
by sa tam mala zmestit.
Inak nam to tiez nejde zatvarat ked je tam ten plastovy kryt, bez neho sa to zatvara uplne v pohode ...
Kazda s tycho redukci: http://www.lpg.cz/prislusenstvi/redukce.php
by sa tam mala zmestit.
Inak nam to tiez nejde zatvarat ked je tam ten plastovy kryt, bez neho sa to zatvara uplne v pohode ...
|
|
22.08.2009 23:22 -
Re: LPG a C5
|
1104867
|
|
miskod
|
|
|
Ak myslis ten plastovy kryt co sa sroubuje na plynovu koncovku, tak to tam nemam a nejde to aj tak...to je ale najmenej...
Co sa tyka redukcii, tie verim ze tam pojdu nakrutit v pohode...Ale koncovka tej nemeckej hadice ma skramentsky siroku kocovku, ktoru nakrutis na tu redukciu...Prave tej koncovky hadice sa bojim...Tam smerovala aj moja prva otazka, ci to uz niekto skusal...
Ak myslis ten plastovy kryt co sa sroubuje na plynovu koncovku, tak to tam nemam a nejde to aj tak...to je ale najmenej...
Co sa tyka redukcii, tie verim ze tam pojdu nakrutit v pohode...Ale koncovka tej nemeckej hadice ma skramentsky siroku kocovku, ktoru nakrutis na tu redukciu...Prave tej koncovky hadice sa bojim...Tam smerovala aj moja prva otazka, ci to uz niekto skusal...
|
|
23.08.2009 17:58 -
Re: LPG a C5
|
1104894
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Zdravím vechny "zaplynované" ! Můete mi doporučit, který systém LPG pouít do C5 2.0i 16V 100 kW (respektive kterému systému se raději vyhnout)?
Jsem z plzeňska, take nejblíe mám asi tento servis: .link.
Nemáte s tímto servisem někdo nááááhodou zkuenost?
edit: ted' jsem si vimnul, e tam dělají typ AGC 01 13, take by to mělo být ok??
A jetě-kolik komu z Vás stála komplet přestavba??
Zdravím vechny "zaplynované":-)) ! Můete mi doporučit, který systém LPG pouít do C5 2.0i 16V 100 kW (respektive kterému systému se raději vyhnout)?
Jsem z plzeňska, take nejblíe mám asi tento servis: http://www.prestavby-lpg-cng.cz/kontakt
Nemáte s tímto servisem někdo nááááhodou zkuenost?
edit: ted' jsem si vimnul, e tam dělají typ AGC 01 13, take by to mělo být ok??
A jetě-kolik komu z Vás stála komplet přestavba??
|
|
09.10.2009 20:40 -
Re: LPG a C5
|
1107267
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Zdravím, take moje "Antipolution Fault" má pokračování. Dnes mi udělali konečně rozvody, klíňák, kladky, vodní pumpu, olej v motoru a převodovce. A na závěr jsem chtěl jen pro "sichr" změřit tlaky ve válcích. Ze předu zleva je 11,5-13-5-12. A na tom třetím válci je ta patně vypálená svíčka. Moná e to bude ta pravá příčina naskaktování vady při startu. Take za týdem půjde hlava dolů a bude se zase opravovat. Pak dám vědět, zdato pomohlo. Jen nevím, kolik by měl být správný tlak pro můj motor. Myslím jen, e by se neměl liit o více jak 1. Ví to někdo z Vás?
Zdravím, take moje "Antipolution Fault" má pokračování. Dnes mi udělali konečně rozvody, klíňák, kladky, vodní pumpu, olej v motoru a převodovce. A na závěr jsem chtěl jen pro "sichr" změřit tlaky ve válcích. Ze předu zleva je 11,5-13-5-12. A na tom třetím válci je ta patně vypálená svíčka. Moná e to bude ta pravá příčina naskaktování vady při startu. Take za týdem půjde hlava dolů a bude se zase opravovat. Pak dám vědět, zdato pomohlo. Jen nevím, kolik by měl být správný tlak pro můj motor. Myslím jen, e by se neměl liit o více jak 1. Ví to někdo z Vás?
|
|
09.10.2009 20:45 -
Re: LPG a C5
|
1107268
|
|
jumep
|
|
|
ono ani tak nejde o velkost tlaku ako o to aby tlaky boli rovnake
tlak je az druhorada vec
edit: ten motor musel chodit strasne divne
ono ani tak nejde o velkost tlaku ako o to aby tlaky boli rovnake
tlak je az druhorada vec
edit: ten motor musel chodit strasne divne
|
|
09.10.2009 20:53 -
Re: LPG a C5
|
1107269
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Jo, to je pravda, ale 1/2 tlaku a blbě vypadající svíčka (viz moje galerie) taky něvěstí nic dobrého.
Jo, to je pravda, ale 1/2 tlaku a blbě vypadající svíčka (viz moje galerie) taky něvěstí nic dobrého.
|
|
09.10.2009 20:56 -
Re: LPG a C5
|
1107270
|
|
jumep
|
|
|
to vesti "podpaleny" ventil, daj si vymenit tesnenia ventilov (nejde mi do hlavy korektny nazov) ked uz to budu otvarat ...
to vesti "podpaleny" ventil, daj si vymenit tesnenia ventilov (nejde mi do hlavy korektny nazov) ked uz to budu otvarat ...
|
|
09.10.2009 20:58 -
Re: LPG a C5
|
1107271
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Jo, vím co myslí. Taky nevím název, ale je to to, co kdy ztvrdne způsobuje ravost oleje. Je to v plánu
Jo, vím co myslí. Taky nevím název, ale je to to, co kdy ztvrdne způsobuje ravost oleje. Je to v plánu ;-)
|
|
09.10.2009 22:04 -
Re: LPG a C5
|
1107279
|
|
tief
|
|
|
Mimochodom mala plynova skusenost - obcasne rozsvenie antipolution ( opotrebovanie katalyzatora ) - sa ( zatial ) odstranilo vymenou tesnenia pod sanim - na benzin ziaden problem, ziadne znamky netesnosti ale po vymene sa chod LPG vyrazne zlepsil - tzn. lpg je daleko viac citlivejsie na pripadne netesnosti v sacom potrubi ...
Mimochodom mala plynova skusenost - obcasne rozsvenie antipolution ( opotrebovanie katalyzatora ) - sa ( zatial ) odstranilo vymenou tesnenia pod sanim - na benzin ziaden problem, ziadne znamky netesnosti ale po vymene sa chod LPG vyrazne zlepsil - tzn. lpg je daleko viac citlivejsie na pripadne netesnosti v sacom potrubi ...
|
|
| |
|
|