| | |
12.01.2013 19:50 -
Re: LPG a C5
|
2538617
|
|
hegisek
|
|
|
mám 3.0l V6 v automatu a mám to nastavené jen na teplotu přepíná i na volnoběk skrátka kdykoli jinač nastavené na 30stupnu
mám 3.0l V6 v automatu a mám to nastavené jen na teplotu přepíná i na volnoběk skrátka kdykoli jinač nastavené na 30stupnu
|
|
12.01.2013 20:35 -
Re: LPG a C5
|
2538627
|
|
Jajala9334
|
Město: Hořice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Ahojda lidičky, tak jsem také řeil plyn a u nás ve východ. čechách chtějí za 3.0 6V 36 tisíc. Nael jsem na netu firmu www.lpg-auto.cz a udělali to za 25 500,- Kč dostal jsem na 2 dny jejích Opel Astra (no lepí ne chodit pěky) a nyní od lisopadu mam najeto cca 7 500 km na plyn a fakt tankuju kde jaký plyn neskáče nekytá a jede super. Jezdím do 13 L/100 a to je do 2,30 Kč/km kdyby cokoli rád dám dalí info . . . . Jarda
doplnění: Jo nenapsal jsem - samozřejmě je to automat 4 kvalt
Ahojda lidičky, tak jsem také řeil plyn a u nás ve východ. čechách chtějí za 3.0 6V 36 tisíc. Nael jsem na netu firmu www.lpg-auto.cz a udělali to za 25 500,- Kč dostal jsem na 2 dny jejích Opel Astra (no lepí ne chodit pěky) a nyní od lisopadu mam najeto cca 7 500 km na plyn a fakt :palec:palec:palec tankuju kde jaký plyn neskáče nekytá a jede super. Jezdím do 13 L/100 a to je do 2,30 Kč/km kdyby cokoli rád dám dalí info . . . . Jarda
doplnění: Jo nenapsal jsem - samozřejmě je to automat 4 kvalt
|
|
12.01.2013 20:45 -
Re: LPG a C5
|
2538628
|
|
hegisek
|
|
|
to sedí já po měste jezdím cca 14l 2.5 na dálku to spadne a to mám automat
to sedí já po měste jezdím cca 14l 2.5 na dálku to spadne a to mám automat
|
|
12.01.2013 21:44 -
Re: LPG a C5
|
2538645
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
jajajajajajajajla můe svůj příspěvek editovat - opravit - doplnit tlačítko editace a pak uloit změny, nemusí psát nový příspěve
jajajajajajajajla můe svůj příspěvek editovat - opravit - doplnit tlačítko editace a pak uloit změny, nemusí psát nový příspěve
|
|
13.01.2013 13:07 -
Re: LPG a C5
|
2538797
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Katan napsal(a): hegisek napsal(a): mám 3.0l V6 v automatu a mám to nastavené jen na teplotu přepíná i na volnoběk skrátka kdykoli jinač nastavené na 30stupnu
Super, díky moc. hned mu to vpálím a to předělá.
Záleí na systému LPG, tedy od výrobce. Měl jsem LPG od HL Propan, software pro nastaveni je na jejich webkach, kabel pro propojeni stal cca 600,-Kč. U tohoto systému byla nastavitelná teplota motoru pro přepnutí na LPG. Pokud jsem tuto teplotu nastavil na méně ne 25 stupnů, docházelo k zamrznutí směovače i v teplých dnech, při nastavení na 30 stupňů ve OK. Dále bylo mono nastavit zvýení této "přepínací" teploty v případech, kdy teplota LPG byla nií ne 10 stupňů. Toto ale mělo význam je při opravdu velmi nízkých teplotách, tj. -20 a pod, protoe parkuji v garái, tak jsem toto nastavení nevyuíval. Dále byly nastavitelné otáčky po jejich dosaení (byla li současně dosaena poadovaná teplota motoru) dolo k přepnutí na LPG. Dále bylo moné nastavit rychlost přepnutí na LPG, tedy časový interval mezi přepnutím dalího vstřikovače na LPG. Měl jsem nastavenu 1s a tak u osmiválcového motoru trvalo přepnutí 7s, toto bylo praktické zejména pokud přepnutí na LPG probíhalo i ve volnoběných otáčkách, nedolo k rázovému přepnutí a přechod motoru na LPG byl plynulý.
No a spoustu dalího, ale předpokládám, e pokud ti to montuje osoba autorizovaná výrobcem tohoto zařízení, nebude potřeba poadovat nějaká zvlátní nastavení...
Záleí na systému LPG, tedy od výrobce. Měl jsem LPG od HL Propan, software pro nastaveni je na jejich webkach, kabel pro propojeni stal cca 600,-Kč. U tohoto systému byla nastavitelná teplota motoru pro přepnutí na LPG. Pokud jsem tuto teplotu nastavil na méně ne 25 stupnů, docházelo k zamrznutí směovače i v teplých dnech, při nastavení na 30 stupňů ve OK. Dále bylo mono nastavit zvýení této "přepínací" teploty v případech, kdy teplota LPG byla nií ne 10 stupňů. Toto ale mělo význam je při opravdu velmi nízkých teplotách, tj. -20 a pod, protoe parkuji v garái, tak jsem toto nastavení nevyuíval. Dále byly nastavitelné otáčky po jejich dosaení (byla li současně dosaena poadovaná teplota motoru) dolo k přepnutí na LPG. Dále bylo moné nastavit rychlost přepnutí na LPG, tedy časový interval mezi přepnutím dalího vstřikovače na LPG. Měl jsem nastavenu 1s a tak u osmiválcového motoru trvalo přepnutí 7s, toto bylo praktické zejména pokud přepnutí na LPG probíhalo i ve volnoběných otáčkách, nedolo k rázovému přepnutí a přechod motoru na LPG byl plynulý.
No a spoustu dalího, ale předpokládám, e pokud ti to montuje osoba autorizovaná výrobcem tohoto zařízení, nebude potřeba poadovat nějaká zvlátní nastavení...
|
|
13.01.2013 13:29 -
Re: LPG a C5
|
2538802
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Plyn je v autě 102ti km. V pátek mi měnily 2 vstřiky (byly patné) plus mi upravovaly směs, a předělaly přepínání lpg do vyích otáček, ani bych to chtěl. Já s tím jezdím po městě a mám problém dosáhnout taky vysokých otáček. Take se mi stalo, e sem jezdil cca 40km na benzín, proto e se to nepřepnulo na plyn. (mám ukazatel plynu pod volantem, take na něho při jízdě nevidím, musím se sklonit)
Plyn je v autě 102ti km. V pátek mi měnily 2 vstřiky (byly patné) plus mi upravovaly směs, a předělaly přepínání lpg do vyích otáček, ani bych to chtěl. Já s tím jezdím po městě a mám problém dosáhnout taky vysokých otáček. Take se mi stalo, e sem jezdil cca 40km na benzín, proto e se to nepřepnulo na plyn. (mám ukazatel plynu pod volantem, take na něho při jízdě nevidím, musím se sklonit)
|
|
13.01.2013 18:30 -
Re: LPG a C5
|
2538933
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Tak, teď sem na to přiel. Plyn se mi přepne při poklesu otáček pod cca 1500 ot/min. Proto je to velký problém! Protoe automat při běné jízdě, mě nepustí tak nízko, jen při zastavování, kdy klesají otáčky a na volnoběh. Já, kdy ráno jedu do práce (cca 15km), tak nikde nezastavuji, jedu bez zastavení a do práce. Proto je to potřeba předělat. Předtím nevím jak to bylo nastaveny, ale nikdy jsem nezaregistroval, kdy se to přepnulo, jestli na volnoběh, nebo při překročení otáček (ale ne při poklesu). Teplota, odhadem taky cca 30°C.
Tak, teď sem na to přiel. Plyn se mi přepne při poklesu otáček pod cca 1500 ot/min. Proto je to velký problém! Protoe automat při běné jízdě, mě nepustí tak nízko, jen při zastavování, kdy klesají otáčky a na volnoběh. Já, kdy ráno jedu do práce (cca 15km), tak nikde nezastavuji, jedu bez zastavení a do práce. Proto je to potřeba předělat. Předtím nevím jak to bylo nastaveny, ale nikdy jsem nezaregistroval, kdy se to přepnulo, jestli na volnoběh, nebo při překročení otáček (ale ne při poklesu). Teplota, odhadem taky cca 30°C.
|
|
13.01.2013 21:35 -
Re: LPG a C5
|
2539042
|
|
Darja
|
|
|
Co to je za ílenej systém?
Není mít lepí udělaný přpeínání při dosaení určitý teploty vody? Jakmile se auto ohřeje, přepne se to samo a já nic neřeím... a to jezdím 7km do práce a vpůlce se mi přepíná na LPG, i v těhle mrazech...
P.S. mě teda moje C5 jezdí furt mezi 1200-1500 otáček... často dává kopce i na 1100 otáček a jede to
Co to je za ílenej systém?
Není mít lepí udělaný přpeínání při dosaení určitý teploty vody? Jakmile se auto ohřeje, přepne se to samo a já nic neřeím... a to jezdím 7km do práce a vpůlce se mi přepíná na LPG, i v těhle mrazech...
P.S. mě teda moje C5 jezdí furt mezi 1200-1500 otáček... často dává kopce i na 1100 otáček a jede to :D
|
|
13.01.2013 21:57 -
Re: LPG a C5
|
2539043
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Darja napsal(a): P.S. mě teda moje C5 jezdí furt mezi 1200-1500 otáček... často dává kopce i na 1100 otáček a jede to
To ano, ale jde o to, e mě se to přepne a po zahřátí nad 30°C a musím překročit 1500 ot/min a následně pod ně hned klesnout. Nastavily mě to tak a teď v pátek, při výměně vstřiků. Jinak já jezdím nad 1500 ot/min. patně se to vysvětluje jak to přesně přepíná, prostě to je na nic.
Edit: Jinak, je to systém Landi Renzo
P.S. mě teda moje C5 jezdí furt mezi 1200-1500 otáček... často dává kopce i na 1100 otáček a jede to :D
To ano, ale jde o to, e mě se to přepne a po zahřátí nad 30°C a musím překročit 1500 ot/min a následně pod ně hned klesnout. Nastavily mě to tak a teď v pátek, při výměně vstřiků. Jinak já jezdím nad 1500 ot/min. patně se to vysvětluje jak to přesně přepíná, prostě to je na nic.
Edit: Jinak, je to systém Landi Renzo
|
|
14.01.2013 15:37 -
Re: LPG a C5
|
2539095
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Potřebuji vědět, kdy se vám přepíná plyn, při otáčkách nebo jen při teplotě? Jestli při otáčkách, tak jakých a jetě jestli se to přepne při akceleraci nebo deceleraci otáček. Dnes jsem to řeil ze servisem, nastavili mě to na 30°C a přepnutí při deceleraci pod 1400 ot/min. Před tím ne sem jel do servisu, jsem to měl nastavené na akceleraci nad 800 ot/min. Co bylo lepí. Nastavil to proto, e při akceleraci je cítit kubnutí. Jestli se vám to přepíná jen při teplotě, tak jak vám to při zahřátém motoru startuje, na plyn nebo na benzín? Potřebuji se rozhodnou, jak to nechám nastavit. Mechanik říkal, e mu to je jedno, jak si to nechám nastavit. Tak chci vae zkuenosti. Díky
Potřebuji vědět, kdy se vám přepíná plyn, při otáčkách nebo jen při teplotě? Jestli při otáčkách, tak jakých a jetě jestli se to přepne při akceleraci nebo deceleraci otáček. Dnes jsem to řeil ze servisem, nastavili mě to na 30°C a přepnutí při deceleraci pod 1400 ot/min. Před tím ne sem jel do servisu, jsem to měl nastavené na akceleraci nad 800 ot/min. Co bylo lepí. Nastavil to proto, e při akceleraci je cítit kubnutí. Jestli se vám to přepíná jen při teplotě, tak jak vám to při zahřátém motoru startuje, na plyn nebo na benzín? Potřebuji se rozhodnou, jak to nechám nastavit. Mechanik říkal, e mu to je jedno, jak si to nechám nastavit. Tak chci vae zkuenosti. Díky :-)
|
|
14.01.2013 17:11 -
Re: LPG a C5
|
2539100
|
|
hegisek
|
|
|
tak v servisu mají snad nějaké zkuenosti pokud to nemontovali poprvé v tomto případě se musím přiklonit k ostatním názorum zde zajet někam kde to mají namáknute a dát jim něco na pejvo ale bude mít klídek a pokud ti to dovolí systém já mám stag 300 a mám tam jen tu teplotu nastavenou
tak v servisu mají snad nějaké zkuenosti pokud to nemontovali poprvé v tomto případě se musím přiklonit k ostatním názorum zde zajet někam kde to mají namáknute a dát jim něco na pejvo ale bude mít klídek a pokud ti to dovolí systém já mám stag 300 a mám tam jen tu teplotu nastavenou
|
|
14.01.2013 21:35 -
Re: LPG a C5
|
2539146
|
|
Darja
|
|
|
Kadý start je na benzín... kadý. Nejsem sádlomáso, abych startovala na LPG i trochu ohřátej motor.
Jestli mechanik tvrdí, e je to jedno, vem auto a uteč, páč to bude blbec. Kdy je motor ohřátý, nastartuju, ujedu párset metrů na benál a LPG se cvakne hned.
Přepíná se mi to, kdy je ručička cca v 1/4 toho budíku (1/2 je auto ohřáté na provozní teplotu). Musím mít trochu vyí otáčky, ale ani nevím, e se přepla. Já prostě o LPG nevím, dokud mi nedojde a nejedu tankovat. ádný kubání... jen při tom, kdy prudce akceleruju (hehehe) a u je nízkej tlak a vypne se, tak to je cítit, ale nijak markantně.
Kadý start je na benzín... kadý. Nejsem sádlomáso, abych startovala na LPG i trochu ohřátej motor.
Jestli mechanik tvrdí, e je to jedno, vem auto a uteč, páč to bude blbec. Kdy je motor ohřátý, nastartuju, ujedu párset metrů na benál a LPG se cvakne hned.
Přepíná se mi to, kdy je ručička cca v 1/4 toho budíku (1/2 je auto ohřáté na provozní teplotu). Musím mít trochu vyí otáčky, ale ani nevím, e se přepla. Já prostě o LPG nevím, dokud mi nedojde a nejedu tankovat. ádný kubání... jen při tom, kdy prudce akceleruju (hehehe) a u je nízkej tlak a vypne se, tak to je cítit, ale nijak markantně.
|
|
15.01.2013 00:11 -
Re: LPG a C5
|
2539160
|
|
hegisek
|
|
|
jjj zlata slova Darjo presne jak rikam zmenit servis
jjj zlata slova Darjo presne jak rikam zmenit servis:-)
|
|
15.01.2013 05:28 -
Re: LPG a C5
|
2539163
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Darja napsal(a): Jestli mechanik tvrdí, e je to jedno, vem auto a uteč, páč to bude blbec.
Myslel jsem to tak, e je jedno mechanikovy, jestli si to nechám nastavit při akceleraci nebo deceleraci, e je to na mě jak to chci, není to podmínkou správného pouívání LPG systému.
Jestli mechanik tvrdí, e je to jedno, vem auto a uteč, páč to bude blbec.
Myslel jsem to tak, e je jedno mechanikovy, jestli si to nechám nastavit při akceleraci nebo deceleraci, e je to na mě jak to chci, není to podmínkou správného pouívání LPG systému.
|
|
15.01.2013 08:05 -
Re: LPG a C5
|
2539166
|
|
lami
|
Město: Netolice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 29 |
|
|
Nevím jaký má zařízení, ale kdy napíe do Strakonic .link. tak Ti Ing. Patyky určitě poradí, ale nechce odpovídat, kdy se porovnávají systémi a oni ho nemontují, jen se vyjadřuje k těm, které oni mají, ale na veobecné otázky odpovídá a je ochotný.
Nevím jaký má zařízení, ale kdy napíe do Strakonic http://www.lpg-autogascentrum.cz/forum/ tak Ti Ing. Patyky určitě poradí, ale nechce odpovídat, kdy se porovnávají systémi a oni ho nemontují, jen se vyjadřuje k těm, které oni mají, ale na veobecné otázky odpovídá a je ochotný.
|
|
15.01.2013 14:39 -
Re: LPG a C5
|
2539210
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Jak jsem tady kdysi psal, tak před cca 5000 km jsem nechal namontovat LPG. Má zkuenost byla pouze vynikající. Naprosto bezproblémové, úsporné a s velkým jízdním komfortem. Leč - počátkem prosince a 4200 km od montáe LPG jsem byl u plynaře, neb auto začalo poskakovat, chcípalo, začaly kolísat volnoběné otáčky. Prostě humáč. On to napíchl, upravil bohatost směsi, vymazal chybovou hláku katu z počítače a auto zase chvíli jezdilo OK. Ovem minulý týden u to opět vyhodilo chybu katu a najednou chvíli chodí na 2 a 3 válce. Na benzín OK, na plyn katastrófe!!!
To jsem plynaře opět navtívil a v čem chybka. Koumáci soudruzi Italové začali do vstřiků montovat místo osvědčených O krouků nějaké inovované profilu V, které se nesnáí s českým protizamrzacím aditivem v LPG. To aditivum je nahlodá, V krouky se potrhají a vstřikovače začnou fixlovat. Kdy jsem zvednul haubnu, tak vstřikokvače nepřeslechnutelně cvakaly. Oprava v záruce provedena výměnou kompletních pístků za nové. Byl jsem tam necelou hoďku i se zkuební jízdou a nastavením mapy průběho CH a CO2. Dle plynaře se jedná o jenu sérii plynových lit a ji několikátou reklamaci tého. Údajně je to české specifiku, neb nikde jinde (kam do EU dodávají) prý problémy nejsou. Tak se jen těím, aby vyměněné pístky měly ty správné staré dobré O krouky.
Jak jsem tady kdysi psal, tak před cca 5000 km jsem nechal namontovat LPG. Má zkuenost byla pouze vynikající. Naprosto bezproblémové, úsporné a s velkým jízdním komfortem. Leč - počátkem prosince a 4200 km od montáe LPG jsem byl u plynaře, neb auto začalo poskakovat, chcípalo, začaly kolísat volnoběné otáčky. Prostě humáč. On to napíchl, upravil bohatost směsi, vymazal chybovou hláku katu z počítače a auto zase chvíli jezdilo OK. Ovem minulý týden u to opět vyhodilo chybu katu a najednou chvíli chodí na 2 a 3 válce.:-(((( Na benzín OK, na plyn katastrófe!!!
To jsem plynaře opět navtívil a v čem chybka. Koumáci soudruzi Italové začali do vstřiků montovat místo osvědčených O krouků nějaké inovované profilu V, které se nesnáí s českým protizamrzacím aditivem v LPG. To aditivum je nahlodá, V krouky se potrhají a vstřikovače začnou fixlovat. Kdy jsem zvednul haubnu, tak vstřikokvače nepřeslechnutelně cvakaly. Oprava v záruce provedena výměnou kompletních pístků za nové. Byl jsem tam necelou hoďku i se zkuební jízdou a nastavením mapy průběho CH a CO2. Dle plynaře se jedná o jenu sérii plynových lit a ji několikátou reklamaci tého. Údajně je to české specifiku, neb nikde jinde (kam do EU dodávají) prý problémy nejsou. Tak se jen těím, aby vyměněné pístky měly ty správné staré dobré O krouky. :-))
|
|
15.01.2013 15:39 -
Re: LPG a C5
|
2539216
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Mám Stag4+ a vstřikovače mě taky cvakají, ale nemám s tím nejmení problém, cca 22t km. Myslí si, e to cvakání je důsledek o-ringů? Zatím mě to ádný LPG mechanik nepotvrdil. Jediné problémy, i kdy malé, jsou s rozjezdy za studena. Ne start, ten je na 1, ale rozjezd za studena na beneli, pocukávání. Přepínání a dojezdy na beneli - 0 bodů. Jinak s LPG naprostá spokojenost.
Mám Stag4+ a vstřikovače mě taky cvakají, ale nemám s tím nejmení problém, cca 22t km. Myslí si, e to cvakání je důsledek o-ringů? Zatím mě to ádný LPG mechanik nepotvrdil. Jediné problémy, i kdy malé, jsou s rozjezdy za studena. Ne start, ten je na 1, ale rozjezd za studena na beneli, pocukávání. Přepínání a dojezdy na beneli - 0 bodů. Jinak s LPG naprostá spokojenost.
|
|
16.01.2013 14:47 -
Re: LPG a C5
|
2539383
|
|
vlada
|
|
|
Muzete mi nekdo vysvetlit proc nekdo nastavuje sepnuti LPG podle otacek? me to prijde jako hloupost. Jinak ja to mam podle dosazene teploty a o plynu vim jenom kdyz dojde a zacne pipat.
Muzete mi nekdo vysvetlit proc nekdo nastavuje sepnuti LPG podle otacek? me to prijde jako hloupost. Jinak ja to mam podle dosazene teploty a o plynu vim jenom kdyz dojde a zacne pipat.
|
|
16.01.2013 15:52 -
Re: LPG a C5
|
2539398
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Kdy budu stát na místě a poběí mě motor na volnoběh, tak i kdy se motor zahřeje a já mám teplotu nastavenou na 32 stupňů, tak se plynnesepne a valí to na benli. Můu to přepnout manuálně, nebo v okamiku kdy vyjedu a přesáhnu 1500 ot/min se to přepíná automaticky. Teplota je nastavená, podle mě, aby bylo zaručeno předehřátí LPG ve směovači. Tam se podchlazený a zkapalněný LPG zplynuje. Jinak já o plynu taky nevím.....
Kdy budu stát na místě a poběí mě motor na volnoběh, tak i kdy se motor zahřeje a já mám teplotu nastavenou na 32 stupňů, tak se plynnesepne a valí to na benli. Můu to přepnout manuálně, nebo v okamiku kdy vyjedu a přesáhnu 1500 ot/min se to přepíná automaticky. Teplota je nastavená, podle mě, aby bylo zaručeno předehřátí LPG ve směovači. Tam se podchlazený a zkapalněný LPG zplynuje. Jinak já o plynu taky nevím.....
|
|
| |
|
|