Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / LPG a C5
|< < 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 ... 42 > >|
12.01.2013 19:50 - Re: LPG a C5 2538617
hegisek
Město: Mnichovo Hradiště, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 83

99 Poslat soukromou zprávu
mám 3.0l V6 v automatu a mám to nastavené jen na teplotu přepíná i na volnoběk skrátka kdykoli jinač nastavené na 30stupnu

12.01.2013 20:06 - Re: LPG a C5 2538619
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
hegisek napsal(a):
mám 3.0l V6 v automatu a mám to nastavené jen na teplotu přepíná i na volnoběk skrátka kdykoli jinač nastavené na 30stupnu


Super, díky moc. hned mu to vpálím a to předělá.

12.01.2013 20:35 - Re: LPG a C5 2538627
Jajala9334
Město: Hořice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 5
99 Poslat soukromou zprávu
Ahojda lidičky, tak jsem také řešil plyn a u nás ve východ. čechách chtějí za 3.0 6V 36 tisíc. Našel jsem na netu firmu www.lpg-auto.cz a udělali to za 25 500,- Kč dostal jsem na 2 dny jejích Opel Astra (no lepší než chodit pěšky) a nyní od lisopadu mam najeto cca 7 500 km na plyn a fakt tankuju kde jaký plyn neskáče neškytá a jede super. Jezdím do 13 L/100 a to je do 2,30 Kč/km kdyby cokoli rád dám další info . . . . Jarda

doplnění: Jo nenapsal jsem - samozřejmě je to automat 4 kvalt

12.01.2013 20:45 - Re: LPG a C5 2538628
hegisek
Město: Mnichovo Hradiště, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 83

99 Poslat soukromou zprávu
to sedí já po měste jezdím cca 14l 2.5 na dálku to spadne a to mám automat

12.01.2013 21:44 - Re: LPG a C5 2538645
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
jajajajajajajajla můžeš svůj příspěvek editovat - opravit - doplnit tlačítko editace a pak uložit změny, nemusíš psát nový příspěve

13.01.2013 13:07 - Re: LPG a C5 2538797
STRUCTOR
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 88
99 Poslat soukromou zprávu
Kaštan napsal(a):
hegisek napsal(a):
mám 3.0l V6 v automatu a mám to nastavené jen na teplotu přepíná i na volnoběk skrátka kdykoli jinač nastavené na 30stupnu


Super, díky moc. hned mu to vpálím a to předělá.


Záleží na systému LPG, tedy od výrobce. Měl jsem LPG od HL Propan, software pro nastaveni je na jejich webkach, kabel pro propojeni stal cca 600,-Kč. U tohoto systému byla nastavitelná teplota motoru pro přepnutí na LPG. Pokud jsem tuto teplotu nastavil na méně než 25 stupnů, docházelo k zamrznutí směšovače i v teplých dnech, při nastavení na 30 stupňů vše OK. Dále bylo možno nastavit zvýšení této "přepínací" teploty v případech, kdy teplota LPG byla nižší než 10 stupňů. Toto ale mělo význam je při opravdu velmi nízkých teplotách, tj. -20 a pod, protože parkuji v garáži, tak jsem toto nastavení nevyužíval. Dále byly nastavitelné otáčky po jejichž dosažení (byla li současně dosažena požadovaná teplota motoru) došlo k přepnutí na LPG. Dále bylo možné nastavit rychlost přepnutí na LPG, tedy časový interval mezi přepnutím dalšího vstřikovače na LPG. Měl jsem nastavenu 1s a tak u osmiválcového motoru trvalo přepnutí 7s, toto bylo praktické zejména pokud přepnutí na LPG probíhalo i ve volnoběžných otáčkách, nedošlo k rázovému přepnutí a přechod motoru na LPG byl plynulý.
No a spoustu dalšího, ale předpokládám, že pokud ti to montuje osoba autorizovaná výrobcem tohoto zařízení, nebude potřeba požadovat nějaká zvláštní nastavení...

13.01.2013 13:29 - Re: LPG a C5 2538802
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Plyn je v autě 102ti km. V pátek mi měnily 2 vstřiky (byly špatné) plus mi upravovaly směs, a předělaly přepínání lpg do vyšších otáček, aniž bych to chtěl. Já s tím jezdím po městě a mám problém dosáhnout taky vysokých otáček. Takže se mi stalo, že sem jezdil cca 40km na benzín, proto že se to nepřepnulo na plyn. (mám ukazatel plynu pod volantem, takže na něho při jízdě nevidím, musím se sklonit)

13.01.2013 18:30 - Re: LPG a C5 2538933
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Tak, teď sem na to přišel. Plyn se mi přepne při poklesu otáček pod cca 1500 ot/min. Proto je to velký problém! Protože automat při běžné jízdě, mě nepustí tak nízko, jen při zastavování, když klesají otáčky až na volnoběh. Já, když ráno jedu do práce (cca 15km), tak nikde nezastavuji, jedu bez zastavení až do práce. Proto je to potřeba předělat. Předtím nevím jak to bylo nastaveny, ale nikdy jsem nezaregistroval, kdy se to přepnulo, jestli na volnoběh, nebo při překročení otáček (ale ne při poklesu). Teplota, odhadem taky cca 30°C.

13.01.2013 21:35 - Re: LPG a C5 2539042
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Co to je za šílenej systém?
Není mít lepší udělaný přpeínání při dosažení určitý teploty vody? Jakmile se auto ohřeje, přepne se to samo a já nic neřeším... a to jezdím 7km do práce a vpůlce se mi přepíná na LPG, i v těhle mrazech...



P.S. mě teda moje C5 jezdí furt mezi 1200-1500 otáček... často dává kopce i na 1100 otáček a jede to

13.01.2013 21:57 - Re: LPG a C5 2539043
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
P.S. mě teda moje C5 jezdí furt mezi 1200-1500 otáček... často dává kopce i na 1100 otáček a jede to

To ano, ale jde o to, že mě se to přepne až po zahřátí nad 30°C a musím překročit 1500 ot/min a následně pod ně hned klesnout. Nastavily mě to tak až teď v pátek, při výměně vstřiků. Jinak já jezdím nad 1500 ot/min. Špatně se to vysvětluje jak to přesně přepíná, prostě to je na nic.

Edit: Jinak, je to systém Landi Renzo

14.01.2013 15:37 - Re: LPG a C5 2539095
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Potřebuji vědět, kdy se vám přepíná plyn, při otáčkách nebo jen při teplotě? Jestli při otáčkách, tak jakých a ještě jestli se to přepne při akceleraci nebo deceleraci otáček. Dnes jsem to řešil ze servisem, nastavili mě to na 30°C a přepnutí při deceleraci pod 1400 ot/min. Před tím než sem jel do servisu, jsem to měl nastavené na akceleraci nad 800 ot/min. Což bylo lepší. Nastavil to proto, že při akceleraci je cítit škubnutí. Jestli se vám to přepíná jen při teplotě, tak jak vám to při zahřátém motoru startuje, na plyn nebo na benzín? Potřebuji se rozhodnou, jak to nechám nastavit. Mechanik říkal, že mu to je jedno, jak si to nechám nastavit. Tak chci vaše zkušenosti. Díky

14.01.2013 17:11 - Re: LPG a C5 2539100
hegisek
Město: Mnichovo Hradiště, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 83

99 Poslat soukromou zprávu
tak v servisu mají snad nějaké zkušenosti pokud to nemontovali poprvé v tomto případě se musím přiklonit k ostatním názorum zde zajet někam kde to mají namáknute a dát jim něco na pejvo ale budeš mít klídek a pokud ti to dovolí systém já mám stag 300 a mám tam jen tu teplotu nastavenou

14.01.2013 21:35 - Re: LPG a C5 2539146
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Každý start je na benzín... každý. Nejsem sádlomáso, abych startovala na LPG i trochu ohřátej motor.
Jestli mechanik tvrdí, že je to jedno, vem auto a uteč, páč to bude blbec. Když je motor ohřátý, nastartuju, ujedu párset metrů na benál a LPG se cvakne hned.

Přepíná se mi to, když je ručička cca v 1/4 toho budíku (1/2 je auto ohřáté na provozní teplotu). Musím mít trochu vyšší otáčky, ale ani nevím, že se přepla. Já prostě o LPG nevím, dokud mi nedojde a nejedu tankovat. Žádný škubání... jen při tom, když prudce akceleruju (hehehe) a už je nízkej tlak a vypne se, tak to je cítit, ale nijak markantně.

15.01.2013 00:11 - Re: LPG a C5 2539160
hegisek
Město: Mnichovo Hradiště, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 83

99 Poslat soukromou zprávu
jjj zlata slova Darjo presne jak rikam zmenit servis

15.01.2013 05:28 - Re: LPG a C5 2539163
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
Jestli mechanik tvrdí, že je to jedno, vem auto a uteč, páč to bude blbec.


Myslel jsem to tak, že je jedno mechanikovy, jestli si to nechám nastavit při akceleraci nebo deceleraci, že je to na mě jak to chci, není to podmínkou správného používání LPG systému.

15.01.2013 08:05 - Re: LPG a C5 2539166
lami
Město: Netolice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 29
99 Poslat soukromou zprávu
Nevím jaký mᚠzařízení, ale když napíšeš do Strakonic .link. tak Ti Ing. Patyky určitě poradí, ale nechce odpovídat, když se porovnávají systémi a oni ho nemontují, jen se vyjadřuje k těm, které oni mají, ale na všeobecné otázky odpovídá a je ochotný.

15.01.2013 14:39 - Re: LPG a C5 2539210
Ferro
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 99
99 Poslat soukromou zprávu
Jak jsem tady kdysi psal, tak před cca 5000 km jsem nechal namontovat LPG. Má zkušenost byla pouze vynikající. Naprosto bezproblémové, úsporné a s velkým jízdním komfortem. Leč - počátkem prosince a 4200 km od montáže LPG jsem byl u plynaře, neb auto začalo poskakovat, chcípalo, začaly kolísat volnoběžné otáčky. Prostě humáč. On to napíchl, upravil bohatost směsi, vymazal chybovou hlášku katu z počítače a auto zase chvíli jezdilo OK. Ovšem minulý týden už to opět vyhodilo chybu katu a najednou chvíli chodí na 2 až 3 válce. Na benzín OK, na plyn katastrófe!!!
Tož jsem plynaře opět navštívil a v čem chybka. Koumáci soudruzi Italové začali do vstřiků montovat místo osvědčených O kroužků nějaké inovované profilu V, které se nesnáší s českým protizamrzacím aditivem v LPG. To aditivum je nahlodá, V kroužky se potrhají a vstřikovače začnou fixlovat. Když jsem zvednul haubnu, tak vstřikokvače nepřeslechnutelně cvakaly. Oprava v záruce provedena výměnou kompletních pístků za nové. Byl jsem tam necelou hoďku i se zkušební jízdou a nastavením mapy průběho CH a CO2. Dle plynaře se jedná o jenu sérii plynových lišt a již několikátou reklamaci téhož. Údajně je to české specifiku, neb nikde jinde (kam do EU dodávají) prý problémy nejsou. Tak se jen těším, aby vyměněné pístky měly ty správné staré dobré O kroužky.

15.01.2013 15:39 - Re: LPG a C5 2539216
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
Mám Stag4+ a vstřikovače mě taky cvakají, ale nemám s tím nejmenší problém, cca 22t km. Myslíš si, že to cvakání je důsledek o-ringů? Zatím mě to žádný LPG mechanik nepotvrdil. Jediné problémy, i když malé, jsou s rozjezdy za studena. Ne start, ten je na 1, ale rozjezd za studena na beneli, pocukávání. Přepínání a dojezdy na beneli - 0 bodů. Jinak s LPG naprostá spokojenost.

16.01.2013 14:47 - Re: LPG a C5 2539383
vlada
Město: Praha 6 - Lysolaje, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 10
99 Poslat soukromou zprávu
Muzete mi nekdo vysvetlit proc nekdo nastavuje sepnuti LPG podle otacek? me to prijde jako hloupost. Jinak ja to mam podle dosazene teploty a o plynu vim jenom kdyz dojde a zacne pipat.

16.01.2013 15:52 - Re: LPG a C5 2539398
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
Když budu stát na místě a poběží mě motor na volnoběh, tak i když se motor zahřeje a já mám teplotu nastavenou na 32 stupňů, tak se plynnesepne a valí to na benli. Můžu to přepnout manuálně, nebo v okamžiku kdy vyjedu a přesáhnu 1500 ot/min se to přepíná automaticky. Teplota je nastavená, podle mě, aby bylo zaručeno předehřátí LPG ve směšovači. Tam se podchlazený a zkapalněný LPG zplynuje. Jinak já o plynu taky nevím.....

|< < 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 ... 42 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator