| | |
11.11.2012 16:47 -
Re: LPG a C5
|
2520696
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
prispevok Maxifika a moj v tomto vlakne. Strana 12 v tomto vlakne 24.04.2012
prispevok Maxifika a moj v tomto vlakne. Strana 12 v tomto vlakne 24.04.2012 ;-)
|
|
11.11.2012 20:42 -
Re: LPG a C5
|
2520793
|
|
Noggin
|
Město: Horaďovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 39 |
|
|
4 CITRUS
Ahoj, super zjitění! Prosím Tě to namontuje značkový servis Citroen?? Nějak jsem to moc nepochopil, jen to, e se tam musí přidat nějaký autoresetátor??? Děkuji za odpověď.
4 CITRUS
Ahoj, super zjitění! Prosím Tě to namontuje značkový servis Citroen?? Nějak jsem to moc nepochopil, jen to, e se tam musí přidat nějaký autoresetátor??? Děkuji za odpověď. :palec
|
|
11.11.2012 22:29 -
Re: LPG a C5
|
2520854
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
no v znackovom servise ta prinajlepsom vysmeju. Namontuju ti to v LPG servise. Aj to nie v kazdom...treba hladat a volat do servisov. najlepsie oslovit tych co ti to montovali. Ja som sa pytal tu na slovensku.
Skus zalistovat este dalej, myslim ze Maxifik to popisuje podrobnejsie
no v znackovom servise ta prinajlepsom vysmeju. Namontuju ti to v LPG servise. Aj to nie v kazdom...treba hladat a volat do servisov. najlepsie oslovit tych co ti to montovali. Ja som sa pytal tu na slovensku.
Skus zalistovat este dalej, myslim ze Maxifik to popisuje podrobnejsie;-)
|
|
09.12.2012 04:12 -
Jde předělat HPI C5 2001 103kW na nějaký z levnějích pohonů?
|
2529295
|
|
MartinHPI
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Jde předělat HPI C5 2001 103kW na nějaký z levnějích pohonů? Díky za reakce...
Jde předělat HPI C5 2001 103kW na nějaký z levnějích pohonů? Díky za reakce...
|
|
09.12.2012 08:42 -
Re: LPG a C5
|
2529296
|
|
flyteSVK
|
|
|
Ak myslis LPG, tak moc nie.
Nieco o tom je tu: .link.
Ak myslis LPG, tak moc nie.
Nieco o tom je tu: http://www.c5club.cz/diskuze/ostatni-technicka-diskuze/2490025-lpg-1-8-16v-vs-2-0-16v/#.UMQ-82KBpZo
|
|
23.12.2012 07:57 -
Re: LPG a C5
|
2532731
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Ahoj přátelé.
Ahoj přátelé.
|
|
23.12.2012 10:14 -
Re: LPG a C5
|
2532762
|
|
jumep
|
|
|
najdi si spravne vlakno a tam to daj
a inak len v rychlosti, diagnostika a zistit co mu v danej chvili vadilo
najdi si spravne vlakno a tam to daj
a inak len v rychlosti, diagnostika a zistit co mu v danej chvili vadilo
|
|
25.12.2012 20:34 -
Re: LPG a C5
|
2533549
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Dík
Dík
|
|
28.12.2012 22:12 -
LPG Tábor a okolí
|
2534781
|
|
artusko
|
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravím vechny příznivce C5 a citronků vůbec.Stal jsem se astným /? uvidíme/ majitelem C5 2,0i II, a rád bych el na jaře do LPG.Přečetl jsem asi ve, co je tady psáno, a rád bych tady nael někoho z Tábora nebo okolí, kvůli radám a pomoci /např.klapky u dvouzónové klimy/.Samozřejmě starý majitel se "zapoměl " zmínit,e levá strana netopí-pravá topí.Holt jsou lidi /prodává 4xC5 rok 2005/ a vechny jako zázrakem mají najeto mezi 140-160 000 km a jsou po nekuřácích.Asi jsem si taky naběhl,ale ji s tím nic neudělám a můu se jenom modlit,aby výměna rozvodů /údajně měněny před 10tis.km,je to poslední co mi zatajil. Také mne zajímá v okolí Tábora přestavba na LPG..link. má někdo zkuenost s touto firmou ? Jeví se mi solidně, ale rád bych reference od někoho, komu LPG montovali.
Pokud by se někdo ozval /budu rád/ můe i na artusko@seznam.cz, abychom tady nepsali o tom, co nebude nikoho z vás zajímat.
Díky za Vai trpělivost a vem přeji ničím nezkaený zbytek Vánočních svátků.
Zdravím vechny příznivce C5 a citronků vůbec.Stal jsem se astným /? uvidíme/ majitelem C5 2,0i II, a rád bych el na jaře do LPG.Přečetl jsem asi ve, co je tady psáno, a rád bych tady nael někoho z Tábora nebo okolí, kvůli radám a pomoci /např.klapky u dvouzónové klimy/.Samozřejmě starý majitel se "zapoměl " zmínit,e levá strana netopí-pravá topí.Holt jsou lidi /prodává 4xC5 rok 2005/ a vechny jako zázrakem mají najeto mezi 140-160 000 km a jsou po nekuřácích.Asi jsem si taky naběhl,ale ji s tím nic neudělám a můu se jenom modlit,aby výměna rozvodů /údajně měněny před 10tis.km,je to poslední co mi zatajil. Také mne zajímá v okolí Tábora přestavba na LPG.http://autoservis-sobeslav.com/montaz-lpg/ má někdo zkuenost s touto firmou ? Jeví se mi solidně, ale rád bych reference od někoho, komu LPG montovali.
Pokud by se někdo ozval /budu rád/ můe i na artusko@seznam.cz, abychom tady nepsali o tom, co nebude nikoho z vás zajímat.
Díky za Vai trpělivost a vem přeji ničím nezkaený zbytek Vánočních svátků.
|
|
28.12.2012 22:26 -
Re: C5 II, 2.0i, 103kW, r.v. 2004 vs. LPG?
|
2534788
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Podle veho jsou největí profíci na plyn ve Strakonicích. Alespoň tady to tak vypadá. Kdy někdo někde něco podělal, tak tam mu to dali dohromady.
Podle veho jsou největí profíci na plyn ve Strakonicích. Alespoň tady to tak vypadá. Kdy někdo někde něco podělal, tak tam mu to dali dohromady.
|
|
29.12.2012 19:08 -
Re: LPG a C5
|
2534963
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Dělá si srandu? Do Strakonic to má jen o 20km víc a řeí to? Tam jezdí lidi z Ostravy a z Brna a nelitujou. Hodlá utratit kolem 30.000,- Kč , ptá se na kvalitu a potom zajede k nejbliímu servisu o kterým nic neví. No jak myslí. Tvoje volba. Ale hlava mi to nebere.
Co se týká oprav ostatních věcí, který tě na C5 postupně potkají, tak vybírej opravce rozuměji, nebo si nadělá do vlastního hnízda. Příkladů tady najde nepočítaně.
Drím ti palce, abych neměl pravdu.
Dělá si srandu? Do Strakonic to má jen o 20km víc a řeí to? Tam jezdí lidi z Ostravy a z Brna a nelitujou. Hodlá utratit kolem 30.000,- Kč , ptá se na kvalitu a potom zajede k nejbliímu servisu o kterým nic neví. No jak myslí. Tvoje volba. Ale hlava mi to nebere.
Co se týká oprav ostatních věcí, který tě na C5 postupně potkají, tak vybírej opravce rozuměji, nebo si nadělá do vlastního hnízda. Příkladů tady najde nepočítaně.
Drím ti palce, abych neměl pravdu.
|
|
01.01.2013 21:32 -
Re: LPG a C5
|
2536005
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
pred niekolkymi mesiacmi som v tomto vlakne pisal ako mi repas reduktora vyriesil tazke starty a DSF (bohatost zmesy). No musim sa opravit, starty odvtedy su OK ale DSF mi vyhodilo zasa. Hned ako sa ochladilo na 4°C vybehla chyba. Jumep ju zmazal a zasa, dalsi teplotny vykyv z 4 na -17°C a DSF je tu zasa. Takze repas zrejme pomohol ale nevyriesil...bohata zmes je len par sekundova zalezitost a potom zasa OK. Nejdem to riesit, chybu vymazeme na jar a v zime 2013 to bude zasa svietit DSF
Takte repas neni vseliek ako som si povodne myslel
pred niekolkymi mesiacmi som v tomto vlakne pisal ako mi repas reduktora vyriesil tazke starty a DSF (bohatost zmesy). No musim sa opravit, starty odvtedy su OK ale DSF mi vyhodilo zasa. Hned ako sa ochladilo na 4°C vybehla chyba. Jumep ju zmazal a zasa, dalsi teplotny vykyv z 4 na -17°C a DSF je tu zasa. Takze repas zrejme pomohol ale nevyriesil...bohata zmes je len par sekundova zalezitost a potom zasa OK. Nejdem to riesit, chybu vymazeme na jar a v zime 2013 to bude zasa svietit DSF:-d
Takte repas neni vseliek ako som si povodne myslel:-))
|
|
02.01.2013 21:44 -
Re: LPG a C5
|
2536319
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Ahoj ,
Ahoj ,
|
|
03.01.2013 13:50 -
Re: LPG a C5
|
2536464
|
|
Mates78
|
Město: Klatovy, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Mikra napsal(a): Dělá si srandu? Do Strakonic to má jen o 20km víc a řeí to? Tam jezdí lidi z Ostravy a z Brna a nelitujou. Hodlá utratit kolem 30.000,- Kč , ptá se na kvalitu a potom zajede k nejbliímu servisu o kterým nic neví. No jak myslí. Tvoje volba. Ale hlava mi to nebere.
Co se týká oprav ostatních věcí, který tě na C5 postupně potkají, tak vybírej opravce rozuměji, nebo si nadělá do vlastního hnízda. Příkladů tady najde nepočítaně.
Drím ti palce, abych neměl pravdu.
přesně tak já si to nechával dělat v dubnu v těch strakonicích a jsem maximálně spokojený.mam na něj najeto 7500 a prostě super.a jel jsem z klatov 50 km a pohoda.dělají to levněji ne u nás a zázemí,ochota,komunikace prostě na úrovni
přesně tak:palec já si to nechával dělat v dubnu v těch strakonicích a jsem maximálně spokojený.mam na něj najeto 7500 a prostě super.a jel jsem z klatov 50 km a pohoda.dělají to levněji ne u nás a zázemí,ochota,komunikace prostě na úrovni
|
|
03.01.2013 14:36 -
Re: LPG a C5
|
2536468
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
citrus napsal(a): pred niekolkymi mesiacmi som v tomto vlakne pisal ako mi repas reduktora vyriesil tazke starty a DSF (bohatost zmesy). No musim sa opravit, starty odvtedy su OK ale DSF mi vyhodilo zasa. Hned ako sa ochladilo na 4°C vybehla chyba. Jumep ju zmazal a zasa, dalsi teplotny vykyv z 4 na -17°C a DSF je tu zasa. Takze repas zrejme pomohol ale nevyriesil...bohata zmes je len par sekundova zalezitost a potom zasa OK. Nejdem to riesit, chybu vymazeme na jar a v zime 2013 to bude zasa svietit DSF
Takte repas neni vseliek ako som si povodne myslel
Veď som ti to hovoril u asi před 3 měsíci. Já u na řeení DSF rezignoval. Prostě to tam 2 - 3x do roka je, smau chybu a jede se dál. Vypozoroval jsem, e se mi to nejčastěji stane, kdy jedu z dlouhého,táhlého kopce na 5tku a mám vyláplej plynovej pedál déle ne 15 vteřin.
Dokonce se mi to povedlo přímo na stejném místě u asi 3x za sebou
Jen informativně pro ostatní : auto mi při startu cuká, ne se motor ohřeje ( čím vetí zima, tím déle cukání přijde)
teplo: cca 3-4 vteřiny od startu
zima: cca 20 - 30 vteřin od startu.
Přepnutí zpět na benzín před parkováním se neovědčilo a to jsem dojíděl cca týden celý kilometr na benzín.
Bez efektu. Té rezignuji.
S těmito chybami jsem smířen za cenu úspory paliva. Nikde mě tento problém nenechá, akorát to trochu otravuje.
Jen by mě stejně zajímalo kde můe být zakopán pes. Z mé empatie k C5 usuzuji, e je to zle nastavené LPG.
Veď som ti to hovoril :) u asi před 3 měsíci. Já u na řeení DSF rezignoval. Prostě to tam 2 - 3x do roka je, smau chybu a jede se dál. Vypozoroval jsem, e se mi to nejčastěji stane, kdy jedu z dlouhého,táhlého kopce na 5tku a mám vyláplej plynovej pedál déle ne 15 vteřin.
Dokonce se mi to povedlo přímo na stejném místě u asi 3x za sebou :)
Jen informativně pro ostatní : auto mi při startu cuká, ne se motor ohřeje ( čím vetí zima, tím déle cukání přijde)
teplo: cca 3-4 vteřiny od startu
zima: cca 20 - 30 vteřin od startu.
Přepnutí zpět na benzín před parkováním se neovědčilo a to jsem dojíděl cca týden celý kilometr na benzín.
Bez efektu. Té rezignuji.
S těmito chybami jsem smířen za cenu úspory paliva. Nikde mě tento problém nenechá, akorát to trochu otravuje.
Jen by mě stejně zajímalo kde můe být zakopán pes. Z mé empatie:-d k C5 usuzuji, e je to zle nastavené LPG.
|
|
04.01.2013 09:44 -
Re: LPG a C5
|
2536681
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
sanchez, teraz si mudry co??? Lenze vtedy si uz bol rezignovany a ja som si robil nadeje a aj to vypadalo ze som vyhral.
Teraz musim davat vsetko na pravu mieru aby niekto nebol sklamany po mojich info...
ale stale plati ze starty uz odvtedy 100%-ne. Takze odteraz kontrolku ignorujem aj ja
sanchez, teraz si mudry co???:-d Lenze vtedy si uz bol rezignovany a ja som si robil nadeje a aj to vypadalo ze som vyhral:-)).
Teraz musim davat vsetko na pravu mieru aby niekto nebol sklamany po mojich info...
ale stale plati ze starty uz odvtedy 100%-ne. Takze odteraz kontrolku ignorujem aj ja;-)
|
|
| |
|
|