| | |
23.10.2012 15:42 -
Re: LPG a C5
|
2514927
|
|
vikicv
|
|
|
jruze napsal(a): Tak teď jsem z toho troku vedle sebe(ač nejsem benziňák a plynař)-jak docílí vyího napětí na cívkách při jízdě na LPG?Čím reguluje napětí při přechodu z LPG na benzín a opačně?
LPG vyaduje pro ionizaci směsi a tím umonění přeskoku jiskry vyí zapalovací napětí ne benzin.
Pro benzin je potřebné "přeskokové" napětí cca 14 kV,
za stejných podmínek ale při provozu na plyn je potřebné napětí pro spolehlivé zapálení směsi asi 16 - 18 kV.
Nic tam nereguluje. Napětí na svíčce roste a do takové míry, ne přeskočí jiskra, to je standardní funkce zapalovací cívky před záehem na kadém autě. Kam a má vyrůst aby jiskra přeskočila je dáno vlastnostmi směsi (viz benzin / LPG, chudá / bohatá) a mezerou na elektrodě svíčky.
Pokud je cívka patná, napětí nedokáe vyrůst do potřebné výe, aby jiskra přeskočila.
Při provozu na LPG se tedy dříve poznají odcházející zapalovací cívky. Co stačí pro benzin nestačí u pro LPG....
LPG vyaduje pro ionizaci směsi a tím umonění přeskoku jiskry vyí zapalovací napětí ne benzin.
Pro benzin je potřebné "přeskokové" napětí cca 14 kV,
za stejných podmínek ale při provozu na plyn je potřebné napětí pro spolehlivé zapálení směsi asi 16 - 18 kV.
Nic tam nereguluje. Napětí na svíčce roste a do takové míry, ne přeskočí jiskra, to je standardní funkce zapalovací cívky před záehem na kadém autě. Kam a má vyrůst aby jiskra přeskočila je dáno vlastnostmi směsi (viz benzin / LPG, chudá / bohatá) a mezerou na elektrodě svíčky.
Pokud je cívka patná, napětí nedokáe vyrůst do potřebné výe, aby jiskra přeskočila.
Při provozu na LPG se tedy dříve poznají odcházející zapalovací cívky. Co stačí pro benzin nestačí u pro LPG....
|
|
23.10.2012 16:24 -
Re: LPG a C5
|
2514933
|
|
Darja
|
|
|
vikicv napsal(a): Můe to mít nastavené na přepínání při niích stupních ne 35stC..... to se dělává pro městské cestovatele, aby moc nevyjíděli benzínu a přepínalo jim to dříve...,chápe?
Nemám nastaveny nií teploty, jetě jsem si to pro jistotu ověřila v servise, páč LPG u mam 5 let a fákt si nepamatuju, co jsem s nimi řeila.... take to stále neřeí můj problém, chápe?
A zase na vysočíně začnou mrazy, tak bych nerada zase zamrzala.
btw, kdyby někdo věděl, jak heknout lambdy, aby se daly vykuchat katy, sem s tím. Emise u stejně neplním, najeto mám bambilion a ekokámo taky nejsem
Nemám nastaveny nií teploty, jetě jsem si to pro jistotu ověřila v servise, páč LPG u mam 5 let a fákt si nepamatuju, co jsem s nimi řeila.... take to stále neřeí můj problém, chápe?
A zase na vysočíně začnou mrazy, tak bych nerada zase zamrzala.
btw, kdyby někdo věděl, jak heknout lambdy, aby se daly vykuchat katy, sem s tím. Emise u stejně neplním, najeto mám bambilion a ekokámo taky nejsem :palec
|
|
23.10.2012 18:53 -
Re: LPG a C5
|
2514966
|
|
jruze
|
|
|
vikicv napsal(a): LPG vyaduje pro ionizaci směsi a tím umonění přeskoku jiskry vyí zapalovací napětí ne benzin.
Pro benzin je potřebné "přeskokové" napětí cca 14 kV,
za stejných podmínek ale při provozu na plyn je potřebné napětí pro spolehlivé zapálení směsi asi 16 - 18 kV.
Nic tam nereguluje. Napětí na svíčce roste a do takové míry, ne přeskočí jiskra, to je standardní funkce zapalovací cívky před záehem na kadém autě. Kam a má vyrůst aby jiskra přeskočila je dáno vlastnostmi směsi (viz benzin / LPG, chudá / bohatá) a mezerou na elektrodě svíčky.
Pokud je cívka patná, napětí nedokáe vyrůst do potřebné výe, aby jiskra přeskočila.
Při provozu na LPG se tedy dříve poznají odcházející zapalovací cívky. Co stačí pro benzin nestačí u pro LPG....
No měl jsem za to e zapalování ovládá počítač motoru (počítač LPG jen dávkování) alespoň tak to bývalo u BRC co jsem měl v autě já.To e je LPG náročnějí na jiskru a e na benzín jede OK a na LPG u to začne zlobit s tím souhlasím , ale počítač podle mne nezvýí (neprodlouí ,,nabíjení" cívek) napětí podle mne ani neví e jede na LPG.Pravda jezdil jsem na LPG (BRC řízený počítačem se dvěma lamdami)
No měl jsem za to e zapalování ovládá počítač motoru (počítač LPG jen dávkování) alespoň tak to bývalo u BRC co jsem měl v autě já.To e je LPG náročnějí na jiskru a e na benzín jede OK a na LPG u to začne zlobit s tím souhlasím , ale počítač podle mne nezvýí (neprodlouí ,,nabíjení" cívek) napětí podle mne ani neví e jede na LPG.Pravda jezdil jsem na LPG (BRC řízený počítačem se dvěma lamdami) :nevim
:nevim
|
|
24.10.2012 00:27 -
Re: LPG a C5
|
2515077
|
|
Vladimír
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Nějak se nemůu vyznat v datování příspěvků a kde se ten příspěvek objeví. Před nedávnem jsem zde líčil své strané zkuenosti s LPG v C5. Pro přehlednost opakuji, nebo by se ta posloupnost v posloupnosti příspěvků ztratila (Stálé hláky Antipollution fault, poté Catalyc convertet fault, pak to běí jen cukavě na 5 válců, pak u to úplně přestalo jezdit na plyn):
Nejnovějí vývoj: Tak jsem zase byl v HL propanu, objednán na 8 hodinu, v 8.05 přijel mně u od vidění známý mechanik, bez pozdravu zamračeně otevřel zamčené dveře a opět zamkl, mezitím se venku shromádili dalí 3 lidi poníeně čekající, přemýlející, zda nemají třeba zavřeno. Po asi 10 minutách beze slova odemkl. S pocitem provinění a vlastní nedostatečnosti jsem si tedy dovolil vstoupit. Na moje vysvětlování, co chci,mne trpělivě, ale s jasným nadhledem a dominancí vyslechl, pak si vzal beze slova klíčky a mručivě akceptoval, e si tedy pro auto přijedu odpoledne. Tak jsem si opravdu přijel odpoledne - a ve jsem mu odpustil. Řekl, e mi závadu způsobil patný plyn, e ucpal jeden z vstřikovačů. Oni ho vyčistili - a nechtěli ani floka !! e jsem tam byl přednedávnem a e je to v rámci záruky !
Opakuji, co s tím autem pořád bylo:
Asi před rokem a půl mi ten plyn montovala firma Automania (v Praze v Maleicích), tam jsem přestal s těmi závadami chodit, přestoe to vlastně je v záruce. Oni naprosto nevěděli, co s tím. A vdy jsem jim to musel znovu a znovu opakovat a vysvětlovat, co to dělá. Podrobně a vyčerpávajícím způsobem jsem to popsal v mailu, který jsem jim posílal, a vytitěné navíc předával mechanikovi, ale vdy se mne znovu ptali. Postupem času u mi dávali zřetelně najevo, e jsem zřejmě notorický stěovatel. Tak jsem začal chodit do celkem vemi doporučovaného HL propanu, taky v Praze. Ti mi připadají celkem kompetentní, ale ani oni to nejsou schopni trvale uspokojivě vyřeit. Měnili mi u svíčky, předělávali nějaká ta vstřikovátka či co to tam je, měnili lambda sondy. A taky nejsou nijak moc přívětiví. e by ti dali pocítit, e jsi vítaný zákazník, tak to tedy ani náhodou, i kdy objektivně musím říci, e je to jetě jaktak v mezích slunosti. Po výměně lambda sond to několik měsíců fungovalo dobře. Teď to opět hlásí antipollution fault a catalyc converter fault, začne to jít na 5 válců a nakonec samo přepne na benzín. Auto pak musím restartovat jako počítač, pak zase jede na 6 válců, samozřejmě jen na benzín. Nyní u tam svítí antipollution fault trvale, i s benzínem, ale na jízdě se to (při benzínu) neprojevuje. Jinak auto je V6, z roku 2002, má najeto 125 000 km. Jo a cívky jsou tam taky vechny nové, po instalaci plynu mi vechny odely a musel jsem tam postupně nechat dát nové.
Take teď je snad zase zřejmě krátké období, kdy to chvíli zase funguje. Nemáte někdo zkuenosti s kvalitou plynu v těchto pumpách: Petrovice (před kruhákem na Uhříněves, Praha) - Mnichovice (cca20.km dálnice od Prahy) , případně z jiných pump ?
Nějak se nemůu vyznat v datování příspěvků a kde se ten příspěvek objeví. Před nedávnem jsem zde líčil své strané zkuenosti s LPG v C5. Pro přehlednost opakuji, nebo by se ta posloupnost v posloupnosti příspěvků ztratila (Stálé hláky Antipollution fault, poté Catalyc convertet fault, pak to běí jen cukavě na 5 válců, pak u to úplně přestalo jezdit na plyn):
Nejnovějí vývoj: Tak jsem zase byl v HL propanu, objednán na 8 hodinu, v 8.05 přijel mně u od vidění známý mechanik, bez pozdravu zamračeně otevřel zamčené dveře a opět zamkl, mezitím se venku shromádili dalí 3 lidi poníeně čekající, přemýlející, zda nemají třeba zavřeno. Po asi 10 minutách beze slova odemkl. S pocitem provinění a vlastní nedostatečnosti jsem si tedy dovolil vstoupit. Na moje vysvětlování, co chci,mne trpělivě, ale s jasným nadhledem a dominancí vyslechl, pak si vzal beze slova klíčky a mručivě akceptoval, e si tedy pro auto přijedu odpoledne. Tak jsem si opravdu přijel odpoledne - a ve jsem mu odpustil. Řekl, e mi závadu způsobil patný plyn, e ucpal jeden z vstřikovačů. Oni ho vyčistili - a nechtěli ani floka !! e jsem tam byl přednedávnem a e je to v rámci záruky !
Opakuji, co s tím autem pořád bylo:
Asi před rokem a půl mi ten plyn montovala firma Automania (v Praze v Maleicích), tam jsem přestal s těmi závadami chodit, přestoe to vlastně je v záruce. Oni naprosto nevěděli, co s tím. A vdy jsem jim to musel znovu a znovu opakovat a vysvětlovat, co to dělá. Podrobně a vyčerpávajícím způsobem jsem to popsal v mailu, který jsem jim posílal, a vytitěné navíc předával mechanikovi, ale vdy se mne znovu ptali. Postupem času u mi dávali zřetelně najevo, e jsem zřejmě notorický stěovatel. Tak jsem začal chodit do celkem vemi doporučovaného HL propanu, taky v Praze. Ti mi připadají celkem kompetentní, ale ani oni to nejsou schopni trvale uspokojivě vyřeit. Měnili mi u svíčky, předělávali nějaká ta vstřikovátka či co to tam je, měnili lambda sondy. A taky nejsou nijak moc přívětiví. e by ti dali pocítit, e jsi vítaný zákazník, tak to tedy ani náhodou, i kdy objektivně musím říci, e je to jetě jaktak v mezích slunosti. Po výměně lambda sond to několik měsíců fungovalo dobře. Teď to opět hlásí antipollution fault a catalyc converter fault, začne to jít na 5 válců a nakonec samo přepne na benzín. Auto pak musím restartovat jako počítač, pak zase jede na 6 válců, samozřejmě jen na benzín. Nyní u tam svítí antipollution fault trvale, i s benzínem, ale na jízdě se to (při benzínu) neprojevuje. Jinak auto je V6, z roku 2002, má najeto 125 000 km. Jo a cívky jsou tam taky vechny nové, po instalaci plynu mi vechny odely a musel jsem tam postupně nechat dát nové.
Take teď je snad zase zřejmě krátké období, kdy to chvíli zase funguje. Nemáte někdo zkuenosti s kvalitou plynu v těchto pumpách: Petrovice (před kruhákem na Uhříněves, Praha) - Mnichovice (cca20.km dálnice od Prahy) , případně z jiných pump ?
|
|
24.10.2012 09:31 -
Re: LPG a C5
|
2515091
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Myslim si ze chyba nebude v aute... Jazdi vela C5 s LPG bez problemov, neviem preco akurat tvoja by nemohla. Ked to namontuje niekto co tomu nehovi je to hotove nestastie. Staci si preluskat internet.
Ked to mas v zaruke, co keby ti to vymontovali v Automanii??? Spytaj sa v HL propan ci by to bolo riesenie a daj si to spravit k nim. Aj privetivejsi budu
Skus sa spytat aj tu: .link.
Ozaj, stale nevieme co mas za system
Myslim si ze chyba nebude v aute... Jazdi vela C5 s LPG bez problemov, neviem preco akurat tvoja by nemohla. Ked to namontuje niekto co tomu nehovi je to hotove nestastie. Staci si preluskat internet.
Ked to mas v zaruke, co keby ti to vymontovali v Automanii??? Spytaj sa v HL propan ci by to bolo riesenie a daj si to spravit k nim. Aj privetivejsi budu:-)
Skus sa spytat aj tu: http://www.neptun-harfa.cz/Diskusni-forum-LPG/3311.html
Ozaj, stale nevieme co mas za system;-)
|
|
24.10.2012 11:49 -
Re: LPG a C5
|
2515104
|
|
vikicv
|
|
|
Darja napsal(a): btw, kdyby někdo věděl, jak heknout lambdy, aby se daly vykuchat katy, sem s tím. Emise u stejně neplním, najeto mám bambilion a ekokámo taky nejsem
podívej se na ikovný poláky, toto funguje tak, e je sonda dál od výfuku a nesbírá volné kyslíkové molekuly... auto si myslí, e kat. funguje bez problému i kdy tam není
určeno jen pro druhou lambda sondu - tu za katem!
.link.
něco k tomu na jiném fóru
.link.
podívej se na ikovný poláky, toto funguje tak, e je sonda dál od výfuku a nesbírá volné kyslíkové molekuly... auto si myslí, e kat. funguje bez problému i kdy tam není :-d
určeno jen pro druhou lambda sondu - tu za katem!
http://allegro.pl/emulator-sondy-sposob-na-katalizator-100-warto-i2734980704.html
něco k tomu na jiném fóru
http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=24715
|
|
24.10.2012 11:54 -
Re: LPG a C5
|
2515107
|
|
vikicv
|
|
|
Vladimír napsal(a): Dík za odpověď a reakci. Asi před rokem a půl mi ten plyn montovala firma Automania (v Praze v Maleicích), tam jsem přestal s těmi závadami chodit, přestoe to vlastně je v záruce. Oni naprosto nevěděli, co s tím. A vdy jsem jim to musel znovu a znovu opakovat a vysvětlovat, co to dělá. Podrobně a vyčerpávajícím způsobem jsem to popsal v mailu, který jsem jim posílal, a vytitěné navíc předával mechanikovi, ale vdy se mne znovu ptali. Postupem času u mi dávali zřetelně najevo, e jsem zřejmě notorický stěovatel. Tak jsem začal chodit do celkem vemi doporučovaného HL propanu, taky v Praze. Ti mi připadají celkem kompetentní, ale ani oni to nejsou schopni trvale uspokojivě vyřeit. Měnili mi u svíčky, předělávali nějaká ta vstřikovátka či co to tam je, měnili lambda sondy. A taky nejsou nijak moc přívětiví. e by ti dali pocítit, e jsi vítaný zákazník, tak to tedy ani náhodou, i kdy objektivně musím říci, e je to jetě jaktak v mezích slunosti. Po výměně lambda sond to několik měsíců fungovalo dobře. Teď to opět hlásí antipollution fault a catalyc converter fault, začne to jít na 5 válců a nakonec samo přepne na benzín. Auto pak musím restartovat jako počítač, pak zase jede na 6 válců, samozřejmě jen na benzín. Nyní u tam svítí antipollution fault trvale, i s benzínem, ale na jízdě se to (při benzínu) neprojevuje. Jinak auto je V6, z roku 2002, má najeto 125 000 km. Jo a cívky jsou tam taky vechny nové, po instalaci plynu mi vechny odely a musel jsem tam postupně nechat dát nové.
Můu se ti na to podívat přes diag. Pokud to bude opravdu tím katem, tak můe zkusit navlíknout na ty druhé lambda sondy to co jsem posílal o příspěvek výe.
Můu se ti na to podívat přes diag. Pokud to bude opravdu tím katem, tak můe zkusit navlíknout na ty druhé lambda sondy to co jsem posílal o příspěvek výe.
|
|
24.10.2012 13:07 -
Re: LPG a C5
|
2515111
|
|
C5stepan
|
|
|
Darja: btw, kdyby někdo věděl, jak heknout lambdy, aby se daly vykuchat katy, sem s tím. Emise u stejně neplním, najeto mám bambilion a ekokámo taky nejsem
No, Darjo, moná Ti to při jízdě nedochází, ale mrkni někdy v 8h. na TV 24 jak to v Praze vypadá. A tam budete vichni Traboi a Varáci bez katů a Fapů, tak u Prágl nebude.
Darja: btw, kdyby někdo věděl, jak heknout lambdy, aby se daly vykuchat katy, sem s tím. Emise u stejně neplním, najeto mám bambilion a ekokámo taky nejsem :palec
No, Darjo, moná Ti to při jízdě nedochází, ale mrkni někdy v 8h. na TV 24 jak to v Praze vypadá:-(. A tam budete vichni Traboi a Varáci bez katů a Fapů, tak u Prágl nebude:-)))).
|
|
24.10.2012 16:23 -
Re: LPG a C5
|
2515122
|
|
Darja
|
|
|
C5stepan napsal(a): No, Darjo, moná Ti to při jízdě nedochází, ale mrkni někdy v 8h. na TV 24 jak to v Praze vypadá . A tam budete vichni Traboi a Varáci bez katů a Fapů, tak u Prágl nebude .
Dej mi 28 tisíc (č.ú. polu v SZ) a koupím si nový katy... Mě to dochází, ale zas nejsem tak prachatá, abych vyhodila 28 tisíc za to, e mi z vejfuku budou lítat voňavý čmoudíky a kolem mě budou moct tančit grípísáci a páchat květinové orgie nad mým Euro 3.
Radi bych 3x čistila na dílně FAP a dolejvala aditivum, ne kupovala katy.
Sice v Citroën autorizáku mi řekli "jó, to máte z toho LPG".. já na to "jó to mam z toho, e mám najeto 220tisíc"... tak koukali a li se podívat na tacháč
P.S. Kdy se bavíme o ekologii, můu zájemcům poslat fotky z expedice na UA. Kdy uvidíte, e na odpočívadle jsou montání rampy, kde si Ukáčko vypustí olej na zem, na zem zahodí filtr, naleje novej a odjede.. (ne mi to najk smae za OT)
Dej mi 28 tisíc (č.ú. polu v SZ) a koupím si nový katy... Mě to dochází, ale zas nejsem tak prachatá, abych vyhodila 28 tisíc za to, e mi z vejfuku budou lítat voňavý čmoudíky a kolem mě budou moct tančit grípísáci a páchat květinové orgie nad mým Euro 3.
Radi bych 3x čistila na dílně FAP a dolejvala aditivum, ne kupovala katy.
Sice v Citroën autorizáku mi řekli "jó, to máte z toho LPG".. já na to "jó to mam z toho, e mám najeto 220tisíc"... tak koukali a li se podívat na tacháč :D:D
P.S. Kdy se bavíme o ekologii, můu zájemcům poslat fotky z expedice na UA. Kdy uvidíte, e na odpočívadle jsou montání rampy, kde si Ukáčko vypustí olej na zem, na zem zahodí filtr, naleje novej a odjede.. (ne mi to najk smae:-) za OT)
|
|
24.10.2012 16:25 -
Re: LPG a C5
|
2515123
|
|
Darja
|
|
|
vikicv napsal(a): podívej se na ikovný poláky, toto funguje tak, e je sonda dál od výfuku a nesbírá volné kyslíkové molekuly... auto si myslí, e kat. funguje bez problému i kdy tam není
určeno jen pro druhou lambda sondu - tu za katem!
.link.
něco k tomu na jiném fóru
.link.
prostuduju toto udělátko... Sice nerada zasahuju do toho, protoe si říkám, e řízení poměru AF je celkem důleité, ale kdy to bude k prdu, dám vedět, e úspěch se nekonal
prostuduju toto udělátko... Sice nerada zasahuju do toho, protoe si říkám, e řízení poměru AF je celkem důleité, ale kdy to bude k prdu, dám vedět, e úspěch se nekonal :D:D
|
|
31.10.2012 12:57 -
Re: LPG a C5
|
2516641
|
|
Vladimír
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Vladimír napsal(a): Nějak se nemůu vyznat v datování příspěvků a kde se ten příspěvek objeví. Před nedávnem jsem zde líčil své strané zkuenosti s LPG v C5. Pro přehlednost opakuji, nebo by se ta posloupnost v posloupnosti příspěvků ztratila (Stálé hláky Antipollution fault, poté Catalyc convertet fault, pak to běí jen cukavě na 5 válců, pak u to úplně přestalo jezdit na plyn): Nejnovějí vývoj: Tak jsem zase byl v HL propanu, objednán na 8 hodinu, v 8.05 přijel mně u od vidění známý mechanik, bez pozdravu zamračeně otevřel zamčené dveře a opět zamkl, mezitím se venku shromádili dalí 3 lidi poníeně čekající, přemýlející, zda nemají třeba zavřeno. Po asi 10 minutách beze slova odemkl. S pocitem provinění a vlastní nedostatečnosti jsem si tedy dovolil vstoupit. Na moje vysvětlování, co chci,mne trpělivě, ale s jasným nadhledem a dominancí vyslechl, pak si vzal beze slova klíčky a mručivě akceptoval, e si tedy pro auto přijedu odpoledne. Tak jsem si opravdu přijel odpoledne - a ve jsem mu odpustil. Řekl, e mi závadu způsobil patný plyn, e ucpal jeden z vstřikovačů. Oni ho vyčistili - a nechtěli ani floka !! e jsem tam byl přednedávnem a e je to v rámci záruky ! Opakuji, co s tím autem pořád bylo: Asi před rokem a půl mi ten plyn montovala firma Automania (v Praze v Maleicích), tam jsem přestal s těmi závadami chodit, přestoe to vlastně je v záruce. Oni naprosto nevěděli, co s tím. A vdy jsem jim to musel znovu a znovu opakovat a vysvětlovat, co to dělá. Podrobně a vyčerpávajícím způsobem jsem to popsal v mailu, který jsem jim posílal, a vytitěné navíc předával mechanikovi, ale vdy se mne znovu ptali. Postupem času u mi dávali zřetelně najevo, e jsem zřejmě notorický stěovatel. Tak jsem začal chodit do celkem vemi doporučovaného HL propanu, taky v Praze. Ti mi připadají celkem kompetentní, ale ani oni to nejsou schopni trvale uspokojivě vyřeit. Měnili mi u svíčky, předělávali nějaká ta vstřikovátka či co to tam je, měnili lambda sondy. A taky nejsou nijak moc přívětiví. e by ti dali pocítit, e jsi vítaný zákazník, tak to tedy ani náhodou, i kdy objektivně musím říci, e je to jetě jaktak v mezích slunosti. Po výměně lambda sond to několik měsíců fungovalo dobře. Teď to opět hlásí antipollution fault a catalyc converter fault, začne to jít na 5 válců a nakonec samo přepne na benzín. Auto pak musím restartovat jako počítač, pak zase jede na 6 válců, samozřejmě jen na benzín. Nyní u tam svítí antipollution fault trvale, i s benzínem, ale na jízdě se to (při benzínu) neprojevuje. Jinak auto je V6, z roku 2002, má najeto 125 000 km. Jo a cívky jsou tam taky vechny nové, po instalaci plynu mi vechny odely a musel jsem tam postupně nechat dát nové. Take teď je snad zase zřejmě krátké období, kdy to chvíli zase funguje. Nemáte někdo zkuenosti s kvalitou plynu v těchto pumpách: Petrovice (před kruhákem na Uhříněves, Praha) - Mnichovice (cca20.km dálnice od Prahy) , případně z jiných pump ?
Nějak se nemůu vyznat v datování příspěvků a kde se ten příspěvek objeví. Před nedávnem jsem zde líčil své strané zkuenosti s LPG v C5. Pro přehlednost opakuji, nebo by se ta posloupnost v posloupnosti příspěvků ztratila (Stálé hláky Antipollution fault, poté Catalyc convertet fault, pak to běí jen cukavě na 5 válců, pak u to úplně přestalo jezdit na plyn): Nejnovějí vývoj: Tak jsem zase byl v HL propanu, objednán na 8 hodinu, v 8.05 přijel mně u od vidění známý mechanik, bez pozdravu zamračeně otevřel zamčené dveře a opět zamkl, mezitím se venku shromádili dalí 3 lidi poníeně čekající, přemýlející, zda nemají třeba zavřeno. Po asi 10 minutách beze slova odemkl. S pocitem provinění a vlastní nedostatečnosti jsem si tedy dovolil vstoupit. Na moje vysvětlování, co chci,mne trpělivě, ale s jasným nadhledem a dominancí vyslechl, pak si vzal beze slova klíčky a mručivě akceptoval, e si tedy pro auto přijedu odpoledne. Tak jsem si opravdu přijel odpoledne - a ve jsem mu odpustil. Řekl, e mi závadu způsobil patný plyn, e ucpal jeden z vstřikovačů. Oni ho vyčistili - a nechtěli ani floka !! e jsem tam byl přednedávnem a e je to v rámci záruky ! Opakuji, co s tím autem pořád bylo: Asi před rokem a půl mi ten plyn montovala firma Automania (v Praze v Maleicích), tam jsem přestal s těmi závadami chodit, přestoe to vlastně je v záruce. Oni naprosto nevěděli, co s tím. A vdy jsem jim to musel znovu a znovu opakovat a vysvětlovat, co to dělá. Podrobně a vyčerpávajícím způsobem jsem to popsal v mailu, který jsem jim posílal, a vytitěné navíc předával mechanikovi, ale vdy se mne znovu ptali. Postupem času u mi dávali zřetelně najevo, e jsem zřejmě notorický stěovatel. Tak jsem začal chodit do celkem vemi doporučovaného HL propanu, taky v Praze. Ti mi připadají celkem kompetentní, ale ani oni to nejsou schopni trvale uspokojivě vyřeit. Měnili mi u svíčky, předělávali nějaká ta vstřikovátka či co to tam je, měnili lambda sondy. A taky nejsou nijak moc přívětiví. e by ti dali pocítit, e jsi vítaný zákazník, tak to tedy ani náhodou, i kdy objektivně musím říci, e je to jetě jaktak v mezích slunosti. Po výměně lambda sond to několik měsíců fungovalo dobře. Teď to opět hlásí antipollution fault a catalyc converter fault, začne to jít na 5 válců a nakonec samo přepne na benzín. Auto pak musím restartovat jako počítač, pak zase jede na 6 válců, samozřejmě jen na benzín. Nyní u tam svítí antipollution fault trvale, i s benzínem, ale na jízdě se to (při benzínu) neprojevuje. Jinak auto je V6, z roku 2002, má najeto 125 000 km. Jo a cívky jsou tam taky vechny nové, po instalaci plynu mi vechny odely a musel jsem tam postupně nechat dát nové. Take teď je snad zase zřejmě krátké období, kdy to chvíli zase funguje. Nemáte někdo zkuenosti s kvalitou plynu v těchto pumpách: Petrovice (před kruhákem na Uhříněves, Praha) - Mnichovice (cca20.km dálnice od Prahy) , případně z jiných pump ?
|
|
31.10.2012 13:21 -
Re: LPG a C5
|
2516660
|
|
vikicv
|
|
|
dobré LPG v Praze z vlastní zkuenosti (lze zadat 1:1 do mapy.cz):
1/ Tank Ono, dolní měcholupy
2/ Lukoil, Běchovice
3/ Lukoil, Horní Počernice
nedoporučuji RS Petrol, ul. Před Nádraím, Krč (sjezd z Jiní spojky na Mc Donald). Buď nekvalitní LPG nebo neocejchovaný stojan... zvyuje spotřebu
dobré LPG v Praze z vlastní zkuenosti (lze zadat 1:1 do mapy.cz):
1/ Tank Ono, dolní měcholupy
2/ Lukoil, Běchovice
3/ Lukoil, Horní Počernice
nedoporučuji RS Petrol, ul. Před Nádraím, Krč (sjezd z Jiní spojky na Mc Donald). Buď nekvalitní LPG nebo neocejchovaný stojan... zvyuje spotřebu
|
|
31.10.2012 13:23 -
Re: LPG a C5
|
2516665
|
|
miskod
|
|
|
jruze napsal(a): A kterej ? pouč mne
--------------------------------------------------------------------
A nic - zrovna zítra mne jeden takovej problém čeká tak a jdu do toho jako zkuenej mazák.(rád se nechám poučit- podle mne lamda měří to co přes ní projde - pokud ji dá mimo co se tím udělátkem stane tak nic neměří /přední řídí bohatos směs a zadní vyhodnocuje stav katu/- pokud je KO tak hlásí chybu a to a je kde chce , ale opět zopakuji nejsem benziňák i kdy mám za sebou x uspěně odhalených závad na těchto motorech se kterými si jiní nevěděli rady)
Ja si zase myslim, ze ten pindur na druhu lambdu bude fungovat.
Vystup prednej lambdy skace v nula-jednotkovych urovniach (~0.3V - ~0.8V) podla bohatosti zmesi (mnozstva zvyskoveho kyslika) a podla toho RJ riadi zmes...Toto je jasne.
Ak je katalyzator dobry, tak vystup druhej je +- stabilny niekde medzi krajnymi hodnotami. Ak je zly tak sa zacne vychylovat. A ak tam vobec nie je, tak vystup skace rovnako ako ta prva, lebo je tam ten isty prud plynov. Ak tam ale bude ten pindur, tak labda nebude v hlavnom prude ale bude snimat mnozstvo zvyskoveho kyslika v komorke toho pindura, kde bude zlozenie plynov viac-menej spriemerovane.
Keby sa druha len tak zavesila vonku, tak si myslim, ze bude v momente anitpolution, kedze permanentne bude hlasit velke mnozstvo kyslika.
Takto si to myslim ja a netvrdim, ze to tak naozaj bude...
Ja si zase myslim, ze ten pindur na druhu lambdu bude fungovat.
Vystup prednej lambdy skace v nula-jednotkovych urovniach (~0.3V - ~0.8V) podla bohatosti zmesi (mnozstva zvyskoveho kyslika) a podla toho RJ riadi zmes...Toto je jasne.
Ak je katalyzator dobry, tak vystup druhej je +- stabilny niekde medzi krajnymi hodnotami. Ak je zly tak sa zacne vychylovat. A ak tam vobec nie je, tak vystup skace rovnako ako ta prva, lebo je tam ten isty prud plynov. Ak tam ale bude ten pindur, tak labda nebude v hlavnom prude ale bude snimat mnozstvo zvyskoveho kyslika v komorke toho pindura, kde bude zlozenie plynov viac-menej spriemerovane.
Keby sa druha len tak zavesila vonku, tak si myslim, ze bude v momente anitpolution, kedze permanentne bude hlasit velke mnozstvo kyslika.
Takto si to myslim ja a netvrdim, ze to tak naozaj bude...:-)
|
|
31.10.2012 16:43 -
Re: LPG a C5
|
2516715
|
|
Darja
|
|
|
Dobrá pumpa je v Uhříněvsi .link.
Plyn teda zdraili na 16,50 a nikdy nekuckal.
K tomu vladimírově případu, tak jim tam auto nech, a s tím jezdí. Mě se to, co popisuje ty, stalo 3x... ne jsem zajela do HLka, tak to auto přestalo dělat... Ale pojedu na revizi, tak jim řeknu, a to zkouknou (začala jít na 5 válců, do vtěřinky zapípal plyn a cvakla se na benál.. stále jela na 5 válců, znovu jsem nastartovala, a jela normálně). Jo a kyselý ksichty, ty tam maj.. i kdy platí zakázku, tak se tvářej, jak kdyby jim někdo narval do huby kilo citrónů
Dobrá pumpa je v Uhříněvsi http://www.mapy.cz/#x=14.580872&y=50.036275&z=18
Plyn teda zdraili na 16,50 a nikdy nekuckal.
K tomu vladimírově případu, tak jim tam auto nech, a s tím jezdí. Mě se to, co popisuje ty, stalo 3x... ne jsem zajela do HLka, tak to auto přestalo dělat... Ale pojedu na revizi, tak jim řeknu, a to zkouknou (začala jít na 5 válců, do vtěřinky zapípal plyn a cvakla se na benál.. stále jela na 5 válců, znovu jsem nastartovala, a jela normálně). Jo a kyselý ksichty, ty tam maj.. i kdy platí zakázku, tak se tvářej, jak kdyby jim někdo narval do huby kilo citrónů :-))
|
|
07.11.2012 11:42 -
Re: LPG a C5
|
2519020
|
|
Cony
|
Město: Rosice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
ahoj vsichni mam C5 v plynu akorat mi to nechce moc jezdit na benzin mam automaticke prepinani na plyn a pri rozjizdeni na benzin mi to umira a nechce to mit otacky musim nekolikrat slapnout na plyn ale v servisu nevi co stim nejsou pres plyn jinak na plyn to jezdi bez problemu jestli nekdo stimto mate zkusenost prosim pisnite diky
ahoj vsichni mam C5 v plynu akorat mi to nechce moc jezdit na benzin mam automaticke prepinani na plyn a pri rozjizdeni na benzin mi to umira a nechce to mit otacky musim nekolikrat slapnout na plyn ale v servisu nevi co stim nejsou pres plyn jinak na plyn to jezdi bez problemu jestli nekdo stimto mate zkusenost prosim pisnite diky:-d
|
|
07.11.2012 13:00 -
Re: LPG a C5
|
2519045
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
hlasky ti to nevyhadzuje? Ja som mal problem pri startoch tazko to startovalo lebo splynovač pustal pri starte plyn do benzinovej zmesy plyn a tym ju obohatil. Po repase splynovaca vsetko OK. Mozno tvoj splynovac je v horsom stave a prepusta aj pri rozbiehani a preto sa dusi. Skus diagnostiku...bohatu zmes ti zisti.
Najjednoduhsie bude ked uplne vypnes LPG a pojazdis na benzine. Ak sa bude dusit aj dalej, moja teoria je nespravna, ak sa dusit prestane tak zajdi k plynarovi, diagnostiku ti spravi aj on a povie co dalej
hlasky ti to nevyhadzuje? Ja som mal problem pri startoch tazko to startovalo lebo splynovač pustal pri starte plyn do benzinovej zmesy plyn a tym ju obohatil. Po repase splynovaca vsetko OK. Mozno tvoj splynovac je v horsom stave a prepusta aj pri rozbiehani a preto sa dusi. Skus diagnostiku...bohatu zmes ti zisti.
Najjednoduhsie bude ked uplne vypnes LPG a pojazdis na benzine. Ak sa bude dusit aj dalej, moja teoria je nespravna, ak sa dusit prestane tak zajdi k plynarovi, diagnostiku ti spravi aj on a povie co dalej
|
|
11.11.2012 16:30 -
Re: LPG a C5
|
2520687
|
|
Noggin
|
Město: Horaďovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 39 |
|
|
Zdravím vechny, mám namontovaný LPG v autě od července. Mám C5 2.0 16 V 100 kw, r.v. 2003, občas se mi stane, e nastartuji a na podruhé, protoe napoprvé to chcípne, nebo houpe. stačí vypnout a podruhé to jde jak má. Dalí mení problém je s ukazatelem benzínu v nádri..Ten mi stále hlásí, e jedu na rezervu i kdy mám třeba půlku nádre. Stačí dát do nádre za 100,-Kč benzín a opět ukazatel začne měřit jak má. Nevíte v čem by mohl být problém? Díky Franta
Zdravím vechny, mám namontovaný LPG v autě od července. Mám C5 2.0 16 V 100 kw, r.v. 2003, občas se mi stane, e nastartuji a na podruhé, protoe napoprvé to chcípne, nebo houpe. stačí vypnout a podruhé to jde jak má. Dalí mení problém je s ukazatelem benzínu v nádri..Ten mi stále hlásí, e jedu na rezervu i kdy mám třeba půlku nádre. Stačí dát do nádre za 100,-Kč benzín a opět ukazatel začne měřit jak má. Nevíte v čem by mohl být problém? Díky Franta :-)
|
|
| |
|
|