Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / LPG a C5
|< < 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 42 > >|
16.10.2012 18:30 - Re: LPG a C5 2513234
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
přimazávání (např. Flash lube) se doporučuje u aut, co nemaj tvrzený sedla ventilů... já mam na LPG najeto 100.000 a bezproblémů... uvidíme, jestli dám dalších 100.000

16.10.2012 18:42 - Re: LPG a C5 2513240
flyteSVK
Město: Vacsinou BA, inak TN, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 562

99 Poslat soukromou zprávu
doplnenie k tomu co sa pytal zdenek1976 - co je "vypinac" pod dvierkami nadrze: .link.

16.10.2012 18:52 - Re: LPG a C5 2513243
tezkac
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 189
99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
přimazávání (např. Flash lube) se doporučuje u aut, co nemaj tvrzený sedla ventilů... já mam na LPG najeto 100.000 a bezproblémů... uvidíme, jestli dám dalších 100.000


a C5 má nebo nemá tvrzená sedla ventilů?

16.10.2012 21:00 - Re: LPG a C5 2513277
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
ano, má.....aj moj plynar mi hovoril ze prave preto C5 bez primazavania neni problem.

16.10.2012 21:29 - Re: LPG a C5 2513293
STRUCTOR
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 88
99 Poslat soukromou zprávu
S tím přimazáváním sedel ventilu u aut, která nemají tvrzená sedla, nelze než souhlasit, ovšem takových vozů již dnes asi moc nejezdí. Technologie tvrzeni sedel není u všech automobilek stejná. Vzhledem k teplotě hoření, která je u LPG vyšší než u benzínu tak u některých typů motorů dochází k podpalování, a následnému upálení výfukových ventilů. Asi bych nevylučoval i vliv správného seřízení motoru, ale o tom výrobci LPG zařízení mlčí. Charakteristické je podpalování ventilů to pro motory Renault a Nisan. Montážní místa na tuto skutečnost upozorňují a v tištěných materiálech (na vlastní oči jsem viděl jen HL Propan) je i demonstrativní výčet značek automobilů, u kterých je přimazávání minimálně doporučováno. Mně osobně dvakrát uhořel ventil u vozu Renault, ještě ten ventil někde mam. Nelze se tedy spokojit s tvrzením, že pokud má vůz tvrzená sedla, není nutné jejich přimazávání. Sám jsem nikdy přimazávání nepoužíval, a krom dvou vozů Renault jsem nikdy problém neměl.

17.10.2012 10:24 - Re: LPG a C5 2513323
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
Při momtáži mě to nabídli, tak jako všem, ovšem řekli mě to o návaru tvrdokovu na sedlech. Z vlastní praxe vím, co tvrdokov na sedle vydrží(nejsou to ovšem sedla na těchto ventilech, jen o dost větších. A na flashi bylo doporučení: pro americká a japonská auta. Doposud bez problému a tak se tu sejdem za pár tisíc kiláku a podělíme se o zkušenosti znova, ne?

17.10.2012 13:12 - Re: LPG a C5 2513331
Maxifik
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8Počet příspěvků: 746

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Auta dovezená z NL mají už také něco najeto na LPG a problem není. Také nemám nic na mazání ventilů a je to OK. S OPEL Vectra A 2,0i jsem takto najel cca 220 000 km a taky v pořádku.

17.10.2012 19:53 - Re: LPG a C5 2513414
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
my jsme měli 5x fiestu s podpálenejma ventilama... Objednali si u nás flash lube, ale na montហse nedostavili, že prej časem... No, přijeli až na odtahu ani né po 20,000km )

Jediný, co mě na C5 vadí je, že v -25ti mi LPG asi zamrzlo V 5 ráno prostě vyhlásila, že na LPG nejde, jela na něj až odpoledne, kdy bylo asi -10

17.10.2012 20:27 - Re: LPG a C5 2513421
Maxifik
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8Počet příspěvků: 746

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Bacha na bod tuhnutí "Fridexu". Ve zplynovači je podstatně nižší teplota při odpařování LPG z kapalné na plynnou fázi. Já měl tak -15°C a při -20°C mě to vyškublo membránu tak, že mě šel LPG do chladící vody. Naštěstí šla dát zpátky a nebyla protrhlá. Nebo jet na BA do ohřátí chaldící vody a pak přepnout na LPG.

17.10.2012 20:32 - Re: LPG a C5 2513422
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Maxifik napsal(a):
Bacha na bod tuhnutí "Fridexu". Ve zplynovači je podstatně nižší teplota při odpařování LPG z kapalné na plynnou fázi. Já měl tak -15°C a při -20°C mě to vyškublo membránu tak, že mě šel LPG do chladící vody. Naštěstí šla dát zpátky a nebyla protrhlá. Nebo jet na BA do ohřátí chaldící vody a pak přepnout na LPG.


No mě se LPG přepíná samo, až když je motor ohřátej na nějakou teplotu... Nemrzku mám asi do -40°C...

17.10.2012 21:09 - Re: LPG a C5 2513435
vikicv
Město: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPočet příspěvků: 50
99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
No mě se LPG přepíná samo, až když je motor ohřátej na nějakou teplotu... Nemrzku mám asi do -40°C...


Jen doplním:
Na plyn LPG systémy automaticky přepínají při 30-35°C teploty chladící kapaliny (kvůli zabránění zamrznutí reduktoru...)

Staré systémy s podtlakovou regulací a manuálním přepínáním samozřejmě ne... ale ty se instalují cca ještě do felicie a karburátorových aut

17.10.2012 22:37 - Re: LPG a C5 2513449
mican
Město: Moravská třebová, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
neznáte někoho kdo montuje a hlavně SERVISUJE plyn BRC tady v čechistánu ? já našel akorát na slovensku.
S plynem je to finančně radost jezdit ale když to zlobí je to naprdlajs. Mám tam 4diody který asi mají ukazovat kolik zbývá plynu - ale nějako prostě furt blikají jako had zleva doprava a tam je málo nebo hodně. Zlobí volnoběh kucká to - na benál v pohodě - z fóra sem vyčet že nejlepší by bylo filtr na plyn vyměnit, bohatost směsi na plynu seřídit. To já neumím tak sem zajel do nejbližšího montujeme LPG jestli by mě to nedaly do cajk. Bohužel mě poslali k šípku že tuhle cizinu BRC nedělají, zkusil sem druhý LPG a pán mi říká že to přesně nezná ale že by s tím "něco zkusil poladit" Já bych ale nejračejc někoho kdo už to zná - peníze nejsou problém ale nechce se mi kvůli tomu jezdit až na slovač.

17.10.2012 23:05 - Re: LPG a C5 2513453
vikicv
Město: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPočet příspěvků: 50
99 Poslat soukromou zprávu
mican napsal(a):
neznáte někoho kdo montuje a hlavně SERVISUJE plyn BRC tady v čechistánu ? já našel akorát na slovensku.
S plynem je to finančně radost jezdit ale když to zlobí je to naprdlajs. Mám tam 4diody který asi mají ukazovat kolik zbývá plynu - ale nějako prostě furt blikají jako had zleva doprava a tam je málo nebo hodně. Zlobí volnoběh kucká to - na benál v pohodě - z fóra sem vyčet že nejlepší by bylo filtr na plyn vyměnit, bohatost směsi na plynu seřídit. To já neumím tak sem zajel do nejbližšího montujeme LPG jestli by mě to nedaly do cajk. Bohužel mě poslali k šípku že tuhle cizinu BRC nedělají, zkusil sem druhý LPG a pán mi říká že to přesně nezná ale že by s tím "něco zkusil poladit" Já bych ale nejračejc někoho kdo už to zná - peníze nejsou problém ale nechce se mi kvůli tomu jezdit až na slovač.

No mas to daleko, ale u nas v Praze treba Neptun Harfa montuje prevazne BRC....

17.10.2012 23:06 - Re: LPG a C5 2513454
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
BRC je Itálie a tady mᚠněco: (pomohl strýko gúgel) .link.

a tady přímo odkaz: .link.

18.10.2012 08:27 - Re: LPG a C5 2513480
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
mican napsal(a):
neznáte někoho kdo montuje a hlavně SERVISUJE plyn BRC tady v čechistánu ? já našel akorát na slovensku. S plynem je to finančně radost jezdit ale když to zlobí je to naprdlajs. Mám tam 4diody který asi mají ukazovat kolik zbývá plynu - ale nějako prostě furt blikají jako had zleva doprava a tam je málo nebo hodně. Zlobí volnoběh kucká to - na benál v pohodě - z fóra sem vyčet že nejlepší by bylo filtr na plyn vyměnit, bohatost směsi na plynu seřídit. To já neumím tak sem zajel do nejbližšího montujeme LPG jestli by mě to nedaly do cajk. Bohužel mě poslali k šípku že tuhle cizinu BRC nedělají, zkusil sem druhý LPG a pán mi říká že to přesně nezná ale že by s tím "něco zkusil poladit" Já bych ale nejračejc někoho kdo už to zná - peníze nejsou problém ale nechce se mi kvůli tomu jezdit až na slovač.
Mrkni na firmu Barták, Moravské Budějice. Super chlap, který to dělá od 90 a rozumí tomu. Moc mě pomohl, ikdyž mám pšonka. Ale specializuje se taloše.

18.10.2012 17:50 - Re: LPG a C5 2513565
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
vikicv napsal(a):
Jen doplním:
Na plyn LPG systémy automaticky přepínají při 30-35°C teploty chladící kapaliny (kvůli zabránění zamrznutí reduktoru...)

Staré systémy s podtlakovou regulací a manuálním přepínáním samozřejmě ne... ale ty se instalují cca ještě do felicie a karburátorových aut


no, to je sice super doplnění, ale karburátor v C5 nevedeme, takže nechápu příspěvek. Neřeší to můj problém...

18.10.2012 21:10 - Re: LPG a C5 2513662
vikicv
Město: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPočet příspěvků: 50
99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
no, to je sice super doplnění, ale karburátor v C5 nevedeme, takže nechápu příspěvek. Neřeší to můj problém...

Asi si četla druhou polovinu mého sdělení pečlivěji než tu první, která by pro tebe mohla mít informační hodnotu.

Můžeš to mít nastavené na přepínání při nižších stupních než 35stC..... to se dělává pro městské cestovatele, aby moc nevyjížděli benzínu a přepínalo jim to dříve...,chápeš?

23.10.2012 12:07 - Re: LPG a C5 2514907
Vladimír
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW)Počet příspěvků: 10
99 Poslat soukromou zprávu
Před časem jsem sem psal své strašné zkušenosti s plynem v C5 V6 - stálé hlášky antipollutioin fault, catalyc converter fault, časté nedojetí apod. Asi před půl rokem mi dali do auta nové lambda sondy a přestalo to. Nyní se to objevuje znovu a došlo to tak daleko, že už to prostě na plyn vůbec nejede. Prostě od začátlu namontování plynu je to jen jedno hrůzné trápení, autu nelze věřit a rozhodně nelze z něho mít nějak radost. V servisu mi říkali, že to vše souvisí s katalyzátorem. Navrhovali vyčistit katalyzátor divokou jízdou na vysoké otáčky (např. po dálnici jet na dvojku nebo na trojku), že se tím katalyzátor pořádně zahřeje a pak vyčistí. A jeden známý mi jaksi potají radil vůbec nějak ten katalyzátor obejít a jezdit bez něho. Nevíte někdy, zda je to možné ? Není to protizákonné ? A to pro technickopu kontrolu by se musel namontovat zpátky ? A co palubní počítač ? Jak by reagoval ? Přestaly by hlášky catalyc converter fault a antipollution faut, anebo by poznal, že chybí katalyzátor a úplně to nějak zablokoval ? No, opravdu bych C5 s LPG nepřál ani nejhoršímu nepříteli .... Co teď ? Jsem zcela zoufalý. Mám pocit, že to nemá řešení. V servisech (včetně zde dříve i mnou vychvalovaného) už mne nemají rádi, chovají se ke mně jako k nevítanému hostu, asi jako za komunistů, zřetelně cítím nechu a nezájem mi pomoci ...

23.10.2012 12:57 - Re: LPG a C5 2514909
vikicv
Město: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPočet příspěvků: 50
99 Poslat soukromou zprávu
Vladimír napsal(a):
Před časem jsem sem psal své strašné zkušenosti s plynem v C5 V6 - stálé hlášky antipollutioin fault, catalyc converter fault, časté nedojetí apod. Asi před půl rokem mi dali do auta nové lambda sondy a přestalo to. Nyní se to objevuje znovu a došlo to tak daleko, že už to prostě na plyn vůbec nejede. Prostě od začátlu namontování plynu je to jen jedno hrůzné trápení, autu nelze věřit a rozhodně nelze z něho mít nějak radost. V servisu mi říkali, že to vše souvisí s katalyzátorem. Navrhovali vyčistit katalyzátor divokou jízdou na vysoké otáčky (např. po dálnici jet na dvojku nebo na trojku), že se tím katalyzátor pořádně zahřeje a pak vyčistí. A jeden známý mi jaksi potají radil vůbec nějak ten katalyzátor obejít a jezdit bez něho. Nevíte někdy, zda je to možné ? Není to protizákonné ? A to pro technickopu kontrolu by se musel namontovat zpátky ? A co palubní počítač ? Jak by reagoval ? Přestaly by hlášky catalyc converter fault a antipollution faut, anebo by poznal, že chybí katalyzátor a úplně to nějak zablokoval ? No, opravdu bych C5 s LPG nepřál ani nejhoršímu nepříteli .... Co teď ? Jsem zcela zoufalý. Mám pocit, že to nemá řešení. V servisech (včetně zde dříve i mnou vychvalovaného) už mne nemají rádi, chovají se ke mně jako k nevítanému hostu, asi jako za komunistů, zřetelně cítím nechu a nezájem mi pomoci ...

Není to úplně doslovná odpověď na to co píšeš, ale snad si tam info pro sebe najdeš

Vykuchat katalyzátor a prostrčit krz něj lešenářskou trubku (zbavit se katalyzátoru tak, aby na STK nic nepoznali) není moc řešení pro C5. C5tky jsou už z ročníků vozů s novějšími emisními limity a ty mají jednu sondu před a druhou za katalyzátorem (u V6 dokonce dva katalyzátory paralelně a k nim 2x2sondy).

Můžeš nám prozradit, co tam mᚠza systém? Kdo ti to montoval a kde to servisuješ?
Mᚠnějaké problémy při jízdě na benzín?
Xantia, C5 I i II i III všechny V6 v LPG jsou bezproblémová auta, když vše funguje jak má a je dobře nastaveno....

Nemᚠty náhodou špatné zapalovací cívky? (dávání jiskry na svíčkách při provozu na LPG vyžaduje vyšší napětí)
Z jakého r.v. je tvé auto?

23.10.2012 15:09 - Re: LPG a C5 2514915
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vikicv napsal(a):
Nemᚠty náhodou špatné zapalovací cívky? (dávání jiskry na svíčkách při provozu na LPG vyžaduje vyšší napětí)
Z jakého r.v. je tvé auto?


Tak teď jsem z toho trošku vedle sebe(ač nejsem benziňák a plynař)-jak docílíš vyššího napětí na cívkách při jízdě na LPG?Čím reguluješ napětí při přechodu z LPG na benzín a opačně?

|< < 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 42 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator