| | |
16.10.2012 18:30 -
Re: LPG a C5
|
2513234
|
|
Darja
|
|
|
přimazávání (např. Flash lube) se doporučuje u aut, co nemaj tvrzený sedla ventilů... já mam na LPG najeto 100.000 a bezproblémů... uvidíme, jestli dám dalích 100.000
přimazávání (např. Flash lube) se doporučuje u aut, co nemaj tvrzený sedla ventilů... já mam na LPG najeto 100.000 a bezproblémů... uvidíme, jestli dám dalích 100.000 :D
|
|
16.10.2012 18:42 -
Re: LPG a C5
|
2513240
|
|
flyteSVK
|
|
|
doplnenie k tomu co sa pytal zdenek1976 - co je "vypinac" pod dvierkami nadrze: .link.
doplnenie k tomu co sa pytal zdenek1976 - co je "vypinac" pod dvierkami nadrze: http://www.c5club.cz/diskuze/single/1104890-re-eolys-aditivum-pro-motory-hdi-s-filtrem-pevnych-castic-fap/
|
|
16.10.2012 21:00 -
Re: LPG a C5
|
2513277
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
ano, má.....aj moj plynar mi hovoril ze prave preto C5 bez primazavania neni problem.
ano, má.....aj moj plynar mi hovoril ze prave preto C5 bez primazavania neni problem.
|
|
16.10.2012 21:29 -
Re: LPG a C5
|
2513293
|
|
STRUCTOR
|
Město: Praha 8, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 88 |
|
|
S tím přimazáváním sedel ventilu u aut, která nemají tvrzená sedla, nelze ne souhlasit, ovem takových vozů ji dnes asi moc nejezdí. Technologie tvrzeni sedel není u vech automobilek stejná. Vzhledem k teplotě hoření, která je u LPG vyí ne u benzínu tak u některých typů motorů dochází k podpalování, a následnému upálení výfukových ventilů. Asi bych nevylučoval i vliv správného seřízení motoru, ale o tom výrobci LPG zařízení mlčí. Charakteristické je podpalování ventilů to pro motory Renault a Nisan. Montání místa na tuto skutečnost upozorňují a v titěných materiálech (na vlastní oči jsem viděl jen HL Propan) je i demonstrativní výčet značek automobilů, u kterých je přimazávání minimálně doporučováno. Mně osobně dvakrát uhořel ventil u vozu Renault, jetě ten ventil někde mam. Nelze se tedy spokojit s tvrzením, e pokud má vůz tvrzená sedla, není nutné jejich přimazávání. Sám jsem nikdy přimazávání nepouíval, a krom dvou vozů Renault jsem nikdy problém neměl.
S tím přimazáváním sedel ventilu u aut, která nemají tvrzená sedla, nelze ne souhlasit, ovem takových vozů ji dnes asi moc nejezdí. Technologie tvrzeni sedel není u vech automobilek stejná. Vzhledem k teplotě hoření, která je u LPG vyí ne u benzínu tak u některých typů motorů dochází k podpalování, a následnému upálení výfukových ventilů. Asi bych nevylučoval i vliv správného seřízení motoru, ale o tom výrobci LPG zařízení mlčí. Charakteristické je podpalování ventilů to pro motory Renault a Nisan. Montání místa na tuto skutečnost upozorňují a v titěných materiálech (na vlastní oči jsem viděl jen HL Propan) je i demonstrativní výčet značek automobilů, u kterých je přimazávání minimálně doporučováno. Mně osobně dvakrát uhořel ventil u vozu Renault, jetě ten ventil někde mam. Nelze se tedy spokojit s tvrzením, e pokud má vůz tvrzená sedla, není nutné jejich přimazávání. Sám jsem nikdy přimazávání nepouíval, a krom dvou vozů Renault jsem nikdy problém neměl.
|
|
17.10.2012 10:24 -
Re: LPG a C5
|
2513323
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Při momtái mě to nabídli, tak jako vem, ovem řekli mě to o návaru tvrdokovu na sedlech. Z vlastní praxe vím, co tvrdokov na sedle vydrí(nejsou to ovem sedla na těchto ventilech, jen o dost větích. A na flashi bylo doporučení: pro americká a japonská auta. Doposud bez problému a tak se tu sejdem za pár tisíc kiláku a podělíme se o zkuenosti znova, ne?
Při momtái mě to nabídli, tak jako vem, ovem řekli mě to o návaru tvrdokovu na sedlech. Z vlastní praxe vím, co tvrdokov na sedle vydrí(nejsou to ovem sedla na těchto ventilech, jen o dost větích. A na flashi bylo doporučení: pro americká a japonská auta. Doposud bez problému a tak se tu sejdem za pár tisíc kiláku a podělíme se o zkuenosti znova, ne?:-d
|
|
17.10.2012 13:12 -
Re: LPG a C5
|
2513331
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Auta dovezená z NL mají u také něco najeto na LPG a problem není. Také nemám nic na mazání ventilů a je to OK. S OPEL Vectra A 2,0i jsem takto najel cca 220 000 km a taky v pořádku.
Auta dovezená z NL mají u také něco najeto na LPG a problem není. Také nemám nic na mazání ventilů a je to OK. S OPEL Vectra A 2,0i jsem takto najel cca 220 000 km a taky v pořádku.
|
|
17.10.2012 19:53 -
Re: LPG a C5
|
2513414
|
|
Darja
|
|
|
my jsme měli 5x fiestu s podpálenejma ventilama... Objednali si u nás flash lube, ale na montá se nedostavili, e prej časem... No, přijeli a na odtahu ani né po 20,000km )
Jediný, co mě na C5 vadí je, e v -25ti mi LPG asi zamrzlo V 5 ráno prostě vyhlásila, e na LPG nejde, jela na něj a odpoledne, kdy bylo asi -10
my jsme měli 5x fiestu s podpálenejma ventilama... Objednali si u nás flash lube, ale na montá se nedostavili, e prej časem... No, přijeli a na odtahu ani né po 20,000km :-)))
Jediný, co mě na C5 vadí je, e v -25ti mi LPG asi zamrzlo :nevim V 5 ráno prostě vyhlásila, e na LPG nejde, jela na něj a odpoledne, kdy bylo asi -10 :nevim
|
|
17.10.2012 20:27 -
Re: LPG a C5
|
2513421
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Bacha na bod tuhnutí "Fridexu". Ve zplynovači je podstatně nií teplota při odpařování LPG z kapalné na plynnou fázi. Já měl tak -15°C a při -20°C mě to vykublo membránu tak, e mě el LPG do chladící vody. Natěstí la dát zpátky a nebyla protrhlá. Nebo jet na BA do ohřátí chaldící vody a pak přepnout na LPG.
Bacha na bod tuhnutí "Fridexu". Ve zplynovači je podstatně nií teplota při odpařování LPG z kapalné na plynnou fázi. Já měl tak -15°C a při -20°C mě to vykublo membránu tak, e mě el LPG do chladící vody. Natěstí la dát zpátky a nebyla protrhlá. Nebo jet na BA do ohřátí chaldící vody a pak přepnout na LPG.
|
|
17.10.2012 21:09 -
Re: LPG a C5
|
2513435
|
|
vikicv
|
|
|
Darja napsal(a): No mě se LPG přepíná samo, a kdy je motor ohřátej na nějakou teplotu... Nemrzku mám asi do -40°C...
Jen doplním:
Na plyn LPG systémy automaticky přepínají při 30-35°C teploty chladící kapaliny (kvůli zabránění zamrznutí reduktoru...)
Staré systémy s podtlakovou regulací a manuálním přepínáním samozřejmě ne... ale ty se instalují cca jetě do felicie a karburátorových aut
Jen doplním:
Na plyn LPG systémy automaticky přepínají při 30-35°C teploty chladící kapaliny (kvůli zabránění zamrznutí reduktoru...)
Staré systémy s podtlakovou regulací a manuálním přepínáním samozřejmě ne... ale ty se instalují cca jetě do felicie a karburátorových aut
|
|
17.10.2012 22:37 -
Re: LPG a C5
|
2513449
|
|
mican
|
|
|
neznáte někoho kdo montuje a hlavně SERVISUJE plyn BRC tady v čechistánu ? já nael akorát na slovensku.
S plynem je to finančně radost jezdit ale kdy to zlobí je to naprdlajs. Mám tam 4diody který asi mají ukazovat kolik zbývá plynu - ale nějako prostě furt blikají jako had zleva doprava a tam je málo nebo hodně. Zlobí volnoběh kucká to - na benál v pohodě - z fóra sem vyčet e nejlepí by bylo filtr na plyn vyměnit, bohatost směsi na plynu seřídit. To já neumím tak sem zajel do nejbliího montujeme LPG jestli by mě to nedaly do cajk. Bohuel mě poslali k ípku e tuhle cizinu BRC nedělají, zkusil sem druhý LPG a pán mi říká e to přesně nezná ale e by s tím "něco zkusil poladit" Já bych ale nejračejc někoho kdo u to zná - peníze nejsou problém ale nechce se mi kvůli tomu jezdit a na slovač.
neznáte někoho kdo montuje a hlavně SERVISUJE plyn BRC tady v čechistánu ? já nael akorát na slovensku.
S plynem je to finančně radost jezdit ale kdy to zlobí je to naprdlajs. Mám tam 4diody který asi mají ukazovat kolik zbývá plynu - ale nějako prostě furt blikají jako had zleva doprava a tam je málo nebo hodně. Zlobí volnoběh kucká to - na benál v pohodě - z fóra sem vyčet e nejlepí by bylo filtr na plyn vyměnit, bohatost směsi na plynu seřídit. To já neumím tak sem zajel do nejbliího montujeme LPG jestli by mě to nedaly do cajk. Bohuel mě poslali k ípku e tuhle cizinu BRC nedělají, zkusil sem druhý LPG a pán mi říká e to přesně nezná ale e by s tím "něco zkusil poladit" Já bych ale nejračejc někoho kdo u to zná - peníze nejsou problém ale nechce se mi kvůli tomu jezdit a na slovač.
|
|
17.10.2012 23:05 -
Re: LPG a C5
|
2513453
|
|
vikicv
|
|
|
mican napsal(a): neznáte někoho kdo montuje a hlavně SERVISUJE plyn BRC tady v čechistánu ? já nael akorát na slovensku.
S plynem je to finančně radost jezdit ale kdy to zlobí je to naprdlajs. Mám tam 4diody který asi mají ukazovat kolik zbývá plynu - ale nějako prostě furt blikají jako had zleva doprava a tam je málo nebo hodně. Zlobí volnoběh kucká to - na benál v pohodě - z fóra sem vyčet e nejlepí by bylo filtr na plyn vyměnit, bohatost směsi na plynu seřídit. To já neumím tak sem zajel do nejbliího montujeme LPG jestli by mě to nedaly do cajk. Bohuel mě poslali k ípku e tuhle cizinu BRC nedělají, zkusil sem druhý LPG a pán mi říká e to přesně nezná ale e by s tím "něco zkusil poladit" Já bych ale nejračejc někoho kdo u to zná - peníze nejsou problém ale nechce se mi kvůli tomu jezdit a na slovač.
No mas to daleko, ale u nas v Praze treba Neptun Harfa montuje prevazne BRC....
No mas to daleko, ale u nas v Praze treba Neptun Harfa montuje prevazne BRC....
|
|
17.10.2012 23:06 -
Re: LPG a C5
|
2513454
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
BRC je Itálie a tady má něco: (pomohl strýko gúgel) .link.
a tady přímo odkaz: .link.
BRC je Itálie a tady má něco: (pomohl strýko gúgel) http://www.lpg-autogascentrum.cz/ ;-)
a tady přímo odkaz: http://www.lpg-autogascentrum.cz/autorizovane-servisy/
|
|
18.10.2012 08:27 -
Re: LPG a C5
|
2513480
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
mican napsal(a): neznáte někoho kdo montuje a hlavně SERVISUJE plyn BRC tady v čechistánu ? já nael akorát na slovensku. S plynem je to finančně radost jezdit ale kdy to zlobí je to naprdlajs. Mám tam 4diody který asi mají ukazovat kolik zbývá plynu - ale nějako prostě furt blikají jako had zleva doprava a tam je málo nebo hodně. Zlobí volnoběh kucká to - na benál v pohodě - z fóra sem vyčet e nejlepí by bylo filtr na plyn vyměnit, bohatost směsi na plynu seřídit. To já neumím tak sem zajel do nejbliího montujeme LPG jestli by mě to nedaly do cajk. Bohuel mě poslali k ípku e tuhle cizinu BRC nedělají, zkusil sem druhý LPG a pán mi říká e to přesně nezná ale e by s tím "něco zkusil poladit" Já bych ale nejračejc někoho kdo u to zná - peníze nejsou problém ale nechce se mi kvůli tomu jezdit a na slovač. Mrkni na firmu Barták, Moravské Budějice. Super chlap, který to dělá od 90 a rozumí tomu. Moc mě pomohl, ikdy mám ponka. Ale specializuje se taloe.
neznáte někoho kdo montuje a hlavně SERVISUJE plyn BRC tady v čechistánu ? já nael akorát na slovensku. S plynem je to finančně radost jezdit ale kdy to zlobí je to naprdlajs. Mám tam 4diody který asi mají ukazovat kolik zbývá plynu - ale nějako prostě furt blikají jako had zleva doprava a tam je málo nebo hodně. Zlobí volnoběh kucká to - na benál v pohodě - z fóra sem vyčet e nejlepí by bylo filtr na plyn vyměnit, bohatost směsi na plynu seřídit. To já neumím tak sem zajel do nejbliího montujeme LPG jestli by mě to nedaly do cajk. Bohuel mě poslali k ípku e tuhle cizinu BRC nedělají, zkusil sem druhý LPG a pán mi říká e to přesně nezná ale e by s tím "něco zkusil poladit" Já bych ale nejračejc někoho kdo u to zná - peníze nejsou problém ale nechce se mi kvůli tomu jezdit a na slovač. Mrkni na firmu Barták, Moravské Budějice. Super chlap, který to dělá od 90 a rozumí tomu. Moc mě pomohl, ikdy mám ponka. Ale specializuje se taloe.
|
|
18.10.2012 21:10 -
Re: LPG a C5
|
2513662
|
|
vikicv
|
|
|
Darja napsal(a): no, to je sice super doplnění, ale karburátor v C5 nevedeme, take nechápu příspěvek. Neřeí to můj problém...
Asi si četla druhou polovinu mého sdělení pečlivěji ne tu první, která by pro tebe mohla mít informační hodnotu.
Můe to mít nastavené na přepínání při niích stupních ne 35stC..... to se dělává pro městské cestovatele, aby moc nevyjíděli benzínu a přepínalo jim to dříve...,chápe?
Asi si četla druhou polovinu mého sdělení pečlivěji ne tu první, která by pro tebe mohla mít informační hodnotu.
Můe to mít nastavené na přepínání při niích stupních ne 35stC..... to se dělává pro městské cestovatele, aby moc nevyjíděli benzínu a přepínalo jim to dříve...,chápe?
|
|
23.10.2012 12:07 -
Re: LPG a C5
|
2514907
|
|
Vladimír
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Před časem jsem sem psal své strané zkuenosti s plynem v C5 V6 - stálé hláky antipollutioin fault, catalyc converter fault, časté nedojetí apod. Asi před půl rokem mi dali do auta nové lambda sondy a přestalo to. Nyní se to objevuje znovu a dolo to tak daleko, e u to prostě na plyn vůbec nejede. Prostě od začátlu namontování plynu je to jen jedno hrůzné trápení, autu nelze věřit a rozhodně nelze z něho mít nějak radost. V servisu mi říkali, e to ve souvisí s katalyzátorem. Navrhovali vyčistit katalyzátor divokou jízdou na vysoké otáčky (např. po dálnici jet na dvojku nebo na trojku), e se tím katalyzátor pořádně zahřeje a pak vyčistí. A jeden známý mi jaksi potají radil vůbec nějak ten katalyzátor obejít a jezdit bez něho. Nevíte někdy, zda je to moné ? Není to protizákonné ? A to pro technickopu kontrolu by se musel namontovat zpátky ? A co palubní počítač ? Jak by reagoval ? Přestaly by hláky catalyc converter fault a antipollution faut, anebo by poznal, e chybí katalyzátor a úplně to nějak zablokoval ? No, opravdu bych C5 s LPG nepřál ani nejhorímu nepříteli .... Co teď ? Jsem zcela zoufalý. Mám pocit, e to nemá řeení. V servisech (včetně zde dříve i mnou vychvalovaného) u mne nemají rádi, chovají se ke mně jako k nevítanému hostu, asi jako za komunistů, zřetelně cítím nechu a nezájem mi pomoci ...
Před časem jsem sem psal své strané zkuenosti s plynem v C5 V6 - stálé hláky antipollutioin fault, catalyc converter fault, časté nedojetí apod. Asi před půl rokem mi dali do auta nové lambda sondy a přestalo to. Nyní se to objevuje znovu a dolo to tak daleko, e u to prostě na plyn vůbec nejede. Prostě od začátlu namontování plynu je to jen jedno hrůzné trápení, autu nelze věřit a rozhodně nelze z něho mít nějak radost. V servisu mi říkali, e to ve souvisí s katalyzátorem. Navrhovali vyčistit katalyzátor divokou jízdou na vysoké otáčky (např. po dálnici jet na dvojku nebo na trojku), e se tím katalyzátor pořádně zahřeje a pak vyčistí. A jeden známý mi jaksi potají radil vůbec nějak ten katalyzátor obejít a jezdit bez něho. Nevíte někdy, zda je to moné ? Není to protizákonné ? A to pro technickopu kontrolu by se musel namontovat zpátky ? A co palubní počítač ? Jak by reagoval ? Přestaly by hláky catalyc converter fault a antipollution faut, anebo by poznal, e chybí katalyzátor a úplně to nějak zablokoval ? No, opravdu bych C5 s LPG nepřál ani nejhorímu nepříteli .... Co teď ? Jsem zcela zoufalý. Mám pocit, e to nemá řeení. V servisech (včetně zde dříve i mnou vychvalovaného) u mne nemají rádi, chovají se ke mně jako k nevítanému hostu, asi jako za komunistů, zřetelně cítím nechu a nezájem mi pomoci ...
|
|
23.10.2012 12:57 -
Re: LPG a C5
|
2514909
|
|
vikicv
|
|
|
Vladimír napsal(a): Před časem jsem sem psal své strané zkuenosti s plynem v C5 V6 - stálé hláky antipollutioin fault, catalyc converter fault, časté nedojetí apod. Asi před půl rokem mi dali do auta nové lambda sondy a přestalo to. Nyní se to objevuje znovu a dolo to tak daleko, e u to prostě na plyn vůbec nejede. Prostě od začátlu namontování plynu je to jen jedno hrůzné trápení, autu nelze věřit a rozhodně nelze z něho mít nějak radost. V servisu mi říkali, e to ve souvisí s katalyzátorem. Navrhovali vyčistit katalyzátor divokou jízdou na vysoké otáčky (např. po dálnici jet na dvojku nebo na trojku), e se tím katalyzátor pořádně zahřeje a pak vyčistí. A jeden známý mi jaksi potají radil vůbec nějak ten katalyzátor obejít a jezdit bez něho. Nevíte někdy, zda je to moné ? Není to protizákonné ? A to pro technickopu kontrolu by se musel namontovat zpátky ? A co palubní počítač ? Jak by reagoval ? Přestaly by hláky catalyc converter fault a antipollution faut, anebo by poznal, e chybí katalyzátor a úplně to nějak zablokoval ? No, opravdu bych C5 s LPG nepřál ani nejhorímu nepříteli .... Co teď ? Jsem zcela zoufalý. Mám pocit, e to nemá řeení. V servisech (včetně zde dříve i mnou vychvalovaného) u mne nemají rádi, chovají se ke mně jako k nevítanému hostu, asi jako za komunistů, zřetelně cítím nechu a nezájem mi pomoci ...
Není to úplně doslovná odpověď na to co píe, ale snad si tam info pro sebe najde
Vykuchat katalyzátor a prostrčit krz něj leenářskou trubku (zbavit se katalyzátoru tak, aby na STK nic nepoznali) není moc řeení pro C5. C5tky jsou u z ročníků vozů s novějími emisními limity a ty mají jednu sondu před a druhou za katalyzátorem (u V6 dokonce dva katalyzátory paralelně a k nim 2x2sondy).
Můe nám prozradit, co tam má za systém? Kdo ti to montoval a kde to servisuje?
Má nějaké problémy při jízdě na benzín?
Xantia, C5 I i II i III vechny V6 v LPG jsou bezproblémová auta, kdy ve funguje jak má a je dobře nastaveno....
Nemá ty náhodou patné zapalovací cívky? (dávání jiskry na svíčkách při provozu na LPG vyaduje vyí napětí)
Z jakého r.v. je tvé auto?
Není to úplně doslovná odpověď na to co píe, ale snad si tam info pro sebe najde
Vykuchat katalyzátor a prostrčit krz něj leenářskou trubku (zbavit se katalyzátoru tak, aby na STK nic nepoznali) není moc řeení pro C5. C5tky jsou u z ročníků vozů s novějími emisními limity a ty mají jednu sondu před a druhou za katalyzátorem (u V6 dokonce dva katalyzátory paralelně a k nim 2x2sondy).
Můe nám prozradit, co tam má za systém? Kdo ti to montoval a kde to servisuje?
Má nějaké problémy při jízdě na benzín?
Xantia, C5 I i II i III vechny V6 v LPG jsou bezproblémová auta, kdy ve funguje jak má a je dobře nastaveno....
Nemá ty náhodou patné zapalovací cívky? (dávání jiskry na svíčkách při provozu na LPG vyaduje vyí napětí)
Z jakého r.v. je tvé auto?
|
|
| |
|
|