| | |
05.06.2012 12:13 -
Re: LPG a C5
|
2482499
|
|
carlos8
|
Město: Liboovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
lidi mám c5 2.0 16v LPG magic a mám tam ten zvukový hlasič a teď začal řvát vdy kdy vypnu motor tak hraje asi 8 krát ale proč zničeho nic ale jinak auto jede bez problému moná bych řekl e mu stoupla trochu spotřeba
lidi mám c5 2.0 16v LPG magic a mám tam ten zvukový hlasič a teď začal řvát vdy kdy vypnu motor tak hraje asi 8 krát ale proč zničeho nic ale jinak auto jede bez problému moná bych řekl e mu stoupla trochu spotřeba
|
|
07.06.2012 07:51 -
Re: LPG a C5
|
2482869
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
od vcera mam po repase reduktora, takze uvidíme ci sme na to kapli alebo problemy s bohatou zmesou budu mat pokracovanie.
od vcera mam po repase reduktora:palec, takze uvidíme ci sme na to kapli alebo problemy s bohatou zmesou budu mat pokracovanie.
|
|
07.06.2012 21:15 -
Re: LPG a C5
|
2482961
|
|
B737
|
Město: Praha , Auto: Citroën Xantia 1.8i X,SX,Sensation 16_V Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 9 |
|
|
carlos8 napsal(a): lidi mám c5 2.0 16v LPG magic a mám tam ten zvukový hlasič a teď začal řvát vdy kdy vypnu motor tak hraje asi 8 krát ale proč zničeho nic ale jinak auto jede bez problému moná bych řekl e mu stoupla trochu spotřeba
Moná má nastaveno v softu upozornění na revizi LPG. Některé softy tuto funkci umoňují,ale nevím, jestli to má i Magic.
Funguje to tak, e kdy vypne zapalování a dovril jsi u nastavený limit provozu na LPG (v hodinách, nikoliv v kilometrech), tak pípáním upozorní, e je třeba do servisu.
Moná má nastaveno v softu upozornění na revizi LPG. Některé softy tuto funkci umoňují,ale nevím, jestli to má i Magic.
Funguje to tak, e kdy vypne zapalování a dovril jsi u nastavený limit provozu na LPG (v hodinách, nikoliv v kilometrech), tak pípáním upozorní, e je třeba do servisu.
|
|
11.06.2012 16:20 -
Re: LPG a C5
|
2483403
|
|
carlos8
|
Město: Liboovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
B737 napsal(a): Moná má nastaveno v softu upozornění na revizi LPG. Některé softy tuto funkci umoňují,ale nevím, jestli to má i Magic.
Funguje to tak, e kdy vypne zapalování a dovril jsi u nastavený limit provozu na LPG (v hodinách, nikoliv v kilometrech), tak pípáním upozorní, e je třeba do servisu.
a je mozne to nejak prenastavit nebo se musi pres pocitac
a je mozne to nejak prenastavit nebo se musi pres pocitac
|
|
30.06.2012 20:51 -
Re: LPG a C5
|
2489095
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
po cca mesiaci ked som bol na repase reduktora je po tazkych startoch amen (vid vyssie poisane problemy). Neni uz citit ani jemny zapach plynu. Ani DSF nenabehol, takze mam pocit ze to moholl byt problem. Ale cas este ukaze, zatial bez problemov
po cca mesiaci ked som bol na repase reduktora je po tazkych startoch amen (vid vyssie poisane problemy):palec. Neni uz citit ani jemny zapach plynu. Ani DSF nenabehol, takze mam pocit ze to moholl byt problem. Ale cas este ukaze, zatial bez problemov
|
|
11.07.2012 10:00 -
Re: LPG a C5
|
2491291
|
|
Jajala9334
|
Město: Hořice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Ahoj, je tu velké mnoství info. Máte tedy někdo opravdu spolehlivého plynaře ? Rád by jsem to do své C5 6V nechal namontovat - ale se zarukou za ok cenu. Děkuji moc
Ahoj, je tu velké mnoství info. Máte tedy někdo opravdu spolehlivého plynaře ? Rád by jsem to do své C5 6V nechal namontovat - ale se zarukou za ok cenu. Děkuji moc:-))))
|
|
11.07.2012 11:24 -
Re: LPG a C5
|
2491305
|
|
B737
|
Město: Praha , Auto: Citroën Xantia 1.8i X,SX,Sensation 16_V Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 9 |
|
|
....a je mozne to nejak prenastavit nebo se musi pres pocitac....
to carlos8: Pokud soft daného systému umoňuje deaktivaci, tak jedině přes LPG soft.
....a je mozne to nejak prenastavit nebo se musi pres pocitac....
to carlos8: Pokud soft daného systému umoňuje deaktivaci, tak jedině přes LPG soft.
|
|
11.07.2012 18:50 -
Re: LPG a C5
|
2491368
|
|
hegisek
|
|
|
pro jajalu mám to samé auto a plg u přez rok mám tam stag 300 montovaný ve Cvikově servis Zahrádka a super to maká i spotřeba je rozumná .link. montá mě stála 30t
pro jajalu mám to samé auto a plg u přez rok mám tam stag 300 montovaný ve Cvikově servis Zahrádka a super to maká i spotřeba je rozumná http://autocentrum.zahradka.sweb.cz/montaz.html montá mě stála 30t
|
|
12.07.2012 10:25 -
Re: LPG a C5
|
2491529
|
|
Jajala9334
|
Město: Hořice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Děkuji za odpověď. U jsem kontaktoval uvedenou firmu - čekám na odpověď. Jarda
Děkuji za odpověď. U jsem kontaktoval uvedenou firmu - čekám na odpověď. Jarda
|
|
19.07.2012 08:25 -
Re: LPG a C5
|
2493408
|
|
flyteSVK
|
|
|
Taaaaak od utorka som aj ja plynofikovany.
Dojmy zatial iba sprostredkovane, lebo so zlomenym zapastim mozem soferovat tak ovladac od telky
Zvolil som na zaklade referencii BRC a montaz vo Zvolene. Objednaval som sa cca 2 tyzdne vopred, vraj teraz dost stupol zaujem. Robievali tak 1 auto denne, teraz aj 3.
Nadrz diskova v kufri, napustaci ventil skryty vedla benzinoveho hrdla. Ovladanie na pristrojovke na lavej strane za packou smeroviek, pod okrasnou listou.
Montaz trvala cely den, potom dotankovane vo Zvolene a do TN uz na plyne. Dojmy zatial ok, auto sa chova uplne rovnako ako pri benzine.
Dalsi krok je legalizacia - Otazkou bolo ci najprv na STK, potom na obvodny ud, alebo naopak.Kazdy hovoril nieco ine. Naviac v piatok konci STK a chcel som sa vyhnut Hlave XXII - z STK ma vyrazi lebo nemam zapisany plyn, a policia mi to nezapise lebo nemam STK.
Nakoniec telefonat na STK dilemu vyriesil - pri retrofite treba najprv prist na STK kde zmeraju emisie na plyn (a ak konci TK a EK spravia aj to) a potom ist na oud a policiu. Cez STK sme presli len s nesvietiacou ziarovkou nad SPZ, tak hura s papiermi na urad.
Zapis na obvodnom urade trval skoro 2 tyzdne - neviem ci kvoli dovolenkam, alebo mocnemu cloveku s razitkom. Na OUD mi dali papierovy TP s komplet vyplnenymi udajmi, ale bez mena. S tym som isiel na dopravny inspektorat, vyplnil Ziadost o zmenu udajov v TP (rovnaka ako pre odhlasenie) a meno doplnili.
Maly (plastovy) TP mi zobrali, zatial mam chodit s velkym, a maly mi poslu domov.
Cez vikend som najazdil cca 100 km prevazne v meste. Pocitovo je auto tichsie ako na benzin, vzhladom na teploty vonku prepina na plyn skoro okamzite.
cena:
Material a montaz: 1139 EUR
Kolky Obvodny urad 55 (schvalenie) +5 (zapis do TP) EUR
Kolky DI: 6 (zapis) + 3 (poslanie TP na adresu) EUR
Taaaaak od utorka som aj ja plynofikovany.
Dojmy zatial iba sprostredkovane, lebo so zlomenym zapastim mozem soferovat tak ovladac od telky :(
Zvolil som na zaklade referencii BRC a montaz vo Zvolene. Objednaval som sa cca 2 tyzdne vopred, vraj teraz dost stupol zaujem. Robievali tak 1 auto denne, teraz aj 3.
Nadrz diskova v kufri, napustaci ventil skryty vedla benzinoveho hrdla. Ovladanie na pristrojovke na lavej strane za packou smeroviek, pod okrasnou listou.
Montaz trvala cely den, potom dotankovane vo Zvolene a do TN uz na plyne. Dojmy zatial ok, auto sa chova uplne rovnako ako pri benzine.
Dalsi krok je legalizacia - Otazkou bolo ci najprv na STK, potom na obvodny ud, alebo naopak.Kazdy hovoril nieco ine. Naviac v piatok konci STK a chcel som sa vyhnut Hlave XXII - z STK ma vyrazi lebo nemam zapisany plyn, a policia mi to nezapise lebo nemam STK.
Nakoniec telefonat na STK dilemu vyriesil - pri retrofite treba najprv prist na STK kde zmeraju emisie na plyn (a ak konci TK a EK spravia aj to) a potom ist na oud a policiu. Cez STK sme presli len s nesvietiacou ziarovkou nad SPZ, tak hura s papiermi na urad.
Zapis na obvodnom urade trval skoro 2 tyzdne - neviem ci kvoli dovolenkam, alebo mocnemu cloveku s razitkom. Na OUD mi dali papierovy TP s komplet vyplnenymi udajmi, ale bez mena. S tym som isiel na dopravny inspektorat, vyplnil Ziadost o zmenu udajov v TP (rovnaka ako pre odhlasenie) a meno doplnili.
Maly (plastovy) TP mi zobrali, zatial mam chodit s velkym, a maly mi poslu domov.
Cez vikend som najazdil cca 100 km prevazne v meste. Pocitovo je auto tichsie ako na benzin, vzhladom na teploty vonku prepina na plyn skoro okamzite.
cena:
Material a montaz: 1139 EUR
Kolky Obvodny urad 55 (schvalenie) +5 (zapis do TP) EUR
Kolky DI: 6 (zapis) + 3 (poslanie TP na adresu) EUR
|
|
19.07.2012 09:56 -
Re: LPG a C5
|
2493417
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Vitaj medzi plynarmi
Myslim ze najlepsie dojmy budes mat pri tankovani
Ak to neni tajomstvo, kolko ta to stalo???
Vitaj medzi plynarmi:palec
Myslim ze najlepsie dojmy budes mat pri tankovani:-d
Ak to neni tajomstvo, kolko ta to stalo???
|
|
21.07.2012 13:20 -
Re: LPG a C5
|
2493867
|
|
bedab
|
Město: Dubí, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Zdravím vechny příznivce C5 a plynu zvlá.
Tak jsem si pořídil nedávno C5 s LPG. Ale proč sem píu. Chtěl bych poradit jaké svíčky do auta dát. Pročetl jsem si celý tento příspěvek, ale nejsem z toho moc chytrý. Někdo tvrdí e jsou lepí svíčky origo někdo zase speciál na LPG. Tak tedy jaké?
Dík
BB
Zdravím vechny příznivce C5 a plynu zvlá.
Tak jsem si pořídil nedávno C5 s LPG. Ale proč sem píu. Chtěl bych poradit jaké svíčky do auta dát. Pročetl jsem si celý tento příspěvek, ale nejsem z toho moc chytrý. Někdo tvrdí e jsou lepí svíčky origo někdo zase speciál na LPG. Tak tedy jaké?
Dík
BB
|
|
21.07.2012 18:01 -
Re: LPG a C5
|
2493875
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Pouívám originální svíčky. Mezeru nastavuji na 0,7mm. Měním po 15 000km. Nemám problém.
Pouívám originální svíčky. Mezeru nastavuji na 0,7mm. Měním po 15 000km. Nemám problém.
|
|
21.07.2012 22:02 -
Re: LPG a C5
|
2493906
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
pouívám jakékoliv svíčky co tam patří (různí výrobci), nic neupravuji a měním po 30000 nebo 60000 km
pouívám jakékoliv svíčky co tam patří (různí výrobci), nic neupravuji a měním po 30000 nebo 60000 km
|
|
22.07.2012 10:35 -
Re: LPG a C5
|
2493996
|
|
bedab
|
Město: Dubí, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
OK
Dík za rady. Zítra koupím svíčky nové svíčky. Asi BOSCH ty jsem nael e tam mají patřit a zkusím je vyměnit.
OK
Dík za rady. Zítra koupím svíčky nové svíčky. Asi BOSCH ty jsem nael e tam mají patřit a zkusím je vyměnit.
:palec:palec
|
|
23.07.2012 10:56 -
Re: LPG a C5
|
2494437
|
|
Darja
|
|
|
No, odtrh na svíčkách neměním, výměna co 40 000Km, svíčky jsem z auta vyndala minulej víkend a byly ok.
Jinak Bosch...
No, odtrh na svíčkách neměním, výměna co 40 000Km, svíčky jsem z auta vyndala minulej víkend a byly ok.
Jinak Bosch...:palec
|
|
05.08.2012 18:44 -
Re: LPG a C5
|
2497215
|
|
flyteSVK
|
|
|
Editol som svoj predosly post o montazi, nech je to vsetko pokope
Editol som svoj predosly post o montazi, nech je to vsetko pokope :)
|
|
18.08.2012 10:08 -
Re: LPG a C5
|
2499932
|
|
flyteSVK
|
|
|
Pani (a dama), zopar otazok:
Ako ste na tom s udajom o spotrebe na palubaku ked idete na LPG? Na benzin mi to ukazuje relativne presne (cca o 0,2 l menej), na LPG cca o 1,5 l menej oproti prepocitanej spotrebe podla tankovania.
Ake mate skusenosti s tankovanim? Vcera som tankoval na Slovnafte a do uplne prazdnej 63 l nadrze voslo 36 litrov, potom stojan zahrkotal, sam sa vypol a neslo ho znova spustit. Ked som tankoval na Lukoile, chalan to nehcal hrkotat a naozaj tam voslo cca 80 percent objemu nadrze.
A posledna: Pri plyne od Slovnaftu ukazuje palubak este cca o liter mensiu spotrebu ako pri Lukoile. Moze tam skutocne byt az taky rozdiel?
Pani (a dama), zopar otazok:
Ako ste na tom s udajom o spotrebe na palubaku ked idete na LPG? Na benzin mi to ukazuje relativne presne (cca o 0,2 l menej), na LPG cca o 1,5 l menej oproti prepocitanej spotrebe podla tankovania.
Ake mate skusenosti s tankovanim? Vcera som tankoval na Slovnafte a do uplne prazdnej 63 l nadrze voslo 36 litrov, potom stojan zahrkotal, sam sa vypol a neslo ho znova spustit. Ked som tankoval na Lukoile, chalan to nehcal hrkotat a naozaj tam voslo cca 80 percent objemu nadrze.
A posledna: Pri plyne od Slovnaftu ukazuje palubak este cca o liter mensiu spotrebu ako pri Lukoile. Moze tam skutocne byt az taky rozdiel?
|
|
18.08.2012 17:13 -
Re: LPG a C5
|
2500002
|
|
bedab
|
Město: Dubí, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Ahoj
Mě palubní počítač ukazuje pořád jako by to jelo na benzín, take asi o 1,5L méně ne je skutečná spotřeba plynu.
Plyn si tankuji sám, a pokadé a vypne stojan. Kdy byla nádr úplně prázdná, tak se do 63l nádre velo 53l plynu.Take je to cca 82% a je kadé tankování stejné.Co alespoň podle spotřeby odhaduji.
Já tankuji pokud mono pouze Lukoil, na jiný my to blblo, ale pokud jsem jednou tankoval Flaga, tak byla spotřeba cca stejná.
BB
Ahoj
Mě palubní počítač ukazuje pořád jako by to jelo na benzín, take asi o 1,5L méně ne je skutečná spotřeba plynu.
Plyn si tankuji sám, a pokadé a vypne stojan. Kdy byla nádr úplně prázdná, tak se do 63l nádre velo 53l plynu.Take je to cca 82% a je kadé tankování stejné.Co alespoň podle spotřeby odhaduji.
Já tankuji pokud mono pouze Lukoil, na jiný my to blblo, ale pokud jsem jednou tankoval Flaga, tak byla spotřeba cca stejná.:palec
BB
|
|
18.08.2012 18:55 -
Re: LPG a C5
|
2500014
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Tak ja som natom s PP na chlp presne ako flyteSVK.
Ja mam mensiu nadrz, ako sa tam vosla? ved ja mam plnu tu dieru po rezerve...
Tankujem len Tomegas a sem tam Slovnaft....ine asi len 3x. Spotreba vzdy rovnaka +-
Minule mi v Rakusku natlacil len 10l ale chlapik hovoril ze maju problem s tlakom. Na jednej slovneftke mi nevedeli natankovat s mojou redukciou, potom dali svoju a natlacil plnu. Na hrhle je taky falc ktory odisti pistol, niekto ma vacsi falc druhy mensi. Takze asi zalezi od pistole a hrdla. Aj pumpar mi hovoril ze cely den tankuje auta a potom pride take co nedokaze natankovat. Takze asi tak...
Tak ja som natom s PP na chlp presne ako flyteSVK.
Ja mam mensiu nadrz, ako sa tam vosla? ved ja mam plnu tu dieru po rezerve...
Tankujem len Tomegas a sem tam Slovnaft....ine asi len 3x. Spotreba vzdy rovnaka +-
Minule mi v Rakusku natlacil len 10l ale chlapik hovoril ze maju problem s tlakom. Na jednej slovneftke mi nevedeli natankovat s mojou redukciou, potom dali svoju a natlacil plnu. Na hrhle je taky falc ktory odisti pistol, niekto ma vacsi falc druhy mensi. Takze asi zalezi od pistole a hrdla. Aj pumpar mi hovoril ze cely den tankuje auta a potom pride take co nedokaze natankovat. Takze asi tak...
|
|
| |
|
|