| | |
25.04.2012 13:45 -
Re: LPG a C5
|
2471945
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
citrus napsal(a): vcera som bol u plynara riesit problem s bohatou zmesou-Depollutiom system faulty. Najskor to presiel s diagnostikou a zistil ze do chyby vzdy C5 skocila pri studenom motore cize ked este isla na benzin. Napichli sme to na diagnostiku a previezli sa. On za jazdy sledoval ako sa sprava lambda a sledoval bohatost zmesi. Vsetko bolo OK zmes benzinova mierne bohatsia ako an LPG, lambda OK... Po jazde technik nahlas rozmyslal...vsetko OK filter meneny, auto jazdi perfektne bez trhania, bez akehokolvek zavahania....A potom sa ma spytal ci nemam problem so startami. A ja ich mavam za studena niekedy toci dlhsie. No a to by mohol byt znak toho ze si reduktor pyta repas...Vraj moze byt to ze pri starte reduktor pusti do zmesy plyn co v nom je a obohati zmes-preto tie tazke starty.
Neviem ci do toho ist ked auto jazdi bez problemov, cely problem je kontrolka motoru a pipnutie pri starte ...
trochu OT: kto mate alebo chcete system AG, ten servis sa specializuje na AG (co som cital je celkom problem so servismi na AG) a myslim ze sa celkom vyznaju bude aj v ccca
Tobě to hlásí jen příli bohatou směs?? Já k tomu mám jetě chybu plynového pedálu a chybu na prvním válci.
Jinak ten samý problém. Jetě jsem po 2 letech řeení tohoto problému zjistil, e po smazání chyby na diagnostice trvá ne chyba vyskočí cca 500 - 700km, avak pokud ukazatel nádre neukazuje mnoství benzinu ( dojezdu) je chyba schopná vyskočit ihned. Je mi to divný, nechápu co by to s tím mohlo mít společného, ale je to tak. U jsem si na to zvykl, dle mého názoru to nemá cenu řeit. Vyzkoueno první poslední, nikdo na nic nepřiel. Akorát koda peněz za servisy a rádoby diagnostiky.
Tobě to hlásí jen příli bohatou směs?? Já k tomu mám jetě chybu plynového pedálu a chybu na prvním válci.
Jinak ten samý problém. Jetě jsem po 2 letech řeení tohoto problému zjistil, e po smazání chyby na diagnostice trvá ne chyba vyskočí cca 500 - 700km, avak pokud ukazatel nádre neukazuje mnoství benzinu ( dojezdu) je chyba schopná vyskočit ihned. Je mi to divný, nechápu co by to s tím mohlo mít společného, ale je to tak. U jsem si na to zvykl, dle mého názoru to nemá cenu řeit. Vyzkoueno první poslední, nikdo na nic nepřiel. Akorát koda peněz za servisy a rádoby diagnostiky.
|
|
25.04.2012 17:53 -
Re: LPG a C5
|
2471950
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Zplynovač na repasi (ztvrdlá membrána) pozná, e auto při prudkém přidání plynu je jako by línějí, membrána nestačí reagovat tak rychle. U mne to bylo znát a o to více za studena. Po repasi trochu jiné auto .
Zplynovač na repasi (ztvrdlá membrána) pozná, e auto při prudkém přidání plynu je jako by línějí, membrána nestačí reagovat tak rychle. U mne to bylo znát a o to více za studena. Po repasi trochu jiné auto :-).
|
|
25.04.2012 18:27 -
Re: LPG a C5
|
2471955
|
|
jumep
|
|
|
jedna poznamka, dokonca v diagnostike je to pisane, ze ak mate malo benzinu, moze tam byt nejaka chyba v motore - v diagnostike
overene na jednom aute, ked svietilo ze je malo benzinu a chvilu sa behalo, nabehla tam chyba (presne aka si nepamatam)
po natankovani a prejdeni par km sa sama stratila ...
jedna poznamka, dokonca v diagnostike je to pisane, ze ak mate malo benzinu, moze tam byt nejaka chyba v motore - v diagnostike
overene na jednom aute, ked svietilo ze je malo benzinu a chvilu sa behalo, nabehla tam chyba (presne aka si nepamatam)
po natankovani a prejdeni par km sa sama stratila ...
|
|
26.04.2012 12:17 -
Re: LPG a C5
|
2472084
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Při nedostatku beneli( cca. 2l) mě to háe pravidelně chypu e je odpojeno ABS/ASR a DSF. Dotankuju a je to v klidu. Zvyk je elezná koile!
Při nedostatku beneli( cca. 2l) mě to háe pravidelně chypu e je odpojeno ABS/ASR a DSF. Dotankuju a je to v klidu. Zvyk je elezná koile!
|
|
26.04.2012 13:05 -
Re: LPG a C5
|
2472089
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Tak to má druhou a razantnějí "hladovou" kontrolku
Tak to má druhou a razantnějí "hladovou" kontrolku:-))
|
|
01.05.2012 19:35 -
Re: LPG a C5
|
2473433
|
|
jarda 68
|
|
|
čauky plynaři nevíte někdo tento problém u ag systému jakmile přijdou tyto horka tak při horkém motoru a opětovném nastartování nabíhají diody a jakmile se rozsvítí poslední tak motor zkape prostě nepřepne na lpg loňské horka jsem natankoval benzín a bylo to dobré vím e kdy je tam moc málo benálu tak to něco vyhazuje ale teď jsem dotankoval a dělá to stále a nebo jetě bude teď trvat ne to zmizí z ŘJ nevíte někdo diagnostiku dík
čauky plynaři nevíte někdo tento problém u ag systému jakmile přijdou tyto horka tak při horkém motoru a opětovném nastartování nabíhají diody a jakmile se rozsvítí poslední tak motor zkape prostě nepřepne na lpg loňské horka jsem natankoval benzín a bylo to dobré vím e kdy je tam moc málo benálu tak to něco vyhazuje ale teď jsem dotankoval a dělá to stále a nebo jetě bude teď trvat ne to zmizí z ŘJ nevíte někdo diagnostiku dík
|
|
01.05.2012 19:57 -
Re: LPG a C5
|
2473436
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
jarda 68 napsal(a): čauky plynaři nevíte někdo tento problém u ag systému jakmile přijdou tyto horka tak při horkém motoru a opětovném nastartování nabíhají diody a jakmile se rozsvítí poslední tak motor zkape prostě nepřepne na lpg loňské horka jsem natankoval benzín a bylo to dobré vím e kdy je tam moc málo benálu tak to něco vyhazuje ale teď jsem dotankoval a dělá to stále a nebo jetě bude teď trvat ne to zmizí z ŘJ nevíte někdo diagnostiku dík
Nechápu, proč nám na základní kole tloukli do hlavy, kde se mezi větama píou čárky, tečky a na začátku vět velká písmena. Jak je vidět, není to nutné. To, e si případný čtenář příspěvku musí tyto "nepodstatné maličkosti" domýlet, aby vůbec tuil, o čem se píe, je druhořadé
Nechápu, proč nám na základní kole tloukli do hlavy, kde se mezi větama píou čárky, tečky a na začátku vět velká písmena. Jak je vidět, není to nutné. To, e si případný čtenář příspěvku musí tyto "nepodstatné maličkosti" domýlet, aby vůbec tuil, o čem se píe, je druhořadé:-(
|
|
01.05.2012 20:05 -
Re: LPG a C5
|
2473437
|
|
jarda 68
|
|
|
nehraju si na inteligenta ale k věci kterou potřebuji vědět
nehraju si na inteligenta ale k věci kterou potřebuji vědět
|
|
01.05.2012 20:28 -
Re: LPG a C5
|
2473451
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Souhlas s Tomkinem, bez členění se stává příspěvek obtíně čitelný. To je fakt a není se nutno kvůli tomu namíchnout a útočit na toho, kdo Ti to řekl.
Mám taky AG, ale mě se začínají rozsvěcet diody stavu paliva (pokud tedy myslí tyto??) a po přepnutí na LPG. Jen tak mimochodem, diagnostika si neporadí s LPG, nemá s ní nic společného.
Souhlas s Tomkinem, bez členění se stává příspěvek obtíně čitelný. To je fakt a není se nutno kvůli tomu namíchnout a útočit na toho, kdo Ti to řekl.
Mám taky AG, ale mě se začínají rozsvěcet diody stavu paliva (pokud tedy myslí tyto??) a po přepnutí na LPG. Jen tak mimochodem, diagnostika si neporadí s LPG, nemá s ní nic společného.
|
|
06.05.2012 17:37 -
Re: LPG a C5
|
2475389
|
|
brutar
|
Město: Český Dub, Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X Break | Počet příspěvků: 56 |
|
|
Jetě zpět k tomu palivoměru, tak se mi 2x restartoval, vdy kdy byl podle počítače stav nádre 0. Naposledy jsem měl čtvrt nádre. Teď u cca 100km je spadlý dole a né a né se zrestartovat. Čím to můe být? Jak jinak ten palivoměr můuru resetovat?
Jetě zpět k tomu palivoměru, tak se mi 2x restartoval, vdy kdy byl podle počítače stav nádre 0. Naposledy jsem měl čtvrt nádre. Teď u cca 100km je spadlý dole a né a né se zrestartovat. Čím to můe být? Jak jinak ten palivoměr můuru resetovat?
|
|
06.05.2012 19:59 -
Re: LPG a C5
|
2475424
|
|
jumep
|
|
|
vypnuty kluc v aute (nie baterka) a zmena paliva o nejaku cast
tj. odpojenie a zapojenie plavaku napr.
vypnuty kluc v aute (nie baterka) a zmena paliva o nejaku cast
tj. odpojenie a zapojenie plavaku napr.
|
|
07.05.2012 11:56 -
Re: LPG a C5
|
2475611
|
|
hegisek
|
|
|
dotankuj benzín jak je tam pod čtvrtku tak se to restartovat nechce mám to vyzkouenééé aspon pod pulku
dotankuj benzín jak je tam pod čtvrtku tak se to restartovat nechce mám to vyzkouenééé aspon pod pulku
|
|
16.05.2012 18:54 -
Re: LPG a C5
|
2478959
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
dnes som pri nastartovanom motore otvoril kapotu a strcil nos az k reduktoru. Je tam citit jemny zapach niesom isty ci plynu ale coho ineho. Neskusali ste to niekto?? Neviem ci je to normalne alebo tam mam netesnost pred 4 mesiacmi som bol na kontrole tesnosti a OK
dnes som pri nastartovanom motore otvoril kapotu a strcil nos az k reduktoru. Je tam citit jemny zapach niesom isty ci plynu ale coho ineho. Neskusali ste to niekto?? Neviem ci je to normalne alebo tam mam netesnost:nevim pred 4 mesiacmi som bol na kontrole tesnosti a OK
|
|
17.05.2012 16:53 -
Re: LPG a C5
|
2479202
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
no co, nikto ste neprilozili svoj cteny nos k reduktoru na vasich C5?
no co, nikto ste neprilozili svoj cteny nos k reduktoru na vasich C5?:-):-)
|
|
17.05.2012 17:19 -
Re: LPG a C5
|
2479206
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Slabej smrad tam občas mám, někdy to vypadá, e záleí i na počasí, ale nikdy jsem to neřeil. Zatím kontroly po 10 000 km nikdy nic neukázaly, tak klídek. Navíc LPG smrdí i ve stopovém mnoství.
Slabej smrad tam občas mám, někdy to vypadá, e záleí i na počasí, ale nikdy jsem to neřeil. Zatím kontroly po 10 000 km nikdy nic neukázaly, tak klídek. Navíc LPG smrdí i ve stopovém mnoství.
|
|
17.05.2012 18:26 -
Re: LPG a C5
|
2479236
|
|
jumep
|
|
|
plyn aj ja normalne citievam ked sem pride plynove auto
plyn aj ja normalne citievam ked sem pride plynove auto
|
|
17.05.2012 18:54 -
Re: LPG a C5
|
2479250
|
|
miskod
|
|
|
Presne tak...Keby naozaj niekde fucal, tak to budes citit nielen s nosom nalepenym na potencionalnom zdroji. Mne to fucalo od predneho ventilu kvapalnej fazy...To som citil aj v aute. Zatial som ten ventil odtial zrusil ale budem musiet skocit ku nejakym plynarom a zohnat ho. Je tam taky pohyblivy diel a fucalo to tade.
Presne tak...Keby naozaj niekde fucal, tak to budes citit nielen s nosom nalepenym na potencionalnom zdroji. Mne to fucalo od predneho ventilu kvapalnej fazy...To som citil aj v aute. Zatial som ten ventil odtial zrusil ale budem musiet skocit ku nejakym plynarom a zohnat ho. Je tam taky pohyblivy diel a fucalo to tade.
|
|
21.05.2012 19:31 -
Re: LPG a C5
|
2479902
|
|
birkofnet
|
Město: Okr. chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Zdravim, jen se chci zeptat jestli nekdo nema zkusenosti s nastavenim LPG elpigaz stella. Mam takovy problem kdyz jedu rychle (vysoke otacky) a pak zmacknu spojku tak mi to chcipne. Uz jsem se nastval a koupil si diagnostiku na LPG ale nevim v cem bych mohl laborovat jestli s tlaky lpg nebo bohatosti ? V zime to nedela tak si myslim ze to bude jinym pomerem propanu. Diky za info
Zdravim, jen se chci zeptat jestli nekdo nema zkusenosti s nastavenim LPG elpigaz stella. Mam takovy problem kdyz jedu rychle (vysoke otacky) a pak zmacknu spojku tak mi to chcipne. Uz jsem se nastval a koupil si diagnostiku na LPG ale nevim v cem bych mohl laborovat jestli s tlaky lpg nebo bohatosti ? V zime to nedela tak si myslim ze to bude jinym pomerem propanu. Diky za info
|
|
21.05.2012 20:46 -
Re: LPG a C5
|
2479924
|
|
miskod
|
|
|
Ja osobne si myslim, ze tam mas pomaly reduktor...Pri vysokych otackach ti dava vela plynu a potom, ked stlacis spojku, tak sa nevie doregulovat a natlakuje ti plynnu fazu pred vstrekmi viac ako je vhodne. To ti nasledne uchlasta motor...
Toto je ale len domnienka nepodlozena ziadnymi cislami...Treba ti pozriet co robi tlak plynu.
Ja osobne si myslim, ze tam mas pomaly reduktor...Pri vysokych otackach ti dava vela plynu a potom, ked stlacis spojku, tak sa nevie doregulovat a natlakuje ti plynnu fazu pred vstrekmi viac ako je vhodne. To ti nasledne uchlasta motor...
Toto je ale len domnienka nepodlozena ziadnymi cislami...Treba ti pozriet co robi tlak plynu.
|
|
| |
|
|