| | |
29.03.2012 17:33 -
Re: LPG a C5
|
2463327
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Mám Valtek T34 a po rozpravě s mechanikem jsou tyto vstřikovače proti starím verzím pička dráky. Jasně, odeel některýmu borcovi po 8t a byl za ním borec s 80t a vechno v cajku. A ta cena při případné výměně je celkem úsměvná. Oprati tomu BRC nemívají problém po 1000t, je to z debat techniků pro montá LPG. Ke spokojenosti byla dlouhá cesta, teda snad a příli. Převáně to bylo fuerama, kerý jsem na svoje auto pustil, ale i pozdějí informace ke Stagu, které jsem si vyhledal pozdě. Sloitost načítání mapy, její kolísavost při rozdílném stylu jízdy(myslím tím 2 rozdílné lidi na stejném autě), při zatíení i sloitost docílení optimální bohatosti směsy u Valteku(vrtání). K dnení spokojenosti se Stagem byla hodně krkolomná cesta od čerta k ďáblu, kterou nepoznal ani jeden z mojich kolegů z hokny, kteří mají LPG taloký. Kdybych montoval plyn do neposkvrněnýho auta, po své zkuenosti bych ty 3-4t přidal a vpálil bych tam nejspí BRC. Taky sem četl případ kořeňa, která si koupil soft na Stag a musel si to setelovat sám, protoe u to nebyli schopní zmáknout. Ale to je trochu jinej případ.
Mám Valtek T34 a po rozpravě s mechanikem jsou tyto vstřikovače proti starím verzím pička dráky. Jasně, odeel některýmu borcovi po 8t a byl za ním borec s 80t a vechno v cajku. A ta cena při případné výměně je celkem úsměvná. Oprati tomu BRC nemívají problém po 1000t, je to z debat techniků pro montá LPG. Ke spokojenosti byla dlouhá cesta, teda snad a příli. Převáně to bylo fuerama, kerý jsem na svoje auto pustil, ale i pozdějí informace ke Stagu, které jsem si vyhledal pozdě. Sloitost načítání mapy, její kolísavost při rozdílném stylu jízdy(myslím tím 2 rozdílné lidi na stejném autě), při zatíení i sloitost docílení optimální bohatosti směsy u Valteku(vrtání). K dnení spokojenosti se Stagem byla hodně krkolomná cesta od čerta k ďáblu, kterou nepoznal ani jeden z mojich kolegů z hokny, kteří mají LPG taloký. Kdybych montoval plyn do neposkvrněnýho auta, po své zkuenosti bych ty 3-4t přidal a vpálil bych tam nejspí BRC. Taky sem četl případ kořeňa, která si koupil soft na Stag a musel si to setelovat sám, protoe u to nebyli schopní zmáknout. Ale to je trochu jinej případ.
|
|
29.03.2012 22:44 -
Re: LPG a C5
|
2463459
|
|
B737
|
Město: Praha , Auto: Citroën Xantia 1.8i X,SX,Sensation 16_V Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Tak 34 jsou asi vééélkým krokem vpřed, ale na ivotnost jsou i z řad mechaniků dost rozporuplné názory. Ale asi jsou lepí, to bez debat. Já myslel, e jsi psal o T30. A i tak, jak jsi psal, v případě nutnosti jsou k sehnání za rozumný obnos. Ono je třeba taky rozdělit LPG systém na software a hardware. Já nejsem ani montáník, který by vyzvedával Stag, protoe jej montuje, jen uivatel, který ke spokojenosti musel urazit taky nějaký ten km...ale funguje spolehlivě a u 90tis. Jak se říká, kadá mince má rub a líc... BRC je jak někdo říká začkové, ve od jednoho výrobce, ale kdy se něco podělá...tak musí dát to samé od tohoto výrobce. Není jiná monost. By u některých verzí bylo mono dát i vstřiky KEIHIN (jetě draí ne BRC). U STAGU je moné poskládat systém z dílů různých výrobců. STAG je větinou pouze ŘJ LPG. Teď je otázkou co je lepí. Někdo bude propagovat nápis BRC na kadé části, někdo pouze funkční celek...U softu má BRC jednu velkou výhodu, e po automatické kalibraci na místě je téměř vdy hotovo a by soft umoňuje dost dalích úprav (myleno plug and drive), větinou asi nejsou potřeba. Holt u STAGu musí najet mapu, co není ádná hrůza...ale kdy to dobře udělá, slouí úplně stejně a bez kontrolky checku. Ale pokud provede montá BRC fuer, tak bude mít stejné trable, ba dokonce větí, protoe servis BRC nedělá kadý servis. A kdy do toho začnou měnit díly metodou... pokus, omyl...tak to taky moc levně nevychází. Tady hlavně fakt záleí, kdo ti to namontuje. Kdy to bude borec, tak i z podprůměrného systému udělá dobře fungující věc. Kdy to bude fuer, tak i kdyby jednoduchost montáe a naladění systému byla navrhnutá pro houpacího koně (a myslím, e brc asi jde tímto směrem), fungovat to stejně nebude a bude to jen k zlosti. Já mám Xantii, nikoliv C5 se vstřikováním "full group", take ani moc na výběr nebylo. BRC umí pouze sekvenci a polosekvenci. Ale nelituju toho a po zkuenostech bych el klidně do STAGu zase, jen bych změnil montání firmu. Jak jsem psal, mám přes 90tis. a za tu dobu pouze měním filtry (kadých 20tis. filtr plynné fáze do 200 Kč, v 50tis filtr kapalné fáze asi 100 Kč a jednou repas vstřiku T30 z důvodu vlastní blbosti tankování LPG v nějaké horní dolní...asi 1600 Kč. Nemám důvod měnit...
Tak 34 jsou asi vééélkým krokem vpřed, ale na ivotnost jsou i z řad mechaniků dost rozporuplné názory. Ale asi jsou lepí, to bez debat. Já myslel, e jsi psal o T30. A i tak, jak jsi psal, v případě nutnosti jsou k sehnání za rozumný obnos. Ono je třeba taky rozdělit LPG systém na software a hardware. Já nejsem ani montáník, který by vyzvedával Stag, protoe jej montuje, jen uivatel, který ke spokojenosti musel urazit taky nějaký ten km...ale funguje spolehlivě a u 90tis. Jak se říká, kadá mince má rub a líc... BRC je jak někdo říká začkové, ve od jednoho výrobce, ale kdy se něco podělá...tak musí dát to samé od tohoto výrobce. Není jiná monost. By u některých verzí bylo mono dát i vstřiky KEIHIN (jetě draí ne BRC:palec). U STAGU je moné poskládat systém z dílů různých výrobců. STAG je větinou pouze ŘJ LPG. Teď je otázkou co je lepí. Někdo bude propagovat nápis BRC na kadé části, někdo pouze funkční celek...U softu má BRC jednu velkou výhodu, e po automatické kalibraci na místě je téměř vdy hotovo a by soft umoňuje dost dalích úprav (myleno plug and drive), větinou asi nejsou potřeba. Holt u STAGu musí najet mapu, co není ádná hrůza...ale kdy to dobře udělá, slouí úplně stejně a bez kontrolky checku. Ale pokud provede montá BRC fuer, tak bude mít stejné trable, ba dokonce větí, protoe servis BRC nedělá kadý servis. A kdy do toho začnou měnit díly metodou... pokus, omyl...tak to taky moc levně nevychází. Tady hlavně fakt záleí, kdo ti to namontuje. Kdy to bude borec, tak i z podprůměrného systému udělá dobře fungující věc. Kdy to bude fuer, tak i kdyby jednoduchost montáe a naladění systému byla navrhnutá pro houpacího koně (a myslím, e brc asi jde tímto směrem), fungovat to stejně nebude a bude to jen k zlosti. Já mám Xantii, nikoliv C5 se vstřikováním "full group", take ani moc na výběr nebylo. BRC umí pouze sekvenci a polosekvenci. Ale nelituju toho a po zkuenostech bych el klidně do STAGu zase, jen bych změnil montání firmu. Jak jsem psal, mám přes 90tis. a za tu dobu pouze měním filtry (kadých 20tis. filtr plynné fáze do 200 Kč, v 50tis filtr kapalné fáze asi 100 Kč a jednou repas vstřiku T30 z důvodu vlastní blbosti tankování LPG v nějaké horní dolní...asi 1600 Kč. Nemám důvod měnit...
|
|
30.03.2012 09:48 -
Re: LPG a C5
|
2463514
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
ja som spokojny hlavne ked sa pozrem na ceny benzinu Mam system AG montovany v holandsku. Mam klasicky problem LPG s bohatou zmesou. Konecne som sa to rozhodol riesit u plynara po tom ako som si robil marne nadeje furt cakal na zazrak a pozoroval....Inak auto ide super, trochu rozpacite starty, tu bohatost by som neriesil kvoli tomu ze to zozere o trochu viac LPG ale nechcem aby si to odniesol KAT alebo neco ine.... Mam dohodnuty termin 24.4. Dovtedy ma vypredane Ludia zacali blaznit kvoli sucastnym cenam benzínu. Do telefonu mi hovoril, ze mam nastavenu a uzamknutu jednotku. Kluc v servise kde to bolo montovane Bal som sa repase reduktora, nakoniec budem rad ked to bude reduktor Takze uvidime...
ja som spokojny hlavne ked sa pozrem na ceny benzinu:-d Mam system AG montovany v holandsku. Mam klasicky problem LPG s bohatou zmesou. Konecne som sa to rozhodol riesit u plynara po tom ako som si robil marne nadeje furt cakal na zazrak a pozoroval....Inak auto ide super, trochu rozpacite starty, tu bohatost by som neriesil kvoli tomu ze to zozere o trochu viac LPG ale nechcem aby si to odniesol KAT alebo neco ine.... Mam dohodnuty termin 24.4. Dovtedy ma vypredane:nevim Ludia zacali blaznit kvoli sucastnym cenam benzínu. Do telefonu mi hovoril, ze mam nastavenu a uzamknutu jednotku. Kluc v servise kde to bolo montovane:nevim Bal som sa repase reduktora, nakoniec budem rad ked to bude reduktor:-(((( Takze uvidime...
|
|
01.04.2012 13:18 -
Re: LPG a C5
|
2464218
|
|
Mates78
|
Město: Klatovy, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Take jsem rád,e tady čtu vcelku jen pozitiva,u jsem objednán 20.dubna do Strakonic na přestavbu tak jsem zvědav jaký to bude.
Take jsem rád,e tady čtu vcelku jen pozitiva,u jsem objednán 20.dubna do Strakonic na přestavbu tak jsem zvědav jaký to bude.:-)
|
|
18.04.2012 23:26 -
Re: LPG a C5
|
2470894
|
|
jardalpg
|
|
|
Mám auto teprve rok,prosím kde je plynový filtr a zvládnu výměnu sám?
Mám auto teprve rok,prosím kde je plynový filtr a zvládnu výměnu sám?
|
|
19.04.2012 06:27 -
Re: LPG a C5
|
2470900
|
|
Mamlas
|
|
|
Kdo hleda, najde. Nehlede na to, ze jsi uplne v jinem vlakne. Tady mas odkaz na spravne: .link.
EDIT: Tak za toto se omlouvam tazateli. Priste musim poradne cist - pylovy nebo plynovy. Asi bych si mel poridit lepsi bryle. Prosim admina o smazani tohoto prispevku.
Kdo hleda, najde. Nehlede na to, ze jsi uplne v jinem vlakne. Tady mas odkaz na spravne: http://www.c5club.cz/diskuze/ostatni-technicka-diskuze/169048-pylovy-filtr/
EDIT: Tak za toto se omlouvam tazateli. Priste musim poradne cist - pylovy nebo plynovy. Asi bych si mel poridit lepsi bryle. Prosim admina o smazani tohoto prispevku.
|
|
19.04.2012 08:07 -
Re: LPG a C5
|
2470914
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
On hledá plynový filtr, ne pylový.
On hledá plynový filtr, ne pylový.
|
|
19.04.2012 09:05 -
Re: LPG a C5
|
2470923
|
|
jumep
|
|
|
nema sa s tym chodit kazdorocne na reviziu?
pri tej si mozes poziadat o vymenu filtra a potom uz budes vidiet kde je a co s tym ...
nema sa s tym chodit kazdorocne na reviziu?
pri tej si mozes poziadat o vymenu filtra a potom uz budes vidiet kde je a co s tym ...
|
|
19.04.2012 09:42 -
Re: LPG a C5
|
2470926
|
|
flyteSVK
|
|
|
Maju aj dvojky standardne pripravu na umiestnenie naplnacieho hrdla LPG vedla hrdla nadrze? Darja niekde pisala, ze priprava je, ale beriem ze ona ma C5 I a V6.
Maju aj dvojky standardne pripravu na umiestnenie naplnacieho hrdla LPG vedla hrdla nadrze? Darja niekde pisala, ze priprava je, ale beriem ze ona ma C5 I a V6.
|
|
19.04.2012 09:43 -
Re: LPG a C5
|
2470927
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ano, mají.
Ano, mají.
|
|
19.04.2012 09:46 -
Re: LPG a C5
|
2470928
|
|
jruze
|
|
|
Ano - dvířka jsou stejná.
Ano - dvířka jsou stejná.
|
|
19.04.2012 22:37 -
Re: LPG a C5
|
2471000
|
|
running
|
|
|
Mates78 napsal(a): Taaak a zítra do Strakonic na přestavbu .Sem zvědav jak to bude lapat.
Výborně, chci jim napsat o nabídku. Tak hodně těstí.
Výborně, chci jim napsat o nabídku. Tak hodně těstí.
|
|
21.04.2012 13:16 -
Re: LPG a C5
|
2471231
|
|
running
|
|
|
Apropo, má zde někdo dlouhodobějí zkuenost po montái LPG ve Strakonicích?
Apropo, má zde někdo dlouhodobějí zkuenost po montái LPG ve Strakonicích?:-)
|
|
21.04.2012 16:53 -
Re: LPG a C5
|
2471252
|
|
lami
|
Město: Netolice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 29 |
|
|
U své C I 2.0 16v jsem měl LPG montované ve Strakonicích, najel jsem na ní 70 tisíc vcelku bez problémů, kdy se něco vyskytlo, tak ochotně a na počkání odstranili. Teď si nejsem jistý, ale do C5 |LPG v Strakonicích montovali jako první do mojí. Mohu jen doporučit. Kdy jsem chtěl tankování vedle otvoru benzínu, tak jsem jim přinesl fotku z internetu, podívali se na to a vez problémů udělali.
U své C I 2.0 16v jsem měl LPG montované ve Strakonicích, najel jsem na ní 70 tisíc vcelku bez problémů, kdy se něco vyskytlo, tak ochotně a na počkání odstranili. Teď si nejsem jistý, ale do C5 |LPG v Strakonicích montovali jako první do mojí. Mohu jen doporučit. Kdy jsem chtěl tankování vedle otvoru benzínu, tak jsem jim přinesl fotku z internetu, podívali se na to a vez problémů udělali.
|
|
21.04.2012 18:52 -
Re: LPG a C5
|
2471281
|
|
running
|
|
|
lami napsal(a): U své C I 2.0 16v jsem měl LPG montované ve Strakonicích, najel jsem na ní 70 tisíc vcelku bez problémů, kdy se něco vyskytlo, tak ochotně a na počkání odstranili. Teď si nejsem jistý, ale do C5 |LPG v Strakonicích montovali jako první do mojí. Mohu jen doporučit. Kdy jsem chtěl tankování vedle otvoru benzínu, tak jsem jim přinesl fotku z internetu, podívali se na to a vez problémů udělali.
Nastala asi doba ten plyn zřídít. A ten otvor na tankování,to je fajnový a hlavně krytý.
Nastala asi doba ten plyn zřídít. A ten otvor na tankování,to je fajnový a hlavně krytý.
|
|
24.04.2012 11:24 -
Re: LPG a C5
|
2471857
|
|
brutar
|
Město: Český Dub, Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X Break | Počet příspěvků: 56 |
|
|
Zdravim,
mam C5 II a namontovany LPG. Vse funguje jak ma. Jen mam problem, kdyz natankuju benzin a pak jedu na plyn, tak mi pocitac ukazuje spotrebu benzinu a palivomer na benzin klesa, jako kdyby se spotrbovaval benzin Ted uz ho mam uplne dole a auto furt jezdi. V servisu, kde mi delali plyn mi rekli, ze nektera auta to delaji, ze palivomer ukazuje na zaklade udaju a vypoctu pocitace. Je to pravda? Da se to nejak opravit, aby palivomer na benzin ukazoval spravne?
Diky za pomoc
Zdravim,
mam C5 II a namontovany LPG. Vse funguje jak ma. Jen mam problem, kdyz natankuju benzin a pak jedu na plyn, tak mi pocitac ukazuje spotrebu benzinu a palivomer na benzin klesa, jako kdyby se spotrbovaval benzin Ted uz ho mam uplne dole a auto furt jezdi. V servisu, kde mi delali plyn mi rekli, ze nektera auta to delaji, ze palivomer ukazuje na zaklade udaju a vypoctu pocitace. Je to pravda? Da se to nejak opravit, aby palivomer na benzin ukazoval spravne?
Diky za pomoc :-)
|
|
24.04.2012 16:38 -
Re: LPG a C5
|
2471862
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Mě taky palivoměr padá, je to celkem normální. Já tam mám takovej autoresetátor u nádre, u z Holandska, a ten vdy při zapnutí zapalování nastaví skutečněj stav dle plováku. Neřeím to, vím to
Mě taky palivoměr padá, je to celkem normální. Já tam mám takovej autoresetátor u nádre, u z Holandska, a ten vdy při zapnutí zapalování nastaví skutečněj stav dle plováku. Neřeím to, vím to :-))))
|
|
24.04.2012 23:05 -
Re: LPG a C5
|
2471900
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
ja len doplnim Maxifika. Stoji to aj s robotou 90
ja len doplnim Maxifika. Stoji to aj s robotou 90
|
|
24.04.2012 23:17 -
Re: LPG a C5
|
2471901
|
|
hegisek
|
|
|
nechat tam víc benzínu a samose to zrestartuje také jsem z toho bil paf ze začátku
nechat tam víc benzínu a samose to zrestartuje také jsem z toho bil paf ze začátku
|
|
25.04.2012 08:23 -
Re: LPG a C5
|
2471910
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
vcera som bol u plynara riesit problem s bohatou zmesou-Depollutiom system faulty. Najskor to presiel s diagnostikou a zistil ze do chyby vzdy C5 skocila pri studenom motore cize ked este isla na benzin. Napichli sme to na diagnostiku a previezli sa. On za jazdy sledoval ako sa sprava lambda a sledoval bohatost zmesi. Vsetko bolo OK zmes benzinova mierne bohatsia ako an LPG, lambda OK... Po jazde technik nahlas rozmyslal...vsetko OK filter meneny, auto jazdi perfektne bez trhania, bez akehokolvek zavahania....A potom sa ma spytal ci nemam problem so startami. A ja ich mavam za studena niekedy toci dlhsie. No a to by mohol byt znak toho ze si reduktor pyta repas...Vraj moze byt to ze pri starte reduktor pusti do zmesy plyn co v nom je a obohati zmes-preto tie tazke starty.
Neviem ci do toho ist ked auto jazdi bez problemov, cely problem je kontrolka motoru a pipnutie pri starte...
trochu OT: kto mate alebo chcete system AG, ten servis sa specializuje na AG (co som cital je celkom problem so servismi na AG) a myslim ze sa celkom vyznaju bude aj v ccca
vcera som bol u plynara riesit problem s bohatou zmesou-Depollutiom system faulty. Najskor to presiel s diagnostikou a zistil ze do chyby vzdy C5 skocila pri studenom motore cize ked este isla na benzin. Napichli sme to na diagnostiku a previezli sa. On za jazdy sledoval ako sa sprava lambda a sledoval bohatost zmesi. Vsetko bolo OK zmes benzinova mierne bohatsia ako an LPG, lambda OK... Po jazde technik nahlas rozmyslal...vsetko OK filter meneny, auto jazdi perfektne bez trhania, bez akehokolvek zavahania....A potom sa ma spytal ci nemam problem so startami. A ja ich mavam za studena niekedy toci dlhsie. No a to by mohol byt znak toho ze si reduktor pyta repas...Vraj moze byt to ze pri starte reduktor pusti do zmesy plyn co v nom je a obohati zmes-preto tie tazke starty.
Neviem ci do toho ist ked auto jazdi bez problemov, cely problem je kontrolka motoru a pipnutie pri starte:nevim...
trochu OT: kto mate alebo chcete system AG, ten servis sa specializuje na AG (co som cital je celkom problem so servismi na AG) a myslim ze sa celkom vyznaju:palec bude aj v ccca
|
|
| |
|
|