| | |
26.11.2011 11:41 -
Re: LPG a C5
|
2427778
|
|
Rosta
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Já to chci nechat předělat na jaře, ale co jsem se u ptal v HLPropan (v tomhle vláknu vyřeili problém Vladimírovi), poslali mi na můj motor nabídku za 24t. Jetě jsem psal do Waposu, ti mi napsali 29t.
Já to chci nechat předělat na jaře, ale co jsem se u ptal v HLPropan (v tomhle vláknu vyřeili problém Vladimírovi), poslali mi na můj motor nabídku za 24t. Jetě jsem psal do Waposu, ti mi napsali 29t.
|
|
26.11.2011 12:37 -
Re: LPG a C5
|
2427787
|
|
hegisek
|
|
|
running napsal(a): B737 napsal(a): Čau, nemám sice C5, ale Xantii s 1.8 16V a na plyn mám nalítáno asi 90tk (k plné spokojenosti). Dnes ceny sekvence klesly a někde ke 23tis za čtyřhrnek ale průměr asi bude kolem 25tis. Záleí, kterého výrobce LPG systému zvolí (kadopádně jedině sekvenční vstřikování) a hlavně kdo Ti to bude montovat. Z ČB to nemá daleko do Strakonic, co je asi největí dovozce LPG systémů do ČR a mají hlavně pobočky po cele republice. Hlavně nekoukej na jen na cenu montáe. Na montái sice můe uetřit nějakou tisícovku, ale jak se říká....kdy dva dělají toté, nemusí to být toté... a C5 chce své...
Tento motor jsem chtěl speciálně kvůli LPG, jezdil jsem léta na P405 Break LPG, pohoda, jene právě ze Strakonic mi před dvěma lety zaslali nabídku s cenou 40000! Tak sem siřekl, e počkám. Ona původní cena byla 34t. ale na to se nabalily různý doplatky. Jak v cestovce na zájezd , nepředpokládám, e se budu C5tky zbavovat,take úvahy o zplynování jsou.......původně jsem si vybral taky Strakonice, jak píe kolega nademnou, te tam jistota a zkuenost, ale těch 40t. mě dostalo
já mám 3l V6 a platil jsem za stag 30tis a super!!!!zatim mám 8tis km
já mám 3l V6 a platil jsem za stag 30tis a super!!!!zatim mám 8tis km
|
|
26.11.2011 16:54 -
Re: LPG a C5
|
2427836
|
|
B737
|
Město: Praha , Auto: Citroën Xantia 1.8i X,SX,Sensation 16_V Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Ve Strakonicích jsou čtyřválce taky kolem 26tis (navíc asi přes zimu mají méně zákazníků, tak dávají slevy) za Stag, ale taky záleí jaký. Dnes je víc verzí. Základní STAG 4 eco, Stag 4 Plus, Stag 300 ISA, Stag 300 Premium a pro přímej vstřik STAG 400 DPI, ale tento je tuím zatím jen pro VW motory. Levně a dobře jej montuje jetě v Moravských Budějovicích p. Barták www.autogas.estranky.cz. Ten ale dělá nejraději BRC. Nicméně je fakt borec a montuje i STAGY od 23tis. Dobré ohlasy jsou taky na www.levnelpg.cz a to z řad majitelů BMW, kterým hodně montují MAGIC2 od HL Propanu nebo přímo HL Propan. Rosta tady někde zmínil WAPOS, ale na ty jsem moc chvály neslyel. Italské systémy jsou obecně asi o 3-4 tis za čtyřválec draí, odvedou stejnou práci jako Magic nabo STAG (samozřejmě dobře namontované a seřízené), ale kdy se něco na nich podělá...tak díly na to stojí majlant. Konkrétně třeba vstřikovače. Ty kdy se ti zalepí naim kvalitním plynem, tak dá skoro deset tisíc za výměnu. Rozebrat a vyčistit se nedají. Maximálně je někde čistí ultrazvukem, ale nevím jak moc úspěně.
Ve Strakonicích jsou čtyřválce taky kolem 26tis (navíc asi přes zimu mají méně zákazníků, tak dávají slevy) za Stag, ale taky záleí jaký. Dnes je víc verzí. Základní STAG 4 eco, Stag 4 Plus, Stag 300 ISA, Stag 300 Premium a pro přímej vstřik STAG 400 DPI, ale tento je tuím zatím jen pro VW motory. Levně a dobře jej montuje jetě v Moravských Budějovicích p. Barták www.autogas.estranky.cz. Ten ale dělá nejraději BRC. Nicméně je fakt borec a montuje i STAGY od 23tis. Dobré ohlasy jsou taky na www.levnelpg.cz a to z řad majitelů BMW, kterým hodně montují MAGIC2 od HL Propanu nebo přímo HL Propan. Rosta tady někde zmínil WAPOS, ale na ty jsem moc chvály neslyel. Italské systémy jsou obecně asi o 3-4 tis za čtyřválec draí, odvedou stejnou práci jako Magic nabo STAG (samozřejmě dobře namontované a seřízené), ale kdy se něco na nich podělá...tak díly na to stojí majlant. Konkrétně třeba vstřikovače. Ty kdy se ti zalepí naim kvalitním plynem, tak dá skoro deset tisíc za výměnu. Rozebrat a vyčistit se nedají. Maximálně je někde čistí ultrazvukem, ale nevím jak moc úspěně.
|
|
26.11.2011 22:12 -
Re: LPG a C5
|
2427892
|
|
nomadm
|
Město: Otrokovice, Auto: koda Felicia Combi 1.3 MPi | Počet příspěvků: 29 |
|
|
snad se Kuldovi problém s plynem podaří vyřeit, já chci taky C5 II 2.0 a lpg, tak snad je to dobrá kombinace...
snad se Kuldovi problém s plynem podaří vyřeit, já chci taky C5 II 2.0 a lpg, tak snad je to dobrá kombinace...
|
|
06.02.2012 15:34 -
Re: LPG a C5
|
2448269
|
|
Rosta
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Ahoj plynari,
dal jsem do C5 tesne pred koncem roku LPG v HL Propanu v Praze a rezervu hodil do kufru, nez prijde dojezdovka pres inzerat (jeste jsem se nedostal na vrakarnu, snad tam sedi dojezdovka z Peugeota 306, az to budu mit, hodim sem urcite fotku). Resil jsem s autem jiny problem a nakonec ma mit spojitost s plynem, tak se ptam jestli nekdo nevite vic:
Auto zacalo samo od sebe zrychlovat, nejdrive nenapadne, potom stale vic, otacky na volnobeh stoupaly az prekrocily 6 tisic a auto skoro neslo ubrzdit. V servisu nasli led v sani u nejake klapky syceni od plynu, vycistili a chvili to jezdilo zas v poradku, az dneska to pritelkyni nechalo viset na ceste do prace, bala se ze to uz nezabrzdi. Odtahli jsme to do servisu a znovu zamrzla voda v sani a klapka zasekla v poloze plny plyn. Pry to maji jen plynari a muze za to spinavy plynovy filtr (mame ten plyn chvili, no budiz). Po konzultaci se servisem plynu je to nesmysl, plyn nemuze do sani privest vlhkost a ze ten filtr vymeni, pry preventivne, jedu tam zitra. Zatim plyn vypnem.
Setkal se s tim nekdo, vedel by cim to muze byt? Diky.
Ahoj plynari,
dal jsem do C5 tesne pred koncem roku LPG v HL Propanu v Praze a rezervu hodil do kufru, nez prijde dojezdovka pres inzerat (jeste jsem se nedostal na vrakarnu, snad tam sedi dojezdovka z Peugeota 306, az to budu mit, hodim sem urcite fotku). Resil jsem s autem jiny problem a nakonec ma mit spojitost s plynem, tak se ptam jestli nekdo nevite vic:
Auto zacalo samo od sebe zrychlovat, nejdrive nenapadne, potom stale vic, otacky na volnobeh stoupaly az prekrocily 6 tisic a auto skoro neslo ubrzdit. V servisu nasli led v sani u nejake klapky syceni od plynu, vycistili a chvili to jezdilo zas v poradku, az dneska to pritelkyni nechalo viset na ceste do prace, bala se ze to uz nezabrzdi. Odtahli jsme to do servisu a znovu zamrzla voda v sani a klapka zasekla v poloze plny plyn. Pry to maji jen plynari a muze za to spinavy plynovy filtr (mame ten plyn chvili, no budiz). Po konzultaci se servisem plynu je to nesmysl, plyn nemuze do sani privest vlhkost a ze ten filtr vymeni, pry preventivne, jedu tam zitra. Zatim plyn vypnem.
Setkal se s tim nekdo, vedel by cim to muze byt? Diky.
|
|
06.02.2012 16:21 -
Re: LPG a C5
|
2448287
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
to je náký divný kdy by se zasekla klapka taky by to dal nezrychlovalo, to vypadá jak kdyby tam něco zblbli s elektrikou, nevím jak má tenhle motor krtící klapku zda mechanicky pres lanko nebo u elektricky otvíranou, jestli mechanicky tak zahejbej lankem jestli se klapka vraci plynule a nezadrhává...
to je náký divný kdy by se zasekla klapka taky by to dal nezrychlovalo, to vypadá jak kdyby tam něco zblbli s elektrikou, nevím jak má tenhle motor krtící klapku zda mechanicky pres lanko nebo u elektricky otvíranou, jestli mechanicky tak zahejbej lankem jestli se klapka vraci plynule a nezadrhává...
|
|
06.02.2012 16:37 -
Re: LPG a C5
|
2448298
|
|
Rosta
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Zapomnel jsem dodat, ze pry pedal plynu zustaval v poloze dole. Podle pritelkyne (cekala az ji prijedu odtahnout) se v motoru po cca 20 minutach ozval zvuk jako kdyz neco spadne a plynovy pedal se vratil. Pry te predchozi zkusenosti jsem s tim jel ja, plynovy pedal sel volne, ale volnobezne otacky se postupne zvysovaly nezavisle na nem. Treba jsou to dve veci, nedokazu to posoudit. Ted jde pedal plynule a vraci se, ta klapka je vycistena.
Zapomnel jsem dodat, ze pry pedal plynu zustaval v poloze dole. Podle pritelkyne (cekala az ji prijedu odtahnout) se v motoru po cca 20 minutach ozval zvuk jako kdyz neco spadne a plynovy pedal se vratil. Pry te predchozi zkusenosti jsem s tim jel ja, plynovy pedal sel volne, ale volnobezne otacky se postupne zvysovaly nezavisle na nem. Treba jsou to dve veci, nedokazu to posoudit. Ted jde pedal plynule a vraci se, ta klapka je vycistena.
|
|
06.02.2012 17:42 -
Re: LPG a C5
|
2448324
|
|
Henry
|
|
|
Tehle problém jsem naposledy zail s WARTBURGEM
Od té doby co se vyrábějí auta s předehříváním nasávaného vzduchu jsem nic podobného nezail.
Teoreticky je moné, e se ze vzduchu nasávaného do motoru vytvoří ledová koule a ta tohle způsobuje.
Normálně se vzduch nasávaný do motoru předehřívá okolo výfuku a je to závislé na venkovní teplotě a teplotě toho vzduchu.
Tehle problém jsem naposledy zail s WARTBURGEM :-))))
Od té doby co se vyrábějí auta s předehříváním nasávaného vzduchu jsem nic podobného nezail.;-)
Teoreticky je moné, e se ze vzduchu nasávaného do motoru vytvoří ledová koule a ta tohle způsobuje.
Normálně se vzduch nasávaný do motoru předehřívá okolo výfuku a je to závislé na venkovní teplotě a teplotě toho vzduchu.
|
|
06.02.2012 17:58 -
Re: LPG a C5
|
2448334
|
|
Rosta
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Jetě mám informaci od servisu, e mám prasklou hadičku EGR (a tu musi koupit a zitra to nebude tak vymena filtru LPG musi pockat). Myslenka byla takova, ze EGR pousti spaliny znovu do sani, pri spalovani LPG vznika vodni para a ta nasledne mrzne v sani pri teplote nasavaneho vzduchu. To by ta hadicka ovsem musela byt v poradku. Takhle to prisavalo vzduch, ale co, sani ma sat vzduch... Navic je tam nejaky moturek, ktery byl zaneseny a ktery vycistili. Tot vse co vim, jde mi z toho hlava kolem....
Jetě mám informaci od servisu, e mám prasklou hadičku EGR (a tu musi koupit a zitra to nebude tak vymena filtru LPG musi pockat). Myslenka byla takova, ze EGR pousti spaliny znovu do sani, pri spalovani LPG vznika vodni para a ta nasledne mrzne v sani pri teplote nasavaneho vzduchu. To by ta hadicka ovsem musela byt v poradku. Takhle to prisavalo vzduch, ale co, sani ma sat vzduch... Navic je tam nejaky moturek, ktery byl zaneseny a ktery vycistili. Tot vse co vim, jde mi z toho hlava kolem.... :nevim
|
|
06.02.2012 18:17 -
Re: LPG a C5
|
2448338
|
|
Darja
|
|
|
no, LPG nemá rádo -20 a víc.... dneska ráno jsem zamrzla
no, LPG nemá rádo -20 a víc.... dneska ráno jsem zamrzla :D:D
|
|
06.02.2012 23:42 -
Re: LPG a C5
|
2448508
|
|
burpa
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Podobná závada s mi stala loni také při větích mrazech.Klapka zůstala zaseklá a jel jsem na plnoVlhkost se na klapku dostane z hadice odvětrání motorového víka,kde kondenzuje vlhkost a vede právě do sání.Mám podobný problém,ale mě ta voda zamrzla v hadici a olej letěl z motoru ven.Nevím která varianta je lepí,u jsem vyzkouel obě
Podobná závada s mi stala loni také při větích mrazech.Klapka zůstala zaseklá a jel jsem na plno:-dVlhkost se na klapku dostane z hadice odvětrání motorového víka,kde kondenzuje vlhkost a vede právě do sání.Mám podobný problém,ale mě ta voda zamrzla v hadici a olej letěl z motoru ven.Nevím která varianta je lepí,u jsem vyzkouel obě:nevim
|
|
07.02.2012 22:20 -
Re: LPG a C5
|
2448793
|
|
Rosta
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Tak se zda, ze to s LPG nema spojitost, filtry jsou v poradku. Hadice co mi vymenili, byla to odvetrani motoroveho vika, a protoze original stoji 2500,- bez DPH, dal mi tam jinou, ktera neni cerna, ale bilo-prusvitna. A kdyz chvili jedu, tak je na stene te hadice videt, jak v ni kondenzuje voda, co se odparuje ve skrini motoru, presne jak psal Burpa. Olej je vymeneny ted v listopadu. Odvest trubku pod auto misto do sani pry zmeni pomery v motoru, protoze v sani je podtlak. Zda se mi, ze to nema reseni - jak budou mrazy, namrzne mi klapka plynu a pojedu jak namydlenej...
Tak se zda, ze to s LPG nema spojitost, filtry jsou v poradku. Hadice co mi vymenili, byla to odvetrani motoroveho vika, a protoze original stoji 2500,- bez DPH, dal mi tam jinou, ktera neni cerna, ale bilo-prusvitna. A kdyz chvili jedu, tak je na stene te hadice videt, jak v ni kondenzuje voda, co se odparuje ve skrini motoru, presne jak psal Burpa. Olej je vymeneny ted v listopadu. Odvest trubku pod auto misto do sani pry zmeni pomery v motoru, protoze v sani je podtlak. Zda se mi, ze to nema reseni - jak budou mrazy, namrzne mi klapka plynu a pojedu jak namydlenej... :-(
|
|
07.02.2012 22:26 -
Re: LPG a C5
|
2448794
|
|
jumep
|
|
|
Rosta: reseni to ma ... zamrzanie toho sa uz riesilo a v inom vlakne som nechal komplet citroen navod co s tym
Rosta: reseni to ma ... zamrzanie toho sa uz riesilo a v inom vlakne som nechal komplet citroen navod co s tym
|
|
08.02.2012 00:07 -
Re: LPG a C5
|
2448827
|
|
burpa
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Jo,řeení je výměna hadice s přísluenstvím 5784,-Kč + 1500,- Kč práce.Taky se mi do toho moc nechce
Jo,řeení je výměna hadice s přísluenstvím 5784,-Kč + 1500,- Kč práce.Taky se mi do toho moc nechce:nevim
|
|
12.02.2012 17:54 -
Re: LPG a C5
|
2450247
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
no neni to uplne k teme ale mate niekto skusenost s konkretnou firmou na montaz LPG na SK??? Bracho si chce dat namontovat, sice nie do C ale to je jedno...
no neni to uplne k teme ale mate niekto skusenost s konkretnou firmou na montaz LPG na SK??? Bracho si chce dat namontovat, sice nie do C ale to je jedno...
|
|
28.03.2012 12:03 -
Re: LPG a C5
|
2462857
|
|
Mates78
|
Město: Klatovy, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Ahoj plynaři ,mam v plánu si nechat namontovat LPGéčko tak se Vás chci zeptat jak jste zatim spokojeni se svým zařízením a jestli auta neprotestují.Přestavbu bych si nechal udělat ve Strakonicích,kde by měli být údajně opravdový profesionálové.Budu rád za kadou Vai radu,zkuenosti a doporučení.
Ahoj plynaři :-),mam v plánu si nechat namontovat LPGéčko tak se Vás chci zeptat jak jste zatim spokojeni se svým zařízením a jestli auta neprotestují.Přestavbu bych si nechal udělat ve Strakonicích,kde by měli být údajně opravdový profesionálové.Budu rád za kadou Vai radu,zkuenosti a doporučení.
|
|
28.03.2012 19:26 -
Re: LPG a C5
|
2463006
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Neváhej a jdi do toho! Mám plyn rok a jsem nad míru spokojenej. Aji v zimě to byla pohoda. Mám tam Stag 4plus, ale asi bych teď neel do těch poláků, nýbr do italského systému. Ikdy Stag dává vstřikovače Valtec a ty jsou pička a vydrí. Spotřeba, vlevo, je matoucí, protoe tam to počítá i natankovaný benzín na starty, který se neprojede. Město jezdím 9-10l/100km, dálnice 8-9l/100km a před týdnem jsem jel po státních za 6.5l/100km. V zimě, letos, tak o 1-1.5l víc, ale to je max.Ve Strakonicích sou machři.
Neváhej a jdi do toho! Mám plyn rok a jsem nad míru spokojenej. Aji v zimě to byla pohoda. Mám tam Stag 4plus, ale asi bych teď neel do těch poláků, nýbr do italského systému. Ikdy Stag dává vstřikovače Valtec a ty jsou pička a vydrí. Spotřeba, vlevo, je matoucí, protoe tam to počítá i natankovaný benzín na starty, který se neprojede. Město jezdím 9-10l/100km, dálnice 8-9l/100km a před týdnem jsem jel po státních za 6.5l/100km. V zimě, letos, tak o 1-1.5l víc, ale to je max.Ve Strakonicích sou machři.:palec
|
|
28.03.2012 20:29 -
Re: LPG a C5
|
2463064
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Já mám v autě jetě v Holadsku montovaný systém AG, nic nového. Náklady na palivo po započtení vyí spotřeby LPG jsou u mne dlohodobě mezi 0,53-0,65% oproti BA95. Mám u druhé auto na LPG a pohoda klídek demáček. Jen u mne je to trochu háklivějí na svíčky, ale to je v pohodě. Pokud jezdí hodně, tak se to určitě vyplatí. Je třeba si spočítat návratnost. Dalí výdaj je cca 300 Kč po 10000km za kontrolu těsnosti, dvojí emise na STK, ivotnost LPG nádre 10 let. Ale to u asi ve ví.
Já mám v autě jetě v Holadsku montovaný systém AG, nic nového. Náklady na palivo po započtení vyí spotřeby LPG jsou u mne dlohodobě mezi 0,53-0,65% oproti BA95. Mám u druhé auto na LPG a pohoda klídek demáček. Jen u mne je to trochu háklivějí na svíčky, ale to je v pohodě. Pokud jezdí hodně, tak se to určitě vyplatí. Je třeba si spočítat návratnost. Dalí výdaj je cca 300 Kč po 10000km za kontrolu těsnosti, dvojí emise na STK, ivotnost LPG nádre 10 let. Ale to u asi ve ví. :-d
|
|
28.03.2012 20:56 -
Re: LPG a C5
|
2463093
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
sem platil jenom jedny emise
sem platil jenom jedny emise:nevim
|
|
28.03.2012 21:57 -
Re: LPG a C5
|
2463119
|
|
B737
|
Město: Praha , Auto: Citroën Xantia 1.8i X,SX,Sensation 16_V Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 9 |
|
|
..."vstřikovače Valtec jsou pička a vydrí"...to by mě zajímalo, kde jsi tuto informaci získal. Valtecy mají jednu velkou výhodu, e se dají rozebrat a vyčistit (typ 30, typ 34 nikoliv), případně zrepasovat a nebo koupit nové za něco přes 2000 Kč Kč za celou litu na čtyřválec. Take i při méně kvalitním plynu, nebo zanedbané výměně filtrů to není zase taková pálka. Jistě nemají takovou výdr jako vstřikovače BRC, MED od LANDI RENZO, nebo KEIHIN od PRINS. Docela by mě i zajímalo, proč by jsi teď u neel do "poláků"...píe, e jsi nadmíru spokojenej, tak v čem by jsi byl jetě spokojenějí třeba s italským systémem
..."vstřikovače Valtec jsou pička a vydrí"...to by mě zajímalo, kde jsi tuto informaci získal. Valtecy mají jednu velkou výhodu, e se dají rozebrat a vyčistit (typ 30, typ 34 nikoliv), případně zrepasovat a nebo koupit nové za něco přes 2000 Kč Kč za celou litu na čtyřválec. Take i při méně kvalitním plynu, nebo zanedbané výměně filtrů to není zase taková pálka. Jistě nemají takovou výdr jako vstřikovače BRC, MED od LANDI RENZO, nebo KEIHIN od PRINS. Docela by mě i zajímalo, proč by jsi teď u neel do "poláků"...píe, e jsi nadmíru spokojenej, tak v čem by jsi byl jetě spokojenějí třeba s italským systémem:nevim
|
|
| |
|
|