Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Antipollution system faulty - benzínové motory
|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 > >|
14.03.2016 10:24 - Re: Antipollution system faulty - benzínové motory 2928701
Stirius
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 229

99 Poslat soukromou zprávu
Nevím úplně přesně, kam to napsat, tak to dám sem do obecného topicu. Bojuju už skoro třičtvrtě roku s jedním a tím samým problémem. Teď asi jednou za měsíc, za dva mi auto za studena hodí chybu motoru, jeden až dva válce přestanou dle diag fungovat. Teď mi posledně nepomohlo ani nové nastartování, ale pak třeba po 3 hodinách, jak znova jedu z práce, tak žádný problém. Trocha historie:

1. V plynu to není, kontrola kompletní a vše v pořádku i v diag a všude. Testoval jsem jen na benzín, jen na plyn atd.
2. Benzínem to není, bral jsem cíleně na různých pumpách, hláška se objevila tam i tam
3. Cívky měněné asi -40k
4. Svíčky měněné loni v dubnu (chyba se objevila už v létě)
5. Dřív se ta chyba objevila třeba i za jízdy, stačilo zastavit, znovu nastartovat. Teď se chyba občas objeví jen za studena.
6. Motor vyčištěný, vstřiky plyn vyčištěné a 2 vyměněné. Vstřiky benzín vyčištěné.
7. Filtry apod. zkontrolované.
8. Sání bez problémů

Problém je, že to hodím do servisu, projdeme diag a všechno a vidíme jen hodnoty zpětně. Ale nejde nám to zopakovat, když tam jsme a je potřeba to zkontrolovat. Protože si to prostě udělá jen když se mu chce a netuším, podle čeho si to vybírá daný moment. Je tam něco se směsí, nedokáže to zapálit.

Taky nevím proč, ale než ty válce chcípnou, tak ten motor cuká, má nepravidelný chod a když stoupnu na brzdu, tak by nejradši vystřelil i skrz brždění a furt se cpe dopředu jak pes za zajícem...

Zítra to vezu opět do servisu, prý mi to protáhne STKčkem. Já bych neměl šanci, kata má sníženou účinnost a ještě v historii zase tato hláška. Nemá někdo nápad, myšlenku, co může být blbě? Servisák už na to taky hledí a netuší, protože není jak to z toho vydolovat a nacpal jsem tam x peněz a bez zásadnějšího výsledku...

14.03.2016 11:28 - Re: Antipollution system faulty - benzínové motory 2928738
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Stirius napsal(a):
Nevím úplně přesně, kam to napsat, tak to dám sem do obecného topicu. Bojuju už skoro třičtvrtě roku s jedním a tím samým problémem. Teď asi jednou za měsíc, za dva mi auto za studena hodí chybu motoru, jeden až dva válce přestanou dle diag fungovat. Teď mi posledně nepomohlo ani nové nastartování, ale pak třeba po 3 hodinách, jak znova jedu z práce, tak žádný problém. Trocha historie:

1. V plynu to není, kontrola kompletní a vše v pořádku i v diag a všude. Testoval jsem jen na benzín, jen na plyn atd.
2. Benzínem to není, bral jsem cíleně na různých pumpách, hláška se objevila tam i tam
3. Cívky měněné asi -40k
4. Svíčky měněné loni v dubnu (chyba se objevila už v létě)
5. Dřív se ta chyba objevila třeba i za jízdy, stačilo zastavit, znovu nastartovat. Teď se chyba občas objeví jen za studena.
6. Motor vyčištěný, vstřiky plyn vyčištěné a 2 vyměněné. Vstřiky benzín vyčištěné.
7. Filtry apod. zkontrolované.
8. Sání bez problémů

Problém je, že to hodím do servisu, projdeme diag a všechno a vidíme jen hodnoty zpětně. Ale nejde nám to zopakovat, když tam jsme a je potřeba to zkontrolovat. Protože si to prostě udělá jen když se mu chce a netuším, podle čeho si to vybírá daný moment. Je tam něco se směsí, nedokáže to zapálit.

Taky nevím proč, ale než ty válce chcípnou, tak ten motor cuká, má nepravidelný chod a když stoupnu na brzdu, tak by nejradši vystřelil i skrz brždění a furt se cpe dopředu jak pes za zajícem...

Zítra to vezu opět do servisu, prý mi to protáhne STKčkem. Já bych neměl šanci, kata má sníženou účinnost a ještě v historii zase tato hláška. Nemá někdo nápad, myšlenku, co může být blbě? Servisák už na to taky hledí a netuší, protože není jak to z toho vydolovat a nacpal jsem tam x peněz a bez zásadnějšího výsledku...


V prvé řadě tam dej origo svíčky z citroenu - jiné dvakrát moc nefungují. Já toto vyřešil na tom od Darji tak že jsem si řekl buď se to rozlítne nebo to ukáže co to je.(dělalo to to že chytil na drc a po několika minutách po přidání plynu vypadli některé válce(většinou zadní řada) - po zhasnutí a nastartování se to opakovalo)Tak jsem to vzal na dálnici a dostala za uši 50 Km tam 50Km zpět - pod plným (kde se nedalo tak na ruční řazení a stále plnej) - dostalo to strach - bylo po problému a mladej s tím najezdil asi 40000Km (zazlobylo to snad jen dvakrát a to jen že už byly svíčky posmrti a jednou si natáhl vodu do filtru vzduchu- jel v dešti bez podběhu) - tak to byla má léčebná kůra

14.03.2016 11:59 - Re: Antipollution system faulty - benzínové motory 2928756
Stirius
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 229

99 Poslat soukromou zprávu
Hehe, možná taky zkusím, ale radši pod plným do 140ti. Jaké svíčky 100%!!!! jsou ok pro plyn? Mám to z Fedoru, jednou jsem tam dal nějaké, co tu někdo radil, pak jsem tam cpal ty, co radili ve Fedoru. Jen se mi nechce kupovat zase 6 svíček za těžké prachy a za měsíc mít chybu zase :-/

Pokud do toho půjdu, jaké svíčky teda fakticky vydrží v pohodě plyn i benzín?

Btw. jak jsem už někde psal, dost se mi všechno zasralo v Řecku v létě, kde byl písek snad i uvnitř pneumatik, jak jsem furt stál na pláži a fičelo to okolo. Takže zasrané bylo všechno všude a motoru to se to určitě taky úplně nelíbilo .

14.03.2016 12:44 - Re: Antipollution system faulty - benzínové motory 2928764
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Stirius napsal(a):
Hehe, možná taky zkusím, ale radši pod plným do 140ti. Jaké svíčky 100%!!!! jsou ok pro plyn? Mám to z Fedoru, jednou jsem tam dal nějaké, co tu někdo radil, pak jsem tam cpal ty, co radili ve Fedoru. Jen se mi nechce kupovat zase 6 svíček za těžké prachy a za měsíc mít chybu zase :-/

Pokud do toho půjdu, jaké svíčky teda fakticky vydrží v pohodě plyn i benzín?

Btw. jak jsem už někde psal, dost se mi všechno zasralo v Řecku v létě, kde byl písek snad i uvnitř pneumatik, jak jsem furt stál na pláži a fičelo to okolo. Takže zasrané bylo všechno všude a motoru to se to určitě taky úplně nelíbilo .


ty co doporučují plynaři stojí za ... dej tam origo

Přílohy:
svíčky 3.0.xps ( 214383b ) -

14.03.2016 14:15 - Re: Antipollution system faulty - benzínové motory 2928797
Stirius
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 229

99 Poslat soukromou zprávu
Dík za info. Já teď volal a mám tam Boschácké FR7NI332S za 315,- jedna.

Akorát měnit po asi 15k km je prostě úlet A ty tvoje jsou v totále 3k že...

Přemýšlím, jestli nevzít třeba jen 3 a vyměnit jen ty problematické, pokud je to teda svíčkama.

Btw. u Boba je to za 200 cca co se dívám ty tvoje. .link.

Edit: nic, asi zkusím někde levně koupit ty origoš, co píšeš a vyměníme to. Jestli to bude 1500,- někde za good cenu, tak to dám. A snad mi to proleze s techikem tu STK, to je katastrofa teď.

14.03.2016 22:52 - Re: Antipollution system faulty - benzínové motory 2928968
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Na lpg používám svíčky dle originálů. Dost často mi svítí kontrolka motoru - myslím že to bude vzhledem k LPG, a asi i počínajícímu katalyzátoru.(Na emisích ovšem bez problému). Nedávno jsem to (jelikož jsem spěchal) prohnal opravdu svižně a kontrolka zhasla a zatím dost dlouho nesvítí.
Benzínový motor téhle moderní konstrukce se musí prostě občas profouknout, je na to stavěný - samozřejmě jízdou na benzín - ne LPG! Nejlépe po dálnici
Vyhlédni si nějakou audinu jako Jarda a trochu si zazávodte. Jednou jsem to zkusil a sranda byla že maníka v Qsedmičce to málem v zatáčce vyhodilo ven. Kdyby mu neseply všechny elektronické udělátka tak už se válel po poli...., mě ESP ani neseplo.

16.05.2016 20:53 - Re: Antipollution system faulty - benzínové motory 2951944
Stirius
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 229

99 Poslat soukromou zprávu
Jen teda řeknu řešení, nějak jsem to sem dřív nedal, kdyby to náhodou někdy někomu pomohlo. Vzít SVÍČKY nové!!! Ty ku...y rádoby dražší a lepší fungovali tak, že po 15k km K.O. Takže celý tento průser se zdecháním fakt byl jen kvůli debilním svíčkám... Takže rada nad zlato, plyn = svíčky musí být ty správné. Špatné nevydrží skoro nic

17.05.2016 09:15 - Re: Antipollution system faulty - benzínové motory 2952055
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Stirius napsal(a):
Jen teda řeknu řešení, nějak jsem to sem dřív nedal, kdyby to náhodou někdy někomu pomohlo. Vzít SVÍČKY nové!!! Ty ku...y rádoby dražší a lepší fungovali tak, že po 15k km K.O. Takže celý tento průser se zdecháním fakt byl jen kvůli debilním svíčkám... Takže rada nad zlato, plyn = svíčky musí být ty správné. Špatné nevydrží skoro nic


A děkuji za radu

17.05.2016 19:10 - Re: Antipollution system faulty - benzínové motory 2952192
Stirius
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 229

99 Poslat soukromou zprávu
Kuju

24.06.2016 17:29 - Re: Antipollution system faulty - benzínové motory 2965679
Jirkladno
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
Mě vyskočila tato hláška, ale auto se chovalo normálně. Tak jsem jezdil asi měsíc a natankoval do takřka prázdné nádrže za 300Kč 100oct.benzínu u OMV a už pár set metrů od pumpy hláška zmizela. 100oct.benzín jsem vyjel, načerpal plnou 95oct. ujel cca 50 km a hláška se zatím nevrátila - snad napořád, nebo alespoň na dlouho.

28.06.2016 15:09 - Re: Antipollution system faulty - benzínové motory 2967255
SWalker
Město: Kroměříž, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 40
99 Poslat soukromou zprávu
Po zkoušení ruzných řešení se problém nevyřešil... nějakou dobu mám klid, jinde se hláška objeví po každém startu, někdy po týdnu, je jedno jestli na benzin nebo lpg.. svíčky i cívky nové, najeto asi 2000km..teď jsem byl na seřízení a revizi s LPG, v rámci toho mi udělal i diagnostiku: objevila se chyba P0108 Obvod mereni absolutniho tlaku saciho potrubi/barometrickeho tlaku - vysoky vstupni signal. Můžete mi to prosím někdo osvětlit, jak problém vyřešit? Děkuji

02.07.2016 16:17 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2969097
LukoLVG
Město: , Auto: Počet příspěvků: 227
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Pripojim sa aj ja. Kupil som pred rokom 2.0i r.v. 2002 najazdenych 113000km po prvom majitelovi cez 50 rokov, servisna historia atd. O auto krasne starane, este mi ho dal vylestit pred predajom. Ja som ho dal na LPG. Aktualne mam najazdenych okolo 137 000km. Vsetko OKEJ az na to ze neustale svieti antipollution fault. Nejak to neriesim nema to vplyv na jazdu. Ak ste to niekto riesili a vyriesili pomozte. Trosku hlavne v zime ma po prerobeni na plyn so startami na 95tku benzin. Tak sa snazim na shell tankovat 100 a startuje OK, sviecky tiez menim da sa povedat raz za rok NGK. O auto je starane, sviecky, filtre, olej Liqui Moly kazdych 10 000km, v prevodovke uz som dvakrat menil olej (som nahlavu trosku) Nemozem sa stazovat, aktualne davam robit tie nestastne ihlove loziska zadnej napravy... Trosku mi chyba vykon, predsa predtym som mal 206RC s tymto istym motorom (EW10J4 vs. EW10J4s) akurat vyladenym na 177koni. Prial by som si ho v mojej C5 aj s automatom. Potom by to bolo viac menej pre mna dokonale auto.

02.07.2016 16:40 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2969112
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
antipollution a zly start = vadne zladeny plyn = nekonecny pribeh

este je 5% sanca ze je to niecim inym, ale to by aj za jazdy malo nejaky problem

02.07.2016 18:15 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2969214
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
hodne je taky problem v tom jak nekteri plynari LPG nastavuji,napriklad prepnuti pri teplote reduktoru na 20 stupnu
hodne pomuze nahrani aktualniho FW jednotky LPG a nasledne nastaveni mapy PLG v zavislosti na benzinu
urcite se vyplati obcas projet auto na benzin
pokud muzu poradit svicky dej co maji byt a ne ty co ti poradi plynari

02.07.2016 21:48 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2969341
LukoLVG
Město: , Auto: Počet příspěvků: 227
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Cize takto... na benzin jazdim zhruba 10-15% jazd. Pri prerabani na plyn mali problem to odladit. Ked som bol znova na naladzovanie taktiez nic neporiesili. Sviecky davam NGK, ziadne na plyn a kraviny. Ako pisem ked mam natankovany 100 oktanovy benzin startuje OKEJ, problem robi 95oktanovy... Ja som niekde cital, ze antipollution na motore co mam 2.0 je problem zladit a ze vypisovat bude vzdy...

02.07.2016 21:52 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2969343
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to je neschopnost plynarov a to ako stupidne je ten plyn rieseny

02.07.2016 22:05 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2969356
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
LukoLVG napsal(a):
Cize takto... na benzin jazdim zhruba 10-15% jazd. Pri prerabani na plyn mali problem to odladit. Ked som bol znova na naladzovanie taktiez nic neporiesili. Sviecky davam NGK, ziadne na plyn a kraviny. Ako pisem ked mam natankovany 100 oktanovy benzin startuje OKEJ, problem robi 95oktanovy... Ja som niekde cital, ze antipollution na motore co mam 2.0 je problem zladit a ze vypisovat bude vzdy...

mne tuto hlášku na C5II dáva pravidelne. Vždy ale v zimnych mesiacoch ked je teplota pod 5°C. Skušal som všetko možne ale asi sa toho nezbavim. So štartami som mal problem po vymene membranv reduktore OK ale to by nemal by tvoj problem. Mozno ešte vadny reduktor??? Skus sa dohodnut nech ti ho vymenia. Aky tam mas system?

02.07.2016 22:22 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2969360
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
asi zajed k nkomu kdo tomu LPG rozumi vic nez na urovni montaze a umi ji nastavit,nekdy to neni uplne jednoduche..staci mit treba i spatne nastaveny prumer vstrikovace

02.07.2016 22:27 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2969362
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
citrus napsal(a):
mne tuto hlášku na C5II dáva pravidelne. Vždy ale v zimnych mesiacoch ked je teplota pod 5°C. Skušal som všetko možne ale asi sa toho nezbavim. So štartami som mal problem po vymene membranv reduktore OK ale to by nemal by tvoj problem. Mozno ešte vadny reduktor??? Skus sa dohodnut nech ti ho vymenia. Aky tam mas system?


zjisti jakou mas teplotu prepnuti a pokud ji mas pod 40 je to vetsinou problem..nech si ji nastavit na 40 klidne i 50
pak je dobre zresetovat nastavene body a udelat alespon autoadaptaci..vetsinou je potom klid

03.07.2016 16:31 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci? 2969476
LukoLVG
Město: , Auto: Počet příspěvků: 227
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mam tam BRC a montovali mi to asi najsikovnejsi plynari siroko daleko. LPG Korejovce, este zle skusenosti s nimi som necital, nezazil. Aj oni sa zdaju byt pracovity a celkom aj rozumeju tomu co robia

|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator