| | |
14.03.2016 10:24 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2928701
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Nevím úplně přesně, kam to napsat, tak to dám sem do obecného topicu. Bojuju u skoro třičtvrtě roku s jedním a tím samým problémem. Teď asi jednou za měsíc, za dva mi auto za studena hodí chybu motoru, jeden a dva válce přestanou dle diag fungovat. Teď mi posledně nepomohlo ani nové nastartování, ale pak třeba po 3 hodinách, jak znova jedu z práce, tak ádný problém. Trocha historie:
1. V plynu to není, kontrola kompletní a ve v pořádku i v diag a vude. Testoval jsem jen na benzín, jen na plyn atd.
2. Benzínem to není, bral jsem cíleně na různých pumpách, hláka se objevila tam i tam
3. Cívky měněné asi -40k
4. Svíčky měněné loni v dubnu (chyba se objevila u v létě)
5. Dřív se ta chyba objevila třeba i za jízdy, stačilo zastavit, znovu nastartovat. Teď se chyba občas objeví jen za studena.
6. Motor vyčitěný, vstřiky plyn vyčitěné a 2 vyměněné. Vstřiky benzín vyčitěné.
7. Filtry apod. zkontrolované.
8. Sání bez problémů
Problém je, e to hodím do servisu, projdeme diag a vechno a vidíme jen hodnoty zpětně. Ale nejde nám to zopakovat, kdy tam jsme a je potřeba to zkontrolovat. Protoe si to prostě udělá jen kdy se mu chce a netuím, podle čeho si to vybírá daný moment. Je tam něco se směsí, nedokáe to zapálit.
Taky nevím proč, ale ne ty válce chcípnou, tak ten motor cuká, má nepravidelný chod a kdy stoupnu na brzdu, tak by nejradi vystřelil i skrz brdění a furt se cpe dopředu jak pes za zajícem...
Zítra to vezu opět do servisu, prý mi to protáhne STKčkem. Já bych neměl anci, kata má sníenou účinnost a jetě v historii zase tato hláka. Nemá někdo nápad, mylenku, co můe být blbě? Servisák u na to taky hledí a netuí, protoe není jak to z toho vydolovat a nacpal jsem tam x peněz a bez zásadnějího výsledku...
Nevím úplně přesně, kam to napsat, tak to dám sem do obecného topicu. Bojuju u skoro třičtvrtě roku s jedním a tím samým problémem. Teď asi jednou za měsíc, za dva mi auto za studena hodí chybu motoru, jeden a dva válce přestanou dle diag fungovat. Teď mi posledně nepomohlo ani nové nastartování, ale pak třeba po 3 hodinách, jak znova jedu z práce, tak ádný problém. Trocha historie:
1. V plynu to není, kontrola kompletní a ve v pořádku i v diag a vude. Testoval jsem jen na benzín, jen na plyn atd.
2. Benzínem to není, bral jsem cíleně na různých pumpách, hláka se objevila tam i tam
3. Cívky měněné asi -40k
4. Svíčky měněné loni v dubnu (chyba se objevila u v létě)
5. Dřív se ta chyba objevila třeba i za jízdy, stačilo zastavit, znovu nastartovat. Teď se chyba občas objeví jen za studena.
6. Motor vyčitěný, vstřiky plyn vyčitěné a 2 vyměněné. Vstřiky benzín vyčitěné.
7. Filtry apod. zkontrolované.
8. Sání bez problémů
Problém je, e to hodím do servisu, projdeme diag a vechno a vidíme jen hodnoty zpětně. Ale nejde nám to zopakovat, kdy tam jsme a je potřeba to zkontrolovat. Protoe si to prostě udělá jen kdy se mu chce a netuím, podle čeho si to vybírá daný moment. Je tam něco se směsí, nedokáe to zapálit.
Taky nevím proč, ale ne ty válce chcípnou, tak ten motor cuká, má nepravidelný chod a kdy stoupnu na brzdu, tak by nejradi vystřelil i skrz brdění a furt se cpe dopředu jak pes za zajícem...
Zítra to vezu opět do servisu, prý mi to protáhne STKčkem. Já bych neměl anci, kata má sníenou účinnost a jetě v historii zase tato hláka. Nemá někdo nápad, mylenku, co můe být blbě? Servisák u na to taky hledí a netuí, protoe není jak to z toho vydolovat a nacpal jsem tam x peněz a bez zásadnějího výsledku... :-(
|
|
14.03.2016 11:28 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2928738
|
|
jruze
|
|
|
Stirius napsal(a): Nevím úplně přesně, kam to napsat, tak to dám sem do obecného topicu. Bojuju u skoro třičtvrtě roku s jedním a tím samým problémem. Teď asi jednou za měsíc, za dva mi auto za studena hodí chybu motoru, jeden a dva válce přestanou dle diag fungovat. Teď mi posledně nepomohlo ani nové nastartování, ale pak třeba po 3 hodinách, jak znova jedu z práce, tak ádný problém. Trocha historie:
1. V plynu to není, kontrola kompletní a ve v pořádku i v diag a vude. Testoval jsem jen na benzín, jen na plyn atd.
2. Benzínem to není, bral jsem cíleně na různých pumpách, hláka se objevila tam i tam
3. Cívky měněné asi -40k
4. Svíčky měněné loni v dubnu (chyba se objevila u v létě)
5. Dřív se ta chyba objevila třeba i za jízdy, stačilo zastavit, znovu nastartovat. Teď se chyba občas objeví jen za studena.
6. Motor vyčitěný, vstřiky plyn vyčitěné a 2 vyměněné. Vstřiky benzín vyčitěné.
7. Filtry apod. zkontrolované.
8. Sání bez problémů
Problém je, e to hodím do servisu, projdeme diag a vechno a vidíme jen hodnoty zpětně. Ale nejde nám to zopakovat, kdy tam jsme a je potřeba to zkontrolovat. Protoe si to prostě udělá jen kdy se mu chce a netuím, podle čeho si to vybírá daný moment. Je tam něco se směsí, nedokáe to zapálit.
Taky nevím proč, ale ne ty válce chcípnou, tak ten motor cuká, má nepravidelný chod a kdy stoupnu na brzdu, tak by nejradi vystřelil i skrz brdění a furt se cpe dopředu jak pes za zajícem...
Zítra to vezu opět do servisu, prý mi to protáhne STKčkem. Já bych neměl anci, kata má sníenou účinnost a jetě v historii zase tato hláka. Nemá někdo nápad, mylenku, co můe být blbě? Servisák u na to taky hledí a netuí, protoe není jak to z toho vydolovat a nacpal jsem tam x peněz a bez zásadnějího výsledku...
V prvé řadě tam dej origo svíčky z citroenu - jiné dvakrát moc nefungují. Já toto vyřeil na tom od Darji tak e jsem si řekl buď se to rozlítne nebo to ukáe co to je.(dělalo to to e chytil na drc a po několika minutách po přidání plynu vypadli některé válce(větinou zadní řada) - po zhasnutí a nastartování se to opakovalo)Tak jsem to vzal na dálnici a dostala za ui 50 Km tam 50Km zpět - pod plným (kde se nedalo tak na ruční řazení a stále plnej) - dostalo to strach - bylo po problému a mladej s tím najezdil asi 40000Km (zazlobylo to snad jen dvakrát a to jen e u byly svíčky posmrti a jednou si natáhl vodu do filtru vzduchu- jel v deti bez podběhu) - tak to byla má léčebná kůra
V prvé řadě tam dej origo svíčky z citroenu - jiné dvakrát moc nefungují. Já toto vyřeil na tom od Darji tak e jsem si řekl buď se to rozlítne nebo to ukáe co to je.(dělalo to to e chytil na drc a po několika minutách po přidání plynu vypadli některé válce(větinou zadní řada) - po zhasnutí a nastartování se to opakovalo)Tak jsem to vzal na dálnici a dostala za ui 50 Km tam 50Km zpět - pod plným (kde se nedalo tak na ruční řazení a stále plnej) - dostalo to strach - bylo po problému a mladej s tím najezdil asi 40000Km (zazlobylo to snad jen dvakrát a to jen e u byly svíčky posmrti a jednou si natáhl vodu do filtru vzduchu- jel v deti bez podběhu) - tak to byla má léčebná kůra:-))))
|
|
14.03.2016 11:59 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2928756
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Hehe, moná taky zkusím, ale radi pod plným do 140ti. Jaké svíčky 100%!!!! jsou ok pro plyn? Mám to z Fedoru, jednou jsem tam dal nějaké, co tu někdo radil, pak jsem tam cpal ty, co radili ve Fedoru. Jen se mi nechce kupovat zase 6 svíček za těké prachy a za měsíc mít chybu zase :-/
Pokud do toho půjdu, jaké svíčky teda fakticky vydrí v pohodě plyn i benzín?
Btw. jak jsem u někde psal, dost se mi vechno zasralo v Řecku v létě, kde byl písek snad i uvnitř pneumatik, jak jsem furt stál na plái a fičelo to okolo. Take zasrané bylo vechno vude a motoru to se to určitě taky úplně nelíbilo .
Hehe, moná taky zkusím, ale radi pod plným do 140ti. Jaké svíčky 100%!!!! jsou ok pro plyn? Mám to z Fedoru, jednou jsem tam dal nějaké, co tu někdo radil, pak jsem tam cpal ty, co radili ve Fedoru. Jen se mi nechce kupovat zase 6 svíček za těké prachy a za měsíc mít chybu zase :-/
Pokud do toho půjdu, jaké svíčky teda fakticky vydrí v pohodě plyn i benzín?
Btw. jak jsem u někde psal, dost se mi vechno zasralo v Řecku v létě, kde byl písek snad i uvnitř pneumatik, jak jsem furt stál na plái a fičelo to okolo. Take zasrané bylo vechno vude a motoru to se to určitě taky úplně nelíbilo :-).
|
|
14.03.2016 12:44 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2928764
|
|
jruze
|
|
|
Stirius napsal(a): Hehe, moná taky zkusím, ale radi pod plným do 140ti. Jaké svíčky 100%!!!! jsou ok pro plyn? Mám to z Fedoru, jednou jsem tam dal nějaké, co tu někdo radil, pak jsem tam cpal ty, co radili ve Fedoru. Jen se mi nechce kupovat zase 6 svíček za těké prachy a za měsíc mít chybu zase :-/
Pokud do toho půjdu, jaké svíčky teda fakticky vydrí v pohodě plyn i benzín?
Btw. jak jsem u někde psal, dost se mi vechno zasralo v Řecku v létě, kde byl písek snad i uvnitř pneumatik, jak jsem furt stál na plái a fičelo to okolo. Take zasrané bylo vechno vude a motoru to se to určitě taky úplně nelíbilo .
ty co doporučují plynaři stojí za ... dej tam origo
ty co doporučují plynaři stojí za ... dej tam origo
Přílohy: svíčky 3.0.xps ( 214383b ) - |
|
14.03.2016 14:15 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2928797
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Dík za info. Já teď volal a mám tam Boschácké FR7NI332S za 315,- jedna.
Akorát měnit po asi 15k km je prostě úlet A ty tvoje jsou v totále 3k e...
Přemýlím, jestli nevzít třeba jen 3 a vyměnit jen ty problematické, pokud je to teda svíčkama.
Btw. u Boba je to za 200 cca co se dívám ty tvoje. .link.
Edit: nic, asi zkusím někde levně koupit ty origo, co píe a vyměníme to. Jestli to bude 1500,- někde za good cenu, tak to dám. A snad mi to proleze s techikem tu STK, to je katastrofa teď.
Dík za info. Já teď volal a mám tam Boschácké FR7NI332S za 315,- jedna.
Akorát měnit po asi 15k km je prostě úlet :( A ty tvoje jsou v totále 3k e...
Přemýlím, jestli nevzít třeba jen 3 a vyměnit jen ty problematické, pokud je to teda svíčkama.
Btw. u Boba je to za 200 cca co se dívám ty tvoje. http://www.autodilyhulin.cz/zapalovn-a-haven/1310-zapalovaci-svicka-02422297085960g0.html
Edit: nic, asi zkusím někde levně koupit ty origo, co píe a vyměníme to. Jestli to bude 1500,- někde za good cenu, tak to dám. A snad mi to proleze s techikem tu STK, to je katastrofa teď.
|
|
14.03.2016 22:52 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2928968
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Na lpg pouívám svíčky dle originálů. Dost často mi svítí kontrolka motoru - myslím e to bude vzhledem k LPG, a asi i počínajícímu katalyzátoru.(Na emisích ovem bez problému). Nedávno jsem to (jeliko jsem spěchal) prohnal opravdu svině a kontrolka zhasla a zatím dost dlouho nesvítí.
Benzínový motor téhle moderní konstrukce se musí prostě občas profouknout, je na to stavěný - samozřejmě jízdou na benzín - ne LPG! Nejlépe po dálnici
Vyhlédni si nějakou audinu jako Jarda a trochu si zazávodte. Jednou jsem to zkusil a sranda byla e maníka v Qsedmičce to málem v zatáčce vyhodilo ven. Kdyby mu neseply vechny elektronické udělátka tak u se válel po poli...., mě ESP ani neseplo.
Na lpg pouívám svíčky dle originálů. Dost často mi svítí kontrolka motoru - myslím e to bude vzhledem k LPG, a asi i počínajícímu katalyzátoru.(Na emisích ovem bez problému). Nedávno jsem to (jeliko jsem spěchal) prohnal opravdu svině a kontrolka zhasla a zatím dost dlouho nesvítí.
Benzínový motor téhle moderní konstrukce se musí prostě občas profouknout, je na to stavěný - samozřejmě jízdou na benzín - ne LPG! Nejlépe po dálnici :-d
Vyhlédni si nějakou audinu jako Jarda a trochu si zazávodte. :-)))) Jednou jsem to zkusil a sranda byla e maníka v Qsedmičce to málem v zatáčce vyhodilo ven. Kdyby mu neseply vechny elektronické udělátka tak u se válel po poli....;-), mě ESP ani neseplo. :-p
|
|
16.05.2016 20:53 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2951944
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Jen teda řeknu řeení, nějak jsem to sem dřív nedal, kdyby to náhodou někdy někomu pomohlo. Vzít SVÍČKY nové!!! Ty ku...y rádoby draí a lepí fungovali tak, e po 15k km K.O. Take celý tento průser se zdecháním fakt byl jen kvůli debilním svíčkám... Take rada nad zlato, plyn = svíčky musí být ty správné. patné nevydrí skoro nic
Jen teda řeknu řeení, nějak jsem to sem dřív nedal, kdyby to náhodou někdy někomu pomohlo. Vzít SVÍČKY nové!!! Ty ku...y rádoby draí a lepí fungovali tak, e po 15k km K.O. Take celý tento průser se zdecháním fakt byl jen kvůli debilním svíčkám... Take rada nad zlato, plyn = svíčky musí být ty správné. patné nevydrí skoro nic ;-)
|
|
17.05.2016 19:10 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2952192
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Kuju
Kuju :-)
|
|
24.06.2016 17:29 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2965679
|
|
Jirkladno
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Mě vyskočila tato hláka, ale auto se chovalo normálně. Tak jsem jezdil asi měsíc a natankoval do takřka prázdné nádre za 300Kč 100oct.benzínu u OMV a u pár set metrů od pumpy hláka zmizela. 100oct.benzín jsem vyjel, načerpal plnou 95oct. ujel cca 50 km a hláka se zatím nevrátila - snad napořád, nebo alespoň na dlouho.
Mě vyskočila tato hláka, ale auto se chovalo normálně. Tak jsem jezdil asi měsíc a natankoval do takřka prázdné nádre za 300Kč 100oct.benzínu u OMV a u pár set metrů od pumpy hláka zmizela. 100oct.benzín jsem vyjel, načerpal plnou 95oct. ujel cca 50 km a hláka se zatím nevrátila - snad napořád, nebo alespoň na dlouho.
|
|
28.06.2016 15:09 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2967255
|
|
SWalker
|
Město: Kroměří, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Po zkouení ruzných řeení se problém nevyřeil... nějakou dobu mám klid, jinde se hláka objeví po kadém startu, někdy po týdnu, je jedno jestli na benzin nebo lpg.. svíčky i cívky nové, najeto asi 2000km..teď jsem byl na seřízení a revizi s LPG, v rámci toho mi udělal i diagnostiku: objevila se chyba P0108 Obvod mereni absolutniho tlaku saciho potrubi/barometrickeho tlaku - vysoky vstupni signal. Můete mi to prosím někdo osvětlit, jak problém vyřeit? Děkuji
Po zkouení ruzných řeení se problém nevyřeil... nějakou dobu mám klid, jinde se hláka objeví po kadém startu, někdy po týdnu, je jedno jestli na benzin nebo lpg.. svíčky i cívky nové, najeto asi 2000km..teď jsem byl na seřízení a revizi s LPG, v rámci toho mi udělal i diagnostiku: objevila se chyba P0108 Obvod mereni absolutniho tlaku saciho potrubi/barometrickeho tlaku - vysoky vstupni signal. Můete mi to prosím někdo osvětlit, jak problém vyřeit? Děkuji
|
|
02.07.2016 16:17 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2969097
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Pripojim sa aj ja. Kupil som pred rokom 2.0i r.v. 2002 najazdenych 113000km po prvom majitelovi cez 50 rokov, servisna historia atd. O auto krasne starane, este mi ho dal vylestit pred predajom. Ja som ho dal na LPG. Aktualne mam najazdenych okolo 137 000km. Vsetko OKEJ az na to ze neustale svieti antipollution fault. Nejak to neriesim nema to vplyv na jazdu. Ak ste to niekto riesili a vyriesili pomozte. Trosku hlavne v zime ma po prerobeni na plyn so startami na 95tku benzin. Tak sa snazim na shell tankovat 100 a startuje OK, sviecky tiez menim da sa povedat raz za rok NGK. O auto je starane, sviecky, filtre, olej Liqui Moly kazdych 10 000km, v prevodovke uz som dvakrat menil olej (som nahlavu trosku) Nemozem sa stazovat, aktualne davam robit tie nestastne ihlove loziska zadnej napravy... Trosku mi chyba vykon, predsa predtym som mal 206RC s tymto istym motorom (EW10J4 vs. EW10J4s) akurat vyladenym na 177koni. Prial by som si ho v mojej C5 aj s automatom. Potom by to bolo viac menej pre mna dokonale auto.
Pripojim sa aj ja. Kupil som pred rokom 2.0i r.v. 2002 najazdenych 113000km po prvom majitelovi cez 50 rokov, servisna historia atd. O auto krasne starane, este mi ho dal vylestit pred predajom. Ja som ho dal na LPG. Aktualne mam najazdenych okolo 137 000km. Vsetko OKEJ az na to ze neustale svieti antipollution fault. Nejak to neriesim nema to vplyv na jazdu. Ak ste to niekto riesili a vyriesili pomozte. Trosku hlavne v zime ma po prerobeni na plyn so startami na 95tku benzin. Tak sa snazim na shell tankovat 100 a startuje OK, sviecky tiez menim da sa povedat raz za rok NGK. O auto je starane, sviecky, filtre, olej Liqui Moly kazdych 10 000km, v prevodovke uz som dvakrat menil olej (som nahlavu trosku) :-d :-d Nemozem sa stazovat, aktualne davam robit tie nestastne ihlove loziska zadnej napravy... Trosku mi chyba vykon, predsa predtym som mal 206RC s tymto istym motorom (EW10J4 vs. EW10J4s) akurat vyladenym na 177koni. Prial by som si ho v mojej C5 aj s automatom. Potom by to bolo viac menej pre mna dokonale auto.
|
|
02.07.2016 16:40 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2969112
|
|
jumep
|
|
|
antipollution a zly start = vadne zladeny plyn = nekonecny pribeh
este je 5% sanca ze je to niecim inym, ale to by aj za jazdy malo nejaky problem
antipollution a zly start = vadne zladeny plyn = nekonecny pribeh
este je 5% sanca ze je to niecim inym, ale to by aj za jazdy malo nejaky problem
|
|
02.07.2016 18:15 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2969214
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
hodne je taky problem v tom jak nekteri plynari LPG nastavuji,napriklad prepnuti pri teplote reduktoru na 20 stupnu
hodne pomuze nahrani aktualniho FW jednotky LPG a nasledne nastaveni mapy PLG v zavislosti na benzinu
urcite se vyplati obcas projet auto na benzin
pokud muzu poradit svicky dej co maji byt a ne ty co ti poradi plynari
hodne je taky problem v tom jak nekteri plynari LPG nastavuji,napriklad prepnuti pri teplote reduktoru na 20 stupnu
hodne pomuze nahrani aktualniho FW jednotky LPG a nasledne nastaveni mapy PLG v zavislosti na benzinu
urcite se vyplati obcas projet auto na benzin
pokud muzu poradit svicky dej co maji byt a ne ty co ti poradi plynari
|
|
02.07.2016 21:48 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2969341
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Cize takto... na benzin jazdim zhruba 10-15% jazd. Pri prerabani na plyn mali problem to odladit. Ked som bol znova na naladzovanie taktiez nic neporiesili. Sviecky davam NGK, ziadne na plyn a kraviny. Ako pisem ked mam natankovany 100 oktanovy benzin startuje OKEJ, problem robi 95oktanovy... Ja som niekde cital, ze antipollution na motore co mam 2.0 je problem zladit a ze vypisovat bude vzdy...
Cize takto... na benzin jazdim zhruba 10-15% jazd. Pri prerabani na plyn mali problem to odladit. Ked som bol znova na naladzovanie taktiez nic neporiesili. Sviecky davam NGK, ziadne na plyn a kraviny. Ako pisem ked mam natankovany 100 oktanovy benzin startuje OKEJ, problem robi 95oktanovy... Ja som niekde cital, ze antipollution na motore co mam 2.0 je problem zladit a ze vypisovat bude vzdy... :nevim
|
|
02.07.2016 21:52 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2969343
|
|
jumep
|
|
|
to je neschopnost plynarov a to ako stupidne je ten plyn rieseny
to je neschopnost plynarov a to ako stupidne je ten plyn rieseny
|
|
02.07.2016 22:22 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2969360
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
asi zajed k nkomu kdo tomu LPG rozumi vic nez na urovni montaze a umi ji nastavit,nekdy to neni uplne jednoduche..staci mit treba i spatne nastaveny prumer vstrikovace
asi zajed k nkomu kdo tomu LPG rozumi vic nez na urovni montaze a umi ji nastavit,nekdy to neni uplne jednoduche..staci mit treba i spatne nastaveny prumer vstrikovace
|
|
03.07.2016 16:31 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2969476
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Mam tam BRC a montovali mi to asi najsikovnejsi plynari siroko daleko. LPG Korejovce, este zle skusenosti s nimi som necital, nezazil. Aj oni sa zdaju byt pracovity a celkom aj rozumeju tomu co robia
Mam tam BRC a montovali mi to asi najsikovnejsi plynari siroko daleko. LPG Korejovce, este zle skusenosti s nimi som necital, nezazil. Aj oni sa zdaju byt pracovity a celkom aj rozumeju tomu co robia
|
|
| |
|
|