| | |
30.01.2014 12:37 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2663217
|
|
LPX
|
Město: Česká Skalice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Zdar, mám stejné auto a stejný typ LPG. Sice nepíe přesné znění hláky a to jak se auto chová, ale stalo se mi něco podobného a bylo to způsobené náhlým úmrtím zapalovací cívky a svíčky na zadní řadě válců. Co bylo dříve, jestli cívka nebo svíčka nevím, ale objevila se hláka APF, motor el na 5 válců, následně se objevilo engine management inoperative (nějak tak), odpojil se plyn, zhasla úplně ta krabička s přepínačem benzín/plyn a na displeji zmizely údaje o spotřebě, tak jak uvádí. Na diag. byla v závadách uvedena dočasná chby předkatalyzátorů. Po výměně svíček, cívky se ve vrátilo do normálu. Snad to bude to samé. GL
Zdar, mám stejné auto a stejný typ LPG. Sice nepíe přesné znění hláky a to jak se auto chová, ale stalo se mi něco podobného a bylo to způsobené náhlým úmrtím zapalovací cívky a svíčky na zadní řadě válců. Co bylo dříve, jestli cívka nebo svíčka nevím, ale objevila se hláka APF, motor el na 5 válců, následně se objevilo engine management inoperative (nějak tak), odpojil se plyn, zhasla úplně ta krabička s přepínačem benzín/plyn a na displeji zmizely údaje o spotřebě, tak jak uvádí. Na diag. byla v závadách uvedena dočasná chby předkatalyzátorů. Po výměně svíček, cívky se ve vrátilo do normálu. Snad to bude to samé. GL
|
|
30.01.2014 12:51 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2663222
|
|
Georgee
|
Město: Litoměřice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Ahoj, ty hláky se mi zobrazují na palubním pc. S jednou jsem jezdil v pohodě skoro 1000km (antipollution fault) a druhá se mi objevila právě dnes ráno (catalyc convertor faul)...jinak jak poznám, která cívka odela? Je tu někde návod na to kde jsou?
Ahoj, ty hláky se mi zobrazují na palubním pc. S jednou jsem jezdil v pohodě skoro 1000km (antipollution fault) a druhá se mi objevila právě dnes ráno (catalyc convertor faul)...jinak jak poznám, která cívka odela? Je tu někde návod na to kde jsou?
|
|
30.01.2014 13:29 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2663233
|
|
Georgee
|
Město: Litoměřice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Tak u tak nějak vím, kde se nacházejí, teď akorát zjistit, která to je...
Tak u tak nějak vím, kde se nacházejí, teď akorát zjistit, která to je...
|
|
30.01.2014 16:48 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2663283
|
|
Georgee
|
Město: Litoměřice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Tak po dnení jízdě z práce (jízda na benzín) je ve v pořádku, jen tam je chyba antipollution fault, ale tu jsem měl před tím. Auto jede opět plynule...
Tak po dnení jízdě z práce (jízda na benzín) je ve v pořádku, jen tam je chyba antipollution fault, ale tu jsem měl před tím. Auto jede opět plynule...
|
|
30.01.2014 17:22 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2663295
|
|
miskod
|
|
|
Plyn je tazsie zapalit. Je mozne ze benzin to este zapalit zvlada.
Plyn je tazsie zapalit. Je mozne ze benzin to este zapalit zvlada.
|
|
30.01.2014 17:34 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2663302
|
|
LPX
|
Město: Česká Skalice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Dobře ty jruze, tak to budu s moji prokletou obludou jako v peřince...divím se, e Tě příhody s mým sráčem neodradily
Dobře ty jruze, tak to budu s moji prokletou obludou jako v peřince...divím se, e Tě příhody s mým sráčem neodradily :-p
|
|
30.01.2014 18:19 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2663314
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Na 99% je to cívka, stejný problém jsem měl já, na plyn to nejelo, na benzin ano, časem to nepojede ani na ten benzín. Takhle jsem postupně vyměnil tři cívky během jednoho roku, a jsem se natval a vyměnil i zbytek a mám klid. Take diagnostiku a vyměnit cívku, a začít etřit na dalí.
Na 99% je to cívka, stejný problém jsem měl já, na plyn to nejelo, na benzin ano, časem to nepojede ani na ten benzín. Takhle jsem postupně vyměnil tři cívky během jednoho roku, a jsem se natval a vyměnil i zbytek a mám klid. Take diagnostiku a vyměnit cívku, a začít etřit na dalí.
|
|
30.01.2014 18:52 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2663321
|
|
Georgee
|
Město: Litoměřice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 6 |
|
|
jj s tím počítám. A od koho bych měl koupit cívky?
jj s tím počítám. A od koho bych měl koupit cívky?
|
|
28.08.2014 17:24 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2728901
|
|
ltob
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Zítra budu řeit chybovou hláku motoru P0203 (vstřiky) a chtěl bych poprosit o potvrzení, e válce jsou u benz. motoru 1.8 z hlediska diagnostiky Lexia číslovány od jedničky směrem od převodovky a nikoliv od rozvodů. Je to tak? Díky za info.
Zítra budu řeit chybovou hláku motoru P0203 (vstřiky) a chtěl bych poprosit o potvrzení, e válce jsou u benz. motoru 1.8 z hlediska diagnostiky Lexia číslovány od jedničky směrem od převodovky a nikoliv od rozvodů. Je to tak? Díky za info.
|
|
28.08.2014 20:56 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2728933
|
|
jumep
|
|
|
ano
ano
|
|
28.08.2014 21:03 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2728935
|
|
ltob
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 15 |
|
|
jumep napsal(a): ano
Díky za info. Jen jetě jeden dotaz. Na diagnostice to hlásí P0203, co je ve stanadardních OBD-II chybách chyba vstřikovače na 3. válci, ale v detailu chyby na Lexii je popis "Přechodná závada, Ovládání vstřikovacího ventilu 4 Přeruený obvod zkrat na kostru". Zaráí mě ten nesoulad v číslování válců 3 a 4.
Take si odpovím sám na základě testování - číslování P020x OBD-II nesouhlasí s číslováním, které uvádí Lexia. Zkusil jsem odpojit vstřik ke 2. válci, Lexia správně vracela chybu na 2. vstřiku, nicméně OBD-II kód byl P0204...
A jetě doplnění: SCANTOOL jako chybu uvádí globální P0200 bez rozliení čísla vstřiku (válce).
Díky za info. Jen jetě jeden dotaz. Na diagnostice to hlásí P0203, co je ve stanadardních OBD-II chybách chyba vstřikovače na 3. válci, ale v detailu chyby na Lexii je popis "Přechodná závada, Ovládání vstřikovacího ventilu 4 Přeruený obvod zkrat na kostru". Zaráí mě ten nesoulad v číslování válců 3 a 4.
Take si odpovím sám na základě testování - číslování P020x OBD-II nesouhlasí s číslováním, které uvádí Lexia. Zkusil jsem odpojit vstřik ke 2. válci, Lexia správně vracela chybu na 2. vstřiku, nicméně OBD-II kód byl P0204...
A jetě doplnění: SCANTOOL jako chybu uvádí globální P0200 bez rozliení čísla vstřiku (válce).
|
|
07.10.2014 00:12 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2739717
|
|
vos.pe
|
|
|
Tento zatracený nápis mě trápí delí dobu. Objevil se po porue cívky na 3. válci,vyměněna,pokračoval výměnou lambdy(řídící) v přední řadě a objevuje se nadále. Ta cívka byla jasná,lo to na pět,lambdu vyjevila diag.Teď běí normálně,jen víc ere,nicméně diag. u neobjevila nic. Bohuel,zaplynovanej estiválec je zjevně straákem autoservisů,někde doslova zavírají dveře... Kdo se nebojí?
Tento zatracený nápis mě trápí delí dobu. Objevil se po porue cívky na 3. válci,vyměněna,pokračoval výměnou lambdy(řídící) v přední řadě a objevuje se nadále. Ta cívka byla jasná,lo to na pět,lambdu vyjevila diag.Teď běí normálně,jen víc ere,nicméně diag. u neobjevila nic. Bohuel,zaplynovanej estiválec je zjevně straákem autoservisů,někde doslova zavírají dveře...:-o Kdo se nebojí? :-)
|
|
07.10.2014 00:18 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2739718
|
|
jumep
|
|
|
diagnostika moze vzdy, ono to mozu byt aj katy / rozladeny plyn ktory sa rozladil pri tej cievke
bat sa nebojim, ale ty to mas daleko
diagnostika moze vzdy, ono to mozu byt aj katy / rozladeny plyn ktory sa rozladil pri tej cievke
bat sa nebojim, ale ty to mas daleko :D
|
|
07.10.2014 01:02 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2739735
|
|
vos.pe
|
|
|
Daleko to je,ale ten plyn by to opravdu být mohl,viz ta spotřeba. Katy na necelých 70tis,to by bylo zlý! Skočím jetě jednou na plynaře,on se ovem vymluví na benzín .Jedinou chybu mi naznačil v servisu,dlouhý nástup zadních lambd,poměrně dlouho trvalo ne oivly i na teplém motoru...
Daleko to je,ale ten plyn by to opravdu být mohl,viz ta spotřeba. Katy na necelých 70tis,to by bylo zlý! Skočím jetě jednou na plynaře,on se ovem vymluví na benzín :-) .Jedinou chybu mi naznačil v servisu,dlouhý nástup zadních lambd,poměrně dlouho trvalo ne oivly i na teplém motoru...
|
|
07.10.2014 12:54 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2739804
|
|
LPX
|
Město: Česká Skalice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Zdar, co Ti to napíe na diag po tom co se Ti objeví APF? Pokud Ti to auto nehází do nouzáku, tak Ti hláka po určité době (několika startech, např. 15-ti a více) zmizí a následně se opět objeví? Pokud je to tak, je moné, e řídící lambdy ji nedokáí pobrat výkyvy při spalování směsi hlavně s plynem a to z důvodu sníené funkčnosti předkatalyzátorů. Můj vyzkouený recept je pouití mechanických emulátorů (nástavců) před zadními lambdami. Před instalací cca po 300 km se objevila hláka, dnes po ji cca 6000 km nic a ve běí jak má! Podotýkám, e mám seřízený plyn, zkontrolované benzínové vstřiky, vyměněny vechny cívky a nové svíčky (právě před cca 6000 km).
Zdar, co Ti to napíe na diag po tom co se Ti objeví APF? Pokud Ti to auto nehází do nouzáku, tak Ti hláka po určité době (několika startech, např. 15-ti a více) zmizí a následně se opět objeví? Pokud je to tak, je moné, e řídící lambdy ji nedokáí pobrat výkyvy při spalování směsi hlavně s plynem a to z důvodu sníené funkčnosti předkatalyzátorů. Můj vyzkouený recept je pouití mechanických emulátorů (nástavců) před zadními lambdami. Před instalací cca po 300 km se objevila hláka, dnes po ji cca 6000 km nic a ve běí jak má! Podotýkám, e mám seřízený plyn, zkontrolované benzínové vstřiky, vyměněny vechny cívky a nové svíčky (právě před cca 6000 km).
|
|
07.10.2014 12:59 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2739806
|
|
jumep
|
|
|
ked budes jazdit len na benzin a nebude to robit problem tak mozes plynarovi rovno povedat ze nech netrepe, lebo na benzin to nerobi
zadne lambdy kazdopadne nemaju oscilovat
ked budes jazdit len na benzin a nebude to robit problem tak mozes plynarovi rovno povedat ze nech netrepe, lebo na benzin to nerobi
zadne lambdy kazdopadne nemaju oscilovat
|
|
07.10.2014 13:47 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2739815
|
|
LPX
|
Město: Česká Skalice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Rozumím, nicméně jsem koupil auto ji s plynem, které mělo najeto přes 200 tisíc. Po investici do potřebného (rozvody,cívky, svíčky, apod., preventivní kontrole benzínových vstřiků a kompletní výměně filtrů a seřízení plynu) se kromě té občasné a otravné hláky nic patného nedělo. Katalyzátory mají své nejlepí dny za sebou a opravdu se mi nechtělo investovat do nových, protoe i při jízdě na benzín by časem odely do pekla. Pátral jsem po různých forech a narazil jsem na zmíněné nástavce, které byly schopné zajistit funkčnost bez otravné hláky hlavně u aut s plynem a někde byla popsána funkčnost i po vyndání katalyzátoru (např. u fiatů a subaru). Zkusil jsem je nechat vyrobit a nasadil s přáním zajistit klid pře opakující se hlákou APF bez vlivu na chod motoru a pokud to bude fungovat i v dalím průběhu budu jenom rád. Snaím se poskytnou informaci o ji vyzkouené pomoci za velmi levný peníz i kdy netuím jak dlouho to bude fungovat. Auto mám na plyn a tak se budu snait na plyn jezdit.
Rozumím, nicméně jsem koupil auto ji s plynem, které mělo najeto přes 200 tisíc. Po investici do potřebného (rozvody,cívky, svíčky, apod., preventivní kontrole benzínových vstřiků a kompletní výměně filtrů a seřízení plynu) se kromě té občasné a otravné hláky nic patného nedělo. Katalyzátory mají své nejlepí dny za sebou a opravdu se mi nechtělo investovat do nových, protoe i při jízdě na benzín by časem odely do pekla. Pátral jsem po různých forech a narazil jsem na zmíněné nástavce, které byly schopné zajistit funkčnost bez otravné hláky hlavně u aut s plynem a někde byla popsána funkčnost i po vyndání katalyzátoru (např. u fiatů a subaru). Zkusil jsem je nechat vyrobit a nasadil s přáním zajistit klid pře opakující se hlákou APF bez vlivu na chod motoru a pokud to bude fungovat i v dalím průběhu budu jenom rád. Snaím se poskytnou informaci o ji vyzkouené pomoci za velmi levný peníz i kdy netuím jak dlouho to bude fungovat. Auto mám na plyn a tak se budu snait na plyn jezdit.
|
|
07.10.2014 15:12 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2739828
|
|
jumep
|
|
|
k tomu katu len tolko, 370t km akat fungujuci na 100%, samozrejme auto jazdiace len na benzin
kdezto snad kazde plynove bud vymeneny kat alebo neucinny kat
ale ano, nastavce mozu pomoct, otazka je co na emisnej povedia ... ked uz cez tu neprejdes tak potom ich riesit bude treba
k tomu katu len tolko, 370t km akat fungujuci na 100%, samozrejme auto jazdiace len na benzin
kdezto snad kazde plynove bud vymeneny kat alebo neucinny kat
ale ano, nastavce mozu pomoct, otazka je co na emisnej povedia ... ked uz cez tu neprejdes tak potom ich riesit bude treba
|
|
| |
|
|