| | |
03.07.2013 15:29 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2595656
|
|
MirA
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Ahoj, vlastním C5 2.0i 16V Break je to super auto, ale dlouhodobě mě trápí jedna závada. Mám potíe při studených startech. Pokud je teplota do 15°C, auto nastartuje, motor běí klidně cca 1 minutu. Pak se běh motoru rozhodí, motor začne vibrovat a jede na 3 válce.
Objeví se chybová hláka Antipollution fault. Diagnostika hlásí chyba zapalování 1. 3. válec, jak kdy.
Vyměnil jsem co se dalo (snímač teploty kapaliny, zapalovací cívku, 2 vstřiky, svíčky, katalizátor) bez změny.
Auto jsem měl v servisu Citroen v Pardubicích a v HK. ...diagnostiky, přehrání SW... opět bez výsledku ... ve se tváří e je ok ale auto startuje mizerně.
Nemáte někdo nápad co s tím? Já u mám podezření na řídící jednotku zapalování, moná nepřepne z reimu studeného startu na normální reim. Nevíte zda se dá vykouet řídící jednotka?
Ahoj, vlastním C5 2.0i 16V Break je to super auto, ale dlouhodobě mě trápí jedna závada. Mám potíe při studených startech. Pokud je teplota do 15°C, auto nastartuje, motor běí klidně cca 1 minutu. Pak se běh motoru rozhodí, motor začne vibrovat a jede na 3 válce.
Objeví se chybová hláka Antipollution fault. Diagnostika hlásí chyba zapalování 1. 3. válec, jak kdy.
Vyměnil jsem co se dalo (snímač teploty kapaliny, zapalovací cívku, 2 vstřiky, svíčky, katalizátor) bez změny.
Auto jsem měl v servisu Citroen v Pardubicích a v HK. ...diagnostiky, přehrání SW... opět bez výsledku ... ve se tváří e je ok ale auto startuje mizerně.
Nemáte někdo nápad co s tím? Já u mám podezření na řídící jednotku zapalování, moná nepřepne z reimu studeného startu na normální reim. Nevíte zda se dá vykouet řídící jednotka?
|
|
03.07.2013 19:24 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2595725
|
|
jumep
|
|
|
vyskusat z ineho auta sa neda, je to sparovane s BSI zabezpecenym kanalom a toto sa neda normalnym sposobom prisposobit do ineho auta
tlaky to ma ake?
vyskusat z ineho auta sa neda, je to sparovane s BSI zabezpecenym kanalom a toto sa neda normalnym sposobom prisposobit do ineho auta
tlaky to ma ake?
|
|
04.07.2013 07:20 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2595880
|
|
MirA
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
1. válec - 14.0 bar
2. válec - 14.8 bar
3. válec - 14.5 bar
4. válec - 14.8 bar
Rád bych tu závadu odstranil.
1. válec - 14.0 bar
2. válec - 14.8 bar
3. válec - 14.5 bar
4. válec - 14.8 bar
Rád bych tu závadu odstranil.
|
|
04.07.2013 08:50 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2595887
|
|
Martyn
|
Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Řeil jsem naprosto stejný problém. Závadu odstranila výměna hydrotelů.
Řeil jsem naprosto stejný problém. Závadu odstranila výměna hydrotelů.
|
|
04.07.2013 17:09 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2596077
|
|
MirA
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Děkuji za tip. Je zajimavé, e po ohřátí motoru ve funguje normálně. Na kolik tě vyla oprava?
Děkuji za tip. Je zajimavé, e po ohřátí motoru ve funguje normálně. Na kolik tě vyla oprava?
|
|
05.07.2013 00:38 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2596261
|
|
jumep
|
|
|
po zohriati motoru je olej redsi a zdvihatka uz naplnene
ako rychlo nabehli tie tlaky - na kolke nafuknutie?
po zohriati motoru je olej redsi a zdvihatka uz naplnene
ako rychlo nabehli tie tlaky - na kolke nafuknutie?
|
|
05.07.2013 04:29 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2596295
|
|
MirA
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
to přesně nevím, jak tlaky rychle naběhli. Závislost tlaku v čase na grafu nemám. Tlaky jsem nechal změřit v Citroenu v HK a mám o tom záznam (viz. příloha). Včera jsem objednal manometr, abych si mohl tlaky změřit sám. Počkám a bude teplota kolem 10°C a proměřím je. Je divný, e po nastartování motor běí klidně a běh motoru se rozhodí postupně, cca po 1min začne vibrovat a jít na 3 válce, kdy se teplota motoru blíí k 18-20°C. U patných zdvihátek bych předpokládal, e to bude zlobit hned po nastartování, kdy je olej nejhustí. Pokud je -10° motor opět nastartuje perfektně a běh se postupně rozhodí.
to přesně nevím, jak tlaky rychle naběhli. Závislost tlaku v čase na grafu nemám. Tlaky jsem nechal změřit v Citroenu v HK a mám o tom záznam (viz. příloha). Včera jsem objednal manometr, abych si mohl tlaky změřit sám. Počkám a bude teplota kolem 10°C a proměřím je. Je divný, e po nastartování motor běí klidně a běh motoru se rozhodí postupně, cca po 1min začne vibrovat a jít na 3 válce, kdy se teplota motoru blíí k 18-20°C. U patných zdvihátek bych předpokládal, e to bude zlobit hned po nastartování, kdy je olej nejhustí. Pokud je -10° motor opět nastartuje perfektně a běh se postupně rozhodí.
Přílohy: DSC_0083.jpg ( 1589189b ) - Tlaky C5 |
|
05.07.2013 10:06 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2596373
|
|
MirA
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Total Quartz 9000 mám najeto 124000km
Total Quartz 9000 mám najeto 124000km
|
|
10.07.2013 18:24 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2598075
|
|
brutar
|
Město: Český Dub, Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X Break | Počet příspěvků: 56 |
|
|
Zdar pánové,
prosím o radu. Mám C5 II 1.8 16V. Dneska jedu z práce a v kopci auto cuklo a ztratilo výkon o 2/3. Rozsvítila se kontrolka ESP/ASR, ale motor furt běel. Akorát začal prdět nebo střílet do výfuku nevím, jak to přesně nazvat. Natěstí jsem zvládnul dojet u nás do servisu, ale zajímalo by mě čím by to mohlo být, kde by mohl být problém? Máte někdo podobnou zkuenost?
Díky
Zdar pánové,
prosím o radu. Mám C5 II 1.8 16V. Dneska jedu z práce a v kopci auto cuklo a ztratilo výkon o 2/3. Rozsvítila se kontrolka ESP/ASR, ale motor furt běel. Akorát začal prdět nebo střílet do výfuku nevím, jak to přesně nazvat. Natěstí jsem zvládnul dojet u nás do servisu, ale zajímalo by mě čím by to mohlo být, kde by mohl být problém? Máte někdo podobnou zkuenost?
Díky
|
|
10.07.2013 18:41 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2598079
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Podla mňa modul zapažovania...
Podla mňa modul zapažovania...
|
|
10.07.2013 18:51 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2598082
|
|
brutar
|
Město: Český Dub, Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X Break | Počet příspěvků: 56 |
|
|
Na kolik to příjde?
Na kolik to příjde?
|
|
10.07.2013 18:56 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2598085
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
+ - 200e.
+ - 200e.
|
|
14.07.2013 08:34 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2598827
|
|
jarda 68
|
|
|
zdarec pánové
tak včera jsem byl na diagnostice chyba faulty vymazána potom tam byla jetě jedna ale bez kodu take se nedalo identifikovat přesně jaká, ale kokrétní chyba se ukázala čidlo teploty vody které ukazovalo45°C co je blbost auto bylo vřelé a u jela i sahara. Teď je moné aby to zdechalo kvůli tomu na volnoběch a zároveň nejela i klima protoe kompresor sepne točí se i střed a auto nechladí dík za info
zdarec pánové
tak včera jsem byl na diagnostice chyba faulty vymazána potom tam byla jetě jedna ale bez kodu take se nedalo identifikovat přesně jaká, ale kokrétní chyba se ukázala čidlo teploty vody které ukazovalo45°C co je blbost auto bylo vřelé a u jela i sahara. Teď je moné aby to zdechalo kvůli tomu na volnoběch a zároveň nejela i klima protoe kompresor sepne točí se i střed a auto nechladí dík za info
|
|
14.07.2013 15:01 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2598888
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
sahara sa pusta od infa cidla teploty alebo od klimy. a chy trubky od klímy. tenka musi byt horuca a hruba studena. ak to tak je tak mas chybu v klapkach. ak nie a kompresor sa toci tak mas malo chladiva.
sahara sa pusta od infa cidla teploty alebo od klimy. a chy trubky od klímy. tenka musi byt horuca a hruba studena. ak to tak je tak mas chybu v klapkach. ak nie a kompresor sa toci tak mas malo chladiva.
|
|
14.07.2013 20:59 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2598943
|
|
jumep
|
|
|
diagnostik asi nepoznal bug, cidlu teploty v tomto pripade nic neni (c5 1 proste v diagnostike ukazuje absolutny blud co sa tyka teploty - miesto zohrievania klesa)
diagnostik asi nepoznal bug, cidlu teploty v tomto pripade nic neni (c5 1 proste v diagnostike ukazuje absolutny blud co sa tyka teploty - miesto zohrievania klesa)
|
|
15.07.2013 05:45 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2598990
|
|
jarda 68
|
|
|
jo a je pravda e kdy jsem odjíděl z diagnostiky tak auto bylo celkem fest zahřáté a nemohl jsem ho nastartovat podařilo se mi to a napotřetí
jo a je pravda e kdy jsem odjíděl z diagnostiky tak auto bylo celkem fest zahřáté a nemohl jsem ho nastartovat podařilo se mi to a napotřetí
|
|
15.07.2013 09:27 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2599002
|
|
jumep
|
|
|
cidlo mozes preventivne vymenit, ale ak ti neukazuje blbosti budik na palubke tak to asi cidlo nebude (ak ho to priamo nenapisalo)
cidlo mozes preventivne vymenit, ale ak ti neukazuje blbosti budik na palubke tak to asi cidlo nebude (ak ho to priamo nenapisalo)
|
|
03.08.2013 16:30 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
2604406
|
|
honda
|
Město: Novosedlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Dobrej diagnostika mi pise 1a3 vstrik auto se ohreje achcipne muze to tim byt.ma nekdo skusenost
Dobrej diagnostika mi pise 1a3 vstrik auto se ohreje achcipne muze to tim byt.ma nekdo skusenost
|
|
| |
|
|