| | |
03.07.2016 18:29 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2969559
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nedokazu posoudit jestli dobre nebo spatne,jen jsem psal co by bylo dobre prekontrolovat
nedokazu posoudit jestli dobre nebo spatne,jen jsem psal co by bylo dobre prekontrolovat
|
|
03.07.2016 19:09 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
2969590
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
autodiag: teplotu som si nechaval zvyi ale u si nepamatam na kolko zistim pri najbliej vymene filtra
LukoLVG BRC by mal by kvalitny system ale aj tam sa moe sta chyba pri vyrobe, ja by som skusil vymeni reduktor. Určite sa tam nejaky najde aspon na test prip to mas ete v záruke.
mali by sme u pokračova tu: .link.
autodiag: teplotu som si nechaval zvyi ale u si nepamatam na kolko zistim pri najbliej vymene filtra
LukoLVG BRC by mal by kvalitny system ale aj tam sa moe sta chyba pri vyrobe, ja by som skusil vymeni reduktor. Určite sa tam nejaky najde aspon na test prip to mas ete v záruke.
mali by sme u pokračova tu: http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/168476-lpg-a-c5/38/#.V3lCQlR9601
|
|
19.10.2016 21:11 -
CHybové hláky tři najednou
|
3003932
|
|
polis78
|
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Ahoj , tak tu jsem znovu , po výměně BSM jednotky , EGR ventilu , po týdnu opět nastali hláky Antipollution system faulty , ABS-ESR , tlak voleji a ve naráz . po zastavení a vypnutí motoru je ve OK a jedu , po cca 200km znovu a ve dokola díky za kadou radu
Ahoj , tak tu jsem znovu , po výměně BSM jednotky , EGR ventilu , po týdnu opět nastali hláky Antipollution system faulty , ABS-ESR , tlak voleji a ve naráz . po zastavení a vypnutí motoru je ve OK a jedu , po cca 200km znovu a ve dokola díky za kadou radu:-(
|
|
19.10.2016 21:16 -
Re: CHybové hláky tři najednou
|
3003933
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja nevim ale logicky si prohlidni ty hlasky a musi ti to byt prece jasny
pricinou be podle me mohl byt tlak oleje to vyvola antipolution a ten zase chybu ASR/ESP
cili ABS vynech a soustred se na motor
je to domnenka diag by rekla vic
ja nevim ale logicky si prohlidni ty hlasky a musi ti to byt prece jasny :)
pricinou be podle me mohl byt tlak oleje to vyvola antipolution a ten zase chybu ASR/ESP
cili ABS vynech a soustred se na motor
je to domnenka diag by rekla vic
|
|
11.11.2016 19:13 -
Re: Zdvihátka ventilů
|
3010818
|
|
ord
|
Město: Ludgeřovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Pokracovani z: .link. (pozn.moderatora)
Pokračuji v tomto vlákně, abych zachoval kontinuitu. Hláky antipollution fault se stále nedokái zbavit. Vechny kostry jsem vyletil. Protoe jsem měl pocit, e hláka se objeví při sepnutí ventilátoru, tak jsem sundal přední nárazník a vyletil kontakty v litě u relátek - některé byly silně zoxidované. Vyletil jsem vechny pojistky. Pojistka od ventilátoru se mi rozpadla v rukou. Poté jsem měl několik dní klid a následně se hláka znovu objevila. Z chování auta je jasné, e se objeví při větím odběru elektřiny a při zahřátém motoru. Chybu ale nedokái najít. Alternátor dobíjí, akumulátor je nový. Vechny dostupné kontakty a kostry vyčitěny.
Kdy se hláka objeví, tak mi potom počítač neukáe hladinu oleje. Hláka zmizí po dvou nastartováních.
Měl by někdo nějaký nápad?
Pokracovani z: http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/2996706-zdvihatka-ventilu/ (pozn.moderatora)
Pokračuji v tomto vlákně, abych zachoval kontinuitu. Hláky antipollution fault se stále nedokái zbavit. Vechny kostry jsem vyletil. Protoe jsem měl pocit, e hláka se objeví při sepnutí ventilátoru, tak jsem sundal přední nárazník a vyletil kontakty v litě u relátek - některé byly silně zoxidované. Vyletil jsem vechny pojistky. Pojistka od ventilátoru se mi rozpadla v rukou. Poté jsem měl několik dní klid a následně se hláka znovu objevila. Z chování auta je jasné, e se objeví při větím odběru elektřiny a při zahřátém motoru. Chybu ale nedokái najít. Alternátor dobíjí, akumulátor je nový. Vechny dostupné kontakty a kostry vyčitěny.
Kdy se hláka objeví, tak mi potom počítač neukáe hladinu oleje. Hláka zmizí po dvou nastartováních.
Měl by někdo nějaký nápad?:nevim
|
|
11.11.2016 21:29 -
Re: Zdvihátka ventilů
|
3010892
|
|
jumep
|
|
|
BSM?
BSM?
|
|
12.11.2016 08:04 -
Re: Zdvihátka ventilů
|
3011001
|
|
NMC
|
|
|
ord napsal(a): Pokračuji v tomto vlákně, abych zachoval kontinuitu. Hláky antipollution fault se stále nedokái zbavit. Vechny kostry jsem vyletil. Protoe jsem měl pocit, e hláka se objeví při sepnutí ventilátoru, tak jsem sundal přední nárazník a vyletil kontakty v litě u relátek - některé byly silně zoxidované. Vyletil jsem vechny pojistky. Pojistka od ventilátoru se mi rozpadla v rukou. Poté jsem měl několik dní klid a následně se hláka znovu objevila. Z chování auta je jasné, e se objeví při větím odběru elektřiny a při zahřátém motoru. Chybu ale nedokái najít. Alternátor dobíjí, akumulátor je nový. Vechny dostupné kontakty a kostry vyčitěny.
Kdy se hláka objeví, tak mi potom počítač neukáe hladinu oleje. Hláka zmizí po dvou nastartováních.
Měl by někdo nějaký nápad?
Neměnili ti před časem spojku? U mně vznikl problém, kdy po výměně spojky nedali kabelový svazek do správného úchytu a při zařazení zpátečky do něj něco ouchalo, a se prodřel. Dělalo to problémy s elektrikou a první projev byl ten, e neel snímač teploty a hladiny oleje. Po opravě svazku ve OK.
Neměnili ti před časem spojku? U mně vznikl problém, kdy po výměně spojky nedali kabelový svazek do správného úchytu a při zařazení zpátečky do něj něco ouchalo, a se prodřel. Dělalo to problémy s elektrikou a první projev byl ten, e neel snímač teploty a hladiny oleje. Po opravě svazku ve OK.
|
|
11.12.2016 09:49 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
3019171
|
|
ord
|
Město: Ludgeřovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 25 |
|
|
To jumep: BSM je taky monost, u jsem ji zvaoval, ale je to hodně drahá oprava měnit jednotku. Jedině sehnat starou a nechat promazat a znova nahrát. Nové se u prý stejně nedělají.
To NMC: Spojku jsem zatím neměnil. Mám tip, e by mohl být třeba patný snímač teploty a hladiny oleje a proto to občas zablbne. Čím větí odběr, tím více hláka vyskakuje. Nejhorí to je, kdy mám putěné rádio. Uvaoval jsem, jestli to nemůe být i neoriginálním rádiem, ale nic jsem nenael.
Omlouvám se vám oběma za pozdní odpověď. Díval jsem se pořád na staré vlákno a divil se, e tam není ten můj příspěvek a e nikdo neodepisuje. Holt, roky jsou tady
To jumep: BSM je taky monost, u jsem ji zvaoval, ale je to hodně drahá oprava měnit jednotku. Jedině sehnat starou a nechat promazat a znova nahrát. Nové se u prý stejně nedělají.
To NMC: Spojku jsem zatím neměnil. Mám tip, e by mohl být třeba patný snímač teploty a hladiny oleje a proto to občas zablbne. Čím větí odběr, tím více hláka vyskakuje. Nejhorí to je, kdy mám putěné rádio. Uvaoval jsem, jestli to nemůe být i neoriginálním rádiem, ale nic jsem nenael.
Omlouvám se vám oběma za pozdní odpověď. Díval jsem se pořád na staré vlákno a divil se, e tam není ten můj příspěvek a e nikdo neodepisuje. Holt, roky jsou tady:-d
|
|
11.12.2016 10:30 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
3019175
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
hodne draha oprava, premaza a nahra??? Nemyli si riadiacu jednotku motora a BSM?
BSM je napr. toto .link.
Je dostupna v citroene za 200, z vraku sa da okolo 50.
hodne draha oprava, premaza a nahra??? Nemyli si riadiacu jednotku motora a BSM? :nevim:nevim
BSM je napr. toto http://allegro.pl/bsm-9657608780-citroen-peugeot-i6623444636.html#thumb/2
Je dostupna v citroene za 200, z vraku sa da okolo 50.
|
|
11.12.2016 10:55 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
3019179
|
|
ord
|
Město: Ludgeřovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Ano, popletl jsem to. O řídící jednotce jsem taky uvaoval - řekli mi to v servise, e by se musela vyměnit.
A jak poznám, e je BSM patná?
Ano, popletl jsem to. O řídící jednotce jsem taky uvaoval - řekli mi to v servise, e by se musela vyměnit.
A jak poznám, e je BSM patná?
|
|
11.12.2016 22:21 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
3019344
|
|
Hanz 397
|
|
|
Zkus odpojit snímač hladiny oleje... Mě dokázal znepojízdnit auto. Byl ko a zkratoval motorovou jednotku tak,e vypadala,e je ko sama...
Zkus odpojit snímač hladiny oleje... Mě dokázal znepojízdnit auto. Byl ko a zkratoval motorovou jednotku tak,e vypadala,e je ko sama...
|
|
11.12.2016 22:26 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
3019347
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
spis by to chtelo projit merene hodnoty a taky pouzit multimetr ,coz od klavesnice umi jen jeden z nas..
spis by to chtelo projit merene hodnoty a taky pouzit multimetr ,coz od klavesnice umi jen jeden z nas..
|
|
15.12.2016 10:35 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
3020271
|
|
ord
|
Město: Ludgeřovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Děkuji za tip. O snímači hladiny oleje přemýlím u delí dobu, chci ho vyměnit, a budu měnit olej. Na diagnostice jsem byl asi 4x...na nic nepřili...pořád jen chyba zapalování na druhém válci. Svépomocí řeím na autě ve
Děkuji za tip. O snímači hladiny oleje přemýlím u delí dobu, chci ho vyměnit, a budu měnit olej. Na diagnostice jsem byl asi 4x...na nic nepřili...pořád jen chyba zapalování na druhém válci. Svépomocí řeím na autě ve :-d
|
|
21.12.2016 20:10 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
3022052
|
|
jumep
|
|
|
taka otazka, co ti to presne pise v diagnostike?
aku klapku tam mas (elektricku ci mechanicku?) (tak na 50% viem co ti pomoze, len to treba potvrdit)
taka otazka, co ti to presne pise v diagnostike?
aku klapku tam mas (elektricku ci mechanicku?) (tak na 50% viem co ti pomoze, len to treba potvrdit)
|
|
30.12.2016 10:16 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
3024066
|
|
ord
|
Město: Ludgeřovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Samotnou diagnostikou jsem osobně nepolíbený. Byl jsem 2x v servise citroen - měli tam velké ikony přes celou obrazovky na notebooku - ádný kód tam nebyl vidět. 2x jsem byl v neoriginálním servise - měli HaynesPro - kód taky ádný nevím.
Klapku by to mělo být mechanickou - VIN auta- VF7DCRFNC76007482.
Problém se výrazně zhoril, kdy jsem dotáhl těsnění potrubí z airboxu, které jsem po výměně filtru zapoměl přitáhnout - jen jsem ho nasadil.
Samotnou diagnostikou jsem osobně nepolíbený. Byl jsem 2x v servise citroen - měli tam velké ikony přes celou obrazovky na notebooku - ádný kód tam nebyl vidět. 2x jsem byl v neoriginálním servise - měli HaynesPro - kód taky ádný nevím.:nevim
Klapku by to mělo být mechanickou - VIN auta- VF7DCRFNC76007482.
Problém se výrazně zhoril, kdy jsem dotáhl těsnění potrubí z airboxu, které jsem po výměně filtru zapoměl přitáhnout - jen jsem ho nasadil.
|
|
30.12.2016 12:46 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
3024087
|
|
jumep
|
|
|
skus dat upgradnut jednotku motora a daj vediet
skus dat upgradnut jednotku motora a daj vediet
|
|
02.01.2017 11:27 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
3025073
|
|
ord
|
Město: Ludgeřovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Jednotku motoru jsem u upgradoval - bylo to bez efektu.
Jednotku motoru jsem u upgradoval - bylo to bez efektu.
|
|
13.01.2017 18:13 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
3028362
|
|
Majklson
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdarec borci, potřebuji prosím poradit, doufám, snail jsem se pečlivě přečíst vechny stránky o závadách na benzín. motorech, jestli není někde popsána moje závada,kdy tak mě prosím nasměrujte, jsem zde new . Mam C5 2.0HPi 103KW po nasartování se motor začne třást jako drahej pes, div nezdechne, po chvilce se rone kontrolka motoru, nějaký to antipollution faulty, hodí se to do nouzáku, od té doby epot květin, valí na 4válce, krásnej volnoběh, ale pouze do 2OOOot.min. (nouz.reim). S touhle závadou jsem to koupil, předchozí majitel vyměnil hydrotely, byly kontrolovány rozvody, přehrání ŘJ motoru........atd. Potom řekl, e u do toho nedá ani korunu, e na to nemá nervy a e to radi prodá. Diagnostika píe vadné čidlo teploty výfukových plynů a něco s tlakem paliva. nevím jestli ta závada tlaku paliva, nemůe byt od toho teplotního čidla. Ty teplotní čidla jsou tam dvě, jedno stojí cca 3000Kč, pouze v origo. Otázka zní, nemáte prosím někdo podobnou závadu, která se podařila vyřeit?! Nechce se mi uplně koupit čidlo teploty minimálně jedno za 3000Kč, potom zjistit, e to tím není. Taky to tím samozřejmě být můe. Jde mi o to, jestli se s tím nekdo nesetkal, třeba mi někdo potvrdí, e po výměně toho čidla-čidel bude vechno oukej. Nevím?! Máte nějakou zkuenost prosím?! Díky vem.
Zdarec borci, potřebuji prosím poradit, doufám, snail jsem se pečlivě přečíst vechny stránky o závadách na benzín. motorech, jestli není někde popsána moje závada,kdy tak mě prosím nasměrujte, jsem zde new :-)) . Mam C5 2.0HPi 103KW po nasartování se motor začne třást jako drahej pes, div nezdechne, po chvilce se rone kontrolka motoru, nějaký to antipollution faulty, hodí se to do nouzáku, od té doby epot květin, valí na 4válce, krásnej volnoběh, ale pouze do 2OOOot.min. (nouz.reim). S touhle závadou jsem to koupil, předchozí majitel vyměnil hydrotely, byly kontrolovány rozvody, přehrání ŘJ motoru........atd. Potom řekl, e u do toho nedá ani korunu, e na to nemá nervy a e to radi prodá. Diagnostika píe vadné čidlo teploty výfukových plynů a něco s tlakem paliva. nevím jestli ta závada tlaku paliva, nemůe byt od toho teplotního čidla. Ty teplotní čidla jsou tam dvě, jedno stojí cca 3000Kč, pouze v origo. Otázka zní, nemáte prosím někdo podobnou závadu, která se podařila vyřeit?! Nechce se mi uplně koupit čidlo teploty minimálně jedno za 3000Kč, potom zjistit, e to tím není. Taky to tím samozřejmě být můe. Jde mi o to, jestli se s tím nekdo nesetkal, třeba mi někdo potvrdí, e po výměně toho čidla-čidel bude vechno oukej. Nevím?! Máte nějakou zkuenost prosím?! Díky vem.:palec
|
|
13.01.2017 19:07 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
3028378
|
|
jruze
|
|
|
Majklson napsal(a): Zdarec borci, potřebuji prosím poradit, doufám, snail jsem se pečlivě přečíst vechny stránky o závadách na benzín. motorech, jestli není někde popsána moje závada,kdy tak mě prosím nasměrujte, jsem zde new . Mam C5 2.0HPi 103KW po nasartování se motor začne třást jako drahej pes, div nezdechne, po chvilce se rone kontrolka motoru, nějaký to antipollution faulty, hodí se to do nouzáku, od té doby epot květin, valí na 4válce, krásnej volnoběh, ale pouze do 2OOOot.min. (nouz.reim). S touhle závadou jsem to koupil, předchozí majitel vyměnil hydrotely, byly kontrolovány rozvody, přehrání ŘJ motoru........atd. Potom řekl, e u do toho nedá ani korunu, e na to nemá nervy a e to radi prodá. Diagnostika píe vadné čidlo teploty výfukových plynů a něco s tlakem paliva. nevím jestli ta závada tlaku paliva, nemůe byt od toho teplotního čidla. Ty teplotní čidla jsou tam dvě, jedno stojí cca 3000Kč, pouze v origo. Otázka zní, nemáte prosím někdo podobnou závadu, která se podařila vyřeit?! Nechce se mi uplně koupit čidlo teploty minimálně jedno za 3000Kč, potom zjistit, e to tím není. Taky to tím samozřejmě být můe. Jde mi o to, jestli se s tím nekdo nesetkal, třeba mi někdo potvrdí, e po výměně toho čidla-čidel bude vechno oukej. Nevím?! Máte nějakou zkuenost prosím?! Díky vem.
Kolik ti pán dal aby sis to vzal? auta s těmito motory se házej dorotu a ty co to neudělají příjdou o dost peněz, vechny nervy a vůbec se nesvezou Kdyby jsi se zeptal - informoval tak by ti zde asi kadý řekl ,,utíkej od tohoto motoru jak daleko můe" - narve do toho odhad tak víc jak 20000,- a stejně to bude oničem potom u na to nebude mít nervy a buď to serotuje a nebo zase někomu nadělí.
Kolik ti pán dal aby sis to vzal? auta s těmito motory se házej dorotu a ty co to neudělají příjdou o dost peněz, vechny nervy a vůbec se nesvezou;-) Kdyby jsi se zeptal - informoval tak by ti zde asi kadý řekl ,,utíkej od tohoto motoru jak daleko můe" - narve do toho odhad tak víc jak 20000,- a stejně to bude oničem potom u na to nebude mít nervy a buď to serotuje a nebo zase někomu nadělí.;-)
|
|
| |
|
|