| | |
09.07.2010 22:29 -
Re: Rozvody - diesel
|
2349988
|
|
Radena
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zdravím vechny.
V Citroenu mi doporučili kolem 160 000 km. Měnil jsem ho ve 138 600 km prakticky ihned po koupi. Měl jsem těstí, byl na 3 místech natren. Kompletní výměna ( materiál 2800,-kč ) mě stála 3800,-kč. Značkové díly. Super cena a klid na dalích 80 000 km.
Zdravím vechny.
V Citroenu mi doporučili kolem 160 000 km. Měnil jsem ho ve 138 600 km prakticky ihned po koupi. Měl jsem těstí, byl na 3 místech natren. Kompletní výměna ( materiál 2800,-kč ) mě stála 3800,-kč. Značkové díly. Super cena a klid na dalích 80 000 km.
|
|
11.07.2010 09:21 -
Re: Rozvody - diesel
|
2350026
|
|
tomc
|
|
|
Radena napsal(a): Zdravím vechny. V Citroenu mi doporučili kolem 160 000 km. Měnil jsem ho ve 138 600 km prakticky ihned po koupi. Měl jsem těstí, byl na 3 místech natren. Kompletní výměna ( materiál 2800,-kč ) mě stála 3800,-kč. Značkové díly. Super cena a klid na dalích 80 000 km. místo jedničky dej dvojku a bude mít správný stav km.natrený rozvod ve 140tkm není jen tak.
Zdravím vechny. V Citroenu mi doporučili kolem 160 000 km. Měnil jsem ho ve 138 600 km prakticky ihned po koupi. Měl jsem těstí, byl na 3 místech natren. Kompletní výměna ( materiál 2800,-kč ) mě stála 3800,-kč. Značkové díly. Super cena a klid na dalích 80 000 km. místo jedničky dej dvojku a bude mít správný stav km.natrený rozvod ve 140tkm není jen tak.
|
|
11.07.2010 11:04 -
Re: Rozvody - diesel
|
2350036
|
|
Radena
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Najeté kilometry jsem ověřoval u Citroenu dle VIN, cca měli by sedět. V roce 2007 mělo auto najeto 69 000 km. Samozřejmě auto můe mít najeto víc, serviska nebyla. Ale pokud byl motor více honěn mají se dělat u ve 120 000 km, pak by snad odpovídal stav řemene, kladky byly v celkem pořádku. Pro mě je důleité, e jsou vyměněné a já mám klid.
Najeté kilometry jsem ověřoval u Citroenu dle VIN, cca měli by sedět. V roce 2007 mělo auto najeto 69 000 km. Samozřejmě auto můe mít najeto víc, serviska nebyla. Ale pokud byl motor více honěn mají se dělat u ve 120 000 km, pak by snad odpovídal stav řemene, kladky byly v celkem pořádku. Pro mě je důleité, e jsou vyměněné a já mám klid.
|
|
04.10.2010 19:38 -
Re: Rozvody - diesel
|
2357626
|
|
citen
|
Město: Neslovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Dobrý den.Tak tady sleduji téma o rozvodech které chci taky vyměnit.Majitel od kterého jsem auto koupil sice říkal e rozvody dělal ale radi nikomu nevěřím poněvad jsem se spálil u několikrát.Rozvody jsem u koupil i s vodní pumpou a kamarád v servisu e mi to vymění a pořád to odsouvá e má moc práce tak se tady ptám kdo by byl schopen mi ty rozvody na 2.2 hdi r.v. 2003 98kw udělat a za jaký peníz.Jo a jak to asi dlouho trvá.Jsem od Brna a do 80 km jse ochoten dojet.Zatím děkuji za nabídky.
Dobrý den.Tak tady sleduji téma o rozvodech které chci taky vyměnit.Majitel od kterého jsem auto koupil sice říkal e rozvody dělal ale radi nikomu nevěřím poněvad jsem se spálil u několikrát.Rozvody jsem u koupil i s vodní pumpou a kamarád v servisu e mi to vymění a pořád to odsouvá e má moc práce tak se tady ptám kdo by byl schopen mi ty rozvody na 2.2 hdi r.v. 2003 98kw udělat a za jaký peníz.Jo a jak to asi dlouho trvá.Jsem od Brna a do 80 km jse ochoten dojet.Zatím děkuji za nabídky.
|
|
04.10.2010 19:52 -
Re: Rozvody - diesel
|
2357628
|
|
jruze
|
|
|
C.C.C.A - hledej v okolí bydlitě (kontakt-dohoda) 2.4. hodiny
C.C.C.A - hledej v okolí bydlitě (kontakt-dohoda) 2.4. hodiny
|
|
29.12.2010 11:18 -
Re: Rozvody - diesel
|
2367242
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
tak u nás: řemen a kladky od Dayco, vodní pumpa Airtex, ol. filtr a olej ve za 4100
tak u nás: řemen a kladky od Dayco, vodní pumpa Airtex, ol. filtr a olej ve za 4100 :-)
|
|
23.01.2011 12:22 -
Re: Rozvody - diesel
|
2370788
|
|
draceq
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Včera nás s mechanikem při výměně rozvodů potkala jedna velice překvapivá událost... jetě při starém řemeni se zaaretovala klika a ejhle - vačkové kolo v této poloze nelo zaaretovat do originální díry, bylo přesně o zub napřed. Nemohlo tedy jít o skočený řemen, ten by skočil tak, e by vačkové kolo bylo o zub pozadu (dopředu skočí řemen, ne kolo, leda e by skočil řemen dole na klice, pak by to moné bylo, ale ->), krom toho dráka na vačce po sundání vakuové pumpy na druhé straně také vykazovala stejný náklon jakoby o zub dopředu (správně by měla být svisle). Po srovnání řemene na papírově správnou hodnotu neměl motor správný chod (test protočení nasucho klikou a pak start zapalováním na cca 2 vteřiny), take nový řemen se dal přesně jako ten starý (natěstí sjme si starou polohu přesně označili)...
Jen tedy stále dumáme nad tím, jak k tomuto stavu mohlo dojít... řemen i kladky byly originál, a podle servisní historie i původní. Nebýt toho, e na vačkovém kole je aretační díra a k ní přísluná díra v hlavě, a e dráka na druhé straně je obvylke po aretaci kliky svisle nebo vodorovně, tak by nás to nepřekvapilo, prostě by se řemen dal podle značek, ale tady je divné e nesedí poloha vačky tak, jak by dle papírů měla. Je moné, e by to někdo odflákl u ve fabrice?
Motor jede bez problémů, emise v pořádku, diagnostika neprotestuje, ale vačka se zdá podle kola a vakuové pumpy pootočená o zub napřed.... přitom v příručkově správném nastavení motor nelape, jak by měl....
Otázka pro zkuené : Je moné, e by oba konce vačky byly pootočené, ale vačková hřídel a vačky samotné správně?? Jinak si to nedovedu vysvětlit, kdyby to původní majitel patně nastavil a motor by to skousnul, jel by na papírové nastavení taky a moná i lépe, ale on jede správně jen takto...
Včera nás s mechanikem při výměně rozvodů potkala jedna velice překvapivá událost... jetě při starém řemeni se zaaretovala klika a ejhle - vačkové kolo v této poloze nelo zaaretovat do originální díry, bylo přesně o zub napřed. Nemohlo tedy jít o skočený řemen, ten by skočil tak, e by vačkové kolo bylo o zub pozadu (dopředu skočí řemen, ne kolo, leda e by skočil řemen dole na klice, pak by to moné bylo, ale ->), krom toho dráka na vačce po sundání vakuové pumpy na druhé straně také vykazovala stejný náklon jakoby o zub dopředu (správně by měla být svisle). Po srovnání řemene na papírově správnou hodnotu neměl motor správný chod (test protočení nasucho klikou a pak start zapalováním na cca 2 vteřiny), take nový řemen se dal přesně jako ten starý (natěstí sjme si starou polohu přesně označili)...
Jen tedy stále dumáme nad tím, jak k tomuto stavu mohlo dojít... řemen i kladky byly originál, a podle servisní historie i původní. Nebýt toho, e na vačkovém kole je aretační díra a k ní přísluná díra v hlavě, a e dráka na druhé straně je obvylke po aretaci kliky svisle nebo vodorovně, tak by nás to nepřekvapilo, prostě by se řemen dal podle značek, ale tady je divné e nesedí poloha vačky tak, jak by dle papírů měla. Je moné, e by to někdo odflákl u ve fabrice?
Motor jede bez problémů, emise v pořádku, diagnostika neprotestuje, ale vačka se zdá podle kola a vakuové pumpy pootočená o zub napřed.... přitom v příručkově správném nastavení motor nelape, jak by měl....
Otázka pro zkuené : Je moné, e by oba konce vačky byly pootočené, ale vačková hřídel a vačky samotné správně?? Jinak si to nedovedu vysvětlit, kdyby to původní majitel patně nastavil a motor by to skousnul, jel by na papírové nastavení taky a moná i lépe, ale on jede správně jen takto...
|
|
23.01.2011 14:24 -
Re: Rozvody - diesel
|
2370814
|
|
tief
|
|
|
Mam pocit ze som niekde zachytil ze vackove kolo resp. pohon druhej vacky je cez retaz a ta remenica sa len nasuva na na hriadel cez kuzel bez zarazky a moze dojst k pootoceniu. Potom by nesedla synchronizacia vacky a kliky a mohlo by to robit psie kusy - moze to by pozostatok potkaneho motora. Znalejsi kolegovia doplnia.
Mam pocit ze som niekde zachytil ze vackove kolo resp. pohon druhej vacky je cez retaz a ta remenica sa len nasuva na na hriadel cez kuzel bez zarazky a moze dojst k pootoceniu. Potom by nesedla synchronizacia vacky a kliky a mohlo by to robit psie kusy - moze to by pozostatok potkaneho motora. Znalejsi kolegovia doplnia.
|
|
23.01.2011 18:00 -
Re: Rozvody - diesel
|
2370840
|
|
jumep
|
|
|
1.6 fakt netusim, ale kolecka by mali vzdy sediet na aretacne otvory
tak pozeram do papierov, kluka sa nezaistuje pri rozvodoch na zotrvaku ale zpredu
kolecko ma na vrchu aretovaci otvor
1.6 fakt netusim, ale kolecka by mali vzdy sediet na aretacne otvory
tak pozeram do papierov, kluka sa nezaistuje pri rozvodoch na zotrvaku ale zpredu
kolecko ma na vrchu aretovaci otvor
|
|
24.01.2011 09:07 -
Re: Rozvody - diesel
|
2370882
|
|
draceq
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 44 |
|
|
myslí jako kolečko pod řemenicí pomocného řemene na klice? Tam jsem tuím nic neviděl, ale moné to je, nestudoval jsem to tak podrobně. Je fakt, e my měli aretaci kliky na setrváku, take pokud je aretace moná i jetě někde jinde, můe to být velice jednoduché vysvětlení... jen mě zaráí, e by tohle nikdo z mechaniků nevěděl (obvolala se kvůli téhle záhadě půlka republiky). No, jisté je, e nový řemen je daný stejně jako původní a ve funguje...
myslí jako kolečko pod řemenicí pomocného řemene na klice? Tam jsem tuím nic neviděl, ale moné to je, nestudoval jsem to tak podrobně. Je fakt, e my měli aretaci kliky na setrváku, take pokud je aretace moná i jetě někde jinde, můe to být velice jednoduché vysvětlení... jen mě zaráí, e by tohle nikdo z mechaniků nevěděl (obvolala se kvůli téhle záhadě půlka republiky). No, jisté je, e nový řemen je daný stejně jako původní a ve funguje...
|
|
24.01.2011 12:50 -
Re: Rozvody - diesel
|
2370909
|
|
jumep
|
|
|
Zajistit vačkový hřídel���� (v místě " c ") Pomocí přípravku [2] (naolejovat tyčky).
POZOR : Na magnetické dráze nesmí být stopy po pokození a nesmí se k ní přiblíit zdroj magnetické síly.
Zajistit klikový hřídel���� (v místě " d ") Pomocí tyčky [3].
URGENTNÍ : Jestlie nelze zajistit polohu vačkového hřídele, zkontrolovat, e posun mezi otvorem v ozubeném kole vačkového hřídele a otvorem pro zajitění není větí ne ��1 mm. V opačném případě zopakovat operaci nasazení rozvodového řemene (viz přísluná operace).
edit: zotrvak sa aretuje kvoli povoleniu srobu
Zajistit vačkový hřídel���� (v místě " c ") Pomocí přípravku [2] (naolejovat tyčky).
POZOR : Na magnetické dráze nesmí být stopy po pokození a nesmí se k ní přiblíit zdroj magnetické síly.
Zajistit klikový hřídel���� (v místě " d ") Pomocí tyčky [3].
URGENTNÍ : Jestlie nelze zajistit polohu vačkového hřídele, zkontrolovat, e posun mezi otvorem v ozubeném kole vačkového hřídele a otvorem pro zajitění není větí ne ��1 mm. V opačném případě zopakovat operaci nasazení rozvodového řemene (viz přísluná operace).
edit: zotrvak sa aretuje kvoli povoleniu srobu
Přílohy: b1ep1e4d.gif ( 52910b ) - |
|
24.01.2011 16:43 -
Re: Rozvody - diesel
|
2370946
|
|
draceq
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 44 |
|
|
co de facto řeí záhadu posunutých rozvodů... a na jednu maličkost - já tam tu aretační díru označenou jako d nemám mechanik tohle prý věděl, jene tu díru tam prostě nenael.... Hold originální auto, no..
co de facto řeí záhadu posunutých rozvodů... a na jednu maličkost - já tam tu aretační díru označenou jako d nemám:-o:-o:nevim mechanik tohle prý věděl, jene tu díru tam prostě nenael.... Hold originální auto, no.. :D
|
|
10.02.2011 20:19 -
Re: Rozvody - diesel
|
2372813
|
|
J.Reno
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
zdar,já mám dotaz na ten řetěz co je mezi vačkama,mění se taky při 240tkm nebo vydrí dýl?Nejde mi o ty peníze za něj,ale abych ho neměnil zbytečně,přeci jen tam je přístup fakt perfektní..
zdar,já mám dotaz na ten řetěz co je mezi vačkama,mění se taky při 240tkm nebo vydrí dýl?Nejde mi o ty peníze za něj,ale abych ho neměnil zbytečně,přeci jen tam je přístup fakt perfektní..
|
|
10.02.2011 20:24 -
Re: Rozvody - diesel
|
2372817
|
|
jumep
|
|
|
ten riesit az ked je opotrebovany napinak
je dobre mazany ... takze to neni nejako sucast rozvodov
ten riesit az ked je opotrebovany napinak
je dobre mazany ... takze to neni nejako sucast rozvodov
|
|
10.02.2011 20:25 -
Re: Rozvody - diesel
|
2372819
|
|
J.Reno
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
to jsem si sakra oddychl
to jsem si sakra oddychl:palec
|
|
15.02.2011 10:13 -
Re: Rozvody - diesel
|
2373470
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Ja bych mel dotaz ohledne nastaveni rozvodu na RHR 16v 100kw
Vacky proti sobe by mely byt nastaveny znackami na retezu a na tech ozubenych kolech pro retez? Je to tak?
Jak ale nastavym k vackam ozubene kolo remenu? Je tam nejaka aretace, nebo klinek pro to osazeni vyfukove vacky kolem pro remen?
Diky za odpoved
Jimmi
Ja bych mel dotaz ohledne nastaveni rozvodu na RHR 16v 100kw
Vacky proti sobe by mely byt nastaveny znackami na retezu a na tech ozubenych kolech pro retez? Je to tak?
Jak ale nastavym k vackam ozubene kolo remenu? Je tam nejaka aretace, nebo klinek pro to osazeni vyfukove vacky kolem pro remen?
Diky za odpoved
Jimmi
Přílohy: Rozvody RHR.jpg ( 59444b ) - Nastaveni rozvodu RHR |
|
15.02.2011 10:18 -
Re: Rozvody - diesel
|
2373475
|
|
jumep
|
|
|
rozvodove kolecko ma kailik ... to inak nedas ...
rozvodove kolecko ma kailik ... to inak nedas ...
|
|
15.02.2011 10:36 -
Re: Rozvody - diesel
|
2373486
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
PRave z toho obrazku to neni jasny... A kdyz jsem delal vacky na novym 1,6THP EP6 (ten turbo benzin s BMW) tak tam jsou kola jen dotazeny bez klinku a je potreba pripravek na nastaveni vacek...
Taklze na 2,0HDi 16V je teda klinek, takze bez obav
PRave z toho obrazku to neni jasny... A kdyz jsem delal vacky na novym 1,6THP EP6 (ten turbo benzin s BMW) tak tam jsou kola jen dotazeny bez klinku a je potreba pripravek na nastaveni vacek...
Taklze na 2,0HDi 16V je teda klinek, takze bez obav :-)
|
|
20.02.2011 00:27 -
Re: Rozvody - diesel
|
2374333
|
|
jumep
|
|
|
draceq napsal(a):
tak som dnes robil tie rozvody a mali by ste asi zajst s mechanikom k ocnemu
vid foto, je to 4.xx diera, pouzil som 4rku imbus
tak som dnes robil tie rozvody a mali by ste asi zajst s mechanikom k ocnemu
vid foto, je to 4.xx diera, pouzil som 4rku imbus :)
Přílohy: P1120373_576x768.JPG ( 129454b ) - P1120377_1024x768.JPG ( 206665b ) - |
|
| |
|
|