| | |
30.03.2010 11:50 -
Re: Rozvody - diesel
|
2340525
|
|
zilovi.km
|
Město: Skalná, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 70 |
|
|
přece by si někdo nelajzl stahnou kilometrovník o 160 000
přece by si někdo nelajzl stahnou kilometrovník o 160 000
|
|
30.03.2010 11:58 -
Re: Rozvody - diesel
|
2340526
|
|
tief
|
|
|
Uplne v klidu Dalsi vec je ze zivotnost remena zalezi i na spusobu jizdy, dalsi vec je ze mnoho lidi po sundani remenu pri vymene kladek, pumpy apodobne da spatky stary remen, co brutalne znizuje jeho zivotnost ... proste kupis auto, vymen remen a mas klid na dusi, nebyl by si prvni co by tu pak plakal ze to neudelal a ted mu to stoji v servisu a on do toho pumpuje tisice za opravu.
Uplne v klidu :-D Dalsi vec je ze zivotnost remena zalezi i na spusobu jizdy, dalsi vec je ze mnoho lidi po sundani remenu pri vymene kladek, pumpy apodobne da spatky stary remen, co brutalne znizuje jeho zivotnost ... proste kupis auto, vymen remen a mas klid na dusi, nebyl by si prvni co by tu pak plakal ze to neudelal a ted mu to stoji v servisu a on do toho pumpuje tisice za opravu.
|
|
30.03.2010 12:01 -
Re: Rozvody - diesel
|
2340527
|
|
zilovi.km
|
Město: Skalná, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 70 |
|
|
dobře uvidíme a jaké mam zpravné označení auta c5 2 .............?
dobře uvidíme a jaké mam zpravné označení auta c5 2 .............?
|
|
30.03.2010 12:04 -
Re: Rozvody - diesel
|
2340528
|
|
tief
|
|
|
jj C5 2 - a typ motora a karoserie si uz najdes v seznamu modelu a vybavu ( X, SX, EXCLUSIVE ) by si mal mat v technicaku myslim ...
jj C5 2 - a typ motora a karoserie si uz najdes v seznamu modelu :) a vybavu ( X, SX, EXCLUSIVE ) by si mal mat v technicaku myslim ...
|
|
30.03.2010 20:37 -
Re: Rozvody - diesel
|
2340557
|
|
jope
|
Město: Cheb, Auto: | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Něco o rozvodech na C5 I
Něco o rozvodech na C5 I
Přílohy: Rozvody C5 HDI.pdf ( 2225118b ) - |
|
31.03.2010 20:20 -
Re: Rozvody - diesel
|
2340661
|
|
richard
|
|
|
Zdravím Vás,
vedel by mi niekto poradi na akej stránke nájdem tú servisnú históriu kilometrov?
Ďakujem.
Zdravím Vás,
vedel by mi niekto poradi na akej stránke nájdem tú servisnú históriu kilometrov? :nevim
Ďakujem.
|
|
09.05.2010 22:06 -
Re: Rozvody - diesel
|
2344405
|
|
jumep
|
|
|
otazka je aky remen a kladky pouzijes, ak zostanes pri tom co ti daju oni v citroene, to by malo byt ako ked su tam tie rozvody prvy krat - cize 120 - 160
ak tam davas druhovyrobu, tak sa riadit tym co je uvedene od vyrobcu remena a rozvodov - kazdopadne nezabudat na vodnu pumpu !
otazka je aky remen a kladky pouzijes, ak zostanes pri tom co ti daju oni v citroene, to by malo byt ako ked su tam tie rozvody prvy krat - cize 120 - 160
ak tam davas druhovyrobu, tak sa riadit tym co je uvedene od vyrobcu remena a rozvodov - kazdopadne nezabudat na vodnu pumpu !
|
|
09.05.2010 22:06 -
Re: Rozvody - diesel
|
2344406
|
|
Darja
|
|
|
Doufák, tys jetě rozvody nedělal? Jeatli má 2003, měl si je dělat v roce 2008. Rozvody jsou buď najeté km nebo kadých 5 let. To ti ale určitě taky říkali v servisu
Doufák, tys jetě rozvody nedělal? Jeatli má 2003, měl si je dělat v roce 2008. Rozvody jsou buď najeté km nebo kadých 5 let. To ti ale určitě taky říkali v servisu :)
|
|
09.05.2010 22:16 -
Re: Rozvody - diesel
|
2344408
|
|
DOUFAK
|
|
|
Ale dělal přece,při těch 160 tisících,kdy jsem měl najeto a ptám se na to v kolika km se dělá dalí výměna,protoe tady zaznělo - po ujetí dalích 80000 km nad těch 160000 km tedy při 240000 km. ? V Citroenu mi bylo řečeno první výměna 160000km a dalí při 320000 km.
Ale dělal přece,při těch 160 tisících,kdy jsem měl najeto a ptám se na to v kolika km se dělá dalí výměna,protoe tady zaznělo - po ujetí dalích 80000 km nad těch 160000 km tedy při 240000 km. ? V Citroenu mi bylo řečeno první výměna 160000km a dalí při 320000 km.
|
|
09.05.2010 22:17 -
Re: Rozvody - diesel
|
2344409
|
|
jumep
|
|
|
5. Výměna rozvodového řemene
Frekvence údrby vozidla
- Standardní údrba
Vozidla benzin Kadých 120 000 km nebo kadé 10 roky (80 000 miles)
- Údrba při ztíeném provozu
Kadých 80 000 km nebo kadé 10 roky (48 000 miles)
Vozidla s naftovým motorem s přímým vstřikováním (HDI)
- Standardní údrba
Kadých 160 000 km nebo kadé 10 roky (100 000 miles)
- Údrba při ztíeném provozu
Kadých 120 000 km nebo kadé 10 roky (80 000 miles)
to je to co pise citroen pri C5 1
5. Výměna rozvodového řemene
Frekvence údrby vozidla
- Standardní údrba
Vozidla benzin Kadých 120 000 km nebo kadé 10 roky (80 000 miles)
- Údrba při ztíeném provozu
Kadých 80 000 km nebo kadé 10 roky (48 000 miles)
Vozidla s naftovým motorem s přímým vstřikováním (HDI)
- Standardní údrba
Kadých 160 000 km nebo kadé 10 roky (100 000 miles)
- Údrba při ztíeném provozu
Kadých 120 000 km nebo kadé 10 roky (80 000 miles)
to je to co pise citroen pri C5 1
|
|
16.06.2010 06:32 -
Re: Rozvody - diesel
|
2348308
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Horní plastový kryt rozvodů drí i jeden trn s naraenou plechovou pojistkou. Na tomto trnu je hliníkový títek, na kterém jsou vyraené tři řádky údajů. Jeden řádek je PSA (zřejmě výrobce) a číslo, dalí je sedmimístné číslo a dalí estimístné číslo 201012, které vypadá skoro jako nějaké datum. Dá se z toho něco vyčíst??
Prosím vynechat příspěvky typu, e falovat se dá vechno - to v Čechách známe a není nutné to znovu připomínat.
Horní plastový kryt rozvodů drí i jeden trn s naraenou plechovou pojistkou. Na tomto trnu je hliníkový títek, na kterém jsou vyraené tři řádky údajů. Jeden řádek je PSA (zřejmě výrobce) a číslo, dalí je sedmimístné číslo a dalí estimístné číslo 201012, které vypadá skoro jako nějaké datum. Dá se z toho něco vyčíst??
Prosím vynechat příspěvky typu, e falovat se dá vechno - to v Čechách známe a není nutné to znovu připomínat.
|
|
16.06.2010 08:28 -
Re: Rozvody - diesel
|
2348310
|
|
tomc
|
|
|
DOUFAK napsal(a): Ale dělal přece,při těch 160 tisících,kdy jsem měl najeto a ptám se na to v kolika km se dělá dalí výměna,protoe tady zaznělo - po ujetí dalích 80000 km nad těch 160000 km tedy při 240000 km. ? V Citroenu mi bylo řečeno první výměna 160000km a dalí při 320000 km. pokud dává druhovýrobu tak max 80tkm!!
Ale dělal přece,při těch 160 tisících,kdy jsem měl najeto a ptám se na to v kolika km se dělá dalí výměna,protoe tady zaznělo - po ujetí dalích 80000 km nad těch 160000 km tedy při 240000 km. ? V Citroenu mi bylo řečeno první výměna 160000km a dalí při 320000 km. pokud dává druhovýrobu tak max 80tkm!!
|
|
16.06.2010 11:49 -
Re: Rozvody - diesel
|
2348319
|
|
tomc
|
|
|
tomá sice pravdu,ale co kdy ????já jim nevěřím.
tomá sice pravdu,ale co kdy ????já jim nevěřím.
|
|
16.06.2010 17:50 -
Re: Rozvody - diesel
|
2348336
|
|
jumep
|
|
|
vilous napsal(a): Horní plastový kryt rozvodů drí i jeden trn s naraenou plechovou pojistkou. Na tomto trnu je hliníkový títek, na kterém jsou vyraené tři řádky údajů. Jeden řádek je PSA (zřejmě výrobce) a číslo, dalí je sedmimístné číslo a dalí estimístné číslo 201012, které vypadá skoro jako nějaké datum. Dá se z toho něco vyčíst??
Prosím vynechat příspěvky typu, e falovat se dá vechno - to v Čechách známe a není nutné to znovu připomínat.
nemyslim si ze z toho nieco vycitas, ale skusim sa spytat na kompetentnych miestach
zivotnost remena je uvadzana 10 rokov / km
ak si ho nemenil / nemas tolke km, vymen
nemyslim zeby v servise nejako oznacovali stitkom vymenu, jedine ak tam nieco zavesia (co byvaju klasicke stitky na drotiku s km pri vymene a dalsou vymenou)
nemyslim si ze z toho nieco vycitas, ale skusim sa spytat na kompetentnych miestach
zivotnost remena je uvadzana 10 rokov / km
ak si ho nemenil / nemas tolke km, vymen
nemyslim zeby v servise nejako oznacovali stitkom vymenu, jedine ak tam nieco zavesia (co byvaju klasicke stitky na drotiku s km pri vymene a dalsou vymenou)
|
|
16.06.2010 23:12 -
Re: Rozvody - diesel
|
2348371
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
jumep napsal(a): nemyslim zeby v servise nejako oznacovali stitkom vymenu, jedine ak tam nieco zavesia (co byvaju klasicke stitky na drotiku s km pri vymene a dalsou vymenou)
Na Xantii jsem si nechával 2x dělat rozvody (ve 200 t. a 300 t., ve stejném servise) a pokadé mi nahoru na přední příčku nalepili nálepku z nápisem "Výměna rozvodového řemene" (vypadala originál - s logem Citroen) a na ní vyplnili lihovou fixou datum a stav km.
Na Xantii jsem si nechával 2x dělat rozvody (ve 200 t. a 300 t., ve stejném servise) a pokadé mi nahoru na přední příčku nalepili nálepku z nápisem "Výměna rozvodového řemene" (vypadala originál - s logem Citroen) a na ní vyplnili lihovou fixou datum a stav km.
|
|
16.06.2010 23:14 -
Re: Rozvody - diesel
|
2348372
|
|
jumep
|
|
|
to je to co hovorim, stitok zo stavom km
to na co tu bol dotaz, tu je odpoved: (citujem)
Castokrat su diely oznacene specialnym cislom, ktore sluzi na trasabilitu dielov. Teda spatnu
vysledovatelnost.
Zvycajne to ma format 6+X. Prvych 6 urcuje o aky diel ide: typ dielu,
dodavatel... Dalsich X je akymsi rodnym cislom dielu.
Uz nerobim na montazi, tak si nepamatam, kolko znakov tvori to X (bud je to
6 a celkovy poccet je 13 alebo to X je 13...mam v tom uz hokej...mozno sa
niekedy pouzival iny format).
Funguje to nejako takto: Diel pride od dodavatela. Operator ho uchopi a
nacita ciarovy kod citackou (mozno predtym to vytukavali rucne). Nasleduje
porovnanie, ci ide o spravnu verziu dielu voci auto na pracovnom kroku.
Potom, po upevneni dielu, sa odosle do informacneho systemu cely nacitany
kod, ktory sa priradi ku konkretnemu autu. Programoval som par takych
sraciek.
Na co to je? Ak sa zisti, ze diel robi problemy, tak vies presne, ktore auta
zvolat.
Toto cislo sa nezhoduje s referencnym cislom (objednavacim cislom).
to je to co hovorim, stitok zo stavom km
to na co tu bol dotaz, tu je odpoved: (citujem)
Castokrat su diely oznacene specialnym cislom, ktore sluzi na trasabilitu dielov. Teda spatnu
vysledovatelnost.
Zvycajne to ma format 6+X. Prvych 6 urcuje o aky diel ide: typ dielu,
dodavatel... Dalsich X je akymsi rodnym cislom dielu.
Uz nerobim na montazi, tak si nepamatam, kolko znakov tvori to X (bud je to
6 a celkovy poccet je 13 alebo to X je 13...mam v tom uz hokej...mozno sa
niekedy pouzival iny format).
Funguje to nejako takto: Diel pride od dodavatela. Operator ho uchopi a
nacita ciarovy kod citackou (mozno predtym to vytukavali rucne). Nasleduje
porovnanie, ci ide o spravnu verziu dielu voci auto na pracovnom kroku.
Potom, po upevneni dielu, sa odosle do informacneho systemu cely nacitany
kod, ktory sa priradi ku konkretnemu autu. Programoval som par takych
sraciek.
Na co to je? Ak sa zisti, ze diel robi problemy, tak vies presne, ktore auta
zvolat.
Toto cislo sa nezhoduje s referencnym cislom (objednavacim cislom).
|
|
| |
|
|