| | |
30.11.2013 20:36 -
Re: Rozvody - diesel
|
2642209
|
|
jumep
|
|
|
aky motor?
ide mi vackove kolecko
aky motor?
ide mi vackove kolecko
|
|
19.01.2014 17:29 -
Re: Rozvody - diesel
|
2659507
|
|
bob66
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
1,6 Hdi 80kW - ako majú by nastavené vačkové hriadele na tomto motore. Je to 16 ventil ozubené kolesá sú spojené reazou + napinák.
menil som napinák, reaz mám s medenými článkami, neviem ale či sú vačky staré alebo nové (typ)
auto vyrobené 14.3.2005
Ďakujem
1,6 Hdi 80kW - ako majú by nastavené vačkové hriadele na tomto motore. Je to 16 ventil ozubené kolesá sú spojené reazou + napinák.
menil som napinák, reaz mám s medenými článkami, neviem ale či sú vačky staré alebo nové (typ)
auto vyrobené 14.3.2005
Ďakujem
|
|
19.01.2014 20:20 -
Re: Rozvody - diesel
|
2659625
|
|
jruze
|
|
|
Víc nemám
Víc nemám
Přílohy: vacky_16hdi(1).pdf ( 137142b ) - |
|
19.01.2014 21:20 -
Re: Rozvody - diesel
|
2659711
|
|
bob66
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Díky, tohle jsem u nael. Problém je v tom,e neznám polohu hřídelí před demontáí. Značky na vačkách mají tvar mini obdélniku s kratí stranou směrem k zubům.
Starí(7článků mezi černými) a novějí(5článků mezi měděnými) podle mne nejsou 100procentně zaměnitelné - časování vaček je asi jiné. Nevím ani dobu, kdy dolo k změně ve výrobě
Díky, tohle jsem u nael. Problém je v tom,e neznám polohu hřídelí před demontáí. Značky na vačkách mají tvar mini obdélniku s kratí stranou směrem k zubům.
Starí(7článků mezi černými) a novějí(5článků mezi měděnými) podle mne nejsou 100procentně zaměnitelné - časování vaček je asi jiné. Nevím ani dobu, kdy dolo k změně ve výrobě:-((((
|
|
20.01.2014 19:34 -
Re: Rozvody - diesel
|
2660069
|
|
bob66
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
taky jsem měl původně značky v plánu. Jeliko fyzika je k.... , tak je nemám a ptám se jako prvňáček
taky jsem měl původně značky v plánu. Jeliko fyzika je k.... , tak je nemám a ptám se jako prvňáček:-((((
|
|
20.01.2014 21:09 -
Re: Rozvody - diesel
|
2660100
|
|
jumep
|
|
|
mas moznost pokus, omyl, ale sak pozri na staru retiazku kde ma znacenie
tj zloz to po starom a pretoc rucne motor, ak bude ok a nechyti sa to tak skus nastartovat, ak pojde ok tak si skoncil ak nie, rozoberes a zlozis po novom
mas moznost pokus, omyl, ale sak pozri na staru retiazku kde ma znacenie
tj zloz to po starom a pretoc rucne motor, ak bude ok a nechyti sa to tak skus nastartovat, ak pojde ok tak si skoncil ak nie, rozoberes a zlozis po novom
|
|
20.01.2014 22:12 -
Re: Rozvody - diesel
|
2660142
|
|
bob66
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
tak teda dobre, skúsm. po víkende dám vedie či potrebujem ďalí motor
tak teda dobre, skúsm. po víkende dám vedie či potrebujem ďalí motor:-))
|
|
02.02.2014 16:52 -
Re: Rozvody - diesel
|
2664151
|
|
bob66
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
pánové JRUZE a JUMEP, prvně přijměte poděkování za rady při nastavení rozvodového řetězu - pomohlo. problém zůstal v tom, e motor nevrčí. VT čerpadlo po kontrole OK, vstřiky nové. lexia chce tlak v railu 345, čidlo hlásí 8, v jiném motoru OK. Při vypnutí klíčku se chvěje VT čerpadlo. Co s tím????
pánové JRUZE a JUMEP, prvně přijměte poděkování za rady při nastavení rozvodového řetězu - pomohlo. problém zůstal v tom, e motor nevrčí:-(. VT čerpadlo po kontrole OK, vstřiky nové. lexia chce tlak v railu 345, čidlo hlásí 8, v jiném motoru OK. Při vypnutí klíčku se chvěje VT čerpadlo. Co s tím????
|
|
02.02.2014 18:11 -
Re: Rozvody - diesel
|
2664155
|
|
bob66
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
vypnu zapalování a áhnu na VT čerpadlo - cítím jemné vibrace (motor stojí - nemalí být z čeho). čidlo tlaku funguje v jiném motoru OK, čidlo z jiného motoru u mne ukazuje 8 (motor chce 345). U jsem z toho zralý na psychinu - asi půjdu do politiky
vypnu zapalování a áhnu na VT čerpadlo - cítím jemné vibrace (motor stojí - nemalí být z čeho). čidlo tlaku funguje v jiném motoru OK, čidlo z jiného motoru u mne ukazuje 8 (motor chce 345). U jsem z toho zralý na psychinu - asi půjdu do politiky:-p
|
|
02.02.2014 19:37 -
Re: Rozvody - diesel
|
2664207
|
|
bob66
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
čerpadlo je po přezkouení u Bosche Pardubice - údajně OK. pony a dalí sajrajt v soustavě nejsou. motor zkolaboval po rozsypané řemenici (dvouhmotě). část gumy jsem nael i u rozvodů - take dolu hlava - OK, napínák vaček KO - výměna. mezitím kontrola vstřiků a VT čerpadla (vstřiky KO, take nové, čerpadlo OK). motor bez vstřiků jde lehce, komprese 18,4-18,7-18,5-18,6. olej nový filtry taky. začínám uvaovat nad tím, jestli nejsem pako a nezapojil něco blbě. peněenka jetě furt brečí a efekt.....
čerpadlo je po přezkouení u Bosche Pardubice - údajně OK. pony a dalí sajrajt v soustavě nejsou. motor zkolaboval po rozsypané řemenici (dvouhmotě). část gumy jsem nael i u rozvodů - take dolu hlava - OK, napínák vaček KO - výměna. mezitím kontrola vstřiků a VT čerpadla (vstřiky KO, take nové, čerpadlo OK). motor bez vstřiků jde lehce, komprese 18,4-18,7-18,5-18,6. olej nový filtry taky. začínám uvaovat nad tím, jestli nejsem pako a nezapojil něco blbě. peněenka jetě furt brečí a efekt.....
|
|
02.02.2014 21:59 -
Re: Rozvody - diesel
|
2664285
|
|
jumep
|
|
|
jaj, ak boli striky vonku a este to nevrcalo, tak su zavzdusnene
malo by stacit dostatocne dlho tocit alebo nastartovat na spray
ak to ani tak nespravi tlak potom, tak hladaj niekde netesnost
to co ti "vrci" cerpadlo, je samotny regulator na nom co je vporiadku
jaj, ak boli striky vonku a este to nevrcalo, tak su zavzdusnene
malo by stacit dostatocne dlho tocit alebo nastartovat na spray
ak to ani tak nespravi tlak potom, tak hladaj niekde netesnost
to co ti "vrci" cerpadlo, je samotny regulator na nom co je vporiadku
|
|
02.02.2014 22:06 -
Re: Rozvody - diesel
|
2664289
|
|
bob66
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
skúsim, dám vedie.
skúsim, dám vedie.
|
|
17.03.2014 17:15 -
Re: Rozvody - diesel
|
2677684
|
|
sam
|
Město: Jablunkov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 4 |
|
|
zdravím -potřeboval bych poradit,asi dva týdny po výměně rozvodů se mi u C5 I 2.2 hdi začal oběvovat při jízdě nepříjemný zápach spáleného oleje nebo snad nafty dnes jsem v garái el po příčině a tak jsem sundal plastový kryt motoru. Po nastartování motoru se mi z prostoru pod filtrem paliva objevil slabý kouř, který záhy zmizel a víc se neobjevoval a zase po dalím nastartování někdy se mi také stává e mi motor nenaskočí a musím pak párkrát nechat najet palivové čerpadlo pomocí spínačky a a po-té nastartovat. nevím si s tím rady díky za pomoc
zdravím -potřeboval bych poradit,asi dva týdny po výměně rozvodů se mi u C5 I 2.2 hdi začal oběvovat při jízdě nepříjemný zápach spáleného oleje nebo snad nafty dnes jsem v garái el po příčině a tak jsem sundal plastový kryt motoru. Po nastartování motoru se mi z prostoru pod filtrem paliva objevil slabý kouř, který záhy zmizel a víc se neobjevoval a zase po dalím nastartování někdy se mi také stává e mi motor nenaskočí a musím pak párkrát nechat najet palivové čerpadlo pomocí spínačky a a po-té nastartovat. nevím si s tím rady díky za pomoc:-)
|
|
17.03.2014 17:38 -
Re: Rozvody - diesel
|
2677685
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Zkontroloval bych těsnění víčka naftového filtru (je gumové), odkalovací ventil na spodku filtru a hadičky. Vypadá to na netěsnost - únik nafty (vypalování a smrad), spadávání (nutnost vícenásobného pouití podávacího čerpadla).
Zkontroloval bych těsnění víčka naftového filtru (je gumové), odkalovací ventil na spodku filtru a hadičky. Vypadá to na netěsnost - únik nafty (vypalování a smrad), spadávání (nutnost vícenásobného pouití podávacího čerpadla).
|
|
| |
|
|