| | |
06.06.2024 22:34 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3380973
|
|
Hanz 397
|
|
|
Já s bosalem také zkuenosti - nevím s jakým je to u dlouho - dodal si ho zákazník a po néjaké době jsem ho doloval po kouskách z 1.6 z výfuku
Ono spí záleí na stavu ostatních komponentů
Vechno tvoje slova...
Jednou se mi stalo, e se mi Bosal vrátil asi po 40000km. A popravdě ani ten originál není záruka - u delí dobu běí technická akce na Riftery a 308 na výměnu FAP. Větinou dá max kolem 50000...
Já s bosalem také zkuenosti - nevím s jakým je to u dlouho - dodal si ho zákazník a po néjaké době jsem ho doloval po kouskách z 1.6 z výfuku
Ono spí záleí na stavu ostatních komponentů
Vechno tvoje slova...
Jednou se mi stalo, e se mi Bosal vrátil asi po 40000km. A popravdě ani ten originál není záruka - u delí dobu běí technická akce na Riftery a 308 na výměnu FAP. Větinou dá max kolem 50000...
|
|
07.06.2024 18:53 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3381007
|
|
jruze
|
|
|
Hanz 397 napsal(a): Já s bosalem také zkuenosti - nevím s jakým je to u dlouho - dodal si ho zákazník a po néjaké době jsem ho doloval po kouskách z 1.6 z výfuku
Ono spí záleí na stavu ostatních komponentů
Vechno tvoje slova...
Jednou se mi stalo, e se mi Bosal vrátil asi po 40000km. A popravdě ani ten originál není záruka - u delí dobu běí technická akce na Riftery a 308 na výměnu FAP. Větinou dá max kolem 50000...
No já mám na 3.0 HDI přes 50000km přejetý interval a upravený ( resetovaný ) interval -hodnoty dobré jen ,,překročený interval - po tomto zákroku se jednotka ,, smířila s údaji , nehlásí ádné chyby , regeruje jako nový FAP , emise jako u nového FAPU ( téměř nulové hodnoty , výfuk čistý ) Na 150 je to troku horí - některé jdou některé ne ( asi podle jednotky) ale vdy je důleité jaké hodnoty to vykazuje 🤗 Jinak se chystám předělat ten origo na dělený aby se dal klasicky čistit 🤫jsem etřivý člověk a nechce se mi dát asi 60000,- za fap kdy nemusím
No já mám na 3.0 HDI přes 50000km přejetý interval a upravený ( resetovaný ) interval -hodnoty dobré jen ,,překročený interval - po tomto zákroku se jednotka ,, smířila s údaji , nehlásí ádné chyby , regeruje jako nový FAP , emise jako u nového FAPU ( téměř nulové hodnoty , výfuk čistý ) Na 150 je to troku horí - některé jdou některé ne ( asi podle jednotky) ale vdy je důleité jaké hodnoty to vykazuje 🤗 Jinak se chystám předělat ten origo na dělený aby se dal klasicky čistit 🤫jsem etřivý člověk a nechce se mi dát asi 60000,- za fap kdy nemusím
|
|
25.08.2024 12:56 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3384272
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
Dnes na mně vyskočila hláka "risk of particle filter blocking" a hodil se nouzový reim, take výkon úplně minimální po rovině se za dlouho dostanu i na 70km, kopec je problém to tak 50km. A kdy na to lápnu tak oblak kouře od sazí. Počítám e bude FAP asi v háji. Mám najeto cca 340tis (filtr je původní a 1x se vyplachoval - tak 4-5let zpátky a doplnily se i aditiva). Ne to vyhodilo hláku tak regenerace byla kadých cca 800km a bez problému - ale náhodně se dělo e bylo auto bez výkonu a já myslel e to dělá turbo co moná byla předzvěst filtru.
Teď to vypadalo e chce regenerovat ale u to nevylo. Na jaké hodnoty se podívat diagnostikou - lexiíí?
a jak se dá otestovat víčko nádre e funguje - v lexii ukazuje nepřítomno i kdy tak je, magnety taky má a dráty od toho magnetického spínače u nádre jsou taky OK - a to a do konektoru toho pc aditivace? díky
Jinak u filtru je zalogovaná chyba P1447 - a hodnoty diferenciální tlak: 652mbar, naplnění filtru sazemi 0%, stav regenerace: dovstřik
Dnes jsem si jetě vimnul e je prasklá hadice od intercooleru do klapky, ale to nevím zda se stalo tím e praskla a pak se sníil výkon a ucpal filtr, nebo je to a důsledek toho e se ucpal filtr a proto tlakem praskla?
díky
Dnes na mně vyskočila hláka "risk of particle filter blocking" a hodil se nouzový reim, take výkon úplně minimální po rovině se za dlouho dostanu i na 70km, kopec je problém to tak 50km. A kdy na to lápnu tak oblak kouře od sazí. Počítám e bude FAP asi v háji. Mám najeto cca 340tis (filtr je původní a 1x se vyplachoval - tak 4-5let zpátky a doplnily se i aditiva). Ne to vyhodilo hláku tak regenerace byla kadých cca 800km a bez problému - ale náhodně se dělo e bylo auto bez výkonu a já myslel e to dělá turbo co moná byla předzvěst filtru.
Teď to vypadalo e chce regenerovat ale u to nevylo. Na jaké hodnoty se podívat diagnostikou - lexiíí?
a jak se dá otestovat víčko nádre e funguje - v lexii ukazuje nepřítomno i kdy tak je, magnety taky má a dráty od toho magnetického spínače u nádre jsou taky OK - a to a do konektoru toho pc aditivace? díky
Jinak u filtru je zalogovaná chyba P1447 - a hodnoty diferenciální tlak: 652mbar, naplnění filtru sazemi 0%, stav regenerace: dovstřik
Dnes jsem si jetě vimnul e je prasklá hadice od intercooleru do klapky, ale to nevím zda se stalo tím e praskla a pak se sníil výkon a ucpal filtr, nebo je to a důsledek toho e se ucpal filtr a proto tlakem praskla?
díky
|
|
26.08.2024 08:57 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3384300
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
jruze napsal(a): V prvé řadě oprav hadici sma chyby a zkus to projet - ten FAP a chyba je důsledek - příčina ucpání ( pokud nebude chyba v aditivaci a proběhne nucenka tak potom koukni na hodnoty - teď to nemá cenu 😉
jj, hadici mám objednanou tak musím počkat a dorazí a uvidím. Kdy to vemu zpětně jak se to stalo, tak sem cítil za jízdy mení kubnutí ale to sem myslel e byla jen díra na silnici nebo tak a auto jelo pořád jetě OK (to moná ta hadice praskla). a pak kdy sem jel dál tak po nějaký době chtěl začít regenerovat a to vypadalo nadějně ale neprolo to a pak se to snailo jetě párkrát a to u pak hodil error o ucpání filtru a u byl nouzový reim a sníení výkonu. zatím díky
jj, hadici mám objednanou tak musím počkat a dorazí a uvidím. Kdy to vemu zpětně jak se to stalo, tak sem cítil za jízdy mení kubnutí ale to sem myslel e byla jen díra na silnici nebo tak a auto jelo pořád jetě OK (to moná ta hadice praskla). a pak kdy sem jel dál tak po nějaký době chtěl začít regenerovat a to vypadalo nadějně ale neprolo to a pak se to snailo jetě párkrát a to u pak hodil error o ucpání filtru a u byl nouzový reim a sníení výkonu. zatím díky
|
|
03.09.2024 11:10 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3384567
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
Tak po výměně hadice to vypadá OK, regenerace proběhla sama po ujetí asi 50km. A hodnoty vypadají OK - jsou podobné jako v minulosti.
Co se ale neustále vrací je chyba P2408 víčko nádre, proel jsem kabely z něj a k PC aditivace a ty přeruené nejsou, take hodnoty by měl ten PC dostávat. Kdy víčko vyndám tak měřím odpor 15ohm, kdy ho vrátím tak je 20kOhm (ale někde jsem četl e by měl být 165kOhm - jen nevím zda je to přímo k tomuto senzoru a není to pro jiný)?
Tak po výměně hadice to vypadá OK, regenerace proběhla sama po ujetí asi 50km. A hodnoty vypadají OK - jsou podobné jako v minulosti.
Co se ale neustále vrací je chyba P2408 víčko nádre, proel jsem kabely z něj a k PC aditivace a ty přeruené nejsou, take hodnoty by měl ten PC dostávat. Kdy víčko vyndám tak měřím odpor 15ohm, kdy ho vrátím tak je 20kOhm (ale někde jsem četl e by měl být 165kOhm - jen nevím zda je to přímo k tomuto senzoru a není to pro jiný)?
|
|
| |
|
|