| | |
26.06.2022 21:36 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3343135
|
|
jruze
|
|
|
Vitaeidel napsal(a): To video bylo jiné v tom, e jsem měl plný vozík a nechtěl jsem s ním jezdit po okresce, ne to skončí, ale tak to vypadá pokadé. Divné je to, e se při tom auto chová divně, jak popisuji výe. Jakmile to začne, a to vím s přesností na +- 50 km, je to pokadé stejné. Auto se za jízdy začne dusit, tak musím selápnout plyn na plno, aby zase najelo do otáček a pak po cca 15 sekundách znovu a tak pořád dokola, ne to po 10-15 minutách neskončí. A kouří to jak na videu. Pak auto zase jede naprosto v pořádku.
Tak asi potom diag - měřené hodnoty a zjistit proč - popřípadě nucenku , co to napíe a stav
Tak asi potom diag - měřené hodnoty a zjistit proč - popřípadě nucenku , co to napíe a stav
|
|
30.06.2022 11:43 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3343266
|
|
Hanz 397
|
|
|
Vitaeidel napsal(a): To video bylo jiné v tom, e jsem měl plný vozík a nechtěl jsem s ním jezdit po okresce, ne to skončí, ale tak to vypadá pokadé. Divné je to, e se při tom auto chová divně, jak popisuji výe. Jakmile to začne, a to vím s přesností na +- 50 km, je to pokadé stejné. Auto se za jízdy začne dusit, tak musím selápnout plyn na plno, aby zase najelo do otáček a pak po cca 15 sekundách znovu a tak pořád dokola, ne to po 10-15 minutách neskončí. A kouří to jak na videu. Pak auto zase jede naprosto v pořádku.
Co třeba klapky v rozbočovači sání. Kdy začne regenerovat, přivře vzduch přes mezichladič a pole ho bypassem. A jestli nechodí pořádně klapka bypassu, tak tam jde málo vzduchu a mohlo by se to takhle chovat...
Co třeba klapky v rozbočovači sání. Kdy začne regenerovat, přivře vzduch přes mezichladič a pole ho bypassem. A jestli nechodí pořádně klapka bypassu, tak tam jde málo vzduchu a mohlo by se to takhle chovat...
|
|
02.07.2022 12:10 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3343357
|
|
jruze
|
|
|
Nejjednodui je to vyřadit ( na zkouku) a nebo uplně - novějí u ty klapky nemají ( jedna klapka je otevŕena a druhá zavřená - podtlakem se otevřená zavŕe a zavřená otevře = kdy oba podtlaky vyřadí tak na zkouku to musí být OK)
Nejjednodui je to vyřadit ( na zkouku) a nebo uplně - novějí u ty klapky nemají ( jedna klapka je otevŕena a druhá zavřená - podtlakem se otevřená zavŕe a zavřená otevře = kdy oba podtlaky vyřadí tak na zkouku to musí být OK)
|
|
08.08.2022 21:50 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3345336
|
|
kostka
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Ahoj, byl jsem na diagnostice v Carlingu a bylo mi receno, ze je potreba vymenit FAP. Dalsi je chyba na turbu, ale tu by resili az po vymene FAPu, zda a jak je s tim spojena. Mam X7 v podpisu, 218k km najeto. Carling ma jen novy FAP za 46k Kc, repasovany za 30k Kc nemaji. Posunulo se nekam cisteni FAPu za tech par let a ma cenu to zkusit?
Tady jsou hodnoty z diagnostiky.
Otacky motoru 0:
Stav regenerace - nebylo pozadovano
Povoleni regenerace - regenerace nepovolena
Mnozstvi sazi ve filtru - 11.602 g
Vdalenost od posleni vymeny - 217 944 km
Kilometrovy probeh od posledni regenerace - 1225 km
Prumerne ujeta vzdalenost pro regeneraci - 856 km
Vzdalenost zbyvajici do vymeny filtru - 0 km
Stav prvni aditivace - ukoncena cinnost
Difereciacni tlak filtru - 0.000 bar
Posun refereční hodnoty snimace - -4 mv
Napeti snimace diferecniho tlaku - 0.49 V
Otacky motoru 3515:
Diferenciacni tlak filtru - 0.076 bar
Posun refereční hodnoty snimace - -4 mv
Napeti snimace diferecniho tlaku - 0.80 V
Da se s tim jeste neco ujet, do 500/1000 km treba? Momentalne nesviti zadna kontrolka.
Zapnula se mi dvakrat kontrolka motoru na delsich cestach, kdy neslo preradit z 2 na 3 (viz muj prispevek v automatovem vlakne .link. Po vypnuti motoru a nastartovani auto jelo, kontrolka motoru svitila a druhy den pak zhasla.
Ahoj, byl jsem na diagnostice v Carlingu a bylo mi receno, ze je potreba vymenit FAP. Dalsi je chyba na turbu, ale tu by resili az po vymene FAPu, zda a jak je s tim spojena. Mam X7 v podpisu, 218k km najeto. Carling ma jen novy FAP za 46k Kc, repasovany za 30k Kc nemaji. Posunulo se nekam cisteni FAPu za tech par let a ma cenu to zkusit?
Tady jsou hodnoty z diagnostiky.
Otacky motoru 0:
Stav regenerace - nebylo pozadovano
Povoleni regenerace - regenerace nepovolena
Mnozstvi sazi ve filtru - 11.602 g
Vdalenost od posleni vymeny - 217 944 km
Kilometrovy probeh od posledni regenerace - 1225 km
Prumerne ujeta vzdalenost pro regeneraci - 856 km
Vzdalenost zbyvajici do vymeny filtru - 0 km
Stav prvni aditivace - ukoncena cinnost
Difereciacni tlak filtru - 0.000 bar
Posun refereční hodnoty snimace - -4 mv
Napeti snimace diferecniho tlaku - 0.49 V
Otacky motoru 3515:
Diferenciacni tlak filtru - 0.076 bar
Posun refereční hodnoty snimace - -4 mv
Napeti snimace diferecniho tlaku - 0.80 V
Da se s tim jeste neco ujet, do 500/1000 km treba? Momentalne nesviti zadna kontrolka.
Zapnula se mi dvakrat kontrolka motoru na delsich cestach, kdy neslo preradit z 2 na 3 (viz muj prispevek v automatovem vlakne https://www.c5club.cz/diskuze/single/3344434-re-vymena-oleje-automaticka-prevodovka-am6-c5-iii/). Po vypnuti motoru a nastartovani auto jelo, kontrolka motoru svitila a druhy den pak zhasla.
|
|
09.08.2022 11:46 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3345369
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Kamarad nechaval cistit nedeleny FAP v jedne firme v Olomouci a zatim dobry. Stalo to okolo 5.5 tisic, ale musel ho donest vymontovany. Auto najeto taky lehce pres 200tkm. Pred cistenim auto hlasilo ucpany filtr, cukalo a neprobehla ani korektne nucena regenerace, po vycisteni vse v poradku zatim. S autem taky nejakou chvili jezdil, ale cukalo. Kazdopadne probeh mezi regeneracemi mel daleko kratsi nez ty, 856km je velmi dobre. Ale chtelo by to spis videt hodnoty dif. tlaku v zatezi za jizdy.
Kamarad nechaval cistit nedeleny FAP v jedne firme v Olomouci a zatim dobry. Stalo to okolo 5.5 tisic, ale musel ho donest vymontovany. Auto najeto taky lehce pres 200tkm. Pred cistenim auto hlasilo ucpany filtr, cukalo a neprobehla ani korektne nucena regenerace, po vycisteni vse v poradku zatim. S autem taky nejakou chvili jezdil, ale cukalo. Kazdopadne probeh mezi regeneracemi mel daleko kratsi nez ty, 856km je velmi dobre. Ale chtelo by to spis videt hodnoty dif. tlaku v zatezi za jizdy.
|
|
09.08.2022 12:04 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3345370
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Pokud je koncovka výfuku čistá, má cenu nechat čistit. Pokud u je filtr popraskaný a propoutí saze, čitění je zbytečné... Taky tu teď mám X7 2,0blueHDi a čekáme na ten repas FAP za 30k z Francie
Pokud je koncovka výfuku čistá, má cenu nechat čistit. Pokud u je filtr popraskaný a propoutí saze, čitění je zbytečné... Taky tu teď mám X7 2,0blueHDi a čekáme na ten repas FAP za 30k z Francie :nevim
|
|
09.08.2022 14:56 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3345384
|
|
kostka
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Koncovka je uplne cista. Zkusim se podivat, kde by to mohli vycistit. Potrebuji ale, aby FAP sami sundali a dali zpet.
Chapu spravne, ze zadna regenerace uz neprobehne? Za jak dlouho muze dojit k ucpani vzhledem k tem namerenym hodnotam?
Nepredpokladam, ze to delali za jizdy, ale otacky to melo slusne v druhem pripade - ja mam mnohem lehci nohu a k tem 3500 se dostanu malokdy.
Koncovka je uplne cista. Zkusim se podivat, kde by to mohli vycistit. Potrebuji ale, aby FAP sami sundali a dali zpet.
Chapu spravne, ze zadna regenerace uz neprobehne? Za jak dlouho muze dojit k ucpani vzhledem k tem namerenym hodnotam?
Nepredpokladam, ze to delali za jizdy, ale otacky to melo slusne v druhem pripade - ja mam mnohem lehci nohu a k tem 3500 se dostanu malokdy.
|
|
10.08.2022 07:49 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3345408
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Tady je výfuk z výroby v jednom kuse, take se musí řezat. Málokdo má stroje na čitění se s tím bude crcat.
O dalí regeneraci se ŘJ samozřejmě bude zase pokouet jak uzná za vhodné.
Tady je výfuk z výroby v jednom kuse, take se musí řezat. Málokdo má stroje na čitění se s tím bude crcat.
O dalí regeneraci se ŘJ samozřejmě bude zase pokouet jak uzná za vhodné.
|
|
10.08.2022 08:07 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3345409
|
|
DanielRada
|
Město: Bělotín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Problém bych viděl spí u převodovky, podle dalího příspěvku. Na hodnotách z diag není nic patně, a na diferenční tlak při vytočeném motoru. Ten bych čekal větí. Filtr toho musí vydret daleko víc. Netuím, jestli tohle auto má aditivaci filtru, pokud ano, nechat projít nejdřív tohle.
Problém bych viděl spí u převodovky, podle dalího příspěvku. Na hodnotách z diag není nic patně, a na diferenční tlak při vytočeném motoru. Ten bych čekal větí. Filtr toho musí vydret daleko víc. Netuím, jestli tohle auto má aditivaci filtru, pokud ano, nechat projít nejdřív tohle.
|
|
11.08.2022 07:58 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3345430
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
kostka napsal(a): Dalsi je chyba na turbu, ale tu by resili az po vymene FAPu, zda a jak je s tim spojena.
1 z Carlingu utikej jak nejrychleji muzes
2.by zacal resenim preplnovani,ono se lehce muze stat,resp to tak pravdepodobne i bude ze problem s FAP je jen dusledek priciny ,ktera muze byt ve tvem pripade prave to preplnovani popripade i vstrikovaci nebo EGR
podle hodnot ktere jsi postnul s FAP nic neni,ale neni to jen o techto datech,je potreba to videt i dynamicky,tohle ve velmi obecne,tvlast dif
1 z Carlingu utikej jak nejrychleji muzes
2.by zacal resenim preplnovani,ono se lehce muze stat,resp to tak pravdepodobne i bude ze problem s FAP je jen dusledek priciny ,ktera muze byt ve tvem pripade prave to preplnovani popripade i vstrikovaci nebo EGR
podle hodnot ktere jsi postnul s FAP nic neni,ale neni to jen o techto datech,je potreba to videt i dynamicky,tohle ve velmi obecne,tvlast dif
|
|
19.08.2022 11:46 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3345701
|
|
kostka
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Tak ted nevim, jestli mam byt rad, ze problem je spis jinde nez ve FAPu.
Doporucite mi, kam muzu zajet? Autodiag, slo by zajet za tebou? Samozrejme zaplatim normalne jako v servisu.
Jeste prikladam foto z diagnostiky z Carling, str 2--4 jsou ohledne turba.
(Jinak se omlouvam za pozdni reakci, byl jsem pryc)
Tak ted nevim, jestli mam byt rad, ze problem je spis jinde nez ve FAPu.
Doporucite mi, kam muzu zajet? Autodiag, slo by zajet za tebou? Samozrejme zaplatim normalne jako v servisu.
Jeste prikladam foto z diagnostiky z Carling, str 2--4 jsou ohledne turba.
(Jinak se omlouvam za pozdni reakci, byl jsem pryc)
Přílohy: Carling1.jpg ( 4896303b ) - Diagnostika str 1 Carling2.jpg ( 4425264b ) - Diagnostika str 2 Carling3.jpg ( 4403997b ) - Diagnostika str 3 Carling4.jpg ( 4378997b ) - Diagnostika str 4 Carling5.jpg ( 4463647b ) - Diagnostika str 5 |
|
19.08.2022 20:28 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3345741
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Bych rekl spatny selenoid pro ovladani turba, ale chce to videt za jizdy a docela me zarazi teplota chladici kapaliny, docela vysoka jako u BMW a ne 83 u PSA. Pri 99 uz museli frcet sahary.
Bych rekl spatny selenoid pro ovladani turba, ale chce to videt za jizdy a docela me zarazi teplota chladici kapaliny, docela vysoka jako u BMW a ne 83 u PSA. Pri 99 uz museli frcet sahary.
|
|
21.08.2022 11:04 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3345853
|
|
Qwik
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Vitaeidel napsal(a): To video bylo jiné v tom, e jsem měl plný vozík a nechtěl jsem s ním jezdit po okresce, ne to skončí, ale tak to vypadá pokadé. Divné je to, e se při tom auto chová divně, jak popisuji výe. Jakmile to začne, a to vím s přesností na +- 50 km, je to pokadé stejné. Auto se za jízdy začne dusit, tak musím selápnout plyn na plno, aby zase najelo do otáček a pak po cca 15 sekundách znovu a tak pořád dokola, ne to po 10-15 minutách neskončí. A kouří to jak na videu. Pak auto zase jede naprosto v pořádku.
Ahoj, mi to auto dělalalo podobně, po nějakých 400-600Km začalo cukat, nelo za plynem, jel jsem sotva 50Km/h , ale při stání na místě, bez tahu, to lo vytočit... Po cca 10minutách tam cvaklo, a motor zase fachčil jak má.. Pomohla kontrola podtlakových hadiček, kolínek, na řízení klapek od chladiče vzduchu... viz odkaz tady jsem to popsal... zde odkaz: .link.
Ahoj, mi to auto dělalalo podobně, po nějakých 400-600Km začalo cukat, nelo za plynem, jel jsem sotva 50Km/h , ale při stání na místě, bez tahu, to lo vytočit... Po cca 10minutách tam cvaklo, a motor zase fachčil jak má.. Pomohla kontrola podtlakových hadiček, kolínek, na řízení klapek od chladiče vzduchu... viz odkaz tady jsem to popsal...;-) zde odkaz: http://www.c5club.cz/diskuze/single/3329330-re-chvilkova-ztrata-vykonu-(cukani)/
|
|
26.08.2022 00:27 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3346102
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Mám u asi 5 let a 100 tisíc kilometrů stejný problém - auto se při vypalování dusí, zrychluje a téměř na plný plyn, v malých rychlostech to pak hrozně kube, protoe plyn je skoro binární, na volnoběh padají otáčky, které pak zas vystřelují vysoko, natěstí nemám ten kouř.
Bylo to asi v 5 servisech, nacpal jsem do toho v součtu kolem 80 tisíc (FAP, vstřiky, EGR, podtlakový senzor, diferenční senzor, spousta diagnostik, spousta lidí, nevim co u vechno) a dělá to pořád co cca 1100-1250 kilometrů, kdy pálí FAP. U to neřeím, nechci do toho dál rvát prachy, tak kdy to začne, odbočim na nejblií dálnici nebo rovný úsek, kde nemusím jet pomalu a za 10-15 minut je klid. Je moné, e to nakonec bude někde nějaká hadička, ale u na to nemám energii a za dalí prachy raději zajedu někam na dovolenou.
Mám u asi 5 let a 100 tisíc kilometrů stejný problém - auto se při vypalování dusí, zrychluje a téměř na plný plyn, v malých rychlostech to pak hrozně kube, protoe plyn je skoro binární, na volnoběh padají otáčky, které pak zas vystřelují vysoko, natěstí nemám ten kouř.
Bylo to asi v 5 servisech, nacpal jsem do toho v součtu kolem 80 tisíc (FAP, vstřiky, EGR, podtlakový senzor, diferenční senzor, spousta diagnostik, spousta lidí, nevim co u vechno) a dělá to pořád co cca 1100-1250 kilometrů, kdy pálí FAP. U to neřeím, nechci do toho dál rvát prachy, tak kdy to začne, odbočim na nejblií dálnici nebo rovný úsek, kde nemusím jet pomalu a za 10-15 minut je klid. Je moné, e to nakonec bude někde nějaká hadička, ale u na to nemám energii a za dalí prachy raději zajedu někam na dovolenou.
|
|
02.09.2022 15:39 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3346431
|
|
jančo
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Ahoj ,mam prosbu na Vás, nejde mi to do hlavy e či to je normalne, viz foto , po vypalovani filtru bolo pichnute na diag , , a e či to je normalné podla vás ? alebo je tam vela bordelu v tom filtru ? neviem jak to mam chapat to e *HMOTNOST
USADY ADITIVA VE FILTRU PEVNÝCH ČÁSTIC je 180g / 181g * to je ten nespalitelny bordel ? je to vela / málo /v pohode ? A druha otázočka , to e ked to tam píe, e bol zaplneny filter na 57 % a druhy krat ked sa mi zapol vypalivanie filtru spadlo to na 2 % , a po dalom vypalovaní u bolo 12 % , je toto normlane ? lebo to e z 57 % spadne na 2 % toto je divné , mam nejakych 210xxx Km , a filter sa zapina okolo 250 - 300 Km , ked idem po dilanici cca 500 Km tak sa to predluje na 460Km
Ahoj ,mam prosbu na Vás, nejde mi to do hlavy e či to je normalne, viz foto , po vypalovani filtru bolo pichnute na diag , , a e či to je normalné podla vás ? alebo je tam vela bordelu v tom filtru ? neviem jak to mam chapat to e *HMOTNOST
USADY ADITIVA VE FILTRU PEVNÝCH ČÁSTIC je 180g / 181g * to je ten nespalitelny bordel ? je to vela / málo /v pohode ? A druha otázočka , to e ked to tam píe, e bol zaplneny filter na 57 % a druhy krat ked sa mi zapol vypalivanie filtru spadlo to na 2 % , a po dalom vypalovaní u bolo 12 % , je toto normlane ? lebo to e z 57 % spadne na 2 % toto je divné , mam nejakych 210xxx Km , a filter sa zapina okolo 250 - 300 Km , ked idem po dilanici cca 500 Km tak sa to predluje na 460Km
Přílohy: 15.8.22.jpg ( 72167b ) - 30.8.22.jpg ( 71077b ) - 2.9.22.jpg ( 56958b ) - |
|
02.09.2022 16:22 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3346446
|
|
jruze
|
|
|
Plete dohromady dva údaje = zaplnění sazemi - ten údaj se mění a mnoství usazeného cerinu( mnoství v gramech) je to hodně a proto ti vypisuje informační hláku 😉
Plete dohromady dva údaje = zaplnění sazemi - ten údaj se mění a mnoství usazeného cerinu( mnoství v gramech) je to hodně a proto ti vypisuje informační hláku 😉
|
|
02.09.2022 16:22 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3346447
|
|
jruze
|
|
|
Plete dohromady dva údaje = zaplnění sazemi - ten údaj se mění a mnoství usazeného cerinu( mnoství v gramech) je to hodně a proto ti vypisuje informační hláku 😉
Plete dohromady dva údaje = zaplnění sazemi - ten údaj se mění a mnoství usazeného cerinu( mnoství v gramech) je to hodně a proto ti vypisuje informační hláku 😉
|
|
| |
|
|