| | |
25.07.2021 09:30 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3317074
|
|
Josef77
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 27 |
|
|
Tak se alespon podělím o zkuenost.Na mém RHF 103kw u nebylo FAPu pomoci.Verze spojený FAP+KAT K568-F014. Naskytla se mi koupě nového,ale verze 120kw K568+F010. Po lehké úpravě předního připojení(103kw má trumpetu a 120kw na konci bambuli) a výměně středové trubky za katem,cca 40cm u FAP úspěně maká.Ani podrobná diagnostika neodhalila nějaký problém.Moná někdo bude namítat e jde o jakési bastlení atd.,ale jeliko lo o naprosto nový nenasazený originál za směné peníze,myslím e nebylo co řeit.
Tak se alespon podělím o zkuenost.Na mém RHF 103kw u nebylo FAPu pomoci.Verze spojený FAP+KAT K568-F014. Naskytla se mi koupě nového,ale verze 120kw K568+F010. Po lehké úpravě předního připojení(103kw má trumpetu a 120kw na konci bambuli) a výměně středové trubky za katem,cca 40cm u FAP úspěně maká.Ani podrobná diagnostika neodhalila nějaký problém.Moná někdo bude namítat e jde o jakési bastlení atd.,ale jeliko lo o naprosto nový nenasazený originál za směné peníze,myslím e nebylo co řeit.
|
|
27.09.2021 00:19 -
Divná hláka a následně barevná hudba
|
3323150
|
|
Rariha
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Zdravím vespolek, dnes se mi při jízdě objevila po pípnutí zvlátní hláka ,,UNLOCKED DIESEL FILTER" pak spadl výkon a začalo to (Anipolu....., ESP, ASR,....). máte s tím někdo zkuenost, o co by mohlo jít? Jinak se samozřejmě chystám na diagnostku. Jde o C5I 2,2HDI, 2001. Díky za info
Zdravím vespolek, dnes se mi při jízdě objevila po pípnutí zvlátní hláka ,,UNLOCKED DIESEL FILTER" pak spadl výkon a začalo to (Anipolu....., ESP, ASR,....). máte s tím někdo zkuenost, o co by mohlo jít? Jinak se samozřejmě chystám na diagnostku. Jde o C5I 2,2HDI, 2001. Díky za info
|
|
27.09.2021 17:38 -
Re: Divná hláka a následně barevná hudba
|
3323190
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Má ucpaný filtr pevných částic. Má tam asi jen DPF filtr jen. Není to Fap filtr, koda e u to nemůe protáhnout.
Má ucpaný filtr pevných částic. Má tam asi jen DPF filtr jen. Není to Fap filtr, koda e u to nemůe protáhnout.
|
|
17.02.2022 10:42 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3334668
|
|
JoPo
|
Město: Blava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Nazdar, u niekto menil FAP na X7? Odspodu je tam tak málo miesta, e dosta sa na objímku aj s kžúčom je nemoné, o tých dvoch rúrkach ani nehovorím. A potom od tohto napojenia-pri motore, a po koniec je to celé v jednom kuse bez spoja.
Nazdar, u niekto menil FAP na X7? Odspodu je tam tak málo miesta, e dosta sa na objímku aj s kžúčom je nemoné, o tých dvoch rúrkach ani nehovorím. A potom od tohto napojenia-pri motore, a po koniec je to celé v jednom kuse bez spoja.
|
|
21.04.2022 11:53 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3338434
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Tak jsem neproel na emise po přidaní aditiv do nafty , a vypalení filtru kdy jsem před vypalením měl hodnoty přes 1,10. A po vypalení filtru jsem měl hodnoty 0,60-0,73. Pokud vyměním filtr pomůu tomu abych měl emisní hodnotu pod 0,50.
Tak jsem neproel na emise po přidaní aditiv do nafty , a vypalení filtru kdy jsem před vypalením měl hodnoty přes 1,10. A po vypalení filtru jsem měl hodnoty 0,60-0,73. Pokud vyměním filtr pomůu tomu abych měl emisní hodnotu pod 0,50.
|
|
21.04.2022 12:29 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3338435
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Ano nic jiného Ti nezbývá...bude popraskaný.
Ano nic jiného Ti nezbývá...bude popraskaný.
|
|
21.04.2022 16:25 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3338455
|
|
jruze
|
|
|
Ale to není jen o FAPu - tu kouřivost jen fap neudrí = vstřiky, turbo a dalí ( fap není vemocnej ) V prvé řadě vstřiky, aditivace a protáhnout to před emisemi 😉
Ale to není jen o FAPu - tu kouřivost jen fap neudrí = vstřiky, turbo a dalí ( fap není vemocnej ) ;-) V prvé řadě vstřiky, aditivace a protáhnout to před emisemi 😉
|
|
22.04.2022 22:29 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3338506
|
|
Pedro
|
Město: Ostrava , Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 127 |
|
|
Jak je to z čistou koncovkou výfuku nafta s adblue? Některá auta s filtrem mají výfuk zcela čistý ale nemají jetě adblue. Naopak jsem viděl nová auta nafta s adblue a ukapávala jim voda z výfuku. Mám za to,e ta močovina má na to vliv.
Jak je to z čistou koncovkou výfuku nafta s adblue? Některá auta s filtrem mají výfuk zcela čistý ale nemají jetě adblue. Naopak jsem viděl nová auta nafta s adblue a ukapávala jim voda z výfuku. Mám za to,e ta močovina má na to vliv.
|
|
22.04.2022 23:16 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3338508
|
|
Hanz 397
|
|
|
Adblue nemá se sazema nic společného. Slouí k chemické redukci oxidů dusíku...
Adblue nemá se sazema nic společného. Slouí k chemické redukci oxidů dusíku...
|
|
25.04.2022 07:45 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3338644
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Pedro napsal(a): Jak je to z čistou koncovkou výfuku nafta s adblue? Mám novou, prakticky novou C5 Aircross 1,5 hdi, má najeto 20t/km a koncovka výfuku není zcela čistá. Některá auta s filtrem mají výfuk zcela čistý ale nemají jetě adblue. Naopak jsem viděl nová auta nafta s adblue a ukapávala jim voda z výfuku. Mám za to,e ta močovina má na to vliv.
Přijde mi e ty FAPy nějak idí měli jsme C4Pic 2,0BHDi a při 240tKm koncovka zcela čistá, nyní C5Air 2,0BHDi a při 35tisKm koncovka zakouřená... Jinak jo adblue s tím nemá co dočinění.
Přijde mi e ty FAPy nějak idí :-( měli jsme C4Pic 2,0BHDi a při 240tKm koncovka zcela čistá, nyní C5Air 2,0BHDi a při 35tisKm koncovka zakouřená... Jinak jo adblue s tím nemá co dočinění.
|
|
25.04.2022 12:58 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3338646
|
|
Pedro
|
Město: Ostrava , Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 127 |
|
|
Já vím e adblue je pro chem. reakci z Nox ale je to voda z močovinou, tudí se ve výfuku mění v páru a ta prochází celým výfukem včetně filtru. Moná tou vlhkostí to bere saze a piní výfuk.
Já vím e adblue je pro chem. reakci z Nox ale je to voda z močovinou, tudí se ve výfuku mění v páru a ta prochází celým výfukem včetně filtru. Moná tou vlhkostí to bere saze a piní výfuk.
|
|
08.05.2022 14:14 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3339890
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Chlapi vyndal jsem FAP filtr, je to jetě originál ale u má najeto 400 000km. Mám ho vyměnit vypadá docela solidně jetě. Ale co je zajímávý e jsem s ním troku bouchnul o zem a vcypadnul z toho takový lutý bordel.
Znamená to e filtr u je po smrti. Vstřiky nevím kolik mají najeto, myslím si e tam jsou asi jetě originál. Auto u má 403 000km.
Chlapi vyndal jsem FAP filtr, je to jetě originál ale u má najeto 400 000km. Mám ho vyměnit vypadá docela solidně jetě. Ale co je zajímávý e jsem s ním troku bouchnul o zem a vcypadnul z toho takový lutý bordel.
Znamená to e filtr u je po smrti. Vstřiky nevím kolik mají najeto, myslím si e tam jsou asi jetě originál. Auto u má 403 000km.
|
|
24.06.2022 16:55 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3343060
|
|
Vitaeidel
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 79 |
|
|
Zdravím vespolek, potřeboval bych radu zdejích odborníků.
U nějakou dobu mám problém s regenerací FAP na mé C5 II, 2006, 2.0 HDi 100kW. Vdy, kdy auto začne regenerovat, začne straně kouřit a motor se chová prazvlátně. Za jízdy začne ubývat výkon, ani bych hnul s plynovým pedálem a jakmile jej zmáčknu, motor jakoby zakube a nalítne do otáček a tak stále dokola, dokud se regenerace nedokončí. Pak auto jezdí naprosto normálně do dalí regenerace. Ta probíhá cca po 500 km. V servisu mi nejdřív měnili nějaké čidlo na víčku nádre, pak kabel od toho snímače, e prý je to tím, e auto nemá signál a nedávkuje Eolys. Já si myslím, e to je blbost, ale diagnostika nic neukazuje a tváří se, e je vechno ok...
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Díky za kadou radu.
Zde video, jak to kouří: .link.
Zdravím vespolek, potřeboval bych radu zdejích odborníků.
U nějakou dobu mám problém s regenerací FAP na mé C5 II, 2006, 2.0 HDi 100kW. Vdy, kdy auto začne regenerovat, začne straně kouřit a motor se chová prazvlátně. Za jízdy začne ubývat výkon, ani bych hnul s plynovým pedálem a jakmile jej zmáčknu, motor jakoby zakube a nalítne do otáček a tak stále dokola, dokud se regenerace nedokončí. Pak auto jezdí naprosto normálně do dalí regenerace. Ta probíhá cca po 500 km. V servisu mi nejdřív měnili nějaké čidlo na víčku nádre, pak kabel od toho snímače, e prý je to tím, e auto nemá signál a nedávkuje Eolys. Já si myslím, e to je blbost, ale diagnostika nic neukazuje a tváří se, e je vechno ok...
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Díky za kadou radu.
Zde video, jak to kouří: https://youtu.be/kNR6nFSQP4s
|
|
24.06.2022 19:54 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3343061
|
|
jruze
|
|
|
A jak jsi přiel na to e je sputěná regenerace ? Kolik otáček má motor kdy je ,, sputěná regenerace" ? Nebo jsi jí spustil ty jako nucenou ? Ví jak probýhá regenerace ?
A jak jsi přiel na to e je sputěná regenerace ? Kolik otáček má motor kdy je ,, sputěná regenerace" ? Nebo jsi jí spustil ty jako nucenou ? Ví jak probýhá regenerace ?
|
|
24.06.2022 19:54 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3343062
|
|
jruze
|
|
|
A jak jsi přiel na to e je sputěná regenerace ? Kolik otáček má motor kdy je ,, sputěná regenerace" ? Nebo jsi jí spustil ty jako nucenou ? Ví jak probýhá regenerace ?
A jak jsi přiel na to e je sputěná regenerace ? Kolik otáček má motor kdy je ,, sputěná regenerace" ? Nebo jsi jí spustil ty jako nucenou ? Ví jak probýhá regenerace ?
|
|
24.06.2022 22:49 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3343064
|
|
Vitaeidel
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 79 |
|
|
jruze napsal(a): A jak jsi přiel na to e je sputěná regenerace ? Kolik otáček má motor kdy je ,, sputěná regenerace" ? Nebo jsi jí spustil ty jako nucenou ? Ví jak probýhá regenerace ?
No, děje se to pravidelně po cca 450-500 km, a stejné hodnoty regenerace byly i při diagnostice, tak předpokládám, e to bude regenerace FAPu. Nebo?
No, děje se to pravidelně po cca 450-500 km, a stejné hodnoty regenerace byly i při diagnostice, tak předpokládám, e to bude regenerace FAPu. Nebo? :nevim
|
|
26.06.2022 08:16 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3343122
|
|
Vitaeidel
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 79 |
|
|
jruze napsal(a): Ptal jsem se na otáčky motoru při tomto projevu - nucená reg. = spustí se a stoupnou otáčky +- na tři minuty 3000ot potom klesnou a volnoběh a následně se opět zvýí aby se FAP ochladil - jestli jsem dobře postřehl tak auto stoji nebylo vidět e by byla sputěna nucená regenerace diagnostikou a nepstřehl jsem otáčky 3000ot - regenerace se za stání nespustí sama bez příkazu k nucené diagnostikou a určitě né ve volnoběhu 🤫
Spustí se to vdycky za jízdy. To video jsem natočil, kdy jsem přijel domů a u to probíhalo. Jen jsem nikam dál nejel, protoe jsem měl za autem vozík plný těrku. Jinak vdycky, kdy to začne, je to za jízdy a pak musím jezdit cca 10-15 minut, ne to skončí.
Spustí se to vdycky za jízdy. To video jsem natočil, kdy jsem přijel domů a u to probíhalo. Jen jsem nikam dál nejel, protoe jsem měl za autem vozík plný těrku. Jinak vdycky, kdy to začne, je to za jízdy a pak musím jezdit cca 10-15 minut, ne to skončí. :nevim
|
|
26.06.2022 19:58 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3343130
|
|
Vitaeidel
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 79 |
|
|
jruze napsal(a): To jsi jel s vozíkemnad 2000ot ? A evidentně se nedokončila regenerace - spí se jen pokouela o regeneraci , která se přeruí pokud nejsou splněny podmínky. Sice u těchto novějích aut se dovede spustit i kdy nejsou splněny ale jednotka očekává jestli budou a pokud se do určité doby nesplní tak jí přeruí a můe to vypadat takto protoe je to předávkované palivem
To video bylo jiné v tom, e jsem měl plný vozík a nechtěl jsem s ním jezdit po okresce, ne to skončí, ale tak to vypadá pokadé. Divné je to, e se při tom auto chová divně, jak popisuji výe. Jakmile to začne, a to vím s přesností na +- 50 km, je to pokadé stejné. Auto se za jízdy začne dusit, tak musím selápnout plyn na plno, aby zase najelo do otáček a pak po cca 15 sekundách znovu a tak pořád dokola, ne to po 10-15 minutách neskončí. A kouří to jak na videu. Pak auto zase jede naprosto v pořádku.
To video bylo jiné v tom, e jsem měl plný vozík a nechtěl jsem s ním jezdit po okresce, ne to skončí, ale tak to vypadá pokadé. Divné je to, e se při tom auto chová divně, jak popisuji výe. Jakmile to začne, a to vím s přesností na +- 50 km, je to pokadé stejné. Auto se za jízdy začne dusit, tak musím selápnout plyn na plno, aby zase najelo do otáček a pak po cca 15 sekundách znovu a tak pořád dokola, ne to po 10-15 minutách neskončí. A kouří to jak na videu. Pak auto zase jede naprosto v pořádku.
|
|
| |
|
|