| | |
03.11.2020 19:48 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3289341
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Ahoj mám dotaz: proč mi Lexia ukazuje neustále e exhaust temperature senzor 100C. Je to chyba diag, díval jsem se asi na 4 videa. Kde projidí diagboxem a taky 100C. Jako kdyby byla hecknutá ŘJ a neustále to ukazovalo 100C.
Ahoj mám dotaz: proč mi Lexia ukazuje neustále e exhaust temperature senzor 100C. Je to chyba diag, díval jsem se asi na 4 videa. Kde projidí diagboxem a taky 100C. Jako kdyby byla hecknutá ŘJ a neustále to ukazovalo 100C.
|
|
03.11.2020 21:04 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3289356
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Tak e musím měřit nejlíp za jízdy.
Tak e musím měřit nejlíp za jízdy.
|
|
04.11.2020 13:55 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3289422
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
snímač teploty funguje suprově, za to ten nový snímač tlaku co jsem koupil. Ukazuje nesmysly. Při jízdě mi to ukazovalo při 1100 otáčkách buď 0 nebo 21 mbar a neustále se to měnilo buď zase 0 nebi 21 mbar. Myslel jsem si e tedy by hodnota měla být aspoň 3-5mbar tedy na volnoběh. Tak nevím mám vykuchaný tedy FAP filtr.
snímač teploty funguje suprově, za to ten nový snímač tlaku co jsem koupil. Ukazuje nesmysly. Při jízdě mi to ukazovalo při 1100 otáčkách buď 0 nebo 21 mbar a neustále se to měnilo buď zase 0 nebi 21 mbar. Myslel jsem si e tedy by hodnota měla být aspoň 3-5mbar tedy na volnoběh. Tak nevím mám vykuchaný tedy FAP filtr.
|
|
05.11.2020 07:29 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3289472
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Bobr53 napsal(a): Volnoběh 0-4 mbar a jízda při 1100 ot/min tlak 21 mbar mohou být v pořádku, záleí na aktuálnímu zanesení FAP sazemi. To e ti při jízdě tlak padá občas na nulu - zkontroluj nekontakt anebo zkrat vodičů vedoucích od snímače tlaku k jednotce.
tohle v poradku neni komplet ,dle toho co pise ..spatny snimac,prehozene privody,kabelaz,konektor,upravena ecu atd atd
tohle v poradku neni komplet ,dle toho co pise ..spatny snimac,prehozene privody,kabelaz,konektor,upravena ecu atd atd
|
|
07.11.2020 10:13 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3289614
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Ahoj, zapojení je v pořádku cca 14 dnů zpět jsem dělal kontrolu pod vozem. A vývody sedí, do snímače tlaku ale snímač jsem kupoval samozřejmě v autokelly. Bez tak mi zase prodali pouitej a po reklamaci. To je u nich normální. Teď jsem vzal z eshopu, pro jistotu jetě jeden, samozřejmě se teď sníila regenerace filtru na 490. Nejhorí je to cukání, to mě nejvíc vadí. Normálně sepne regenerace, auto začne skákat, na volnoběh lítají otáčky. Někdo píe e takto se pozná nedovíraní EGR ventilu. Ale za jízdy je EGR ventil zavřený, někdo píe e to dělají klapky které otvírá elektro ventil. Ji proběhlo asi 6 regenerací a přesto mi diag ukazuje no regeneration. Nevíte jestli vyuívá ŘJ pro zvíení teploty i havení někde jsem četl e pro okamité zvýení teploty začnou havit haviče.
Ahoj, zapojení je v pořádku cca 14 dnů zpět jsem dělal kontrolu pod vozem. A vývody sedí, do snímače tlaku ale snímač jsem kupoval samozřejmě v autokelly. Bez tak mi zase prodali pouitej a po reklamaci. To je u nich normální. Teď jsem vzal z eshopu, pro jistotu jetě jeden, samozřejmě se teď sníila regenerace filtru na 490. Nejhorí je to cukání, to mě nejvíc vadí. Normálně sepne regenerace, auto začne skákat, na volnoběh lítají otáčky. Někdo píe e takto se pozná nedovíraní EGR ventilu. Ale za jízdy je EGR ventil zavřený, někdo píe e to dělají klapky které otvírá elektro ventil. Ji proběhlo asi 6 regenerací a přesto mi diag ukazuje no regeneration. Nevíte jestli vyuívá ŘJ pro zvíení teploty i havení někde jsem četl e pro okamité zvýení teploty začnou havit haviče. :nevim:nevim
|
|
07.11.2020 13:03 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3289640
|
|
jruze
|
|
|
jirka0077 napsal(a): Ahoj, zapojení je v pořádku cca 14 dnů zpět jsem dělal kontrolu pod vozem. A vývody sedí, do snímače tlaku ale snímač jsem kupoval samozřejmě v autokelly. Bez tak mi zase prodali pouitej a po reklamaci. To je u nich normální. Teď jsem vzal z eshopu, pro jistotu jetě jeden, samozřejmě se teď sníila regenerace filtru na 490. Nejhorí je to cukání, to mě nejvíc vadí. Normálně sepne regenerace, auto začne skákat, na volnoběh lítají otáčky. Někdo píe e takto se pozná nedovíraní EGR ventilu. Ale za jízdy je EGR ventil zavřený, někdo píe e to dělají klapky které otvírá elektro ventil. Ji proběhlo asi 6 regenerací a přesto mi diag ukazuje no regeneration. Nevíte jestli vyuívá ŘJ pro zvíení teploty i havení někde jsem četl e pro okamité zvýení teploty začnou havit haviče.
Při regeneraci se aktivují spotřebiče s velkým odběrem (aby se zatíil motor a rychleji bylo dosaeno potřebné teploty) e by sa aktivovalo havení ? myslím e ne. Kdo s tím co dělal,kolik má FAP najeto , byl vyčitěn FAP a resetován v ECU ?
Při regeneraci se aktivují spotřebiče s velkým odběrem (aby se zatíil motor a rychleji bylo dosaeno potřebné teploty) e by sa aktivovalo havení ? myslím e ne. Kdo s tím co dělal,kolik má FAP najeto , byl vyčitěn FAP a resetován v ECU ?
|
|
07.11.2020 14:20 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3289643
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jirka0077 napsal(a): Ahoj, zapojení je v pořádku cca 14 dnů zpět jsem dělal kontrolu pod vozem. A vývody sedí, do snímače tlaku ale snímač jsem kupoval samozřejmě v autokelly. Bez tak mi zase prodali pouitej a po reklamaci. To je u nich normální. Teď jsem vzal z eshopu, pro jistotu jetě jeden,
snimac v citroenu stoji celych 2017,- penez na pulte,prvni co udelej tak prestan setrit a dej motoru to co tam patri...takove setreni te na finale stejne prijde draz nez kdyz koupis origo co tam patri hned..
egr se behem regenerace otevira pro ,takze pokud ho mas zaslepeny nebo jinak upraveny dokonale regenerace a teploty nikdy nedosahnes
snimac v citroenu stoji celych 2017,- penez na pulte,prvni co udelej tak prestan setrit a dej motoru to co tam patri...takove setreni te na finale stejne prijde draz nez kdyz koupis origo co tam patri hned..
egr se behem regenerace otevira pro ,takze pokud ho mas zaslepeny nebo jinak upraveny dokonale regenerace a teploty nikdy nedosahnes
|
|
07.11.2020 19:43 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3289698
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
EGR je tam originál od Delphi, nezaslepený. Tak e se můe udělat i reset filtru a kde to by mě docela pomohlo.
Auto koupil blbec, před tím ho měl majitel z Beneova, bylo psaný jako taxi tak e předpokladám e filtr měnil.
Mohu vědět jak udělat ten reset filtru
EGR je tam originál od Delphi, nezaslepený. Tak e se můe udělat i reset filtru a kde to by mě docela pomohlo.
Auto koupil blbec, před tím ho měl majitel z Beneova, bylo psaný jako taxi tak e předpokladám e filtr měnil.
Mohu vědět jak udělat ten reset filtru
|
|
21.11.2020 22:18 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3291652
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Tak já u to neberu, snímač teploty na Fapu funguje. Aditivace funguje, nádrka rupla není. Nádrka je z půlky plná, přesto mi lexie ukazuje není regenerace. Přitom se regenerace normálně spustí ted po cca 588km, po pár km zase vypne. Dle diag se vypalí částice. Ale regenerace neproběhne, prosím o vysvětlení.
Tak já u to neberu, snímač teploty na Fapu funguje. Aditivace funguje, nádrka rupla není. Nádrka je z půlky plná, přesto mi lexie ukazuje není regenerace. Přitom se regenerace normálně spustí ted po cca 588km, po pár km zase vypne. Dle diag se vypalí částice. Ale regenerace neproběhne, prosím o vysvětlení.
|
|
22.11.2020 09:59 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3291664
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Ahoj tady posílám foto z diagbox-lexie toto mi to neustále ukazuje.
Normálně ve funguje ale hláka no regeneration, není regenerace, divné fakt.
Ahoj tady posílám foto z diagbox-lexie toto mi to neustále ukazuje.
Normálně ve funguje ale hláka no regeneration, není regenerace, divné fakt.
Přílohy: IMG_20201109_165724.jpg ( 3302399b ) - info o stavu fap filtru |
|
22.11.2020 10:18 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3291668
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Boe to je vůl ... Kdy to má napíchlé, probíhá ti regenerace kdy ti to píe " no regeneration " .. No neprobíhá, proto e není potřeba Tak e ti to píe správně. U do toho nevrtej
Boe to je vůl ... Kdy to má napíchlé, probíhá ti regenerace kdy ti to píe " no regeneration " .. No neprobíhá, proto e není potřeba ;-) Tak e ti to píe správně. U do toho nevrtej :-p
|
|
22.11.2020 10:41 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3291677
|
|
jumep
|
|
|
ako si vyrobit problem kde ziaden nie je, super
ako si vyrobit problem kde ziaden nie je, super
|
|
22.11.2020 10:52 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3291679
|
|
jruze
|
|
|
To je to e diagnostický kabel se dá koupit pomalu za cenu jedné diagnostiky a proč někomu dávat prachy kdy si ho mohu koupit ( a rozvrtat ve co se mi povede) - kdyby ten kabel stál 20 - 40000,- jako stával tak by takové problémi nebyli jako různě překonfigurované nastavení atd...(proč si to kupují lidé kteří nemají ani ty základní znalosti to nepochopím) - to je přesně ten typ lidí kteří nadělají s touto věcí víc kody ne uitku a ve finále je to stojí víc ne kdyby problém (pokud je) řeili tam kde by měli.
To je to e diagnostický kabel se dá koupit pomalu za cenu jedné diagnostiky a proč někomu dávat prachy kdy si ho mohu koupit ( a rozvrtat ve co se mi povede) - kdyby ten kabel stál 20 - 40000,- jako stával tak by takové problémi nebyli jako různě překonfigurované nastavení atd...(proč si to kupují lidé kteří nemají ani ty základní znalosti to nepochopím) - to je přesně ten typ lidí kteří nadělají s touto věcí víc kody ne uitku a ve finále je to stojí víc ne kdyby problém (pokud je) řeili tam kde by měli.
|
|
22.11.2020 18:51 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3291723
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
No tak to jsem si udělal ostudu, to jsem nečekal e mě takhle dostanete. A taky by mě to v ivotě nenapadlo e to má citroen takhle. Jo mimochodem u vím důvod proč při regeneraci auto cuká. Je to klapkou na ypsilonce. Tedy přesněji řečeno, buď malý podtlak od čerpadla ale to je zase. Zjistil jsem e ten ventil co je na čerpadle, se velmi rád zadírá. Ale pro jistotu objednám nový, tak uvidíme.
No tak to jsem si udělal ostudu, to jsem nečekal e mě takhle dostanete. A taky by mě to v ivotě nenapadlo e to má citroen takhle. Jo mimochodem u vím důvod proč při regeneraci auto cuká. Je to klapkou na ypsilonce. Tedy přesněji řečeno, buď malý podtlak od čerpadla ale to je zase. Zjistil jsem e ten ventil co je na čerpadle, se velmi rád zadírá. Ale pro jistotu objednám nový, tak uvidíme.
|
|
22.11.2020 19:17 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3291725
|
|
jumep
|
|
|
vymeni si hadicky na tom spodnom ventile a malo by to byt ok
vymeni si hadicky na tom spodnom ventile a malo by to byt ok
|
|
08.06.2021 11:22 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3312630
|
|
Josef77
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 27 |
|
|
Chlapi ohledně FAP.Auto jezdilo bez problémů,najednou v kopci v tahu hláka fault engine repair needed a přestalo tlačit turbo.Diagnostika multidiag v prvním servisu-ucpaný FAP.Je to moné bez jakéhokoliv varování a příznaků? Auto pěkně startuje,motor běí pěkně,jde do otáček,ale turbo netlačí.
Chlapi ohledně FAP.Auto jezdilo bez problémů,najednou v kopci v tahu hláka fault engine repair needed a přestalo tlačit turbo.Diagnostika multidiag v prvním servisu-ucpaný FAP.Je to moné bez jakéhokoliv varování a příznaků? Auto pěkně startuje,motor běí pěkně,jde do otáček,ale turbo netlačí.
|
|
| |
|
|