| | |
04.03.2020 12:37 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3261960
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Rozvody robené pred mesiacom, mono tak 1200 km, chladenie bez problémov. Tak to skúsime a dám vedie.
Jetik
Rozvody robené pred mesiacom, mono tak 1200 km, chladenie bez problémov. Tak to skúsime a dám vedie.
Jetik
|
|
10.03.2020 10:17 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3262487
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Citroen C5 I, 2.2 HDi (11/2001)
Sžúbil som, e budem informova o vývoji situácie, take po výmene snímača teploty na vstupe do FAP sme zistili, e ani nový snímač teplotu nemeria (snímač je v poriadku, a rovnako funkčný je aj ten pôvodný). Meraním sme zistili, e jeho odpor sa mení v závislosti od teploty korektne a po konektor na vstupe do ECU motora. Otvorili sme aj tú, a signál je v poriadku a po ploný spoj.
Urobili sme pokus o nútenú regeneráciu FAP (bol zanesený a snímač rozdielového tlaku ukazoval na vožnobeh okolo 154 mlBar a v otáčkach vysoko nad 100 ml Bar). Regenerácia neprebehla správne. Pri druhom pokuse sme odpojili hadičku rozdielového tlaku pri začiatku regenerácie a potom sme ju pripojili spä. Regenerácia prebehla korektne a FAP sa vyčistil. Rozdielový tlak na vožnobeh klesol na takmer 0 mlBar a pri otáčkach neiel nad 40 mlBar. Diagnostika nehlásila iadnu chybu okrem dočasnej závady diferenč. tlaku a nehlási ani chybu snímača teploty, hoci tá je na vstupe do FAP stále rovnaká (104 °C). Take ďalí plán je necha auto ako je a po nejakých 3 - 5 000 km pozrie, ako sa zaniesol FAF (ako vysoký bude diferenčný tlak) a ak to bude zlé, tak asi pomôe len odborný servis ECU. Ak má niekto akýkožvek uitočný nápad, ďakujem mu vopred.
Jetik
Citroen C5 I, 2.2 HDi (11/2001)
Sžúbil som, e budem informova o vývoji situácie, take po výmene snímača teploty na vstupe do FAP sme zistili, e ani nový snímač teplotu nemeria (snímač je v poriadku, a rovnako funkčný je aj ten pôvodný). Meraním sme zistili, e jeho odpor sa mení v závislosti od teploty korektne a po konektor na vstupe do ECU motora. Otvorili sme aj tú, a signál je v poriadku a po ploný spoj.
Urobili sme pokus o nútenú regeneráciu FAP (bol zanesený a snímač rozdielového tlaku ukazoval na vožnobeh okolo 154 mlBar a v otáčkach vysoko nad 100 ml Bar). Regenerácia neprebehla správne. Pri druhom pokuse sme odpojili hadičku rozdielového tlaku pri začiatku regenerácie a potom sme ju pripojili spä. Regenerácia prebehla korektne a FAP sa vyčistil. Rozdielový tlak na vožnobeh klesol na takmer 0 mlBar a pri otáčkach neiel nad 40 mlBar. Diagnostika nehlásila iadnu chybu okrem dočasnej závady diferenč. tlaku a nehlási ani chybu snímača teploty, hoci tá je na vstupe do FAP stále rovnaká (104 °C). Take ďalí plán je necha auto ako je a po nejakých 3 - 5 000 km pozrie, ako sa zaniesol FAF (ako vysoký bude diferenčný tlak) a ak to bude zlé, tak asi pomôe len odborný servis ECU. Ak má niekto akýkožvek uitočný nápad, ďakujem mu vopred.
Jetik
|
|
10.03.2020 18:37 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3262516
|
|
jumep
|
|
|
c5 1 ma dve cidla, jedno je na potrubi a jedno je na fape
jedno ide do motorovej jednotky a jedno do ecu aditivacie
ak sa nahodou menila jednotka aditivacie a dal sa novsi typ, ten uz nepocita s tymto cidlo a potom to bude hadzat chybu
c5 1 ma dve cidla, jedno je na potrubi a jedno je na fape
jedno ide do motorovej jednotky a jedno do ecu aditivacie
ak sa nahodou menila jednotka aditivacie a dal sa novsi typ, ten uz nepocita s tymto cidlo a potom to bude hadzat chybu
|
|
25.05.2020 16:34 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3271035
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
C5 I - motor 4HX, vyčistěn FAP, doplněna aditiva DXP42, reset stavu FAP. Před doplněním aditiv ŘJ hlasila min. hladinu dosaena, po dolití a kontrole diagnostikou ŘJ aditiv hlasí min. hladinu nedosaena, zátka nádre je OK, diagnostika vidí signál přítomna. Testy akčních členů aditivace jsou OK. Dojel jsem k pumpě s cca 1/3 nafty v nádri, natankoval "jen" 20l (a mám rezervu pro druhý pokus). Po příjezdu od pumpy vypnut motor, bylo slyet čerpadlo aditivace, ale jen cca 15s? Po připojení diagnostiky je ale stále uvedena trvalá závada "signál při dosaení min. mnoství aditiva", přičem v měření parametrů ŘJ svíti min. hladina nedosaena... Tj. čidlo v nádrce aditiv se zdá funkční, ale závada nezměnila status z trvalé. Máte někdo nějaký nápad, zkuenost nebo inspiraci? Děkuji.
C5 I - motor 4HX, vyčistěn FAP, doplněna aditiva DXP42, reset stavu FAP. Před doplněním aditiv ŘJ hlasila min. hladinu dosaena, po dolití a kontrole diagnostikou ŘJ aditiv hlasí min. hladinu nedosaena, zátka nádre je OK, diagnostika vidí signál přítomna. Testy akčních členů aditivace jsou OK. Dojel jsem k pumpě s cca 1/3 nafty v nádri, natankoval "jen" 20l (a mám rezervu pro druhý pokus). Po příjezdu od pumpy vypnut motor, bylo slyet čerpadlo aditivace, ale jen cca 15s? Po připojení diagnostiky je ale stále uvedena trvalá závada "signál při dosaení min. mnoství aditiva", přičem v měření parametrů ŘJ svíti min. hladina nedosaena... Tj. čidlo v nádrce aditiv se zdá funkční, ale závada nezměnila status z trvalé. Máte někdo nějaký nápad, zkuenost nebo inspiraci? Děkuji.
|
|
25.05.2020 16:42 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3271036
|
|
jumep
|
|
|
hladinove cidlo KO
bud dobru nadrzku (co uz dnes bude dost problem) alebo odpor (je tu k tomu uz popisane co to)
hladinove cidlo KO
bud dobru nadrzku (co uz dnes bude dost problem) alebo odpor (je tu k tomu uz popisane co to)
|
|
25.05.2020 16:48 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3271037
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Jene po dolití mi to změnilo stav z dosaena na nedosaena, take asi OK. O čidle a odporu vím, proto jsem dával jen 20l. Přečetl jsem tu k tematu snad ve. Při vadném snímači v nádrce by se stav snad nezněnil a paralelní odpor udělá právě změnu stavu na "nedosaena", ale tu tam mám u od dolití aditiv. To se ta informace bere z více míst a čidlo ji jen divně (ne)potvrzuje, protoe min hladina je dle diag nedosaena? ŘJ v měření parametrů klidně změní stav na nedosaena ale někde bokem si "tajně" jede čidlo?
Z
Mamlas napsal(a): Jak jsem psal o par prispevku vys, po zobrazeni hlasky nizka hladina jsem dolil aditiva, vyplachnul fap a udelal reset pocitadla. Natakoval 15l a cekal, ze probehne aditivace a chyba pak pujde smazat, tak jak to Jumep popisoval v navodu. Cerpadlo aditivace se spustilo asi 15s a to bylo vse. Hlaska nizka hladina, ale zustala jako trvala. Najezdil jsem asi 100km a znova natankoval 15l nafty a situace se opakovala. Chyba nizke hladiny je stale trvala. Ted po kazde jizde nebo staci na chvili zapnout zapalovani, je slyset zapnuti cerpadla aditivace. Nemate nekdo tuseni, kde muze byt problem?
není jasné jaká byla hodnota stavu min. hladiny v jednotce při měření parametrů. Tj. Mamlasovi tam svítilo také nedosaena? Omlouvám se za případné přehlédnutí něčeho nebo nechápavost, na připojení odporu jsem připraven, ale jsem zmaten infem od diagnostiky - nedosaena, na které se to změnilo po dolití aditiv. A nechci něco, moná zbytečně, prasit odporem...
Jene po dolití mi to změnilo stav z dosaena na nedosaena, take asi OK. O čidle a odporu vím, proto jsem dával jen 20l. Přečetl jsem tu k tematu snad ve. Při vadném snímači v nádrce by se stav snad nezněnil a paralelní odpor udělá právě změnu stavu na "nedosaena", ale tu tam mám u od dolití aditiv. :nevim To se ta informace bere z více míst a čidlo ji jen divně (ne)potvrzuje, protoe min hladina je dle diag nedosaena? ŘJ v měření parametrů klidně změní stav na nedosaena ale někde bokem si "tajně" jede čidlo?
Z
není jasné jaká byla hodnota stavu min. hladiny v jednotce při měření parametrů. Tj. Mamlasovi tam svítilo také nedosaena? Omlouvám se za případné přehlédnutí něčeho nebo nechápavost, na připojení odporu jsem připraven, ale jsem zmaten infem od diagnostiky - nedosaena, na které se to změnilo po dolití aditiv. A nechci něco, moná zbytečně, prasit odporem...
Přílohy: IMG_20200525_130854.jpg ( 2680975b ) - IMG_20200525_135649.jpg ( 2357235b ) - |
|
31.05.2020 10:30 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3271637
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
jumep napsal(a): c5 1 ma dve cidla, jedno je na potrubi a jedno je na fape
jedno ide do motorovej jednotky a jedno do ecu aditivacie
ak sa nahodou menila jednotka aditivacie a dal sa novsi typ, ten uz nepocita s tymto cidlo a potom to bude hadzat chybu
Ahoj Jumep,
To čo píe o smerovaní tých snímačov teploty je pravda, ale s mojím problémom to asi nesúvisí. Prikladám obrázok a video. V chybových hláseniach je dočasná závada na snímači teploty na vstupe do FAP. Signál z tohto snímača ide do ECU, kde je moné namera zmenu jeho odporu v závislosti na teplote a na pinoch ploného spoja ECU. Odpor sa mení, ale ECU ukazuje nezmenenú teplotu 104°C.
Cez diagnostiku sme urobili vynútenú regeneráciu FAPu, ktorá prebehla korektne aj napriek tomu, e v ECU chýbal údaj o teplote na jeho vstupe. FAP je znovu vyčistený, diferenčný tlak sa mení v závislosti od otáčok a zaaenia motora, regenerácie sa dejú aj automaticky (aspoň teda podža toho čo je vidie na videu) a chýbajúci údaj zo snímača tam absentuje u minimálne od roku 2016 (naiel som starý záznam z diagnostiky). Znamená to teda, e ECU si vie regenerova FAP aj napriek chýbajúcemu údaju zo snímača? Je nejaká monos urobi diagnostiku ECU a opravi ju?
Ahoj Jumep,
To čo píe o smerovaní tých snímačov teploty je pravda, ale s mojím problémom to asi nesúvisí. Prikladám obrázok a video. V chybových hláseniach je dočasná závada na snímači teploty na vstupe do FAP. Signál z tohto snímača ide do ECU, kde je moné namera zmenu jeho odporu v závislosti na teplote a na pinoch ploného spoja ECU. Odpor sa mení, ale ECU ukazuje nezmenenú teplotu 104°C.
Cez diagnostiku sme urobili vynútenú regeneráciu FAPu, ktorá prebehla korektne aj napriek tomu, e v ECU chýbal údaj o teplote na jeho vstupe. FAP je znovu vyčistený, diferenčný tlak sa mení v závislosti od otáčok a zaaenia motora, regenerácie sa dejú aj automaticky (aspoň teda podža toho čo je vidie na videu) a chýbajúci údaj zo snímača tam absentuje u minimálne od roku 2016 (naiel som starý záznam z diagnostiky). Znamená to teda, e ECU si vie regenerova FAP aj napriek chýbajúcemu údaju zo snímača? Je nejaká monos urobi diagnostiku ECU a opravi ju?
|
|
31.05.2020 10:56 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3271645
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Ups, ete obrázok. Video sa mi nedarí preposla.
Ups, ete obrázok. Video sa mi nedarí preposla.
Přílohy: IMG_20200222_172457.jpg ( 8363871b ) - |
|
31.05.2020 11:49 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3271668
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Tak predsa aj video.
.link.
Tak predsa aj video.
https://www.youtube.com/watch?v=6AAqRu8Dfe0
|
|
31.05.2020 14:25 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3271676
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Jetik jestli to diagnostikujes cinskym clonem Lexie (Diagboxu), je dost pravdepodobne, ze cidlo funguje normalne, jen diag to nedovede spravne zobrazit. Resil jsem neco podobneho u teploty paliva, ukazovalo to stale stejnou hodnotu jak za studena tak za tepla a pritom se odpor cidla take menil po zahrati. Ostatni teploty to ukazovalo spravne. Nakonec pomohlo na stavit ne c5, ale p508 a zacal i klon ukazovat spravne teplotu.
Jak tu psal autodiag je to slatanina scriptu z vice verzi a nemusi vse ukazovat korektne.
Jetik jestli to diagnostikujes cinskym clonem Lexie (Diagboxu), je dost pravdepodobne, ze cidlo funguje normalne, jen diag to nedovede spravne zobrazit. Resil jsem neco podobneho u teploty paliva, ukazovalo to stale stejnou hodnotu jak za studena tak za tepla a pritom se odpor cidla take menil po zahrati. Ostatni teploty to ukazovalo spravne. Nakonec pomohlo na stavit ne c5, ale p508 a zacal i klon ukazovat spravne teplotu.
Jak tu psal autodiag je to slatanina scriptu z vice verzi a nemusi vse ukazovat korektne.
|
|
01.06.2020 08:03 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3271769
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Carlík napsal(a): Jetik jestli to diagnostikujes cinskym clonem Lexie (Diagboxu), je dost pravdepodobne, ze cidlo funguje normalne, jen diag to nedovede spravne zobrazit. Resil jsem neco podobneho u teploty paliva, ukazovalo to stale stejnou hodnotu jak za studena tak za tepla a pritom se odpor cidla take menil po zahrati. Ostatni teploty to ukazovalo spravne. Nakonec pomohlo na stavit ne c5, ale p508 a zacal i klon ukazovat spravne teplotu.
Jak tu psal autodiag je to slatanina scriptu z vice verzi a nemusi vse ukazovat korektne.
tady je vyjimecne HW bez viny,problem je sw pravda ,co vam cinan zabali uz je stare bezmala 8 let a to se projevi jan na stabilite tak na funkcnosti...navic aby to nejak fungovalo tak se splacalo nekoli verzi napric vydanim a vysledej je jaky je...
tady je vyjimecne HW bez viny,problem je sw pravda ,co vam cinan zabali uz je stare bezmala 8 let a to se projevi jan na stabilite tak na funkcnosti...navic aby to nejak fungovalo tak se splacalo nekoli verzi napric vydanim a vysledej je jaky je...
|
|
02.06.2020 20:21 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3271963
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Mno, moné to je, ale pouili sme aj univerzálnu diagnostiku (neviem presne čo to bolo) a výsledok bol napodiv vežmi podobný. Teplota na vstupe bola tie kontantná, hoci na výstupe sa menila, akurát, e diagnostika ukazovala 108°C.
Viem o rovnakom aute ako mám ja (C5 I 2.2 HDi, vyrobený v 11/2001), take skúsim kontaktova majiteža a s tou istou diagnostikou pozrie ako to meria jemu. Ak budú výsledky také ako u môjho auta, pravdu má autodiag. Ak to u neho bude ukazova zmenu teploty na snímači na vstupe, chyba je na mojom aute (SW/HW) a budem ju musie nájs.
Mno, moné to je, ale pouili sme aj univerzálnu diagnostiku (neviem presne čo to bolo) a výsledok bol napodiv vežmi podobný. Teplota na vstupe bola tie kontantná, hoci na výstupe sa menila, akurát, e diagnostika ukazovala 108°C.
Viem o rovnakom aute ako mám ja (C5 I 2.2 HDi, vyrobený v 11/2001), take skúsim kontaktova majiteža a s tou istou diagnostikou pozrie ako to meria jemu. Ak budú výsledky také ako u môjho auta, pravdu má autodiag. Ak to u neho bude ukazova zmenu teploty na snímači na vstupe, chyba je na mojom aute (SW/HW) a budem ju musie nájs.
|
|
08.07.2020 10:41 -
FAP filtr
|
3276450
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Ahojte píu vám sem ohledně toho e jsem koupil před cca 8 měsíci C5 motor RHR 100kw. Od prodavajícího jsem byl uvědoměn o zavádach. Jeliko končila STK, musel jsem zainvestovat. Ve jsem opravil ale do dnes jakmile se spustí regenerace Fap, začne auto cukat, ale jen kdy lapnu na plyn. A jakmile vyřadím, lítají mi otáčky motoru. Na jednom Foru jsem se dočetl, e jakmile dojde na regeneraci zavře se přívod vzduchu. Právě od chladiče vzduchu z turba a hned se otevře klapka něco jako přímá klapka od turba. Asi chápu e to je z důvodu e vzduch je ohřátý. Ale teď mě zajímá, nevíte jestli ta klapka se otevře a zůstavá otevřená po dobu regenerace. Díky za rady
Ahojte píu vám sem ohledně toho e jsem koupil před cca 8 měsíci C5 motor RHR 100kw. Od prodavajícího jsem byl uvědoměn o zavádach. Jeliko končila STK, musel jsem zainvestovat. Ve jsem opravil ale do dnes jakmile se spustí regenerace Fap, začne auto cukat, ale jen kdy lapnu na plyn. A jakmile vyřadím, lítají mi otáčky motoru. Na jednom Foru jsem se dočetl, e jakmile dojde na regeneraci zavře se přívod vzduchu. Právě od chladiče vzduchu z turba a hned se otevře klapka něco jako přímá klapka od turba. Asi chápu e to je z důvodu e vzduch je ohřátý. Ale teď mě zajímá, nevíte jestli ta klapka se otevře a zůstavá otevřená po dobu regenerace. Díky za rady
|
|
17.09.2020 18:25 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3283648
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Tak můj problém jsem konečně vyřeil, včera jsem 2 hodiny diagnostikoval C5. No a zarazilo mě e mi filtr neukazuje tlak před katalizátorem a za katalizátorem. No a teprve mi to dolo snímač tlaku KO tak jsem ho objednal. Včera spotřeba průměrná 5,9/L. Ráno jsem vyměnil snímač tlaku a jedu vám 16km do města. Spotřeba la na 5,0/L průměrná. To auto má úplně jiný tah, teď u jen ta regenerace. Páč mi to hlásilo no regeneration.
Tak můj problém jsem konečně vyřeil, včera jsem 2 hodiny diagnostikoval C5. No a zarazilo mě e mi filtr neukazuje tlak před katalizátorem a za katalizátorem. No a teprve mi to dolo snímač tlaku KO tak jsem ho objednal. Včera spotřeba průměrná 5,9/L. Ráno jsem vyměnil snímač tlaku a jedu vám 16km do města. Spotřeba la na 5,0/L průměrná. To auto má úplně jiný tah, teď u jen ta regenerace. Páč mi to hlásilo no regeneration.
|
|
18.09.2020 12:11 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3283689
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
jirka0077 napsal(a): Tak můj problém jsem konečně vyřeil, včera jsem 2 hodiny diagnostikoval C5. No a zarazilo mě e mi filtr neukazuje tlak před katalizátorem a za katalizátorem. No a teprve mi to dolo snímač tlaku KO tak jsem ho objednal. Včera spotřeba průměrná 5,9/L. Ráno jsem vyměnil snímač tlaku a jedu vám 16km do města. Spotřeba la na 5,0/L průměrná. To auto má úplně jiný tah, teď u jen ta regenerace. Páč mi to hlásilo no regeneration.
Co přesně je to za součástku? Protoe já tenhle problém řeím 3 roky a 60 tisíc kilometrů. Bylo mi vyměněna půlka auta (fap, vstřiky, podtlaky a nevim co jetě vechno), byl jsem v tom bratru za nějakých 40 tisíc v různých services a auto tohle dělá stále. Navíc od té doby, co to začalo, mám vyí spotřebu taky cca o litr a auto navíc u kube i mimo regeneraci (jakoby se houpou otáčky motoru a kdy třeba přidám, tak se jakoby zakucká, zarachtá a pak a znovu nasaje vzduch). Jednou jsem zkusil vyčistit klapku sání, to pomohlo asi na 100 kilometrů, pak zas a zas. U jsem si na to tak nějak zvykl, ale to neznamená, e bych se toho nechtěl zbavit.
Co přesně je to za součástku? Protoe já tenhle problém řeím 3 roky a 60 tisíc kilometrů. Bylo mi vyměněna půlka auta (fap, vstřiky, podtlaky a nevim co jetě vechno), byl jsem v tom bratru za nějakých 40 tisíc v různých services a auto tohle dělá stále. Navíc od té doby, co to začalo, mám vyí spotřebu taky cca o litr a auto navíc u kube i mimo regeneraci (jakoby se houpou otáčky motoru a kdy třeba přidám, tak se jakoby zakucká, zarachtá a pak a znovu nasaje vzduch). Jednou jsem zkusil vyčistit klapku sání, to pomohlo asi na 100 kilometrů, pak zas a zas. U jsem si na to tak nějak zvykl, ale to neznamená, e bych se toho nechtěl zbavit.
|
|
18.09.2020 15:22 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3283708
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Snímač diferenciálního tlaku. Doporucuju nesetrit a vzit treba Delphi.
.link.
Snímač diferenciálního tlaku. Doporucuju nesetrit a vzit treba Delphi.
https://autodilos.cz/autodily/citroen/c5-ii-break/2.0-hdi-rerhrh-100kw/vyfukovy-system/lambda-sonda
|
|
19.09.2020 10:52 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3283837
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Carlík napsal(a): Snímač diferenciálního tlaku. Doporucuju nesetrit a vzit treba Delphi.
.link.
To je asi nejlevnějí součástka, kterou jsem kdy nechal vyměnit, take pár korun fakt řeit nebudu. Nehledě na to, e zrovna řeím, zda do toho mého veterána narvat cca 50k (spojka, poloosa, silentbloky motoru, pravděpodobně koule nebo aspoň LDS, havky, moná i převodka řízení) , aby jezdilo dalích několik let, nebo koupit něco jiného. Otázkou je, zda se mam někde objednat na výměnu, nebo zda to dám sám. Závisí to na jedné věci. Je nutné ten nový senzor nějak kalibrovat přes diag, nebo je to jen čistá výměna? Mechanickou výměnu zvládnu, ale do větích akcí se poutět nikdy nechci a nebudu.
To je asi nejlevnějí součástka, kterou jsem kdy nechal vyměnit, take pár korun fakt řeit nebudu. Nehledě na to, e zrovna řeím, zda do toho mého veterána narvat cca 50k (spojka, poloosa, silentbloky motoru, pravděpodobně koule nebo aspoň LDS, havky, moná i převodka řízení) , aby jezdilo dalích několik let, nebo koupit něco jiného. Otázkou je, zda se mam někde objednat na výměnu, nebo zda to dám sám. Závisí to na jedné věci. Je nutné ten nový senzor nějak kalibrovat přes diag, nebo je to jen čistá výměna? Mechanickou výměnu zvládnu, ale do větích akcí se poutět nikdy nechci a nebudu.
|
|
19.09.2020 14:30 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3283870
|
|
jruze
|
|
|
Jarduk napsal(a): To je asi nejlevnějí součástka, kterou jsem kdy nechal vyměnit, take pár korun fakt řeit nebudu. Nehledě na to, e zrovna řeím, zda do toho mého veterána narvat cca 50k (spojka, poloosa, silentbloky motoru, pravděpodobně koule nebo aspoň LDS, havky, moná i převodka řízení) , aby jezdilo dalích několik let, nebo koupit něco jiného. Otázkou je, zda se mam někde objednat na výměnu, nebo zda to dám sám. Závisí to na jedné věci. Je nutné ten nový senzor nějak kalibrovat přes diag, nebo je to jen čistá výměna? Mechanickou výměnu zvládnu, ale do větích akcí se poutět nikdy nechci a nebudu.
No tohle dělalo při nastavené rychlosti 80km (omezení na D1 na výjezdu a příjezdu z a do Prahy páč nevím co jsem komu udělal během měsíce mně 1x a eně 2x) tak to samovolně mění rychost +- o 10 km
No tohle dělalo při nastavené rychlosti 80km (omezení na D1 na výjezdu a příjezdu z a do Prahy páč nevím co jsem komu udělal během měsíce mně 1x a eně 2x) tak to samovolně mění rychost +- o 10 km
|
|
19.09.2020 19:38 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3283930
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
U RHR se po vymene cidla nenastavuji autoadaptacni hodnoty. Hlavne nepoplet hadicky co jsou pred a za filtrem. Vymena je jednoducha, dve hadicky a jeden konektor.
U RHR se po vymene cidla nenastavuji autoadaptacni hodnoty. Hlavne nepoplet hadicky co jsou pred a za filtrem. Vymena je jednoducha, dve hadicky a jeden konektor.
|
|
| |
|
|