| | |
14.02.2019 08:14 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3207480
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Jak jsou na tom FAPy třeba od Walkeru? Dělají jak SiC tak Cordierite a s cenou jsou na půlce originálu.
.link.
.link.
Otvor pro teplotní čidlo je příli malý aby tam vytekl cerin ven? Něco vyletí přes kat a něco tím otvorem? Spí je otázka jestli by částečky cerinu pak neucpali kat. Jen taková úvaha.
Osobně pokud by Walker fungoval dobře tak já osobně dám radi 18K za novej ne 8-10 za nějaký vyčitění z nejasným výsledkem.
Jak jsou na tom FAPy třeba od Walkeru? Dělají jak SiC tak Cordierite a s cenou jsou na půlce originálu.
https://granex.cz/autodily/citroen/c5-iii-break/2.0-hdi-165-120kw/vyfukovy-system/filtr-castic-sazi
https://granex.cz/autodily/peugeot/308-sw/2.0-hdi-120kw/vyfukovy-system/filtr-castic-sazi
Otvor pro teplotní čidlo je příli malý aby tam vytekl cerin ven? Něco vyletí přes kat a něco tím otvorem? Spí je otázka jestli by částečky cerinu pak neucpali kat. :nevim Jen taková úvaha.
Osobně pokud by Walker fungoval dobře tak já osobně dám radi 18K za novej ne 8-10 za nějaký vyčitění z nejasným výsledkem.
|
|
14.02.2019 13:52 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3207517
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Já dával asi 2x na 120kw Walker EVO S a bez problémů, u to několik 10tisKm najelo a cajk, ale je pravda e objemem je ten filtr tak na 2/3 oproti originálu... Ale zase u auta co má najeto 200tisKm+ si myslím e to stačí...
Já dával asi 2x na 120kw Walker EVO S a bez problémů, u to několik 10tisKm najelo a cajk, ale je pravda e objemem je ten filtr tak na 2/3 oproti originálu... Ale zase u auta co má najeto 200tisKm+ si myslím e to stačí...
|
|
14.02.2019 16:44 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3207540
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Chces povedat, ze druhovyroba Walker fuguje, a aj na EK? Lebo co viem, tak na TDickach nefunguje
Ano, vsetko sa javi OK, az kym nejde auto na EK, kde proste neprejde. To ze nesvieti kontrolka, neznamena, ze DPF funguje dobre. RJ nema ako skontrolovat skutocnu dymivost na konci vyfuku, ona len moze predpokladat...
Chces povedat, ze druhovyroba Walker fuguje, a aj na EK? Lebo co viem, tak na TDickach nefunguje
Ano, vsetko sa javi OK, az kym nejde auto na EK, kde proste neprejde. To ze nesvieti kontrolka, neznamena, ze DPF funguje dobre. RJ nema ako skontrolovat skutocnu dymivost na konci vyfuku, ona len moze predpokladat...
|
|
14.02.2019 20:34 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3207578
|
|
jruze
|
|
|
Rekl bych ze cim vic najeto tak bude potrebovat ucinejsi FAP oproti novemu aautu-moturu
Rekl bych ze cim vic najeto tak bude potrebovat ucinejsi FAP oproti novemu aautu-moturu;-)
|
|
15.02.2019 07:23 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3207647
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zalezi take velmi na stavu motoru,pokud je motor srot muzete davat FAP i s trojitou vlozkou a stejne se zanese
zalezi take velmi na stavu motoru,pokud je motor srot muzete davat FAP i s trojitou vlozkou a stejne se zanese ;)
|
|
16.02.2019 21:04 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3207848
|
|
Jetik
|
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Vedel by mi niekto sem hodi ako a kde je pripojený snímač teploty pred FAP filtrom? Z času na čas hlavne pri dlhej jazde sa mi rozsvieti SERVICE a Lexia indikuje prechodnú závadu (skrat na kostru) na tomto snímači. Samotné čidlo ako aj vodič po konektor (vedža motora dole pod ECU) som skontroloval a pokodenie som nenaiel, ale mám pocit e chyba súvisí so zakorodovaným pinom niekde na konektore v ECU. Schéma zapojenia a umiestnebnie konektorov by mi pomohlo preveri môj predpoklad. Predsa len, auto je z roku 2001 a teda nie je to iaden mladík. Tu je VIN: VF7DC4HXB76081795.
Za ochotu vopred ďakujem.
Vedel by mi niekto sem hodi ako a kde je pripojený snímač teploty pred FAP filtrom? Z času na čas hlavne pri dlhej jazde sa mi rozsvieti SERVICE a Lexia indikuje prechodnú závadu (skrat na kostru) na tomto snímači. Samotné čidlo ako aj vodič po konektor (vedža motora dole pod ECU) som skontroloval a pokodenie som nenaiel, ale mám pocit e chyba súvisí so zakorodovaným pinom niekde na konektore v ECU. Schéma zapojenia a umiestnebnie konektorov by mi pomohlo preveri môj predpoklad. Predsa len, auto je z roku 2001 a teda nie je to iaden mladík. Tu je VIN: VF7DC4HXB76081795.
Za ochotu vopred ďakujem.
|
|
19.02.2019 18:15 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3208372
|
|
jumep
|
|
|
je tam len jeden a z 90% ma pri danej motorizacii predraty kabel o ten hlinikovy tepelny stit ako to prechadza k motoru
treba ho vytiahnut a dobre prezret ten kabel (stiahnut tu kryciu buzirku zo strany na stranu aby sa odkryl a cely ho prezret)
je tam len jeden a z 90% ma pri danej motorizacii predraty kabel o ten hlinikovy tepelny stit ako to prechadza k motoru
treba ho vytiahnut a dobre prezret ten kabel (stiahnut tu kryciu buzirku zo strany na stranu aby sa odkryl a cely ho prezret)
|
|
02.04.2019 08:42 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3214211
|
|
vlkr
|
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 204 |
|
|
igok napsal(a): No neviem čo má v hlave , no mne to v Trenčíne slúbili prepláchnu za 180 (v princípe to isté ako Advanpure) + cena spojok a robota mechanika, čie ma to bude stá odhadom max 280.
Ok ete som zabudol dopravu mono + 50
Dobré ráno,
tak jak to dopadlo? Vechno vylo v pořádku?
Taky mě to bude čekat tak mě to zajímá...
vlkr
Dobré ráno,
tak jak to dopadlo? Vechno vylo v pořádku?
Taky mě to bude čekat tak mě to zajímá...
vlkr
|
|
23.04.2019 20:09 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3217949
|
|
GillanCZ
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Dneska jsem odvezl C5 (2013) 2.0 HDI 100kW do servisu. S tm, ze tece prava zadni pistnice a doresit filtr pevnych castic. Auto mam pres 2r a za celou dobu jsem nepozoroval regenraci. Jednou za cas se objevovala hlaska o riziku zaneseni. Byl jsem tam s tim, pred vanoci a vratili mi to s tim, ze blbe jezdim, ze to normalne regeneruje.
Dnes volali, ze bude potreba vymenit obe zadni pistnice a ze FAP bude potreba vymenit. Cena filtru je pry 40k k tomu ty pistnice takz iprava tak za 60k+.
Forum jsem tu procetl, ale stejne z toho nejsem moc chytry, jak to resit. Novy filtr za 40k se mi teda vubec nelibi. Kdyz jsem to tu procital pred koupi, mel jsem pocit, ze ty ceny se pohybuji kolem 12k.
Auto ma najeto 165kkm. Kupoval jsem ho s cca 135kkm. Zadne zhorseni za tu dobu nepozoruju. Obcas se to hlaseni objevi pak na dlouho zmizi. Mam to nechat a zajet k nejakemu sikulovi na vycisteni?
Dneska jsem odvezl C5 (2013) 2.0 HDI 100kW do servisu. S tm, ze tece prava zadni pistnice a doresit filtr pevnych castic. Auto mam pres 2r a za celou dobu jsem nepozoroval regenraci. Jednou za cas se objevovala hlaska o riziku zaneseni. Byl jsem tam s tim, pred vanoci a vratili mi to s tim, ze blbe jezdim, ze to normalne regeneruje.
Dnes volali, ze bude potreba vymenit obe zadni pistnice a ze FAP bude potreba vymenit. Cena filtru je pry 40k k tomu ty pistnice takz iprava tak za 60k+.
Forum jsem tu procetl, ale stejne z toho nejsem moc chytry, jak to resit. Novy filtr za 40k se mi teda vubec nelibi. Kdyz jsem to tu procital pred koupi, mel jsem pocit, ze ty ceny se pohybuji kolem 12k.
Auto ma najeto 165kkm. Kupoval jsem ho s cca 135kkm. Zadne zhorseni za tu dobu nepozoruju. Obcas se to hlaseni objevi pak na dlouho zmizi. Mam to nechat a zajet k nejakemu sikulovi na vycisteni?
|
|
23.04.2019 21:14 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3217955
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
mozna zacni tim ze uteces z toho servisu kam jezdis....zajed k nekomu kdo to umi s Diagboxem i kdyz vim ze v Brne je to problem,vetsina Brnaku jezdi sem...
mozna zacni tim ze uteces z toho servisu kam jezdis....zajed k nekomu kdo to umi s Diagboxem i kdyz vim ze v Brne je to problem,vetsina Brnaku jezdi sem...
|
|
29.05.2019 11:27 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3224045
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Ahojte, v poslednej dobe mi auto vypisuje hlasku v zmysle ze hrozi upchatie filtra pevnych castic.
Ked vysla prvy krat, prebehol som auto po dialnici a asi mesiac bol pokoj, teraz ostava vysiet a svieti mi service.
Pozeral som ceny novych DPF a nasiel som walter za 400 a z citroenu v trnave mi poslali cenu 2500 aj s robotou Tak ma zaujima ako to mam riesit. Vie niekto kde precistia na Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW). Pokial viem tak dpf nieje rozoberatežné, musí sa rozrezat...
Vďaka
Ahojte, v poslednej dobe mi auto vypisuje hlasku v zmysle ze hrozi upchatie filtra pevnych castic.
Ked vysla prvy krat, prebehol som auto po dialnici a asi mesiac bol pokoj, teraz ostava vysiet a svieti mi service.
Pozeral som ceny novych DPF a nasiel som walter za 400 a z citroenu v trnave mi poslali cenu 2500 aj s robotou :nevim Tak ma zaujima ako to mam riesit. Vie niekto kde precistia na Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW). Pokial viem tak dpf nieje rozoberatežné, musí sa rozrezat...
Vďaka
|
|
29.05.2019 20:30 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3224105
|
|
jumep
|
|
|
to chcu 1200E za vymenu alebo kde na tu cenu prisli?
s robotou max 1500
to chcu 1200E za vymenu alebo kde na tu cenu prisli?
s robotou max 1500
|
|
29.05.2019 20:46 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3224107
|
|
jruze
|
|
|
Je několik druhů - je potřeba podle vin a stojí od 34 do 38000,- (slevy na vpodstatě nejsou)
Take pokud tam má být ten nejdraí + práce ??? (sice za práci mi to příjde dost ale jestli je to i s aditivy by to mohlo sedět.
Je několik druhů - je potřeba podle vin a stojí od 34 do 38000,- (slevy na vpodstatě nejsou);-)
Take pokud tam má být ten nejdraí + práce ??? (sice za práci mi to příjde dost ale jestli je to i s aditivy by to mohlo sedět.
|
|
04.06.2019 21:43 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3224854
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Po viac ako dvoch mesiacoch jazdenia s hlaskou z DIAG ze moj FAP ma zivotnost za sebou, som ho dal vycistit.
Vybral som si firmu v Trencine, ktora ponukala cistenie preplachom. Filter bol od motora odpojeny a od zvysku vyfuku odrezany podla instrukcii ktore poskytol jumep .link. . Na moje prekvapenie mi z firmy volali a pytali sa na dovod cistenia pretoze podla ich merani a skusenosti bol FAP takmer cisty (250 tis km ) Podla meracieho protokolu, ktory mi poslali boli namerané hodnoty:
pred cistením - prietok 395 m3/h pri tlaku 44 mbar
po vycistení - prietok 402 m3/h pri tlaku 34 mbar.
Cize naozaj minimalny rozdiel.
Podla porovnavania zaznamov z diagnostiky som nasiel tieto rozdiely:
pred preplachom - volnobeh 820 rpm teplota FAP 245°C diferencny tlak 5 mbar,
po preplachu - volnobeh 820 rpm teplota FAP 243°C diferencny tlak 2 mbar,
pred preplachom - prevodovka 3 stupen, rýchlost 103km/h, otacky 4315 rpm, teplota FAP 271°C, diferencny tlak 234 mbar
po preplachu - prevodovka 3 stupen, rýchlost 104km/h, otacky 4300 rpm, teplota FAP 273°C, diferencny tlak 186 mbar
Neviem sa vsak nikde dopatrat ake tlaky su pri cistom FAPe takze neviem posudit do akej miery bol preplach ucinny ale je tam aspon nejaky rozdiel pred a po.
Cely spas ma stal 250
- 180 preplach a doprava PK - TN
- 50 mechanik
- 20 vyfukova spona a spojka
Po viac ako dvoch mesiacoch jazdenia s hlaskou z DIAG ze moj FAP ma zivotnost za sebou, som ho dal vycistit.
Vybral som si firmu v Trencine, ktora ponukala cistenie preplachom. Filter bol od motora odpojeny a od zvysku vyfuku odrezany podla instrukcii ktore poskytol jumep http://www.c5club.cz/download.php?fileid=3207338 . Na moje prekvapenie mi z firmy volali a pytali sa na dovod cistenia pretoze podla ich merani a skusenosti bol FAP takmer cisty (250 tis km :nevim ) Podla meracieho protokolu, ktory mi poslali boli namerané hodnoty:
pred cistením - prietok 395 m3/h pri tlaku 44 mbar
po vycistení - prietok 402 m3/h pri tlaku 34 mbar.
Cize naozaj minimalny rozdiel.
Podla porovnavania zaznamov z diagnostiky som nasiel tieto rozdiely:
pred preplachom - volnobeh 820 rpm teplota FAP 245°C diferencny tlak 5 mbar,
po preplachu - volnobeh 820 rpm teplota FAP 243°C diferencny tlak 2 mbar,
pred preplachom - prevodovka 3 stupen, rýchlost 103km/h, otacky 4315 rpm, teplota FAP 271°C, diferencny tlak 234 mbar
po preplachu - prevodovka 3 stupen, rýchlost 104km/h, otacky 4300 rpm, teplota FAP 273°C, diferencny tlak 186 mbar
Neviem sa vsak nikde dopatrat ake tlaky su pri cistom FAPe takze neviem posudit do akej miery bol preplach ucinny ale je tam aspon nejaky rozdiel pred a po.
Cely spas ma stal 250
- 180 preplach a doprava PK - TN
- 50 mechanik
- 20 vyfukova spona a spojka
|
|
04.06.2019 22:17 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3224863
|
|
jruze
|
|
|
igok napsal(a): Po viac ako dvoch mesiacoch jazdenia s hlaskou z DIAG ze moj FAP ma zivotnost za sebou, som ho dal vycistit.
Vybral som si firmu v Trencine, ktora ponukala cistenie preplachom. Filter bol od motora odpojeny a od zvysku vyfuku odrezany podla instrukcii ktore poskytol jumep .link. . Na moje prekvapenie mi z firmy volali a pytali sa na dovod cistenia pretoze podla ich merani a skusenosti bol FAP takmer cisty (250 tis km ) Podla meracieho protokolu, ktory mi poslali boli namerané hodnoty:
pred cistením - prietok 395 m3/h pri tlaku 44 mbar
po vycistení - prietok 402 m3/h pri tlaku 34 mbar.
Cize naozaj minimalny rozdiel.
Podla porovnavania zaznamov z diagnostiky som nasiel tieto rozdiely:
pred preplachom - volnobeh 820 rpm teplota FAP 245°C diferencny tlak 5 mbar,
po preplachu - volnobeh 820 rpm teplota FAP 243°C diferencny tlak 2 mbar,
pred preplachom - prevodovka 3 stupen, rýchlost 103km/h, otacky 4315 rpm, teplota FAP 271°C, diferencny tlak 234 mbar
po preplachu - prevodovka 3 stupen, rýchlost 104km/h, otacky 4300 rpm, teplota FAP 273°C, diferencny tlak 186 mbar
Neviem sa vsak nikde dopatrat ake tlaky su pri cistom FAPe takze neviem posudit do akej miery bol preplach ucinny ale je tam aspon nejaky rozdiel pred a po.
Cely spas ma stal 250
- 180 preplach a doprava PK - TN
- 50 mechanik
- 20 vyfukova spona a spojka
To to jako čistí přes kat ? to mi ale připomíná debatu s dealerem na mainu na čitění těchto FAPů vcelku - výsledek byl e přiznal e ten cerin to nedovede dostat ven (přiznal a potom kdy jsem se chtěl vsadit e ho rozříznem aby to lo vyčistit pomém a e uvidí kolik z toho půjde bordelu) protoe přes kat to neprotlačí a jednosměrně to nefunguje = musí se střídat z obou stran aby se to utrhlo z těch mříek.
To to jako čistí přes kat ? to mi ale připomíná debatu s dealerem na mainu na čitění těchto FAPů vcelku - výsledek byl e přiznal e ten cerin to nedovede dostat ven (přiznal a potom kdy jsem se chtěl vsadit e ho rozříznem aby to lo vyčistit pomém a e uvidí kolik z toho půjde bordelu) protoe přes kat to neprotlačí a jednosměrně to nefunguje = musí se střídat z obou stran aby se to utrhlo z těch mříek.;-)
|
|
11.06.2019 12:06 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3226034
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Rusaci tie fapy s katom rezaju hned za teplotnym cidlom a potom na konci, na prirube (koli tomu, ze vnutri tam je akasi zelezna plst, tesnenie) a potom klasicky cistia fukanim, roztokom, ci wapkami. Po vycisteni bud zavaria, alebo dakto na tie rezy robil nerezove priruby, aby ho nemusel druhy x rezat.
Takze nemyslim, ze by to mal byt daky velky problem. Za pokus pred kupou noveho dielu to istotne stoji.
Rusaci tie fapy s katom rezaju hned za teplotnym cidlom a potom na konci, na prirube (koli tomu, ze vnutri tam je akasi zelezna plst, tesnenie) a potom klasicky cistia fukanim, roztokom, ci wapkami. Po vycisteni bud zavaria, alebo dakto na tie rezy robil nerezove priruby, aby ho nemusel druhy x rezat.
Takze nemyslim, ze by to mal byt daky velky problem. Za pokus pred kupou noveho dielu to istotne stoji.
|
|
26.08.2019 21:45 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3235206
|
|
bosiz1
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Ahoj
Jsem tu nový a hned malýproblém. Minulý týden po deti jsem odjel od kanceláře a po 300m auto z ničeho nic chcíplo a u jsem nenastartoval. Po odtazeni k mechanikovi mi rekl, ze nekomunikuje jednotka aditivace. Tu jsem po dlouhem hledani nasel, a zkusil prostrikat konektory a zmerit napajeni. Vse se zda byt v poradku, ale jednotka nekomunikuje spocitacem. Citroen C5 2002 2.2hdi 98KW, najeto 300000, nový FAP, doplnene aditivum, ale aditivace nefunguje. Ale s nefunkcni aditivaci jsem projel celou evropu a po navratu z Francie mi vypověděl slubu - e by se mu nechtělo na nae mizerne silnice? Otazka zni
- Nema nekdo z Prahy nahodou ridici jednotku na vyzkouseni?
- Je vubec mozne, aby nefunkcni jednotka aditivace zastavila auto??
- Do posledni chvile auto jelo uplne normalne
- nesouvisejici do tohoto vlakna - prestalo mi fungovat automaticke sviceni, auto sviti i ve dne (skoda xenonu)
- a posledni - shanim leve xenonove svetlo, ale pry existuji dva druhy
Ahoj
Jsem tu nový a hned malýproblém. Minulý týden po deti jsem odjel od kanceláře a po 300m auto z ničeho nic chcíplo a u jsem nenastartoval. Po odtazeni k mechanikovi mi rekl, ze nekomunikuje jednotka aditivace. Tu jsem po dlouhem hledani nasel, a zkusil prostrikat konektory a zmerit napajeni. Vse se zda byt v poradku, ale jednotka nekomunikuje spocitacem. Citroen C5 2002 2.2hdi 98KW, najeto 300000, nový FAP, doplnene aditivum, ale aditivace nefunguje. Ale s nefunkcni aditivaci jsem projel celou evropu a po navratu z Francie mi vypověděl slubu - e by se mu nechtělo na nae mizerne silnice? Otazka zni
- Nema nekdo z Prahy nahodou ridici jednotku na vyzkouseni?
- Je vubec mozne, aby nefunkcni jednotka aditivace zastavila auto??
- Do posledni chvile auto jelo uplne normalne
- nesouvisejici do tohoto vlakna - prestalo mi fungovat automaticke sviceni, auto sviti i ve dne (skoda xenonu)
- a posledni - shanim leve xenonove svetlo, ale pry existuji dva druhy
Přílohy: aditivace.PNG ( 41020b ) - zavady motor.PNG ( 36508b ) - |
|
| |
|
|