| | |
05.08.2018 00:13 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3174339
|
|
jumep
|
|
|
tam toho bude vyrazne viac ako len nedoplnena nadrzka aditiv
striky, turbo, egr, sanie
tam toho bude vyrazne viac ako len nedoplnena nadrzka aditiv
striky, turbo, egr, sanie
|
|
08.08.2018 11:42 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3174837
|
|
adams22
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Mikra napsal(a): Já se z nějakýho vnitřního přesvědčení bráním jakýmukoliv oleji v naftě. Vím e to minimální mnoství asi nic nezničí, ale "údajně" kvůli FAP filtrům nás nutí cpát do motorů "speciální" oleje bez popela ve spalinách (i přesto e hůř maou), tak mi nějak olej do dvoutaktů v naftě moc nesedí.
Sice je to mimo temu, ale mozno to niekomu pomoze>
Novsie naftove motory s dpf/fap potrebuju v pripade aditivacie PALIVA dvojtaktne oleje normy JASO FC resp. ISO-L-EGC. Vyssia norma je uz nevhodna, lebo tvori viac popola kvoli vysokovykonnym aditivam.
Ide hlavne o ten popol po zhoreni - oleje s touto normou produkuju zanedbatelne mnozstvo popola a horia velmi cisto /low smoke/ , pretoze su na horenie vo valci urcene. Takyto olej ma len velmi malo spolocne s klasickym M2T olejom do trabanta.
Dolezite je tiez, aby olej neobsahoval zluceniny zinku - tie vedia tvorit usady a zapchavat vstreky.
Podla nemcurskych info je najpriatelskejsi pre DPF tento olej / zinok neobsahuje / ADDINOL Super 2T MZ 406
Sice je to mimo temu, ale mozno to niekomu pomoze>
Novsie naftove motory s dpf/fap potrebuju v pripade aditivacie PALIVA dvojtaktne oleje normy JASO FC resp. ISO-L-EGC. Vyssia norma je uz nevhodna, lebo tvori viac popola kvoli vysokovykonnym aditivam.
Ide hlavne o ten popol po zhoreni - oleje s touto normou produkuju zanedbatelne mnozstvo popola a horia velmi cisto /low smoke/ , pretoze su na horenie vo valci urcene. Takyto olej ma len velmi malo spolocne s klasickym M2T olejom do trabanta.
Dolezite je tiez, aby olej neobsahoval zluceniny zinku - tie vedia tvorit usady a zapchavat vstreky.
Podla nemcurskych info je najpriatelskejsi pre DPF tento olej / zinok neobsahuje / ADDINOL Super 2T MZ 406
|
|
07.09.2018 09:23 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3179066
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
Ahoj, natrefil jsem na tuhle firmu: .link. myslíte, e to můe fungovat lépe, ne takové to "klasické" vystříkání wapkou? Musí se potom nějak vyresetovat počítadlo přes diag? Nebo si auto průběně měří průchodnost filtru? Jde mi o to, e mě FAP asi brzo čeká, tak jestli je tohle vhodná alternativa? (nájezd cca 250k km)
Ahoj, natrefil jsem na tuhle firmu: http://www.cistedpf.cz/cs/ myslíte, e to můe fungovat lépe, ne takové to "klasické" vystříkání wapkou? Musí se potom nějak vyresetovat počítadlo přes diag? Nebo si auto průběně měří průchodnost filtru? Jde mi o to, e mě FAP asi brzo čeká, tak jestli je tohle vhodná alternativa? (nájezd cca 250k km)
|
|
07.09.2018 17:50 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3179166
|
|
jumep
|
|
|
resetovat to musis vzdy, ono si to pocita zanesenie a potom to hodi hlasku ci mas alebo nemas novy filter
k ostatnemu, napis si nech ti povedia postup co s tym robia, ty uz tam mas ten jednokusovy fap s katom kde citroen neponuka zatial ziadnu lacnu alternativu a strikani wapkou tuto neviem ako bude fungovat
resetovat to musis vzdy, ono si to pocita zanesenie a potom to hodi hlasku ci mas alebo nemas novy filter
k ostatnemu, napis si nech ti povedia postup co s tym robia, ty uz tam mas ten jednokusovy fap s katom kde citroen neponuka zatial ziadnu lacnu alternativu a strikani wapkou tuto neviem ako bude fungovat
|
|
02.11.2018 16:43 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3188847
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
čochvíža príde potreba výmeny FAPu aj na moju X7.
Momentálne má 242tis km, diagnostika hlási:
1, FAP time left 4300 km
2, Avg 10 regen 210 km(jazdím krátke trasy, keď si nedám pozor kedy regeneruje a vypnem motor pred ukončením regenerácie, tak ju potom ju opakuje a priemer sa zniuje. Ale bene regeneruje pri cca 300 km)
3, FAP Additive remain 789 ml
4, FAP cinder count 98%
5, FAP deposits 61 g
6, FAP pressure pri maximálnej záai nameralo krátkodobo a 296 mbar, ale bená prevádzka je v rozsahu 30 a 160 mbar.
Bol som sa informova v Citorene aké sú monosti a ceny. Repas FAP 1070 a nový 1300 To je tá verzia s KAT v jednej rúre od motora a po zadný nárazník . Na nete som naiel aj lacnejie monosti ale je to len polokus, koncovú čas výfuku treba k tomu dáko prirobi (asi najskôr pôvodnú, aj tak jej nič nieje). Rieil to u niekto z klubákov týmto spôsobom?
tu som naiel na výber od 620 do 920
.link.
čochvíža príde potreba výmeny FAPu aj na moju X7.
Momentálne má 242tis km, diagnostika hlási:
1, FAP time left 4300 km
2, Avg 10 regen 210 km(jazdím krátke trasy, keď si nedám pozor kedy regeneruje a vypnem motor pred ukončením regenerácie, tak ju potom ju opakuje a priemer sa zniuje. Ale bene regeneruje pri cca 300 km)
3, FAP Additive remain 789 ml
4, FAP cinder count 98%
5, FAP deposits 61 g
6, FAP pressure pri maximálnej záai nameralo krátkodobo a 296 mbar, ale bená prevádzka je v rozsahu 30 a 160 mbar.
Bol som sa informova v Citorene aké sú monosti a ceny. Repas FAP 1070 a nový 1300 :-(((( To je tá verzia s KAT v jednej rúre od motora a po zadný nárazník :-o. Na nete som naiel aj lacnejie monosti ale je to len polokus, koncovú čas výfuku treba k tomu dáko prirobi (asi najskôr pôvodnú, aj tak jej nič nieje). Rieil to u niekto z klubákov týmto spôsobom?:nevim
tu som naiel na výber od 620 do 920
https://www.autodielyonline24.sk/znaciek-automobilov/diely-citroen/c5-iii-break-td/32796/10418/filter_sadzi_castic.html
|
|
03.11.2018 14:55 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3189124
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Najskor by som volil moznost vycistit
Advanpure si neskusal kontaktovat, ci to zvladnu??? Tie nahrady nefunguju, aspon nie na TDi, teda preto myslim, ze nebudu ani na HDi (aj ked tam je aditivum).
Az ma to bude ominat (teraz cca 210 000 km) tak skusim advanpure, ak nie, tak potom ten origo repas.
Teoreticky, mozno by to slo rozrezat za katom, vyvapkovat, zavarit, ale kto do toho pojde?
Najskor by som volil moznost vycistit
Advanpure si neskusal kontaktovat, ci to zvladnu??? Tie nahrady nefunguju, aspon nie na TDi, teda preto myslim, ze nebudu ani na HDi (aj ked tam je aditivum).
Az ma to bude ominat (teraz cca 210 000 km) tak skusim advanpure, ak nie, tak potom ten origo repas.
Teoreticky, mozno by to slo rozrezat za katom, vyvapkovat, zavarit, ale kto do toho pojde?
|
|
03.11.2018 18:30 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3189191
|
|
jruze
|
|
|
eisy811 napsal(a): Najskor by som volil moznost vycistit
Advanpure si neskusal kontaktovat, ci to zvladnu??? Tie nahrady nefunguju, aspon nie na TDi, teda preto myslim, ze nebudu ani na HDi (aj ked tam je aditivum).
Az ma to bude ominat (teraz cca 210 000 km) tak skusim advanpure, ak nie, tak potom ten origo repas.
Teoreticky, mozno by to slo rozrezat za katom, vyvapkovat, zavarit, ale kto do toho pojde?
A se mi dostane do ruky zkuební - zatím jsem dělal jen dva a to si ruzpůlili kluci z jiné dílny (a zpět zavařili) = take tato volby moná je ale nebudu to zkouet ,,naostro" na zákaznickém - kdy se nepovede nevezmou mu ho ve značce na repas
A se mi dostane do ruky zkuební ;-) - zatím jsem dělal jen dva a to si ruzpůlili kluci z jiné dílny (a zpět zavařili) = take tato volby moná je ale nebudu to zkouet ,,naostro" na zákaznickém - kdy se nepovede nevezmou mu ho ve značce na repas ;-)
|
|
13.02.2019 11:35 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3207261
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
eisy811 napsal(a): Najskor by som volil moznost vycistit
Advanpure si neskusal kontaktovat, ci to zvladnu??? Tie nahrady nefunguju, aspon nie na TDi, teda preto myslim, ze nebudu ani na HDi (aj ked tam je aditivum).
Az ma to bude ominat (teraz cca 210 000 km) tak skusim advanpure, ak nie, tak potom ten origo repas.
Teoreticky, mozno by to slo rozrezat za katom, vyvapkovat, zavarit, ale kto do toho pojde?
Hžadám firmy ktoré by to vyčistili. Zatiaž len Advanpure mi potvrdili ze by boli schopní da do mainy celý cca 3,5m dlhý výfuk. Len je tam problém so zvýenými nákladmi na prepravu do Čiech, pri tých rozmeroch by jedna cesta mohla stá aj 120-150. Ostatní čističi mi navrhujú čas s FAPom ureza a po vyčistení privari alebo naspojkova. teraz neviem ako ďalej. Riei to čistenie v celku alebo uetri pár a reza?
Hžadám firmy ktoré by to vyčistili. Zatiaž len Advanpure mi potvrdili ze by boli schopní da do mainy celý cca 3,5m dlhý výfuk. Len je tam problém so zvýenými nákladmi na prepravu do Čiech, pri tých rozmeroch by jedna cesta mohla stá aj 120-150. Ostatní čističi mi navrhujú čas s FAPom ureza a po vyčistení privari alebo naspojkova. :nevim teraz neviem ako ďalej. Riei to čistenie v celku alebo uetri pár a reza?
|
|
13.02.2019 12:47 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3207275
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Dela se trubka, ze to uriznes kus za FAPem. Pak jen nasunes a sponkou stahnes. Dobre je ji mit pred rezanim a presne namerit kde riznout. Dela to Walker cislo dilu 10653 a cena kolem 600,-Kc.
Dej pak vedet jak dopadlo cisteni tohoto fapu, ktery je s katem v kuse.
Dela se trubka, ze to uriznes kus za FAPem. Pak jen nasunes a sponkou stahnes. Dobre je ji mit pred rezanim a presne namerit kde riznout. Dela to Walker cislo dilu 10653 a cena kolem 600,-Kc.
Dej pak vedet jak dopadlo cisteni tohoto fapu, ktery je s katem v kuse.
Přílohy: 20190213_124037.jpg ( 6171663b ) - |
|
13.02.2019 14:05 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3207292
|
|
Bobr53
|
|
|
No pokud má svou výfukovou rouru za KAT/FAP v dobrém stavu, tak proč nepouít spojku za 100,- Kč?
Uřízne a nemusí posílat celý 3,5m dlouhý krám.
Třeba zde: .link.
No pokud má svou výfukovou rouru za KAT/FAP v dobrém stavu, tak proč nepouít spojku za 100,- Kč? :nevim
Uřízne a nemusí posílat celý 3,5m dlouhý krám.
Třeba zde: https://autodilyfojtik.cz/front/category/default/191?page=2
|
|
13.02.2019 15:31 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3207298
|
|
jumep
|
|
|
a original citroen ti to pise ze pri vymene vyfuku mas to rozrezat a spojit
spojka je 1736 33
a original citroen ti to pise ze pri vymene vyfuku mas to rozrezat a spojit
spojka je 1736 33
|
|
13.02.2019 15:59 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3207305
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Bol som pozrie pod auto ako to tam vyzerá .link.
Zdá sa mi ze najvhodnejie miesto na rez je napravo niekde medzi originálnym spojom a tou konzolou na zavesenie (viď obrázok). Na žavo od spoja smerom ku FAP je len jedno miesto o dĺke asi 10 cm medzi ohybom a vývodom na tlakovú trubku len v tom mieste je rúra trochu deformovaná práve kvôli tomu vývodu.
A okrem spojky na trubku bude treba ete riei aj novú objímku na flexibilný prepoj, zdá sa e po rozobratí sa u nebude da poui .link.
Bol som pozrie pod auto ako to tam vyzerá http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/19197068_5413784915c6458a1296c8.jpg
Zdá sa mi ze najvhodnejie miesto na rez je napravo niekde medzi originálnym spojom a tou konzolou na zavesenie (viď obrázok). Na žavo od spoja smerom ku FAP je len jedno miesto o dĺke asi 10 cm medzi ohybom a vývodom na tlakovú trubku len v tom mieste je rúra trochu deformovaná práve kvôli tomu vývodu.
A okrem spojky na trubku bude treba ete riei aj novú objímku na flexibilný prepoj, zdá sa e po rozobratí sa u nebude da poui http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/19197068_8500524985c645bd4cb585.jpg
|
|
13.02.2019 19:02 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3207336
|
|
jumep
|
|
|
moc mudrejsie to tam popisane neni
zjavne to mas riesit podla toho co pride ze presne kde sa to ma rezat
minule som aj jeden zbaleny v sklade videl, ale bol v krabici a len na nej bolo cislo, o moc dlhsia ako samotny fapokat nebola
moc mudrejsie to tam popisane neni
zjavne to mas riesit podla toho co pride ze presne kde sa to ma rezat
minule som aj jeden zbaleny v sklade videl, ale bol v krabici a len na nej bolo cislo, o moc dlhsia ako samotny fapokat nebola
Přílohy: C5 (X7) - B1JG013XP0 - Demontá - Montá _ Výfukové potrubí.pdf ( 232030b ) - C5 (X7) - B1KG013JP0 - Demontá - Montá _ Filtr pevných částic.pdf ( 433378b ) - |
|
13.02.2019 19:25 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3207349
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
jumep napsal(a): moc mudrejsie to tam popisane neni
zjavne to mas riesit podla toho co pride ze presne kde sa to ma rezat
minule som aj jeden zbaleny v sklade videl, ale bol v krabici a len na nej bolo cislo, o moc dlhsia ako samotny fapokat nebola
Podža toho návodu na Demontá - Montá FAP to vyzerá e to treba reza v tom spoji, konkrétne tu .link.
Ale asi to urobím tak, e kúpim spojku a reza sa bude tam, kde bude spojka najlepie pasova.
Trubka má vonkají priemer 55mm a origo kodovácka spojka stojí cca 5,50 nevie cenu tej origo Citroen?
Podža toho návodu na Demontá - Montá FAP to vyzerá e to treba reza v tom spoji, konkrétne tu http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/19197068_361384175c646040f3a54.jpg
Ale asi to urobím tak, e kúpim spojku a reza sa bude tam, kde bude spojka najlepie pasova.
Trubka má vonkají priemer 55mm a origo kodovácka spojka stojí cca 5,50 nevie cenu tej origo Citroen?
|
|
13.02.2019 19:45 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3207350
|
|
jruze
|
|
|
No já mám v hlavě jiné řeení které bude plnohodnotné,plně funkční a hlavně podstetně levnějí ne nějakých +- 36000,- měl bych se dostat na nějakých 8000 - 10000,- max . Zatím pokus na RHR r.v. 2011 s neděleným FAPem - podle výsledku a otestování uvidíme .
No já mám v hlavě jiné řeení které bude plnohodnotné,plně funkční a hlavně podstetně levnějí ne nějakých +- 36000,- měl bych se dostat na nějakých 8000 - 10000,- max . Zatím pokus na RHR r.v. 2011 s neděleným FAPem - podle výsledku a otestování uvidíme .:-o
|
|
13.02.2019 21:31 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3207427
|
|
Bobr53
|
|
|
igok napsal(a): Podža toho návodu na Demontá - Montá FAP to vyzerá e to treba reza v tom spoji, konkrétne tu .link.
Ale asi to urobím tak, e kúpim spojku a reza sa bude tam, kde bude spojka najlepie pasova.
Trubka má vonkají priemer 55mm a origo kodovácka spojka stojí cca 5,50 nevie cenu tej origo Citroen?
V Citroenu je za spojku 173633 plná cena 1.455,05 Kč, v mém odkazu výe co jsem kupoval já se dá na výfuk 55 mm spojka koupit za 96,- Kč.
V Citroenu je za spojku 173633 plná cena 1.455,05 Kč, v mém odkazu výe co jsem kupoval já se dá na výfuk 55 mm spojka koupit za 96,- Kč. ;-)
|
|
13.02.2019 21:33 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3207434
|
|
jumep
|
|
|
ja som videl v rychlosti co som pozeral 6 eur a taku lepsie vyzerajucu za 14
ja som videl v rychlosti co som pozeral 6 eur a taku lepsie vyzerajucu za 14
|
|
14.02.2019 03:52 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3207471
|
|
jruze
|
|
|
igok napsal(a): No neviem čo má v hlave , no mne to v Trenčíne slúbili prepláchnu za 180 (v princípe to isté ako Advanpure) + cena spojok a robota mechanika, čie ma to bude stá odhadom max 280.
Ok ete som zabudol dopravu mono + 50
No úplně něco jiného - je to krok zpět a na vdy bez nákladů typu desítek tisíc. (ádné rozřezávání nedělitelných dílů)
A k tomu čitění : kdy mi takovou nějakou mainku nabízeli (v cenové relaci kolem sta tisíc) jsem chtěl uzavřít sázku e nedokáou z FAP pevnou sloku z přidávaných aditiv (cerin) a e toto funguje zřejmě jen u jiných typů DPF kde dochází k zaneení ,,jen popílkem" tak nakonec přiznali e to asi nepůjde (nebo jen částečně) cerin nepřepálí a přes mříku směrem ven nedostane - jediná cesta kam je směrem ke katu.
Hláka e je FAP zaneen je z důvodu propočtu spotřebovaných aditiv (a hodnot které si jednotka uloila) - take po jejich ,,čitění" a teoreticky i bez něj po resetu bude FAP fungovat bez hláky vesele dál protoe 90% FAPů má dobré hodnoty diferenčních rozdílu tlaku (v podstatě to hlásí e je ,,jen" uloeno max mnoství cerinu na základě výpočtu jednotky) = to si na zkouku můe ověřit = zresetuj údaj a hláka zmizí (na dost dlouho na to aby to neuznali jako reklamaci) - několikrát jsem toto udělal (třeba před dovolenou atd.. aby je neotravovala hláka s tím e vyčitění provedu po dovolené a to auto přijelo třeba po roce ?? tak po těchto zkuenostech jsem toto přestal dělat.
No úplně něco jiného - je to krok zpět a na vdy bez nákladů typu desítek tisíc. ;-) (ádné rozřezávání nedělitelných dílů)
A k tomu čitění : kdy mi takovou nějakou mainku nabízeli (v cenové relaci kolem sta tisíc) jsem chtěl uzavřít sázku e nedokáou z FAP pevnou sloku z přidávaných aditiv (cerin) a e toto funguje zřejmě jen u jiných typů DPF kde dochází k zaneení ,,jen popílkem" tak nakonec přiznali e to asi nepůjde (nebo jen částečně) cerin nepřepálí a přes mříku směrem ven nedostane - jediná cesta kam je směrem ke katu.
Hláka e je FAP zaneen je z důvodu propočtu spotřebovaných aditiv (a hodnot které si jednotka uloila) - take po jejich ,,čitění" a teoreticky i bez něj po resetu bude FAP fungovat bez hláky vesele dál protoe 90% FAPů má dobré hodnoty diferenčních rozdílu tlaku (v podstatě to hlásí e je ,,jen" uloeno max mnoství cerinu na základě výpočtu jednotky) = to si na zkouku můe ověřit = zresetuj údaj a hláka zmizí (na dost dlouho na to aby to neuznali jako reklamaci) - několikrát jsem toto udělal (třeba před dovolenou atd.. aby je neotravovala hláka s tím e vyčitění provedu po dovolené a to auto přijelo třeba po roce ?? tak po těchto zkuenostech jsem toto přestal dělat.
|
|
| |
|
|