| | |
13.02.2018 16:24 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3131674
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Kdy jsem se o čidlo začal zajímat i já, protoe jsem pořád s něčím nespokojený, tak se ke mě dostaly informace z příručky pro autorizovaný servis, e čidlo měnit a jako poslední, e spousta nepravostí s regeneracema se tváří jako závada čidla, ale skutečnost bývá větinou jiná. Neumím být přesnějí, protoe si prdlajs pamatuju, ale čidlo jsem zatím pustil z hlavy. Poslední zhovadilosti při regeneraci, kdy se mi regenerovalo 3x po sobě během jedný jízdy bez zastavení (asi 50km), se u po několikátý neopakovaly a regenerace byly naprosto ukázněný. Pravděpodobně za to mohla nafta. Je to docela neuvěřitelný, ale jednou (na podzim 2017) jsem neměl sebou VIF a tak jsem natankoval VERVU bez VIFu. Od natankování se mi zdálo, e motor jde klidněji (asi placebo) a to a do regenerace. Pak proběhla tahle zmatená trojnásobná, při který mi i chcípal motor na kruháčích při podřazení na dvojku. No a pak jsem zase natankoval normální EFECTU s VIF a od tý doby ádný problém. Nečíst tu poučku z příručky, u bych asi měl nový čidlo a dalí díru v lakomým koleni.
Kdy jsem se o čidlo začal zajímat i já, protoe jsem pořád s něčím nespokojený, tak se ke mě dostaly informace z příručky pro autorizovaný servis, e čidlo měnit a jako poslední, e spousta nepravostí s regeneracema se tváří jako závada čidla, ale skutečnost bývá větinou jiná. Neumím být přesnějí, protoe si prdlajs pamatuju, ale čidlo jsem zatím pustil z hlavy. Poslední zhovadilosti při regeneraci, kdy se mi regenerovalo 3x po sobě během jedný jízdy bez zastavení (asi 50km), se u po několikátý neopakovaly a regenerace byly naprosto ukázněný. Pravděpodobně za to mohla nafta. Je to docela neuvěřitelný, ale jednou (na podzim 2017) jsem neměl sebou VIF a tak jsem natankoval VERVU bez VIFu. Od natankování se mi zdálo, e motor jde klidněji (asi placebo) a to a do regenerace. Pak proběhla tahle zmatená trojnásobná, při který mi i chcípal motor na kruháčích při podřazení na dvojku. No a pak jsem zase natankoval normální EFECTU s VIF a od tý doby ádný problém. Nečíst tu poučku z příručky, u bych asi měl nový čidlo a dalí díru v lakomým koleni. :-))
|
|
13.02.2018 16:36 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3131678
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja pridavam do plne nadrze Vervy spolecne s VIF i cerveny olej Shell do motorove pily/krovinorezu
lepsi starty,tissi chod je znat,ale nutno rict ze ja mam uplne jine vstrikovace
ja pridavam do plne nadrze Vervy spolecne s VIF i cerveny olej Shell do motorove pily/krovinorezu
lepsi starty,tissi chod je znat,ale nutno rict ze ja mam uplne jine vstrikovace
|
|
13.02.2018 16:58 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3131679
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Já se z nějakýho vnitřního přesvědčení bráním jakýmukoliv oleji v naftě. Vím e to minimální mnoství asi nic nezničí, ale "údajně" kvůli FAP filtrům nás nutí cpát do motorů "speciální" oleje bez popela ve spalinách (i přesto e hůř maou), tak mi nějak olej do dvoutaktů v naftě moc nesedí. Já olej nespaluju v motoru, ale po výměně v kotli, tak nevím, jak by se mi tím popelem mohl ucpávat FAP a proto dávám starý dobrý Q 9000. Ale pokud si naleju olej do nafty, tak to u bych ho spaloval a protoe kominík na FAPy bydlí trochu z ruky, tak se raději popelu vyhýbám.
Na druhou stranu, vstřikovačům by ten olej mohl pomáhat a ty jsou draí ne vymetání komína, ale důvěřuju slepě tomu VIFu a tak zůstávám jen u něho.
Já se z nějakýho vnitřního přesvědčení bráním jakýmukoliv oleji v naftě. Vím e to minimální mnoství asi nic nezničí, ale "údajně" kvůli FAP filtrům nás nutí cpát do motorů "speciální" oleje bez popela ve spalinách (i přesto e hůř maou), tak mi nějak olej do dvoutaktů v naftě moc nesedí. Já olej nespaluju v motoru, ale po výměně v kotli, tak nevím, jak by se mi tím popelem mohl ucpávat FAP a proto dávám starý dobrý Q 9000. Ale pokud si naleju olej do nafty, tak to u bych ho spaloval a protoe kominík na FAPy bydlí trochu z ruky, tak se raději popelu vyhýbám.
Na druhou stranu, vstřikovačům by ten olej mohl pomáhat a ty jsou draí ne vymetání komína, ale důvěřuju slepě tomu VIFu a tak zůstávám jen u něho.
|
|
13.02.2018 17:38 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3131683
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no samozdrejme na jednu stranu mas pravdu,jenze olej Stihll je pomerne kvalitni a je urceny pro spalovani proto vznikaji trochu jine emise,pokud vubec...filtru to neublizi rekl bych...obyc olej bych tam ovsem nenalil
s tema ruznejma specialama mame asi stejny nazor,je to jen tahani penez z lidi,uz jen proto ze olej v motoru je na mazani,ne na spalovani,samozdrejme v pripade ze je motor nebo nektery komponent jak turbina nebo vstrikovace lehce KO tak se to projevi i za filtrem...ale koukal by jsi jak se po aplikaci silneho mixu VIF+olej+Verva zlepri chod a projev motoru...
ja mam vstrikovani Denso takze taky je vyborna mazivost paliva nutnost...
co bych zase do auta nedal je jakekoliv rozpoustedlo typu aceton (ne tohle neni rejpani,je to realita - to aby se zase nejakej watch-dog nechytnul)
no samozdrejme na jednu stranu mas pravdu,jenze olej Stihll je pomerne kvalitni a je urceny pro spalovani proto vznikaji trochu jine emise,pokud vubec...filtru to neublizi rekl bych...obyc olej bych tam ovsem nenalil :)
s tema ruznejma specialama mame asi stejny nazor,je to jen tahani penez z lidi,uz jen proto ze olej v motoru je na mazani,ne na spalovani,samozdrejme v pripade ze je motor nebo nektery komponent jak turbina nebo vstrikovace lehce KO tak se to projevi i za filtrem...ale koukal by jsi jak se po aplikaci silneho mixu VIF+olej+Verva zlepri chod a projev motoru...
ja mam vstrikovani Denso takze taky je vyborna mazivost paliva nutnost...
co bych zase do auta nedal je jakekoliv rozpoustedlo typu aceton :palec (ne tohle neni rejpani,je to realita - to aby se zase nejakej watch-dog nechytnul)
|
|
13.02.2018 19:05 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3131713
|
|
jruze
|
|
|
Jo já také olej do křoviňáku (teď červený protoe ten tmavej v barvě zimního vifu u nemají) nedávám pokadé ale kdy si vzpomenu dejme tomu ob nádr, motorák bych tam také nedal - a po vstřiky to přimazává a co se děje od spalovacího prostoru mne moc nezajímá ale jsem přesvědčenej e neubliuje.Přidávám léta a s ničím problém není (a nedávám to tam po litrech ale mení mnoství - na nádr tak max 2dl)+ vif tak 5 odměrek.
FAPu ubliuje cerin né popílek - to jen komedie EU norem a dolování peněz z kapes lidí.
Jo já také olej do křoviňáku (teď červený protoe ten tmavej v barvě zimního vifu u nemají) nedávám pokadé ale kdy si vzpomenu dejme tomu ob nádr, motorák bych tam také nedal - a po vstřiky to přimazává a co se děje od spalovacího prostoru mne moc nezajímá ale jsem přesvědčenej e neubliuje.Přidávám léta a s ničím problém není (a nedávám to tam po litrech ale mení mnoství - na nádr tak max 2dl)+ vif tak 5 odměrek.;-)
FAPu ubliuje cerin né popílek - to jen komedie EU norem a dolování peněz z kapes lidí.
|
|
16.02.2018 22:49 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3132308
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Něco o FAPu a regeneracích.
.link.
Něco o FAPu a regeneracích.
http://www.auto.cz/regenerace-filtru-pevnych-castic-jak-jezdit-abychom-nenicili-drahy-filtr-113369?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
|
|
04.07.2018 12:02 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3168896
|
|
Boldyman
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdravim
Potreboval by som poradi.
Mam c5 1.6hdi 2005
Na vežkú noc zacalo na ceste stracat vykon, potom mi vypisalo: oil pressure low a depollution system faulty.
Motor sa uz sam vypol a nedal znova natartova.
Auto odtiahli, urobili diagnostiku a na jej základe vymenili EGR ventil.
Ked som iiel z toho servisu, tahalo dobre, ale aj riadne dymilo husty cierny dym, vravel som si ze to sa asi precistuje FAP..
Este v ten deň ma auto nechalo stat na diažnici. Teraz uz len DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY a vypol sa motor.
Zasa odtah, tentoraz do iného servisu.
Tam mi vymenili regulator tlaku paliva a vahu vzduchu.
Auto ide, ale stale dymí cierny dym ked pridavam.
Znova servis ci je v poriadku FAP.
Tam zistili ze kábel ktorý vedia do senzoru DPF je zaslepeny nejakym odporom, aby to klamalo riadiacu jednotku ze tam DPF funguje spravne.
Dalsia vec.
Auto sa mierne trasie ked ho nastartujem a necham na neutraly.
Ked sa zohreje motor, uz to nerobí.
Teraz OTÁZKA: mam si kúpi z vrakoviska originál FAP a vyčistit, alebo je tam este aj nejaká zavaznejsia porucha, napr. vstrekovace?
Tieto opravy uz stali skoro 900 eur...
Vedeli by ste mi prosím niekto poradi? Napisat názor.
Ďakujem!
Zdravim
Potreboval by som poradi.
Mam c5 1.6hdi 2005
Na vežkú noc zacalo na ceste stracat vykon, potom mi vypisalo: oil pressure low a depollution system faulty.
Motor sa uz sam vypol a nedal znova natartova.
Auto odtiahli, urobili diagnostiku a na jej základe vymenili EGR ventil.
Ked som iiel z toho servisu, tahalo dobre, ale aj riadne dymilo husty cierny dym, vravel som si ze to sa asi precistuje FAP..
Este v ten deň ma auto nechalo stat na diažnici. Teraz uz len DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY a vypol sa motor.
Zasa odtah, tentoraz do iného servisu.
Tam mi vymenili regulator tlaku paliva a vahu vzduchu.
Auto ide, ale stale dymí cierny dym ked pridavam.
Znova servis ci je v poriadku FAP.
Tam zistili ze kábel ktorý vedia do senzoru DPF je zaslepeny nejakym odporom, aby to klamalo riadiacu jednotku ze tam DPF funguje spravne.
Dalsia vec.
Auto sa mierne trasie ked ho nastartujem a necham na neutraly.
Ked sa zohreje motor, uz to nerobí.
Teraz OTÁZKA: mam si kúpi z vrakoviska originál FAP a vyčistit, alebo je tam este aj nejaká zavaznejsia porucha, napr. vstrekovace?
Tieto opravy uz stali skoro 900 eur...
Vedeli by ste mi prosím niekto poradi? Napisat názor.
Ďakujem!
|
|
04.07.2018 14:15 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3168950
|
|
marton
|
|
|
no podla vsetkeho potrebujes najskor zistit co tomu je, lebo :
cierny dym nie je kvoli FAPu , to bude mat iny dovod... pravdepodobne nemas spravny pomer nafta / vzduch, alebo nieco ine okolo vzduchu - nafty
haluzenie RJ nejakymi odpormi nie je tiez asi najlepsi postup..
a nadmerny dym Ti urcite ten tvoj FAP bude plnit extremne rychlo, takze primarne treba poriesit dymenie.. aj ked tam das akokolvek cisty / novy FAP
takze urcite zacat poriadnou diagnostikou
no podla vsetkeho potrebujes najskor zistit co tomu je, lebo :
cierny dym nie je kvoli FAPu , to bude mat iny dovod... pravdepodobne nemas spravny pomer nafta / vzduch, alebo nieco ine okolo vzduchu - nafty
haluzenie RJ nejakymi odpormi nie je tiez asi najlepsi postup..
a nadmerny dym Ti urcite ten tvoj FAP bude plnit extremne rychlo, takze primarne treba poriesit dymenie.. aj ked tam das akokolvek cisty / novy FAP
takze urcite zacat poriadnou diagnostikou
|
|
04.07.2018 17:24 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3168990
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jen tak pro info..nalil ti do motoru nekdo ten olej co ty vyletel pres turbo kominem ?
podle me ti regultor menili zbytecne,egr tezko rict...
pokud neni FAP po smrti coz asi jak popisujes ty bastly kolem bude,tak jestli jeste takhle budes jezdit jeste chvilku brzo bude...
jen tak pro info..nalil ti do motoru nekdo ten olej co ty vyletel pres turbo kominem ?
podle me ti regultor menili zbytecne,egr tezko rict...
pokud neni FAP po smrti coz asi jak popisujes ty bastly kolem bude,tak jestli jeste takhle budes jezdit jeste chvilku brzo bude...
|
|
10.07.2018 22:25 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3170078
|
|
jumep
|
|
|
mno ono je tam krasnych par veci
povodnemu majitelovi najskor odislo teplotne cidlo, kedze to stoji nove 98E tak tam zabastlil odpor kde to ukazovalo teplotu vyfuku 250 stupnov
cize v akom realnom stave bude ten fap uz netusi nikto
niekto na tom robil nieco s turbom, je tam nova mazacia trubka ale je krivo uchytena
na tlmici co ide z turba (ta plastova blbost odkial idu potom hadice) chyba uchyt a vrchny zadny kryci plech tam neni tiez uchyteny, pri danych neregulovanych teplotach fapu a ulomeneho drziaku toho plechu sa tento opieral o ten plast a krasne ho pretavil
pri tom ze na tom nejde sahara je este pomerne stastie ze to cele nezhorelo
to ze niekto mal na tom dole volant a nasadil ho s tym ze com bol o obratku dolava, svietila chyba esp a chalanovi povedali ze to len svieti kontrolka ale vsetko ide - uz nekomentujem
mno ono je tam krasnych par veci
povodnemu majitelovi najskor odislo teplotne cidlo, kedze to stoji nove 98E tak tam zabastlil odpor kde to ukazovalo teplotu vyfuku 250 stupnov
cize v akom realnom stave bude ten fap uz netusi nikto
niekto na tom robil nieco s turbom, je tam nova mazacia trubka ale je krivo uchytena
na tlmici co ide z turba (ta plastova blbost odkial idu potom hadice) chyba uchyt a vrchny zadny kryci plech tam neni tiez uchyteny, pri danych neregulovanych teplotach fapu a ulomeneho drziaku toho plechu sa tento opieral o ten plast a krasne ho pretavil
pri tom ze na tom nejde sahara je este pomerne stastie ze to cele nezhorelo
to ze niekto mal na tom dole volant a nasadil ho s tym ze com bol o obratku dolava, svietila chyba esp a chalanovi povedali ze to len svieti kontrolka ale vsetko ide - uz nekomentujem
|
|
12.07.2018 14:59 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3170351
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
Ahoj, tak FAP straák u dohonil i mě. Začala mi vyskakovat chyba "Risk of particle filter clogging: See handbook". Děje se tak vdy při nějaké prudí akceleraci. Kdy jízdu zvolním, hláka zhasne. Kdy pak zase přilápnu plyn, objeví se znova.
Je fakt, e jsem poslední dobou hrkal jen krátké trasy po městě. Jel jsem teda na 50km dálniční projíďku v naději, e se spustí ona bájná regenerace (kterou jsem opravdu nikdy nezaznamenal). prvních 25 km jsem zkusil jet hezky plynule 100 km/h s tempomatem. Cestou zpět jsem to zkusil honit kolem 170 km/h... ani v jednom případě jsem nezaznamenal nic jako zvýenou spotřebu z důvodu regenerace apod.. Hláka se objevuje stále.
Dá se s tím jetě něco dělat? Zatím bych nerad kupoval nový FAP. Díky
Ahoj, tak FAP straák u dohonil i mě. Začala mi vyskakovat chyba "Risk of particle filter clogging: See handbook". Děje se tak vdy při nějaké prudí akceleraci. Kdy jízdu zvolním, hláka zhasne. Kdy pak zase přilápnu plyn, objeví se znova.
Je fakt, e jsem poslední dobou hrkal jen krátké trasy po městě. Jel jsem teda na 50km dálniční projíďku v naději, e se spustí ona bájná regenerace (kterou jsem opravdu nikdy nezaznamenal). prvních 25 km jsem zkusil jet hezky plynule 100 km/h s tempomatem. Cestou zpět jsem to zkusil honit kolem 170 km/h... ani v jednom případě jsem nezaznamenal nic jako zvýenou spotřebu z důvodu regenerace apod.. Hláka se objevuje stále.
Dá se s tím jetě něco dělat? Zatím bych nerad kupoval nový FAP. Díky
|
|
12.07.2018 15:09 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3170353
|
|
jumep
|
|
|
kolko to ma nabehane?
kolko to ma nabehane?
|
|
12.07.2018 15:25 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3170358
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
tacho 190k, real počítám tak 260k
tacho 190k, real počítám tak 260k
|
|
12.07.2018 15:39 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3170361
|
|
jumep
|
|
|
treba pozret co hovori diferencne cidlo tlaku a diagnostika
dana hlaska by mala znamenat vysoku hodnotu diferencneho tlaku (co moze byt dane cidlom, hadicou, fapom, motorom(sanim))
treba pozret co hovori diferencne cidlo tlaku a diagnostika
dana hlaska by mala znamenat vysoku hodnotu diferencneho tlaku (co moze byt dane cidlom, hadicou, fapom, motorom(sanim))
|
|
12.07.2018 17:39 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3170393
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
v prvni rade je nutne mit v poradku motor,tj vstrikovace,EGR ,turbo...pak take hadice k snimaci,teplotni cidla na FAP a katalizator
190 je stredni doba filtru a ucpava se v drtive vetsine pripadu diky zavade na motoru
diferencni snimac je jen ukazatel zaneseni
v prvni rade je nutne mit v poradku motor,tj vstrikovace,EGR ,turbo...pak take hadice k snimaci,teplotni cidla na FAP a katalizator
190 je stredni doba filtru a ucpava se v drtive vetsine pripadu diky zavade na motoru
diferencni snimac je jen ukazatel zaneseni
|
|
03.08.2018 20:23 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3174061
|
|
hippo c.
|
Město: Ondřejov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravím vechny.
Prosím zkuenějí o radu. Nae C5 break 1.6HDi 2006 neprola emisemi z nadměrné kouřivosti. Prý asi DPF zanesený. Pravda, sem tam (ne příli často) se ukázalo "depolution system faulty".
Tak jsem vyndal DPF, odvezl na vyčitění do DPF24, a na diagnostiku do Citroenu, aby vyresetovali stav a ptal jsem se, kolik je tam aditiva. Prý nastavili DPF, aditiva prý 3 litry (později mi mechanik PSA říkal, e to je plná nádrka). Smazali chybu havení, ta prý vyskakuje u skoro kadého auta.
Druhý den jedu na ME, problém, auto má opět závadu havení (startovalo i v zimě naprosto bez problémů), ale např. i nezávislého topení, které auto nemá, a kouřivost se nezlepila. Prý ten systém nefunguje. Snaím se obměkčit technika, asi na 12. pokus hodnoty proly. Dal mi známku, ale opakoval, e ten systém prý nefunguje.
To celé spustilo to, e teď pravidelně po kadém startu pípne displej a ukáe se "Particle system aditive level too low" (nebo nějak podobně) a "depollution system faulty".
Někde tady jsem se dočetl, e nádrka na aditivum je vlevo vzadu v podkolí. Tak jsem si řekl, e se podívám. A jaké překvapení, ádnou nádrku jsem nenael, jen uchycenou hadici s koncovkou, viz foto.
EDIT u jsem nael fotky od jumepa, to je jen na nalévání, jdu rekognoskovat dál...
Zdravím vechny.
Prosím zkuenějí o radu. Nae C5 break 1.6HDi 2006 neprola emisemi z nadměrné kouřivosti. Prý asi DPF zanesený. Pravda, sem tam (ne příli často) se ukázalo "depolution system faulty".
Tak jsem vyndal DPF, odvezl na vyčitění do DPF24, a na diagnostiku do Citroenu, aby vyresetovali stav a ptal jsem se, kolik je tam aditiva. Prý nastavili DPF, aditiva prý 3 litry (později mi mechanik PSA říkal, e to je plná nádrka). Smazali chybu havení, ta prý vyskakuje u skoro kadého auta.
Druhý den jedu na ME, problém, auto má opět závadu havení (startovalo i v zimě naprosto bez problémů), ale např. i nezávislého topení, které auto nemá, a kouřivost se nezlepila. Prý ten systém nefunguje. Snaím se obměkčit technika, asi na 12. pokus hodnoty proly. Dal mi známku, ale opakoval, e ten systém prý nefunguje.
To celé spustilo to, e teď pravidelně po kadém startu pípne displej a ukáe se "Particle system aditive level too low" (nebo nějak podobně) a "depollution system faulty".
Někde tady jsem se dočetl, e nádrka na aditivum je vlevo vzadu v podkolí. Tak jsem si řekl, e se podívám. A jaké překvapení, ádnou nádrku jsem nenael, jen uchycenou hadici s koncovkou, viz foto.
EDIT u jsem nael fotky od jumepa, to je jen na nalévání, jdu rekognoskovat dál... :)
Přílohy: 20180803_194544.jpg ( 2998580b ) - koncovka 20180803_194559.jpg ( 2161387b ) - pusto prázdno |
|
03.08.2018 22:06 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3174100
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Nádrka je před kolem pod podlahou, pod zadní sedačkou za řidičem, NE v podkolí ...
Nádrka je před kolem pod podlahou, pod zadní sedačkou za řidičem, NE v podkolí ...
|
|
| |
|
|