| | |
10.11.2017 17:00 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3108468
|
|
zilovi.km
|
Město: Skalná, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 70 |
|
|
vysoké hodnoty kouřivosti, to je tisíc věcí okolo asi lepí do rotu
vysoké hodnoty kouřivosti, to je tisíc věcí okolo asi lepí do rotu
|
|
10.11.2017 17:47 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3108472
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Hodnoty kourivosti?
Mam permanentne 0,01. diky osvedsenymu Additiv!(zadny VIF,chran Pan Buh)
Citroen c5,140 HDi,FAP,( x7),r.v.2010
Hodnoty kourivosti?
Mam permanentne 0,01.:-) diky osvedsenymu Additiv!(zadny VIF,chran Pan Buh)
Citroen c5,140 HDi,FAP,( x7),r.v.2010
|
|
10.11.2017 18:10 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3108480
|
|
zilovi.km
|
Město: Skalná, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 70 |
|
|
ano hodnoty kouřivosti, take nějaká rychlá rada???
ano hodnoty kouřivosti, take nějaká rychlá rada???
|
|
10.11.2017 18:17 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3108481
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
luboal napsal(a): Hodnoty kourivosti?
Mam permanentne 0,01. diky osvedsenymu Additiv!(zadny VIF,chran Pan Buh)
Citroen c5,140 HDi,FAP,( x7),r.v.2010
0,01 ???
0,01 ??? :-)):-)):-)):-)))):-)))):palec:palec
|
|
10.11.2017 18:34 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3108487
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Problem je, ze ked je akoze problem s DPF (FAP), tak akoby automaticky ludia vidia problem prave v nom. Uz nik nerozmysla, ze preco je rychlo zaplneny...
Ale bola aj doba, ked sa do nich vrtalo a podobne...
Problem je, ze ked je akoze problem s DPF (FAP), tak akoby automaticky ludia vidia problem prave v nom. Uz nik nerozmysla, ze preco je rychlo zaplneny...
Ale bola aj doba, ked sa do nich vrtalo a podobne...
|
|
10.11.2017 18:40 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3108488
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
presne jsi to trefil...
ucpany FAP je v 99% jen dusledek neceho (vstrikovace,vadny teplotni snimac,pistni krouzky,EGT atd atd...
presne jsi to trefil...
ucpany FAP je v 99% jen dusledek neceho (vstrikovace,vadny teplotni snimac,pistni krouzky,EGT atd atd...
|
|
10.11.2017 20:10 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3108505
|
|
zilovi.km
|
Město: Skalná, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 70 |
|
|
je tu psáno e ivotnost filtru je cca 250tis. a jak se i motor srovná výplachem, take je lepí vyměnovat a vyměnovat díly?????
je tu psáno e ivotnost filtru je cca 250tis. a jak se i motor srovná výplachem, take je lepí vyměnovat a vyměnovat díly?????
|
|
10.11.2017 22:39 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3108537
|
|
jumep
|
|
|
1.6, ten ma zivotnost pisanu 100 - 150k, ak mas na nom 250 tak bud rad ze to este cele ide
kazdopadne 1.6 - skontrolovat turbo a vsetko za turbom
1.6, ten ma zivotnost pisanu 100 - 150k, ak mas na nom 250 tak bud rad ze to este cele ide
kazdopadne 1.6 - skontrolovat turbo a vsetko za turbom
|
|
10.11.2017 23:06 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3108538
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
servisujeme 6 firemnich Citroenu Berlingo..vsechny maji pres 400 000,vsechy maji funkcni original puvodni FAP,4 puvodni turbinu..dvoum se menila cca pred 10 a 15 000
tvrdim a stojim si za tim ze 1.6HDi je dobrej motor,ale musis se o nej starat a ne resit vse az se to vysere
i vymena oleje u tohodle motoru neni jen o tom vylejt a nalejt a dobry
servisujeme 6 firemnich Citroenu Berlingo..vsechny maji pres 400 000,vsechy maji funkcni original puvodni FAP,4 puvodni turbinu..dvoum se menila cca pred 10 a 15 000
tvrdim a stojim si za tim ze 1.6HDi je dobrej motor,ale musis se o nej starat a ne resit vse az se to vysere
i vymena oleje u tohodle motoru neni jen o tom vylejt a nalejt a dobry
|
|
12.11.2017 14:19 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3108781
|
|
jogcar
|
Město: Poprad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Ja som moju 1.6ku predal s 340tis a jazdi dodnes
Ja som moju 1.6ku predal s 340tis a jazdi dodnes :)
|
|
14.12.2017 08:45 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3117506
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Zdar, jaká by měla být správná průměrná vzdálenost mezi 10 posledními regeneracemi?
Mám cca ~250km, je to OK?
Zdar, jaká by měla být správná průměrná vzdálenost mezi 10 posledními regeneracemi?
Mám cca ~250km, je to OK?
|
|
14.12.2017 17:45 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3117540
|
|
jumep
|
|
|
ono zalezi kde sa jazdi, 250 je docela malo ale
ono zalezi kde sa jazdi, 250 je docela malo ale
|
|
14.12.2017 18:07 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3117543
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zalezi dle najezdu auto,cili kolik ma najeto x jake trasy se jezdi...
pokud ma auto najeto cca 200 -250 tak je to problem..pokud ma najeto 300+ tak je to horsi ale umerne najezdu
pak samozdrejme hraje velkou roli stav motoru
zalezi dle najezdu auto,cili kolik ma najeto x jake trasy se jezdi...
pokud ma auto najeto cca 200 -250 tak je to problem..pokud ma najeto 300+ tak je to horsi ale umerne najezdu
pak samozdrejme hraje velkou roli stav motoru
|
|
29.12.2017 10:41 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3121396
|
|
marty89
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Ahoj pánové,
pročítal jsem toto vlákno ale přesto se zeptám.
Mám C5 X7 r.v. 2010 najeto 166tkm motor RHF 2.0HDi 103kW.
Dnes po cetě do práce (délka 25km) při teplotě 0°C se mi zdálo e auto nějak přepnulo do pozhnilého módu a netahalo a co jsem byl překvapen tak jak motor tak i voda byla v provozní teplotě (vodu větinou mám při takových teplotách o dva dílky níe). Styl cesty do práce jsou sem tam kopce nahoru a dolu a rovinky. Po dojetí do práce jsem pocioval takový lehký smrádek jako kdyby se pálily pet láhve s gumou (nevím jak to lépe definovat ten smrad). Tak jsem se ze zvědavosti podíval do motoru a od motoru lo takové nezvyklé teplo (sem tam se dívám a nikdy tak teplý motor nebyl). Mohlo se jednat o sputění vypalování FAPu? Nikdy jsem to tak nezaregistroval tak jako teď. Jak se teď chovat pokud se jedná o vypalování FAP, abych provedl plnohodnotné vypálení? Děkuji mnohokrát za vae poznatky
Ahoj pánové,
pročítal jsem toto vlákno ale přesto se zeptám.
Mám C5 X7 r.v. 2010 najeto 166tkm motor RHF 2.0HDi 103kW.
Dnes po cetě do práce (délka 25km) při teplotě 0°C se mi zdálo e auto nějak přepnulo do pozhnilého módu a netahalo a co jsem byl překvapen tak jak motor tak i voda byla v provozní teplotě (vodu větinou mám při takových teplotách o dva dílky níe). Styl cesty do práce jsou sem tam kopce nahoru a dolu a rovinky. Po dojetí do práce jsem pocioval takový lehký smrádek jako kdyby se pálily pet láhve s gumou (nevím jak to lépe definovat ten smrad). Tak jsem se ze zvědavosti podíval do motoru a od motoru lo takové nezvyklé teplo (sem tam se dívám a nikdy tak teplý motor nebyl). Mohlo se jednat o sputění vypalování FAPu? Nikdy jsem to tak nezaregistroval tak jako teď. Jak se teď chovat pokud se jedná o vypalování FAP, abych provedl plnohodnotné vypálení? Děkuji mnohokrát za vae poznatky :) :palec
|
|
29.12.2017 12:06 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3121411
|
|
jruze
|
|
|
marty89 napsal(a): Ahoj pánové,
pročítal jsem toto vlákno ale přesto se zeptám.
Mám C5 X7 r.v. 2010 najeto 166tkm motor RHF 2.0HDi 103kW.
Dnes po cetě do práce (délka 25km) při teplotě 0°C se mi zdálo e auto nějak přepnulo do pozhnilého módu a netahalo a co jsem byl překvapen tak jak motor tak i voda byla v provozní teplotě (vodu větinou mám při takových teplotách o dva dílky níe). Styl cesty do práce jsou sem tam kopce nahoru a dolu a rovinky. Po dojetí do práce jsem pocioval takový lehký smrádek jako kdyby se pálily pet láhve s gumou (nevím jak to lépe definovat ten smrad). Tak jsem se ze zvědavosti podíval do motoru a od motoru lo takové nezvyklé teplo (sem tam se dívám a nikdy tak teplý motor nebyl). Mohlo se jednat o sputění vypalování FAPu? Nikdy jsem to tak nezaregistroval tak jako teď. Jak se teď chovat pokud se jedná o vypalování FAP, abych provedl plnohodnotné vypálení? Děkuji mnohokrát za vae poznatky
Asi neře : probýhala regenerace a jestli byla dokončena nebo ne je v podstatě jedno - pokud nebyla dokončena tak se při dosaení podmínek pro regeneraci sama spustí znovu - pokud dojde přiblině 5x zasebou k přeruení tak to zřemě (nebo by mělo-můe) nahlásí chybu ve znění e hrozí ucpání FAP - to ale nemusí být nic závaného mělo by stačit absolvovat delí jízdu s ustálenými otáčkami 2000ot a provozní teplotou ( vysledovat se to dá přepnutím na momentální spotřebu,která bude o dost zvýená od normálu a měla by po 10.-15. minutách se vrátit do normálu = regenerace proběhla - jestli úspěně tak se to dá vyčíst v diag - pokudje FAP ve patném (zaneeném) stavu tak se po čase objeví hláka e hrozí ucpání FAP - pokud by se toto objevilo bylo by vhodné navtívit diagnostiku kde jsou čitelné údaje o FAPu a podle toho řeit jak dál.
Asi neře : probýhala regenerace a jestli byla dokončena nebo ne je v podstatě jedno - pokud nebyla dokončena tak se při dosaení podmínek pro regeneraci sama spustí znovu - pokud dojde přiblině 5x zasebou k přeruení tak to zřemě (nebo by mělo-můe) nahlásí chybu ve znění e hrozí ucpání FAP - to ale nemusí být nic závaného mělo by stačit absolvovat delí jízdu s ustálenými otáčkami 2000ot a provozní teplotou ( vysledovat se to dá přepnutím na momentální spotřebu,která bude o dost zvýená od normálu a měla by po 10.-15. minutách se vrátit do normálu = regenerace proběhla - jestli úspěně tak se to dá vyčíst v diag - pokudje FAP ve patném (zaneeném) stavu tak se po čase objeví hláka e hrozí ucpání FAP - pokud by se toto objevilo bylo by vhodné navtívit diagnostiku kde jsou čitelné údaje o FAPu a podle toho řeit jak dál.
|
|
29.12.2017 13:24 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3121416
|
|
marty89
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Díky mockrát, snad to bude v pohodě i ten zápach je jinak normální ?
Díky mockrát, snad to bude v pohodě :) i ten zápach je jinak normální ? :)
|
|
29.12.2017 13:39 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3121417
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
je..teplota je pri regeneraci pres 600
je..teplota je pri regeneraci pres 600
|
|
29.12.2017 13:48 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3121419
|
|
marty89
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Super, tak u jsem naprosto klidný Díky moc Vám pánové, přeji Vám tímto hezký nový rok a pořádně jej oslavte
Super, tak u jsem naprosto klidný :) Díky moc Vám pánové, přeji Vám tímto hezký nový rok a pořádně jej oslavte :) :-d
|
|
14.01.2018 09:15 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3124388
|
|
karkulin77
|
|
|
Ahoj jen se chci zeptat jestli tento fap filtr je správný na staroue c5 2.2 hdi vin VF7DE4HXG76459366.
.link.
Díky za odpovědi.
Ahoj jen se chci zeptat jestli tento fap filtr je správný na staroue c5 2.2 hdi vin VF7DE4HXG76459366.
http://www.primavyfuky.cz/doplnky/filtry-pevnych-castic-dpf/citroen/c5/2-2-hdi/a/PR%2520JMJ%25201001/
Díky za odpovědi.:palec
|
|
14.01.2018 09:35 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3124393
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
MJM by bylo to nejhorsi co by jsi mohl autu udelat
kup origo repas v citroenu,vyplati se to
MJM by bylo to nejhorsi co by jsi mohl autu udelat
kup origo repas v citroenu,vyplati se to
|
|
| |
|
|