| | |
18.02.2017 10:35 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3040926
|
|
jruze
|
|
|
K té kontrolce regenerace - je to jednoduché pokud si uvědomí co se děje s elektronikou (nebo spí co dělá) víc říct nemůu,není to můj nápad ale kolegův a je na něm aby to zveřejnil. Autodiagovi u z tohoto asi dojde co a jak je to jednoduché. To je jen o kontrolce jinak je to stejně oničem systém je nastaven tak e kdy neproběhne korektně spoutí se při dalím dosaení podmínek a moná to tam neudělali úmyslně = mohlo by se stát e by se objevovalo v provozu zbytečně xx ílenců kteří by lítali s autama jak závodníci a jetě sledovali místo provozu kontrolku
No mohli dát do informačních hláek třeba ,,vyhněte se kolonám,nezajídějte do hustého provozu atd.. probíhá regenerace " = to by byla legrace a jestli toto nějakým způsobem zvládne ten nesmysl bude to podobné.
K té kontrolce regenerace - je to jednoduché pokud si uvědomí co se děje s elektronikou (nebo spí co dělá) víc říct nemůu,není to můj nápad ale kolegův a je na něm aby to zveřejnil. Autodiagovi u z tohoto asi dojde co a jak je to jednoduché.;-) To je jen o kontrolce jinak je to stejně oničem systém je nastaven tak e kdy neproběhne korektně spoutí se při dalím dosaení podmínek ;-) a moná to tam neudělali úmyslně = mohlo by se stát e by se objevovalo v provozu zbytečně xx ílenců kteří by lítali s autama jak závodníci a jetě sledovali místo provozu kontrolku :-))))
No mohli dát do informačních hláek třeba ,,vyhněte se kolonám,nezajídějte do hustého provozu atd.. probíhá regenerace " = to by byla legrace a jestli toto nějakým způsobem zvládne ten nesmysl bude to podobné.:-))))
|
|
18.02.2017 10:43 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3040938
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Dojde to jiste i vice lidem a na kazdem je, jak s dostupnymi informacemi nalozi. Takto osobne chapu vyznam techto diskusi. Zpristupnit informace i ostatnim a poucit se. Jenze k tomu je potreba obcas nejake info i pustit, coz take neni ochoten kazdy.
Dojde to jiste i vice lidem a na kazdem je, jak s dostupnymi informacemi nalozi. Takto osobne chapu vyznam techto diskusi. Zpristupnit informace i ostatnim a poucit se. Jenze k tomu je potreba obcas nejake info i pustit, coz take neni ochoten kazdy.
|
|
18.02.2017 10:54 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3040947
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to JRUZE: ja myslim ze to zamer byl a dle meho i z toho duvodu co pises..uplne zive vidim nekolik mistnich clenu jak "litaji" po meste ci dalnici a ziskem regenerace
to MS02: informace jsou dnes velmi cenena komodika,v automotive nevyjimaje..takze ono to neni nekdy uplne o ochote ale i tom jak se informace ziskaji,nekdy vlastnim vyzkumem,nekdy jinak...nekdy ale ani zverejnit nejdou
to JRUZE: ja myslim ze to zamer byl a dle meho i z toho duvodu co pises..uplne zive vidim nekolik mistnich clenu jak "litaji" po meste ci dalnici a ziskem regenerace :-d
to MS02: informace jsou dnes velmi cenena komodika,v automotive nevyjimaje..takze ono to neni nekdy uplne o ochote ale i tom jak se informace ziskaji,nekdy vlastnim vyzkumem,nekdy jinak...nekdy ale ani zverejnit nejdou ;)
|
|
18.02.2017 11:08 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3040968
|
|
jruze
|
|
|
MS02 napsal(a): Dojde to jiste i vice lidem a na kazdem je, jak s dostupnymi informacemi nalozi. Takto osobne chapu vyznam techto diskusi. Zpristupnit informace i ostatnim a poucit se. Jenze k tomu je potreba obcas nejake info i pustit, coz take neni ochoten kazdy.
Souhlasím , ale umí si jistě představit kdy se absolutním uivatelům (nechtěl jsem psát enám) rozsvítí nějaká kontrolka,hláka atd.. jak to dopadne ? - já ne jsem naučil (a to se doma bavíme o takovíchto věcech dost) drahou polovici aby se popřípadě kdy se objeví nějaká kontrolka,hláka a jaká které si nemusí vímat,co má zkontrolovat a jak na ní reagovat. ( fungovalo to ,, telefon - miláčku mně se rozsvítil servis - co jsi udělala jsi zmáčkla ostřikovač? ano - tak si toho nevímej ") - jen blbej příklad. Ten systém je plně automatickej , má xx pokusů ne něco vyhlásí jako chybu a s prominutím uivateli do toho nic není - proto vznikají sítě servisů aby v případě problému to řeili - tak je postavena politika výrobců.
Souhlasím , ale umí si jistě představit kdy se absolutním uivatelům (nechtěl jsem psát enám) rozsvítí nějaká kontrolka,hláka atd.. jak to dopadne ? - já ne jsem naučil (a to se doma bavíme o takovíchto věcech dost) drahou polovici aby se popřípadě kdy se objeví nějaká kontrolka,hláka a jaká které si nemusí vímat,co má zkontrolovat a jak na ní reagovat. ( fungovalo to ,, telefon - miláčku mně se rozsvítil servis - co jsi udělala jsi zmáčkla ostřikovač? ano - tak si toho nevímej ") - jen blbej příklad. Ten systém je plně automatickej , má xx pokusů ne něco vyhlásí jako chybu a s prominutím uivateli do toho nic není;-) - proto vznikají sítě servisů aby v případě problému to řeili - tak je postavena politika výrobců.
|
|
18.02.2017 14:38 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3041029
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Já si myslím, e výrobce si hlavně hlídá svoje, proto skoro u veho píou, navtívte odborný servis Citroen, o jiných tam nic nepíou , kdy to tam dám, vymění půl motoru za 50 litrů a je opraveno.
Proto to nikdo nechce řeit touto cestou, ale finančně schůdnějí, kdy je to něco jednoduchého, co zvládne pomocná síla na gyndě, myslím, e to zvládnu i já.
Kdy je to sloitějí operace, zajedu do některého místního servisu.
No a ke kontrolce a závodění ohledně regeneraci, znám lidi, kteří závodí i bez rozsvícení jakékoli kontrolky, proto jim asi nic nesvítí, pravděpodobně prevence proti tomu rozsvícení.
Měl jsem také problémy s regeneracema, u to mám oetřené, jezdím krátké trasy po okreskách, tak jsem nesplnil podmínky pro regenerace, a to padalo do nouzáku, proto jsem chtěl mít také kontrolku o probíhající regeneraci, parkrát byla nedokončena a byly zbytečné problémy na světě. Nevím proč máte představu o tom, e by měl někdo přilepené oči na kontrolku a nevěnoval se řízení, to dělám akorát kdy jde kolem nějaké hezká diva , o nějakých závodech potom ani nemluvím.
Já si myslím, e výrobce si hlavně hlídá svoje, proto skoro u veho píou, navtívte odborný servis Citroen, o jiných tam nic nepíou ;-), kdy to tam dám, vymění půl motoru za 50 litrů a je opraveno. :-d
Proto to nikdo nechce řeit touto cestou, ale finančně schůdnějí, kdy je to něco jednoduchého, co zvládne pomocná síla na gyndě, myslím, e to zvládnu i já. :-d
Kdy je to sloitějí operace, zajedu do některého místního servisu. ;-)
No a ke kontrolce a závodění ohledně regeneraci, znám lidi, kteří závodí i bez rozsvícení jakékoli kontrolky, proto jim asi nic nesvítí, pravděpodobně prevence proti tomu rozsvícení. :-d
Měl jsem také problémy s regeneracema, u to mám oetřené, jezdím krátké trasy po okreskách, tak jsem nesplnil podmínky pro regenerace, a to padalo do nouzáku, proto jsem chtěl mít také kontrolku o probíhající regeneraci, parkrát byla nedokončena a byly zbytečné problémy na světě. Nevím proč máte představu o tom, e by měl někdo přilepené oči na kontrolku a nevěnoval se řízení, to dělám akorát kdy jde kolem nějaké hezká diva :-d, o nějakých závodech potom ani nemluvím. ;-)
|
|
18.02.2017 14:56 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3041032
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Já si myslím, e výrobce si hlavně hlídá svoje, proto skoro u veho píou, navtívte odborný servis Citroen, o jiných tam nic nepíou , kdy to tam dám, vymění půl motoru za 50 litrů a je opraveno.
Proto to nikdo nechce řeit touto cestou, ale finančně schůdnějí, kdy je to něco jednoduchého, co zvládne pomocná síla na gyndě, myslím, e to zvládnu i já.
Kdy je to sloitějí operace, zajedu do některého místního servisu.
No a ke kontrolce a závodění ohledně regeneraci, znám lidi, kteří závodí i bez rozsvícení jakékoli kontrolky, proto jim asi nic nesvítí, pravděpodobně prevence proti tomu rozsvícení.
Měl jsem také problémy s regeneracema, u to mám oetřené, jezdím krátké trasy po okreskách, tak jsem nesplnil podmínky pro regenerace, a to padalo do nouzáku, proto jsem chtěl mít také kontrolku o probíhající regeneraci, parkrát byla nedokončena a byly zbytečné problémy na světě. Nevím proč máte představu o tom, e by měl někdo přilepené oči na kontrolku a nevěnoval se řízení, to dělám akorát kdy jde kolem nějaké hezká diva , o nějakých závodech potom ani nemluvím.
Do jisté míry má pravdu se servisem a je to i + pro mne kdy se tím ivím, ale nadruhou stranu netuí kolik mně a i jiným bylo přiděláno práce(a ,,nikdo se toho ani nedotkl"-kdyby to řekli co kde dělali uetřili by víc ne třeba za opravu kdekoli ) s tou kontrolkou to bylo obrazně. No spousta lidí si myslí e učební obory jsou asi kničemu a e pořízením diag je ve vyřeeno (je spousta ikovných lidí kterým toto stačí ,ale některým lidem chybí soudnost kdy opomenu znalosti) A kvůli FAPu ti to asi do nouze nepadlo větinou je za tím něco jiného a hodně přicpaný FAP tomu můe napomoct.
Do jisté míry má pravdu se servisem a je to i + pro mne kdy se tím ivím, ale nadruhou stranu netuí kolik mně a i jiným bylo přiděláno práce(a ,,nikdo se toho ani nedotkl"-kdyby to řekli co kde dělali uetřili by víc ne třeba za opravu kdekoli ) s tou kontrolkou to bylo obrazně. No spousta lidí si myslí e učební obory jsou asi kničemu a e pořízením diag je ve vyřeeno (je spousta ikovných lidí kterým toto stačí ,ale některým lidem chybí soudnost kdy opomenu znalosti) A kvůli FAPu ti to asi do nouze nepadlo větinou je za tím něco jiného a hodně přicpaný FAP tomu můe napomoct.
|
|
18.02.2017 15:09 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3041052
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
63zdenda napsal(a): Já si myslím, e výrobce si hlavně hlídá svoje, proto skoro u veho píou, navtívte odborný servis Citroen, o jiných tam nic nepíou , kdy to tam dám, vymění půl motoru za 50 litrů a je opraveno.
Nevím proč máte představu o tom, e by měl někdo přilepené oči na kontrolku a nevěnoval se řízení,
...tak to by jsi koukal co lidi dokazou protoze slyseli,videli,cetli nebo jim nekdo rikal
s tou opravou za 50 bych to tak nevidel,ale znam pripady, a nemusim chodit daleko na klubu je jich dost,kdy se v necem vrtali cemu nerozumeli nebo se jim v tom vrtal nekdo jinej u ktereho meli stesti ze jei nahodou kolem ..ono nekdy usetrena koruna se muze docela prodrazit
myslim ze take mas svuj obor ve kterem narazis na podobne
...tak to by jsi koukal co lidi dokazou protoze slyseli,videli,cetli nebo jim nekdo rikal ;)
s tou opravou za 50 bych to tak nevidel,ale znam pripady, a nemusim chodit daleko na klubu je jich dost,kdy se v necem vrtali cemu nerozumeli nebo se jim v tom vrtal nekdo jinej u ktereho meli stesti ze jei nahodou kolem ..ono nekdy usetrena koruna se muze docela prodrazit
myslim ze take mas svuj obor ve kterem narazis na podobne
|
|
18.02.2017 15:20 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3041058
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
U mě to bylo nedokončenýma regeneracema, pak se samozřejmě začal ucpávat FAP a nabalovaly se dalí věci s tím společné, trochu jsme to prohnaly, turbo také začalo dle napojené diagnostiky zabírat, regenerace se spustila a konečně nechala i dokončit, proto jsem také ten FAP čistil wapkou a pár dalích věci, potom jsem udělal opatření, které tomu snad pro přítě zabrání.
Jetě a je to aspoň trochu k vláknu, kdy při čitění wapkou začne vytékat po 45 minutách ta červenohnědá sračka, co to teda vytéká kdy ne cerin, měl by tam být jenom ten cerin a saze, tak co to vytéká, za dalí, psal jsi, kdy je ta vloka načervenalá, je něco patně, má se vyměnit Fap, nebo co můe být vechno patně?
U mě to bylo nedokončenýma regeneracema, pak se samozřejmě začal ucpávat FAP a nabalovaly se dalí věci s tím společné, trochu jsme to prohnaly, turbo také začalo dle napojené diagnostiky zabírat, regenerace se spustila a konečně nechala i dokončit, proto jsem také ten FAP čistil wapkou a pár dalích věci, potom jsem udělal opatření, které tomu snad pro přítě zabrání.
Jetě a je to aspoň trochu k vláknu, kdy při čitění wapkou začne vytékat po 45 minutách ta červenohnědá sračka, co to teda vytéká kdy ne cerin, měl by tam být jenom ten cerin a saze, tak co to vytéká, za dalí, psal jsi, kdy je ta vloka načervenalá, je něco patně, má se vyměnit Fap, nebo co můe být vechno patně? :nevim
|
|
18.02.2017 15:28 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3041061
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no samozdrejme tonouci se stebla chyta,to znam ...zaklad ve aby vse bylo ok jinak zbytecna prace (ono to je dle meho i tak zbytecne ale kazdy mame jine zkusenosti)
co z nej vyteka ti nereknu ,nikdy jsem to nezkoumal
ja nepsal ze je to spatne,bylo to mysleno ze to cervene je povrchove,ne zapecene ..ne FAP kdyz bude na vymenu tak si to auto rekne samo,neboj to poznas
no samozdrejme tonouci se stebla chyta,to znam ...zaklad ve aby vse bylo ok jinak zbytecna prace (ono to je dle meho i tak zbytecne ale kazdy mame jine zkusenosti)
co z nej vyteka ti nereknu ,nikdy jsem to nezkoumal :)
ja nepsal ze je to spatne,bylo to mysleno ze to cervene je povrchove,ne zapecene ..ne FAP kdyz bude na vymenu tak si to auto rekne samo,neboj to poznas :palec
|
|
18.02.2017 16:01 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3041075
|
|
jruze
|
|
|
O tom e kdy změní barvu ta vloka jsem psal asi já - na těch fotkách bylo vidět e je jetě cerin v otvorech a kdy změní barvu ta vloka tak je něco né úplně v pořádku ten FAP je důsledek - řekl bych e příčina můe být předkat a kat , ale i ten FAP - ta vloka se přepaluje proč to nedovedu říct(moná e je důvod regenerace,která moc intenzivně jen v určité části FAPu jen vím e ba tak vypadat neměl - několik FAPů takto vypadajících jsem měnil za jiné . důvod byl e neproli přes emise.
O tom e kdy změní barvu ta vloka jsem psal asi já - na těch fotkách bylo vidět e je jetě cerin v otvorech a kdy změní barvu ta vloka tak je něco né úplně v pořádku ten FAP je důsledek - řekl bych e příčina můe být předkat a kat , ale i ten FAP - ta vloka se přepaluje proč to nedovedu říct(moná e je důvod regenerace,která moc intenzivně jen v určité části FAPu:nevim jen vím e ba tak vypadat neměl - několik FAPů takto vypadajících jsem měnil za jiné . důvod byl e neproli přes emise.;-)
|
|
18.02.2017 16:12 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3041085
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to je jeden z hlavnich rozdilu mezi FAP a DPF..FAP nema jinou informaci o tom jestli bezi regenerace nez rozdilove cidlo tlaku...DPF je na tom podstatne lepe umi presne ridit prubeh a take vi jak regenerace probiha
to je jeden z hlavnich rozdilu mezi FAP a DPF..FAP nema jinou informaci o tom jestli bezi regenerace nez rozdilove cidlo tlaku...DPF je na tom podstatne lepe umi presne ridit prubeh a take vi jak regenerace probiha
|
|
18.02.2017 16:15 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3041086
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
To je jedno, kdo to psal, ale kdy by tam byla u nějaká chyba, nemělo by se něco rozsvítit, nebo napsat počítač, vdy pomalu vechno vyhodnocuje, a je to katalizátor, předkatalizátor nebo Fap samotný?
Diag byl z vysvětlením rychlejí, ale pak se mi ten počítač vůbec nelíbí.
To je jedno, kdo to psal, ale kdy by tam byla u nějaká chyba, nemělo by se něco rozsvítit, nebo napsat počítač, vdy pomalu vechno vyhodnocuje, a je to katalizátor, předkatalizátor nebo Fap samotný? :nevim
Diag byl z vysvětlením rychlejí, ale pak se mi ten počítač vůbec nelíbí.
|
|
18.02.2017 16:28 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3041094
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zjistit jestli katalyzator na 100% funguje jak ma se mi u zadne C5 nepodarilo zjistit jinak nez vyzualne
sama ECU o tom nema ani paru,takze ti ani nic nerekne
zase se opakuju ,vim,ale DPF je natom lepe,tam to zjistis...i kdyz Jumep tedy psal ze tomu tak neni,zatim se k tomu tvrzeni nevyjadril nejakym argumentem
zjistit jestli katalyzator na 100% funguje jak ma se mi u zadne C5 nepodarilo zjistit jinak nez vyzualne
sama ECU o tom nema ani paru,takze ti ani nic nerekne
zase se opakuju ,vim,ale DPF je natom lepe,tam to zjistis...i kdyz Jumep tedy psal ze tomu tak neni,zatim se k tomu tvrzeni nevyjadril nejakym argumentem
|
|
18.02.2017 16:49 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3041108
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
jruze: vlozka se vetsinou prepaluje pri velkem mnozstvi usazenych sazi. Proti predpokladum RJ se pak pri regeneraci prilis zvedne teplota a je to... Teda ne hned, ale az casem u hulicich motoru.
jruze: vlozka se vetsinou prepaluje pri velkem mnozstvi usazenych sazi. Proti predpokladum RJ se pak pri regeneraci prilis zvedne teplota a je to... Teda ne hned, ale az casem u hulicich motoru.
|
|
18.02.2017 17:03 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3041114
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Jen drobný komentář - cerin z FAPu ve vodě nerozpoutí, take vodu samotnou neobarvuje - jen se při dostatečné trpělivosti nechá více či méně mechanicky vyplavit - jemný červeno-hnědo-oranový písek, který se po vyplavení zase usadí na dně (nic jiného vyplavitelného v téhle barvě a konzistenci ve filtru není).
A co se týká ivotnosti, mám na tachometru přes 270 tisíc a filtr stále původní 1x čitěný při 150 tisících.
Buď mám kus s neobvyklou ivotností, nebo to čitění něčemu pomohlo
Jen drobný komentář - cerin z FAPu ve vodě nerozpoutí, take vodu samotnou neobarvuje - jen se při dostatečné trpělivosti nechá více či méně mechanicky vyplavit - jemný červeno-hnědo-oranový písek, který se po vyplavení zase usadí na dně (nic jiného vyplavitelného v téhle barvě a konzistenci ve filtru není).
A co se týká ivotnosti, mám na tachometru přes 270 tisíc a filtr stále původní 1x čitěný při 150 tisících.
Buď mám kus s neobvyklou ivotností, nebo to čitění něčemu pomohlo :-)
|
|
19.02.2017 01:49 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3041356
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Hmmm, ako tak pozeram, tak s FAPom neni zivot lahky. A ja mam uz ten vylepseny,s katom v jednom puzdre, co si v Citroene vedia nacenit.
No nic, pomaly si robim zasoby
Hmmm, ako tak pozeram, tak s FAPom neni zivot lahky. A ja mam uz ten vylepseny,s katom v jednom puzdre, co si v Citroene vedia nacenit.
No nic, pomaly si robim zasoby :-d:-d:-d
Přílohy: IMG_20170107_173441.jpg ( 4493443b ) - IMG_20170107_173422.jpg ( 4391774b ) - |
|
| |
|
|