| | |
12.12.2016 20:42 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3019547
|
|
namoras
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 11 |
|
|
autodiag napsal(a): ale my tady neresime , jak jsi napsal teploty a funkci FAP ,ale zhaveni pri regeneraci prece..
regenerace neprobiha ve spalovacim prostoru ale ve FAP a to az pred horni uvrati tim ze nadavkuje naftu do vyfuku/fap kde teprve hori
No to jsem chtěl vědět. Stačila jedna věta. Dík.
No to jsem chtěl vědět. Stačila jedna věta. Dík.
|
|
12.12.2016 20:49 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3019552
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tu jsem ti napsal,ze jsi ji necet neni muj problem....
tu jsem ti napsal,ze jsi ji necet neni muj problem....
|
|
07.01.2017 22:38 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3026606
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Čaute,
Měl bych takový (moná divný)dotaz ohledně regenerace, respektive k reimu motoru při regeneraci.
Protoe vdy kdy dojde ke sputění regenerace tak pozoruji změny v chovaní motoru a to k lepímu.
Auto má lepí zátah, převodovka řadí uplně jinak(lépe), navíc podle palubáku jede auto úsporněji a teda výfuk začne při nízkých otáčkách dunět.
A jen by mě zajímalo zda při reimu regenerace, motor neignoruje nějaké vstupní parametry jako třeba váhu vzduchu a dalí...
Čaute,
Měl bych takový (moná divný)dotaz ohledně regenerace, respektive k reimu motoru při regeneraci.
Protoe vdy kdy dojde ke sputění regenerace tak pozoruji změny v chovaní motoru a to k lepímu.
Auto má lepí zátah, převodovka řadí uplně jinak(lépe), navíc podle palubáku jede auto úsporněji a teda výfuk začne při nízkých otáčkách dunět.
A jen by mě zajímalo zda při reimu regenerace, motor neignoruje nějaké vstupní parametry jako třeba váhu vzduchu a dalí...
|
|
10.01.2017 16:48 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3027540
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Dobré vědět , nicméně otázka je pak kde by to mohli dát dohromady aby to nezprasily.
Uvaoval jsem e bych nechal přehrát řídící jednotku v autorizáku a zárověn nechat udělat celkovou diagnostiku, ale nevím zda jim v tomhle věřit. Jestli není lepí k někomu zajet.
Dobré vědět :) , nicméně otázka je pak kde by to mohli dát dohromady aby to nezprasily.
Uvaoval jsem e bych nechal přehrát řídící jednotku v autorizáku a zárověn nechat udělat celkovou diagnostiku, ale nevím zda jim v tomhle věřit. Jestli není lepí k někomu zajet.
|
|
11.01.2017 08:02 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3027713
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no cetl jsem to asi 3x ale unika mi pointa co ze se vlastne resi za problem
no cetl jsem to asi 3x ale unika mi pointa co ze se vlastne resi za problem :nevim
|
|
11.01.2017 09:17 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3027735
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Pokusím se to přiblíit.
Jde o to e kdy porovnám normální reim a reim regenerace, tak motor a převodovka se chovají diametrálně odlině.
Normální reim:Motor více ere a nemá takový zatah, převodovka raději jede na "plachtění" ne na zamknutý měnič.
Reim regenerace:Motor ere míň(je jedno jestli jedu 50 nebo 150) a má větí zátah, převodovka řadí dříve a lépe.
Proto jsem se ptal jestli bere tento reim vechny parametry v potaz, protoe mi dříve blbnula váha vzduchu na pro zadní řadu válců.
Pokusím se to přiblíit.
Jde o to e kdy porovnám normální reim a reim regenerace, tak motor a převodovka se chovají diametrálně odlině.
Normální reim:Motor více ere a nemá takový zatah, převodovka raději jede na "plachtění" ne na zamknutý měnič.
Reim regenerace:Motor ere míň(je jedno jestli jedu 50 nebo 150) a má větí zátah, převodovka řadí dříve a lépe.
Proto jsem se ptal jestli bere tento reim vechny parametry v potaz, protoe mi dříve blbnula váha vzduchu na pro zadní řadu válců.
|
|
11.01.2017 09:26 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3027736
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jak jsi dosel nato jaka spotreba je pri jizde(to bych jeste asi pochopil) ale jak jsi dosel nato kolik zere pri regeneraci ?
pokud mas vadnou vahu tak ji vymen
projdi auto diagnostikou ,popripade zjisti jestli predchozi majitel nedelal nejake SW upravy v ECU
jak jsi dosel nato jaka spotreba je pri jizde(to bych jeste asi pochopil) ale jak jsi dosel nato kolik zere pri regeneraci ?
pokud mas vadnou vahu tak ji vymen ;)
projdi auto diagnostikou ,popripade zjisti jestli predchozi majitel nedelal nejake SW upravy v ECU
|
|
15.02.2017 23:44 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3039972
|
|
abart
|
Město: Lodenice, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 58 |
|
|
Ahojte,
při řeení netěsnosti výfukového potrubí za turbem jsem i preventivně vyčitil wapkou fap. Překvapilo mě, e nebyl nikterak moc zasraný. Na fapu je údaj 06-02-13 (viz foto), předpokládám, e datum. Jen nevím, jestli je rok 06 nebo 13. Netuíte někdo?
Auto 1,6 HDI rok 2006, najeto bůh ví (jsme v Čechách ), na tacho je 180 tis.
Ahojte,
při řeení netěsnosti výfukového potrubí za turbem jsem i preventivně vyčitil wapkou fap. Překvapilo mě, e nebyl nikterak moc zasraný. Na fapu je údaj 06-02-13 (viz foto), předpokládám, e datum. Jen nevím, jestli je rok 06 nebo 13. Netuíte někdo?
Auto 1,6 HDI rok 2006, najeto bůh ví (jsme v Čechách :-)))) ), na tacho je 180 tis.
Přílohy: 20170214_131526.jpg ( 1984190b ) - |
|
16.02.2017 07:37 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3039997
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pravdepodobne uz je FAP vymeneny
cisteni WAP je zpytecne plitvani vodou
pravdepodobne uz je FAP vymeneny
cisteni WAP je zpytecne plitvani vodou
|
|
16.02.2017 19:00 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3040372
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
abart napsal(a): Ahojte,
při řeení netěsnosti výfukového potrubí za turbem jsem i preventivně vyčitil wapkou fap. Překvapilo mě, e nebyl nikterak moc zasraný. Na fapu je údaj 06-02-13 (viz foto), předpokládám, e datum. Jen nevím, jestli je rok 06 nebo 13. Netuíte někdo?
Auto 1,6 HDI rok 2006, najeto bůh ví (jsme v Čechách ), na tacho je 180 tis.
Jak dlouho a jakou teplotou jsi ho čistil wapkou?
Kdy jsem ho čistil já, tak se mi také zdál málo zaneený, ale a asi po 45 ti minutách začal vytékat cerin, který se při regeneraci nevypálí a zůstává usazený.
Jak dlouho a jakou teplotou jsi ho čistil wapkou?
Kdy jsem ho čistil já, tak se mi také zdál málo zaneený, ale a asi po 45 ti minutách začal vytékat cerin, který se při regeneraci nevypálí a zůstává usazený. ;-)
|
|
16.02.2017 19:26 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3040383
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
cerin zapeceny pri 550 stupnich se obavam nevytece pri pouziti sebelepsi wapky
cerin zapeceny pri 550 stupnich se obavam nevytece pri pouziti sebelepsi wapky
|
|
16.02.2017 20:41 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3040428
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
A má to vůbec cenu, kdy vezme vpotaz e cerín je pěkný karcinogenní svinstvo?
Při ceně 7k5 za novej a 6k za neorigo to za nějakou rakovinu nestojí.
(A navíc druhý FAP u vydrí do konce ivotnosti auta jsi myslím.)
Na tu moji V6 X7 u jeto jiná pálka
V Citroenu FAP novej za 25k a repasovanej za 10k a neorigo za 9k.
A má to vůbec cenu, kdy vezme vpotaz e cerín je pěkný karcinogenní svinstvo?
Při ceně 7k5 za novej a 6k za neorigo to za nějakou rakovinu nestojí.
(A navíc druhý FAP u vydrí do konce ivotnosti auta jsi myslím.)
Na tu moji V6 X7 u jeto jiná pálka :D
V Citroenu FAP novej za 25k a repasovanej za 10k a neorigo za 9k.
|
|
16.02.2017 20:58 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3040443
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to vis ze nema ,ale spouste lidem se to vysvetluje jen tezko
pro 1.6Hdi jsou dva typy a take dvoji cena..s tou co jsi napsal to moc nevychazi
to vis ze nema ,ale spouste lidem se to vysvetluje jen tezko
pro 1.6Hdi jsou dva typy a take dvoji cena..s tou co jsi napsal to moc nevychazi
|
|
16.02.2017 21:57 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3040461
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
nVi napsal(a): A má to vůbec cenu, kdy vezme vpotaz e cerín je pěkný karcinogenní svinstvo?
Při ceně 7k5 za novej a 6k za neorigo to za nějakou rakovinu nestojí.
(A navíc druhý FAP u vydrí do konce ivotnosti auta jsi myslím.)
Na tu moji V6 X7 u jeto jiná pálka
V Citroenu FAP novej za 25k a repasovanej za 10k a neorigo za 9k.
e je to karcinogení, stím souhlasím, mám monost ke vem ochranným prostředkům, které jsou vůbec moné, jestli je čistí wapkou někdo dalí, pravděpodobně tuto monost má také, pokud není FAP nějak pokozený, dá se od cerinu wapkou vyčistit, je to krásně vidět na barvě vytékající vody, co jsem v tomto vlákně četl, po vyčitění dalích 80 tis. km, tak proč platit 7 tis. za jiný?
Pokud bych tuto monost neměl, asi bych kupoval také novej.
e je to karcinogení, stím souhlasím, mám monost ke vem ochranným prostředkům, které jsou vůbec moné, jestli je čistí wapkou někdo dalí, pravděpodobně tuto monost má také, pokud není FAP nějak pokozený, dá se od cerinu wapkou vyčistit, je to krásně vidět na barvě vytékající vody, co jsem v tomto vlákně četl, po vyčitění dalích 80 tis. km, tak proč platit 7 tis. za jiný?
Pokud bych tuto monost neměl, asi bych kupoval také novej.
|
|
17.02.2017 07:31 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3040547
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nerad bych zacal zdendo nejakou zhavou diskusi ale mam dotaz...
proc pri pouziti wap (at horke ci studene),kdyz je to tedy cerin co uvolnis wapkou,je barva vytekajici kapaliny/vody zcela stejna i FAP i DPF?
nerad bych zacal zdendo nejakou zhavou diskusi ale mam dotaz...
proc pri pouziti wap (at horke ci studene),kdyz je to tedy cerin co uvolnis wapkou,je barva vytekajici kapaliny/vody zcela stejna i FAP i DPF?
|
|
17.02.2017 07:55 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3040549
|
|
Plachim
|
Město: Slaný/Líský, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 37 |
|
|
No já nevím ale tady je citace z oficiální stránky Citroen:
"Čitění filtru
Vloka filtru z karbidu křemíku má, pokud není vystavena příli vysokým teplotám nebo mechanickým vlivům, prakticky neomezenou ivotnost. Je tedy moné provést její vyčitění, které vloce navrátí vlastnosti nového filtru pevných částic. PSA provádí průmyslové čitění filtrů pevných částic speciálním proplachem na čistících stolicích. Jedině protisměrný proplach nízkým tlakem čistící látky, která konstantně působí na celou plochu a v celé délce filtru je zárukou obnovení původních vlastností bez rizika pokození filtru. Součástí čitění filtru je rentgenová zkouka, která na konci procesu prověří, zda byl filtr úspěně vyčitěn a zda nemá ádné vnitřní trhliny nebo jiná pokození. Na trhu existuje nabídka různých řeení čitění filtrů pevných částic, od přidání přídavků do paliva, které z principu nutnosti odstraňování zachycených nespalitelných zbytků nemůe fungovat, a po vypalování filtrů. Působení vysokých teplot na filtr pevných částic jej můe nevratně pokodit. Odborně vyčitěné filtry metodou schválenou PSA naleznete v nabídce náhradních dílů autorizovaných opravců značky."
No já nevím ale tady je citace z oficiální stránky Citroen:
"Čitění filtru
Vloka filtru z karbidu křemíku má, pokud není vystavena příli vysokým teplotám nebo mechanickým vlivům, prakticky neomezenou ivotnost. Je tedy moné provést její vyčitění, které vloce navrátí vlastnosti nového filtru pevných částic. PSA provádí průmyslové čitění filtrů pevných částic speciálním proplachem na čistících stolicích. Jedině protisměrný proplach nízkým tlakem čistící látky, která konstantně působí na celou plochu a v celé délce filtru je zárukou obnovení původních vlastností bez rizika pokození filtru. Součástí čitění filtru je rentgenová zkouka, která na konci procesu prověří, zda byl filtr úspěně vyčitěn a zda nemá ádné vnitřní trhliny nebo jiná pokození. Na trhu existuje nabídka různých řeení čitění filtrů pevných částic, od přidání přídavků do paliva, které z principu nutnosti odstraňování zachycených nespalitelných zbytků nemůe fungovat, a po vypalování filtrů. Působení vysokých teplot na filtr pevných částic jej můe nevratně pokodit. Odborně vyčitěné filtry metodou schválenou PSA naleznete v nabídce náhradních dílů autorizovaných opravců značky."
|
|
| |
|
|