Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / FAP - Filtr pevných částic
|< < 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 ... 78 > >|
10.12.2016 12:08 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3018948
kajman
Město: Písečná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 144
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Byl jsem trosku provetrat auto a protoze jsem posledni dobou jezdil jen kratke trasy chtel jsem se podivat jak je na tom fap filtr. Pro porovnani jsem pouzil hodnoty s prispevku vyse ze dne 20.8. Vedle jsou dnesni hodnoty.

naplneni FAP - 66% - 36%
celkova hmotnost sazi ve FAP - 13,87g - 7,83g
objem aditiva v nadrzce - 2165 ml - 2 145 ml
celkove mnozstvi aditiva usazeneho ve FAP - 1435 mg - 1 448ml
kilometrovy probeh od posledni regenerace - 346 km - 196 km
promerna vzdalenost mezi 5 posl. reg. - 268 km - 286 km
stupen zaneseni FAP sazemi - 61 % - 61%
vzdalenost zbyvajici do cisteni FAP - 63934 km - 63 934 km

Jak je na tom filtr?
Maji nefunkcni zhavky vliv na zaneseni filtru? Nejde zadna.
Diky

10.12.2016 12:48 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3018949
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
nekvalitni spalovani=vice vyfukovych splodin

10.12.2016 15:27 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3018978
kajman
Město: Písečná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 144
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
nekvalitni spalovani=vice vyfukovych splodin


Kvuli tem zhavkam jo? Nebo ten filtr je na tom uz spatne?

10.12.2016 17:36 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019048
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Kvůli těm žhavkám. S nefunkčníma bys neměl projít na emisích, protože to je dost závažná závada ohledně ekologie.
Pořád si lidi představujou žhavky jako na Zetorech z padesátých let. Tam opravdu jen nahřály spalovací prostor a pak se vypnuly. Dnes už žhavky po startu žhaví i za chodu motoru, aby pomáhaly lepšímu spalování směsi. Nejsou tam jen kvůli startování. Sám vidíš, že startuješ i bez nich.

10.12.2016 18:14 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019077
kajman
Město: Písečná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 144
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Rozumim, dik. Mam je uz davno koupene, ale zlomil jsem si ruku a minuly tyden mi sundali sadru. Bude to muset jeste chvili pockat.

11.12.2016 18:40 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019272
namoras
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím pánové, moc často tu nepíšu,ale sleduju Vaše příspěvky dost často. Můžu jen potvrdit, že Mikra má pravdu. Byl jsem minulý týden na tk ,měřili emise a vyhořel jsem jako papír. Motor měl normální pravidelný chod , bez jakýchkoli náznaků nějaké chyby,i v těch mrazech startoval v poho. Na emisích řekli ,že nepracuje FAP ,ale že je tam chyba ,,P 1351" ,žhavky, která nesouvisí s emisema. jsem si pomyslel svoje a jel domu. Koupil nové raději origo ,protože měnit to u tohodle motoru za půl roku znovu se mi opravdu nechce. Kdo to už dělal ví o čem píšu. Takže ano, žhavky mají vliv na emise.

11.12.2016 19:48 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019300
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
namoras napsal(a):
Zdravím pánové, moc často tu nepíšu,ale sleduju Vaše příspěvky dost často. Můžu jen potvrdit, že Mikra má pravdu. Byl jsem minulý týden na tk ,měřili emise a vyhořel jsem jako papír. Motor měl normální pravidelný chod , bez jakýchkoli náznaků nějaké chyby,i v těch mrazech startoval v poho. Na emisích řekli ,že nepracuje FAP ,ale že je tam chyba ,,P 1351" ,žhavky, která nesouvisí s emisema. jsem si pomyslel svoje a jel domu. Koupil nové raději origo ,protože měnit to u tohodle motoru za půl roku znovu se mi opravdu nechce. Kdo to už dělal ví o čem píšu. Takže ano, žhavky mají vliv na emise.


Žhavky mají vliv na emise jen u studeného motoru - u ohřátého už nejsou v činnosti,ale je to chyba která ovlivňuje emise při startu a po startu - proto tě nepustí dál.(takže ohledně tvého případu: žhavky v tvém případě neovlivní emise páč se dělají na teplém motoru) - neprojdeš z důvodu uložené chyby a ohledně FAPu: když ti řekl že ti nefunguje FAP tak to zase nesouvisí se žhavkama,ale mᚠtam jiný problém = v tvém případě ti žhavky nepomůžou

11.12.2016 23:06 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019359
Bobr53
Město: Bystřice pod Hostýnem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW)Počet příspěvků: 142

U??vate? Poslat soukromou zprávu
namoras napsal(a):
Zdravím pánové, moc často tu nepíšu,ale sleduju Vaše příspěvky dost často. Můžu jen potvrdit, že Mikra má pravdu. Byl jsem minulý týden na tk ,měřili emise a vyhořel jsem jako papír. Motor měl normální pravidelný chod , bez jakýchkoli náznaků nějaké chyby,i v těch mrazech startoval v poho. Na emisích řekli ,že nepracuje FAP ,ale že je tam chyba ,,P 1351" ,žhavky, která nesouvisí s emisema. jsem si pomyslel svoje a jel domu. Koupil nové raději origo ,protože měnit to u tohodle motoru za půl roku znovu se mi opravdu nechce. Kdo to už dělal ví o čem píšu. Takže ano, žhavky mají vliv na emise.

... Tak to jsou nějaké změny v postupech STK? Já byl na emisích už mnohokrát, ale diagnostika uložených poruch tam nikoho nikdy nezajímala... Copak to dnes prozkoumávají diagnostikou?

11.12.2016 23:19 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019360
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Bobr53 napsal(a):
... Tak to jsou nějaké změny v postupech STK? Já byl na emisích už mnohokrát, ale diagnostika uložených poruch tam nikoho nikdy nezajímala... Copak to dnes prozkoumávají diagnostikou?


..tak to jsi opravdu dlouho nebyl ..a bude hur..mimo jine i online emise a diagnostika

12.12.2016 19:04 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019484
namoras
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Žhavky mají vliv na emise jen u studeného motoru - u ohřátého už nejsou v činnosti,ale je to chyba která ovlivňuje emise při startu a po startu - proto tě nepustí dál.(takže ohledně tvého případu: žhavky v tvém případě neovlivní emise páč se dělají na teplém motoru) - neprojdeš z důvodu uložené chyby a ohledně FAPu: když ti řekl že ti nefunguje FAP tak to zase nesouvisí se žhavkama,ale mᚠtam jiný problém = v tvém případě ti žhavky nepomůžou

No opravdu se nechci hádat, ale až tak úplnou pravdu asi nemáš. Není to z mojí hlavy ,ale mechanika z Citroenu, ten tvrdí, že pokud čidla na fapu pošlou impuls řídící jednotce ,že je třeba regenerace, ta spustí všechny el. spotřebiče,od vyhřívaných zrcátek až po žhavící svíčky ,aby se zvedla spotřeba el a alternátor více nabíjel a tím více zatížil motor, žhavky pomohou ještě více zahřát spalovanou směs která jde do filtru a tím se vypaluje.Pokud se toto nestane ,filtr je zanesený a pak naměří na stk špatné hodnoty. Tak mi to bylo vysvětleno. Po dnešní origo diag je vše v pořádku , fap plně funkčí s min ¨výdrží. ještě 276000 km, aditivum ješte není na minimu. Tak nějak to napsala Lexia.

12.12.2016 19:41 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019499
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ja se obavam ze by se tvuj kamarad,mechanik z citroenu,mel znovu vratit na skoleni kde ocividne nedaval pozor
nebo ty jsi ho spatne pochopil...a oba dva si procist jak vlastne vstrikovani SIEMENS pracuje v rezimu regenerace i mimo ni
jinak na FAP je pouze cidlo teploty,ten fakt zadne impulzy nedava

12.12.2016 19:45 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019501
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
namoras napsal(a):
No opravdu se nechci hádat, ale až tak úplnou pravdu asi nemáš. Není to z mojí hlavy ,ale mechanika z Citroenu, ten tvrdí, že pokud čidla na fapu pošlou impuls řídící jednotce ,že je třeba regenerace, ta spustí všechny el. spotřebiče,od vyhřívaných zrcátek až po žhavící svíčky ,aby se zvedla spotřeba el a alternátor více nabíjel a tím více zatížil motor, žhavky pomohou ještě více zahřát spalovanou směs která jde do filtru a tím se vypaluje.Pokud se toto nestane ,filtr je zanesený a pak naměří na stk špatné hodnoty. Tak mi to bylo vysvětleno. Po dnešní origo diag je vše v pořádku , fap plně funkčí s min ¨výdrží. ještě 276000 km, aditivum ješte není na minimu. Tak nějak to napsala Lexia.


Pozdravuj mechanika z Citroenu a a jde na školení - čidla jsou jen teploměry(nic víc neumí)- jednotka si z nich jen přečte že jsou splněny podmínky . Víc to nebudu rozvádět a jestli jsou takto znalí mechanici v Citroen servisu (a jestli ti to opravdu takto řekl) tak je s prominutím pitomec a ani se nedivím že mají zn.servisy takovou pověst. Omlovám se za některé výrazy ale to bylo moc silné kafe. Prosímtě ze kterého zn.servisu ten člověk je?

12.12.2016 19:59 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019512
namoras
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Pozdravuj mechanika z Citroenu a a jde na školení - čidla jsou jen teploměry(nic víc neumí)- jednotka si z nich jen přečte že jsou splněny podmínky . Víc to nebudu rozvádět a jestli jsou takto znalí mechanici v Citroen servisu (a jestli ti to opravdu takto řekl) tak je s prominutím pitomec a ani se nedivím že mají zn.servisy takovou pověst. Omlovám se za některé výrazy ale to bylo moc silné kafe. Prosímtě ze kterého zn.servisu ten člověk je?

Jo ,je jedno jestli je to čidlo nebo teploměr, prostě pošle údaj a řídící jednotka spustí regeneraci. Mužeš mi tedy popsat jak taková regenerace probíhá ? Opravdu bych to rád věděl. Zajímá mě to. Jinak mech z Citroenu Ostrava.

12.12.2016 20:02 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019513
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
chlape cidlo meri teplotu nic min,nic vic zadny udaj neposila ..ECU spousti regeneraci na zaklade zcela jinych udaju

12.12.2016 20:08 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019516
namoras
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
chlape cidlo meri teplotu nic min,nic vic zadny udaj neposila ..ECU spousti regeneraci na zaklade zcela jinych udaju

Nebudem slovíčkařit, to není podstatné, podstatné je jestli ty žhavky dělají během regenerace to co mi bylo řečeno. O to jde.

12.12.2016 20:11 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019517
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Fakt ne

neni to slovickareni ale nazivani veci pravym jmenem,a podstatne to v tomto pripade je
zkus se zamyslet nad funkci motoru,dej si ji dohromady s teplotou spalovaciho prostoru zahrateho motoru v cca 2500ot/min

12.12.2016 20:17 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019520
namoras
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
Fakt ne

neni to slovickareni ale nazivani veci pravym jmenem,a dulezite to v tomto pripade je
zkus se zamyslet nad funkci motoru,dej si ji dohromady s teplotou spalovaciho prostoru zahrateho motoru v cca 2500ot/min

Tak jak to tedy opravdu probíhá? Zajímá mě to , jakou teplotu mají výfukové plyny a jakou teplotu je třeba mít pro regeneraci atd. PS. Není to můj kamarád.

12.12.2016 20:29 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019521
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
namoras napsal(a):
Tak jak to tedy opravdu probíhá? Zajímá mě to , jakou teplotu mají výfukové plyny a jakou teplotu je třeba mít pro regeneraci atd. PS. Není to můj kamarád.


+- 550 stupňů a jednotka ke spuštění regenerace začne dávkovat větší množství paliva (tak velké žhavky by se asi do motoru ani nevešli). Ale to mᚠjedno
Souhlasíš abych tu blbost poslal na zastoupení Citroenu? pokud mu tu blbost můžeš dokázat.(pokud sis to nevymyslel protože takovou nemůže vyslovit ani jejich uklizečka)

12.12.2016 20:31 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019525
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ale my tady neresime , jak jsi napsal teploty a funkci FAP ,ale zhaveni pri regeneraci prece..
regenerace neprobiha ve spalovacim prostoru ale ve FAP a to az pred horni uvrati tim ze nadavkuje naftu do vyfuku/fap kde teprve hori

12.12.2016 20:39 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019545
namoras
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
+- 550 stupňů a jednotka ke spuštění regenerace začne dávkovat větší množství paliva (tak velké žhavky by se asi do motoru ani nevešli). Ale to mᚠjedno
Souhlasíš abych tu blbost poslal na zastoupení Citroenu? pokud mu tu blbost můžeš dokázat.

Takže těch +-550 stupnů je teplota pro spuštění regenerace, pochopil -li jsem to správně. A dál? Nechci nikomu dělat problémy, byl to celkem ochotný člověk.

|< < 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 ... 78 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator