| | |
22.11.2016 14:32 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3014550
|
|
jumep
|
|
|
okrem ineho zvysuje teplotu vyfukovych plynov, takze je velmi dolezity na funkciu fapu
okrem ineho zvysuje teplotu vyfukovych plynov, takze je velmi dolezity na funkciu fapu
|
|
22.11.2016 20:40 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3014639
|
|
gurney
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Děkuji, za odpovědi. Tak nějak jsem si to myslel, jen jsem od Vás potřeboval potvrdit, e jsem vůl co rychleji koná ne přemýlí.
Vyklepal jsem keramiku v přední části fapu a teď po zahláení UNLOCK DIESEL FILTER ujedu cca 3 km a jsou za mnou oblaka bílo-edého kouře, take kromě starosti s vyčitěním fapu budu shánět i kat.
Děkuji, za odpovědi. Tak nějak jsem si to myslel, jen jsem od Vás potřeboval potvrdit, e jsem vůl co rychleji koná ne přemýlí.
Vyklepal jsem keramiku v přední části fapu a teď po zahláení UNLOCK DIESEL FILTER ujedu cca 3 km a jsou za mnou oblaka bílo-edého kouře, take kromě starosti s vyčitěním fapu budu shánět i kat.
|
|
23.11.2016 07:27 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3014739
|
|
gurney
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
no snad nebude tak zle.
no snad nebude tak zle.
|
|
23.11.2016 08:24 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3014765
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
bude
bude
|
|
23.11.2016 09:01 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3014778
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
jruze napsal(a): a dalí a a se mu rozpadne FAP a bude to volně průchozí tak mu můe podat ruku i turbo.
Měl sem tu minulej tejden 1,6 Hdi C5 II, podle VINu to mělomít FAP, rok výroby 2007, ve skutečnosti pouze ( jako by origo) hladká roura od motoru a k zadnímu tlumiči. ádný KAT ani FAP. Na tacho cca 200, ale bylo stočené, myslím tak o 150 ... motor zatím fungoval ...
Měl sem tu minulej tejden 1,6 Hdi C5 II, podle VINu to mělomít FAP, rok výroby 2007, ve skutečnosti pouze ( jako by origo) hladká roura od motoru a k zadnímu tlumiči. ádný KAT ani FAP. Na tacho cca 200, ale bylo stočené, myslím tak o 150 ... motor zatím fungoval ...
|
|
23.11.2016 10:16 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3014784
|
|
jruze
|
|
|
Ten kat jako takovej funguje mimo jiné jako tlumič a to turbo se bez něj můe přetočit (proto třeba uvádí e nesmí bez připojeného sání-tak jako filtr funguje i kat=nepatrně ,,přibrďuje" turbo) - neříkám e se to stane jakmile to tam není jen e to turbu neprospívá a můe ho to zničit (tak jako to uvádí výrobci)
Ten kat jako takovej funguje mimo jiné jako tlumič a to turbo se bez něj můe přetočit (proto třeba uvádí e nesmí bez připojeného sání-tak jako filtr funguje i kat=nepatrně ,,přibrďuje" turbo) - neříkám e se to stane jakmile to tam není jen e to turbu neprospívá a můe ho to zničit (tak jako to uvádí výrobci)
|
|
23.11.2016 14:17 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3014819
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Neviem presne ako to funguje, ale bolo uz dost diskusii o tom, ze ked na TDi dali namieso vyf. potrubia len ruru, tak im spadol vykon. Asi to je viac komplikovane, a turbo zrejma uz projektanti prepocitavaju s istym protitlakom, tomu bude prisposobena aj jeho regulacia. Alebo je to koli vyf. ventilom, vyplachovaniu motora?
Neviem presne ako to funguje, ale bolo uz dost diskusii o tom, ze ked na TDi dali namieso vyf. potrubia len ruru, tak im spadol vykon. Asi to je viac komplikovane, a turbo zrejma uz projektanti prepocitavaju s istym protitlakom, tomu bude prisposobena aj jeho regulacia. Alebo je to koli vyf. ventilom, vyplachovaniu motora?
|
|
23.11.2016 21:22 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3014930
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Měl sem tu minulej tejden 1,6 Hdi C5 II, podle VINu to mělomít FAP, rok výroby 2007, ve skutečnosti pouze ( jako by origo) hladká roura od motoru a k zadnímu tlumiči. ádný KAT ani FAP. Na tacho cca 200, ale bylo stočené, myslím tak o 150 ... motor zatím fungoval ...
no jarda ma v tomhle pravdu...take zalezi kolikate turbo tam je
1.6Hdi je na tohle docela citliva.dalsi vecm mam spolehlive vyzkousene ze kdyz se da do tohoto motoru novy fap klesne skoro o litr spotreba oproti vykuchanemu
no jarda ma v tomhle pravdu...take zalezi kolikate turbo tam je :)
1.6Hdi je na tohle docela citliva.dalsi vecm mam spolehlive vyzkousene ze kdyz se da do tohoto motoru novy fap klesne skoro o litr spotreba oproti vykuchanemu
|
|
29.11.2016 22:04 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3016446
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Tak dneska si auto krásně zaregenerovalo, e ten FAP u nemůe být čistějí
Ráno cesta do práce při - 4°, délka regenerace 14 km a nedokončeno, večer cesta z práce při - 3° a délka regenerace 13 km a dokončeno. Před regeneracemi dojezd 720 km, po regeneracích 520 km
Tak dneska si auto krásně zaregenerovalo, e ten FAP u nemůe být čistějí :-d
Ráno cesta do práce při - 4°, délka regenerace 14 km a nedokončeno, večer cesta z práce při - 3° a délka regenerace 13 km a dokončeno. Před regeneracemi dojezd 720 km, po regeneracích 520 km :-((((
|
|
29.11.2016 22:10 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3016449
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
BlueSeven napsal(a): Tak dneska si auto krásně zaregenerovalo, e ten FAP u nemůe být čistějí
Ráno cesta do práce při - 4°, délka regenerace 14 km a nedokončeno, večer cesta z práce při - 3° a délka regenerace 13 km a dokončeno. Před regeneracemi dojezd 720 km, po regeneracích 520 km
no ono 14Km je dost malo..auto se ani neohreje jak by melo..pri takto kratkych trasach je dobre mu dat alespon jednou za 1000km trochu zatez,jiny jizdni rezim jinak se doba regenerace zkracuje..hodne na tohle trpi 1.6
no ono 14Km je dost malo..auto se ani neohreje jak by melo..pri takto kratkych trasach je dobre mu dat alespon jednou za 1000km trochu zatez,jiny jizdni rezim jinak se doba regenerace zkracuje..hodne na tohle trpi 1.6
|
|
29.11.2016 22:56 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3016458
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Já mívám z regenerací nerva, kdy mi jednou za čas regenerace proběhne dvakrát a jednou u dokonce třikrát během jedný jízdy. Regenerace začne podle plánu kolem 650 km od poslední, po zhruba 15 km se ukončí a za dvě tři minutky začne znova. Moje regenerace nejčastěji probíhají cestou do práce, nebo z práce a profil trasy je tak nevhodný, e ji snad navrhoval nějakej FAPovrah. 8km stoupám do poloviny trasy a pak zase 8km klesám k cíli. Take regenerace obvykle přijde právě někde před vrcholem a probíhá během klesání bez plynu. To není dobrý, ale já jinam ne dolů z toho vrcholu nemůu. Na vechny strany je to z kopce. Pokud teda mám čas, tak se dole otočím a jedu zase nahoru na vrchol. To pro dokončení regenerace stačí, obvykle skončí asi 2 km před vrcholem. Na kopci se otočím a jedu znova do cíle. No a párkrát se mi u stalo, e se během tohoto druhýho klesání k cíli regenerace znova spustila. Před časem jsem měl tolik času, e jsem to dole otočil podruhý a znova jel k vrcholu a regeneraci dokončil dost daleko před vrcholem. A po otočení nahoře se v polovině klesání k cíli znova spustila. To u jsem nedal a normálně dojel a zaparkoval. Přítí regenerace přila po 90 km. A proběhla napoprvé, bez opakování.
Mám najeto 165k km, regenerace obvykle probíhaj po 650 km, kdy se mi povede nějaká delí souvislá jízda, ne jen to kodrcání kolem komína, tak se interval prodlouí a na 750km. Jen prostě jednou za čas tý francouzký jebce rupne v bedně a regeneruje a do zblbnutí.
Já mívám z regenerací nerva, kdy mi jednou za čas regenerace proběhne dvakrát a jednou u dokonce třikrát během jedný jízdy. Regenerace začne podle plánu kolem 650 km od poslední, po zhruba 15 km se ukončí a za dvě tři minutky začne znova. Moje regenerace nejčastěji probíhají cestou do práce, nebo z práce a profil trasy je tak nevhodný, e ji snad navrhoval nějakej FAPovrah. 8km stoupám do poloviny trasy a pak zase 8km klesám k cíli. Take regenerace obvykle přijde právě někde před vrcholem a probíhá během klesání bez plynu. To není dobrý, ale já jinam ne dolů z toho vrcholu nemůu. Na vechny strany je to z kopce. Pokud teda mám čas, tak se dole otočím a jedu zase nahoru na vrchol. To pro dokončení regenerace stačí, obvykle skončí asi 2 km před vrcholem. Na kopci se otočím a jedu znova do cíle. No a párkrát se mi u stalo, e se během tohoto druhýho klesání k cíli regenerace znova spustila. Před časem jsem měl tolik času, e jsem to dole otočil podruhý a znova jel k vrcholu a regeneraci dokončil dost daleko před vrcholem. A po otočení nahoře se v polovině klesání k cíli znova spustila. To u jsem nedal a normálně dojel a zaparkoval. Přítí regenerace přila po 90 km. A proběhla napoprvé, bez opakování.
Mám najeto 165k km, regenerace obvykle probíhaj po 650 km, kdy se mi povede nějaká delí souvislá jízda, ne jen to kodrcání kolem komína, tak se interval prodlouí a na 750km. Jen prostě jednou za čas tý francouzký jebce rupne v bedně a regeneruje a do zblbnutí. :nevim
|
|
29.11.2016 23:49 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3016459
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
To jsou věci
Já si regenerace vimnu akorát tak 1x za půl roku, kdy dojedu z práce domů, vypnu motor a větrák jede naplno.
Jinak ani netuím, kdy přesně se děje a zase nijak moc mě to ani nezajímá, auto má slouit a ne vládnout.
(najeto 265kkm, FAP původní 1x čitěný, 1x doléváno aditivum)
To jsou věci :-o
Já si regenerace vimnu akorát tak 1x za půl roku, kdy dojedu z práce domů, vypnu motor a větrák jede naplno.
Jinak ani netuím, kdy přesně se děje a zase nijak moc mě to ani nezajímá, auto má slouit a ne vládnout. :-p
(najeto 265kkm, FAP původní 1x čitěný, 1x doléváno aditivum)
|
|
30.11.2016 08:06 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3016472
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pro regeraci je velmi dulezita teplota pred a za FAP...pokud nejsou jak je potreba regenerace se prerusi..hodne tomu napomaha i stav FAP i stav katalyzatoru
pro regeraci je velmi dulezita teplota pred a za FAP...pokud nejsou jak je potreba regenerace se prerusi..hodne tomu napomaha i stav FAP i stav katalyzatoru
|
|
07.12.2016 11:35 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3018329
|
|
Bedy
|
Město: Rychvald, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Date mi tip na nekoho kdo vycisti FAP v okoli Ostravy ? C5 III 2012 - 2.2 150kw
Diky
Date mi tip na nekoho kdo vycisti FAP v okoli Ostravy ? C5 III 2012 - 2.2 150kw
Diky
|
|
07.12.2016 12:04 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3018332
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
To jen tak nepůjde bez řezání, je to jako jeden celek s KATem a jdou z toho jen trubky...
To jen tak nepůjde bez řezání, je to jako jeden celek s KATem a jdou z toho jen trubky...
|
|
| |
|
|