| | |
10.08.2016 19:18 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2981126
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Pali1979 napsal(a): A aké sú podmienky aby sme to spravili
v podstate jak pise Jumep..
PSA ma jednu z nejhorsich regeneraci kterou jsem kdy videl..neukazuje ti zadne pomerne dulezite informace jako jsou teploty turba,pred a za FAP ..neukazuje ani dif. tlak behem regenerace,natoztak alespon prubeh
nucena regenerace ,nevim co mysli Jumep "specifickym prubehem" ?, se dela pomoci diagnostiky a trva dle typu motoru a verzi SW cca 7-10 minut pri 4000 ot/min ,jinou moznost jako diagnostik clovek nema
jako uzivatel v podstate zadnou..jen jezdit nejlepe delsi trasy
u nekterych sw nejdenucena regenerace spustit vubec
koukni se kolik je diference pri vypnutem klici a motoru v klidu
v podstate jak pise Jumep..
PSA ma jednu z nejhorsich regeneraci kterou jsem kdy videl..neukazuje ti zadne pomerne dulezite informace jako jsou teploty turba,pred a za FAP ..neukazuje ani dif. tlak behem regenerace,natoztak alespon prubeh :(
nucena regenerace ,nevim co mysli Jumep "specifickym prubehem" ?, se dela pomoci diagnostiky a trva dle typu motoru a verzi SW cca 7-10 minut pri 4000 ot/min ,jinou moznost jako diagnostik clovek nema
jako uzivatel v podstate zadnou..jen jezdit nejlepe delsi trasy
u nekterych sw nejdenucena regenerace spustit vubec :(
koukni se kolik je diference pri vypnutem klici a motoru v klidu
|
|
10.08.2016 19:22 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2981129
|
|
jumep
|
|
|
RHH ma tu regeneraciu viacfazovu, nie ako u starych motorov - tym myslim tu specifickost
RHH ma tu regeneraciu viacfazovu, nie ako u starych motorov - tym myslim tu specifickost
|
|
10.08.2016 19:52 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2981164
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
asi ti nerozumim....ja se nebavim o starem motoru ....jak to myslis vicefazovou ?
asi ti nerozumim....ja se nebavim o starem motoru ....jak to myslis vicefazovou ?
|
|
10.08.2016 19:56 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2981165
|
|
jumep
|
|
|
RHR sa spusti klasicky, otacky a done
alebo sa da spustit za jazdy ....
RHH to spusta asi 4x po sebe s chladnucimi pauzami - len som cital ten postup co je tam napisany (nepustal som to lebo na to nebol cas u toho dotycneho, mame to riesit nabuduce)
RHR sa spusti klasicky, otacky a done
alebo sa da spustit za jazdy ....
RHH to spusta asi 4x po sebe s chladnucimi pauzami - len som cital ten postup co je tam napisany (nepustal som to lebo na to nebol cas u toho dotycneho, mame to riesit nabuduce)
|
|
10.08.2016 20:36 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2981198
|
|
jumep
|
|
|
nepustal som to, ale myslim ze ano (tak to nejako bolo napisane)
kazdopadne to neni na 20 min ako predtym ale aspon na hodinu, ak nie rovno 2 (bude to podobne sialene ako kalibracia robotickej prevodovky)
nepustal som to, ale myslim ze ano (tak to nejako bolo napisane)
kazdopadne to neni na 20 min ako predtym ale aspon na hodinu, ak nie rovno 2 (bude to podobne sialene ako kalibracia robotickej prevodovky)
|
|
10.08.2016 20:46 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2981205
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to se zase pochlapili soudruzi.....
zlatej Renault..20 minut pri 1400 ot/min a je hotovo..ted pokud se teda nestane ze ti olejova napln nabyde o 3 litry ..to je pry normalni
..adaptaci robota o comment
to se zase pochlapili soudruzi.....
zlatej Renault..20 minut pri 1400 ot/min a je hotovo..ted pokud se teda nestane ze ti olejova napln nabyde o 3 litry :D :D ..to je pry normalni :D
..adaptaci robota o comment
|
|
11.08.2016 10:19 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2981332
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): nepustal som to, ale myslim ze ano (tak to nejako bolo napisane)
kazdopadne to neni na 20 min ako predtym ale aspon na hodinu, ak nie rovno 2 (bude to podobne sialene ako kalibracia robotickej prevodovky)
Nevím ale biturba mám 3. a jezdí mi jich sem spousta na dvou mám totoné HW,SW s X7 a regenerace probíh stejně moná je rozdílné dávkování ale pochybuji e je to někde vidět.Časově je to stejné nebo nepatrně rozdílné,na třetím mám jinou jednotu (AP) ta je jiná a i regenerace u této se dovede spustit třeba po 1.Km a to i kdy se dostanu třeba do kolony a to to potom opravdu pozná (to vypadá jako konečná motoru - něco mezi skočenými rozvody,KO vstřiky , utrhané silenty atd..) z popisu Jumepa : to by jako regenerace probíhala hodinu? - nucená probíhá prakticky stejně jako automatická. Jinak se mi dostala do ruky jednotka která je zřejmě jiná HW protoe ta jede ,,úplně" jinak a mapy jsou totoné (nepřili jsme na to v čem to je) ale je suprová
Regenerace dělám nerad = neznám stav motoru a komponentů , vadí mi otáčky a úspěnost je ?? a pokud tak krátkodobá.
Nevím ale biturba mám 3. a jezdí mi jich sem spousta na dvou mám totoné HW,SW s X7 a regenerace probíh stejně moná je rozdílné dávkování ale pochybuji e je to někde vidět.Časově je to stejné nebo nepatrně rozdílné,na třetím mám jinou jednotu (AP) ta je jiná a i regenerace u této se dovede spustit třeba po 1.Km a to i kdy se dostanu třeba do kolony a to to potom opravdu pozná (to vypadá jako konečná motoru - něco mezi skočenými rozvody,KO vstřiky , utrhané silenty atd..) z popisu Jumepa : to by jako regenerace probíhala hodinu? - nucená probíhá prakticky stejně jako automatická. Jinak se mi dostala do ruky jednotka která je zřejmě jiná HW protoe ta jede ,,úplně" jinak a mapy jsou totoné (nepřili jsme na to v čem to je) ale je suprová;-)
Regenerace dělám nerad = neznám stav motoru a komponentů , vadí mi otáčky a úspěnost je ?? a pokud tak krátkodobá.
|
|
13.08.2016 20:07 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2982346
|
|
Pali1979
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Ahojte Páni.Takze sa mi to nakoniec podarilo.Po 30 kilometroch na rýchlosti 140 na diažnici vetko pozhasinalo a vetko dobre dopadlo.....
Ahojte Páni.Takze sa mi to nakoniec podarilo.Po 30 kilometroch na rýchlosti 140 na diažnici vetko pozhasinalo a vetko dobre dopadlo.....:-))))
|
|
16.08.2016 09:10 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2983468
|
|
marty89
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Zdravíčko pánové,
jsem tady nový a mám ji nyní nově zakoupenou C5tku dovezenou z Holandska r.v. 2010 2.0 HDi 103kW 128tkm najeto, EURO5.
Vím e nové automobily koncernu např. VW mají a dolévají tzv "Močovinu"
A zajímalo by mě, jeliko jsem nikde nenael ani tečku, zda se tato "Močovina" dolevá i do naich C5tek.
Nechci nic zanedbat, tak se raději ptám.
Děkuji moc za odpovědi
Zdravíčko pánové,
jsem tady nový a mám ji nyní nově zakoupenou C5tku dovezenou z Holandska r.v. 2010 2.0 HDi 103kW 128tkm najeto, EURO5.
Vím e nové automobily koncernu např. VW mají a dolévají tzv "Močovinu"
A zajímalo by mě, jeliko jsem nikde nenael ani tečku, zda se tato "Močovina" dolevá i do naich C5tek.
Nechci nic zanedbat, tak se raději ptám.
Děkuji moc za odpovědi :)
|
|
16.08.2016 09:15 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2983469
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
.link.
http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/166915-eolys-aditivum-pro-motory-hdi-s-filtrem-pevnych-castic-fap/#.V7K9YDWZM3E
|
|
16.08.2016 10:08 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2983487
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
AdBlue slouí pro sníení NOx ve výfukových plynech - HDI motory nic takového nepouívají.
Ale pro změnu pouívají aditivaci Eolys/Infineum do nafty pro snadnějí regeneraci FAP filtru (pod autem je samostatná nádrka s automatickým vstřikováním do nádre nafty po tankování).
"Spotřeba" je cca 3 litry na 100-150 kkm, take nic co by se řeilo u pumpy.
AdBlue slouí pro sníení NOx ve výfukových plynech - HDI motory nic takového nepouívají.
Ale pro změnu pouívají aditivaci Eolys/Infineum do nafty pro snadnějí regeneraci FAP filtru (pod autem je samostatná nádrka s automatickým vstřikováním do nádre nafty po tankování).
"Spotřeba" je cca 3 litry na 100-150 kkm, take nic co by se řeilo u pumpy.
|
|
16.08.2016 15:03 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2983546
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Psa pouziva Adblue i eolys soucasne u novych euto6 motoru
Na dobka na adblue je na 20000 a pak je nutne ji dopl it specialni plnickou a diagnostikou nasravit...pokud to neudelas auto nepojede
Psa pouziva Adblue i eolys soucasne u novych euto6 motoru
Na dobka na adblue je na 20000 a pak je nutne ji dopl it specialni plnickou a diagnostikou nasravit...pokud to neudelas auto nepojede
|
|
16.08.2016 17:13 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2983587
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..a aby tech dobrot nebylo malo tak je FAP uz i u benzinovych motoru..joo pokrok nezastavis
..a aby tech dobrot nebylo malo tak je FAP uz i u benzinovych motoru..joo pokrok nezastavis :nevim
|
|
16.08.2016 20:44 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2983801
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no oni tech 20000 zduvodnuji ze stejne na tuto dobu je nastavenej servis..svoji logiku to ma
tech 20 na servis uz ne
no oni tech 20000 zduvodnuji ze stejne na tuto dobu je nastavenej servis..svoji logiku to ma
tech 20 na servis uz ne
|
|
20.08.2016 12:19 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2985493
|
|
kajman
|
Město: Písečná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Vratil jsem se z cesty neco malo pres 400km prevazne okresky a obce. Klidna pohodova jizda. Chystam se do Chorvatska a proto me zajimalo, jak je na tom FAP. Je to moje prvni auto s FAPem a nikdy jsem si za jizdy nevsiml, ze by probihala regenerace. Diagnostika pise toto:
naplneni FAP - 66%
celkova hmotnost sazi ve FAP - 13,87g
objem aditiva v nadrzce - 2165 ml
celkove mnozstvi aditiva usazeneho ve FAP - 1435 mg
objem nadrzky aditiva - 2300 ml
vzdalenost ujeta od vymeny FAP - 65535 km - to znamena ze byl menen???
kilometrovy probeh od posledni regenerace - 346 km
promerna vzdalenost mezi 5 posl. reg. - 268 km
stupen zaneseni FAP sazemi - 61 %
vzdalenost zbyvajici do cisteni FAP - 63934 km
Co s toho lze usuzovat?
Diky
Vratil jsem se z cesty neco malo pres 400km prevazne okresky a obce. Klidna pohodova jizda. Chystam se do Chorvatska a proto me zajimalo, jak je na tom FAP. Je to moje prvni auto s FAPem a nikdy jsem si za jizdy nevsiml, ze by probihala regenerace. Diagnostika pise toto:
naplneni FAP - 66%
celkova hmotnost sazi ve FAP - 13,87g
objem aditiva v nadrzce - 2165 ml
celkove mnozstvi aditiva usazeneho ve FAP - 1435 mg
objem nadrzky aditiva - 2300 ml
vzdalenost ujeta od vymeny FAP - 65535 km - to znamena ze byl menen???
kilometrovy probeh od posledni regenerace - 346 km
promerna vzdalenost mezi 5 posl. reg. - 268 km
stupen zaneseni FAP sazemi - 61 %
vzdalenost zbyvajici do cisteni FAP - 63934 km
Co s toho lze usuzovat?
Diky
|
|
| |
|
|