| | |
09.08.2016 23:02 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2980852
|
|
jumep
|
|
|
tym chcel asi povedat ze vymlatit, to je pravda, to je prasarna
ostatne by bolo treba vidiet hodnoty, aj ked teoreticky km su dosiahnute
tym chcel asi povedat ze vymlatit, to je pravda, to je prasarna
ostatne by bolo treba vidiet hodnoty, aj ked teoreticky km su dosiahnute
|
|
09.08.2016 23:06 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2980853
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Má X7, tam je FAP nerozebiratelný, nebo se pletu?
Má X7, tam je FAP nerozebiratelný, nebo se pletu? :nevim
|
|
09.08.2016 23:07 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2980855
|
|
Pali1979
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
To znamená?
Naozaj je to také drahé???
U to má za sebou?
To znamená?
Naozaj je to také drahé???
U to má za sebou?
|
|
09.08.2016 23:11 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2980864
|
|
jumep
|
|
|
bez videnia / udajov z diag ti to tazko mozem povedat, jedine co sa da povedat je ze oficialne je stavany na 240k km, ale vacsinou da vzdy hodne viac
zdenda: ano ma ten jednokusovy fap, preto to je take drahe
bez videnia / udajov z diag ti to tazko mozem povedat, jedine co sa da povedat je ze oficialne je stavany na 240k km, ale vacsinou da vzdy hodne viac
zdenda: ano ma ten jednokusovy fap, preto to je take drahe
|
|
09.08.2016 23:14 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2980866
|
|
Pali1979
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Rieenie je teda nový
Ako je to s jazdením bez FAB? Vie sa mi na to pozrie a spravi?
Rieenie je teda nový :-((((
Ako je to s jazdením bez FAB? Vie sa mi na to pozrie a spravi?
|
|
10.08.2016 09:06 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2980949
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak to jsem nevěděl, e některé mají dělitelné a některé ne.
Slyel jsem u případ, e v rámci úspor FAP někdo rozřízl, vypral horkou wapkou a svařil zpět, ale nevím, zda je to prasečina, nebo zda to teoreticky jde a kdy, musí ten dotyčný vědět, kde přesně říznout, kolik je tam místa na svár a zda se to celé při sváření nespálí, přece jenom to je vysoká teplota proti regeneraci, sám bych se do toho nepoutěl a nevím, zda se to celé zakládá na pravdě.
Tak to jsem nevěděl, e některé mají dělitelné a některé ne. ;-)
Slyel jsem u případ, e v rámci úspor FAP někdo rozřízl, vypral horkou wapkou a svařil zpět, ale nevím, zda je to prasečina, nebo zda to teoreticky jde a kdy, musí ten dotyčný vědět, kde přesně říznout, kolik je tam místa na svár a zda se to celé při sváření nespálí, přece jenom to je vysoká teplota proti regeneraci, sám bych se do toho nepoutěl a nevím, zda se to celé zakládá na pravdě. :nevim
|
|
10.08.2016 09:31 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2980952
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Ja cisty vyfuk nemam, ani omylom a na EK dymivost 0.2 (ak si dobre pamatam)
Takze ho mam prasknuty?
Ja cisty vyfuk nemam, ani omylom a na EK dymivost 0.2 (ak si dobre pamatam)
Takze ho mam prasknuty?
|
|
10.08.2016 09:53 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2980960
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Mám to stejné, kdy očistim hadrem koncovku výfuku, vydrí čistá maximálně 3 dny, pak se udělá jemný černý povlak, který se u dál nezvětuje.
Jinak auto nečudí, neere ropu ani olej, FAP je nedávno vyčitěn, diagnostika v pořádku, ádné chyby a hodnoty v toleranci, motor se chová normálně a jede dobře, přičítám to jizdě pouze po okreskách, tak jednou měsíčně ho protáhnu s mením zařazeným stupněm a vyímy otáčky, víc pro to nemůu udělat a myslím, e je to v pořádku.
Moná kdybych jezdil dálnice, tak bude čistý, přece jenom se tam jezdí větí rychlostí a teda i větímy otáčky, na okreskách a ve městě mám ty otáčky v rozmezí 1500 - 1900.
Mám to stejné, kdy očistim hadrem koncovku výfuku, vydrí čistá maximálně 3 dny, pak se udělá jemný černý povlak, který se u dál nezvětuje. ;-)
Jinak auto nečudí, neere ropu ani olej, FAP je nedávno vyčitěn, diagnostika v pořádku, ádné chyby a hodnoty v toleranci, motor se chová normálně a jede dobře, přičítám to jizdě pouze po okreskách, tak jednou měsíčně ho protáhnu s mením zařazeným stupněm a vyímy otáčky, víc pro to nemůu udělat :-d a myslím, e je to v pořádku. ;-)
Moná kdybych jezdil dálnice, tak bude čistý, přece jenom se tam jezdí větí rychlostí a teda i větímy otáčky, na okreskách a ve městě mám ty otáčky v rozmezí 1500 - 1900. :-d
|
|
10.08.2016 10:59 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2980991
|
|
Pali1979
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
jruze napsal(a): Jak pozná e OK a nebo KO ? - Já jsem měnil několik FAP kdy je vyhodili z emisí - důvod rozpadlej FAP . Kouří to? jestli ano můe být FAP pokozený(to jestli je něco na motoru patně je druhá věc a FAP by to měl pochytat ale pokud kouří motor moc můe něco projít i kdy by nemělo-kdy je OK fap a samo aditivace měl by být čistý výfuk (hodně FAPů je nějakým způsobem částečně pokozených a neplní funkci naplno)
A zdendo né vechny X7 mají nedělitelný FAP - jen 3.0HDI a 120Kw,biturbo a ostatní mají dělenej jako dříve.(a jětě některé nové 1.6 tuím,ale hodně mladé)
Dym z výfuku nejde.
Len nahodilo hláku
Ide len o to e mám ís na dovolenku a neviem aké je ideálne rieenie.Niekde na fóre som čítal e ho po diažnici po naháňal na 4 a drí.Sam neviem.Auto bolo celý čas servisované v Citroën origo servise a tankujem Shell raz za čas dám plnú nádr w-power a dokonca pôvodný majitež mi povedal e nikdy netankoval do polovice, vdy iba plnú nádr.
Ete jedna vec, po výmene olejov,palivoveho fitra,vzduchoveho a a niečo na kolesách (teraz si nespomeniem) začala spotreba stúpa zo 6 na 7 litrov.Ten istý týl jazdy.
Neviem prečo.Nemoze to súvisie?
Dym z výfuku nejde.
Len nahodilo hláku
Ide len o to e mám ís na dovolenku a neviem aké je ideálne rieenie.Niekde na fóre som čítal e ho po diažnici po naháňal na 4 a drí.Sam neviem.Auto bolo celý čas servisované v Citroën origo servise a tankujem Shell raz za čas dám plnú nádr w-power a dokonca pôvodný majitež mi povedal e nikdy netankoval do polovice, vdy iba plnú nádr.
Ete jedna vec, po výmene olejov,palivoveho fitra,vzduchoveho a a niečo na kolesách (teraz si nespomeniem) začala spotreba stúpa zo 6 na 7 litrov.Ten istý týl jazdy.
Neviem prečo.Nemoze to súvisie?
|
|
10.08.2016 11:31 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2981010
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
No já nevim, ale jestli je FAP plnej cerinu, tak regenerace nepomůou, pak u jedině výměna, kdy nejde rezebrat a vyčistit wapkou.
Kdy u píe hláku, asi bych s ním na dovču nejezdil, nevím jestli zanesenej FAP cerinem kdy píe hláku umí hodit nouzák, nebo zastavit motor jako jeho důsledek k jiným částem motoru, to je zde určitě někde popsané, nebo osvětí spí zasvěcení.
No já nevim, ale jestli je FAP plnej cerinu, tak regenerace nepomůou, pak u jedině výměna, kdy nejde rezebrat a vyčistit wapkou. :nevim
Kdy u píe hláku, asi bych s ním na dovču nejezdil, nevím jestli zanesenej FAP cerinem kdy píe hláku umí hodit nouzák, nebo zastavit motor jako jeho důsledek k jiným částem motoru, to je zde určitě někde popsané, nebo osvětí spí zasvěcení. ;-)
|
|
10.08.2016 13:42 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2981047
|
|
Pali1979
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Ahojte take posledná informácia z diagnostiky.
Dal podrobne urobit scan toho filtra a v druhom riadku malo byt nula po nastartovani a bolo 53mBa. Netusim co to je.
Podvečer manelka skúsi regeneráciu 120-130 km/hod na úseku 30 km a na 5 rýchlosti
Ahojte take posledná informácia z diagnostiky.
Dal podrobne urobit scan toho filtra a v druhom riadku malo byt nula po nastartovani a bolo 53mBa. Netusim co to je.
Podvečer manelka skúsi regeneráciu 120-130 km/hod na úseku 30 km a na 5 rýchlosti
|
|
10.08.2016 15:04 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2981066
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Regenerace se ti nespustí jen proto, e chce. Nestačí vyjet na dálnici a myslet si, e má vyhráno. Auto si samo rozhodne, kdy se má regenerace spustit a nedělá to jen tak podle nálady, ale podle přesných pravidel.
Regenerace se ti nespustí jen proto, e chce. Nestačí vyjet na dálnici a myslet si, e má vyhráno. Auto si samo rozhodne, kdy se má regenerace spustit a nedělá to jen tak podle nálady, ale podle přesných pravidel.
|
|
10.08.2016 15:06 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2981069
|
|
HonzaC3
|
Město: Bruperk, Auto: C4 Grand Picasso 1,6 hdi | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Tohle neni Skodovka. Tu regeneraci to nezacne jen proto, ze jedes 120-130km a pojedes 30 km a uz takhle par kilometru jedes. Ridici jednotka nevi jak dlouho pojedes Regenerace se PSA spusti, az k tomu da RJ pokyn. Vzdy k tomu musi nastat podminky - teplota motoru atd, ale taky musi k tomu i byt urcity kilometricky probeh od posledni regenerace vypocitany RJ a nebo vysoky diferencialni tlak na FAPu. Ale pravidelna regenerace potrebuje mit urcity kilometricky probeh od posledni regenerace a muze to byt klidne jak tu psal jruze 1000km, takze nepocitej s tim, ze to bude regenerovat.
Tohle neni Skodovka. Tu regeneraci to nezacne jen proto, ze jedes 120-130km a pojedes 30 km a uz takhle par kilometru jedes. Ridici jednotka nevi jak dlouho pojedes :-)))) Regenerace se PSA spusti, az k tomu da RJ pokyn. Vzdy k tomu musi nastat podminky - teplota motoru atd, ale taky musi k tomu i byt urcity kilometricky probeh od posledni regenerace vypocitany RJ a nebo vysoky diferencialni tlak na FAPu. Ale pravidelna regenerace potrebuje mit urcity kilometricky probeh od posledni regenerace a muze to byt klidne jak tu psal jruze 1000km, takze nepocitej s tim, ze to bude regenerovat.
|
|
10.08.2016 16:06 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2981074
|
|
jruze
|
|
|
HonzaC3 napsal(a): Tohle neni Skodovka. Tu regeneraci to nezacne jen proto, ze jedes 120-130km a pojedes 30 km a uz takhle par kilometru jedes. Ridici jednotka nevi jak dlouho pojedes Regenerace se PSA spusti, az k tomu da RJ pokyn. Vzdy k tomu musi nastat podminky - teplota motoru atd, ale taky musi k tomu i byt urcity kilometricky probeh od posledni regenerace vypocitany RJ a nebo vysoky diferencialni tlak na FAPu. Ale pravidelna regenerace potrebuje mit urcity kilometricky probeh od posledni regenerace a muze to byt klidne jak tu psal jruze 1000km, takze nepocitej s tim, ze to bude regenerovat.
Má sice pravdu , ale také to spustí regeneraci po poslední přeruené jakmile je dosaeno podmínek (teplota,otáčky,není v systému chyba atd..) take pokud jsou splněny podmínky mohla a asi i se pokusí o provedení - ono to tuto chybu ale větinou vyhlásí po několika neuspěných regeneracích(nebo přeruených)- jednotka vyhodnocuje stav po regeneraci a pokud jsou údaje nevyhovující tak to hod tuto chybu,také jí dovede hodit z propočtu příli velké hodnoty aditiv usazených ve FAPu(pokud s tím chce vydupat na určitou krátkou dobu zresetuj FAP hodnoty jako by jsi vyčistil a bude na chvíli klid-ale musí v dohledné době vyčistit!!!!)
Má sice pravdu , ale také to spustí regeneraci po poslední přeruené jakmile je dosaeno podmínek (teplota,otáčky,není v systému chyba atd..) take pokud jsou splněny podmínky mohla a asi i se pokusí o provedení - ono to tuto chybu ale větinou vyhlásí po několika neuspěných regeneracích(nebo přeruených)- jednotka vyhodnocuje stav po regeneraci a pokud jsou údaje nevyhovující tak to hod tuto chybu,také jí dovede hodit z propočtu příli velké hodnoty aditiv usazených ve FAPu(pokud s tím chce vydupat na určitou krátkou dobu zresetuj FAP hodnoty jako by jsi vyčistil a bude na chvíli klid-ale musí v dohledné době vyčistit!!!!);-)
|
|
10.08.2016 17:32 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2981082
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
HonzaC3 napsal(a): Tohle neni Skodovka. Tu regeneraci to nezacne jen proto, ze jedes 120-130km a pojedes 30 km a uz takhle par kilometru jedes. Ridici jednotka nevi jak dlouho pojedes Regenerace se PSA spusti, az k tomu da RJ pokyn. Vzdy k tomu musi nastat podminky - teplota motoru atd, ale taky musi k tomu i byt urcity kilometricky probeh od posledni regenerace vypocitany RJ a nebo vysoky diferencialni tlak na FAPu. Ale pravidelna regenerace potrebuje mit urcity kilometricky probeh od posledni regenerace a muze to byt klidne jak tu psal jruze 1000km, takze nepocitej s tim, ze to bude regenerovat.
jednotka naopak vi presne jakou dobu jedesmkolik jedes,jake jsou otacky motoru a kroutici moment
pokud potrebuje udelat regeneraci a jsou splneny vsechny podminky tak je bezostysne udela a je jedno jestli ji delala naposled pred 100km nebo pred 750km
jednotka naopak vi presne jakou dobu jedesmkolik jedes,jake jsou otacky motoru a kroutici moment
pokud potrebuje udelat regeneraci a jsou splneny vsechny podminky tak je bezostysne udela a je jedno jestli ji delala naposled pred 100km nebo pred 750km
|
|
10.08.2016 18:53 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2981111
|
|
jumep
|
|
|
ak tam mas po nastartovani na volnobehu 53mbar tak je ten fap zaneseny alebo je zle cidlo diferencneho snimaca tlaku - ma to byt na volnobehu 0-5
predpokladam ze to pri 3000 otackach bude davat cez 100mbar a potom to hlasi ze je ucpaty
da sa spustit nutena regeneracia ktora moze pomoct, ale ma svoj specificky priebeh
rovnako je v papieroch ze su mozne 2 chyby, jedna je vymente fap, druha je spravte regeneraciu - mala by pomoct (nie je zarucene)
najlepsie co dokazes sam spravit je zohriat auto jazdou a potom najst kopec kde mozes drzat co najdlhsie zosliapnuty plny plyn bez prerusenia na 2000 otackach, zatial taky osvedceny je vyjazd na vrsatecke podhradie ( .link. )
ak tam mas po nastartovani na volnobehu 53mbar tak je ten fap zaneseny alebo je zle cidlo diferencneho snimaca tlaku - ma to byt na volnobehu 0-5
predpokladam ze to pri 3000 otackach bude davat cez 100mbar a potom to hlasi ze je ucpaty
da sa spustit nutena regeneracia ktora moze pomoct, ale ma svoj specificky priebeh
rovnako je v papieroch ze su mozne 2 chyby, jedna je vymente fap, druha je spravte regeneraciu - mala by pomoct (nie je zarucene)
najlepsie co dokazes sam spravit je zohriat auto jazdou a potom najst kopec kde mozes drzat co najdlhsie zosliapnuty plny plyn bez prerusenia na 2000 otackach, zatial taky osvedceny je vyjazd na vrsatecke podhradie ( https://www.google.sk/maps/dir/Prusk%C3%A9/Hrad+Vr%C5%A1atec,+018+52+Vr%C5%A1atsk%C3%A9+Podhradie/@49.0458548,18.1460616,13z/data=!3m1!4b1!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x47149af97cc8aa4f:0x191e509aa4c7a95c!2m2!1d18.2107704!2d49.0260711!1m5!1m1!1s0x47149caeb90384f3:0xd7523f6bc08396f3!2m2!1d18.151077!2d49.0655367?hl=sk )
|
|
| |
|
|