| | |
03.09.2015 11:48 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2856955
|
|
jruze
|
|
|
Jarduk napsal(a): Tak jsem konečně zjistil, proč mi lítají z auta saze, ačkoliv mam FAP a diagnostika nic nehlásí.
FAP to po téměř 300k vzdal, a doslova jsem ho prostřelil. Ta keramika se musela vysypat z celýho výfuku za fapem. Take ve FAPu díra jak od kulovnice a diagnostika hlásila super stav filtru kvůli tomu, e diference tlaku byla přesně taková, jaká má být, kdy tomu pomohla i díra v hadičce, která k senzoru vede...
Sice se to prej často nestává, e se takhle prostřelí, ale větinou to bývá, e je FAP sice stále vcelku čistej, ale stáří ho semele dřív ne saze. No a 10 let a 300k km neni málo.
Take je novej FAP na cestě. A desítka půjde z účtu dolů...
Nemyslím si e se v něm sama udělala díra,ale spí tomu někdo pomohl. To je to co jsem si myslel. no jinak líná huba holé netěstí - dovedl bych ho kolem 3000,-.
Nemyslím si e se v něm sama udělala díra,ale spí tomu někdo pomohl.;-) To je to co jsem si myslel. no jinak líná huba holé netěstí - dovedl bych ho kolem 3000,-.
|
|
03.09.2015 11:59 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2856983
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Novej FAP na RHR za trojku? Já právě myslel, e na tohle ta cena bude víceméně vude stejná...
No jestli jo, tak jsem zrovna pros... pár tisíc.
Novej FAP na RHR za trojku? Já právě myslel, e na tohle ta cena bude víceméně vude stejná...
No jestli jo, tak jsem zrovna pros... pár tisíc.
|
|
01.10.2015 13:59 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2869146
|
|
petrix
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Motor 2,0 HDI 100 kW s FAP - prodávali se verze s aditivem a bez aditiva? V návodu k autu (C5II, 2009, 95 000 km) jsem o aditiviu nic nenael.
Motor 2,0 HDI 100 kW s FAP - prodávali se verze s aditivem a bez aditiva? V návodu k autu (C5II, 2009, 95 000 km) jsem o aditiviu nic nenael.
|
|
01.10.2015 14:38 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2869150
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
petrix napsal(a): Motor 2,0 HDI 100 kW s FAP - prodávali se verze s aditivem a bez aditiva? V návodu k autu (C5II, 2009, 95 000 km) jsem o aditiviu nic nenael.
Pouze s aditivama
Pouze s aditivama
|
|
01.10.2015 20:35 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2869269
|
|
jumep
|
|
|
a co chces o nich pocut ked sa to ma ozvat najskor po 120k km a prax je ze kludne aj 160 a viac
a co chces o nich pocut ked sa to ma ozvat najskor po 120k km a prax je ze kludne aj 160 a viac
|
|
26.10.2015 10:47 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2878129
|
|
petrix
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 9 |
|
|
jenom jsem si nebyl jist, co v tom autě je. Díval jsem se do schema filtru palivových částic, neví někdo, co znamená značka 1283 (motor a značka nádre)?
jenom jsem si nebyl jist, co v tom autě je. Díval jsem se do schema filtru palivových částic, neví někdo, co znamená značka 1283 (motor a značka nádre)?
|
|
01.11.2015 21:10 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2880929
|
|
petrix
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 9 |
|
|
kdyby jetě někdo jiný potřeboval vědět, 1283 patří čerpadlu aditiva
kdyby jetě někdo jiný potřeboval vědět, 1283 patří čerpadlu aditiva
|
|
14.12.2015 06:51 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2897006
|
|
Sharpers
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 30 |
|
|
DIskuze je moc dlouhá, pročítat se mi to nechce, hledání moc nepomohlo. Mám jednoduchou otázku. Brát radi Fap + kat z druhovýroby, nael jsem za nějakých 5tis kč, nebo starí fap nechat vyčistit ? Udajně kolem 3t kč. Co bude lepí vzhledem k ivotnosti atd ? Vzhledem k tomu e mám 10tis km ročně tak s autem najedu jetě tak max 100tis a nerad bych u fap řeil
DIskuze je moc dlouhá, pročítat se mi to nechce, hledání moc nepomohlo. Mám jednoduchou otázku. Brát radi Fap + kat z druhovýroby, nael jsem za nějakých 5tis kč, nebo starí fap nechat vyčistit ? Udajně kolem 3t kč. Co bude lepí vzhledem k ivotnosti atd ? Vzhledem k tomu e mám 10tis km ročně tak s autem najedu jetě tak max 100tis a nerad bych u fap řeil
|
|
14.12.2015 07:24 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2897010
|
|
jruze
|
|
|
Sharpers napsal(a): DIskuze je moc dlouhá, pročítat se mi to nechce, hledání moc nepomohlo. Mám jednoduchou otázku. Brát radi Fap + kat z druhovýroby, nael jsem za nějakých 5tis kč, nebo starí fap nechat vyčistit ? Udajně kolem 3t kč. Co bude lepí vzhledem k ivotnosti atd ? Vzhledem k tomu e mám 10tis km ročně tak s autem najedu jetě tak max 100tis a nerad bych u fap řeil
Ty tam nemá KAT ? A jestli seene KAT i s FAP za 5000,- ??? Tak to se mi nějak nezdá(KAT je drahej jak ....) Vyčitění FAP vyjde u mne na 2500,- i s prací(pokud vydrí klema jinak + 500,-) - záruka 80-100000 Km (pokud je motor,a jeho komponenty OK) A kdy koupí novej tak +- 1000,- za montá.(ivotnost bude asi přiblině stejná - neznám kvalitu druhoky)
Ty tam nemá KAT ? A jestli seene KAT i s FAP za 5000,- ??? Tak to se mi nějak nezdá(KAT je drahej jak ....) Vyčitění FAP vyjde u mne na 2500,- i s prací(pokud vydrí klema jinak + 500,-) - záruka 80-100000 Km (pokud je motor,a jeho komponenty OK) A kdy koupí novej tak +- 1000,- za montá.(ivotnost bude asi přiblině stejná - neznám kvalitu druhoky)
|
|
14.12.2015 21:00 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2897250
|
|
Sharpers
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 30 |
|
|
někde jsem to viděl na netu s filtrama práce, zdálo se mi to hodně levný, jak bude čas odkaz pohledám. Jinak Kat tam mám, ale vzhledem k tomu, e má auto nějaký problém a jezdím za více ne 8l tak se o něj trochu bojím. Právě kvůli řeení spotřeby chci dát původní soft a fap zpátky, protoe větina lidí při řeení vysoké spotřeby okamitě ukáe prstem na upravený soft ejo. Mám starí Fap z druhého auta tak právě uvauju jeslti ho nechat vyčistit nebo koupit ten z druhovýroby, čistění vyjde mnohem levněji ale hodně lidí o tom píe negativné tak jsem z toho trochu nejistý
někde jsem to viděl na netu s filtrama práce, zdálo se mi to hodně levný, jak bude čas odkaz pohledám. Jinak Kat tam mám, ale vzhledem k tomu, e má auto nějaký problém a jezdím za více ne 8l tak se o něj trochu bojím. Právě kvůli řeení spotřeby chci dát původní soft a fap zpátky, protoe větina lidí při řeení vysoké spotřeby okamitě ukáe prstem na upravený soft ejo. Mám starí Fap z druhého auta tak právě uvauju jeslti ho nechat vyčistit nebo koupit ten z druhovýroby, čistění vyjde mnohem levněji ale hodně lidí o tom píe negativné tak jsem z toho trochu nejistý
|
|
20.12.2015 19:33 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2899239
|
|
Sharpers
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 30 |
|
|
.link.
Jruze to je ten co jsem psal výe
http://dpffap.cz/citroen-c5/8-filtr-citroen-c5-22-hdi-100-kw.html
Jruze to je ten co jsem psal výe :-O
|
|
20.12.2015 20:07 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2899257
|
|
jruze
|
|
|
Sharpers napsal(a): .link.
Jruze to je ten co jsem psal výe
No pro jistotu tam nedali ani obrázek no a ten co tam dali k 1.6HDI??? ten je odpohledu zvlátní protoe origo je ze dvou částí. Jestli i tento 2.2HDI je zpracován stejným způsobem tak potě pánbůh!!! Jinak pokud tam není katalizátor a ani FAP můe odejít turbo - jedno jak druhé funguje jako ,,brzda " výfukových plynů a to brání rychlému proudění výf.plynů(zpomalí to průchod) tím brání přetočení turba A jen tak pro zajímavost ten KAT stojí v Citroenu 54000,- a za starej dostane ve rotě +-3000,- tak jaký bude asi ten jejich ??? (neel bych do něj ani v nouzi největí - alespoň já ne)- nemám zkuenost s druhokou,ale není důvod nevěřit Hanzovi - asi zkuenost má!!!
No pro jistotu tam nedali ani obrázek:-o no a ten co tam dali k 1.6HDI??? ten je odpohledu zvlátní protoe origo je ze dvou částí. Jestli i tento 2.2HDI je zpracován stejným způsobem tak potě pánbůh!!! Jinak pokud tam není katalizátor a ani FAP můe odejít turbo - jedno jak druhé funguje jako ,,brzda " výfukových plynů a to brání rychlému proudění výf.plynů(zpomalí to průchod) tím brání přetočení turba;-) A jen tak pro zajímavost ten KAT stojí v Citroenu 54000,- a za starej dostane ve rotě +-3000,- tak jaký bude asi ten jejich ???:nevim (neel bych do něj ani v nouzi největí - alespoň já ne)- nemám zkuenost s druhokou,ale není důvod nevěřit Hanzovi - asi zkuenost má!!!
|
|
05.01.2016 15:15 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2905127
|
|
1David1
|
Město: Oravské Veselé, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Zdravím kolegovia mam otázočku.... dnes som čítal článok o DPF/FAP filtroch. Pisali tam o regeneracií FAP filtra počas jazdy... konkretne to e sa regenerácia FAPu spusti bez toho aby na to auto informovalo vodiča a e vodič to môe zisti len tak e sa mu aktuálna spotreba zvýi o 3 alebo 4 litre... v tom prípade by mal prejs aspoň cca 15 minut bez zastavenia, kym sa tento proces neskončí. Take je to pravda??? Mate z tým nejaké skúsenosti....
Zdravím kolegovia :) mam otázočku.... dnes som čítal článok o DPF/FAP filtroch. Pisali tam o regeneracií FAP filtra počas jazdy... konkretne to e sa regenerácia FAPu spusti bez toho aby na to auto informovalo vodiča a e vodič to môe zisti len tak e sa mu aktuálna spotreba zvýi o 3 alebo 4 litre... v tom prípade by mal prejs aspoň cca 15 minut bez zastavenia, kym sa tento proces neskončí. :D Take je to pravda??? Mate z tým nejaké skúsenosti....
|
|
05.01.2016 15:30 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2905133
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
v princípe má pravdu, ale pochybujem e zistí kedy ti regenerácia beí. Ja u mám auto 5,5 roka a zatiaž som si to vimol len raz a to vtedy, keď som zastavil a bolo cíti taký nepríjemný gumový smrad okolo auta. Inak podža diagnostiky mi regeneruje priemerne čo 700km
v princípe má pravdu, ale pochybujem e zistí kedy ti regenerácia beí. Ja u mám auto 5,5 roka a zatiaž som si to vimol len raz a to vtedy, keď som zastavil a bolo cíti taký nepríjemný gumový smrad okolo auta. Inak podža diagnostiky mi regeneruje priemerne čo 700km :-))))
|
|
05.01.2016 15:36 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2905134
|
|
rrromek
|
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 307 SW | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Já poznám, kdy probíhá regenerace, e začne cvakat relátko vyhřívání zadního okna. Já mám ale starí ročník. Jinak taky podle toho smradu, ale to jen z venku.
Já poznám, kdy probíhá regenerace, e začne cvakat relátko vyhřívání zadního okna. Já mám ale starí ročník. Jinak taky podle toho smradu, ale to jen z venku.
|
|
05.01.2016 15:41 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2905138
|
|
1David1
|
Město: Oravské Veselé, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 104 |
|
|
No v tom članku o tom pisali ako o dos vánej veci hlavne to e sa nesmie počas regeneracie nikde zastavova, e sa nemá poddtača ani vytáča motor a tak a neviete kožko by stála výmena celeho FAPu??? a kedy sa ma vlastne vymeni???
No v tom članku o tom pisali ako o dos vánej veci :D hlavne to e sa nesmie počas regeneracie nikde zastavova, e sa nemá poddtača ani vytáča motor a tak :D a neviete kožko by stála výmena celeho FAPu??? a kedy sa ma vlastne vymeni??? :)
|
|
05.01.2016 15:58 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2905147
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Zastavit, nebo cokoliv jiného samozřejmě můe, někdy se tomu nevyhne - jediné co se můe stát, je, e se regenerace nedokončí a při nejblií vhodné příleitosti se spustí znovu. Mně se občas také stane, e dojedu domů, zaparkuju, vypnu motor a sahara mi jede jak zběsilá, jak dochlazuje rozpálený FAP (1.6 ho má umístěný před motorem).
Co se týká výměny - pokud ve funguje a nehlásí ádné chyby, tak neře - on se ten filtr ozve, a bude na výměnu nebo vyčitění (repasovaný v Citroenu je za 10k, vyčitění by u tebe také neměl být problém, u tvé motorizace by měl být jetě dělený od katalyzátoru).
Zastavit, nebo cokoliv jiného samozřejmě můe, někdy se tomu nevyhne - jediné co se můe stát, je, e se regenerace nedokončí a při nejblií vhodné příleitosti se spustí znovu. Mně se občas také stane, e dojedu domů, zaparkuju, vypnu motor a sahara mi jede jak zběsilá, jak dochlazuje rozpálený FAP (1.6 ho má umístěný před motorem).
Co se týká výměny - pokud ve funguje a nehlásí ádné chyby, tak neře - on se ten filtr ozve, a bude na výměnu nebo vyčitění (repasovaný v Citroenu je za 10k, vyčitění by u tebe také neměl být problém, u tvé motorizace by měl být jetě dělený od katalyzátoru).
|
|
05.01.2016 16:32 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2905176
|
|
1David1
|
Město: Oravské Veselé, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Dobre, vdaka za rady ja som sa len bál e teraz si budem musie vima vdy aktualnu spotrebu a ak by som videl e sa zväči, tak e by som si svoju jazdu musel predli o tych 15 min ale tak ked vravite e je to normalne a netreba si to vima tak mi odlahlo a ohžadom toho ozvania pri poruche.... to mi zasvieti nejaka pecialna kontrolka na poruchu FAP filtra, alebo klasicka kontrolka na CHECK ENGINE????
Dobre, vdaka za rady :D ja som sa len bál e teraz si budem musie vima vdy aktualnu spotrebu a ak by som videl e sa zväči, tak e by som si svoju jazdu musel predli o tych 15 min :D ale tak ked vravite e je to normalne a netreba si to vima tak mi odlahlo :D a ohžadom toho ozvania pri poruche.... to mi zasvieti nejaka pecialna kontrolka na poruchu FAP filtra, alebo klasicka kontrolka na CHECK ENGINE???? :)
|
|
| |
|
|