| | |
09.09.2014 23:55 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2731630
|
|
rrromek
|
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 307 SW | Počet příspěvků: 76 |
|
|
No, osobně si myslím, e patně zresetované. Dělal to bez dolití nafty, tak jestli to má význam ? Jetě mi říkal, e mu to psalo něco o dolití 10. l paliva. Spíe mi vrtá hlavou, proč to míchá po kadém vypnutí motoru ? A e tak krátkou dobu ?
No, osobně si myslím, e patně zresetované. Dělal to bez dolití nafty, tak jestli to má význam ? Jetě mi říkal, e mu to psalo něco o dolití 10. l paliva. Spíe mi vrtá hlavou, proč to míchá po kadém vypnutí motoru ? A e tak krátkou dobu ?
|
|
10.09.2014 00:02 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2731631
|
|
jumep
|
|
|
toto vacsinou robi ked je zly ten hladinomer, zatazou cerpadla overuje ci je tam dost aditiva
toto vacsinou robi ked je zly ten hladinomer, zatazou cerpadla overuje ci je tam dost aditiva
|
|
10.09.2014 00:07 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2731632
|
|
rrromek
|
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 307 SW | Počet příspěvků: 76 |
|
|
jumep napsal(a): toto vacsinou robi ked je zly ten hladinomer, zatazou cerpadla overuje ci je tam dost aditiva
Ooo jejda.
Ooo jejda.
|
|
22.09.2014 23:08 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2735876
|
|
spacekj
|
Město: Brno, Auto: Audi A4 2013 1,8TFSI 172kW | Počet příspěvků: 93 |
|
|
Tak jsem se nejakou dobu potykal s obcasnym cukanim auta (vzdycky to delalo treba 500km pri lehke noze), ktery pak zase odeznelo. Ted se mi ukazala hlaska "particle filter block possible" ci jak a po regeneraci auto jak za mlada. Predpokladam, ze se tedy jedna o filtr. Auto ma necelych 200tis. s puvodnim filtrem. Proto si rikam, ze proste zkusim vycistit a jezdit. Nevite o nekom z Brna, kdo ma s ocistou zkusenosti a dela to? Diky moc
Tak jsem se nejakou dobu potykal s obcasnym cukanim auta (vzdycky to delalo treba 500km pri lehke noze), ktery pak zase odeznelo. Ted se mi ukazala hlaska "particle filter block possible" ci jak a po regeneraci auto jak za mlada. Predpokladam, ze se tedy jedna o filtr. Auto ma necelych 200tis. s puvodnim filtrem. Proto si rikam, ze proste zkusim vycistit a jezdit. Nevite o nekom z Brna, kdo ma s ocistou zkusenosti a dela to? Diky moc
|
|
23.09.2014 12:59 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2736026
|
|
Georgie
|
Město: Vranovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Na starým autě mě FAP čistili v Citenu .link. a tipuju e i člen fora PATaMAT .link. by si s tím věděl rady.
Na starým autě mě FAP čistili v Citenu http://www.citen.cz a tipuju e i člen fora PATaMAT http://www.c5club.cz/profiles/PATaMAT by si s tím věděl rady.
|
|
08.10.2014 17:11 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2740224
|
|
stenly38
|
|
|
Zdravím,dnes jsem byl na emisích a neproel jsem,bohuel předelí majitel demontoval FAP filtr,a přeprogramoval řídící jednotku.Auto jsem koupil před rokem,nechci někoho uplácet abych proel emisema,spí bych ho chtěl dát znova dopořádku,lze zpátky nahrát originál software,pokud ano nemáte na někoho kontakt?
Dík
Zdravím,dnes jsem byl na emisích a neproel jsem,bohuel předelí majitel demontoval FAP filtr,a přeprogramoval řídící jednotku.Auto jsem koupil před rokem,nechci někoho uplácet abych proel emisema,spí bych ho chtěl dát znova dopořádku,lze zpátky nahrát originál software,pokud ano nemáte na někoho kontakt?
Dík
|
|
08.10.2014 18:48 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2740273
|
|
LebedaXM
|
Město: Praha, Auto: Citroen C8 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Jooo to jsou ti vytloukači a kurviči... Sice jsem celkem odpůrcem toho ekosráče (FAP), ale kdy u tam je, tak má fungovat.... Mám ho v autobusu a i kdy blbne hladinoměr aditiva tak to lape jak má... regenerace průměrně cca po 900km..... Kdyby se mi FAP posral nebo ucpal, tak radi koupím fungl novej, neb nejsem ani zastáncem čitěním wapkou...
Jooo to jsou ti vytloukači a kurviči... Sice jsem celkem odpůrcem toho ekosráče (FAP), ale kdy u tam je, tak má fungovat.... Mám ho v autobusu a i kdy blbne hladinoměr aditiva tak to lape jak má... regenerace průměrně cca po 900km..... Kdyby se mi FAP posral nebo ucpal, tak radi koupím fungl novej, neb nejsem ani zastáncem čitěním wapkou...:-)
|
|
08.10.2014 20:55 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2740316
|
|
jruze
|
|
|
LebedaXM napsal(a): Jooo to jsou ti vytloukači a kurviči... Sice jsem celkem odpůrcem toho ekosráče (FAP), ale kdy u tam je, tak má fungovat.... Mám ho v autobusu a i kdy blbne hladinoměr aditiva tak to lape jak má... regenerace průměrně cca po 900km..... Kdyby se mi FAP posral nebo ucpal, tak radi koupím fungl novej, neb nejsem ani zastáncem čitěním wapkou...
Novej na RHR 22000,- repas 12000,- odemne vyčitěnej 1500,- a 2500,-(pokud to odnese trubka diferenčáku) = výsledek co se týče ivotnosti stejný ( a za tu dvacku můe jet třeba na dovču)
Novej na RHR 22000,- repas 12000,- odemne vyčitěnej 1500,- a 2500,-(pokud to odnese trubka diferenčáku) = výsledek co se týče ivotnosti stejný ( a za tu dvacku můe jet třeba na dovču);-)
|
|
08.10.2014 21:55 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2740343
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
A co tento ?
.link.
A co tento ?
http://citroeny.eu/vyfuk/1670-fap-filtr-pevnych-castic-original-citroen-pro-motory-20-hdi-v-c5-170419-1731aj-1731fp-1731ke-174013-174019-174028.html
|
|
09.10.2014 06:36 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2740409
|
|
LebedaXM
|
Město: Praha, Auto: Citroen C8 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 28 |
|
|
jruze napsal(a): Novej na RHR 22000,- repas 12000,- odemne vyčitěnej 1500,- a 2500,-(pokud to odnese trubka diferenčáku) = výsledek co se týče ivotnosti stejný ( a za tu dvacku můe jet třeba na dovču)
Jrůenko neříkám e to čitění wapkou je patné, ale tam se drobátko obávám toho e se ho nepovede dokonale vysuit a kdy se s vlhkostí v těch kanálkách dá zpět do auta tak po startu, při nárustu teploty ta vodní pára můe způsobit prasknutí filtru.
Stejně se u svého autobusu malinko obávám e asi toto nastalo, neb koncovka výfuku je lehce černá. Sice podle diag ve ready, nehulí mi to, spotřeba vyí, kyselý smrádek přítomen a děckám se úspěně v plicích usazují mé rakovinotvorné mikročátstice...
Jrůenko neříkám e to čitění wapkou je patné, ale tam se drobátko obávám toho e se ho nepovede dokonale vysuit a kdy se s vlhkostí v těch kanálkách dá zpět do auta tak po startu, při nárustu teploty ta vodní pára můe způsobit prasknutí filtru.
Stejně se u svého autobusu malinko obávám e asi toto nastalo, neb koncovka výfuku je lehce černá. Sice podle diag ve ready, nehulí mi to, spotřeba vyí, kyselý smrádek přítomen a děckám se úspěně v plicích usazují mé rakovinotvorné mikročátstice...
|
|
09.10.2014 09:51 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2740459
|
|
jumep
|
|
|
Lebeda: ono to v tom voda a para je aj po ranu po nastartovani (tiez jedna z pricin preco na tom odchadzaju cidla diferencneho tlaku)
V tom nezostanu litre vody a teple vyfukove plyny to velmi rychlo vysusia a vyfukaju.
Lebeda: ono to v tom voda a para je aj po ranu po nastartovani (tiez jedna z pricin preco na tom odchadzaju cidla diferencneho tlaku)
V tom nezostanu litre vody a teple vyfukove plyny to velmi rychlo vysusia a vyfukaju.
|
|
09.10.2014 11:03 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2740470
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ty vásty o roztrení FAPu párou z výplachu jsou jen zoufalým plácáním firem, který jsou proti výplachům a rády by prodávaly nový filtry. Z logiky věci vyplývá, e pokud není výstup FAPu ucpaný na tvrdo, tak má pára cestu, kudy ven a nevzniká uvnitř ádný vyí tlak. Stejně jako se neroztrhne papiňák, pokud není ventilek ucpaný.
Ty vásty o roztrení FAPu párou z výplachu jsou jen zoufalým plácáním firem, který jsou proti výplachům a rády by prodávaly nový filtry. Z logiky věci vyplývá, e pokud není výstup FAPu ucpaný na tvrdo, tak má pára cestu, kudy ven a nevzniká uvnitř ádný vyí tlak. Stejně jako se neroztrhne papiňák, pokud není ventilek ucpaný.
|
|
09.10.2014 11:57 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2740495
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Tak to som ete nepočul aby vraj trocha vody roztrhlo niečo vo výfuku....
:-)))) Tak to som ete nepočul aby vraj trocha vody roztrhlo niečo vo výfuku....
|
|
09.10.2014 13:16 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2740503
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Tak čistě technicky dokáe tlak páry roztrhnout kde co. V tomto případě by muselo jít o velmi rychlé, téměř skokové zvýení teploty v celém tělese filtru, které by bylo spojeno s rychlým vývinem páry. Tím by se prudce zvedl tlak v kanálcích a mohla by následovat destrukce.
Pokud k nahřívání dochází postupně, tak spíe voda měnící se v páru, touto změnou skupenství teplo z okolí odebírá a filtr poněkud ochlazuje. Pak je dost času na to, aby případné zbytky vody, byly takhle z filtru vypuzeny. Jak Jumep správně podotkl, nějaká vlhkost tam je vdy. Take pořádně vyfoukaný filtr by se roztrhnout neměl i kdyby v něm malá část vlhkosti zůstala.
Tak čistě technicky dokáe tlak páry roztrhnout kde co. V tomto případě by muselo jít o velmi rychlé, téměř skokové zvýení teploty v celém tělese filtru, které by bylo spojeno s rychlým vývinem páry. Tím by se prudce zvedl tlak v kanálcích a mohla by následovat destrukce.
Pokud k nahřívání dochází postupně, tak spíe voda měnící se v páru, touto změnou skupenství teplo z okolí odebírá a filtr poněkud ochlazuje. Pak je dost času na to, aby případné zbytky vody, byly takhle z filtru vypuzeny. Jak Jumep správně podotkl, nějaká vlhkost tam je vdy. Take pořádně vyfoukaný filtr by se roztrhnout neměl i kdyby v něm malá část vlhkosti zůstala.
|
|
09.10.2014 18:33 -
FAP - Filtr pevných částic
|
2740578
|
|
jruze
|
|
|
No moc tomu nerozumím,ale aby se něco něčím roztrhlo tak musí být uzavřený \ čím ten mokrej FAP uzavře aby v něm zniknul takovej tlak aby to něco roztrhlo? a hlavně jak docílí toho tlaku - kdy ucpe vÝfuk tak zdechne motor a aby se ohřál tak přes něj musí proudit horké plyny a ty budou proudit jen přes neucpaný FAP a věř e kdy ho montuji je v něm půl litru vody a ta je venku do minuty a FAP je jetě studenej.Větinou montuji hned z myčky (i kdy jsem teď pořídil na vechny typy krom biturba abych měl výměnným způsobem a tyto mívám x dnů doma a suím u kamen )
No moc tomu nerozumím,ale aby se něco něčím roztrhlo tak musí být uzavřený \ čím ten mokrej FAP uzavře aby v něm zniknul takovej tlak aby to něco roztrhlo? a hlavně jak docílí toho tlaku - kdy ucpe vÝfuk tak zdechne motor a aby se ohřál tak přes něj musí proudit horké plyny a ty budou proudit jen přes neucpaný FAP a věř e kdy ho montuji je v něm :nevim půl litru vody a ta je venku do minuty a FAP je jetě studenej.Větinou montuji hned z myčky (i kdy jsem teď pořídil na vechny typy krom biturba abych měl výměnným způsobem a tyto mívám x dnů doma a suím u kamen );-)
|
|
09.10.2014 18:49 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2740579
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Ale ano, vdy tě plně podporuju, jen jsem zkusil pohled z fyzikálního hlediska, se závěrem, e má naprostou pravdu.
Ale ano, vdy tě plně podporuju, jen jsem zkusil pohled z fyzikálního hlediska, se závěrem, e má naprostou pravdu. :-)
|
|
09.10.2014 21:44 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2740661
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
Pánové, dělníci, buroazní vykořisovatelé a soudruzi. Jak jsem psal, asi mám plané obavy z vodního čitění a jsem rád, e jste tu debatu rozvinuli více...
Jruze a pocítím ztrátu výkonu a bude jasné, e kurvítko FAP je jaksi ucpán a nevyrábí správnou rakovinu, tak ti cinknu a domluvíme se na termínu kdy s budovatelským nadením vyjme a vypere tu volovinu... nejsi li proti....
Pánové, dělníci, buroazní vykořisovatelé a soudruzi. Jak jsem psal, asi mám plané obavy z vodního čitění a jsem rád, e jste tu debatu rozvinuli více...
Jruze a pocítím ztrátu výkonu a bude jasné, e kurvítko FAP je jaksi ucpán a nevyrábí správnou rakovinu, tak ti cinknu a domluvíme se na termínu kdy s budovatelským nadením vyjme a vypere tu volovinu...;-) nejsi li proti.... ;-)
|
|
| |
|
|