Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / FAP - Filtr pevných částic
|< < 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 ... 78 > >|
18.08.2013 22:06 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2609523
pepik8888
Město: Rudňany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 150k (110kW)Počet příspěvků: 79
99 Poslat soukromou zprávu
Nabudúce napíšem rovno tebe.Zajtra budem múdrejší.Pozrieme z mechanikom ten snimač teploty.Dúfam že to nebude nič vážnejšie.

15.09.2013 13:07 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2618964
OTTO8
Město: Jablunkov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
.link.

09.10.2013 12:19 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2625331
jarda008
Město: Jablonná, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 4
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj všem, prosím Vás o radu. Mám C5 I, r. v. 2002, 2.0 HDi 79 kW s FAP, v červenci se mi na palubním PC objevila hláška UNBLOCK DIESEL FILTER, díky Vašim příspěvkům jsem vyčistil FAP (ve firmě DPF Engineering) a dolil Eolys DXP42. Dolil jsem asi 4 l, než to začalo vytékat přepadem. Zajel jsem včera do Citroenu, aby mi resetovali PC. Technik mi říkal, že nemůže resetovat řídicí jednotku, nebo mám trvalou závadu na čidle v nádržce Eolysu, která hlídá hladinu. Řešení je buď nová nádržka za 5.500,-- nebo koupit starší za 2.000,--. Je nějaké levnější řešení, co by s tím šlo udělat. Už jsem dal od minulého týdne do FAPu 9.000,-- a bojím se, že když koupím nádržku, tak za chvilku odejde řídicí jednotka aditivace a čidla tlaku apod.a bude to stát ještě ranec. A pokud nějaké řešení je, tak kdo by to z Vás dokázal udělat. Jsem z Příbrami. Díky za odpovědi.

09.10.2013 12:51 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2625345
Henry
Město: Hradec Kralove, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 258
99 Poslat soukromou zprávu
Podívej se na tohle - .link. , třeba ti to pomůže.

09.10.2013 17:41 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2625364
Mamlas
Město: Chomutov, Praha, Brandys n/L, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 728

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Dej tam misto snimace hladiny odpor a mas klid. Resil jsem to taky, v odkazu je to nekde uprostred prispevku: .link.

09.10.2013 18:54 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2625379
Klima8
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 24

99 Poslat soukromou zprávu
Nikde jsem nenašel jakej odpor jste tam narvaly ( kolik Ω ) ?

09.10.2013 19:23 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2625388
Mamlas
Město: Chomutov, Praha, Brandys n/L, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 728

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Uz si to nepamamatuju, ale v tomto prispevku je zminena hodnota 1K5. .link.

09.10.2013 20:15 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2625407
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
vobec som to neuviedol tu, ze?

.link.

a co sa tyka kablov, tak nad nadrzou pod sedackou v diere je konektor so 6 kablami
na 2ch tenkych iducich do nadrze nenameras nic (ohmicky) tak k tym ten odpor

10.10.2013 10:48 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2625516
jarda008
Město: Jablonná, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 4
99 Poslat soukromou zprávu
Kluci, moc děkuji za příspěvky! O víkendu to udělám a hurá na diagnostiku. Pak dám vědět, jak jsem dopadl. Ještě k tomu odporu, na kolik W by měl být. Odpor 1K5 tj. 1,5 k ohmu mají u nás v prodejně elektro asi za 3 Kč, ale mám si prý ještě zjistit na kolik watů by měl být.
,

10.10.2013 11:47 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2625524
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
je uplne jedno, tam su neni ziadne prudy ani nic

10.10.2013 11:50 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2625526
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Předpokládám, že tam bude max 14,4V -> 14,4V/1500ohm=0,0096A - > 0,0096A * 14,4V = 0,14W.
1W odpor, jestli se dělá, ti stačit. Klidně i tento 1/2W .link.

10.10.2013 12:37 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2625530
polpot
Město: J. hradec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 33
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
ahoj zkoušel to už někdo_
.link.

10.10.2013 12:55 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2625531
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
No to by byla síla! Vyrojilo se spousta firem živících se "klasickým" čištěním FAP za vcelku rozumnou cenu - tohle by je mohlo odrovnat.
Jen nepíšou, zda se to má po 10 hodinách vylít sousedovi na zahrádku nebo kam.

10.10.2013 13:12 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2625532
polpot
Město: J. hradec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 33
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
ještě jeden

.link.

10.10.2013 13:17 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2625533
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Jen mne zaráží, že se o tom (tedy skoro) neví! Vždy to může mít značný dopad na názory na použití FAP v autě. Zatím se tomu dost kupujících i stávajících majitelů snaží za každou cenu vyhnout. Toto by silně mohlo nalomit odpůrce.

10.10.2013 13:53 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2625544
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Když to vidím... Nechce někdo zkusit, až to bude aktuální vyčistit FAP přípravkem na čištění skla krbových kamen? Z toho skla to svlíkne bordel hned, kousek se nám vylil na kousek nalakovaného plechu, nevšimli jsme si toho a po chvilce při setření hadrem šla lehce dolů i barva a plech byl jako nový. Stojí to cca 130Kč.

Edit: Jak je velkej rozdíl mezi usazeninama z kouře po spálené naftě vs. usazeniny z kouře po spáleném dřevu, dřevotřísce, lakovaném dřevu, uhlí? (nejvíc se to zasírá, když jim utnu vzduch úplně, to je pak sklo zasrané jak jetel, ale jde to dolu docela v cajku)

10.10.2013 14:01 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2625550
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
polpot napsal(a):
ještě jeden

.link.


To je dokonalé - do FAPU se vejde podle mne tak 4.-5.l no a cena za litr je +- 600,- ,potom musíš podle nich přidat další sra... a při jízdě by se měla spustit regenerace - no a proč když FAP vyčistím a tudíš je průchodný? a jak je mně známo se regenerace spouští na zakladě rozdílného tlaku - tento údaj zaznamená jednotka ECU spustí regeneraci - tím se ale vypálí saze , ale vlastní čištění FAP je z důvodu odstranění cerinu né sazí (asi to nechápu nebo o tom nic nevím)

10.10.2013 19:58 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2625653
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Regenerácia sa spúša podža nahratého programu v počítači. Snímač diferenciálneho tlaku je len ako kontrola, bezpečnos. Ale môže by spustená regenerácia aj na jeho povel. Ten čistič FAPu som už pár krát použil, zatiaž to fakt pomohlo. Treba po aplikácii urobi nútenú regeneráciu a zatiaž bol vždy pokoj potom.

10.10.2013 20:17 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2625658
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zhrado napsal(a):
Regenerácia sa spúša podža nahratého programu v počítači. Snímač diferenciálneho tlaku je len ako kontrola, bezpečnos. Ale môže by spustená regenerácia aj na jeho povel. Ten čistič FAPu som už pár krát použil, zatiaž to fakt pomohlo. Treba po aplikácii urobi nútenú regeneráciu a zatiaž bol vždy pokoj potom.


No tak nevím,ale podle jakého programu? (to jako dle odjetých KM?) podle mne je to jen a pouze na základě údaje o diferenčním tlaku - dosáhne li rozdíl hodnot(které jsou nastaveny v jednotce) spustí se regenerace - proto se zkracuje interval regenerací které jsou úměrné stavu zanešení sazemi a to je zase závislé od stavu vstřiků a stavu motoru(když bude motor kouřit zanese se FAP klidně i po 200Km a proběhne regenerace - není tam nic co by počítalo Km)druhý faktor je množství cerinu ve FAP (to zase souvisí s ucpáním a to zase nahlásí diferenční tlak kdy je potřeba)A tu službu co udělá přípravek za odhadem 3000,- já udělám ty FAPY dva za ty samé peníze i s prací a vydrí to u 2.2 90. - 100. tisíc.

To by podle tebe stačilo vynulovat a začlo by to regenerovat jak u nového? (stačí hůř vyčistit FAP a je nižší interval - jak to ten počítač pozná?)

10.10.2013 20:49 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2625662
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
zasada je, ze oni poznaju asi len nemecke DPF a vobec nepocitaju s cerinom ktory je u nas vo fapoch, preto po ich naliati a preplachnuti chcu spustat regeneraciu, aby sa to co tam zostalo dopalilo, ale nie pri PSA typoch filtrov, tam musis proste ten cerin dostat von, moze to znacne ulahcit cistenie, ale dane preplachovanie wapkou tym neodburas

vilous - ty si rad s takymito dodavatelmi pises, skus im napisat, skor ako poviem ze nevedia o tej problematike dostatocne moc

jruze: tak tomu bolo v prvych fapovych autach, ked sa pozres do RHR, mas tam tu statistiku, mesto, medzimesto, dialnica atd ... (vid prilozeny dokument, samozrejme v novsich verziach je to este o nieco zdokonalenejsie a upravenejsie (biturbo atd.))

Přílohy:
C5 II - B1HAA4P0 - Fáze činnosti _ Filtrování pevných částic (SIEMENS SID 803).pdf ( 714065b ) -

|< < 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 ... 78 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator