| | |
18.08.2013 22:06 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2609523
|
|
pepik8888
|
Město: Rudňany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 150k (110kW) | Počet příspěvků: 79 |
|
|
Nabudúce napíem rovno tebe.Zajtra budem múdrejí.Pozrieme z mechanikom ten snimač teploty.Dúfam e to nebude nič vánejie.
Nabudúce napíem rovno tebe.Zajtra budem múdrejí.Pozrieme z mechanikom ten snimač teploty.Dúfam e to nebude nič vánejie.
|
|
15.09.2013 13:07 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2618964
|
|
OTTO8
|
Město: Jablunkov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
.link.
http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/2482300-fap-off/#.UjXwXT9ECTU
|
|
09.10.2013 12:19 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2625331
|
|
jarda008
|
Město: Jablonná, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Ahoj vem, prosím Vás o radu. Mám C5 I, r. v. 2002, 2.0 HDi 79 kW s FAP, v červenci se mi na palubním PC objevila hláka UNBLOCK DIESEL FILTER, díky Vaim příspěvkům jsem vyčistil FAP (ve firmě DPF Engineering) a dolil Eolys DXP42. Dolil jsem asi 4 l, ne to začalo vytékat přepadem. Zajel jsem včera do Citroenu, aby mi resetovali PC. Technik mi říkal, e nemůe resetovat řídicí jednotku, nebo mám trvalou závadu na čidle v nádrce Eolysu, která hlídá hladinu. Řeení je buď nová nádrka za 5.500,-- nebo koupit starí za 2.000,--. Je nějaké levnějí řeení, co by s tím lo udělat. U jsem dal od minulého týdne do FAPu 9.000,-- a bojím se, e kdy koupím nádrku, tak za chvilku odejde řídicí jednotka aditivace a čidla tlaku apod.a bude to stát jetě ranec. A pokud nějaké řeení je, tak kdo by to z Vás dokázal udělat. Jsem z Příbrami. Díky za odpovědi.
Ahoj vem, prosím Vás o radu. Mám C5 I, r. v. 2002, 2.0 HDi 79 kW s FAP, v červenci se mi na palubním PC objevila hláka UNBLOCK DIESEL FILTER, díky Vaim příspěvkům jsem vyčistil FAP (ve firmě DPF Engineering) a dolil Eolys DXP42. Dolil jsem asi 4 l, ne to začalo vytékat přepadem. Zajel jsem včera do Citroenu, aby mi resetovali PC. Technik mi říkal, e nemůe resetovat řídicí jednotku, nebo mám trvalou závadu na čidle v nádrce Eolysu, která hlídá hladinu. Řeení je buď nová nádrka za 5.500,-- nebo koupit starí za 2.000,--. Je nějaké levnějí řeení, co by s tím lo udělat. U jsem dal od minulého týdne do FAPu 9.000,-- a bojím se, e kdy koupím nádrku, tak za chvilku odejde řídicí jednotka aditivace a čidla tlaku apod.a bude to stát jetě ranec. A pokud nějaké řeení je, tak kdo by to z Vás dokázal udělat. Jsem z Příbrami. Díky za odpovědi.
|
|
09.10.2013 12:51 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2625345
|
|
Henry
|
|
|
Podívej se na tohle - .link. , třeba ti to pomůe.
Podívej se na tohle - http://www.c5club.cz/showpic/technika/obsah-nadrze-na-eolys/1208583 , třeba ti to pomůe.
|
|
09.10.2013 17:41 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2625364
|
|
Mamlas
|
|
|
Dej tam misto snimace hladiny odpor a mas klid. Resil jsem to taky, v odkazu je to nekde uprostred prispevku: .link.
Dej tam misto snimace hladiny odpor a mas klid. Resil jsem to taky, v odkazu je to nekde uprostred prispevku: http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/167846-fap-filtr-pevnych-castic/23/#.UlV42xBNM3h
|
|
09.10.2013 18:54 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2625379
|
|
Klima8
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 24 |
|
|
Nikde jsem nenael jakej odpor jste tam narvaly ( kolik Ω ) ?
Nikde jsem nenael jakej odpor jste tam narvaly ( kolik Ω ) ? :nevim
|
|
09.10.2013 19:23 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2625388
|
|
Mamlas
|
|
|
Uz si to nepamamatuju, ale v tomto prispevku je zminena hodnota 1K5. .link.
Uz si to nepamamatuju, ale v tomto prispevku je zminena hodnota 1K5. http://www.c5club.cz/diskuze/single/2409240-re-fap-additive-level-low/#.UlWQ_xBNM3g
|
|
09.10.2013 20:15 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2625407
|
|
jumep
|
|
|
vobec som to neuviedol tu, ze?
.link.
a co sa tyka kablov, tak nad nadrzou pod sedackou v diere je konektor so 6 kablami
na 2ch tenkych iducich do nadrze nenameras nic (ohmicky) tak k tym ten odpor
vobec som to neuviedol tu, ze?
http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/fap-eolys-kedy-doplnit-vycistit-strucny-popis-funkcie
a co sa tyka kablov, tak nad nadrzou pod sedackou v diere je konektor so 6 kablami
na 2ch tenkych iducich do nadrze nenameras nic (ohmicky) tak k tym ten odpor
|
|
10.10.2013 10:48 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2625516
|
|
jarda008
|
Město: Jablonná, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Kluci, moc děkuji za příspěvky! O víkendu to udělám a hurá na diagnostiku. Pak dám vědět, jak jsem dopadl. Jetě k tomu odporu, na kolik W by měl být. Odpor 1K5 tj. 1,5 k ohmu mají u nás v prodejně elektro asi za 3 Kč, ale mám si prý jetě zjistit na kolik watů by měl být.
,
Kluci, moc děkuji za příspěvky! O víkendu to udělám a hurá na diagnostiku. Pak dám vědět, jak jsem dopadl. Jetě k tomu odporu, na kolik W by měl být. Odpor 1K5 tj. 1,5 k ohmu mají u nás v prodejně elektro asi za 3 Kč, ale mám si prý jetě zjistit na kolik watů by měl být.
,
|
|
10.10.2013 11:47 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2625524
|
|
jumep
|
|
|
je uplne jedno, tam su neni ziadne prudy ani nic
je uplne jedno, tam su neni ziadne prudy ani nic
|
|
10.10.2013 11:50 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2625526
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Předpokládám, e tam bude max 14,4V -> 14,4V/1500ohm=0,0096A - > 0,0096A * 14,4V = 0,14W.
1W odpor, jestli se dělá, ti stačit. Klidně i tento 1/2W .link.
Předpokládám, e tam bude max 14,4V -> 14,4V/1500ohm=0,0096A - > 0,0096A * 14,4V = 0,14W. ;-)
1W odpor, jestli se dělá, ti stačit. ;-) Klidně i tento 1/2W :-) http://www.tsnova.cz/p25375-odpor-1-2w-1k5-70c-5-3-5x10mm/
|
|
10.10.2013 12:37 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2625530
|
|
polpot
|
Město: J. hradec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 33 |
|
|
ahoj zkouel to u někdo_
.link.
ahoj zkouel to u někdo_
http://aamarket.cz/powermaxx-dpf-flushing-fluid.html
|
|
10.10.2013 12:55 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2625531
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No to by byla síla! Vyrojilo se spousta firem ivících se "klasickým" čitěním FAP za vcelku rozumnou cenu - tohle by je mohlo odrovnat.
Jen nepíou, zda se to má po 10 hodinách vylít sousedovi na zahrádku nebo kam.
No to by byla síla! Vyrojilo se spousta firem ivících se "klasickým" čitěním FAP za vcelku rozumnou cenu - tohle by je mohlo odrovnat.
Jen nepíou, zda se to má po 10 hodinách vylít sousedovi na zahrádku nebo kam.
|
|
10.10.2013 13:12 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2625532
|
|
polpot
|
Město: J. hradec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 33 |
|
|
jetě jeden
.link.
jetě jeden
http://www.cistic-dpf.cz/
|
|
10.10.2013 13:17 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2625533
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Jen mne zaráí, e se o tom (tedy skoro) neví! Vdy to můe mít značný dopad na názory na pouití FAP v autě. Zatím se tomu dost kupujících i stávajících majitelů snaí za kadou cenu vyhnout. Toto by silně mohlo nalomit odpůrce.
Jen mne zaráí, e se o tom (tedy skoro) neví! Vdy to můe mít značný dopad na názory na pouití FAP v autě. Zatím se tomu dost kupujících i stávajících majitelů snaí za kadou cenu vyhnout. Toto by silně mohlo nalomit odpůrce.
|
|
10.10.2013 13:53 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2625544
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Kdy to vidím... Nechce někdo zkusit, a to bude aktuální vyčistit FAP přípravkem na čitění skla krbových kamen? Z toho skla to svlíkne bordel hned, kousek se nám vylil na kousek nalakovaného plechu, nevimli jsme si toho a po chvilce při setření hadrem la lehce dolů i barva a plech byl jako nový. Stojí to cca 130Kč.
Edit: Jak je velkej rozdíl mezi usazeninama z kouře po spálené naftě vs. usazeniny z kouře po spáleném dřevu, dřevotřísce, lakovaném dřevu, uhlí? (nejvíc se to zasírá, kdy jim utnu vzduch úplně, to je pak sklo zasrané jak jetel, ale jde to dolu docela v cajku)
Kdy to vidím... Nechce někdo zkusit, a to bude aktuální vyčistit FAP přípravkem na čitění skla krbových kamen? :-) Z toho skla to svlíkne bordel hned, kousek se nám vylil na kousek nalakovaného plechu, nevimli jsme si toho a po chvilce při setření hadrem la lehce dolů i barva a plech byl jako nový. Stojí to cca 130Kč. :-D
Edit: Jak je velkej rozdíl mezi usazeninama z kouře po spálené naftě vs. usazeniny z kouře po spáleném dřevu, dřevotřísce, lakovaném dřevu, uhlí? (nejvíc se to zasírá, kdy jim utnu vzduch úplně, to je pak sklo zasrané jak jetel, ale jde to dolu docela v cajku)
|
|
10.10.2013 14:01 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2625550
|
|
jruze
|
|
|
polpot napsal(a):
To je dokonalé - do FAPU se vejde podle mne tak 4.-5.l no a cena za litr je +- 600,- ,potom musí podle nich přidat dalí sra... a při jízdě by se měla spustit regenerace - no a proč kdy FAP vyčistím a tudí je průchodný? a jak je mně známo se regenerace spoutí na zakladě rozdílného tlaku - tento údaj zaznamená jednotka ECU spustí regeneraci - tím se ale vypálí saze , ale vlastní čitění FAP je z důvodu odstranění cerinu né sazí (asi to nechápu nebo o tom nic nevím)
To je dokonalé :-)))) - do FAPU se vejde podle mne tak 4.-5.l no a cena za litr je +- 600,- ,potom musí podle nich přidat dalí sra... a při jízdě by se měla spustit regenerace - no a proč kdy FAP vyčistím a tudí je průchodný? a jak je mně známo se regenerace spoutí na zakladě rozdílného tlaku - tento údaj zaznamená jednotka ECU:nevim spustí regeneraci - tím se ale vypálí saze , ale vlastní čitění FAP je z důvodu odstranění cerinu né sazí (asi to nechápu nebo o tom nic nevím):-o
|
|
10.10.2013 19:58 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2625653
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Regenerácia sa spúa podža nahratého programu v počítači. Snímač diferenciálneho tlaku je len ako kontrola, bezpečnos. Ale môe by spustená regenerácia aj na jeho povel. Ten čistič FAPu som u pár krát pouil, zatiaž to fakt pomohlo. Treba po aplikácii urobi nútenú regeneráciu a zatiaž bol vdy pokoj potom.
Regenerácia sa spúa podža nahratého programu v počítači. Snímač diferenciálneho tlaku je len ako kontrola, bezpečnos. Ale môe by spustená regenerácia aj na jeho povel. Ten čistič FAPu som u pár krát pouil, zatiaž to fakt pomohlo. Treba po aplikácii urobi nútenú regeneráciu a zatiaž bol vdy pokoj potom.
|
|
10.10.2013 20:49 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2625662
|
|
jumep
|
|
|
zasada je, ze oni poznaju asi len nemecke DPF a vobec nepocitaju s cerinom ktory je u nas vo fapoch, preto po ich naliati a preplachnuti chcu spustat regeneraciu, aby sa to co tam zostalo dopalilo, ale nie pri PSA typoch filtrov, tam musis proste ten cerin dostat von, moze to znacne ulahcit cistenie, ale dane preplachovanie wapkou tym neodburas
vilous - ty si rad s takymito dodavatelmi pises, skus im napisat, skor ako poviem ze nevedia o tej problematike dostatocne moc
jruze: tak tomu bolo v prvych fapovych autach, ked sa pozres do RHR, mas tam tu statistiku, mesto, medzimesto, dialnica atd ... (vid prilozeny dokument, samozrejme v novsich verziach je to este o nieco zdokonalenejsie a upravenejsie (biturbo atd.))
zasada je, ze oni poznaju asi len nemecke DPF a vobec nepocitaju s cerinom ktory je u nas vo fapoch, preto po ich naliati a preplachnuti chcu spustat regeneraciu, aby sa to co tam zostalo dopalilo, ale nie pri PSA typoch filtrov, tam musis proste ten cerin dostat von, moze to znacne ulahcit cistenie, ale dane preplachovanie wapkou tym neodburas
vilous - ty si rad s takymito dodavatelmi pises, skus im napisat, skor ako poviem ze nevedia o tej problematike dostatocne moc
jruze: tak tomu bolo v prvych fapovych autach, ked sa pozres do RHR, mas tam tu statistiku, mesto, medzimesto, dialnica atd ... (vid prilozeny dokument, samozrejme v novsich verziach je to este o nieco zdokonalenejsie a upravenejsie (biturbo atd.))
Přílohy: C5 II - B1HAA4P0 - Fáze činnosti _ Filtrování pevných částic (SIEMENS SID 803).pdf ( 714065b ) - |
|
| |
|
|