| | |
17.12.2012 18:27 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2531277
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Kamarádovi se to u Berlinga taky stalo, jetě e v 1.6HDI je v motorovém prostoru a ne pod autem
Moné řeení je k výfuku před a za katalyzátorem svářečkou přibodovat armovací drát - to řezačka co pouívají nevezme.
Kamarádovi se to u Berlinga taky stalo, jetě e v 1.6HDI je v motorovém prostoru a ne pod autem :-)
Moné řeení je k výfuku před a za katalyzátorem svářečkou přibodovat armovací drát - to řezačka co pouívají nevezme.
|
|
17.12.2012 18:29 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2531278
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Jednoduí by bylo nechat autí ve spodní poloze
Jednoduí by bylo nechat autí ve spodní poloze ;-)
|
|
17.12.2012 19:20 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2531288
|
|
Mamlas
|
|
|
Jak jsem psal o par prispevku vys, po zobrazeni hlasky nizka hladina jsem dolil aditiva, vyplachnul fap a udelal reset pocitadla. Natakoval 15l a cekal, ze probehne aditivace a chyba pak pujde smazat, tak jak to Jumep popisoval v navodu. Cerpadlo aditivace se spustilo asi 15s a to bylo vse. Hlaska nizka hladina, ale zustala jako trvala. Najezdil jsem asi 100km a znova natankoval 15l nafty a situace se opakovala. Chyba nizke hladiny je stale trvala. Ted po kazde jizde nebo staci na chvili zapnout zapalovani, je slyset zapnuti cerpadla aditivace. Nemate nekdo tuseni, kde muze byt problem?
Jak jsem psal o par prispevku vys, po zobrazeni hlasky nizka hladina jsem dolil aditiva, vyplachnul fap a udelal reset pocitadla. Natakoval 15l a cekal, ze probehne aditivace a chyba pak pujde smazat, tak jak to Jumep popisoval v navodu. Cerpadlo aditivace se spustilo asi 15s a to bylo vse. Hlaska nizka hladina, ale zustala jako trvala. Najezdil jsem asi 100km a znova natankoval 15l nafty a situace se opakovala. Chyba nizke hladiny je stale trvala. Ted po kazde jizde nebo staci na chvili zapnout zapalovani, je slyset zapnuti cerpadla aditivace. Nemate nekdo tuseni, kde muze byt problem? :nevim
|
|
17.12.2012 20:57 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2531307
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
tak asi proběhl patně. Pokud bys to měl správně nastavený, tak by ti to nehlásilo chybu. U mně se s tím autodiag taky docela pekloval, ne se mu to podařilo nastavit.
tak asi proběhl patně. Pokud bys to měl správně nastavený, tak by ti to nehlásilo chybu. U mně se s tím autodiag taky docela pekloval, ne se mu to podařilo nastavit.
|
|
17.12.2012 22:28 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2531327
|
|
jumep
|
|
|
Mamlas napsal(a): Jak jsem psal o par prispevku vys, po zobrazeni hlasky nizka hladina jsem dolil aditiva, vyplachnul fap a udelal reset pocitadla. Natakoval 15l a cekal, ze probehne aditivace a chyba pak pujde smazat, tak jak to Jumep popisoval v navodu. Cerpadlo aditivace se spustilo asi 15s a to bylo vse. Hlaska nizka hladina, ale zustala jako trvala. Najezdil jsem asi 100km a znova natankoval 15l nafty a situace se opakovala. Chyba nizke hladiny je stale trvala. Ted po kazde jizde nebo staci na chvili zapnout zapalovani, je slyset zapnuti cerpadla aditivace. Nemate nekdo tuseni, kde muze byt problem?
predpokladam ze ti to pise v diagnostike v aditivacnej jednotke chybu hladiny aditiva (hladinomer) ktora sa neda odstranit
ak ano, v navode pisem ze je to vadna nadrzka a mala by sa vymenit, ale da sa to osalit odporom
predpokladam ze ti to pise v diagnostike v aditivacnej jednotke chybu hladiny aditiva (hladinomer) ktora sa neda odstranit
ak ano, v navode pisem ze je to vadna nadrzka a mala by sa vymenit, ale da sa to osalit odporom
|
|
18.12.2012 13:02 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2531359
|
|
Mamlas
|
|
|
jumep napsal(a): predpokladam ze ti to pise v diagnostike v aditivacnej jednotke chybu hladiny aditiva (hladinomer) ktora sa neda odstranit
ak ano, v navode pisem ze je to vadna nadrzka a mala by sa vymenit, ale da sa to osalit odporom
Aha, to jsem prehlidl. V jednotce aditivace je trvala chyba dosazeni min hladiny, v jednotce motoru je stejna chyba a navic je tam zavada snimace min hladiny oznacena jako vzdalena trvala.
To skoro vypada, ze jakmile se dostane ten hladinomer nad hladinu na vzduch tak umre.
Vyresim to docasne tim odporem a na jare bych vymenil nadrzku az ji sezenu. Akorat bych potreboval vedet, na jaky piny konektoru ma prijit ten odpor? Predpokladam, ze se odpor zasune zvenku do konektoru a nejak se trochu zaizoluje.
Aha, to jsem prehlidl. V jednotce aditivace je trvala chyba dosazeni min hladiny, v jednotce motoru je stejna chyba a navic je tam zavada snimace min hladiny oznacena jako vzdalena trvala.
To skoro vypada, ze jakmile se dostane ten hladinomer nad hladinu na vzduch tak umre.
Vyresim to docasne tim odporem a na jare bych vymenil nadrzku az ji sezenu. Akorat bych potreboval vedet, na jaky piny konektoru ma prijit ten odpor? Predpokladam, ze se odpor zasune zvenku do konektoru a nejak se trochu zaizoluje.
|
|
18.12.2012 13:43 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2531361
|
|
jumep
|
|
|
ja to rozpinovavam
otvoris nad nadrzou dekel, tam je 6pin konektor co je k aditivacii
4 tenke a 2 hrube kable
hrube su napajanie cerpadla
2 rovnako farebne tenke su to cidlo a ostatne 2 su ihla aditivacna
ked rozpojis ten konetor a merkom premeras to co ide k nadrzi tak to cidlo bude s nekonecnym odporom (rozpojene, nenameras nic)
tak tie 2 kabliky vytiahnem a na ne naletujem odpor (tam kde su zalisovane na piny)
poznac si akurat ktory bol kde, ked budes menit nadrzku, odletujes, vratis piny na miesto a zapojis
(ked umre to cidlo, neda sa spravit reset. dokonci sa vlastne po zapojeni toho odporu)
ja to rozpinovavam
otvoris nad nadrzou dekel, tam je 6pin konektor co je k aditivacii
4 tenke a 2 hrube kable
hrube su napajanie cerpadla
2 rovnako farebne tenke su to cidlo a ostatne 2 su ihla aditivacna
ked rozpojis ten konetor a merkom premeras to co ide k nadrzi tak to cidlo bude s nekonecnym odporom (rozpojene, nenameras nic)
tak tie 2 kabliky vytiahnem a na ne naletujem odpor (tam kde su zalisovane na piny)
poznac si akurat ktory bol kde, ked budes menit nadrzku, odletujes, vratis piny na miesto a zapojis
(ked umre to cidlo, neda sa spravit reset. dokonci sa vlastne po zapojeni toho odporu)
|
|
19.12.2012 13:15 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2531571
|
|
Mamlas
|
|
|
Tak jsem to rozebral a mam tam jen 4 kabely a 2 vyvody jsou zaslepene. |Vsechny kabely jsou stejne silny. Piny 2 a 4 maji stejne barvy bilomodre - ty jsou k tomu hladinomeru?
Na druhy fotce piny 3 a 4 vypadaji silnejsi nez 1 a 2. Chtelo by to nejaky schema zapojeni.
Tak jsem to rozebral a mam tam jen 4 kabely a 2 vyvody jsou zaslepene. |Vsechny kabely jsou stejne silny. Piny 2 a 4 maji stejne barvy bilomodre - ty jsou k tomu hladinomeru?
Na druhy fotce piny 3 a 4 vypadaji silnejsi nez 1 a 2. Chtelo by to nejaky schema zapojeni.
Přílohy: 20121219_143413.jpg ( 107932b ) - 20121219_125612.jpg ( 204449b ) - |
|
19.12.2012 15:54 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2531637
|
|
jumep
|
|
|
ja som hovoril o konektore NAD nadrzou (pod krytom pod sedackou)
inak v tom z tej nadrzky su to tie 2 tenke
ja som hovoril o konektore NAD nadrzou (pod krytom pod sedackou)
inak v tom z tej nadrzky su to tie 2 tenke
|
|
19.12.2012 19:58 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2531724
|
|
Mamlas
|
|
|
Nemel bys k tomu nejaky original schema zapojeni? Nejak se mi nezda to barevny znaceni. Nerad bych si poslal 12V kam nemam. Dik
Ja jsem si Citroen dokumentaci smazal a chtel nainstalovat novejsi verzi a nejak mi to nefacha.
Nemel bys k tomu nejaky original schema zapojeni? Nejak se mi nezda to barevny znaceni. Nerad bych si poslal 12V kam nemam. Dik ;-)
Ja jsem si Citroen dokumentaci smazal a chtel nainstalovat novejsi verzi a nejak mi to nefacha.
|
|
19.12.2012 20:16 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2531733
|
|
jumep
|
|
|
a k comu ti to je, sak ti hovorim ze ktory konektor mas pozret a kde ...
(tiez mi to blbne a ide len v IE kde sa to neda dobre tlacit)
ako vidis nemas tam ziaden konektor popisany, ten jeden ktory spominam tu neni skratka zakresleny (v kabelazi sice je, ale to ti je k nicomu)
a k comu ti to je, sak ti hovorim ze ktory konektor mas pozret a kde ...
(tiez mi to blbne a ide len v IE kde sa to neda dobre tlacit)
ako vidis nemas tam ziaden konektor popisany, ten jeden ktory spominam tu neni skratka zakresleny (v kabelazi sice je, ale to ti je k nicomu)
Přílohy: schema_c51_fap.JPG ( 100764b ) - schema_c51_fap.pdf ( 494521b ) - |
|
30.12.2012 13:52 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2535202
|
|
Mamlas
|
|
|
Tak jsem nahradil ten snimac hladiny odporem. Dle doporuceni Jumepa jsem ho umistil na konektor pod vikem nadrze. Stav snimace min. hladiny se zmenil na nedosahnuta a chyba se z trvale zmenila na docasnou. Po tankovani se na chvili pustila aditivace a je to hotovy. Akorat si nekam musim napsat stav km pri teto uprave.
Kdyz uz jsem to mel rozebrany i pod autem tak jsem k tomu sepsal cisla kabelu s barvama a jak jsou zapojeny konektory u nadrzky aditiv a vika velke nadrze. Treba to nekomu pomuze pri reseni tohoto problemu.
Tak jsem nahradil ten snimac hladiny odporem. Dle doporuceni Jumepa jsem ho umistil na konektor pod vikem nadrze. Stav snimace min. hladiny se zmenil na nedosahnuta a chyba se z trvale zmenila na docasnou. Po tankovani se na chvili pustila aditivace a je to hotovy. Akorat si nekam musim napsat stav km pri teto uprave.
Kdyz uz jsem to mel rozebrany i pod autem tak jsem k tomu sepsal cisla kabelu s barvama a jak jsou zapojeny konektory u nadrzky aditiv a vika velke nadrze. Treba to nekomu pomuze pri reseni tohoto problemu.
Přílohy: Zapojeni - aditiva.txt ( 452b ) - Zapojeni konektoru - aditivace. |
|
21.01.2013 10:18 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2540706
|
|
C5stepan
|
|
|
Co vy na to? Můj FAP u tiká (cca 400km)
Tak: .link.
a nebo tak: .link.
Co vy na to? Můj FAP u tiká (cca 400km)
Tak: http://www.dpfe.cz
a nebo tak: http://www.fap-dpf-filtry.cz/citroen-c5-2.2-hdi/
|
|
21.01.2013 10:20 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2540707
|
|
jumep
|
|
|
uz sme sa o tom bavili, je to to iste co robime ...
co sa tyka tej ich zazracnej vodicky a navodu k nej, vobec nepocita s PSA typom filtru ktory kazdopadne treba vyprat - ta ich vodicka ma za ulohy rozpustit zapeceny karbon atd. a tento potom vytecie
pri PSA filtri treba dostat z neho cerin
uz sme sa o tom bavili, je to to iste co robime ...
co sa tyka tej ich zazracnej vodicky a navodu k nej, vobec nepocita s PSA typom filtru ktory kazdopadne treba vyprat - ta ich vodicka ma za ulohy rozpustit zapeceny karbon atd. a tento potom vytecie
pri PSA filtri treba dostat z neho cerin
|
|
05.02.2013 20:54 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2544893
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Nevím, jestli to patří přímo sem, ale stalo se to při regeneraci.
Jedu dnes do práce, probíhá regenerace, take za 4 a 3500ot. Najednou rána jak z děla, auto cuklo a výrazně zpomalilo, pokles výkonu. Tak jsem rychle pustil jsem plyn, ádný divný zvuk nebyl slyet, tak jsem opět přidal a dojel pomalu jetě asi 500m do práce, regenerace se nedokončila.
Odpoledne z práce jsem zkontroloval prostor motoru, jesli někde něco neprasklo nebo se nerozpadlo, nikde nic. Kouknul jsem na podvozek, výfuk, podběhy, také nic. Take jsem nastartoval a při cestě domů jsem to párkrát na 3 vytočil na 4500 a nic, auto jelo v pohodě, turbo v nízkých i vysokých otáčkách vydávalo normální zvuk.
Od čeho by mohla být ta rána? Mám se do budoucna něčeho obávat? Je moné, e se v sání utrhl nějaký bordel? Nemůe se rozsypat FAP filr? Co jiného by mohlo zůsobit ránu a pokles výkonu? Díky předem za podněty
Nevím, jestli to patří přímo sem, ale stalo se to při regeneraci.
Jedu dnes do práce, probíhá regenerace, take za 4 a 3500ot. Najednou rána jak z děla, auto cuklo a výrazně zpomalilo, pokles výkonu. Tak jsem rychle pustil jsem plyn, ádný divný zvuk nebyl slyet, tak jsem opět přidal a dojel pomalu jetě asi 500m do práce, regenerace se nedokončila.
Odpoledne z práce jsem zkontroloval prostor motoru, jesli někde něco neprasklo nebo se nerozpadlo, nikde nic. Kouknul jsem na podvozek, výfuk, podběhy, také nic. Take jsem nastartoval a při cestě domů jsem to párkrát na 3 vytočil na 4500 a nic, auto jelo v pohodě, turbo v nízkých i vysokých otáčkách vydávalo normální zvuk.
Od čeho by mohla být ta rána? Mám se do budoucna něčeho obávat? Je moné, e se v sání utrhl nějaký bordel? Nemůe se rozsypat FAP filr? Co jiného by mohlo zůsobit ránu a pokles výkonu? Díky předem za podněty
|
|
| |
|
|