| | |
09.01.2009 22:06 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386497
|
|
jumep
|
|
|
jednoznacne, rozobrat - doporucujem kupit si tesnenie pred rozobranim, vystriekat, pozor cerin je karcinogen a nemal by sa vypustat do kanala, samozrejme to treba cistit v protismere prudenia vyfukovych plynov, to co odtial pojde moze vypadat ako piesok, nemusi to vypadat cisto, podstatne je dostat odtial ten bordel
potom treba doliat aditivum, celkova cena 4500 aj s wapkou - nezabudnut ze treba teplou wapkou a potom na diagnostike zresetovat pocitadla a nemecke hlasky tiez nestoja za moc, nevysvetluju to tak ako anglicke, pokial nejsi rodeny nemec teda
jednoznacne, rozobrat - doporucujem kupit si tesnenie pred rozobranim, vystriekat, pozor cerin je karcinogen a nemal by sa vypustat do kanala, samozrejme to treba cistit v protismere prudenia vyfukovych plynov, to co odtial pojde moze vypadat ako piesok, nemusi to vypadat cisto, podstatne je dostat odtial ten bordel
potom treba doliat aditivum, celkova cena 4500 aj s wapkou - nezabudnut ze treba teplou wapkou a potom na diagnostike zresetovat pocitadla a nemecke hlasky tiez nestoja za moc, nevysvetluju to tak ako anglicke, pokial nejsi rodeny nemec teda
|
|
09.01.2009 22:24 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386498
|
|
dr.ada
|
Město: Kdyně,Hluboká, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 52 |
|
|
rodilej němec nejsem, ale jsem od Domalic (Hluboká u Kdyně) co je cca7km od hranic s Nemeckem proto ta němčina, jak je to mysleno cena s wapkou?
Dík za radu o směru výplachu, počítač se prý dá zresetovat i odpojením baterie cca na 10 minut - zkusím to a uvidím
rodilej němec nejsem, ale jsem od Domalic (Hluboká u Kdyně) co je cca7km od hranic s Nemeckem proto ta němčina, jak je to mysleno cena s wapkou?
Dík za radu o směru výplachu, počítač se prý dá zresetovat i odpojením baterie cca na 10 minut - zkusím to a uvidím
|
|
09.01.2009 22:29 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386499
|
|
Růa
|
Město: Horaďovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 281 |
|
|
Herulinka napsal(a): Díky, řeíme teď, proč se při jízdě dostane motor jen na 2500 otáček a vý ne a onen zasvěcený člověk říkal, e by to mohl působit právě tenhle ventil. Podle veho, co jsem tu četla, si myslím, e FAP filtr nemám, ale zjistit to nechám a zítra.
Myslím také, e FAP nemá, ikdy moné to je.
Ovem ten EGR ventil to můe být, protoe se také časem zanáí a ovlivňuje potom výkon motoru. U HDI to není ádná neobvyklá závada.
Někde jsem četl, e se nechá rozebrat a vyčistit, ale osobní zkuenost nemám, zatím mi snad funguje.
Myslím také, e FAP nemá, ikdy moné to je.
Ovem ten EGR ventil to můe být, protoe se také časem zanáí a ovlivňuje potom výkon motoru. U HDI to není ádná neobvyklá závada.
Někde jsem četl, e se nechá rozebrat a vyčistit, ale osobní zkuenost nemám, zatím mi snad funguje.
|
|
09.01.2009 22:30 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386500
|
|
jumep
|
|
|
to ti nezresetuje stav pocitadla, to sa musi na diagnostike
no a nie kazdy ma horucu wapku doma, zato hovorim o 500 pre wapku
ono to prestane pisat lebo tu chybu odstranis, ale nenastavis mu ze si dolial aditivum a potom ti to zacne pisat ze mas malo aditiva
to ti nezresetuje stav pocitadla, to sa musi na diagnostike
no a nie kazdy ma horucu wapku doma, zato hovorim o 500 pre wapku
ono to prestane pisat lebo tu chybu odstranis, ale nenastavis mu ze si dolial aditivum a potom ti to zacne pisat ze mas malo aditiva :)
|
|
09.01.2009 22:36 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386501
|
|
dr.ada
|
Město: Kdyně,Hluboká, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 52 |
|
|
aha, to jsem ale vrták, to mě nedolo
Ti aditiva jsi kupoval přímo v Citroenu nebo se to dá koupit i u jiného servisu popřípadě u dodavatele náhradních dílů, dolívá se to u levého zadního kola po odroubování podběhů nebo se mejlím
aha, to jsem ale vrták, to mě nedolo:-((((:-)
Ti aditiva jsi kupoval přímo v Citroenu nebo se to dá koupit i u jiného servisu popřípadě u dodavatele náhradních dílů, dolívá se to u levého zadního kola po odroubování podběhů nebo se mejlím
|
|
09.01.2009 22:39 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386502
|
|
dr.ada
|
Město: Kdyně,Hluboká, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 52 |
|
|
aha, to jsem ale vrták, to mě nedolo
Ti aditiva jsi kupoval přímo v Citroenu nebo se to dá koupit i u jiného servisu popřípadě u dodavatele náhradních dílů, dolívá se to u levého zadního kola po odroubování podběhů nebo se mejlím
aha, to jsem ale vrták, to mě nedolo:-((((:-)
Ti aditiva jsi kupoval přímo v Citroenu nebo se to dá koupit i u jiného servisu popřípadě u dodavatele náhradních dílů, dolívá se to u levého zadního kola po odroubování podběhů nebo se mejlím
|
|
09.01.2009 22:40 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386503
|
|
jumep
|
|
|
v citroene, alebo mozes peugeote, predajcovia to nemaju, aspon o nikom neviem
ano a dolievacia hadica je pod podblatnikom, pozri si igokove fotky
v citroene, alebo mozes peugeote, predajcovia to nemaju, aspon o nikom neviem
ano a dolievacia hadica je pod podblatnikom, pozri si igokove fotky
|
|
09.01.2009 22:57 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386504
|
|
dr.ada
|
Město: Kdyně,Hluboká, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Děkuji moc za radu a dobrou noc
Děkuji moc za radu a dobrou noc:palec
|
|
10.01.2009 09:40 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386505
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
Ne začnete něco řeit, doporučil bych zajet někam na diagnostiku a za 200Kč ti načtou závady, diagnostika odhalí zanesený FAP.
K výplachu FAPu: je nutné ho vystříkat wapkou z obou stran, jeliko průduchy v něm nejsou přímé, ale je to labyrint. Doporučuji pouít nějaké nehořlavé odmaovadlo, popřípadě vyvařit ve velkém hrnci.
Nastavení aditiva na diagnostice: Nutno jet na diag. do Citroenu a nebo Peugeotu, obecné diagnostiky typu Bosch a pod. si s tím nejspí neporadí. Osobně jsem jezdil bez nastavení aditiva víc jak rok - 4x na diagnostice a nikdo to nedokázal udělat. Nastavil mi to a Martin (autodiagnostika) na letním srazu na Seči
Ne začnete něco řeit, doporučil bych zajet někam na diagnostiku a za 200Kč ti načtou závady, diagnostika odhalí zanesený FAP.
K výplachu FAPu: je nutné ho vystříkat wapkou z obou stran, jeliko průduchy v něm nejsou přímé, ale je to labyrint. Doporučuji pouít nějaké nehořlavé odmaovadlo, popřípadě vyvařit ve velkém hrnci.
Nastavení aditiva na diagnostice: Nutno jet na diag. do Citroenu a nebo Peugeotu, obecné diagnostiky typu Bosch a pod. si s tím nejspí neporadí. Osobně jsem jezdil bez nastavení aditiva víc jak rok - 4x na diagnostice a nikdo to nedokázal udělat. Nastavil mi to a Martin (autodiagnostika) na letním srazu na Seči:palec
|
|
10.01.2009 12:25 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386508
|
|
tief
|
|
|
K tym hlaskam - buhuzel krome FR vsetky ostatne hlasky su degenerovane ( blby preklad ) ... takze je jedno ci je tam AJ alebo NJ ...
Ako priklad ucpany FAP, v anglictine to pise nieco ako Clean diesel filter a vo FR to pise priamo o FAP filtri.
K tym hlaskam - buhuzel krome FR vsetky ostatne hlasky su degenerovane ( blby preklad ) ... takze je jedno ci je tam AJ alebo NJ ...
Ako priklad ucpany FAP, v anglictine to pise nieco ako Clean diesel filter a vo FR to pise priamo o FAP filtri.
|
|
10.01.2009 17:14 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386512
|
|
jumep
|
|
|
jo, ale tie anglicke este nejsu na tom tak zle ako nemecke kde to uz neni jasne vobec, lebo anglicka ma clean diesel filter a unblock diesel filter
tych anglickych je x variant
jo a mne to ani origo servis nezresetoval, tak som bol za martinom v olomouci ... a tiez sa s tym potrapil
jo, ale tie anglicke este nejsu na tom tak zle ako nemecke kde to uz neni jasne vobec, lebo anglicka ma clean diesel filter a unblock diesel filter :)
tych anglickych je x variant :)
jo a mne to ani origo servis nezresetoval, tak som bol za martinom v olomouci ... a tiez sa s tym potrapil
|
|
10.01.2009 22:17 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386514
|
|
dr.ada
|
Město: Kdyně,Hluboká, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 52 |
|
|
dnes jsem provedl akci Fap - demontá u kamaráda na jámě, doba trvání cca 1 hodina i s rozpůlením filtru, to co mě kouklo (4mm usazenin) bylo děsivé, obě půlky jsem odvezl do poární zbrojnice na WAP - to co vyteklo se nedá ani popsat, 3hodinky jsem to nechal prosychat(odpočinek v podobě lyí ) a po této době jsem provedl opět montá na auto zase přiblině 1hodinku, auto jsem nastartoval a chyba bylata tam, testovací jíza 65km bez komplikací ba naopak dojezd i spotřeba se mírně upravila, tak doufám e to tak vyrí i nadále ve ukáe čas
dnes jsem provedl akci Fap - demontá u kamaráda na jámě, doba trvání cca 1 hodina i s rozpůlením filtru, to co mě kouklo (4mm usazenin) bylo děsivé, obě půlky jsem odvezl do poární zbrojnice na WAP - to co vyteklo se nedá ani popsat, 3hodinky jsem to nechal prosychat(odpočinek v podobě lyí:-) ) a po této době jsem provedl opět montá na auto zase přiblině 1hodinku, auto jsem nastartoval a chyba bylata tam, testovací jíza 65km bez komplikací ba naopak dojezd i spotřeba se mírně upravila, tak doufám e to tak vyrí i nadále:-) ve ukáe čas
|
|
10.01.2009 22:40 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386516
|
|
jumep
|
|
|
isto by som este dolial aditivum a siel na diag zresetovat udaje o fape
isto by som este dolial aditivum a siel na diag zresetovat udaje o fape
|
|
11.01.2009 09:00 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386518
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Herulinka napsal(a): Díky, řeíme teď, proč se při jízdě dostane motor jen na 2500 otáček a vý ne a onen zasvěcený člověk říkal, e by to mohl působit právě tenhle ventil. Podle veho, co jsem tu četla, si myslím, e FAP filtr nemám, ale zjistit to nechám a zítra.
pokud jse auto jen v tomto rozzsahu otacek je v nourovem rezimu,to znamena ze pouziva k vypoctu davkovani pevne nastavene konstaty a jeho funkce je omezena
je potreby vycist pamet zavad pro zjisteni priciny
pokud jse auto jen v tomto rozzsahu otacek je v nourovem rezimu,to znamena ze pouziva k vypoctu davkovani pevne nastavene konstaty a jeho funkce je omezena
je potreby vycist pamet zavad pro zjisteni priciny
|
|
12.01.2009 15:45 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386547
|
|
Herulinka
|
Město: Nezvěstice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 197 |
|
|
To autodiag - tak nějak jsem si to myslela taky, e je třeba i moné, e to dělá kvůli nějaké dřívějí závadě a nepromazané paměti. V týdnu jedu na diagnostiku, tak snad potom budeme moudřejí!
To autodiag - tak nějak jsem si to myslela taky, e je třeba i moné, e to dělá kvůli nějaké dřívějí závadě a nepromazané paměti. V týdnu jedu na diagnostiku, tak snad potom budeme moudřejí!
|
|
14.01.2009 09:19 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386575
|
|
Tomi2002
|
|
|
Zdravím, tak aj ja mám u za sebou FAP-procedúru, po zloení pri kontrolnej jazde vetko OK. Neskôr mi vak vagor, ktorému C5 patrí, zavolal, e hláka "Abgasreinigung" (čistenie výfuku-doslovný preklad) opä naskočila. Aditívum som nedolieval, lebo nebolo po ruke. Môe tá hláka znamena aj malé mnostvo aditíva, alebo je nutné zresetova to cez diagnostiku.
Zdravím, tak aj ja mám u za sebou FAP-procedúru, po zloení pri kontrolnej jazde vetko OK. Neskôr mi vak vagor, ktorému C5 patrí, zavolal, e hláka "Abgasreinigung" (čistenie výfuku-doslovný preklad) opä naskočila. Aditívum som nedolieval, lebo nebolo po ruke. Môe tá hláka znamena aj malé mnostvo aditíva, alebo je nutné zresetova to cez diagnostiku.
|
|
14.01.2009 18:53 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386588
|
|
jumep
|
|
|
v anglictine vypise ze diesel aditivum minimum level
ak ste to dobre vycistili, tak mozu byt zle cidla, alebo ste slabo pritiahli trubky a tie podfukuju a tym je zly diferencny tlak, ono ked sem budes pisat anglicke hlasky, budeme skor mudrejsi
v anglictine vypise ze diesel aditivum minimum level
ak ste to dobre vycistili, tak mozu byt zle cidla, alebo ste slabo pritiahli trubky a tie podfukuju a tym je zly diferencny tlak, ono ked sem budes pisat anglicke hlasky, budeme skor mudrejsi
|
|
14.01.2009 21:46 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386590
|
|
Tomi2002
|
|
|
Skúsim to nahodi do angličtiny a potom tu hodím hláku. K trubkám, tie som dotiahol asi pribline tak, ako boli pôvodne aj čidlo. Bol som dnes aj v origo citroene, kde mi bolo povedané, e by po nejakých troch vyjazdených nádriach by sa to malo nejako upravi, teda jednoducho, e to chce trochu času. Diagnostika im nefungovala, take ani mi to nenapichli. Zajtra idem kúpi Elosys, dolejeme, dáme na diagnostiku a uvidíme. U keď sme pri tom , aditívum sa vstrekuje do palivovej nádre, alebo priamo do FAPu? Lebo jedna trubka je niekde medzi FAPom a katalizátorom a ta druha je a za FAPom. Díky za vysvetlenie.
Skúsim to nahodi do angličtiny a potom tu hodím hláku. K trubkám, tie som dotiahol asi pribline tak, ako boli pôvodne aj čidlo. Bol som dnes aj v origo citroene, kde mi bolo povedané, e by po nejakých troch vyjazdených nádriach by sa to malo nejako upravi, teda jednoducho, e to chce trochu času. Diagnostika im nefungovala, take ani mi to nenapichli. Zajtra idem kúpi Elosys, dolejeme, dáme na diagnostiku a uvidíme. U keď sme pri tom , aditívum sa vstrekuje do palivovej nádre, alebo priamo do FAPu? Lebo jedna trubka je niekde medzi FAPom a katalizátorom a ta druha je a za FAPom. Díky za vysvetlenie.
|
|
14.01.2009 21:48 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386592
|
|
jumep
|
|
|
pozri igokove fotky, lavy zadny podblatnik ked das dole je tam trubka a to s tym ze sa to upravi je blbost, jedine ak by bolo treba reset, ale to skor nie, ja by som to videl na cidlo, jednoznacne diag by mala povedat viac
pozri igokove fotky, lavy zadny podblatnik ked das dole je tam trubka a to s tym ze sa to upravi je blbost, jedine ak by bolo treba reset, ale to skor nie, ja by som to videl na cidlo, jednoznacne diag by mala povedat viac
|
|
14.01.2009 22:07 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
386594
|
|
Tomi2002
|
|
|
Asi som sa nepresne vyjadril, kde sa Elosys dolieva, to viem, u som tie fotky videl. K tým trubkam a čidlám, mám 1,6 HDI a tam sú dve trubky a to jedna ústi niekde medzi katalizátorom a FAPom a tá druha je a za FAPom na kolene výfukového potrubia. A potom je tam ete nejaký drotik asi 5 cm, ktorý sa rubuje podobne ako tie trubky tie na ten valec, len to meniu rubu a to predpokladám, e je nejaké čidlo. 1,6 to má v motorovom priestore hneď za turbom a nie ako 2.0 niekde na začiatku tunela. A mňa zaujíma princíp toho vstrekovania aditíva, či si ho počitač dávkuje tesne pred spalením priamo do FAPu, alebo to nejako vstrekuje do palivovej nádre, alebo ako to vlastne je. V galérii je aj nejaká foto k tomu, no je to po francuzsky a to ja ani náhodou.
Asi som sa nepresne vyjadril, kde sa Elosys dolieva, to viem, u som tie fotky videl. K tým trubkam a čidlám, mám 1,6 HDI a tam sú dve trubky a to jedna ústi niekde medzi katalizátorom a FAPom a tá druha je a za FAPom na kolene výfukového potrubia. A potom je tam ete nejaký drotik asi 5 cm, ktorý sa rubuje podobne ako tie trubky tie na ten valec, len to meniu rubu a to predpokladám, e je nejaké čidlo. 1,6 to má v motorovom priestore hneď za turbom a nie ako 2.0 niekde na začiatku tunela. A mňa zaujíma princíp toho vstrekovania aditíva, či si ho počitač dávkuje tesne pred spalením priamo do FAPu, alebo to nejako vstrekuje do palivovej nádre, alebo ako to vlastne je. V galérii je aj nejaká foto k tomu, no je to po francuzsky a to ja ani náhodou.
|
|
| |
|
|