| | |
19.10.2011 19:48 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2420054
|
|
ojam29
|
|
|
Viete mi niekto poradit kde na slovensku cistia FAP filter mam zaneseny na 70 percent a kolko to stoji
Viete mi niekto poradit kde na slovensku cistia FAP filter mam zaneseny na 70 percent a kolko to stoji
|
|
19.10.2011 23:50 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2420118
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
ojam29 napsal(a): Viete mi niekto poradit kde na slovensku cistia FAP filter mam zaneseny na 70 percent a kolko to stoji
Pokud těch 70% je hodnota zaplnění sazemi viditelná na diagnostice, tak to si auto vyřeí samo regenerací filtru.
Důleitá hodnota pro nutnost čitní je hodnota zaplnění FAPu aditivem a ta je tam uvedená v gramech (nevím kolik je maximum pro 2.0HDI)
Pokud těch 70% je hodnota zaplnění sazemi viditelná na diagnostice, tak to si auto vyřeí samo regenerací filtru.
Důleitá hodnota pro nutnost čitní je hodnota zaplnění FAPu aditivem a ta je tam uvedená v gramech (nevím kolik je maximum pro 2.0HDI)
|
|
20.10.2011 11:08 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2420162
|
|
tief
|
|
|
FAP nema vyznam cistit kym si to sam neohlasi.
Lexiu si nema vyznam kupovat pripadne ju pouzivat kym neviem co aka hlaska znamena a aku ma suvislost ...
FAP nema vyznam cistit kym si to sam neohlasi.
Lexiu si nema vyznam kupovat pripadne ju pouzivat kym neviem co aka hlaska znamena a aku ma suvislost ...
|
|
27.10.2011 14:40 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2421625
|
|
jumep
|
|
|
toto moze byt napomocne:
Mnoství vstříknutého aditiva filtru pevných částic v závislosti na ujetých km
Mnoství vstříknutého aditiva Počet kilometrů ujetých filtrem pevných částic
0 gramů 0 km (0 mil)
8,42 gramů 10000 km (6250 mil)
16,8 gramů 20000 km (12500 mil)
25,2 gramů 30000 km (18750 mil)
33,6 gramů 40000 km (25000 mil)
42 gramů 50000 km (31250 mil)
50,4 gramů 60000 km (37500 mil)
58,8 gramů 70000 km (43750 mil)
67,2 gramů 80000 km (50000 mil)
75,6 gramů 90000 km (56250 mil)
84 gramů 100000 km (62500 mil)
92,4 gramů 110000 km (68750 mil)
100,8 gramů 120000 km (75000 mil)
toto moze byt napomocne:
Mnoství vstříknutého aditiva filtru pevných částic v závislosti na ujetých km
Mnoství vstříknutého aditiva Počet kilometrů ujetých filtrem pevných částic
0 gramů 0 km (0 mil)
8,42 gramů 10000 km (6250 mil)
16,8 gramů 20000 km (12500 mil)
25,2 gramů 30000 km (18750 mil)
33,6 gramů 40000 km (25000 mil)
42 gramů 50000 km (31250 mil)
50,4 gramů 60000 km (37500 mil)
58,8 gramů 70000 km (43750 mil)
67,2 gramů 80000 km (50000 mil)
75,6 gramů 90000 km (56250 mil)
84 gramů 100000 km (62500 mil)
92,4 gramů 110000 km (68750 mil)
100,8 gramů 120000 km (75000 mil)
|
|
27.10.2011 20:31 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2421789
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Zapoměl jsi uvést, pro které z aditiv ta tabulka platí.
DXP, Eolys, Infineum?
Zapoměl jsi uvést, pro které z aditiv ta tabulka platí.
DXP, Eolys, Infineum?
|
|
27.10.2011 20:43 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2421797
|
|
jumep
|
|
|
v dokumentacii akosi neni spomenuty rozdiel
mnozstvo aditiva je vsade rovnake
ci uz 3L eolysu / infinea
alebo 5L DXP
eolys 176 a infineum su miesatelne a navzajom zamenitelne
existuje este EOLYS POWERFLEX, ktory nie je zamenitelny
rozlisuje sa to pomocou farby hadic na nadrzke
biela = DXP42, tu je to dost jasne podla OPR
zelena = EOLYS 176 / INFINEUM
modra = EOLYS POWERFLEX
Typ aditiva
Barva uzávěru sady aditiva
objednací číslo nd
Balení
EOLYS DPX 42
Bílá
9979.95
9736.65
5 litrů
1 litr(u)
EOLYS 176
Zelená
9736.86
9736.85
3 litrů
1 litr(u)
INFINEUM F7995
Zelená
9736.97
9736.98
3 litrů
1 litr(u)
EOLYS POWER FLEX
Světle modrá
9736 A1
9736 A0
3 litrů
1 litr(u)
v dokumentacii akosi neni spomenuty rozdiel
mnozstvo aditiva je vsade rovnake
ci uz 3L eolysu / infinea
alebo 5L DXP
eolys 176 a infineum su miesatelne a navzajom zamenitelne
existuje este EOLYS POWERFLEX, ktory nie je zamenitelny
rozlisuje sa to pomocou farby hadic na nadrzke
biela = DXP42, tu je to dost jasne podla OPR
zelena = EOLYS 176 / INFINEUM
modra = EOLYS POWERFLEX
Typ aditiva
Barva uzávěru sady aditiva
objednací číslo nd
Balení
EOLYS DPX 42
Bílá
9979.95
9736.65
5 litrů
1 litr(u)
EOLYS 176
Zelená
9736.86
9736.85
3 litrů
1 litr(u)
INFINEUM F7995
Zelená
9736.97
9736.98
3 litrů
1 litr(u)
EOLYS POWER FLEX
Světle modrá
9736 A1
9736 A0
3 litrů
1 litr(u)
|
|
29.10.2011 23:41 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2422337
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
Za kolik se dá sehnat FAP filtr pro 2,0HDi 100kW?
Za kolik se dá sehnat FAP filtr pro 2,0HDi 100kW?
|
|
29.10.2011 23:47 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2422340
|
|
jumep
|
|
|
prasenie jednotiek nerobim
FAP, keby si troska cital sa da vycistit a celkovy naklad je 150E za 120t km ....
prasenie jednotiek nerobim
FAP, keby si troska cital sa da vycistit a celkovy naklad je 150E za 120t km ....
|
|
07.11.2011 11:58 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2423970
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
Kluci dneska jsem jel ráno do práce a hned za barákem mě málem vyskočil motor. Začalo to kubat tak jsem se lekl.Ubral jsem a bylo to horí.Tak jsem přidal,ale auto bylo studené tak jsem to nechtěl honit. Přestalo to asi za 5 minut. Ted je to O.K.
Můe regenerovat FAP při studeném motoru? Jetě se mi to nestalo. Nevíte někdo co to bylo ?
Kluci dneska jsem jel ráno do práce a hned za barákem mě málem vyskočil motor. Začalo to kubat tak jsem se lekl.Ubral jsem a bylo to horí.Tak jsem přidal,ale auto bylo studené tak jsem to nechtěl honit. Přestalo to asi za 5 minut. Ted je to O.K.
Můe regenerovat FAP při studeném motoru? Jetě se mi to nestalo. Nevíte někdo co to bylo ?:-o
|
|
07.11.2011 12:12 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2423974
|
|
jruze
|
|
|
Nemůe - ke sputění regeneračního procesu musí být FAP ohřátý na určitou teplotu a to u studeného motoru a krátké jízdě není.Leda e by při předchozí jízdě se nedokončila a e by se opět pokusila,ale podle mne by stejně měla a po dosaení teploty potřebné k regeneraci.Diag-mohla by tam být uloena příčina,ale jestli je ve u OK a nebude se opakovat ??
Nemůe - ke sputění regeneračního procesu musí být FAP ohřátý na určitou teplotu a to u studeného motoru a krátké jízdě není.Leda e by při předchozí jízdě se nedokončila a e by se opět pokusila,ale podle mne by stejně měla a po dosaení teploty potřebné k regeneraci.Diag-mohla by tam být uloena příčina,ale jestli je ve u OK a nebude se opakovat ??:nevim
|
|
07.11.2011 12:38 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2423979
|
|
jumep
|
|
|
regeneracia fapu sa spusti az po zahriati motoru, ak je potrebne, spustia sa elektricke spotrebice pre vyssiu zataz motora a rychlejsie ohriatie
regeneracia fapu sa spusti az po zahriati motoru, ak je potrebne, spustia sa elektricke spotrebice pre vyssiu zataz motora a rychlejsie ohriatie
|
|
07.11.2011 12:40 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2423980
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
Mě to taky zarazilo,ale kdy jsem přijel dom tal mi větrák neběel.Take nevím jestli to byla nedokončená regenerace.
Já jsem to jetě nezail jak to kubalo.
Tak co by to mohlo dělat. Kdy jsem točil víc motor tak jsem to vůbec nepoznal jenom v nízkých otáčkách
Mě to taky zarazilo,ale kdy jsem přijel dom tal mi větrák neběel.Take nevím jestli to byla nedokončená regenerace.
Já jsem to jetě nezail jak to kubalo.
Tak co by to mohlo dělat. Kdy jsem točil víc motor tak jsem to vůbec nepoznal jenom v nízkých otáčkách
|
|
07.11.2011 12:45 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2423982
|
|
jumep
|
|
|
vstrekovac / korekcie ? - uz je ina tema
FAP to nebol !
vstrekovac / korekcie ? - uz je ina tema
FAP to nebol !
|
|
07.11.2011 12:56 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2423985
|
|
jumep
|
|
|
ne, nespoznas nijako, on ich len spusti bez akejkovlek info pre vodica ... rovnako ako nevies ze fap sa regeneruje
ne, nespoznas nijako, on ich len spusti bez akejkovlek info pre vodica ... rovnako ako nevies ze fap sa regeneruje
|
|
07.11.2011 16:46 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2424004
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Ja to teda poznam, ze je auto desne liny v nizkejch otackach - to bych ten FAP vyriz hned. Prijde mi, ze to ma 3 faze :
1/ cvakaj relatka
2/ necvakaj relatka, auto tahne min v nizkejch otackach
3/ cvakaj relatka
Pak to zas jede jak ma...
Ja to teda poznam, ze je auto desne liny v nizkejch otackach - to bych ten FAP vyriz hned. Prijde mi, ze to ma 3 faze :
1/ cvakaj relatka
2/ necvakaj relatka, auto tahne min v nizkejch otackach
3/ cvakaj relatka
Pak to zas jede jak ma...
|
|
07.11.2011 17:10 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2424007
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ano, dá se to poznat, ale je to koncipovaný tak, aby se tím řidič nezabýval. Proto o tom není nikde na ádným displayi hláka a počítač to má oetřený tak, e kdy se vypalování nedokončí, protoe nic nevědoucí řidič zastavil a zaparkoval, tak spustí regeneraci znovu při nejblií příleitosti, aby ji dokončil.
Jak bylo řečeno, motor je při regeneraci hlučnějí, topení víc hřeje, jsou občas slyet relátka atd. Ale naprosto bezpečně to poznám podle toho, e při brdění motorem neklesne okamitá spotřeba na 0, ale drí se kolem 2 litrů a i v místech, kudy denně projídím v poklidu se spotřebou např. 7 litrů je najednou spotřeba třeba 14 litrů. To zbystřím, zkusím pustit plyn a kdy se potvrdí vypalování, tak podřadím a jedu zhruba 5 minut na nií rychlost a vyí otáčky, aby FAP dostal svoje palivo a mohl se zregenerovat.
Jiná situace je, kdy zrovna upaluju po dálnici. To se FAP vypálí, ani si toho nevimnu.
Ano, dá se to poznat, ale je to koncipovaný tak, aby se tím řidič nezabýval. Proto o tom není nikde na ádným displayi hláka a počítač to má oetřený tak, e kdy se vypalování nedokončí, protoe nic nevědoucí řidič zastavil a zaparkoval, tak spustí regeneraci znovu při nejblií příleitosti, aby ji dokončil.
Jak bylo řečeno, motor je při regeneraci hlučnějí, topení víc hřeje, jsou občas slyet relátka atd. Ale naprosto bezpečně to poznám podle toho, e při brdění motorem neklesne okamitá spotřeba na 0, ale drí se kolem 2 litrů a i v místech, kudy denně projídím v poklidu se spotřebou např. 7 litrů je najednou spotřeba třeba 14 litrů. To zbystřím, zkusím pustit plyn a kdy se potvrdí vypalování, tak podřadím a jedu zhruba 5 minut na nií rychlost a vyí otáčky, aby FAP dostal svoje palivo a mohl se zregenerovat.
Jiná situace je, kdy zrovna upaluju po dálnici. To se FAP vypálí, ani si toho nevimnu.
|
|
| |
|
|