| | |
07.09.2011 12:24 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2412290
|
|
horác
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
ahoj mam problem,rozsvítil se mi servis a to na FAPfiltr.Byl jsem na diagnostice a ve v pořádku,a le svítí to dál ,tak nevím co s tím a jak to zhasnout.
v servisu to taky nezhasli.
ahoj mam problem,rozsvítil se mi servis a to na FAPfiltr.Byl jsem na diagnostice a ve v pořádku,a le svítí to dál ,tak nevím co s tím a jak to zhasnout.
v servisu to taky nezhasli.
|
|
07.09.2011 12:56 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2412299
|
|
jumep
|
|
|
co ti svieti?
co ti svieti?
|
|
07.09.2011 13:05 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2412302
|
|
horác
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
ahoj stale svítí servis a na displei to pípne a objeví se varovaní na FAP .
ahoj stale svítí servis a na displei to pípne a objeví se varovaní na FAP .
|
|
07.09.2011 13:07 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2412304
|
|
jumep
|
|
|
konkretne risk of particle filter glogging?
konkretne risk of particle filter glogging?
|
|
07.09.2011 13:30 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2412308
|
|
horác
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
ja to mam udělaný v četině a píe to ,,nebezpečí ucpaní FAP filtru,ale na počítači jsem s tím byl jak u jsem psala stále svítí a stále svítí.
ja to mam udělaný v četině a píe to ,,nebezpečí ucpaní FAP filtru,ale na počítači jsem s tím byl jak u jsem psala stále svítí a stále svítí.
|
|
07.09.2011 13:31 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2412309
|
|
jumep
|
|
|
a u koho si bol, mali ti pustit nutenu regeneraciu
chod na dialnicu a prevez sa 20km ustalenou rychlostou nad 90 na 4rke
a u koho si bol, mali ti pustit nutenu regeneraciu
chod na dialnicu a prevez sa 20km ustalenou rychlostou nad 90 na 4rke
|
|
07.09.2011 13:59 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2412314
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
tak o vikendu jsem myslel,ze jsem na dalnici zregeneroval ale podle diagnosticky ne , uz bylo o 50 km ujeto vice nez prumerny pocet 5 regeneraci nejakych 955 , prumerny pocet 5 je 900...
tak jsem to pres diag regeneroval, pise, ze vse probehlo vporadku ale pocet 5 prumernych regeneraci je hned na 367 km ??? je to normalni ?
ujeta vzdalnost od posledni regenerace je 0km...takze to je ok...
tak o vikendu jsem myslel,ze jsem na dalnici zregeneroval ale podle diagnosticky ne , uz bylo o 50 km ujeto vice nez prumerny pocet 5 regeneraci nejakych 955 , prumerny pocet 5 je 900...
tak jsem to pres diag regeneroval, pise, ze vse probehlo vporadku ale pocet 5 prumernych regeneraci je hned na 367 km ??? je to normalni ? :nevim
ujeta vzdalnost od posledni regenerace je 0km...takze to je ok...
|
|
07.09.2011 14:05 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2412316
|
|
jumep
|
|
|
ak spravis za sebou 5 nutenych tak budes mat priemer 0
ak spravis za sebou 5 nutenych tak budes mat priemer 0
|
|
12.09.2011 12:54 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2412919
|
|
horác
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Tak podle rady jsem ujel na chatu po dálnici asi 30km aneel jsem pod100km na 4rs.Nepomohlo to a kontrolka servis na FAP filtr stále svítí.
Tak podle rady jsem ujel na chatu po dálnici asi 30km aneel jsem pod100km na 4rs.Nepomohlo to a kontrolka servis na FAP filtr stále svítí.
|
|
12.09.2011 12:55 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2412920
|
|
jumep
|
|
|
v tomto pripade zajdi za niekym na diagnostiku co realna pricina a ake su hodnoty a ci sa menia
v tomto pripade zajdi za niekym na diagnostiku co realna pricina a ake su hodnoty a ci sa menia
|
|
12.09.2011 14:50 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2412961
|
|
jruze
|
|
|
Setkal jsem se s tím e kdy je ve vstřikování chyba tak nejde spustit regenerace(alespoň nucená ne) tak třeba to můe být i toto příčinou.Zkouel jsem to na 1.6 HDI s chybou na pedálu (přitom to normálně jelo)
Setkal jsem se s tím e kdy je ve vstřikování chyba tak nejde spustit regenerace(alespoň nucená ne) tak třeba to můe být i toto příčinou.Zkouel jsem to na 1.6 HDI s chybou na pedálu (přitom to normálně jelo)
|
|
12.09.2011 15:02 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2412962
|
|
jumep
|
|
|
pokial viem regeneracia sa nespusti pri probleme zo vstrekovanim, ak mas kod chyby, da sa pozret ci sa nema dat pustit, nutena regeneracia je zasa nieco ine ...
pokial viem regeneracia sa nespusti pri probleme zo vstrekovanim, ak mas kod chyby, da sa pozret ci sa nema dat pustit, nutena regeneracia je zasa nieco ine ...
|
|
13.09.2011 11:30 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2413252
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Tak se dneska u mě v práci Horác zastavil, auto jsme procházeli a výsledek je, e se vechno tváří v pořádku, ádné trvalé chyby - ale hláka o hrozícím ucpání FAP filtru se po kadém nastartování znovu objeví, SERVICE pořád svítí.
- service svítí a hláka se objevuje u cca 2000 km
- v urnálu ádná chyba k FAPu, ze zajímavých jen jedna ke stavu oleje (objevení-zmizení ve vypnutém stavu), mazáno před 1500km (v servise při výe uváděné kontrole).
- v počítači aditivace ádná chyba, čerpadlo se při testu ozývá (stav naplnění nádrky neznámý, u tohodle motoru není vidět ani v diagnostice - píe pořád plnou)
- v logu počítače motoru ádná chyba k FAPu (jen ke havičům a k přídavnému vyhřívání)
- po promazání chyb několikrát startováno, vytáčeno a úplně bez chyb
- nucená regenerace se odmítá spustit
- hodnoty k FAPu:
-- průměr mezi regeneracemi: 130km (jezdí to hlavně po městě)
-- od poslední regenerace: 103 km (ta výe uváděná jízda po dánici - regenerovalo se)
-- zaplnění sazemi: 25%
-- aditiva ve FAPu: 76g (limit je 98g)
-- aktuální dif. tlak na volnoběh: 0 mB (občas na chvilku 3,7mB), v otáčkách max. 10-15mB
- zdála se mi příli nízká hodnota tlaku (vůči těm ostatním údajům o zaplnění) take zkontrolován kablík a konektor ke snímači tlaku - OK, po vytaení konektoru za běhu ihned nahláena chyba snímače, po vrácení OK.
- auto má vcelku reálných 126.000km (kupováno jako necelé 2leté bourané, jezdí dalí 4 roky u Horáce)
Take mě u nic dalího nenapadá, kde zůstává viset ten problém hláky o FAPu a svítící servis. hlouposti co mě napadaly:
- e to za pár najetých km konečně zmizí samo (ale tomu neodpovídá, ta stále znovu vyskakující hláka při kadém nastartování)
- e se tomu také nezdá ten nízký diferenciální tlak FAPu - problém v měřicích trubičkách ke snímači nebo přímo ve snímači - ale protoe vyskakuje hláka na displej, tak bych čekal také chybu v některém logu.
A jinak mě nenapadá nic - co vás odborníci, nějaké nápady? (já jsem jen poučený lajk )
Tak se dneska u mě v práci Horác zastavil, auto jsme procházeli a výsledek je, e se vechno tváří v pořádku, ádné trvalé chyby - ale hláka o hrozícím ucpání FAP filtru se po kadém nastartování znovu objeví, SERVICE pořád svítí.
- service svítí a hláka se objevuje u cca 2000 km
- v urnálu ádná chyba k FAPu, ze zajímavých jen jedna ke stavu oleje (objevení-zmizení ve vypnutém stavu), mazáno před 1500km (v servise při výe uváděné kontrole).
- v počítači aditivace ádná chyba, čerpadlo se při testu ozývá (stav naplnění nádrky neznámý, u tohodle motoru není vidět ani v diagnostice - píe pořád plnou)
- v logu počítače motoru ádná chyba k FAPu (jen ke havičům a k přídavnému vyhřívání)
- po promazání chyb několikrát startováno, vytáčeno a úplně bez chyb
- nucená regenerace se odmítá spustit
- hodnoty k FAPu:
-- průměr mezi regeneracemi: 130km (jezdí to hlavně po městě)
-- od poslední regenerace: 103 km (ta výe uváděná jízda po dánici - regenerovalo se)
-- zaplnění sazemi: 25%
-- aditiva ve FAPu: 76g (limit je 98g)
-- aktuální dif. tlak na volnoběh: 0 mB (občas na chvilku 3,7mB), v otáčkách max. 10-15mB
- zdála se mi příli nízká hodnota tlaku (vůči těm ostatním údajům o zaplnění) take zkontrolován kablík a konektor ke snímači tlaku - OK, po vytaení konektoru za běhu ihned nahláena chyba snímače, po vrácení OK.
- auto má vcelku reálných 126.000km (kupováno jako necelé 2leté bourané, jezdí dalí 4 roky u Horáce)
Take mě u nic dalího nenapadá, kde zůstává viset ten problém hláky o FAPu a svítící servis. hlouposti co mě napadaly:
- e to za pár najetých km konečně zmizí samo (ale tomu neodpovídá, ta stále znovu vyskakující hláka při kadém nastartování)
- e se tomu také nezdá ten nízký diferenciální tlak FAPu - problém v měřicích trubičkách ke snímači nebo přímo ve snímači - ale protoe vyskakuje hláka na displej, tak bych čekal také chybu v některém logu.
A jinak mě nenapadá nic - co vás odborníci, nějaké nápady? (já jsem jen poučený lajk :-) )
|
|
13.09.2011 14:11 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2413328
|
|
jumep
|
|
|
skusit upgrade ECU
aka verzia softu tam je?
skusit upgrade ECU
aka verzia softu tam je?
|
|
13.09.2011 14:42 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2413359
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
jumep napsal(a): skusit upgrade ECU
Tak to u jde mimo mě, do toho nejdu, to musí profesionálové
Jestli to někdy někdo přehrával bude vědět Horác, odhaduju, e spí ne (nezmiňoval se), take verze tam bude nejspí z roku 2005.
Tak to u jde mimo mě, do toho nejdu, to musí profesionálové :-)
Jestli to někdy někdo přehrával bude vědět Horác, odhaduju, e spí ne (nezmiňoval se), take verze tam bude nejspí z roku 2005.
|
|
13.09.2011 14:47 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2413374
|
|
jumep
|
|
|
tak by som to dal upgradnut, dost veci sa tym moze odhalit
tak by som to dal upgradnut, dost veci sa tym moze odhalit
|
|
21.09.2011 11:16 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2414913
|
|
jruze
|
|
|
Jednotka BOSCH 9658945380 verze 04.00
FAP je potřeba vyčistit- regeneruje se to po 180Km
SERVIS zhasnut (alespoň prozatím-zkuební jízda jen asi 5Km)
ADITIVACE OK (nelze zjistit mnoství-ukazuje 3L,nelze spustit nucenou regeneraci ??)
Blbne elmag ovládání turba!!(ale chodí- jen po vypnutí motoru vybruje ovládání turba-zřejmě netěsní)-tlak je nepatrně větí ne naprogramovaná na volnoběh.
Klepe jeden hydrotel(nebo vahadlo)-(jen poslechém)
Loiska z.ramen KO-opraveno
Spojka ???
BHI - na odchodu
Poadavek byl na zhasnutí kontrolky SERVIS.né na opravu vech zjitěných závad do 24 hodin .
Jednotka BOSCH 9658945380 verze 04.00
FAP je potřeba vyčistit- regeneruje se to po 180Km
SERVIS zhasnut :-p (alespoň prozatím-zkuební jízda jen asi 5Km)
ADITIVACE OK (nelze zjistit mnoství-ukazuje 3L,nelze spustit nucenou regeneraci ??)
Blbne elmag ovládání turba!!(ale chodí- jen po vypnutí motoru vybruje ovládání turba:nevim-zřejmě netěsní)-tlak je nepatrně větí ne naprogramovaná na volnoběh.
Klepe jeden hydrotel(nebo vahadlo)-(jen poslechém)
Loiska z.ramen KO-opraveno
Spojka ???
BHI - na odchodu
:-d:-)
Poadavek byl na zhasnutí kontrolky SERVIS.né na opravu vech zjitěných závad do 24 hodin .
Přílohy: 210920111954.jpg ( 732101b ) - zadní ramena 210920111956.jpg ( 756686b ) - 210920111959.jpg ( 894605b ) - 210920111960.jpg ( 1179340b ) - 300820111935.jpg ( 561139b ) - |
|
21.09.2011 13:30 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2414942
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
A proč to svítilo a číms to zhasnul? (jestli to není výrobní tajemství)
Jinak, kdy jezdím jen po Praze, tak mi ta regenerace ukazuje podobný interval i po vyčitění - a při jízdě na dovolenou do Itálie najednou průměr kolem 500km (take během cesty asi jetě více). Ale vyčitění FAPu Horácovi určitě neukodí, těch 76g aditiva ve FAPu je skoro 80% maxima.
A proč to svítilo a číms to zhasnul? (jestli to není výrobní tajemství) :-)
Jinak, kdy jezdím jen po Praze, tak mi ta regenerace ukazuje podobný interval i po vyčitění - a při jízdě na dovolenou do Itálie najednou průměr kolem 500km (take během cesty asi jetě více). Ale vyčitění FAPu Horácovi určitě neukodí, těch 76g aditiva ve FAPu je skoro 80% maxima.
|
|
21.09.2011 19:00 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2415021
|
|
jumep
|
|
|
to mnozstvo aditiva sa zobrazuje korektne pokial viem len ak je FAP ovladany ECU motora, nie aditivacnou jednotkou
1.6 fap je maly a hodne nestastne rieseny ... takze pri jazdeni v meste je ta regeneracia skutocne kratkokilometrova
co sa tyka cistenia, treba si dat pozor:
DV6TED4 (1.6 16v HDi) A do čísla OPR 10369 100 000 km (75 000 mil)
DV6TED4 (1.6 16v HDi) Od čísla OPR 10370 140 000 km (100 000 mil)
tie prve auta maju ten interval dokonca pred prvym doliatim
to mnozstvo aditiva sa zobrazuje korektne pokial viem len ak je FAP ovladany ECU motora, nie aditivacnou jednotkou
1.6 fap je maly a hodne nestastne rieseny ... takze pri jazdeni v meste je ta regeneracia skutocne kratkokilometrova
co sa tyka cistenia, treba si dat pozor:
DV6TED4 (1.6 16v HDi) A do čísla OPR 10369 100 000 km (75 000 mil)
DV6TED4 (1.6 16v HDi) Od čísla OPR 10370 140 000 km (100 000 mil)
tie prve auta maju ten interval dokonca pred prvym doliatim
|
|
| |
|
|