 | |  |
25.01.2011 18:15 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371133
|
|
J.Reno
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
já to poznám jen podle toho,že se mi točej sahary,nic jinýho jsem nezaznamenal.
já to poznám jen podle toho,že se mi točej sahary,nic jinýho jsem nezaznamenal.:nevim
|
|
25.01.2011 19:29 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371153
|
|
jumep
|
|

|
ak dojde aditivum, uz sa to tu pisalo, nic sa nestane, akurat fap prestane korektne fungovat
co sa stane s nadrzkou vid tu:
.link.
a tiez odide najskor ihla, vzduchom to aditivovat nebude, lebo zisti ze motor nema dostatocnu zataz (teda bezi bez tekutiny a prestane ho pouzivat, nabehne chyba ovladania motora)
ak dojde aditivum, uz sa to tu pisalo, nic sa nestane, akurat fap prestane korektne fungovat
co sa stane s nadrzkou vid tu:
http://www.c5club.cz/galerie/technika/obsah-nadrze-na-eolys
a tiez odide najskor ihla, vzduchom to aditivovat nebude, lebo zisti ze motor nema dostatocnu zataz (teda bezi bez tekutiny a prestane ho pouzivat, nabehne chyba ovladania motora)
|
|
26.01.2011 09:00 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371188
|
|
Barlow
|
|
|
JJ diky za odpovedi, nehodlam jezdit bez aditiva ale zajimalo me jak na to bude reagovat.
A ted jina otazka:
u phase I se resi Fap a DXP42 soucasne + reset. Ale pokud je stav Fapu velmi dobry cca 18-20 % zaplneni je mozne doplnit DXP42 a resetnout? A s cistenim Fapu pockat az na zaplneni?
JJ diky za odpovedi, nehodlam jezdit bez aditiva :) ale zajimalo me jak na to bude reagovat.
A ted jina otazka:
u phase I se resi Fap a DXP42 soucasne + reset. Ale pokud je stav Fapu velmi dobry cca 18-20 % zaplneni je mozne doplnit DXP42 a resetnout? A s cistenim Fapu pockat az na zaplneni?
|
|
26.01.2011 09:11 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371190
|
|
duff74
|
Město: Holešov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|

|
Auto má najeto 145 000km, většinou delší štreky a v servisce mám v roce 2008 napsáno: doplněno aditivum, Fap neměněn. Takže předpokládám, že to bude asi tak jak píšeš.
Auto má najeto 145 000km, většinou delší štreky a v servisce mám v roce 2008 napsáno: doplněno aditivum, Fap neměněn. Takže předpokládám, že to bude asi tak jak píšeš.
|
|
26.01.2011 09:24 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371191
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Barlow napsal(a): JJ diky za odpovedi, nehodlam jezdit bez aditiva  ale zajimalo me jak na to bude reagovat.
A ted jina otazka:
u phase I se resi Fap a DXP42 soucasne + reset. Ale pokud je stav Fapu velmi dobry cca 18-20 % zaplneni je mozne doplnit DXP42 a resetnout? A s cistenim Fapu pockat az na zaplneni?
Pokud se do té chvíle na FAP nesahalo, nemělo by být možné, aby aditivum bylo spotřebováno a FAP nebyl plný.
Protože právě pevná složka z toho aditiva ucpává FAP natrvalo (saze se při každé regeneraci vypálí).
Pokud se do té chvíle na FAP nesahalo, nemělo by být možné, aby aditivum bylo spotřebováno a FAP nebyl plný.
Protože právě pevná složka z toho aditiva ucpává FAP natrvalo (saze se při každé regeneraci vypálí).
|
|
26.01.2011 09:50 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371194
|
|
Hud1ai2
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Ja osobne si zacinam tak nejak tvorit nazor, ze celej slavnej FAP je tzv. ekologie podle EU nebo-li vyrobme neco, nazveme to ekologii, dejme to pekne draze a budem varit. Jak jinak si vysvetlit, kdyz procitam ruzny fora a zjistuju, ze u 2litru C5 se FAP daval nebo ne v zavislosti na tom, kam to auto bylo exportovany?Kdyby tam ta soucastka byla opravdu tak nezbytna, tak by byla montovana do vsech aut, ne? Nehlede na ceny aditiv, jejichz opetovny zvyseni prekvapilo i lidi v autorizovanym servise. Toliko muj vysledny nazor na problematiku. Protoze po mesicich patrani stale sam nevim, kde je pravda. Kez bych objevil opravdu nekoho, kdo nebude nijak zaujaty a poskytne na danou problematiku objektivni pohled.
Ja osobne si zacinam tak nejak tvorit nazor, ze celej slavnej FAP je tzv. ekologie podle EU nebo-li vyrobme neco, nazveme to ekologii, dejme to pekne draze a budem varit. Jak jinak si vysvetlit, kdyz procitam ruzny fora a zjistuju, ze u 2litru C5 se FAP daval nebo ne v zavislosti na tom, kam to auto bylo exportovany?Kdyby tam ta soucastka byla opravdu tak nezbytna, tak by byla montovana do vsech aut, ne? Nehlede na ceny aditiv, jejichz opetovny zvyseni prekvapilo i lidi v autorizovanym servise. Toliko muj vysledny nazor na problematiku. Protoze po mesicich patrani stale sam nevim, kde je pravda. Kez bych objevil opravdu nekoho, kdo nebude nijak zaujaty a poskytne na danou problematiku objektivni pohled.
|
|
26.01.2011 10:09 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371198
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
FAP mírně zvyšuje spotřebu (podle toho co říkají ti, co si ho nechali odstranit) a výrazně snižuje kouřivost auta - téměř na 0. Z výfuku auta které má FAP, by se nemělo černě kouřit, ani když se z křižovatky bude rozjíždět jak při rallye.
A to je to jediné k čemu FAP slouží. Co se týká toho, že se montuje podle země prodeje - to je snad jasné, že když automobilka nemusí (aby vyhověla emisním předpisům), tak ho tam dávat nebude - ušetří a auto bude i o trochu lépe jezdit.
FAP mírně zvyšuje spotřebu (podle toho co říkají ti, co si ho nechali odstranit) a výrazně snižuje kouřivost auta - téměř na 0. Z výfuku auta které má FAP, by se nemělo černě kouřit, ani když se z křižovatky bude rozjíždět jak při rallye.
A to je to jediné k čemu FAP slouží. Co se týká toho, že se montuje podle země prodeje - to je snad jasné, že když automobilka nemusí (aby vyhověla emisním předpisům), tak ho tam dávat nebude - ušetří a auto bude i o trochu lépe jezdit.
|
|
26.01.2011 10:12 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371199
|
|
jruze
|
|

|
Každý stát ma jiné normy a pokud chceš auta prodávat musíš je přizpůsobyt - Švícarsko má tuším nejpřísnější - tam by auta třeba bez katu neprodali.Němci mají rozdílné daně na auta bez a z + zóny(na foru o tom byla debata-tuším 3. zóny) . A u nás to snad je a nebo bylo také (silniční daň) - několikrát i Praha vyhlásila smog a pouštěli do centra jen auta s katem.
Každý stát ma jiné normy a pokud chceš auta prodávat musíš je přizpůsobyt - Švícarsko má tuším nejpřísnější - tam by auta třeba bez katu neprodali.Němci mají rozdílné daně na auta bez a z + zóny(na foru o tom byla debata-tuším 3. zóny) . A u nás to snad je a nebo bylo také (silniční daň) - několikrát i Praha vyhlásila smog a pouštěli do centra jen auta s katem.;-)
|
|
26.01.2011 10:34 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371202
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Třeba nás časem kluci potěší a navrhnou FAP a jeho regeneraci tak, aby se saze vypálily i bez potřeby aditiva (to nyní zvětšuje velikost vloček sazí, aby se snáze zachytily a snižuje potřebnou teplotu pro vypálení) - pak bude doživotní, bezúdržbový.
Třeba nás časem kluci potěší a navrhnou FAP a jeho regeneraci tak, aby se saze vypálily i bez potřeby aditiva (to nyní zvětšuje velikost vloček sazí, aby se snáze zachytily a snižuje potřebnou teplotu pro vypálení) - pak bude doživotní, bezúdržbový.
|
|
26.01.2011 11:40 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371213
|
|
jumep
|
|

|
DXP42 - bolo len do novebra 2002 - uz neviem ako to napisat, iba v tomto pripade sa to resetuje spolocne
@Hud1ai2 -> je to ako s katalyzatorom, v 95tom to tiez nebolo bezne a nemali to vsetky auta - to uz sme tu x krat tiez pisali, pride doba ked to bude vsade a vyzadovane
@TomasT -> nemci a ich DPF je tak robene, ale nema taku vysoku ucinnost
@vsetci nariekaci - to je fakt taky problem dat 4000 za 100000 km za vycistenie fapu a doplnenie aditiva? (tieto km sa novsimy autami zvysuju)
DXP42 - bolo len do novebra 2002 - uz neviem ako to napisat, iba v tomto pripade sa to resetuje spolocne
@Hud1ai2 -> je to ako s katalyzatorom, v 95tom to tiez nebolo bezne a nemali to vsetky auta - to uz sme tu x krat tiez pisali, pride doba ked to bude vsade a vyzadovane
@TomasT -> nemci a ich DPF je tak robene, ale nema taku vysoku ucinnost
@vsetci nariekaci - to je fakt taky problem dat 4000 za 100000 km za vycistenie fapu a doplnenie aditiva? (tieto km sa novsimy autami zvysuju)
|
|
26.01.2011 18:49 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371250
|
|
Lovec
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 64 |
|
|
No já myslím že pánové nahoře časem vymyslí něco i proti těm co FAP vyplachují.Tím vlastně nedodržují povinost ekologické likvidace nebezpečného odpadu.A bude hůř pro všechny.Vše se stále utahuje a my budeme časem platit i za množství spáleného vzduchu v motoru.To nám určí podle obsahu, nebo namontujou průtokoměr s hodinama. .
No já myslím že pánové nahoře časem vymyslí něco i proti těm co FAP vyplachují.Tím vlastně nedodržují povinost ekologické likvidace nebezpečného odpadu.A bude hůř pro všechny.Vše se stále utahuje a my budeme časem platit i za množství spáleného vzduchu v motoru.To nám určí podle obsahu, nebo namontujou průtokoměr s hodinama.:-(.
|
|
26.01.2011 18:57 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371251
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Lovec napsal(a): Vše se stále utahuje a my budeme časem platit i za množství spáleného vzduchu v motoru.To nám určí podle obsahu, nebo namontujou průtokoměr s hodinama.  .
To nemusíš měřit, to vyplývá automaticky z množství spáleného paliva (chemie je exaktní věda) takže tu daň vlastně už platíš při tankování.
To nemusíš měřit, to vyplývá automaticky z množství spáleného paliva (chemie je exaktní věda) takže tu daň vlastně už platíš při tankování.
|
|
26.01.2011 19:09 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371252
|
|
Lovec
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 64 |
|
|
FAP = Furt Akorát Platíš.
FAP = Furt Akorát Platíš.:-p
|
|
26.01.2011 20:56 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371267
|
|
Darja
|
|

|
A pro ty, kteří pláčou, že FAP stojí moc... Tohle je video o šíleném pokusu vyčistit naprosto zanesený filtr pevných částic na Opla (cena nového dílu 58 000Kč, bez možnosti koupit repasovaný).
Furt jsem mlela, že horká wapka řeší... no, nakonec se tam odvezl a pán s Oplem zase drandí a za levno  
Jinak osoby na tomtu videu jsou herci a nikdy se toto ve skutečnosti nestalo    
Add Doufák: No, moc si nepomůžeš, moje dva katalyzátory dohromady stojí v doporučených cenách 17 000 + 16 000... zůstaň u FAPu... věř mi
A pro ty, kteří pláčou, že FAP stojí moc... Tohle je video o šíleném pokusu vyčistit naprosto zanesený filtr pevných částic na Opla (cena nového dílu 58 000Kč , bez možnosti koupit repasovaný).
Furt jsem mlela, že horká wapka řeší... no, nakonec se tam odvezl a pán s Oplem zase drandí a za levno :-)))):-))))
Jinak osoby na tomtu videu jsou herci a nikdy se toto ve skutečnosti nestalo :-)))):-)))):-)))):-))))
Add Doufák: No, moc si nepomůžeš, moje dva katalyzátory dohromady stojí v doporučených cenách 17 000 + 16 000... zůstaň u FAPu... věř mi :-D
|
|
26.01.2011 21:18 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371270
|
|
DOUFAK
|
|
|
Já samo nemyslel toho Tvého šíleného benzínového hlada - to zase raději FAF - ... ale něco kolem 120 hp s benzín motorem ...
Já samo nemyslel toho Tvého šíleného benzínového hlada - to zase raději FAF - ... ale něco kolem 120 hp s benzín motorem ...
|
|
26.01.2011 21:23 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371271
|
|
Darja
|
|

|
To chcípneš, ty benzíny prostě nemaj takovej krouťák, je to líný, nenažraný, pětka je těžká. To by sis musel koupit nějaký mini autíčko.
C5 III s 2,0 HDi... Jedna jízda mi stačila na to, že do rodinného auta je ten motor akurát
To chcípneš, ty benzíny prostě nemaj takovej krouťák, je to líný, nenažraný, pětka je těžká. To by sis musel koupit nějaký mini autíčko.
C5 III s 2,0 HDi...:-D Jedna jízda mi stačila na to, že do rodinného auta je ten motor akurát :-)
|
|
26.01.2011 21:27 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371274
|
|
DOUFAK
|
|
|
Darja napsal(a): To chcípneš, ty benzíny prostě nemaj takovej krouťák, je to líný, nenažraný, pětka je těžká. To by sis musel koupit nějaký mini autíčko.
C5 III s 2,0 HDi...  Jedna jízda mi stačila na to, že do rodinného auta je ten motor akurát 
Fakt je,že s benzíny nemám i za ta léta žádnou zkušenost.Já nemyslel C5 ale Berlingo,C4 Grand Piccaso,Renault Grand Scénic,Peugeot 5008 ad...
Fakt je,že s benzíny nemám i za ta léta žádnou zkušenost.Já nemyslel C5 ale Berlingo,C4 Grand Piccaso,Renault Grand Scénic,Peugeot 5008 ad...
|
|
| |
|
|