| | |
20.09.2010 19:42 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356249
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
hmm on je ten rozdil docela pripastny jina funkce ,jiny system regenerace
ford vyuzivajici PSA motorizaci FAP skutecne ma
hmm on je ten rozdil docela pripastny ;) jina funkce ,jiny system regenerace ;)
ford vyuzivajici PSA motorizaci FAP skutecne ma ;)
|
|
20.09.2010 19:49 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356252
|
|
jumep
|
|
|
podla fap off a istych ludi sa vo fape NO zvysuje kvoli regeneracii - vsimli ste si toho?
podla fap off a istych ludi sa vo fape NO zvysuje kvoli regeneracii :) - vsimli ste si toho? :)
|
|
20.09.2010 21:02 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356268
|
|
Darja
|
|
|
Ani Ford nemá jen jeden FAP. Má tři varianty, jednu s aditivem (jako HDička), jednu s aktivním povrchem bez aditiv (SMax, Tranďák) a jednu s aktivní vrstvou bez aditiv a s nějakejma fancy tryskama
Zlatý PSA
Ani Ford nemá jen jeden FAP. Má tři varianty, jednu s aditivem (jako HDička), jednu s aktivním povrchem bez aditiv (SMax, Tranďák) a jednu s aktivní vrstvou bez aditiv a s nějakejma fancy tryskama
Zlatý PSA :D
|
|
23.09.2010 21:11 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356602
|
|
janys
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 55 |
|
|
U 4. den jsem bez FAPu. Motor je ivějí, tií, jde víc do otáček, spotřeba po 320km -0,4l. Snad to vydrí.
Dííííííííííky "bubakkajo" za typ!!!
U 4. den jsem bez FAPu. Motor je ivějí, tií, jde víc do otáček, spotřeba po 320km -0,4l. Snad to vydrí.
Dííííííííííky "bubakkajo" za typ!!!:palec
|
|
24.09.2010 14:49 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356642
|
|
tomc
|
|
|
já zatím FAP nemám,ale kdybych mněl tak u je po smrti 70% jízd je kolem komína a po lesních cestáchkde jezdím do 50kmh.pokud auto neprotáhne tak se regenerace nekoná a co stím he???FAP a ve kolem pryč nebo má jinou radu??
já zatím FAP nemám,ale kdybych mněl tak u je po smrti:-( 70% jízd je kolem komína a po lesních cestách:-))kde jezdím do 50kmh.pokud auto neprotáhne tak se regenerace nekoná a co stím he???FAP a ve kolem pryč nebo má jinou radu??
|
|
24.09.2010 16:08 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356650
|
|
jumep
|
|
|
to ze to v zrkadle nevidis neznamena ze to nezakuri
ad. kratke trasi, 95% z toho co jazdim je start, 3km po meste, parkovanie - stop ... viac snad pisat netreba
to ze to v zrkadle nevidis neznamena ze to nezakuri
ad. kratke trasi, 95% z toho co jazdim je start, 3km po meste, parkovanie - stop ... viac snad pisat netreba
|
|
24.09.2010 17:00 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356656
|
|
tief
|
|
|
Len poznamenam ze diesel bez fapu vzdy cadi - je to dane principom dieslu - zrychlovanie = bohata zmes = nespalene coudiky ... pri konstantnych otackach je to minimalne skoro neviditelne - vidiet to na ciernom vyfuku ...
Len poznamenam ze diesel bez fapu vzdy cadi - je to dane principom dieslu - zrychlovanie = bohata zmes = nespalene coudiky ... pri konstantnych otackach je to minimalne skoro neviditelne - vidiet to na ciernom vyfuku ...
|
|
24.09.2010 20:47 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2356700
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
caute.Jak idem tak idem fap mám a čierny dym z neho nedostanem!!!
caute.Jak idem tak idem fap mám a čierny dym z neho nedostanem!!!
|
|
25.01.2011 07:17 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371054
|
|
Hud1ai2
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Ja bych mel 2 prosby. Mam kvuli aditivum uz nejakou dobu odstaveny auto, protoze na tu problematiku neni jednoznacny nazor (protoze sem laik zdaji se mi vsechny sofistikovany), ale rozhodl sem se aspon je dolit. Nicmene lonska krasna cena cca 1500,- je opet letos z nepochopitelnych duvodu zpet na 3300,- a to i za Infineum, o kterym sem slysel, ze by se melo prodavat o polovinu levneji nez puvodni Eolys. Takze moje prosby. Nemel by nekdo nebo nevedel by nekdo o nekom, kdo by mel jeste starsi zasobu za lepsi cenu? A za dalsi. Nevedel by nekdo o nekom, kdo by KVALITNE vycistil FAP v okoli Plzne? Diky.
Ja bych mel 2 prosby. Mam kvuli aditivum uz nejakou dobu odstaveny auto, protoze na tu problematiku neni jednoznacny nazor (protoze sem laik zdaji se mi vsechny sofistikovany), ale rozhodl sem se aspon je dolit. Nicmene lonska krasna cena cca 1500,- je opet letos z nepochopitelnych duvodu zpet na 3300,- a to i za Infineum, o kterym sem slysel, ze by se melo prodavat o polovinu levneji nez puvodni Eolys. Takze moje prosby. Nemel by nekdo nebo nevedel by nekdo o nekom, kdo by mel jeste starsi zasobu za lepsi cenu? A za dalsi. Nevedel by nekdo o nekom, kdo by KVALITNE vycistil FAP v okoli Plzne? Diky.
|
|
25.01.2011 08:59 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371055
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
Krásné dopoledne přátelé. Nedá mi to abych nepřilil trochu nafty do této debaty. Můj názor na FAP je u určitě veobecně známý (kdo četl mé příspěvky a byl na chatu ví) To e FAP udělá z velkých briket jetě mení brikety které zčásti lépe vychrchlám a méně se nalepí na moje krevní destičky je věc dobrá. O tom ádná. Ale hlavně přátelé kdy je někdo majitelem auta S FAPem tak je to jeho MAJETEK. tzn: S tím autem si můe dělat co chce. Kdy si do auta bude zvracet, bude se sním fotit, spát, souloit, hrabat se v něm, stáčet tachometr atd. Je to čistě jeho věc. Kdy pak jeho vůz projde STK stím e brzdí, svítí, troubí, má ready nápravu a neohrouje ostatní auta a lidi okolo ( co vyřazený FAP nedělá) tak by to dle mého názoru mělo bejt. Je to rozhodně lepí ne kdy si iniciativní ekólog hlídá obezřetně svůj odbriketovač ale kale na ostaní věci (brzdy, nápravy). Myslím si e k odvrácení nehody slouí dobré brzdy, náprava a v neposlední řadě schopnost řidiče. A né FAP. Majitel kterej si nechá Fap odstranit a pičítačově vyřadit za částku kterou zaplatí jen jednou a ty peníze které tímto vyřazením dál nemusí do toho znovu investovat (novej FAP a aditivum) vrazí do brzd a do náprav si nezaslouí lynčovat ale říct si: "dobrá, je to jeho rozhodnutí".
Shrnutí: Dokud FAP lape tak jak má, tak neni důvod ho bourat. A řekne "sbohem" říct mu toté a u tam jinej nedávat. A na emisích dát Frantovi do kapsy na pivo.
Tak a teď mě zaházejte cihlama, utrama či jinou kameninou, hlavně né FAPem.
Krásné dopoledne přátelé. :-) Nedá mi to abych nepřilil trochu nafty do této debaty. :-)) Můj názor na FAP je u určitě veobecně známý (kdo četl mé příspěvky a byl na chatu ví) To e FAP udělá z velkých briket jetě mení brikety které zčásti lépe vychrchlám a méně se nalepí na moje krevní destičky je věc dobrá. O tom ádná. :-) Ale hlavně přátelé kdy je někdo majitelem auta S FAPem tak je to jeho MAJETEK. tzn: S tím autem si můe dělat co chce. :-) Kdy si do auta bude zvracet, bude se sním fotit, spát, souloit, hrabat se v něm, stáčet tachometr atd. Je to čistě jeho věc. Kdy pak jeho vůz projde STK stím e brzdí, svítí, troubí, má ready nápravu a neohrouje ostatní auta a lidi okolo ( co vyřazený FAP nedělá) tak by to dle mého názoru mělo bejt. Je to rozhodně lepí ne kdy si iniciativní ekólog hlídá obezřetně svůj odbriketovač ale kale na ostaní věci (brzdy, nápravy). Myslím si e k odvrácení nehody slouí dobré brzdy, náprava a v neposlední řadě schopnost řidiče. A né FAP. :-) Majitel kterej si nechá Fap odstranit a pičítačově vyřadit za částku kterou zaplatí jen jednou a ty peníze které tímto vyřazením dál nemusí do toho znovu investovat (novej FAP a aditivum) vrazí do brzd a do náprav si nezaslouí lynčovat ale říct si: "dobrá, je to jeho rozhodnutí".
Shrnutí: Dokud FAP lape tak jak má, tak neni důvod ho bourat. A řekne "sbohem" říct mu toté a u tam jinej nedávat. A na emisích dát Frantovi do kapsy na pivo. ;-)
Tak a teď mě zaházejte cihlama, utrama či jinou kameninou, hlavně né FAPem. :-))
|
|
25.01.2011 09:23 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371057
|
|
jruze
|
|
|
A proč by dával na emisích na pivo kdy s takle upraveným autem nikomu neubliuje? Nebo e by takto upravené auto neprolo?
A proč by dával na emisích na pivo kdy s takle upraveným autem nikomu neubliuje? Nebo e by takto upravené auto neprolo?:nevim
|
|
25.01.2011 10:06 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371059
|
|
tief
|
|
|
panove drzme se temy, tady se resi jak dolit a vycistit fap ne jak rozsulozit auto ... zalozte si temu "co si myslite o FAPu" a tam tohle klidne rozebirejte ...
panove drzme se temy, tady se resi jak dolit a vycistit fap ne jak rozsulozit auto ... zalozte si temu "co si myslite o FAPu" a tam tohle klidne rozebirejte ...
|
|
25.01.2011 10:08 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371060
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Frantovi na pivo snad zatím dávat nemusí, ale časem třeba jo.
Dovolím si citovat praktickou zkuenost z Peugeot fóra:
406. 2.0 HDI 80kW 2002, FAP/FAPoff
Pre porovnanie:
EK pred 2 rokmi s fapom: dymivos (do 2,0)- nameraná 0,05
rozptyl hodnôt dymivosti (do 0,5)- nameraná 0,06
EK teraz po fapoff (bez protekcie): dymivos (do 2,0)- nameraná 1,04
rozptyl hodnôt dymivosti (do 0,5)- nameraná 0,07
Take naměřená kouřivost limitu stále vyhovuje, ale je cca 20x vyí ne před úpravou.
Felix81: FAP nedělá z velkých briket malé, ale díky aditivu naopak z malých velké, aby se ve FAPu zachytily, následně při regeneraci ze sazí (uhlík) dělá spalováním CO2.
Vysvětlení od odborníka: .link.
Frantovi na pivo snad zatím dávat nemusí, ale časem třeba jo.
Dovolím si citovat praktickou zkuenost z Peugeot fóra:
406. 2.0 HDI 80kW 2002, FAP/FAPoff
Pre porovnanie:
EK pred 2 rokmi s fapom: dymivos (do 2,0)- nameraná 0,05
rozptyl hodnôt dymivosti (do 0,5)- nameraná 0,06
EK teraz po fapoff (bez protekcie): dymivos (do 2,0)- nameraná 1,04
rozptyl hodnôt dymivosti (do 0,5)- nameraná 0,07
Take naměřená kouřivost limitu stále vyhovuje, ale je cca 20x vyí ne před úpravou.
Felix81: FAP nedělá z velkých briket malé, ale díky aditivu naopak z malých velké, aby se ve FAPu zachytily, následně při regeneraci ze sazí (uhlík) dělá spalováním CO2.
Vysvětlení od odborníka: http://www.autotelevize.cz/cz/Reportaze/co+je+to+fap/?acid=9
|
|
25.01.2011 10:18 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371061
|
|
tief
|
|
|
som hrozne rad ze ma tomast tak krasne zignoroval ...
som hrozne rad ze ma tomast tak krasne zignoroval ...
|
|
25.01.2011 10:40 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371062
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
tief napsal(a): som hrozne rad ze ma tomast tak krasne zignoroval ...
Kdy jsem to začal psát, tak tam od tebe jetě nic nebylo, take nebylo co ignorovat.
Kdy jsem to začal psát, tak tam od tebe jetě nic nebylo, take nebylo co ignorovat.
|
|
25.01.2011 15:45 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371107
|
|
Barlow
|
|
|
Nikde jsem to nenasel. Co se presne stane kdyz se vycerpa z nadrze DXp42/Eolys176.... prepne se do nouzaku a bude psat no aditivum ?
Nikde jsem to nenasel. Co se presne stane kdyz se vycerpa z nadrze DXp42/Eolys176.... prepne se do nouzaku a bude psat no aditivum ?
|
|
25.01.2011 17:00 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371121
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Barlow napsal(a): Nikde jsem to nenasel. Co se presne stane kdyz se vycerpa z nadrze DXp42/Eolys176.... prepne se do nouzaku a bude psat no aditivum ?
Má na mysli fyzické vyprázdnění nádrky, nebo situaci, kdy si bude počítač myslet, e u je prázdná?
- v prvním případě nic, bude ti aditivovat vzduchem
- v druhém případě tě bude otravovat, a to doleje (ono se to objeví předem s rezervou)
On toti zbývající mnoství neměří ale odhaduje podle počtu aditivací.
Nouzový reim určitě ne, není to kritická věc.
Má na mysli fyzické vyprázdnění nádrky, nebo situaci, kdy si bude počítač myslet, e u je prázdná?
- v prvním případě nic, bude ti aditivovat vzduchem
- v druhém případě tě bude otravovat, a to doleje (ono se to objeví předem s rezervou)
On toti zbývající mnoství neměří ale odhaduje podle počtu aditivací.
Nouzový reim určitě ne, není to kritická věc.
|
|
25.01.2011 17:58 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
2371129
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Na otcovej 1.6 Hdi som odpozoroval, ze mu vypalovanie Fap nehlasi (spominala sa tu hlaska FAP Regeneration). To ze sa nieco "deje" som spoznal podla nadpriemernej spotreby (pri jazde 50 km/h az 9 l), hrubsim "vrcanim" motora a cvakanim poistiek (teoreticky zapnutie vyhrievania zadneho skla na zvysenie zataze). Jo a taktiez plnym chodom sahary po vypnuti motora i napriek zimnym teplotam.
Hlasi vam to vase auto? (c5 II)
Na otcovej 1.6 Hdi som odpozoroval, ze mu vypalovanie Fap nehlasi (spominala sa tu hlaska FAP Regeneration). To ze sa nieco "deje" som spoznal podla nadpriemernej spotreby (pri jazde 50 km/h az 9 l), hrubsim "vrcanim" motora a cvakanim poistiek (teoreticky zapnutie vyhrievania zadneho skla na zvysenie zataze). Jo a taktiez plnym chodom sahary po vypnuti motora i napriek zimnym teplotam.
Hlasi vam to vase auto? (c5 II)
|
|
| |
|
|